abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 21 februari 2014 @ 16:39:15 #151
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_136979263
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. Ik vond de eerste Fantastic Four film (uit 2005) veel slechter.
Howard the Duck (1986) - IMDb De allerslechsteste marvel film ooit.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_136979394
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef daisy2007 het volgende:
Escape Plan (2013)

Verenigde Staten
Actie / Thriller
116 minuten

geregisseerd door Mikael Håfström
met Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone en Jim Caviezel

Ray Breslin is 's werelds meest vooraanstaande persoon als het gaat om veiligheid. Hij heeft elke gevangenis nauwkeurig geanalyseerd en is tevens getraind op een enorme hoeveelheid overlevingstechnieken, zodat hij kan werken aan de best beveiligde gevangenissen ooit, waaruit ontsnappen onmogelijk is. Maar dan belandt hij in de gevangenis die hij ooit zelf ontwierp. Ray doet er alles aan om te ontsnappen, en gaat op zoek naar de persoon die er voor zorgde dat hij zelf achter de tralies verdween.
Geweldige recensie, chapeau.
Tekst ook helemaal zelf gevonden?

Serieus als ik wil lezen waar een film over gaat kijk ik wel op Moviemeter.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_136979539
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Howard the Duck (1986) - IMDb De allerslechsteste marvel film ooit.
Nee de eerste.
pi_136979977
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Howard the Duck (1986) - IMDb De allerslechsteste marvel film ooit.
Die film heb ik volgens mij een keer gezien toen ik klein was, nog over gedroomd ofzo :')
  vrijdag 21 februari 2014 @ 17:18:09 #155
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_136980561
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 13:51 schreef daisy2007 het volgende:
Escape Plan (2013)

Verenigde Staten
Actie / Thriller
116 minuten

geregisseerd door Mikael Håfström
met Arnold Schwarzenegger, Sylvester Stallone en Jim Caviezel

Ray Breslin is 's werelds meest vooraanstaande persoon als het gaat om veiligheid. Hij heeft elke gevangenis nauwkeurig geanalyseerd en is tevens getraind op een enorme hoeveelheid overlevingstechnieken, zodat hij kan werken aan de best beveiligde gevangenissen ooit, waaruit ontsnappen onmogelijk is. Maar dan belandt hij in de gevangenis die hij ooit zelf ontwierp. Ray doet er alles aan om te ontsnappen, en gaat op zoek naar de persoon die er voor zorgde dat hij zelf achter de tralies verdween.
Tijdje terug deze film gezien. Wel een interessant idee, maar de uitwerking vond ik erg matig. Onnodig overdreven en een vrij onzinnig plot. Jammer had meer in gezeten
5/10.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_136985856
Ninja: Shadow of a Tear (2013)



Vecht met iedereen en vertrouw niemand. Het is de erecode van overleven welke beoefend wordt door martial-arts meester Casey Bowman nadat zijn leven verwoest is door een daad van geweld. Op zoek naar wraak, speurt de Amerikaan de moordenaar op met behulp van een wijze sensei. Zijn enige aanwijzing: een reeks slachtoffers wiens hals tekenen vertonen van wurging middels prikkeldraad. Zijn einddoel is de sinistere drugsbaron Goro, die de straten beheerst. Om zich voor te bereiden op de ultieme confrontatie moet hij veranderen in een onzichtbare krijger die de naam Ninja eer aan doet.

IMDB: 6.2/10
Ik 6.5/10

De film is de moeite waard. De vechtscenes zijn klasse maar het acteerwerk van de hoofdrolspeler is niet geweldig. De film is vrij voorspelbaar als je veel (vooral Amerikaanse) martial arts films hebt gezien. Maar voor een fan van dit genre toch een aanrader.
Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_136987433
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:34 schreef Karboenkeltje het volgende:

[..]

Ik ben het hier niet mee eens. Ik vond de eerste Fantastic Four film (uit 2005) veel slechter.
Captain America is natuurlijk vele malen slechter dan elke andere Marvel film...
pi_136987883
The Kings of Summer (2013)


Drie vrienden zijn de overheersing van hun ouders totaal zat en besluiten van huis weg te lopen. In een nabijgelegen bos bouwen ze zelf een huis waar de zomer doorbrengen. Het verhaal is, op deze manier verwoord, niet eens extreem bijzonder, maar de manier waarop de film in beeld is gebracht (cinematografisch) is werkelijk subliem en er wordt op die manier werkelijk een fantastische sfeer geschept. Een kanjer van een film die ook ‘gewoon’ vermakelijk is op een feel-good wijze.

Imdb: 7,2/10
Ill-Skillz: 9/10

Jagten (2013)


Het verhaal van deze Zweedse film is simpel, maar de nasleep niet. Mads Mikkelson speelt een medewerker van een kinderdagverblijf die van de een op de andere dag beschuldigd wordt van seksueel misbruik. De volwassenen uit de film geven de beschuldigde geen kans en zo wordt deze eigenlijk door een volksgericht al veroordeeld. De beklemmende beelden en verhaallijn, en het zinderende slot, zullen je nog wel even bijblijven. Met name voor de Benno L-hatertjes verplichte kost!

Imdb: 8,3/10
Ill-Skillz: 9/10

12 Years a Slave (2013)


Het spekstakelstuk 12 Years a Slave wordt in de pers al geroemd, en ook hier op Fok! heb ik al een aantal goede recensie voorbij zien komen. Vandaag ging ik er in Lantarenvenster met een open blik in, en werd werkelijk weggeblazen. Wat een film! De hoofpersoon (Chiwetel Ejiofor) draagt de film op bewonderingswaardige wijze, want wat kan die man acteren. Als je zijn dikke zilte tranen ziet druppelen hou je het zelf ook moeilijk droog. Zonder meer de film die ik de afgelopen tijd gezien heb, en slechts de derde tien die ik in mijn leven op Imdb heb uitgedeeld.
Een eervolle vermelding voor Lupita Nyong’o met haar fantastisch gespeelde rol.

Imdb: 8,4/10
Ill-Skillz: Ik kan niet anders geven dan een zeer verdiende 10/10

---------

De reviews lijken een beetje super positief, maar deze drie films verdienen gewoon de aandacht. De negatieve beoordelingen van een aantal films laat dan ook gewoon lekker zitten, maar denk niet dat ik alleen maar topcijfers uitdeel. ;)
  vrijdag 21 februari 2014 @ 20:12:09 #159
286575 Roces18
Chef de party
pi_136987899
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Captain America is natuurlijk vele malen slechter dan elke andere Marvel film...
Valt wel mee, oke het script gaat ook nergens over en een beetje kinderachtig (geen gore enz) maar sommige elementen zijn wel cool; zoals
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:34:29 #160
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_136992620
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 16:39 schreef jogy het volgende:

[..]

Howard the Duck (1986) - IMDb De allerslechsteste marvel film ooit.
QFT

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 21 februari 2014 @ 21:36:22 #161
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_136992745
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Captain America is natuurlijk vele malen slechter dan elke andere Marvel film...
Niet mee eens. Ik zeg: een middenmoter.

Moet wel zeggen dat ik The Rocketeer van Joe Johnston (waar deze soms wat van weghad) leuker en beter vond (maar weer geen Marvel).

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_137001437
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 08:14 schreef SeLang het volgende:
The Armstrong Lie (2013)
A documentary chronicling sports legend Lance Armstrong's improbable rise and ultimate fall from grace.

Toffe documentaire, tenminste als je je hiervoor interesseert.
8
Vond ik ook. Al kreeg ik wel weer sympathie voor hem. Niet dat ik vind dat hij moest hangen maar ook niet zo dat hij heel sympathiek over komt. Maar op één of andere manier krijgt hij dat toch altijd weer voor elkaar.
pi_137013276
Total Recall

Remake van de gelijknamige Arnold-film. In drie woorden: CGI, slaapverwekkend, dikkestrontdooreentrechter.

Het is weer een tijd geleden dat ik halverwege een film in slaap begon te sukkelen. Total Snoozefest weet in het begin te imponeren met een spectaculair vormgegeven toekomst. Een beetje een mix van Bladerunner, Minority Report en het schrikbeeld van mensen die denken dat China de wereld gaat overnemen.

Al snel blijkt de setting echter compleet irrelevant en volgt er een lange actiescene die bijna 1,5 uur duurt. En omdat die actiescene in een enkel tempo wordt uitgevoerd gaat zelfs de actie vervelen. De hoeveelheid irrelevante explosies en gemiste kogels is zo enorm dat je op een gegeven moment ook geen aandacht meer besteedt aan deze over the top CGI. Als je ooit een voorbeeld wilt hebben van een film die zoveel actie gebruikt dat de actie irrelevant wordt, heb je aan Total Failure een goede.

Uiteindelijk gebeurt dan het onvermijdelijke; het boeit je geen zak of de hoofdpersoon wordt geraakt of niet. Je zou bijna voor de badass gaan juichen, ware het niet dat Walter White een prutsprestatie op het doek zet. Datzelfde geldt ook voor Colin Farrell en de twee standaard bijgevoegde chicks.

Het probleem van Total Remake is heel simpel; te veel. Te veel actie, te veel 'momentjes', te veel mensen willen pleasen. Hierdoor is er simpelweg geen tijd om het verhaal rustig op te bouwen en kijkers de ruimte te geven om in de film te kruipen. Het is als een goochelaar die al z'n trucs er in een minuut doorheen jaagt. Hans Klok die het podium opkomt met een kettingzaag en een kist, de kist subiet doormidden zaagt, weer aan elkaar zet, buigt en weer van het podium verdwijnt. Er moet daar ergens een truc ingezeten hebben maar op deze manier is het gewoon het aangluren niet waard.

En zo doet Total Recall ook veel te veel. Ze willen jongeren pleasen met chicks (en triboobs), mensen die huidige ontwikkelingen volgen met Chinese setting, liefhebbers van Will Smith met iRobot-clones, fans van Star Wars met een leger aan stormtroopers, tech-liefhebbers met interessante snufjes (gezichtsveranderaars bijvoorbeeld), fans van Inception/Lost met waardeloze cliffhangers, enzovoorts. Alleen wat gebeurt er als je maar twee uur hebt en je vult driekwart daarvan met waardeloze achtervolgingsscènes? Dan wordt alles erin gepropt. We krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al: 3/10
IMDB: 6.3/10

Ben een fan van SF-genre maar dit is geen SF. Dit is waardeloze dertien in een dozijn actie waarbij ze de met CGI geproduceerde setting moeiteloos hadden kunnen omzetten naar een andere setting naar keuze. Als mensen mij vragen of ik wil slapen of deze film wil kijken dan antwoord ik: Waarom een keuze maken?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 14:45:55 #164
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_137013856
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Total Recall

Al met al: 3/10
IMDB: 6.3/10
Niet gezien en het lijkt me idd ook niks. Het origineel is wel tof, :)

Total Recall (origineel) 7,5/10
reset
pi_137014054
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:45 schreef Individual het volgende:

[..]

Niet gezien en het lijkt me idd ook niks. Het origineel is wel tof, :)

Total Recall (origineel) 7,5/10
Tja, had niks anders te zien. Wist niet eens dat Colin Farrell speelde en was ook wel verrast dat Ethan Hawke en Bryan Cranston zich zo hebben laten misbruiken. Al zal het ongetwijfeld goed geboerd hebben.

In het begin was ik nog wel enthousiast, zeker qua setting deed het me denken aan Firefly en Bladerunner. Alleen is het dan zo jammer dat het alleen maar dient als achtergrond en er amper verder iets mee gedaan wordt. Persoonlijk vind ik de toekomstvisie in SF veel interessanter dan het verhaal en de actie zelf.

Een film als Waterworld bijvoorbeeld is qua acteerprestaties ook matig. Het verhaal is ook niet dat je zegt geweldig maar de setting zelf is niet irrelevant en wordt goed geïntegreerd in het geheel. Toen ik die film zag was ik natuurlijk ook een stuk jonger maar dat zijn van die films waarbij je de avonden daarna in nachtmerries/dromen terugkeert. Het is wel jammer dat dit onderdeel van het genre minder aandacht krijgt en het blijkbaar toch vooral om explosies per minuut moet gaan.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_137014239
quote:
15s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:21 schreef ErikT het volgende:
The Wolf of Wall Street

Hoge verwachtingen (Di Caprio kan me altijd bekoren, Scorsese is ook geen amateur, onderwerp vind ik interessant), maar ik vond er eigenlijk niet veel aan. Er gebeurt niks. Ja ze worden rijk, en gebruiken veel drugs, en er zijn veel hoeren, en dan gaat t allemaal mis op het einde. Maar dat het mis zou gaan wist ik natuurlijk al, dus voor het verhaal is de film niet gemaakt. Dat hoogmoed voor de val komt, is ook geen nieuws, en zoals hier gedaan, zonder enkele subtiliteit, lijkt het me niet dat het daarom te doen was. Ook leert geen enkel karakter iets (behalve dat rare moment met die 3 doden in het reddingsvliegtuig na de redding in de boot, waar geen enkel vervolg op komt), dus voor de karakterontwikkelingen is de film ook niet interessant.
Is het dan een soort document? Over dat de financiële sector verrot is? Dat is al jaren geen nieuws meer, dus dat kan het ook niet zijn. En bovendien werd er extra hard geprobeerd om juist zo weinig mogelijk over aandelenhandel te vertellen, omdat het allemaal zo ingewikkeld zou zijn.

Het enige dat ik kan verzinnen is dat het een film over leiderschap is. Als in: mensen kunnen nogal gek gaan doen als ze de verkeerde charismatische persoon volgen. Maar waarom dat in deze context moet, ik weet het niet.
Als iemand me kan vertellen waar deze film goed voor is, ik hoor het graag.

OK, eerlijk is eerlijk, er zaten wel een paar goede grappen in " 'Who, who?' What are you, a fucking owl?" vond ik de leukste.
De "Who, who ? uil -grap" is schaamteloos gestolen uit Heat waar Al Pacino dit tegen een verdachte zegt die hij ondervraagt.
  zaterdag 22 februari 2014 @ 15:31:05 #167
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137015281
Lone Survivor (2013) - IMDb

Het op waargebeurde feiten gebaseerde verhaal van een SEAL-lid over hun mislukte missie in Afghanistan. Nu eens niet alleen maar heldenrollen, maar ook het falen wordt in beeld gebracht.
Bij de aftiteling komen de echte personen nog eens met foto's in beeld.

IMDb: 7,9
Ik:7,2
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_137018660
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:11 schreef Ill-Skillz het volgende:
12 Years a Slave (2013)
[ afbeelding ]

Het spekstakelstuk 12 Years a Slave wordt in de pers al geroemd, en ook hier op Fok! heb ik al een aantal goede recensie voorbij zien komen. Vandaag ging ik er in Lantarenvenster met een open blik in, en werd werkelijk weggeblazen. Wat een film! De hoofpersoon (Chiwetel Ejiofor) draagt de film op bewonderingswaardige wijze, want wat kan die man acteren. Als je zijn dikke zilte tranen ziet druppelen hou je het zelf ook moeilijk droog. Zonder meer de film die ik de afgelopen tijd gezien heb, en slechts de derde tien die ik in mijn leven op Imdb heb uitgedeeld.
Een eervolle vermelding voor Lupita Nyong’o met haar fantastisch gespeelde rol.

Imdb: 8,4/10
Ill-Skillz: Ik kan niet anders geven dan een zeer verdiende 10/10
Helemaal mee eens. Ik heb 'm vorige week ook gezien, dikke aanrader! _O_

Krijgt van mij een 9,5.
Land of the free. Home of the brave.
pi_137022607
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 17:18 schreef BlaZ het volgende:

[..]

Tijdje terug deze film gezien. Wel een interessant idee, maar de uitwerking vond ik erg matig. Onnodig overdreven en een vrij onzinnig plot. Jammer had meer in gezeten
5/10.
ik vond het super!!
pi_137025024
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 20:02 schreef truedestiny het volgende:

[..]

Captain America is natuurlijk vele malen slechter dan elke andere Marvel film...
Vergeet Daredevil niet.
pi_137025783
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
Total Recall

Remake van de gelijknamige Arnold-film. In drie woorden: CGI, slaapverwekkend, dikkestrontdooreentrechter.

Het is weer een tijd geleden dat ik halverwege een film in slaap begon te sukkelen. Total Snoozefest weet in het begin te imponeren met een spectaculair vormgegeven toekomst. Een beetje een mix van Bladerunner, Minority Report en het schrikbeeld van mensen die denken dat China de wereld gaat overnemen.

Al snel blijkt de setting echter compleet irrelevant en volgt er een lange actiescene die bijna 1,5 uur duurt. En omdat die actiescene in een enkel tempo wordt uitgevoerd gaat zelfs de actie vervelen. De hoeveelheid irrelevante explosies en gemiste kogels is zo enorm dat je op een gegeven moment ook geen aandacht meer besteedt aan deze over the top CGI. Als je ooit een voorbeeld wilt hebben van een film die zoveel actie gebruikt dat de actie irrelevant wordt, heb je aan Total Failure een goede.

Uiteindelijk gebeurt dan het onvermijdelijke; het boeit je geen zak of de hoofdpersoon wordt geraakt of niet. Je zou bijna voor de badass gaan juichen, ware het niet dat Walter White een prutsprestatie op het doek zet. Datzelfde geldt ook voor Colin Farrell en de twee standaard bijgevoegde chicks.

Het probleem van Total Remake is heel simpel; te veel. Te veel actie, te veel 'momentjes', te veel mensen willen pleasen. Hierdoor is er simpelweg geen tijd om het verhaal rustig op te bouwen en kijkers de ruimte te geven om in de film te kruipen. Het is als een goochelaar die al z'n trucs er in een minuut doorheen jaagt. Hans Klok die het podium opkomt met een kettingzaag en een kist, de kist subiet doormidden zaagt, weer aan elkaar zet, buigt en weer van het podium verdwijnt. Er moet daar ergens een truc ingezeten hebben maar op deze manier is het gewoon het aangluren niet waard.

En zo doet Total Recall ook veel te veel. Ze willen jongeren pleasen met chicks (en triboobs), mensen die huidige ontwikkelingen volgen met Chinese setting, liefhebbers van Will Smith met iRobot-clones, fans van Star Wars met een leger aan stormtroopers, tech-liefhebbers met interessante snufjes (gezichtsveranderaars bijvoorbeeld), fans van Inception/Lost met waardeloze cliffhangers, enzovoorts. Alleen wat gebeurt er als je maar twee uur hebt en je vult driekwart daarvan met waardeloze achtervolgingsscènes? Dan wordt alles erin gepropt. We krijgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al met al: 3/10
IMDB: 6.3/10

Ben een fan van SF-genre maar dit is geen SF. Dit is waardeloze dertien in een dozijn actie waarbij ze de met CGI geproduceerde setting moeiteloos hadden kunnen omzetten naar een andere setting naar keuze. Als mensen mij vragen of ik wil slapen of deze film wil kijken dan antwoord ik: Waarom een keuze maken?
Leuke film man,

8.

Vraag me af wanneer er een remake komt van the Fifth Element.
pi_137026987
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 15:31 schreef golfer het volgende:
Lone Survivor (2013) - IMDb

Het op waargebeurde feiten gebaseerde verhaal van een SEAL-lid over hun mislukte missie in Afghanistan. Nu eens niet alleen maar heldenrollen, maar ook het falen wordt in beeld gebracht.
Bij de aftiteling komen de echte personen nog eens met foto's in beeld.

IMDb: 7,9
Ik:7,2
Ik vond die filmZOOO goed beginnen maar zo amerikaans slechte eindigen....

No Se Aceptan Devoluciones



Hele leuk gemaakte drama/komedie, Er zitten een aantal hele leuk bedachte orginele dingen in de film! - Ook het acteerwerk is zeer sterk, rol lijkt perfect gemaakt te zijn voor de hoofdrolspeler.
het verhaal gaat over een nogal onhandige man die eigenlijk als student leeft en dan plots een kind in zn handen geworden krijgt van 1 van zn vriendinnen... en dan.....
De film begint erg leuk en weet lang zn kracht vast te houden, alleen jammer genoeg naarmate het einde word het iets te langdradig, film had 10-15 minuten korter gemogen en dan had er wat meer vaart ingebleven...
het einde was wel weer erg leuk !

daarom geen topper, maar wel een betere dan gemiddelde film en zeker een aanrader
7.5
  zondag 23 februari 2014 @ 00:30:26 #173
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_137035757
Captain Phillips (2013) - IMDb
Waargebeurd verhaal.
Het Amerikaanse vrachtschip MV Maersk Alabama werd in 2009 vlak voor de Somalische kust overvallen door een kleine boot met piraten die uit het niets opdook. De bemanning kon de aanval niet afweren, maar de kapitein zette alles op alles om zijn bemanningsleden te beschermen. De focus van de film ligt op het samenspel tussen Captain Phillips (Tom Hanks) en Muse, de piraat die de rol van kapitein overneemt wanneer hij het schip kaapt.

Overtuigende rol van Hanks en ze hebben er een soort thriller van gemaakt.

IMDb: 8,0
Ik: 7,6
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 23 februari 2014 @ 08:16:00 #174
78918 SeLang
Black swans matter
pi_137038423
The Hoax (2006)
In what would cause a fantastic media frenzy, Clifford Irving sells his bogus biography of Howard Hughes to a premiere publishing house in the early 1970s.

Een ongelofelijk maar waar gebeurd verhaal. Goed mee vermaakt.
7,5

The Hunt (2012)
A teacher lives a lonely life, all the while struggling over his son's custody. His life slowly gets better as he finds love and receives good news from his son, but his new luck is about to be brutally shattered by an innocent little lie.

Aangrijpende film waar je bloed van gaat koken. Eigenlijk zou iedereen deze film moeten zien.
9
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_137038571
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 februari 2014 14:59 schreef dutchman79 het volgende:

[..]

De "Who, who ? uil -grap" is schaamteloos gestolen uit Heat waar Al Pacino dit tegen een verdachte zegt die hij ondervraagt.
De grap zit ook in Sixteen Candles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')