abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 juli 2014 @ 15:07:48 #251
316204 Luukiemaster
luukiemaster
pi_142513558
Vraag: mag ik mijn LowLands e-tickets ook niet verkopen hier? :(
Ja, hoi!
  Moderator zondag 20 juli 2014 @ 15:25:29 #252
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142514180
quote:
0s.gif Op zondag 20 juli 2014 15:07 schreef Luukiemaster het volgende:
Vraag: mag ik mijn LowLands e-tickets ook niet verkopen hier? :(
Nee, geen e-tickets.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142560382
Kan iemand de titel en layout aanpassen dat alleen de soundtrack nog aanwezig is?

V&A / [TK] PS3 console en 1 controller en meer !

Dank!
  maandag 21 juli 2014 @ 18:09:44 #254
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142562863
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 17:10 schreef SomebodyReal het volgende:
Kan iemand de titel en layout aanpassen dat alleen de soundtrack nog aanwezig is?

V&A / [TK] Final Fantasy XIII-2 soundtrack (4 CD's en 1 DVD)

Dank!
Uiteraard, geen TR te zien, maar ik ben in een goeie bui.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
pi_142577331
quote:
14s.gif Op maandag 21 juli 2014 18:09 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Uiteraard, geen TR te zien, maar ik ben in een goeie bui.
hoe werkt dat TR dan? :P
  maandag 21 juli 2014 @ 22:53:46 #256
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142577369
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:52 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

hoe werkt dat TR dan? :P
Je ziet een post, en een driehoekje met uitroepteken, je klikt, maakt een mooi verhaal, wij lezen & volgen de orders op. (mits lief verzocht :@ )
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  maandag 21 juli 2014 @ 22:55:59 #257
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_142577499
Of het lichtgrijze rapporteer linkje boven je reactieveld op mobiel
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_142577523
quote:
4s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:53 schreef Lt.Surge het volgende:

[..]

Je ziet een post, en een driehoekje met uitroepteken, je klikt, maakt een mooi verhaal, wij lezen & volgen de orders op. (mits lief verzocht :@ )
Komt goed de volgende keer O+
  maandag 21 juli 2014 @ 23:11:41 #259
336681 Lt.Surge
The Lightning American
pi_142578272
quote:
10s.gif Op maandag 21 juli 2014 22:56 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

Komt goed de volgende keer O+
Screenie gemaakt. Zo niet, zal ik hem sturen.
I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
  Moderator maandag 21 juli 2014 @ 23:15:33 #260
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142578458
Staat overigens ook gewoon in de OP van dit topic: V&A / [V&A Feedback] Waar we graag topic reports ontvangen!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142613466
Ik vind het gedrag van Djkoelkast nergens op slaan in V&A / [TK] Dell u2414h 1080p monitor

Dat hij
a: Bepaalt wat de normen en waarden zijn
b: de discussie aangaat in een verkooptopic
c: voet bij stuk houdt en zo de sfeer niet ten goede komt

Ik wist niet dat ik verplicht was om de afgesproken prijs te noemen in een verkooptopic welke al vanaf zaterdag open staat. Ik ben duidelijk in de communicatie maar Djkoelkast neemt hier geen genoegen mee en zorgt voor een negatieve ervaring voor mij, ik zal nog 2x nadenken voordat ik nog een keer zaken ga doen in V&A
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:47:11 #262
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142613900
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:37 schreef MarkyB het volgende:
Ik vind het gedrag van Djkoelkast nergens op slaan in V&A / [TK] Dell u2414h 1080p monitor

Dat hij
a: Bepaalt wat de normen en waarden zijn
b: de discussie aangaat in een verkooptopic
c: voet bij stuk houdt en zo de sfeer niet ten goede komt

Ik wist niet dat ik verplicht was om de afgesproken prijs te noemen in een verkooptopic welke al vanaf zaterdag open staat. Ik ben duidelijk in de communicatie maar Djkoelkast neemt hier geen genoegen mee en zorgt voor een negatieve ervaring voor mij, ik zal nog 2x nadenken voordat ik nog een keer zaken ga doen in V&A
Het is niet verplicht en dat heb ik je ook de hele tijd gezegd, jij reageert laat ik het rebels noemen door expres niks te zeggen. Bieden doe je in het topic, afhandelen per PM/DM. Dat geeft overzicht en anderen een kans om ook mee te bieden.
Je zoekt er veel te veel achter en jij houdt de discussie aan de gang, je had gewoon kunnen zeggen dat je de vraagprijs hebt geboden zoals men dat normaal ook in een topic doet.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142613973
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:47 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Het is niet verplicht en dat heb ik je ook de hele tijd gezegd, jij reageert laat ik het rebels noemen door expres niks te zeggen. Bieden doe je in het topic, afhandelen per PM/DM. Dat geeft overzicht en anderen een kans om ook mee te bieden.
Je zoekt er veel te veel achter en jij houdt de discussie aan de gang, je had gewoon kunnen zeggen dat je de vraagprijs hebt geboden zoals men dat normaal ook in een topic doet.
Lees het topic nog eens van a tot z wil je?
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 21:49:33 #264
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142614006
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:48 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Lees het topic nog eens van a tot z wil je?
quote:
de sfeer niet ten goede komt

I rest my case.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142614070
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:49 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

[..]

I rest my case.
Zolang jij in elke post 'maar' neerzet ben jij degene die de discussie juist oplaait.
pi_142614643
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zolang jij in elke post 'maar' neerzet ben jij degene die de discussie juist oplaait.
Tja weet je waar het ook een beetje mee te maken heeft, dat is dat er de afgelopen tijd het vaak voorkomt dat er een aantal users interesse tonen in een item en het 'opeens' weg is. Ik heb weleens nagevraagd bij een verkoper wat er dan gebeurd was en dan bleek het dat iemand buiten iedereen om was gaan onderhandelen en het op die manier heeft gekocht. Ik denk dat dat het punt is wat DJ wilt maken, maar als ik voor mezelf spreek is dat wel waar ik mij aan irriteer in zulke gevallen.

Het is 'eerlijker' imho als iemand gewoon in het topic het bod plaatst zodat andere mensen die interesse hebben de keus kunnen maken om hier overheen te gaan of niet. Als een verkoper dan akkoord gaat kan je natuurlijk per dm/pm verder de zaken afhandelen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 22:02:48 #267
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_142614685
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 21:50 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Zolang jij in elke post 'maar' neerzet ben jij degene die de discussie juist oplaait.
Waarom bied je via PM en niet in het topic? :?
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_142614720
Zie deze post:

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:23 schreef depsycholoog het volgende:
bij deze!
Het was afgesproken, daarna ben ik ineens een verantwoording schuldig?
pi_142614797
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:02 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Waarom bied je via PM en niet in het topic? :?
Er staat 'vaste prijs' in de OP en ik geef aan hem te willen, de vragen zijn dan alleen van de TS uit, of heb ik met meer partijen temaken? Het is, zoals PietPiraat zegt, geen veiligsite hier. Tevens zoals Djkoelkast zegt ook geen Marktplaats.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 22:17:45 #270
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_142615533
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:04 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Er staat 'vaste prijs' in de OP en ik geef aan hem te willen, de vragen zijn dan alleen van de TS uit, of heb ik met meer partijen temaken? Het is, zoals PietPiraat zegt, geen veiligsite hier. Tevens zoals Djkoelkast zegt ook geen Marktplaats.
Weet je: als ik het zo teruglees, leek het er op dat je buiten het topic om bent gaan onderhandelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Maar voor hoeveel gaat 'ie nu weg dan? 100 euro?
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 18:46 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Moet dat vermeld worden dan?
En dat is nou precies wat rene hierboven bedoelt wat we niet tof vinden en waar we echt veel vaker klachten over hebben gehad. Maar goed: heel veel plezier alvast met je aankomende nieuwe aanwinst ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_142616006
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:17 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Weet je: als ik het zo teruglees, leek het er op dat je buiten het topic om bent gaan onderhandelen.

[..]

[..]

En dat is nou precies wat rene hierboven bedoelt wat we niet tof vinden en waar we echt veel vaker klachten over hebben gehad. Maar goed: heel veel plezier alvast met je aankomende nieuwe aanwinst ;)
Ik snap je punt.

Kan je mij vertellen waarom je niet via PM verder mag onderhandelen? Ik vind dat erg prive ivm noemen woonplaats bijvoorbeeld. Of dat iets verzonden of opgehaald moet worden etcetera. Juist 'bieden vanaf' topics zijn irritant en ook deze mensen krijgen het te horen. Wat dat betreft vind ik dat er juist verwarring wordt gezaaid en als advies wil ik meegeven om dit noooit meer te doen in een verkooptopic.

Daarnaast snap ik best dat je Djkoelkast niet afvalt in deze discussie, maar probeer asjeblieft dat gedrag niet goed te praten, hij is ook maar een mens, net zoals ik.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 22:54:34 #272
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_142617381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:26 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik snap je punt.

Kan je mij vertellen waarom je niet via PM verder mag onderhandelen? Ik vind dat erg prive ivm noemen woonplaats bijvoorbeeld. Of dat iets verzonden of opgehaald moet worden etcetera. Juist 'bieden vanaf' topics zijn irritant en ook deze mensen krijgen het te horen. Wat dat betreft vind ik dat er juist verwarring wordt gezaaid en als advies wil ik meegeven om dit noooit meer te doen in een verkooptopic.

Daarnaast snap ik best dat je Djkoelkast niet afvalt in deze discussie, maar probeer asjeblieft dat gedrag niet goed te praten, hij is ook maar een mens, net zoals ik.
Het zit hem met name in het totstandkoming van de verkoopprijs. We zien graag dat het "loven en bieden" in het topic gebeurt, zodat bij interesse van meerdere kanten iedereen kan bepalen of hij/zij mee kan/wil bieden. Andere details zijn eventueel ook via PM af te handelen, hoewel een regio wel handig is om te weten. Zeker bij ophalen van bijvoorbeeld grotere zaken. Dat zien we als details die onder afhandelen vallen, niet onderhandelen.

De vraagprijs kun je zien als een wens van de verkoper: wat hij/zij ervoor in gedachten heeft. Dat die vaak niet gehaald wordt is natuurlijk evident op een stukje forum waar vraag en aanbod bij elkaar komt. Dat spel is natuurlijk al zo oud als de mensheid :Y)

En ik ben hier niet ingesprongen om dj te verdedigen hoor. :D Daar is hij best zelf toe in staat. :+ Wel denk ik dat het handig is om in dit geval even aan te schuiven omdat ik nou niet echt een match zag tussen jullie :7

ps: je bent trouwens ook van harte welkom om je aanbevelingen om V&A leuker, beter, slimmer te maken in dit topic : V&A / [GEZ] Ideeën om V&A te verbeteren!
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 23:08:44 #273
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142618076
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:26 schreef MarkyB het volgende:

[..]

Ik snap je punt.

Kan je mij vertellen waarom je niet via PM verder mag onderhandelen? Ik vind dat erg prive ivm noemen woonplaats bijvoorbeeld. Of dat iets verzonden of opgehaald moet worden etcetera. Juist 'bieden vanaf' topics zijn irritant en ook deze mensen krijgen het te horen. Wat dat betreft vind ik dat er juist verwarring wordt gezaaid en als advies wil ik meegeven om dit noooit meer te doen in een verkooptopic.

Daarnaast snap ik best dat je Djkoelkast niet afvalt in deze discussie, maar probeer asjeblieft dat gedrag niet goed te praten, hij is ook maar een mens, net zoals ik.
Je blijft maar zeggen dat je dingen moet en niet mag, daar sla je de plank mis, ik wijs je op hoe we het graag zien en ik leg je uit waarom, maar het is geen verplichting of verbod op iets. Het is gewoon eerlijker voor eventuele andere geïnteresseerden als de prijs in het topic komt te staan.
Ik weet niet wat je met 'dat gedrag' bedoelt, want ik spreek je gewoon op je fatsoen aan en jij bent degene die flauw gaat doen, nergens voor nodig.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_142620107
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 22:17 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Weet je: als ik het zo teruglees, leek het er op dat je buiten het topic om bent gaan onderhandelen.

[..]


[..]

En dat is nou precies wat rene hierboven bedoelt wat we niet tof vinden en waar we echt veel vaker klachten over hebben gehad. Maar goed: heel veel plezier alvast met je aankomende nieuwe aanwinst ;)
Ik heb geen klachten over MarkyB. Ik vind het wel vervelend dat mijn topic ineens dicht is zonder dat ik de kans heb gehad om op de heisa te reageren, want nu lijk ik een of andere idioot die nergens op reageert, terwijl ik gewoon iets probeer te verkopen voor een goeie prijs.

Ik had een vaste prijs staan, ik heb in een van mijn reacties nog genoemd dat de monitor niet voor 100 euro wegging, en MarkyB gaf aan dat hij interesse had. Op geen enkel moment heeft hij aangegeven dat hij minder wilde bieden dan de vaste vraagprijs. Sterker nog, ik heb vrij duidelijk gezegd dat de monitor alleen weg ging voor 150 euro.

Bij het bieden van de vraagprijs ga ik in principe automatisch akkoord. Vervolgens wissel je vertrouwelijke gegevens uit via PM. Zoals altijd.
Dus de ophef was nergens voor nodig geweest.
  Moderator dinsdag 22 juli 2014 @ 23:56:16 #275
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_142620375
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 juli 2014 23:50 schreef depsycholoog het volgende:

[..]

Ik heb geen klachten over MarkyB. Ik vind het wel vervelend dat mijn topic ineens dicht is zonder dat ik de kans heb gehad om op de heisa te reageren, want nu lijk ik een of andere idioot die nergens op reageert, terwijl ik gewoon iets probeer te verkopen voor een goeie prijs.

Ik had een vaste prijs staan, ik heb in een van mijn reacties nog genoemd dat de monitor niet voor 100 euro wegging, en MarkyB gaf aan dat hij interesse had. Op geen enkel moment heeft hij aangegeven dat hij minder wilde bieden dan de vaste vraagprijs. Sterker nog, ik heb vrij duidelijk gezegd dat de monitor alleen weg ging voor 150 euro.

Bij het bieden van de vraagprijs ga ik in principe automatisch akkoord. Vervolgens wissel je vertrouwelijke gegevens uit via PM. Zoals altijd.
Dus de ophef was nergens voor nodig geweest.
De ophef heeft hij zelf gemaakt, want hij had gewoon direct kunnen zeggen voor de vraagprijs. Hij begon met '100 euro lospeuteren'.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')