abonnement Unibet Coolblue
pi_136689247
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!









Allemaal in dit huis
pi_136689374
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!

[ afbeelding ]

Allemaal in dit huis
Kotsen valt niet op, ideaal
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_136689388
Duurrrrr...
  vrijdag 14 februari 2014 @ 00:18:42 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136689644
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!



Allemaal in dit huis
Flinke opstap naar de douche ook.... of een extreem lage deurkruk :+

Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 14 februari 2014 @ 01:36:04 #155
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136691141
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:50 schreef bleiblei het volgende:
Nou de achterburen (van 80+) hebben nog een hok in de tuin en de beste man is er vorig jaar wel bijna aan onderdoor gegaan met longontsteking. Met min 10 s'nachts de tuin in als je ff wil schijten :N . Mij niet gezien.
Word je hard van. :P

80+, toch? Geen gekke leeftijd, ondanks poepdoos in de achtertuin. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 14 februari 2014 @ 01:40:05 #156
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136691196
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!

Allemaal in dit huis
Ik vind het een prachtig pand... en dat sanitair met die fraaie rondingen O+ :P mag wat mij betreft ook best blijven.
Wel een erg vreemde douche-bak-constructie, zoals Leandra ook al opmerkte.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_136691541
De achterwand bij de douche en het bad past niet echt bij de rest.
pi_136694410
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 02:10 schreef loecje het volgende:
De achterwand bij de douche en het bad past niet echt bij de rest.
Zo te zien is het een glazen wand die met het een of ander dicht is geplakt, in de slaapkamer zie je de andere kant ervan
pi_136698020
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:27 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Tweewieler: vélocipède.
Vrouwen reden er ook op ondanks hun enorme rokken en ik zag zelfs een keer dat de eerste fietsclubs in Zwitserland er ook op reden.
Deze vélocipède lijkt me minder functioneel. Als ik het goed zie heeft het 2 wielen aan de voorkant met speciale ringen tussen de spaken om wijnflessen in uit te stallen, gewoon omdat dat leuk hipster eruit ziet :)
Liefde en infectie
pi_136698519
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:45 schreef kvd het volgende:

[..]

Zo te zien is het een glazen wand die met het een of ander dicht is geplakt, in de slaapkamer zie je de andere kant ervan
[ afbeelding ]
Schuifwand, zodat je gezellig vanuit bed kan kijken naar iemand in bad en omgekeerd?
pi_136698855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Allemaal in dit huis
Van afstand Lijkt het wel of er iemand vermoord is bij die rode tegeltjes.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:21:21 #162
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136699010
quote:
1s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat soort verhalen over een vloek bestaan wel ja, google maar op Bragolin
Wiki weet het

http://en.wikipedia.org/wiki/Crying_Boys
On September 4, 1985, the British tabloid newspaper The Sun reported that a firefighter from Yorkshire was claiming that undamaged copies of the painting were frequently found amidst the ruins of burned houses.[1] He stated that no firefighter would allow a copy of the painting into his own house. Over the next few months, The Sun and other tabloids ran several articles on house fires suffered by people who had owned the painting.
By the end of November, belief in the painting's curse was widespread enough that The Sun was organising mass bonfires of the paintings, sent in by readers.

Karl Pilkington has made reference to these events on The Ricky Gervais Show. Ricky Gervais dismissed the curse as "bollocks".
Steve Punt, a British writer and comedian, investigated the curse of the crying boy in a BBC radio Four production called Punt PI. Although the programme is comic in nature, Punt researched the history of the Crying Boy painting.[2] The conclusion reached by the programme, following testing at the Building Research Establishment, is that the prints were treated with some varnish containing fire repellent, and that the string holding the painting to the wall would be the first to perish, resulting in the painting landing face down on the floor and thus being protected, although no explanation was given as to why no other paintings were turning up unscathed.





[ Bericht 4% gewijzigd door Pietverdriet op 14-02-2014 12:29:39 ]
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:25:56 #163
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_136699158
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 13:28 schreef JDx het volgende:

[..]

Als ik aan de schijt ben, wil ik best even buiten kakken, stinkt het huis niet de hele dag :')

.
Stijk een lucifer af, werkt echt beter dan spray, het fosfor uit de luciferrook bind de zwavelverbindingen uit de poepstank,
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 12:56:38 #164
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_136700021
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:25 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Stijk een lucifer af, werkt echt beter dan spray, het fosfor uit de luciferrook bind de zwavelverbindingen uit de poepstank,
Alleen heb je dan het nadeel dat het weer stinkt naar het afsteken van een lucifer. :+
Don't let my username fool you...
pi_136706750
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:00 schreef JDx het volgende:
Linkje naar de Streetview-view zou leuk zijn ;)
Ik weet niet hoe je specifieke lokaties linkt. Maar je kan gewoon op de Funda-pagina klikken op "kaart & buurt".
pi_136712325
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Allemaal in dit huis
Die eerste wc is best grappig met dat gradient
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_136728499
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:21 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Wiki weet het

http://en.wikipedia.org/wiki/Crying_Boys
On September 4, 1985, the British tabloid newspaper The Sun reported that a firefighter from Yorkshire was claiming that undamaged copies of the painting were frequently found amidst the ruins of burned houses.[1] He stated that no firefighter would allow a copy of the painting into his own house. Over the next few months, The Sun and other tabloids ran several articles on house fires suffered by people who had owned the painting.
By the end of November, belief in the painting's curse was widespread enough that The Sun was organising mass bonfires of the paintings, sent in by readers.

Karl Pilkington has made reference to these events on The Ricky Gervais Show. Ricky Gervais dismissed the curse as "bollocks".
Steve Punt, a British writer and comedian, investigated the curse of the crying boy in a BBC radio Four production called Punt PI. Although the programme is comic in nature, Punt researched the history of the Crying Boy painting.[2] The conclusion reached by the programme, following testing at the Building Research Establishment, is that the prints were treated with some varnish containing fire repellent, and that the string holding the painting to the wall would be the first to perish, resulting in the painting landing face down on the floor and thus being protected, although no explanation was given as to why no other paintings were turning up unscathed.
[ afbeelding ]


[ afbeelding ]
Lol mijn oma heeft ook 2 van dat soort schilderijtjes. Een cryingboy en een biddend figuur ik denk van dezelfde maker. Was vroeger in denk ik, wat mensen er mooi aan vonden. Geen idee.
pi_136729955
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef Bintzak het volgende:

[..]

Lol mijn oma heeft ook 2 van dat soort schilderijtjes. Een cryingboy en een biddend figuur ik denk van dezelfde maker. Was vroeger in denk ik, wat mensen er mooi aan vonden. Geen idee.
Mijn oma had altijd een schilderij met een paar boeren ofzo op het land die tarwe verzamelen. Ik dacht altijd dat dat haar schilderij was, totdat ik het vaker zag bij oude mensen :P
pi_136732659
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:31 schreef Bintzak het volgende:

[..]

Lol mijn oma heeft ook 2 van dat soort schilderijtjes. Een cryingboy en een biddend figuur ik denk van dezelfde maker. Was vroeger in denk ik, wat mensen er mooi aan vonden. Geen idee.
Of twee oude handen in bidstand (of is dat toch wel mooi?) of dat slappe handje waarmee God en dinges naar elkaar reiken op beslist ongemotiveerde wijze.
pi_136732925
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:55 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Of twee oude handen in bidstand (of is dat toch wel mooi?) of dat slappe handje waarmee God en dinges naar elkaar reiken op beslist ongemotiveerde wijze.
Kan het nou een keer klaar zijn met die troll-posts van jou in deze reeks?
pi_136747066
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef fh101 het volgende:
Mozaiek tegeltjes? Nee joh, die kun je nooit teveel hebben!

[ afbeelding ]

Allemaal in dit huis
Dat is jammer, dat laatste toilet is het dan net niet helemaal. Ik zou die houten balken ook bedekken met mozaïek tegeltjes. :)
pi_136747130
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 00:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Flinke opstap naar de douche ook.... of een extreem lage deurkruk :+

[ afbeelding ]
De opstap is net zo hoog als het toilet. Is tenminste origineel :)
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:10:33 #173
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136755894
Nou weer eens even iets uit de collectie "Verkopertje annex makelaartje, wat doet u nou?"


Je krijgt er een acute aanval van zeeziekte bij cadeau...


Troepjes weghalen uit het - ranzige - douchehok was weer eens teveel gevraagd.


En de berging eventjes opruimen, idem dito.

Na nadere bestudering toch eigenlijk wel begrijpelijk - het hele appartement is één groot berghok.

:')

[ Bericht 11% gewijzigd door HetKlusKonijn op 16-02-2014 00:07:55 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_136756180
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Nou weer eens even iets uit de collectie "Verkopertje annex makelaartje, wat doet u nou?"

[ afbeelding ]
Je krijgt er een acute aanval van zeeziekte bij cadeau...

[ afbeelding ]
Troepjes weghalen uit het douchehok was weer eens teveel gevraagd.

[ afbeelding ]
En de berging eventjes opruimen, idem dito.

Na nadere bestudering toch eigenlijk wel begrijpelijk - het hele appartement is één groot berghok.

:')
Luie mensen ook:
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:19:11 #175
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136756239
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 23:17 schreef ArtemisQ het volgende:

[..]

Luie mensen ook:
[ afbeelding ]
Ja, die had ik nog maar eventjes weggelaten, maar geeft een prima aanvulling - de verkopers zijn luie donders. ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')