abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:04:42 #51
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_134363867
Haha ik haal ook af en toe biologische eieren bij de Duitse Lidl omdat ze daar goedkoop zijn zie ik net dat ze volgens de code uit Nederland komen :P
  dinsdag 17 december 2013 @ 14:28:09 #52
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134364782
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 14:04 schreef Erasmo het volgende:
Haha ik haal ook af en toe biologische eieren bij de Duitse Lidl omdat ze daar goedkoop zijn zie ik net dat ze volgens de code uit Nederland komen :P
Dat zie ik wel vaker idd...(bij gewone eieren, niet biologische)

Ook eens gehad toen ik varkenshaas kocht bij de rewe, kwam ook uit NL :P
pi_134370063
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef nikky het volgende:
Coca cola bij de Lidl ¤0,66 per 1.25 Ltr ( ¤0.53 Per Ltr)

*O*
Jammer dat ik altijd treetjes blik koop want ik heb geen zin om te zeulen met lege plastic flessen achteraf. :s)
pi_134372808
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 december 2013 16:34 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Jammer dat ik altijd treetjes blik koop want ik heb geen zin om te zeulen met lege plastic flessen achteraf. :s)
Ik hoop niet dat je blikjes drinken in Duitsland haalt dan :D!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134376470
Wat is meestal de rustigere dag in Duitsland om te shoppen? Woensdag of donderdagochtend? Geen zin in half lege schappen voor de kerst zoals dr gekte in Nederland.. :P
pi_134376501
-dubbel-
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:44:27 #57
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134376675
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Deezertje het volgende:
Wat is meestal de rustigere dag in Duitsland om te shoppen? Woensdag of donderdagochtend? Geen zin in half lege schappen voor de kerst zoals dr gekte in Nederland.. :P
Ze vullen hier in duitsland dingen gewoon goed aan hoor....Niet zoals in NL ...

Maar vlak voor een feestdag moet je écht niet in de winkel komen...DRUK !!!! En de kaufland moet je ook mijden op zaterdagmiddag....
pi_134376764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ze vullen hier in duitsland dingen gewoon goed aan hoor....Niet zoals in NL ...

Maar vlak voor een feestdag moet je écht niet in de winkel komen...DRUK !!!! En de kaufland moet je ook mijden op zaterdagmiddag....
Want hier worden schappen niet goed gevuld? :?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 17 december 2013 @ 19:47:51 #59
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_134376830
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Want hier worden schappen niet goed gevuld? :?
Nou niet altijd nee :P Heb al vaak zat gehad dat ik misgrijp bij een artikel of aanbieding...
pi_134376836
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:40 schreef Deezertje het volgende:
Wat is meestal de rustigere dag in Duitsland om te shoppen? Woensdag of donderdagochtend? Geen zin in half lege schappen voor de kerst zoals dr gekte in Nederland.. :P
Ik ga meestal op maandagochtend voor mijn rondje Kaldenkirchen en dan is het redelijk rustig, de schappen vol en zijn ze her en der aan het bijvullen. Of dat de 23e ook zal zijn.. geen idee. Ik heb het lang houdbare gisteren gehaald.
pi_134377420
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Want hier worden schappen niet goed gevuld? :?
In veel winkels wel ja. Nederland is bij uitstek een land van aanbiedingen maar waar winkeliers er eigenlijk zo weinig mogelijk van willen verkopen, dus als je ergens op maandagochtend niet bent is de kans groot dat het de rest van de week (bewust) uitverkocht is. Vaak zat meegemaakt dat een dag na afloop aanbieding ineens weer het hele schap vol staat en dat was niet toevallig maar bewust achtergehouden in het magazijn.

Nu de winkels ook op zondag open zijn moet je voor de grap eens deze zondag boodschappen doen. Mensen rennen en plunderen echt of hun hele leven er vanaf hangt. Zelf houd ik natuurlijk ook niet van lege schappen maar ik ga niet ineens 10 pakken melk en vijf kilo vlees inslaan omdat de supermarkt toevallig één dagje dicht is met kerst..
pi_134400688
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Deezertje het volgende:

[..]

In veel winkels wel ja. Nederland is bij uitstek een land van aanbiedingen maar waar winkeliers er eigenlijk zo weinig mogelijk van willen verkopen, dus als je ergens op maandagochtend niet bent is de kans groot dat het de rest van de week (bewust) uitverkocht is. Vaak zat meegemaakt dat een dag na afloop aanbieding ineens weer het hele schap vol staat en dat was niet toevallig maar bewust achtergehouden in het magazijn.

Nu de winkels ook op zondag open zijn moet je voor de grap eens deze zondag boodschappen doen. Mensen rennen en plunderen echt of hun hele leven er vanaf hangt. Zelf houd ik natuurlijk ook niet van lege schappen maar ik ga niet ineens 10 pakken melk en vijf kilo vlees inslaan omdat de supermarkt toevallig één dagje dicht is met kerst..
Supermarkten met service geven je een tegoedbon mee voor als het product er weer is. Dan kun je het alsnog kopen tegen de bonusprijs.
pi_134401681
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:58 schreef MCH het volgende:

[..]

Supermarkten met service geven je een tegoedbon mee voor als het product er weer is. Dan kun je het alsnog kopen tegen de bonusprijs.
Als er geen op=op of zo lang de voorraad strekt-achtige kreet bij de aanbieding staat, is dat geen service maar ter voorkoming van juridsch gedoe.
pi_134402051
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:29 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

Als er geen op=op of zo lang de voorraad strekt-achtige kreet bij de aanbieding staat, is dat geen service maar ter voorkoming van juridsch gedoe.
Dat is onzin, bovendien welke mongool gaat er moeilijk doen als hij een bonus misloopt van een paar euro.
pi_134402584
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:40 schreef MCH het volgende:

[..]

Dat is onzin, bovendien welke mongool gaat er moeilijk doen als hij een bonus misloopt van een paar euro.
De meeste mensen doen dat niet. Maar er bestaat zoiets als een wet... en aanbiedingen zijn in principe geldig, uitverkocht of niet of er moet een disclaimer (op=op ed.) bij staan.
pi_134403178
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 19:47 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Nou niet altijd nee :P Heb al vaak zat gehad dat ik misgrijp bij een artikel of aanbieding...
Dit inderdaad
pi_134452961
Ochtendje Kranenburg was leuk. Goed geslaagd bij DM en Aldi. Ditmaal met de bus gegaan, ging goed. Is inderdaad tot de halte Kranenburg Mitte gratis met studenten ov of Breng Vrij abbo. Had alleen op onverklaarbare wijze te weinig saldo op mijn bankrekening en kan blijkbaar niet rood staan dus kon nergens pinnen en credit card accepteerde ze nergens. Uiteindelijk met credit card wat geld gepind bij betaalautomaat maar kost wel 4,50 euro transactiekosten... dus voordeel Duitsland is beetje minder vandaag :P Ach ja, busreis was gratis en goede les voor volgende keer, eerst saldo checken voordat je op pad gaat als je mobiel bankieren niet werkt over de grens (geen mobiel internet in buitenland en nergens wifi...).
  donderdag 19 december 2013 @ 16:40:16 #68
63722 z80
I fink you freaky
pi_134454269
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 16:01 schreef Deezertje het volgende:
Ochtendje Kranenburg was leuk. Goed geslaagd bij DM en Aldi. Ditmaal met de bus gegaan, ging goed. Is inderdaad tot de halte Kranenburg Mitte gratis met studenten ov of Breng Vrij abbo. Had alleen op onverklaarbare wijze te weinig saldo op mijn bankrekening en kan blijkbaar niet rood staan dus kon nergens pinnen en credit card accepteerde ze nergens. Uiteindelijk met credit card wat geld gepind bij betaalautomaat maar kost wel 4,50 euro transactiekosten... dus voordeel Duitsland is beetje minder vandaag :P Ach ja, busreis was gratis en goede les voor volgende keer, eerst saldo checken voordat je op pad gaat als je mobiel bankieren niet werkt over de grens (geen mobiel internet in buitenland en nergens wifi...).
in kranenburg had je nog handmatig je telecom provider kunnen kiezen. de zenders in NL zijn sterk genoeg hier voor.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_134491772
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef nikky het volgende:
Hier staat de Nederlandse politie gewoon te posten bij de winkels. Geven je kenteken door aan de grenspolitie zodat wanneer je voorbij rijdt....
Echt? Haal al een paar jaar vuurwerk uit Duitsland, vorig jaar o.a in Leer wat gekocht maar nog nooit een controlle gezien. Dit jaar wil ik echter wat verder Duitsland in, richting Oldenburg ofzo. Als je een kwartiertje verder rijd als Leer scheelt de drukte al enorm. (echt absurd gewoon: Lidl BUnde 1 dikke chaos, Aldi Leer en Familia al wat minder, bij de Aldi aan de andere kant van Leer geen enkel nederlands kenteken..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
  Milf vrijdag 20 december 2013 @ 15:59:22 #70
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_134491857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:56 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Echt? Haal al een paar jaar vuurwerk uit Duitsland, vorig jaar o.a in Leer wat gekocht maar nog nooit een controlle gezien. Dit jaar wil ik echter wat verder Duitsland in, richting Oldenburg ofzo. Als je een kwartiertje verder rijd als Leer scheelt de drukte al enorm. (echt absurd gewoon: Lidl BUnde 1 dikke chaos, Aldi Leer en Familia al wat minder, bij de Aldi aan de andere kant van Leer geen enkel nederlands kenteken..
Bunde staat dus gewoon de politie je kenteken te noteren
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_134491899
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 15:59 schreef nikky het volgende:

[..]

Bunde staat dus gewoon de politie je kenteken te noteren
Als dat zo is, dan neem je afslag Oudeschans en rijd je zo parallel naar Bunde en Leer.
Maar goed, ik geef niets om vuurwerk dus ik hoef geen omwegen. Daarnet in Papenburg weer mijn voorraad ingeslagen. Cola bij Real, bakprodukten met korting bij Lidl
pi_134492333
Ik ga altijd tegen twee uur weg uit Groningen. In de namiddag of begin van de avond winkelen is supperrustig en vaak prijzen ze dingen nog weer extra af. :P

edit: op een zaterdag natuurlijk

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2013 16:18:41 ]
pi_134492378
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 december 2013 16:01 schreef marcel.nl het volgende:

[..]

Als dat zo is, dan neem je afslag Oudeschans en rijd je zo parallel naar Bunde en Leer.
Maar goed, ik geef niets om vuurwerk dus ik hoef geen omwegen. Daarnet in Papenburg weer mijn voorraad ingeslagen. Cola bij Real, bakprodukten met korting bij Lidl
Jij denk dat de politie die parallel wegen niet kent? :')
pi_134594176
Tips voor lekkere drankjes in duitsland? Hoorde iets over huismerk Malibu in DE?
  maandag 23 december 2013 @ 14:14:41 #75
63722 z80
I fink you freaky
pi_134605565
quote:
99s.gif Op maandag 23 december 2013 02:39 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Tips voor lekkere drankjes in duitsland? Hoorde iets over huismerk Malibu in DE?
en hoe moeten wij weten wat jij lekker vind? en jij dacht dat er slechts 1 huismerk is?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')