Lul niet, ¤ 150,- is gewoon een nette prijs voor deze monitor.quote:Op maandag 21 juli 2014 13:50 schreef weigerambtenaar het volgende:
ik denk dat je geen reactie krijgt vanwege het feit 'vaste prijs'. Dan zeg je in principe al dat er geen onderhandelingsruimte is.
Moet dat vermeld worden dan?quote:Op dinsdag 22 juli 2014 18:41 schreef djkoelkast het volgende:
Maar voor hoeveel gaat 'ie nu weg dan? 100 euro?
Het moét niet, maar het is wel zo netjes voor als er eventueel gegadigden zijn die meer willen bieden dan 100 euro. Daarom altijd alles in het topic, alleen de afhandeling in de PM.quote:
Deze post lijkt me aardig duidelijk, en die 100 Euro komt van Fokkers die maar half lezen.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:11 schreef depsycholoog het volgende:
De monitor is een paar maandjes oud, praktisch ongebruikt, ziet er mooi uit en is nog altijd ongeveer 80 euro goedkoper dan een nieuwe.
De voordelen van tweedehands kopen (goedkoper) zonder de nadelen (praktisch nieuw), lijkt me zo.
Ik vond 150 euro daarom zelf ook wel een aardige prijs. Anders bieden mensen 100 euro en daar wil ik hem niet voor wegdoen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Deze post lijkt me aardig duidelijk, en die 100 Euro komt van Fokkers die maar half lezen.
Hij heeft het hier anders over 100 euro lospeuteren, dus dit zaait hoe dan ook verwarring. Gewoon openheid in je topic.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 16:27 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb sowieso interesse, ik kijk zo thuis even of ik nog 100 euro kan lospeuteren, ik kom er op terug. Nijmegen is goed te doen voor mij en zou zaterdag komen om de monitor op te halen
Dat snap ik, maar dat is dus niet eerlijk tegenover anderen die wellicht interesse hebben en nu dus niet kunnen zien wat jij er voor geeft, terwijl mogelijk een ander er meer voor over heeft, afhankelijk van hoeveel je nu via PM aan het onderhandelen bent, want dat kan dus niemand zien.quote:
Ken je users. MarkyB speelt een spelletje.quote:Op dinsdag 22 juli 2014 19:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft het hier anders over 100 euro lospeuteren, dus dit zaait hoe dan ook verwarring. Gewoon openheid in je topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |