Dan krijg je een virtuele aai van mequote:Op maandag 21 juli 2014 21:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dus die code moet je op de Bungie site in voeren en dan krijg je 3 beta keys voor één platform naar keuze?
Als je nog wat kaartjes met die codes hebt, dan zou ik er graag een ontvangen![]()
Dan kan ik die inwisselen voor 3 PS3 keys en dan kan ik Timmmmm er ook een geven.
Beloofd is beloofd uiteraard. Ik hoor wel of ie hem wel, of niet hopelijkquote:Op maandag 21 juli 2014 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn ondertussen zo goed als op. Ik heb hier iemand nog een ps4 code beloofd, mocht hij het van een ander kunnen krijgen dan heb ik er nog een voor je. Ik zal hem even pm'en. Maar hij was eerst, dus vandaar
Vind de titan echt heerlijk spelen met triple jump, ben benieuwd naar de bladewalker-tree. Titan vind ik persoonlijk wat fijner spelen voor pvp en ik vind de special beter en ook de granaten met flash-effect geniaal. Denk dat ik in eerste instantie voor titan gaquote:Op maandag 21 juli 2014 21:48 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb in de beta eigenlijk puur hunter gespeeld, maar voelt toch wat underpowered in pvp af en toe voor mijn gevoel.
Heb ook tijden niet zo'n game gehad die ik wil blijven spelen. Dit kan een verslaving worden als ik niet op pasquote:
Dit gaat een gevalletje borderlands/diablo worden waar ik honderden uren in heb gestoken. Loot+multiplayergames zijn pure crack voor mijquote:Op maandag 21 juli 2014 22:07 schreef Disker91 het volgende:
[..]
Heb ook tijden niet zo'n game gehad die ik wil blijven spelen. Dit kan een verslaving worden als ik niet op pas
Triple jump heb ik helaas niet vrij kunnen spelen, was volgens 3/4 van de wegquote:Op maandag 21 juli 2014 22:00 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Vind de titan echt heerlijk spelen met triple jump, ben benieuwd naar de bladewalker-tree. Titan vind ik persoonlijk wat fijner spelen voor pvp en ik vind de special beter en ook de granaten met flash-effect geniaal. Denk dat ik in eerste instantie voor titan ga
Oh, ik vind ze wel fijn, zeker met zo'n leuk sticky effect. Traps zetten als je weet dat er gasten ergens gaan spawnen. Even zwaaien naar het vogeltje en BOEM.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:17 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Triple jump heb ik helaas niet vrij kunnen spelen, was volgens 3/4 van de weg
Ja precies, super van Titans is lekkerder om meerdere mensen te pakken, en de granaten van hunters zijn echt matig.
Sticky's heb ik in de beta ook niet vrij kunnen spelen. De incendiary vond ik erg matig, en de swarm ook.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik vind ze wel fijn, zeker met zo'n leuk sticky effect. Traps zetten als je weet dat er gasten ergens gaan spawnen. Even zwaaien naar het vogeltje en BOEM.
Ik heb vandaag alleen maar hunter gespeeld, flink rondrennen. Om de een of andere reden gaat het levelen in PvP een stuk trager, dus ben vooral bij de devils lair gebied en de helicopter schroothoop geweest. Zeker met events gaat het sneller lijkt het.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sticky's heb ik in de beta ook niet vrij kunnen spelen. De incendiary vond ik erg matig, en de swarm ook.
Swarm is EXTREEM nuttig bij PVP... je kan deuren/gangen/toegangswegen perfect afsluiten met een mooie muur van die drones.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Sticky's heb ik in de beta ook niet vrij kunnen spelen. De incendiary vond ik erg matig, en de swarm ook.
Alleen die drones doen amper genoeg damage om 1 iemand te slopen.quote:Op maandag 21 juli 2014 22:26 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Swarm is EXTREEM nuttig bij PVP... je kan deuren/gangen/toegangswegen perfect afsluiten met een mooie muur van die drones.
Vooral met die missions/objectives die je kan halen bij die robot in The Citadel, "20 kills with fists" etc. Was level acht binnen 2 uurtjes of zo. Of spinmetal verzamelen (10 bij bepaalde missies in free-roam) en inleveren geeft je lekker cash, exp en vanquard points. Met het laatste kan je alleen niks in de bètaquote:Op maandag 21 juli 2014 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb vandaag alleen maar hunter gespeeld, flink rondrennen. Om de een of andere reden gaat het levelen in PvP een stuk trager, dus ben vooral bij de devils lair gebied en de helicopter schroothoop geweest. Zeker met events gaat het sneller lijkt het.
Mwah... prima als control-utility of als post-mortem killsquote:Op maandag 21 juli 2014 22:55 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Alleen die drones doen amper genoeg damage om 1 iemand te slopen.
quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Titan. Beste supercharge, beste granades en de meeste defence.
Mja, mijn eerste level 8 character was een warlock maar ik ben echt niet zo impressed met die Nova Bomb... en hij heeft ook de kutste jump van alle classes.quote:
hoe pak je die voertuigen aan in pvp?quote:Op maandag 21 juli 2014 23:01 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Mwah... prima als control-utility of als post-mortem killsMaar kwa pvp ga ik uiteindelijk toch voor Titan. Beste supercharge, beste granades en de meeste defence.
Die mogen ze ook afzwakken wat mij betreft. De tank is echt erg. Zelf zoekende raketten, enorm veel health, kan snel wegwezen door de boost etc. Supers werken altijd, rocket launchers doen het werk ook wel. Anders de bestuurder eruit rammen met je melee (lukte mij 2 keerquote:Op maandag 21 juli 2014 23:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoe pak je die voertuigen aan in pvp?zieke moeite mee soms als zo iemand een beetje kan spelen. Ga niet de hele tijd achter zo'n automatische turret staan maar als zo'n voertuig aankomt rijden die raketten schiet weet ik al dat ik weer de lul ben meestal.
Het was echt al heel erg lang voor de start van de beta bekend dat er 2 dagen onderhoud zouden zijn. Na het onderhoud mogen ook de xbox users mee spelen en aankomende zaterdag is er een stress-test, als je dan mee speelt dan krijg je unieke skins/banners oid.quote:Op maandag 21 juli 2014 23:22 schreef Sodapoppin het volgende:
heb ik beta en wil ik net even spelen zit ik in een queue van 7288 en zie ik dat ie offline is wegens onderhoud.
Wat de neuk ?waar is die onderhoud voor nodig ?
oke bedanktquote:Op maandag 21 juli 2014 23:27 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Na het onderhoud mogen ook de xbox users mee spelen en aankomende zaterdag is er een stress-test, als je dan mee speelt dan krijg je unieke skins/banners oid.
quote:@Tharizdun2012 The Return if the Destiny Beta will feature special events, permanent rewards, and some other surprises.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |