abonnement Unibet Coolblue
pi_135227261
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 11:54 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Leuk filmpje ook idd. Dat soort spul heb je ook wel nodig als je dagelijks zoveel content wil produceren. Daarbij is de Yogscast onderdeel van http://www.makerstudios.com/ dus hoeveel inkomsten ze zelf binnen krijgen is lastig te zeggen. Tijdens de livestream in december vertelde ze dat Lewis en Simon zelf niet in de buurt komen van millionair :P Waarschijnlijk omdat ze zoveel mensen aangekomen hebben. Best nobel van ze _O_

Ze hadden het ook met hun drieën kunnen blijven doen, hadden ze nu gezwommen in het geld volgens mij. Maar ja het blijft een erg onzekere markt om in te werken, als ik kijkt hoe achterlijk google soms omgaat met YouTube (google+) vraag ik mij af of YouTube niet vroeg of laat dood gaat.
Yogscast is wat dat betreft erg slim om ook hun videos zelf al vanaf hun eigen site aan te bieden. Mocht YouTube crashen dan kunnen ze zelfstandig verder gaan.
Het is ook wel een professionelen stream die ze hadden met kerst. Goed audio, goeie transitions etc.
Verder ook wel tof dat ze ook andere mensen hebben ingehuurd enz en ook part hebben gemaakt van het yogscast netwerk om toch meer viewers te regelen voor andere mensen.

Met YT en google+ is inderdaad weer een heel ander verhaal, er is volgensmij ook niet echt iets duidelijks van: "Dit en dit gebeurt er en dit en dit gaat er gebeuren voor onze content creators"
Ik weet dat NerdCubed er wat dingen over gezegd heeft maar heb het niet echt bekeken.

We zullen zien wat er gaat gebeuren. Als iemand met een alternatief ZOU komen zou het toch denk ik Amazon zijn (hun hebben namelijk het geld ervoor)
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:07:07 #52
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135227303
Die pepweipie is zo'n irritante gozer.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135227322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:04 schreef Ame_thyst het volgende:
Pewdiepie – $21 million
:')
:')
tijd dat ik in die lijst kom
:')
zal aan jullie denken als het zover is
Volgensmij is het heel moeilijk om nu nog bekend te worden. (Als je het serieus bedoelde ofc :P)
Zolang je iets speciaals doet en je maakt goeie content dan kan het nog wel.

(Wtf is er trouwens voortaan met allemaal die Let's players die hun mic op 10000 compression hebben staan :') )
pi_135227331
quote:
99s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Die pepweipie is zo'n irritante gozer.
Ja ken je die vriendin? Jezus krijg je spontaan oor tyfus van zeg..
pi_135227731
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:07 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Volgensmij is het heel moeilijk om nu nog bekend te worden. (Als je het serieus bedoelde ofc :P)
Zolang je iets speciaals doet en je maakt goeie content dan kan het nog wel.

(Wtf is er trouwens voortaan met allemaal die Let's players die hun mic op 10000 compression hebben staan :') )
Lijkt me echt vet om YouTube als inkomsten bron te hebben, probleem is dat wat ik doe, 3d/animaties zoveel tijd kost om te maken dat ik blij mag zijn iets in 3 maanden af te krijgen. Terwijl je makkelijk 3 let's play's in een dag maakt.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135227875
en de ibood.com link doet het niet danny
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135228240
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:20 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Lijkt me echt vet om YouTube als inkomsten bron te hebben, probleem is dat wat ik doe, 3d/animaties zoveel tijd kost om te maken dat ik blij mag zijn iets in 3 maanden af te krijgen. Terwijl je makkelijk 3 let's play's in een dag maakt.
Dat is zeker vet idd. Maarja hoeveel mensen proberen het wel niet.
Key features moeten gewoon zijn:
Je moet kunnen praten onder het gamen (of je record erna)
Je moet je richten op een bepaald audience.
Goeie kwaliteit moet je hebben (zie mic, in-game footage(dus een redelijk powerfull machine) en editing skills)

En natuurlijk mensen die je filmpjes willen bekijken :P
pi_135228494
Valt vies tegen lijkt mij, ook al heb je alles voor elkaar (hoge kwaliteit videos en leuke content) dan is het nog steeds lastig om veel kijkers aan te trekken.

edit: kun je nog misschien beter ingame items gaan ontwerpen voor TF2 of PS2, krijg je ook geld voor. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:51:05 #59
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135228665
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:45 schreef Curlbrah het volgende:
Valt vies tegen lijkt mij, ook al heb je alles voor elkaar (hoge kwaliteit videos en leuke content) dan is het nog steeds lastig om veel kijkers aan te trekken.

edit: kun je nog misschien beter ingame items gaan ontwerpen voor TF2 of PS2, krijg je ook geld voor. :P
Ik heb een crystal meth lab. Werkt nog beter. Gewoon goatee laten staan en gaan.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135228722
quote:
99s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:51 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

Ik heb een crystal meth lab. Werkt nog beter. Gewoon goatee laten staan en gaan.
gast bij de gym verkoopt steroids, das pas snel geld verdienen.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135228749
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:37 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Dat is zeker vet idd. Maarja hoeveel mensen proberen het wel niet.
Key features moeten gewoon zijn:
Je moet kunnen praten onder het gamen (of je record erna)
Je moet je richten op een bepaald audience.
Goeie kwaliteit moet je hebben (zie mic, in-game footage(dus een redelijk powerfull machine) en editing skills)

En natuurlijk mensen die je filmpjes willen bekijken :P
Inderdaad, denk ook dat de persoonlijkheid van de let's players erg belangrijk is. Lewis en Simon vind ik persoonlijk erg leuk om naar te kijken maar loon vind er weer geen fuck aan. Laat goed zien dat iedereen weer een andere voorkeur heeft qua humor.

en Sips :D _O_ _O_
en dan maken mensen er dit van _O_ _O_ _O_ _O_
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 8 januari 2014 @ 12:55:47 #62
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135228793
Die LiRik is ook wel grappig.

Neighbour!??

http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_135228847
Liriks Dayz streams zijn ook erg vermakelijk ja. Heeft 3200 subs op twitch (2.50 doller per sub per maand) en hij gaat nog naar college :')
Dat is een dik maand salaris voor 5 uurtjes per dag een game spelen. Moet toch heerlijk zijn zoiets.

[ Bericht 37% gewijzigd door Ame_thyst op 08-01-2014 13:02:41 ]
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135228995
Kijk naar Minecraft, ik denk dat er aan Minecraft in de vorm van Youtube/Streams/Video's etc. meer verdiend is dan Mojang verdient heeft door sales. :')
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135229060
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Liriks Dayz streams zijn ook erg vermakelijk ja. Heeft 3200 subs op twitch (2.50 doller per sub per maand) en hij gaat nog naar college :')
Dat is een dik maand salaris voor 5 uurtjes per dag een game spelen. Moet toch heerlijk zijn zoiets.
Zou jij dan stoppen met College? Tenzij hij opeens 10 miljoen krijgt en kan rentenieren :P
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:06:14 #66
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135229143
2 tussenuren heuj
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135229191
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:04 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Zou jij dan stoppen met College? Tenzij hij opeens 10 miljoen krijgt en kan rentenieren :P
Ik bedoel :') college in de zin van, niemand die zoveel geld verdient op zo'n manier op zijn leeftijd.

Ik niet denk, zolang het te combineren is. Gisteren had hij het er zelf over in zijn stream, wat hij zei was "Als ik met college klaar ben ga ik verder met streamen als werk, maar als dat in de toekomst geen geld meer oplevert dan heb ik ieder geval een degree."
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135229219
quote:
14s.gif Op woensdag 8 januari 2014 12:57 schreef Ame_thyst het volgende:
Liriks Dayz streams zijn ook erg vermakelijk ja. Heeft 3200 subs op twitch (2.50 doller per sub per maand) en hij gaat nog naar college :')
Dat is een dik maand salaris voor 5 uurtjes per dag een game spelen. Moet toch heerlijk zijn zoiets.
Elke dag verplicht (anders lopen je subs weg) een aantal uur spelen kan snel vervelen. Zeker als je druk met je studie bent. :P
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
pi_135229277
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Ik bedoel :') college in de zin van, niemand die zoveel geld verdient op zo'n manier op zijn leeftijd.

Ik niet denk, zolang het te combineren is. Gisteren had hij het er zelf over in zijn stream, wat hij zei was "Als ik met college klaar ben ga ik verder met streamen als werk, maar als dat in de toekomst geen geld meer oplevert dan heb ik ieder geval een degree."
Ohhh zo...

Ja zolang er geld mee te verdienen is prima.

Weet zelf ook nog niet eens wat ik na niv4 MBO ga doen. Iedereen zegt wel door studeren maarja, Als je eenmaal een goed portfolio hebt dan is het al redelijk OK volgensmij.
pi_135229302
quote:
11s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:08 schreef Curlbrah het volgende:
Elke dag verplicht (anders lopen je subs weg) een aantal uur spelen kan snel vervelen. Zeker als je druk met je studie bent.
Ja regelmaat is zeker belangrijk, hij schijnt ook al heel lang te streamen maar door de recente dayz standalone hype heeft hij zoveel nieuwe aandacht gekregen. Is zeker een proces van jaren, niet bam, 1 filmpje en 3000 subs.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:12:35 #71
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135229353
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
pi_135229394
quote:
Die stem word je toch niet goed van.
pi_135229467
OEH IM SO HAPPY
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135229505
Zal wel anders klinken in het zweeds.
  woensdag 8 januari 2014 @ 13:17:25 #75
348696 bobbernaut
ik heet geen bob.
pi_135229535
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 13:13 schreef MineraalWater het volgende:

[..]

Die stem word je toch niet goed van.
jaaa zo schorre stem ofzo
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')