Nee hoor, je had het helemaal goedquote:Op donderdag 19 december 2013 20:57 schreef espri het volgende:
hahaha dus ik ben toch niet gek, nou ja....
quote:Op donderdag 19 december 2013 20:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Vanaf dag 1 kunnen de streams gevolgd worden.
De ervaringen met de proef-deelnemers die op het terrein bivakkeerden, leerden dat er zó veel gebeurt die eerste dagen dat men besloten heeft om in ieder geval de eerste week de uitzendtijd op TV te verdubbelen. Anders zou het aantal dagen tussen wat er op de streams te zien is en wat er op TV uitgezonden wordt naar Talpa's smaak te groot worden.
Is ook nog niet veel te zien, nu helemaal niet nu het donker isquote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, je had het helemaal goed![]()
maar ik had de streams even uitgezet want alles wordt zo traag als ik die aan laat staan.
Maar je kan nu wel een koe horen sch**tenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook nog niet veel te zien, nu helemaal niet nu het donker is
Schieten?quote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel een koe horen sch**ten.
Zolang ik het niet ruik vind ik alles primaquote:Op donderdag 19 december 2013 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kan nu wel een koe horen sch**ten.
ach tuurlijk, dat had ik moeten weten..quote:Op donderdag 19 december 2013 21:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zullen wel even naar de wc zijn.
Ik wilde alle Glam0rama-geruchten net eens even uitgebreid aan John gaan voorleggen toen ineens de tijd om was.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:06 schreef Dotteke het volgende:
Thnx Gert, heb je nog gevraagd wat een boswachter daar moet?
was John erin en eruit of nam hij uitgebreid de tijdquote:Op donderdag 19 december 2013 21:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde alle Glam0rama-geruchten net eens even uitgebreid aan John gaan voorleggen toen ineens de tijd om was.
Dat laatste. Hij zou wel gek zijn om dit af te raffelen toch!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was John erin en eruit of nam hij uitgebreid de tijd
Zekers!quote:Op donderdag 19 december 2013 21:49 schreef tompsv18 het volgende:
Leuk verslag. Heb er ook wel zin in. Komt er trouwens nog een apart subforum hiervoor?
Er komt een app. Die is vanaf eind december beschikbaar in de diverse stores.quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Is er nog iets gezegd over het mobiel kunnen bekijken van de streams via app's voor telefoon en tablets? Of is utopiatv.nl al geschikt voor mobiel kijken?
Van de site:quote:Op donderdag 19 december 2013 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Is er nog iets gezegd over het mobiel kunnen bekijken van de streams via app's voor telefoon en tablets? Of is utopiatv.nl al geschikt voor mobiel kijken?
quote:Livestreams van Utopia kijken op je mobiel of tablet?
Ga voor de meest optimale ervaring naar de desktopsite van Utopia en download binnenkort de Utopia app.
Website met Adblocker doet het gewoon weer, tenminste in FireFox. En dat is maar goed ook ;-).quote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef Jian het volgende:
Ik heb geen paspoort, was het ook niet van plan, maar na het uitzetten van Adblocker en DoNotTrackMe wel gewoon stream, echt!
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef PC eend het volgende:
NOG STEEDS GEEN STREAM OP MIJN SCHEERAPPARAAT
ff je stekkertje in je stopcontakt steken of heb je er eentje op batterijenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:01 schreef PC eend het volgende:
NOG STEEDS GEEN STREAM OP MIJN SCHEERAPPARAAT
Oh, inderdaad als ik Adblocker nu weer aanzet blijft de stream het gewoon doen en dat zonder paspoort dusquote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Website met Adblocker doet het gewoon weer, tenminste in FireFox. En dat is maar goed ook ;-).
Kijk zo krijg je de eerste kinderziektes eruitquote:Op donderdag 19 december 2013 21:59 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Website met Adblocker doet het gewoon weer, tenminste in FireFox. En dat is maar goed ook ;-).
Ik betaal iig nog geen cent, ik zie het welquote:Op donderdag 19 december 2013 22:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Kijk zo krijg je de eerste kinderziektes eruitLaat de diehards eerst testen
0,02 euro cent ;-).quote:Op donderdag 19 december 2013 22:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik betaal iig nog geen cent, ik zie het wel
Yupsquote:
Dat krijg je als je niet gevonden wilt wordenquote:Op donderdag 19 december 2013 22:07 schreef Jian het volgende:
Als ik DoNotTrackMe weer aanzet krijg ik alleen een grijs vlak, die accepteert hij dus niet.
ach, als ik zonder paspoort-idioterie en met adblocker aan mag blijven streamen dan krijgen ze die DNTM van mij kadoquote:Op donderdag 19 december 2013 22:13 schreef snetje het volgende:
[..]
Dat krijg je als je niet gevonden wilt worden
Bobquote:Op donderdag 19 december 2013 23:06 schreef BobdeStreamer het volgende:
De stream live naast de kersttafel![]()
[ afbeelding ]
Jezus Christus wat is dat een kut programma.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:54 schreef Toverheks het volgende:
Gertje bent in sjownieuws, de vaderlandse pers
oh nee, zulke dingen wil ik niet zien vlak voor het slapen gaan.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Jezus Christus wat is dat een kut programma.
Op 2 is nu The Act Of Killing. Zeer indrukwekkend en huiveringwekkend. Documentaire over voormalige beulen in Indonesië, die nog eens met smaak vertellen en zelfs naspelen hoe ze 'communistische' landgenoten vermoorden en verkrachten.
Dat beetje plamuur valt toch niet echt opquote:Op donderdag 19 december 2013 23:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh nee, zulke dingen wil ik niet zien vlak voor het slapen gaan.
Zit meer op sjownieuws te wachten over in Londen Apollotheater is plafond naar beneden gekomen, veel gewonden etc.
Volgens laatste berichten is heel het plafond naar beneden gevallen, Londen is afgezet etc.etc. stel je voor dat het in Carre gebeurd, met al dat heien overal zal ik daar ook niet gek van opkijken, met de muur hier gezandstraald hebben we al scheuren.quote:Op donderdag 19 december 2013 23:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat beetje plamuur valt toch niet echt op
Moeten ze maar niet naar theater gaan. Lekker voor de buis hangen is beterquote:Op donderdag 19 december 2013 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Volgens laatste berichten is heel het plafond naar beneden gevallen, Londen is afgezet etc.etc. stel je voor dat het in Carre gebeurd, met al dat heien overal zal ik daar ook niet gek van opkijken, met de muur hier gezandstraald hebben we al scheuren.
Laatste update 81 relatief lichtgewonden, 7 zwaar
maar ff weer een hoera voor Utopia..........( anders wordt Gert boos en zegt dit is niet de Sc)
Soms ben je hard als staal, al weet ik dat je ook een klein hartje hebtquote:Op donderdag 19 december 2013 23:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Moeten ze maar niet naar theater gaan. Lekker voor de buis hangen is beter
Ik was gewoon on topicquote:Op donderdag 19 december 2013 23:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Soms ben je hard als staal, al weet ik dat je ook een klein hartje hebt
Nietusquote:
"We'll see", Day!quote:Op donderdag 19 december 2013 23:22 schreef Day het volgende:
Ik ga niet kijken, ik ga het niet volgen (maar oh, wat klinkt dit weer leuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |