abonnement Unibet Coolblue
pi_142575799
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Sticky's heb ik in de beta ook niet vrij kunnen spelen. De incendiary vond ik erg matig, en de swarm ook.
Ik heb vandaag alleen maar hunter gespeeld, flink rondrennen. Om de een of andere reden gaat het levelen in PvP een stuk trager, dus ben vooral bij de devils lair gebied en de helicopter schroothoop geweest. Zeker met events gaat het sneller lijkt het.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_142575894
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Sticky's heb ik in de beta ook niet vrij kunnen spelen. De incendiary vond ik erg matig, en de swarm ook.
Swarm is EXTREEM nuttig bij PVP... je kan deuren/gangen/toegangswegen perfect afsluiten met een mooie muur van die drones.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
  maandag 21 juli 2014 @ 22:55:04 #253
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_142577446
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Swarm is EXTREEM nuttig bij PVP... je kan deuren/gangen/toegangswegen perfect afsluiten met een mooie muur van die drones.
Alleen die drones doen amper genoeg damage om 1 iemand te slopen.
pi_142577613
quote:
7s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Pheno het volgende:

[..]

Ik heb vandaag alleen maar hunter gespeeld, flink rondrennen. Om de een of andere reden gaat het levelen in PvP een stuk trager, dus ben vooral bij de devils lair gebied en de helicopter schroothoop geweest. Zeker met events gaat het sneller lijkt het.
Vooral met die missions/objectives die je kan halen bij die robot in The Citadel, "20 kills with fists" etc. Was level acht binnen 2 uurtjes of zo. Of spinmetal verzamelen (10 bij bepaalde missies in free-roam) en inleveren geeft je lekker cash, exp en vanquard points. Met het laatste kan je alleen niks in de bèta :P

Granaten, kan alleen zeggen dat die eerste van de Warlock nuttig is, zeker bij boss-battles. Er gaan zo 900 punten vanaf. Kan je ook als trap gebruiken in PVE, maar daar trappen alleen sukkels in. Wel leuk om mensen geforceerd te laten wachten, zeker met een upgrade is de AoE enorm.

Van de Titan is de eerste "flasbang boem! Je bent dood en ziet niks meer! Als je nog leeft stomp ik je alsnog neer, omdat je toch blind bent noob!" granaat nuttig, vooral bij veel mobs in PVE (stunned voor 7 sec of zo) en voor PVP idem. De tweede is ook handig en vergelijkbaar met die van de Warlock.

Die van de Hunter bevielen mij niet echt in PVE/PVP. Traps zijn gemakkelijk te omzeilen en doen weinig damage, bleef maar bij de eerste. Swarm is zo kapot te maken, heb genoeg Hunters hierdoor het leven zuur gemaakt.
pi_142577776
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Alleen die drones doen amper genoeg damage om 1 iemand te slopen.
Mwah... prima als control-utility of als post-mortem kills :P Maar kwa pvp ga ik uiteindelijk toch voor Titan. Beste supercharge, beste granades en de meeste defence.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142577909
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Titan. Beste supercharge, beste granades en de meeste defence.
:')

Nova Bomb :P

Merk trouwens geen weinig tot geen verschil in defense, agility en recharge. En anders is het zo aan te passen door de Codex-upgrades dat het bijna gelijk is aan de class die je wilt. Wel tof, zo kan in een zeer snelle Titan maken, of één die snel zichzelf kan healen (als dat verschil al merkbaar is).
pi_142578033
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:04 schreef Disker91 het volgende:

[..]

:')

Nova Bomb :P
Mja, mijn eerste level 8 character was een warlock maar ik ben echt niet zo impressed met die Nova Bomb... en hij heeft ook de kutste jump van alle classes. :P Vind het heerlijk om een LEEEROOOY JENKIIINSSS te doen en in het midden van een groep vijanden die slam te doen :D
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142578038
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:

[..]

Mwah... prima als control-utility of als post-mortem kills :P Maar kwa pvp ga ik uiteindelijk toch voor Titan. Beste supercharge, beste granades en de meeste defence.
hoe pak je die voertuigen aan in pvp? :D zieke moeite mee soms als zo iemand een beetje kan spelen. Ga niet de hele tijd achter zo'n automatische turret staan maar als zo'n voertuig aankomt rijden die raketten schiet weet ik al dat ik weer de lul ben meestal.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_142578256
Die moon vehicles moeten generfed worden imo.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142578289
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

hoe pak je die voertuigen aan in pvp? :D zieke moeite mee soms als zo iemand een beetje kan spelen. Ga niet de hele tijd achter zo'n automatische turret staan maar als zo'n voertuig aankomt rijden die raketten schiet weet ik al dat ik weer de lul ben meestal.
Die mogen ze ook afzwakken wat mij betreft. De tank is echt erg. Zelf zoekende raketten, enorm veel health, kan snel wegwezen door de boost etc. Supers werken altijd, rocket launchers doen het werk ook wel. Anders de bestuurder eruit rammen met je melee (lukte mij 2 keer :P), headshot op het hoofd. Die Pikes zijn ook wel erg effectief (en mogen ook wel wat zwakker worden)

Speel liever niet op die map in de bèta. Had zelf een hele match in de tank gezeten, was erg lullig voor de tegenstander. Als je een beetje skills hebt ontwijk je die supers net op tijd. En springen heeft ook geen nut aangezien de raketten perfect iemand kunnen neerhalen in het midden van een sprong :')
pi_142578753
heb ik beta en wil ik net even spelen zit ik in een queue van 7288 en zie ik dat ie offline is wegens onderhoud.

Wat de neuk ? :') waar is die onderhoud voor nodig ?
pi_142578757
precies ja :P Pikes ook super kut ja, Supers werken wel ja alleen die heb je natuurlijk maar 1 op de 10 keer dat je zo'n ding tegenkomt.

Vind de minimap ook redelijk apart, proberen ze zo campen te beperken doordat je altijd? kan zien als er een enemy in de buurt is?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_142578989
quote:
19s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Sodapoppin het volgende:
heb ik beta en wil ik net even spelen zit ik in een queue van 7288 en zie ik dat ie offline is wegens onderhoud.

Wat de neuk ? :') waar is die onderhoud voor nodig ?
Het was echt al heel erg lang voor de start van de beta bekend dat er 2 dagen onderhoud zouden zijn. Na het onderhoud mogen ook de xbox users mee spelen en aankomende zaterdag is er een stress-test, als je dan mee speelt dan krijg je unieke skins/banners oid.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142579198
quote:
0s.gif Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Na het onderhoud mogen ook de xbox users mee spelen en aankomende zaterdag is er een stress-test, als je dan mee speelt dan krijg je unieke skins/banners oid.
oke bedankt ^O^ weet je ook meer over hoe je die skins/banners kan krijgen? Ik wil daar natuurlijk wel voor gaan :Y moet je dan gewoon 1 keer inloggen of een bepaald iets doen in-game bijvoorbeeld ?
pi_142579558


Dus zaterdagavond om 23:00 spelen zou het moeten doen volgens mij... zo uit mijn hoofd...
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142582167
Hoe komt men hierachter tering.



Of het is iets anders, maar het valt mij wel op als men in een locatie zit waar een echo aanwezig is dit ook meespeelt met de chat. Als dit zo is is het een toffe kleinigheid.
pi_142582415
Oh en dit wist ik niet. Wel logisch nu ik mijn gameplay terugkijk. Dacht eerst dat het een soort domination mode was :') :@

"No. In Control you have to actively hunt down your enemies while you capture flags, otherwise you will get no points.

The bonus scores goes as follows:

1 flag = 50p
2 flags = 100p
3 flags = 200p

So if you've captured 3 flags and kill someone it will be 100p for the kill and an additional 200p for the flags, 300p in total. Assist kills also goes towards the team score. "
pi_142586377
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142586406
-edit ging wat mis.... tweet van bungie:

quote:
@Tharizdun2012 The Return if the Destiny Beta will feature special events, permanent rewards, and some other surprises.
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
pi_142586751
Ik zie er komt ook een 360 beta, heeft iemand daar nog invites voor liggen?
  dinsdag 22 juli 2014 @ 10:00:40 #271
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_142587096
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Heb in de beta eigenlijk puur hunter gespeeld, maar voelt toch wat underpowered in pvp af en toe voor mijn gevoel.
En dat terwijl in de top-10 PvP spelers maar liefst 8 (!) Hunters staan.

http://destinytracker.com/destiny/leaderboards/ps4
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_142592406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 09:17 schreef Miauw_Zedong het volgende:
-edit ging wat mis.... tweet van bungie:

[..]

Hopelijk meer dan een embleem :') :P (koop liever een meer unieke ingame).

Maar wel tof.
  dinsdag 22 juli 2014 @ 17:42:51 #273
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_142603445
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 13:03 schreef Disker91 het volgende:

[..]

Hopelijk meer dan een embleem :') :P (koop liever een meer unieke ingame).

Maar wel tof.
Meh ik mis de rest van de beta helaas, ga morgen op vakantie ;( :P
pi_142604136
PS4 codes, fcfs

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moo
pi_142604242
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 17:42 schreef Verbodsbord het volgende:

[..]

Meh ik mis de rest van de beta helaas, ga morgen op vakantie ;( :P
Op vakantie gaan tijdens de destiny-beta :')
American ninja, Ninja Gaiden, Real Motherfucking ninja shit.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')