abonnement Unibet Coolblue
pi_133740334
Welkom bij het Fun met Funda topic! *O*

Opgericht/te water gelaten door niemand minder dan K_MAN himself. Waarvoor hulde en dank namens de Feestcommissie van FOK!



Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen ~O>

Weet je niet hoe je foto's van Funda hier in het topic kunt plaatsen ?
Klik dan even op de spoiler hieronder voor een korte how-to !

SPOILER: Uitleg in de spoiler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vorige delen vind je hier :

Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic

TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden

En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen o|O

En weer verder. :)
pi_133741410
Kennelijk moet het vertrouwen wekken, maar ik denk vooral: waar heb dat allemaal voor nodig? Slechte buurt? Is de huidige bewoner een maffiabaas? Gezellig wonen in een huis dat beveiligd is als een vesting? De helft van de foto's focust op de beveiliging en de omschrijving doet er nog eens een schepje bovenop.



Oh en zouden ze in dit huis misschien iets hebben met koeien? :?

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2013 13:52:01 ]
pi_133741831
Een donker huis dat schijnbaar een tophuis is:


Ik krijg sowieso niet echt hoogte van dat huis met de genomen foto's... Wel een pracht van een tuin.

En als je van onrustig wit-grijs-zwart houdt, is dit huis een pareltje:
http://www.jaap.nl/te-koo(...)ch=/koophuizen/sort4
Een kleine selectie:



Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 29 november 2013 @ 14:50:31 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_133743175
Dat is wonen in een zwartwitfoto -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_133743252
Haha. Leuke foto's. En dat huis met die camera's. Weird.
Het verschil tussen de regering en de maffia is dat de maffia georganiseerd is.
- Wiet van Broeckhoven
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:53:38 #7
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_133743257
wat ligt er daar nu over de bank?

verder wel een gaaf gebouw, alleen slecht in beeld gebracht

http://www.funda.nl/koop/bergen-l/huis-48957189-rijksweg-46/
pi_133743671
Gewoon een plaid?
pi_133743779
da's een grand foulard, oftewel: een lap stof om te verbergen dat de bank stuk of lelijk is :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_133743944
quote:
Wauw fantastisch!

Hoe kom jij elke keer aan die pareltjes?


Dat pand in Schiedam, ¤1,3 miljoen voor 208 m² woonoppervlak op een perceel van 686m². Wat?
  vrijdag 29 november 2013 @ 15:37:22 #11
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_133744544
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:11 schreef simmu het volgende:
da's een grand foulard, oftewel: een lap stof om te verbergen dat de bank stuk of lelijk is :P
dat snap ik ook wel. Wat ik niet begrijp is dat iemand zijn banken bedekt met zo'n oerlelijk burberry motief, koop dan op MP een fatsoenlijke bank zodat je niet voor schut staat als er een foto van je interieur op Funda wordt neergezet.
pi_133744714
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:45 schreef k_man het volgende:
Kennelijk moet het vertrouwen wekken, maar ik denk vooral: waar heb dat allemaal voor nodig? Slechte buurt? Is de huidige bewoner een maffiabaas? Gezellig wonen in een huis dat beveiligd is als een vesting? De helft van de foto's focust op de beveiliging en de omschrijving doet er nog eens een schepje bovenop.

[ afbeelding ]
Een slechte buurt is het niet, ik ken dat huis wel, liep er vroeger altijd langs als ik de eenden ging voeren, van buiten zag het er zo gezellig uit, van binnen vind ik het eigenlijk wel tegenvallen, weinig bijzonders. Misschien vanwege de kunst of zo dat het beveiligd is?
Neemt niet weg dat ik het belachelijk veel geld vind, 5-6 ton was volgens mij realistischer geweest.
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:10:55 #13
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133745476
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Een slechte buurt is het niet, ik ken dat huis wel, liep er vroeger altijd langs als ik de eenden ging voeren, van buiten zag het er zo gezellig uit, van binnen vind ik het eigenlijk wel tegenvallen, weinig bijzonders. Misschien vanwege de kunst of zo dat het beveiligd is?
Neemt niet weg dat ik het belachelijk veel geld vind, 5-6 ton was volgens mij realistischer geweest.
Misschien is daar eens een keer ingebroken (gebeurt ook in 'goede' buurten), wat je dan vaak ziet is dat de bewoners uit angst ineens allerlei peperdure beveiligingsinstallaties gaan (laten) aanleggen (mijn ouders bijvoorbeeld :') ).
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133746257
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Misschien is daar eens een keer ingebroken (gebeurt ook in 'goede' buurten), wat je dan vaak ziet is dat de bewoners uit angst ineens allerlei peperdure beveiligingsinstallaties gaan (laten) aanleggen (mijn ouders bijvoorbeeld :') ).
Ja, dat klinkt logischer. Het is best een sjiek buurtje. Ik kan me voorstellen dat het inbrekersgilde wel interesse heeft om zo hier en daar eens binnen te gluren.
pi_133746478
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:10 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Misschien is daar eens een keer ingebroken (gebeurt ook in 'goede' buurten), wat je dan vaak ziet is dat de bewoners uit angst ineens allerlei peperdure beveiligingsinstallaties gaan (laten) aanleggen (mijn ouders bijvoorbeeld :') ).
Nou ja, volgens de omschrijving is er zelfs veiligheidsglas toegepast. Dat doe je niet tegen inbraken, volgens mij.
  vrijdag 29 november 2013 @ 16:59:21 #16
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133746790
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:47 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou ja, volgens de omschrijving is er zelfs veiligheidsglas toegepast. Dat doe je niet tegen inbraken, volgens mij.
Oei dat gaat wel èrg ver inderdaad.
Ik zag overigens op een van de foto's een weggefotosoept schilderij...
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  † In Memoriam † vrijdag 29 november 2013 @ 18:02:42 #17
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_133748378
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:43 schreef Gwywen het volgende:
Neemt niet weg dat ik het belachelijk veel geld vind, 5-6 ton was volgens mij realistischer geweest.
Eens. Ook gezien ligging en perceel(tje) érg veel (te veel) geld.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_133749491
Wie zit daar in die stoel :D





Huis hier in het dorp, wat opnieuw te koop staat. Mooie plek, prachtig huis.
Oudste christelijke school in NL.. zeggen ze.
Voor bijna een miljoentje te koop :9

http://www.funda.nl/koop/(...)/fotos/#groot&foto-1
pi_133749610
quote:
Ik zou daar met knikkende knietjes staan koken
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_133749863
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:38 schreef Gwywen het volgende:

[..]

Ja, dat klinkt logischer. Het is best een sjiek buurtje. Ik kan me voorstellen dat het inbrekersgilde wel interesse heeft om zo hier en daar eens binnen te gluren.
Ik ken het plekje ook wel, het ligt in een woonwijk maar als het donker is, wel een typische plek waar je makkelijk zou kunnen inbreken zonder dat iemand het ziet.
pi_133750651
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:59 schreef R2R het volgende:

[..]

Ik ken het plekje ook wel, het ligt in een woonwijk maar als het donker is, wel een typische plek waar je makkelijk zou kunnen inbreken zonder dat iemand het ziet.
je zit bij het inbrekersgilde?
Er bestaan veel misverstanden over inbrekers
pi_133750685
Ik loop er wel eens langs. :)
pi_133750853
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:22 schreef R2R het volgende:
Ik loop er wel eens langs. :)
Dat dacht ik al begrepen te hebben.
De meeste inbraken vinden overdag plaats.
In bijna 90 van de inbraken spreekt men van een gelegenheidsdief.
Het is een misverstand dat vooral dure huizen te pakken worden genomen
pi_133752914
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:27 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Dat dacht ik al begrepen te hebben.
De meeste inbraken vinden overdag plaats.
In bijna 90 van de inbraken spreekt men van een gelegenheidsdief.
Het is een misverstand dat vooral dure huizen te pakken worden genomen
Het huis ligt naast het park, op de hoek van een stil straatje, dus ik kan me voorstellen dat ze een beetje bang zijn voor inbraak. Maar ik ben het ermee eens dat zo de aandacht leggen op de inbraakbeveiliging wel het idee geeft dat die mensen er dáárom weg willen.

Goed, nog plaatjes? Jawel!
De sjieke versie van de 36-zits bank:


In dit huis van eveneens 1,3 miljoen euro. (Heb je toch heel wat meer huis voor je geld dan in Schiedam!)

Bij dit huis vind ik het bed heel akelig midden in de kamer staan.
Kan aan mij liggen maar ik slaap graag tegen een muur!

Ik krijg bij dit huis heel sterk de indruk dat ze "iets" met het interieur hebben geprobeerd, dat jammerlijk mislukt is.

Ik weet trouwens niet wat ik lelijker vind, die te lange gordijnen die tot op de grond gefrommeld liggen van het huis in Zwolle, of die net boven de vensterbank afgeknipte gordijnen van het onderste huis.
pi_133754296
In dat bed op de laatste foto kun je niet eens lekker je kussen tegen het hoofdeind leggen. Lijkt me al met al niet een heel prettige slaapkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')