abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 17:01:00 #1
70532 loveli
N
pi_133519123
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 17:01:44 #2
70532 loveli
N
pi_133519158
Uniek :*
crap in = crap out
pi_133522144
Zhe liste
O: 2 rustiekcrackers met filet A.
L: 2 rustiekcrackers met filet A. , kliekje witlof ham/kaas
S: hardlopen (7,3k)
T: wodka, ovenchips
D: tagliatelle met een saus van ui, courgette, snijboontjes en crème fraiche
T: yoghurt met muesli en banaan
  vrijdag 22 november 2013 @ 19:56:45 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133524815
Beetje weinig Co? Nog een stuk fruit?

Ga aan de alcohol, popcorn enzo en laat mij door mijn lief vertroetelen. Mag eens van mijzelf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 23:45:52 #5
70532 loveli
N
pi_133535141
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef loveli het volgende:
Ben ietwat overmoedig aan een project begonnen dat op zich wel af gaat komen, maar vraag niet hoe. Tot het af is zit ik nog ff onder een steen.
Zo veranderlijk als het weer. Ik zie het weer zitten :P
Maar als ik ooit nog op het onzalige idee kom dat ik een dergelijke klus nog eens zou willen proberen, hoop ik dat ze me in een dwangbuis stoppen.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 22 november 2013 @ 23:51:33 #6
70532 loveli
N
pi_133535372
Oh, lijstje.
Koffie, spijsverteringsproblemen, halve bak kwark, banaan, kaki, tijdens het klussen een dubbele sandwich met 2 sap en nu ga ik boerenkool maken. Overmorgen wordt het weer semi-normaal.
crap in = crap out
pi_133540117
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef loveli het volgende:
Oh, lijstje.
Koffie, spijsverteringsproblemen, halve bak kwark, banaan, kaki, tijdens het klussen een dubbele sandwich met 2 sap en nu ga ik boerenkool maken. Overmorgen wordt het weer semi-normaal.
:D

Klinkt toch als lekker bezig! Oh, en de dag beginnen met koffie is niet het meest vriendelijk voor je spijsvertering.

Ik doe mee aan een wetenschappelijk onderzoek naar cafeine, nu moet ik 's ochtend op de nuchtere maag een aantal testjes maken, dan een kop water met wetenschappelijk poeder drinken, 50 minuten wachten en dan opnieuw de testjes maken. 't Is een grote opoffering voor een belangrijk doel, denk ik dan maar. En ik krijg 75 piek voor het drinken van 4 kopjes koffie.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133541091
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo veranderlijk als het weer. Ik zie het weer zitten :P
Maar als ik ooit nog op het onzalige idee kom dat ik een dergelijke klus nog eens zou willen proberen, hoop ik dat ze me in een dwangbuis stoppen.
Niets mis met overmoedig aan een project beginnen. :D
maar sommige dingen moet je misschien maar gewoon aan een pro overlaten :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_133541714
:O

Morguh!

Night of the proms was wel leuk...niet heel bijzonder, wel grappig. Vandaag ff rustig aan: boodschappen en wat yoga O+

Lijstje van gister was echt ubercrap:

O: speltbrood met kaas en gebakken ei
L: speltpannenkoekjes met suiker en fruit
T: wat gemengde nootjes
D: patatje speciaal, miniloempia's en cola light
T: een mars

_O-

Vandaag dus iets meer netjes doen:

O: smoothie amandelmelk, spinazie, banaan en chiazaadjes
L: preitaart, gemaakt met speltbodem
S: anderhalf uur yoga
T: kokoswater
D: soep van erwtjes, kokosmelk en munt
T: wat nibbts en een boozy cola light
  zaterdag 23 november 2013 @ 11:25:13 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133541802
FML - vanmorgen en morgenochtend vroeg op vanwege klusmeneren, ZOU ik kunnen gaan sporten, zijn mn sportbroeken kapoet of in de was en wasmachine afgesloten ivm klussers :D Handiiiig!

Nouja aan de andere kant, douche is ook afgesloten dus anders moet ik in van die open cabines bij de sportschool en daar ben ik toch te preuts voor :') :+

Wat was night of the proms, An?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133542240
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
FML - vanmorgen en morgenochtend vroeg op vanwege klusmeneren, ZOU ik kunnen gaan sporten, zijn mn sportbroeken kapoet of in de was en wasmachine afgesloten ivm klussers :D Handiiiig!

Nouja aan de andere kant, douche is ook afgesloten dus anders moet ik in van die open cabines bij de sportschool en daar ben ik toch te preuts voor :') :+

Wat was night of the proms, An?
http://www.notp.com/nederland/

Waylon was wel leuk. En er was een badass Japase pianiste Hiromi. Wycleff had er geen zin in leek het en Gloria Estefan begon een beetje soft. Amy Mcdonald was ook wel ok. Het sfeertje was gewoon een beetje mat. Freud is al vaak geweest om te fotograferen, die had het wel eens anders gezien. Maar toch was het wel leuk. Ik was, toen ik tien jaar oud was, een enorme Gloria fan. Dus leuk om jaren later nog eens te zien.
pi_133542591
Morgen! Oh wacht het is al middag. Beetje meh.. gevoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133543060
Ah dat is echt balen mc :(.

Hier even een juich-stemming: ik heb een nieuwe kamer gevonden *O*. Zowaar een die voldoet aan al mijn eisen (betaalbaar, op loopafstand van de uni, eigen badkamer/toilet, gedeelde keuken, gedeelde woonkamer, gemeubileerd en zonder vervelende eigenaar).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 23 november 2013 @ 12:49:34 #14
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133543070
Balen mc. Het is sowieso erg lastig om in deze branche werk te vinden. Ook bij het nieuwe bedrijf waar ik werk gaan er onverwacht weer erg veel mensen uit. Ik hou mijn hart al weer vast voor straks als mijn contract afloopt :X
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133543419
Mwah ik kom echt wel aan de bak. Het is aan de ene kant alleen maar goed om te horen dat je overgekwalificeerd bent. Het is alleen jammer van alle tijd/energie die je erin steekt.
Maar goed, op naar het volgende. Nog genoeg opties!
En ik kan altijd nog de watersport in :P Vanochtend nog een trailer verkocht :)
pi_133543944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:15 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Oh wacht het is al middag. Beetje meh.. gevoel.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervelend MC. Ik kan me voorstellen dat je baalt, maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed voor je ego. Veel succes bij volgende sollicitaties!
pi_133543956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:49 schreef Chicolate het volgende:
Ah dat is echt balen mc :(.

Hier even een juich-stemming: ik heb een nieuwe kamer gevonden *O*. Zowaar een die voldoet aan al mijn eisen (betaalbaar, op loopafstand van de uni, eigen badkamer/toilet, gedeelde keuken, gedeelde woonkamer, gemeubileerd en zonder vervelende eigenaar).
*O*
  Vis een optie? zaterdag 23 november 2013 @ 14:18:58 #18
70532 loveli
N
pi_133544700
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Balen mc. Het is sowieso erg lastig om in deze branche werk te vinden. Ook bij het nieuwe bedrijf waar ik werk gaan er onverwacht weer erg veel mensen uit. Ik hou mijn hart al weer vast voor straks als mijn contract afloopt :X
Damn.. Heb je veel andere opties? Het zou wel fijn zijn als het op werkgebied wel een keer rustig wordt.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 23 november 2013 @ 15:31:26 #19
70532 loveli
N
pi_133546156
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 november 2013 05:24 schreef sigme het volgende:

[..]

:D

Klinkt toch als lekker bezig! Oh, en de dag beginnen met koffie is niet het meest vriendelijk voor je spijsvertering.

Ik doe mee aan een wetenschappelijk onderzoek naar cafeine, nu moet ik 's ochtend op de nuchtere maag een aantal testjes maken, dan een kop water met wetenschappelijk poeder drinken, 50 minuten wachten en dan opnieuw de testjes maken. 't Is een grote opoffering voor een belangrijk doel, denk ik dan maar. En ik krijg 75 piek voor het drinken van 4 kopjes koffie.
Laat je weten wat de uitkomst van het onderzoek is?

Slagroom met carrageen in de koffie is al vervangen door zonder :P Spijsvertering was vooral van de leg door stress, maar die is nu grotendeels weg.
crap in = crap out
pi_133546319
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:31 schreef loveli het volgende:

[..]

Laat je weten wat de uitkomst van het onderzoek is?

Slagroom met carrageen in de koffie is al vervangen door zonder :P Spijsvertering was vooral van de leg door stress, maar die is nu grotendeels weg.
Geen idee of ik iets te horen krijg over de uitkomsten van het onderzoek?

Heb je van die dure biologische gekocht of heb jij nog een ander alternatief gevonden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133546584
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Geen idee of ik iets te horen krijg over de uitkomsten van het onderzoek?

Heb je van die dure biologische gekocht of heb jij nog een ander alternatief gevonden?
Misschien als je er apart naar vraagt wel. Dit soort dingen worden altijd op de een of andere manier gepubliceerd, maar het kan zijn dat de info vertrouwelijk is als het een studie voor een bedrijf is. Is het iets met een universiteit? Dan kan je vragen om het verslag van de verantwoordelijke student/phd.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zaterdag 23 november 2013 @ 15:51:36 #22
70532 loveli
N
pi_133546596
Gewoon biologische van de appie. Geen fut/zin gehad om verder te zoeken dan de dichtstbijzijnde winkel :')
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 23 november 2013 @ 15:52:57 #23
70532 loveli
N
pi_133546619
Chico, wanneer kun je in die nieuwe kamer? Snel genoeg om even met je huisgenootje te ruzien en eruit getrapt worden zodat je je stressloze woonruimte met kerst al hebt?
crap in = crap out
pi_133546987
Ik kan er waarschijnlijk 1 jan in. Dus ik ga lekker geen ruzie zoeken, maar juist heel lief doen om haar ervan te overtuigen dat 6 weken tevoren de exacte datum van vertrek weten, genoeg is :). En 2 maanden tevoren al weten dat ik wat anders zoek, want er is geen officieel opzegtermijn. Want ik weet dat ze me wil laten betalen tot half januari, en ik kan/wil met deze kamer echt geen dubbele huur hebben (zit nu in een kamer die bijna 800 per maand kost. Ja, voor een kamer. De nieuwe zou 520 per maand zijn, wat normaal is voor Zwitsers).

Edit: als we de woningvereniging kunnen overtuigen dat de sleuteloverdracht niet via hen moet, kan ik 19 dec er al in. Nice! Zij 'moet' de hele maand betalen, en vindt het geen probleem om mij er gewoon al eerder in te laten :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133549902
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Balen mc. Het is sowieso erg lastig om in deze branche werk te vinden. Ook bij het nieuwe bedrijf waar ik werk gaan er onverwacht weer erg veel mensen uit. Ik hou mijn hart al weer vast voor straks als mijn contract afloopt :X
mjaah, enige wat je kan doen is orders binnenharken.
Je bent zo goed als je laatste verkoop ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133549973
En 't komt wel goed MC, schiet niks op als je met 6 maanden je werk al zat bent.

En *O* voor Chico.

Heb vandaag mandarijntjes gegeten, die waren nom :Y)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133553188
Thuis na congres en dagje maastricht!
Was leuk en we hebben ook zeker genoten van de stad, vriendelijkheid en de goede horeca :)
Wel een eind rijden vanaf utrecht, maar zeker voor herhaling vatbaar.
  zaterdag 23 november 2013 @ 20:29:10 #28
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133553602
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, enige wat je kan doen is orders binnenharken.
Je bent zo goed als je laatste verkoop ;)
Ik verkoop een nieuw product. Eerst de markt rijp maken en dat kost tijd.

Verder heb je natuurlijk gelijk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133554633
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis na congres en dagje maastricht!
Was leuk en we hebben ook zeker genoten van de stad, vriendelijkheid en de goede horeca :)
Wel een eind rijden vanaf utrecht, maar zeker voor herhaling vatbaar.
Maastricht is leuk, ja! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133556547
Topnieuws, chico! ^O^

Jammer, Mc :{ vind het wel vreemd dat er dan nog zo'n procedure overheen gegaan is. Zou toch denken dat er dat soort dingen bij een eerste of tweede gesprek wel duidelijk zijn en dan nog zo'n riedel alleen maar elkanders tijd verdoen is.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133556754
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 20:29 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ik verkoop een nieuw product. Eerst de markt rijp maken en dat kost tijd.

Verder heb je natuurlijk gelijk.
naja, dan hoop ik dat ze je die tijd geven. Anders is het zonde voor jou en voor hen.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133557156
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef V1z0R het volgende:
Topnieuws, chico! ^O^

Jammer, Mc :{ vind het wel vreemd dat er dan nog zo'n procedure overheen gegaan is. Zou toch denken dat er dat soort dingen bij een eerste of tweede gesprek wel duidelijk zijn en dan nog zo'n riedel alleen maar elkanders tijd verdoen is.
Ja vind ik eigenlijk ook wel apart ja. Veel mensen gesproken tot directeur aan toe. Dus serieus was het wel. Maar goed, wel veel van geleerd.
En ik snap t ook wel, ze zochten iemand die dit langere tijd wil doen. En die manager begreep/zag wel dat ik hierin niet genoeg uitdaging zou vinden voor een paar jaar. En op korte termijn hadden ze geen goede doorgroeimogelijkheden. Dus misschien is het voor mezelf ook wel beter.
Nou ja, nieuwe ronden, nieuwe kansen :)
Nu eerst de stad maar eens in :W
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:10:37 #33
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133557766
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133557846
The blerch!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:15:47 #35
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133557921
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:13 schreef V1z0R het volgende:
The blerch!
[ afbeelding ]
GRAAAWR AM NAM NAM.

O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133557947
GRAVY TO EAT AND NAPS TO CONQUER!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133558043
MC, jammer idd. En verder wat de rest zegt: misschien maar beter, ergens ook een raar soort compliment.. Mgoed, blijft toch ook gewoon balen. Heb je nog iets anders op het oog?

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

naja, dan hoop ik dat ze je die tijd geven. Anders is het zonde voor jou en voor hen.
Dit :Y Zeker omdat je daar nu wel lekker op je plek zit :) Toch?

Aurum, was jij nu al op je nieuwe werk begonnen of per wanneer start je?

Blerch O+
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:19:43 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133558049
quote:
17s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:16 schreef V1z0R het volgende:
GRAVY TO EAT AND NAPS TO CONQUER!
Tee-hee ^^

On that note: ik heb vandaag terwijl klusserts er waren een paar uur in een koffietentje zitten werken en o.a. chocolate chaiiii genuttigd :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133558127
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tee-hee ^^

On that note: ik heb vandaag terwijl klusserts er waren een paar uur in een koffietentje zitten werken en o.a. chocolate chaiiii genuttigd :9
Er ligt een berg slagroomsoesjes voor mijn neus... Maar het bladerdeeg is te bladerig, dus ik heb er een gehad en hoef er ook geen meer. :+
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:23:56 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133558209
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Er ligt een berg slagroomsoesjes voor mijn neus... Maar het bladerdeeg is te bladerig, dus ik heb er een gehad en hoef er ook geen meer. :+
:o

Wel zin in augurken oids? :D Kan geen andere verklaring bedenken voor niet-soesjes-willen, behalve een ijzeren ruggegraat uiteraard, maar da's een andere vorm van 'willen' :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133558211
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Er ligt een berg slagroomsoesjes voor mijn neus... Maar het bladerdeeg is te bladerig, dus ik heb er een gehad en hoef er ook geen meer. :+
:o
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133558243
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

:o

Wel zin in augurken oids? :D Kan geen andere verklaring bedenken voor niet-soesjes-willen, behalve een ijzeren ruggegraat uiteraard, maar da's een andere vorm van 'willen' :+
Augurken?? :D Nee joh!

Ik heb nog steeds zin in slagroomsoesjes :9 Alleen niet in déze soesjes. Ze zijn gewoon écht niet lekker ;(
pi_133558268
Aan Saar geven en filmpje posten! :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133558321
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:25 schreef V1z0R het volgende:
Aan Saar geven en filmpje posten! :Y
Je hebt haar met haar meptaartje gezien? :+ :D

Maar nee, ze zou het vast heerlijk vinden, maar alleen bij uitzondering.
pi_133558362
Yup :D en vond het leuk hoe oma (nam aan dat het oma was) gigantisch aan het lachen was :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133558464
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Yup :D en vond het leuk hoe oma (nam aan dat het oma was) gigantisch aan het lachen was :P
Dat was mijn buurvrouw :+ Die vond het vrij hilarisch ja :D
  zaterdag 23 november 2013 @ 22:33:32 #47
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133558551
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Augurken?? :D Nee joh!

Ik heb nog steeds zin in slagroomsoesjes :9 Alleen niet in déze soesjes. Ze zijn gewoon écht niet lekker ;(
Okay, je bent iig nog steeds Coco en niet iemand die haar toetsenbord gegapt heeft :+ *pat-pat-pat*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133558681
Ze is wel weer onder de invloed van een bodysnatcher... :X

Hoe kunnen we het zeker weten!?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133560041
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Ze is wel weer onder de invloed van een bodysnatcher... :X

Hoe kunnen we het zeker weten!?
:D
pi_133568288
Mogguh!

Maastricht is leuk he Puff O+

Ik begin 2 januari Coco.

Ik ben van het weekend een lean mean haak machine geweest. Mijn laatste weekend projectje afgemaakt :) in totaal 1 poef, 2 kussens (groot & klein) en een opbergmandje gehaakt. Nu moet ik maar verzinnen wat het volgende project wordt. :+

Volgens mij ben ik er aan toe om mijn keuken te gaan verbouwen :D

Ik heb een mooi weekendlijstje, but hey IIFYM oO<

O: havermoutpap met banaan
S: fitness
L: pasta met kip
T: 1/2 bak kwark, manderijntje
D: eieren met spek en kaas
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133568462
Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 crackers met filet A. en ui
L: kliekje nasi
T: wodka, kroepoek
D: tagliatelle met spekjes, champignons, ui, pei en creme fraiche, komkomersalade
T: yoghurt met een banaan, frambozen, citroensap en muesli

Vandaag:
O: O: gekookt eitje, 2 crackers met filet A. en ui
L: kliekje nasi
T: banaan
S: hardlopen
T: wodka, ovenchips
D: kippenvleugels uit de oven. gewokte groenten (spitskool, ui, wortel en snijbonen)
T: yoghurt met frambozen
pi_133569607
Ik zou vandaag gewoon wat koffie gaan drinken met een random jongen van een forum, die ook hier woont en niets te doen had vandaag. Maar nu blijkt ie hier helemaal naartoe te reizen vanuit een andere stad, en begint het steeds meer op een date te lijken. Misschien moet ik maar zo snel mogelijk duidelijk maken dat ik een vriend heb, want ik heb er nu eigenlijk helemaal geen zin meer in :'). En was eigenlijk van plan na een uur of 2 er wel weer vandoor te gaan, wat korter is dan zijn reistijd. /heb ik weer.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133569965
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:27 schreef Chicolate het volgende:
Ik zou vandaag gewoon wat koffie gaan drinken met een random jongen van een forum, die ook hier woont en niets te doen had vandaag. Maar nu blijkt ie hier helemaal naartoe te reizen vanuit een andere stad, en begint het steeds meer op een date te lijken. Misschien moet ik maar zo snel mogelijk duidelijk maken dat ik een vriend heb, want ik heb er nu eigenlijk helemaal geen zin meer in :'). En was eigenlijk van plan na een uur of 2 er wel weer vandoor te gaan, wat korter is dan zijn reistijd. /heb ik weer.
Oei ;( Sterkte ;)
pi_133570042
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 12:44 schreef An24 het volgende:

[..]

Oei ;( Sterkte ;)
Ik voel me echt een naief kuikentje oO<. In mijn wereld kan je gewoon koffie drinken met jongens zonder dat er verwachtingen zijn. Maar zo zijn ze hier blijkbaar niet :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133570187
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 12:48 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik voel me echt een naief kuikentje oO<. In mijn wereld kan je gewoon koffie drinken met jongens zonder dat er verwachtingen zijn. Maar zo zijn ze hier blijkbaar niet :+.
Zo zijn ze volgens mij nergens. Ik heb het momenteel met een collega. Eerst gezellig, lunchen, babbelen etc. En ineens na zijn vakantie helemaal niets meer. Ik dacht dat ik iets fout had gedaan, dus gemaild dat ik dat dan graag zou horen. Als we elkaar nu tegen komen doet hij ineens ongemakkelijk en op mail reageert hij niet. Na 20 scenario's bedacht te hebben, bleef verliefdheid toch wel een beetje over. Best jammer, want ik vond het gewoon een goede vriend ;(
  Vis een optie? zondag 24 november 2013 @ 12:57:02 #56
70532 loveli
N
pi_133570406
Haha Chico :) maar ook niet handig van die gast dat ie het niet zo duidelijk heeft gemaakt.
En ja, je kunt als man en vrouw gewoon vrienden zijn. Maar het is wel makkelijker als je je niet fysiek aangetrokken tot haar voelt :')
Anders blijft het gewoon moeilijk..
  Vis een optie? zondag 24 november 2013 @ 13:06:56 #59
70532 loveli
N
pi_133570543
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:01 schreef the85mc het volgende:
Haha Chico :) maar ook niet handig van die gast dat ie het niet zo duidelijk heeft gemaakt.
En ja, je kunt als man en vrouw gewoon vrienden zijn. Maar het is wel makkelijker als je je niet fysiek aangetrokken tot haar voelt :')
Anders blijft het gewoon moeilijk..
Yup. Mannen kunnen probleemloos bevriend zijn met kortharige post-menopausale tuinbroek dragende vrouwen.
crap in = crap out
pi_133570609
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Mannen kunnen probleemloos bevriend zijn met kortharige post-menopausale tuinbroek dragende vrouwen.
_O- visuals :')
pi_133570783
LOL@Li
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133571037
O+ hele huis ruikt naar gehaktballen :9
Kreeg bak van dikke kilo mager rundergehakt mee bij de Deka voor een euro, mocht eigenlijk niet meer verkocht worden maar was nog wel goed.

/Henk Splinter in de winter
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133571087
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 13:06 schreef loveli het volgende:

[..]

Yup. Mannen kunnen probleemloos bevriend zijn met kortharige post-menopausale tuinbroek dragende vrouwen.
Dat is dan ook gelijk 'een van de mannen' :P
Heeft vaak ook een vrij imposante snor, rookt zware shag en kan makkelijk een kist wegtikken :Y :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133577291
Het was daadwerkelijk geen date :D. Echt gewoon door de stad gelopen, wat gedronken omdat het buiten koud was en gekletst over hoe maf de locals hier zijn :P. Geen moment spanning ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133577453
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 16:24 schreef Chicolate het volgende:
Het was daadwerkelijk geen date :D. Echt gewoon door de stad gelopen, wat gedronken omdat het buiten koud was en gekletst over hoe maf de locals hier zijn :P. Geen moment spanning ofzo.
Phoe, opluchting :Y
  zondag 24 november 2013 @ 19:03:26 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133582041
Chico :o Jij bent wel heel onschuldig he? _O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 24 november 2013 @ 22:19:22 #67
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133592283
Haat klussen! Troep overal, geen verwarming of douche. Stuuk moet drogen en volgende week gaat klusman schilderen.

We hebben het even geprobeerd maar toen uit frustratie spullen ingepakt en naar vriend gegaan om te logeren. Nu brak en bietje sjacho :')

*dagboekpost*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133592373
Zo, heb weer goed online gewinkeld. Bij vente exclusive is er een Mango uitverkoop. 3 jurkjes, 2 truien en 4 blouses voor 110 euro. Me like *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133592434
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haat klussen! Troep overal, geen verwarming of douche. Stuuk moet drogen en volgende week gaat klusman schilderen.

We hebben het even geprobeerd maar toen uit frustratie spullen ingepakt en naar vriend gegaan om te logeren. Nu brak en bietje sjacho :')

*dagboekpost*
Wat zijn jullie aan het klussen?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? zondag 24 november 2013 @ 22:35:56 #70
70532 loveli
N
pi_133593321
quote:
1s.gif Op zondag 24 november 2013 22:20 schreef _aurum_ het volgende:
Zo, heb weer goed online gewinkeld. Bij vente exclusive is er een Mango uitverkoop. 3 jurkjes, 2 truien en 4 blouses voor 110 euro. Me like *O*
crap in = crap out
  zondag 24 november 2013 @ 22:45:01 #71
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133593782
Pics jaaa!

Alle muren van ons minihuusje worden gestuukd en geverfd aurumface. Dus zelf zijn we grotendeels klaar (behang krabben, opruimen, spullen weg bij muren - wat best een uitdaging was met ons aantal m2 :+ ) :P
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133594150
quote:
10s.gif Op zondag 24 november 2013 19:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico :o Jij bent wel heel onschuldig he? _O-
Ik dacht dat ik er ondertussen wel vanaf was, ik heb het tegenwoordig door als iemand me probeert te versieren in een club :+. Maar ik denk nog steeds dat mannen en vrouwen 'gewoon' vrienden kunnen zijn ja :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 25 november 2013 @ 05:07:56 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133599494
Hie lang nog in de troep Maria?? Vervelend he?

aurum peanuts, heb gisteravond online geshopt en bijna 1600 uitgegeven :7
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 25 november 2013 @ 08:05:48 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133599941
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 05:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Hie lang nog in de troep Maria?? Vervelend he?

aurum peanuts, heb gisteravond online geshopt en bijna 1600 uitgegeven :7
Waow wat heb je gekocht? Een vakantie? :D

Volgende week maandag komt de dude voor het verven dus iig tot dinsdag denk ik! Nouja dan nog alles schoonmaken en weer op zn plek zetten :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 25 november 2013 @ 08:06:47 #75
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133599946
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik er ondertussen wel vanaf was, ik heb het tegenwoordig door als iemand me probeert te versieren in een club :+. Maar ik denk nog steeds dat mannen en vrouwen 'gewoon' vrienden kunnen zijn ja :P.
Geloof ik ook in hoor :Y maar misschien ben ik gewoon die lui hun type niet :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 25 november 2013 @ 08:21:08 #76
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133600029
Vakantie naar Tenerife O+

Dat is al bijna Maria. ...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133600412
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
Haat klussen! Troep overal, geen verwarming of douche. Stuuk moet drogen en volgende week gaat klusman schilderen.

We hebben het even geprobeerd maar toen uit frustratie spullen ingepakt en naar vriend gegaan om te logeren. Nu brak en bietje sjacho :')

*dagboekpost*
Ahh -O-
Worry is a misuse of imagination
pi_133600450
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:53 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik er ondertussen wel vanaf was, ik heb het tegenwoordig door als iemand me probeert te versieren in een club :+. Maar ik denk nog steeds dat mannen en vrouwen 'gewoon' vrienden kunnen zijn ja :P.
Ik word nooit versierd in de club.. :D vind ik ook meer dan prima
Worry is a misuse of imagination
pi_133600490
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 november 2013 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Tee-hee ^^

On that note: ik heb vandaag terwijl klusserts er waren een paar uur in een koffietentje zitten werken en o.a. chocolate chaiiii genuttigd :9
Hoe maak je dat :)?
Ik heb Malibu voor in de chocomelk gekregen :9 heb ik eens op bij een fokster :+
Worry is a misuse of imagination
pi_133600793
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 22:35 schreef loveli het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
speciaal voor jou :P Ik heb niet alles terug kunnen vinden though....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jurkjes zijn werkjurkjes :Y Onder de eerste maar een dikke panty aandoen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133600805
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 08:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Vakantie naar Tenerife O+

Dat is al bijna Maria. ...
Lekker! Wanneer ga je dan?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133600824
Mijn lijstje voor vandaag:

O: wortelmuffin volgens een Amber Alberda (schrijf je het zo?) receptje. Wel lekker en er zaten geen moeilijke ingredienten in
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: Gemengde salade
T: protein bar, manderijntje
S: fitness
D: rijst, gewokte groenten, stukje vis.
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133600826
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

speciaal voor jou :P Ik heb niet alles terug kunnen vinden though....

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De jurkjes zijn werkjurkjes :Y Onder de eerste maar een dikke panty aandoen :+
Die laatste 2 O+
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 25 november 2013 @ 10:39:43 #84
70532 loveli
N
pi_133602185
Goede buit O+ Toen ik op de site keek waren er alleen nog ultra korte jurkjes te koop.
crap in = crap out
pi_133602260
Welke merken zijn het, ben wel benieuwd :D!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 25 november 2013 @ 10:43:50 #86
70532 loveli
N
pi_133602295
Allemaal Mango toch?
crap in = crap out
pi_133602408
Mango idd. Als je maat er tussen zit dan zou ik je slag slaan :P Die jurkjes zijn max. 20 euro per stuk :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 25 november 2013 @ 10:58:39 #88
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133602669
Tenerife, nice! O+

Probs, chocolate chai maak je volgens mij met poeder en melk :+ Bij de Bagels & Beans iig wel geloof ik. Anders zou ik kruiden (kardemom, kaneel, etc.) mixen met melk en thee en beetje cacao, denk ik.

Goeie vraag, dat ga ik proberen :D

Aurum, mooi! O+ Ik zoek al een tijd zo'n vestje voor bij jurkjes! Is van mango?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133603360
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:48 schreef _aurum_ het volgende:
Mango idd. Als je maat er tussen zit dan zou ik je slag slaan :P Die jurkjes zijn max. 20 euro per stuk :D
Niet??? :D

Oh volgens mij heb ik M bij Mango?
Worry is a misuse of imagination
pi_133603730
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 10:39 schreef loveli het volgende:
Goede buit O+ Toen ik op de site keek waren er alleen nog ultra korte jurkjes te koop.
Die van aurum vind ik ook niet lang, maar jij hebt langere stelten.
Ik moet altijd huilen van broeken bij mango. :')
  Vis een optie? maandag 25 november 2013 @ 11:46:16 #91
70532 loveli
N
pi_133604073
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 11:33 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Die van aurum vind ik ook niet lang, maar jij hebt langere stelten.
Ik moet altijd huilen van broeken bij mango. :')
Zag net op groot beeld dat het idd dezelfde jurkjes zijn die ik te kort vond voor mij, toch eens kwaliteit van foto's op mobiel wat beter zetten. Heb wel 2 broeken gekocht voor minder dan 15 euro/stuk, hoop dat ik er niet van moet huilen. Vallen ze erg klein?
crap in = crap out
pi_133604241
Heb daar 44 nodig :(
pi_133609655
Wat is leuk om aan iemand te geven die zwanger is? Duurt nog super lang dus babykleding lijkt mij nog niet echt leuk :D
Worry is a misuse of imagination
pi_133609786
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 14:57 schreef Probability het volgende:
Wat is leuk om aan iemand te geven die zwanger is? Duurt nog super lang dus babykleding lijkt mij nog niet echt leuk :D
Striaecreme? :') Nee zonder grappen: verzorgingsproducten voor gezicht/bad etc, zodat ze lekker kan ontspannen? Samen naar de sauna voordat ze hooooog zwanger is? Boekje met mooie foto's van baby's ter inspiratie?

Ik ben duidelijk nog nooit zwanger geweest :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133610910
Chocola?

Nou, word niet op non actief gezet. Krijg toffe mailtjes van collega's als reactie op mijn aankonding en ik krijg een afscheidsdiner met mijn directeur en zijn vrouw O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133611757
Tof aurum!
Je kent trouwens mangooutlet.com nog niet? Jurkjes voor 6 euro enzo :)
pi_133611820
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 09:35 schreef _aurum_ het volgende:
Mijn lijstje voor vandaag:

O: wortelmuffin volgens een Amber Alberda (schrijf je het zo?) receptje. Wel lekker en er zaten geen moeilijke ingredienten in
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: Gemengde salade
T: protein bar, manderijntje
S: fitness
D: rijst, gewokte groenten, stukje vis.
T: 1/2 bak kwark
Kwark met pindakaas heb ik ook eens geprobeerd. :r Geen succes.

Maar kwark en pindakaas apart. :9
  maandag 25 november 2013 @ 16:30:53 #98
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133612764
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kwark met pindakaas heb ik ook eens geprobeerd. :r Geen succes.

Maar kwark en pindakaas apart. :9
zoute haring met uitjes en slagroom is ook geen succes...

apart daarin tegen wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133612825
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef _aurum_ het volgende:
Chocola?

Nou, word niet op non actief gezet. Krijg toffe mailtjes van collega's als reactie op mijn aankonding en ik krijg een afscheidsdiner met mijn directeur en zijn vrouw O+
Wat fijn *O*

Je zat jezelf dus veel te druk te maken :*
pi_133612885
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:30 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

zoute haring met uitjes en slagroom is ook geen succes...

apart daarin tegen wel
Waarom zou je slagroom bij de haring doen :? :r
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133612914
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:34 schreef _aurum_ het volgende:
Chocola?

Nou, word niet op non actief gezet. Krijg toffe mailtjes van collega's als reactie op mijn aankonding en ik krijg een afscheidsdiner met mijn directeur en zijn vrouw O+
Wauw, kudo's voor het bedrijf waar je nu werkt. Fijne manier om afscheid te nemen! :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 25 november 2013 @ 16:41:05 #102
70532 loveli
N
pi_133613195
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof aurum!
Je kent trouwens mangooutlet.com nog niet? Jurkjes voor 6 euro enzo :)
:')
tx
:')
/ik kijk niet ik kijk niet ik kijk niet
crap in = crap out
pi_133615065
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef loveli het volgende:

[..]

:')
tx
:')
/ik kijk niet ik kijk niet ik kijk niet
Ik ook niet ik ook niet!!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_133615107
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 15:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Striaecreme? :') Nee zonder grappen: verzorgingsproducten voor gezicht/bad etc, zodat ze lekker kan ontspannen? Samen naar de sauna voordat ze hooooog zwanger is? Boekje met mooie foto's van baby's ter inspiratie?

Ik ben duidelijk nog nooit zwanger geweest :+.
Ja al die verzorgingsdingen etc. heeft ze al (teveel).. Moeilijk!!!!
Worry is a misuse of imagination
pi_133615940
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 17:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja al die verzorgingsdingen etc. heeft ze al (teveel).. Moeilijk!!!!
Mja mijn ideeen zijn een beetje op, ik neem mensen dan meestal gewoon mee om wat leuks te doen, high tea (zonder rauwe zooi) ofzo :+. Of een tegoedbon voor sushi nadat het kind is geboren :P.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133616056
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:41 schreef loveli het volgende:

[..]

:')
tx
:')
/ik kijk niet ik kijk niet ik kijk niet
O+
pi_133616277
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 18:07 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Mja mijn ideeen zijn een beetje op, ik neem mensen dan meestal gewoon mee om wat leuks te doen, high tea (zonder rauwe zooi) ofzo :+. Of een tegoedbon voor sushi nadat het kind is geboren :P.
Haha, die laatste ga ik onthouden, dat is wel leuk!
pi_133617292
Bod gekregen op ons huis 2 weken geleden, anderhalve week geleden deden wij een méér dan schappelijk tegenbod. Belt de makelaar hem vandaag op wat hij nou wil, doet hij een tegenbod wat echt maar iets boven zijn openingsbod ligt. Arrogante eikel. :')

On a brighter note: vanaf vrijdag beginnen we met de verbouwing van het nieuwe huis! :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133619715
Als hij het echt wil zal hij nog wel hoger bieden!

Gisteren:
O: gekookt eitje, 2 crackers met filet A. en ui
L: kliekje nasi
T: banaan
S: hardlopen (8,5k)
T: wodka, ovenchips
D: kippenvleugels uit de oven. gewokte groenten (spitskool, ui, wortel en snijbonen)
T: yoghurt met frambozen

Vandaag:
O: O: gekookt eitje, 2 crackers met filet A.
L: - serieus vergeten :')
T: wodka, ovenchips
D: zalm/groenten ovenpakketje met rijst
T: B&J
T: indien trek nog een cracker met kaas/komkommer of zo


[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 25-11-2013 20:03:47 ]
pi_133619859
Mooi hardloopresultaat Co!

De mijne:

O: smoothie amandelmelk, spinazie, banaan, chiazaad en limoen
L: salade gemengde sla, kipfilet, parmezaanse kaas en olijfolie. Snee speltbrood met kruidenboter
T: stuk gevulde speculaas zonder suiker van de biowinkel en thee
T: wat olijven
D: aardappelen, bietjes en appelmoes
pi_133620321
Ja, het hardlopen gaat weer lekker! Ben blij dat de meest urgente kilo's eraf zijn en dat ik nu weer kan sporten, die laatste 4 kilo eraf zou leuk zijn, maar als ik nu in de spiegel kijk valt het met de molligheid wel mee, dus dan mag het best op een wat langzamer tempo. Zou eigenlijk ook naar de sportschool moeten, want die sponsor ik al een tijdje, maar dat komt na de opening van as zondag wel weer.
pi_133620418
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:09 schreef conleche het volgende:
Ja, het hardlopen gaat weer lekker! Ben blij dat de meest urgente kilo's eraf zijn en dat ik nu weer kan sporten, die laatste 4 kilo eraf zou leuk zijn, maar als ik nu in de spiegel kijk valt het met de molligheid wel mee, dus dan mag het best op een wat langzamer tempo. Zou eigenlijk ook naar de sportschool moeten, want die sponsor ik al een tijdje, maar dat komt na de opening van as zondag wel weer.
Ja logisch, druk!

Je FB uitnodiging werkte trouwens niet: de pagina was dood. Ik kan helaas niet, familieding!
pi_133620567
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 20:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Ja logisch, druk!

Je FB uitnodiging werkte trouwens niet: de pagina was dood. Ik kan helaas niet, familieding!
Da's raar! Bij anderen deed hij het wel blijkbaar, aangezien ik al wat toezeggingen kreeg? Jammer dat je niet kan! Het hangt nog de hele maand december, dus als je in de buurt bent......
pi_133620913
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 20:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Da's raar! Bij anderen deed hij het wel blijkbaar, aangezien ik al wat toezeggingen kreeg? Jammer dat je niet kan! Het hangt nog de hele maand december, dus als je in de buurt bent......
Ja, ik houd het in mijn achterhoofd. Ik wil je werk graag eens bewonderen O+
pi_133622911
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Tof aurum!
Je kent trouwens mangooutlet.com nog niet? Jurkjes voor 6 euro enzo :)
en bedankt :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133623136
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 16:04 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Kwark met pindakaas heb ik ook eens geprobeerd. :r Geen succes.

Maar kwark en pindakaas apart. :9
Ieder zijn meug. Ik doe er ook nog wat zoetstof bij en dan vind ik het wel lekker.
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 16:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Wat fijn *O*

Je zat jezelf dus veel te druk te maken :*
Nou, ik heb verhalen gehoord hoe het bij anderen verlopen is :X Dus helemaal om niks wil ik niet zeggen :X
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 16:34 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Wauw, kudo's voor het bedrijf waar je nu werkt. Fijne manier om afscheid te nemen! :Y
ja, ze gaan me missen en ik hun ook, maarja global world domination enzo :Y
volgens mij valt nu pas het kwartje hoe awesome ik ben in mijn werk...en hoe moeilijk het gaat zijn om vervanging te vinden. Vandaar dat de hoogste baas uit Amerika me een mail gestuurd heeft of ik nog om te praten ben. Ik ga 'm maar netjes bedanken en het naast me neerleggen.

Woohoo! Co hardloopwonder *O* Wat goed!

En GB, je potentiele koper is een eikel :P Hoop dat het nog goedkomt en anders moet er maar een andere koper komen :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133623306
You talented girl, you! O+ Echt tof om zoveel waardering te krijgen! ^O^

En het is een eikel indeed. Hij wil een tegenbod van ons, zij onze makelaar. We laten hem nu even in z'n sop gaar koken. :+

Mijn lijstjes zijn echt prut de laatste tijd en ik sport af en toe, maar wel te weinig. Weegschaal is wel positief, maar ik bedacht me dat dat ook zomaar een verlies aan spier kan zijn. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133623420
http://avro.nl/operatienl(...)uikerofzoetstof.aspx

Fijn om een keer een artikel te lezen dat niet zo radicaal is over het een of het ander. Krampachtig een product vermijden lukt mij echt niet namelijk, maar het 'met mate' verhaal moet wel vol te houden zijn ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 25 november 2013 @ 21:32:03 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133624010
Aurum _O_ O+ Mooie erkenning!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 25 november 2013 @ 21:35:11 #120
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133624153
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:12 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ieder zijn meug. Ik doe er ook nog wat zoetstof bij en dan vind ik het wel lekker.

[..]

Nou, ik heb verhalen gehoord hoe het bij anderen verlopen is :X Dus helemaal om niks wil ik niet zeggen :X

[..]

ja, ze gaan me missen en ik hun ook, maarja global world domination enzo :Y
volgens mij valt nu pas het kwartje hoe awesome ik ben in mijn werk...en hoe moeilijk het gaat zijn om vervanging te vinden. Vandaar dat de hoogste baas uit Amerika me een mail gestuurd heeft of ik nog om te praten ben. Ik ga 'm maar netjes bedanken en het naast me neerleggen.


Fijn om te lezen dit. Wanneer begin je in je nieuwe baan?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133626022
quote:
1s.gif Op maandag 25 november 2013 21:35 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Fijn om te lezen dit. Wanneer begin je in je nieuwe baan?
Begin januari :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133626533
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:07 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

en bedankt :X
Nou zeg, kzeg nog eens wat :(
pi_133630329
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef Goodbye het volgende:
You talented girl, you! O+ Echt tof om zoveel waardering te krijgen! ^O^

En het is een eikel indeed. Hij wil een tegenbod van ons, zij onze makelaar. We laten hem nu even in z'n sop gaar koken. :+

Mijn lijstjes zijn echt prut de laatste tijd en ik sport af en toe, maar wel te weinig. Weegschaal is wel positief, maar ik bedacht me dat dat ook zomaar een verlies aan spier kan zijn. :')
Zeg gewoon dat je dat bod niet serieus neemt. Doei.
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 26 november 2013 @ 00:40:02 #124
70532 loveli
N
pi_133631386
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aurum _O_ O+ Mooie erkenning!
^^
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 26 november 2013 @ 00:40:38 #125
70532 loveli
N
pi_133631399
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 21:16 schreef Goodbye het volgende:
You talented girl, you! O+ Echt tof om zoveel waardering te krijgen! ^O^

En het is een eikel indeed. Hij wil een tegenbod van ons, zij onze makelaar. We laten hem nu even in z'n sop gaar koken. :+

Mijn lijstjes zijn echt prut de laatste tijd en ik sport af en toe, maar wel te weinig. Weegschaal is wel positief, maar ik bedacht me dat dat ook zomaar een verlies aan spier kan zijn. :')
:*
*roosvicee toeschuift*
crap in = crap out
pi_133633259
quote:
0s.gif Op maandag 25 november 2013 23:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat je dat bod niet serieus neemt. Doei.
Hoelang was jij alweer aan het werk? :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133633376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 00:40 schreef loveli het volgende:

[..]

:*
*roosvicee toeschuift*
I blame the frustration :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133634494
GB, ik zou ook zwaar beledigd zijn idd }:|

Aurum, tof dat je zoveel erkenning krijgt en iedereen zo sportief reageert op je nieuwe baan *O*.

Mango outlet :o

Cootje, fijn dat het rennen en afvallen lekker gaat *O*. Ik moet waarschijnlijk ook passen voor de opening, het schijnt dat we sinterklaas moeten vieren...

Prob, high tea is leuk, sushi voor na de bevalling ook (maar dan zou ik wel afhalen en langsgaan, het kant best even duren voor de nieuwe mama weer toe is aan een etentje buiten de deur). Ik heb even gemist hoe ver ze nu is, maar je kan ook een pretecho kado doen? Of een fotoshoot van buik of juist met baby. Maar ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133635410
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 november 2013 07:15 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Hoelang was jij alweer aan het werk? :D
Het ging toch over huizen? Bij mijn ouders is het zo gegaan. Vandaar dat ik het zei :+
Worry is a misuse of imagination
pi_133635444
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 09:26 schreef Phaidra het volgende:
GB, ik zou ook zwaar beledigd zijn idd }:|

Aurum, tof dat je zoveel erkenning krijgt en iedereen zo sportief reageert op je nieuwe baan *O*.

Mango outlet :o

Cootje, fijn dat het rennen en afvallen lekker gaat *O*. Ik moet waarschijnlijk ook passen voor de opening, het schijnt dat we sinterklaas moeten vieren...

Prob, high tea is leuk, sushi voor na de bevalling ook (maar dan zou ik wel afhalen en langsgaan, het kant best even duren voor de nieuwe mama weer toe is aan een etentje buiten de deur). Ik heb even gemist hoe ver ze nu is, maar je kan ook een pretecho kado doen? Of een fotoshoot van buik of juist met baby. Maar ik weet natuurlijk niet wat je budget is.
Ze weet het net en ze is net over die kritieke weken heen :)

High te deden we al wel vaak samen :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_133635676
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:10 schreef Probability het volgende:

[..]

Het ging toch over huizen? Bij mijn ouders is het zo gegaan. Vandaar dat ik het zei :+
Helaas is het echt een kopersmarkt. :P

Ik had vorige week gesolliciteerd op een functie, ik vandaag even bellen of er al meer bekend was. Was nog niet zo, want ze hadden 475 sollicitanten. Vierhonderdvijfenzeventig. Omg. Ik ga me maar even op andere vacatures richten. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Goodbye op 26-11-2013 10:28:35 ]
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 10:48:14 #132
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133636305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:21 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Helaas is het echt een kopersmarkt. :P

Ik had vorige week gesolliciteerd op een functie, ik vandaag even bellen of er al meer bekend was. Was nog niet zo, want ze hadden 475 sollicitanten. Vierhonderdvijfenzeventig. Omg. Ik ga me maar even op andere vacatures richten. :')
Pwaaaa wat een aantal...! :{
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133636411
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Pwaaaa wat een aantal...! :{
De moed zakt me een beetje in de schoenen, zeg maar. :X
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 26 november 2013 @ 11:47:47 #134
70532 loveli
N
pi_133637817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 10:53 schreef Goodbye het volgende:

[..]

De moed zakt me een beetje in de schoenen, zeg maar. :X
Proberen te netwerken?
crap in = crap out
pi_133638178
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 11:47 schreef loveli het volgende:

[..]

Proberen te netwerken?
Ja, ik weet ook dat dat het allerbelangrijkst is. Maar mijn netwerk is niet zo groot. :+ Of ik ken mensen in de verkeerde (vak)gebieden. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133643737
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik weet ook dat dat het allerbelangrijkst is. Maar mijn netwerk is niet zo groot. :+ Of ik ken mensen in de verkeerde (vak)gebieden. :P
Groter maken :D ?

Hoor ook dit soort aantallen van vriendinnetjes.. Pfff oO<
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 26 november 2013 @ 15:31:33 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133643959
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 12:01 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, ik weet ook dat dat het allerbelangrijkst is. Maar mijn netwerk is niet zo groot. :+ Of ik ken mensen in de verkeerde (vak)gebieden. :P
Hehe mijn LinkedIn is ook een allegaartje, maar da's soms juist wel handig denk ik :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 26 november 2013 @ 16:57:23 #138
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133646477
Zo.... vrij
De komende dagen ontbijtbuffetten,wokken en Grieks. Past mooi in mijn plan.........
Mijn nieuwe doel is om min. 5 kg aan te komen voor 1 januari.

Lijst vandaag
O slapen
Br 2 boterhammen boter/kaas/mosterd, beschuit jam, beker melk, cappuccino
B 2 uur wandelen en 6 km fietsen
T's cappuccino, klein stukje orandjekoek met slagroom, klein stukje stroopwafel, gekookt ei, appel, cola-berenburg, 2 blokjes choco, halve krentenbol met boter, luxe beschuit met boter en suiker
D spruitjes, gebakken lever met ui en pancetta, rijst met zelfgemaakte satesaus, komkommersalade en nog wat verse rode bietjes met ui
T bananenkwark, vla, mandarijn, kiwi, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133649750
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:31 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hehe mijn LinkedIn is ook een allegaartje, maar da's soms juist wel handig denk ik :D
Hulp komt soms uit onverwachte hoeken, dus kan idd geen kwaad! :D Er zijn ook heus wel mensen die aan mij denken of die ik iets vraag, maar helaas nog niet tot een match gekomen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133649763
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 15:23 schreef Probability het volgende:

[..]

Groter maken :D ?

Hoor ook dit soort aantallen van vriendinnetjes.. Pfff oO<
I'll try! B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133650215
GB, ik deel regelmatig vacatures in jouw vakgebied via linkedin.
Ook in jouw omgeving, als ik er erg in heb zal ik je ze mailen.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_133650359
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:12 schreef Ml-etje het volgende:
GB, ik deel regelmatig vacatures in jouw vakgebied via linkedin.
Ook in jouw omgeving, als ik er erg in heb zal ik je ze mailen.
Thanks O+ .

Ben ook nog niet zo lang heel actief op zoek naar werk, moet er nog even aan wennen merk ik wel. :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133650703
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:16 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Thanks O+ .

Ben ook nog niet zo lang heel actief op zoek naar werk, moet er nog even aan wennen merk ik wel. :D
Zo veel sollicitanten voor een functie is ook niet bepaald motiverend. Succes er mee. Ik ben je vakgebied even kwijt, maar als je me die pmt, kan ik ook even kijken of er wat van mijn netwerkjes in dezelfde richting zitten?
  dinsdag 26 november 2013 @ 19:49:24 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133651563
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 19:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Zo veel sollicitanten voor een functie is ook niet bepaald motiverend. Succes er mee. Ik ben je vakgebied even kwijt, maar als je me die pmt, kan ik ook even kijken of er wat van mijn netwerkjes in dezelfde richting zitten?
En dat! :Y Niet geschoten is altijd mis, enzo :+ Ik weet nog wel waar maar niet als wat :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 26 november 2013 @ 20:48:55 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133654044
Als iemand nog een communicatiebaan zoekt in de regio Rotterdam; ik heb er een in de aanbieding.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:17:06 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133655564
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 20:48 schreef Tinkepink het volgende:
Als iemand nog een communicatiebaan zoekt in de regio Rotterdam; ik heb er een in de aanbieding.
Hmm ik heb wel een redacteursvriendinnetje in Utrecht die zoekt geloof ik. Is dat te bereizen naar die locatie?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:35:37 #147
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133656621
Als ze een auto heeft wel
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:38:09 #148
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133656767
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:35 schreef Tinkepink het volgende:
Als ze een auto heeft wel
Hehe dan houdt het op denk ik :+ Maar als ik iemand kan bedenken hoor je het :Y
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133656769
Qua km's te doen maar R'dam is een hel in de spits. Als ov mogelijkheid is misschien optie...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133657276
Die mango outlet is veel te goed. Probeer nu mijn mandje à 176 euro iets in te perken. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:49:42 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133657401
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Die mango outlet is veel te goed. Probeer nu mijn mandje à 176 euro iets in te perken. :')
Waarom?? You only life once
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133657607
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waarom?? You only life once
Ik ben aan het sparen voor de inrichting van mijn nieuwe huis, ook een goed doel :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133657629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:47 schreef Goodbye het volgende:
Die mango outlet is veel te goed. Probeer nu mijn mandje à 176 euro iets in te perken. :')
Zou gewoon alles bestellen, je moet waarschijnlijk toch minimaal 1 ding terug sturen. Dus 1 of 5 dingen terug maakt dan ook niet uit. Vaak staat alles weer anders dan je denkt etc. etc....

Dat zijn 2 jurkjes in een andere winkel :P
en laat eens zien?
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 26 november 2013 @ 21:54:29 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133657795
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben aan het sparen voor de inrichting van mijn nieuwe huis, ook een goed doel :7
Inrichten gaat een stuk beter in nieuwe kleding
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133658103
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Zou gewoon alles bestellen, je moet waarschijnlijk toch minimaal 1 ding terug sturen. Dus 1 of 5 dingen terug maakt dan ook niet uit. Vaak staat alles weer anders dan je denkt etc. etc....

Dat zijn 2 jurkjes in een andere winkel :P
en laat eens zien?
I like the way you're thinking.. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133658447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

I like the way you're thinking.. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn inschatting:
1= misschien gek wijd (door de vakken en grotere maat dan het model)
2=te simpel voor werk maar wel leuk met broek/panty (evt. met jasje)
3=leuk - valt klein denk ik. (Is dit wel een goed model? zit geen stretch in denk ik)
4=leuk! met 60 denier panty of is misschien wel lang genoeg
5=leuk! valt kort/klein denk ik! (stugge stof bij rug)
6=leuk! klein?
7=leuk!!!!!
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? dinsdag 26 november 2013 @ 22:07:43 #157
70532 loveli
N
pi_133658518
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:52 schreef Probability het volgende:

[..]

Zou gewoon alles bestellen, je moet waarschijnlijk toch minimaal 1 ding terug sturen. Dus 1 of 5 dingen terug maakt dan ook niet uit. Vaak staat alles weer anders dan je denkt etc. etc....

Dat zijn 2 jurkjes in een andere winkel :P
en laat eens zien?
Hoe valt mango qua pasvorm? Zag wel wat geinige dingetjes, maar heb toch al een niet-courante vorm en ben bang dat M te krap is bij m'n schouders.
crap in = crap out
pi_133658569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Hoe valt mango qua pasvorm? Zag wel wat geinige dingetjes, maar heb toch al een niet-courante vorm en ben bang dat M te krap is bij m'n schouders.
Hmmm.. Nee joh M is heel klein.. Ik heb L geloof ik of M (smalle schouders)
Hangt een beetje van het model en de stof af...
Worry is a misuse of imagination
pi_133658585
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:06 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn inschatting:
1= misschien gek wijd (door de vakken en grotere maat dan het model)
2=te simpel voor werk maar wel leuk met broek/panty (evt. met jasje)
3=leuk - valt klein denk ik. (Is dit wel een goed model? zit geen stretch in denk ik)
4=leuk! met 60 denier panty of is misschien wel lang genoeg
5=leuk! valt kort/klein denk ik! (stugge stof bij rug)
6=leuk! klein?
7=leuk!!!!!
Ja, die eerste is ook mijn grootste twijfelgeval. Maar ik dacht, dat is weer eens wat anders. :+

Wat betreft klein, ik ben zelf ook klein. Scheelt nogal qua hoe dingen vallen.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133658622
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Hmmm.. Nee joh M is heel klein.. Ik heb L geloof ik of M (smalle schouders)
Hangt een beetje van het model en de stof af...
Ok, maat groter nemen dan je normaal zou doen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133658629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, die eerste is ook mijn grootste twijfelgeval. Maar ik dacht, dat is weer eens wat anders. :+

Wat betreft klein, ik ben zelf ook klein. Scheelt nogal qua hoe dingen vallen.
Ja weet ik :P Maar bedoel dat bij de Mango alles ook nog heeel smal valt..
Worry is a misuse of imagination
pi_133658655
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:09 schreef Probability het volgende:

[..]

Ja weet ik :P Maar bedoel dat bij de Mango alles ook nog heeel smal valt..
Ja, dat ben ik dan helaas weer niet. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:12:02 #163
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133658728
1 en 3
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133658746
Ik heb 2 jasjes in maat S, de ene is heel wijd en de andere te strak. De laatste is aansluitend, de andere niet. Verschilt dus heel erg. En heb ook zo'n soort jasje in L, is net iets te wijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Probability op 27-11-2013 00:10:29 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_133658769
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 22:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, dat ben ik dan helaas weer niet. :P
Maar dan kunnen korte jasjes juist mooi en gekleed staan.
Worry is a misuse of imagination
pi_133658899
2, 3 en 6...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 26 november 2013 @ 22:37:30 #167
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133660219
Leuk hoor, kerstkleding.... maar zelfs bij 25+ °C nog te koud -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133660454
Ik vind alleen 3 leuk :@
pi_133661671
Ik vind 2,3 het leukst. 2e vind ik beetje meer jurk voor bij diner ofzo, niet zo voor werk.

Maar echt vervelend dat er zoveel kandidaten zijn GBtje. Maar je had wel al ervaring toch? Ik ben ook weer druk bezig, redelijk wat leuke vacatures gezien, heb zelf veel achteraan gebeld. Sommigen waren al voorzien, maar een paar waren behoorlijk enthousiast. Morgen hoor ik of ik op gesprek ga bij paar bedrijven. Spannend dus :)
pi_133666720
Ach, ieder zijn smaak...toch? Ik hoef die korte jasjes niet aan te doen anders is het zo van o haiz to the hips :D

Ik heb first world problems; keuken besteld maar tussen gasfornuis en afzuigkap moet 65 cm zitten....wat mijn hele plan door de war gooit. Nu heb ik kastje van 90cm, en een korter kastje van 70 cm met afzuigkap.

Wat er in mijn hoofd niet uitziet, ik houd van rechte, uitgelijnde symmetrische dingen en dat is het nou niet meer :')

Mijn lief heeft volgens mij zoiets van waar maaaaaak je je druk om vrouwmens....en ik overweeg serieus om dan maar een inductieplaat te nemen ipv gas want dan mag de afstand 45 cm zijn en is mijn kastjesprobleem opgelost :)

Maarja, inductie. Ik ken het niet, ik ken niemand die het heeft. In mijn hoofd verbruikt het super veel stroom....en ik moet sowieso 2 groepen erbij monteren in de meterkast.

Hier iemand met inductie?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  woensdag 27 november 2013 @ 07:10:34 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133666794
Lol snap je Aurum! Als het dan ineens niet meer klopt met wat je in je hoofd had is dat mega irritant :D mijn mama had trouwens inductie. Voordeel: makkelijker schoon te maken. Nadeel: blijft vaak nog best even heet na uitzetten, terwijl bij gas uit ook echt uit is :P leuke scenario's met overkokende pannetjes.

Succes mc! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133666873
Ik heb inductie en wil nooit meer anders. Wat Maria zegt over dat het nog lang heet blijft naderhand herken ik helemaal niet.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 27 november 2013 @ 07:32:24 #173
70532 loveli
N
pi_133666899
Ik zou kookeigenschappen niet laten afhangen van het formaat van een kastje.

Is je fornuis ook ikea? Een vriend van me heeft 4 pitten en ernaast een wokbrander, maar het komt onhandig uit met het formaat van pannen. Dat soort dingen zou mij harder dwars zitten denk ik.
crap in = crap out
pi_133666919
Ik heb de inbouwspullen van Siemens, wil geen wokbrander maar gewoon 4 pitten :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133667193
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb inductie en wil nooit meer anders. Wat Maria zegt over dat het nog lang heet blijft naderhand herken ik helemaal niet.
Nee, dat is volgens mij ook keramisch. :Y Ik krijg ook inductie in mijn nieuwe keuken, alleen al om het makkelijk schoonmaken lijkt het me ideaal!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133667230
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 06:43 schreef _aurum_ het volgende:
Ach, ieder zijn smaak...toch? Ik hoef die korte jasjes niet aan te doen anders is het zo van o haiz to the hips :D

Ja, ik vind alles wat ik gepost heb leuk. Het is meer dat ik qua budget even geen zin heb om alles te bestellen. :P Korte jasjes werken voor mij juist weer beter, lange vesten verbergen soms m'n taille.

Het was trouwens geen lijstje "werk-kleding", voor iedereen die het daar over had. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 27 november 2013 @ 08:26:05 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_133667241
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, dat is volgens mij ook keramisch. :Y Ik krijg ook inductie in mijn nieuwe keuken, alleen al om het makkelijk schoonmaken lijkt het me ideaal!
Oh oeps :D

Niks gezegd :@ :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_133667266
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 08:26 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oh oeps :D

Niks gezegd :@ :')
Of ik ben verkeerd voorgelicht in de keukenwinkel, zou eventueel ook nog kunnen. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133667303
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 november 2013 23:05 schreef the85mc het volgende:
Ik vind 2,3 het leukst. 2e vind ik beetje meer jurk voor bij diner ofzo, niet zo voor werk.

Maar echt vervelend dat er zoveel kandidaten zijn GBtje. Maar je had wel al ervaring toch? Ik ben ook weer druk bezig, redelijk wat leuke vacatures gezien, heb zelf veel achteraan gebeld. Sommigen waren al voorzien, maar een paar waren behoorlijk enthousiast. Morgen hoor ik of ik op gesprek ga bij paar bedrijven. Spannend dus :)
Spannend, zal voor je duimen! :) Ik had wel ervaring in de juiste richting, maar niet helemaal specifiek wat ze zochten. Met 475 reacties is de kans wel veel groter dat daar mensen tussen zitten die wel precies de juiste kwalificaties hebben. Maar ach, we'll see ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133667734
Leuke dingen GB!
Die kleur van nr 3 vind ik zo mooi O+ zaterdag in maastricht jurkje in die kleur ook gekocht, 10 ¤ :s) !
Heeft alleen kreukels vooraan ipv zo recht, is beter met mn vetjes :+
pi_133667940
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lol snap je Aurum! Als het dan ineens niet meer klopt met wat je in je hoofd had is dat mega irritant :D mijn mama had trouwens inductie. Voordeel: makkelijker schoon te maken. Nadeel: blijft vaak nog best even heet na uitzetten, terwijl bij gas uit ook echt uit is :P leuke scenario's met overkokende pannetjes.

Succes mc! *O*
De inductieplaat zelf blijft niet heet, de pijn blijft heet. Het is echt net als bij gas: uit = uit. Tenminste, bij de inductieplaat van mn ouders (niet te verwarren met keramisch waar ik nu op kook, drama). Later als ik groot ben wil ik ook weer inductie O+. Enige echte nadeel: niet alle pannen zijn ervoor geschikt, moeten magnetisch en plat zijn, dus alles wat je al op andere hittebronnen gebruikt heb is waarschijnlijk scheefgetrokken en kan je dus weggooien.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133668413
Kan je dan de afzuigkap niet laten lijnen met de overige kastjes? Dan is het voor het oog ook goed. Gas is volgens mij het fijnste koken. Keramisch is een ramp en met inductie (geen ervaring met het koken daarop) heb je allemaal speciale en duurdere pannen nodig.

Gisteren:
O: banaan
L: 2 crackers met filet A. en ui
S: hardlopen (8,7k)
T: wodka, kroepoek
D: witlof ham/kaas uit de oven, gebakken aardappeltjes
T: B&J
T: yoghurt met halve banaan, frambozen en muesli

Vandaag:
O: 2 crackers met filet A. gekookt eitje
L: kliekje witlof
T: appel
T: wodka, kroepoek
D: ravioli met kaas, komkommersalade
T: yoghurt met frambozen
pi_133668531
Ik kan de afzuigkap alleen laten lijnen door allemaal kastje van 70 cm te nemen....en dan kom ik weer opbergruimte tekort :')

Qua pannen verwacht ik niet superveel problemen. Ik heb volgens mij pannen met een dikke bodem, die zijn nog recht, iig de kookpannen. Ik moet kijken naar de bakpannen :P

Inductie is iig niet te vergelijken met die oude elektrische kookstellen, dat zijn die dingen waar je horrorverhalen over hoort....dus duur lang voor het warm wordt, duurt lang voor het afkoelt...en zuipt stroom.

Ik ga nog op onderzoek uit :P

Maar voor ik daarmee verder kan, moet ik eerst tegels regelen. Gister in de bouwmarkt; 9 pakketten en we hebben er 15 nodig :X Dus zo maar een stukje tuffen voor tegels :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133668976
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 09:57 schreef _aurum_ het volgende:
Ik kan de afzuigkap alleen laten lijnen door allemaal kastje van 70 cm te nemen....en dan kom ik weer opbergruimte tekort :')

Qua pannen verwacht ik niet superveel problemen. Ik heb volgens mij pannen met een dikke bodem, die zijn nog recht, iig de kookpannen. Ik moet kijken naar de bakpannen :P

Inductie is iig niet te vergelijken met die oude elektrische kookstellen, dat zijn die dingen waar je horrorverhalen over hoort....dus duur lang voor het warm wordt, duurt lang voor het afkoelt...en zuipt stroom.

Ik ga nog op onderzoek uit :P

Maar voor ik daarmee verder kan, moet ik eerst tegels regelen. Gister in de bouwmarkt; 9 pakketten en we hebben er 15 nodig :X Dus zo maar een stukje tuffen voor tegels :D
Ook als je alleen laden neemt? ipv gewone kastjes
Worry is a misuse of imagination
pi_133669364
Wij hebben een los inductiekookplaatje. Is echt supersnel warm en ook redelijk snel weer afgekoeld. Niet direct koud, maar binnen een minuut naar acceptabele warmte. Ideaal om schoon te maken!! :Y
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133672092
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 10:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Ook als je alleen laden neemt? ipv gewone kastjes
Prob, het gaat om de bovenkasten. Lades werkt dan niet :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 27 november 2013 @ 12:55:37 #187
70532 loveli
N
pi_133672594
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Prob, het gaat om de bovenkasten. Lades werkt dan niet :+
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 27 november 2013 @ 13:44:37 #188
70532 loveli
N
pi_133673879
Deadlines zijn goed voor de taille: -5 cm sinds grootste omvang. Liefst nog 5 cm eraf, dan is alles weer in proportie.
crap in = crap out
pi_133675682
Iemand nog een tip voor een online shop waar ik galajurken kan kopen?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_133675720
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 november 2013 21:59 schreef Goodbye het volgende:

[..]

I like the way you're thinking.. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die bovenste is leuk, mijn collega heeft die.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_133676879
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 07:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb inductie en wil nooit meer anders. Wat Maria zegt over dat het nog lang heet blijft naderhand herken ik helemaal niet.
klopt dat is keramisch!

Hou er wel rekening mee dat je voor inductie nieuwe pannen aan moet schaffen.

\spuit 11
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133676884
Ik heb een vraag. Een vriend van me zit tussen 2 huizen in. Hij was tijdje in t buitenland geweest. En hij vroeg of hij een maand in mijn logeerkamer mocht tukken, omdat t hem veel reistijd scheelt. (hij woont nu weer bij zn ouders).
Nu vind ik dat wel prima, maar ik vind een maand nog best wel wat. Is het dan reeel om huur te vragen/kosten voor inwoning? Kijk, voor een paar dagen is het geen probleem, maar een maand vind ik toch wat anders. Of is dat echt not done?
pi_133676945
ik zou het met hem overleggen, of hij heeft nagedacht of hij een bijdrage wil doen in de kosten. Ik zou 'm geen huur berekenen, maar bijv. meebetalen aan boodschappen ofzo?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133677737
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 12:33 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Prob, het gaat om de bovenkasten. Lades werkt dan niet :+
Nee maar bedoel onder, dan heb je misschien niet eens bovenkastjes meer nodig (als je je koelkast ook met van die laden neemt)
Worry is a misuse of imagination
pi_133677765
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 14:48 schreef Ewelina het volgende:
Iemand nog een tip voor een online shop waar ik galajurken kan kopen?
Ik zie wel eens op Facebook van die oosterse bruids of feestjurken voorbij komen - misschien is dat een idee?
Worry is a misuse of imagination
pi_133678554
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:57 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik zie wel eens op Facebook van die oosterse bruids of feestjurken voorbij komen - misschien is dat een idee?
Zeker! Ik zoek alleen een webadres. :)
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_133678638
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:21 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Zeker! Ik zoek alleen een webadres. :)
Is dat nou juist niet iets wat je wil passen? :) En ik denk bij jou altijd dat je heel veel van dat soort jurken hebt :P
pi_133678668
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 16:24 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Is dat nou juist niet iets wat je wil passen? :) En ik denk bij jou altijd dat je heel veel van dat soort jurken hebt :P
Dat heb ik ook maar een hele hoop past niet meer!
En uiteraard wil ik passen... ik wil me alleen even verlekkeren. :7
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_133680864
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef Skoap het volgende:

[..]

klopt dat is keramisch!

Hou er wel rekening mee dat je voor inductie nieuwe pannen aan moet schaffen.

\spuit 11
Niet per se, ik heb alleen m'n koekenpannen moeten vervangen. Pannen zijn tegenwoordig over het algemeen eigenlijk allemaal wel geschikt voor inductie als je ze nieuw koopt, dus je zit ook niet per definitie in een andere prijsklasse.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133680928
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 15:31 schreef the85mc het volgende:
Ik heb een vraag. Een vriend van me zit tussen 2 huizen in. Hij was tijdje in t buitenland geweest. En hij vroeg of hij een maand in mijn logeerkamer mocht tukken, omdat t hem veel reistijd scheelt. (hij woont nu weer bij zn ouders).
Nu vind ik dat wel prima, maar ik vind een maand nog best wel wat. Is het dan reeel om huur te vragen/kosten voor inwoning? Kijk, voor een paar dagen is het geen probleem, maar een maand vind ik toch wat anders. Of is dat echt not done?
Ik vind het wel done om een bijdrage te vragen, boodschappen en helpen met de afwas enzo :)
Het is vast geen arme stakkerd toch? Jullie komen er vast wel uit.
pi_133681011
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:35 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Niet per se, ik heb alleen m'n koekenpannen moeten vervangen. Pannen zijn tegenwoordig over het algemeen eigenlijk allemaal wel geschikt voor inductie als je ze nieuw koopt, dus je zit ook niet per definitie in een andere prijsklasse.
maar ik dacht dat als je ervoor op gas hebt gekookt de pannen vaak een beetje "krom" getrokken zijn en dan niet meer willen werken op inductie. Of is dat niet (meer) het geval?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133681066
quote:
0s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:40 schreef Skoap het volgende:

[..]

maar ik dacht dat als je ervoor op gas hebt gekookt de pannen vaak een beetje "krom" getrokken zijn en dan niet meer willen werken op inductie. Of is dat niet (meer) het geval?
Bij mijn kookpannen in ieder geval niet. Het zal allicht wel afhangen van kwaliteit en leeftijd van je pannen.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_133681182
quote:
1s.gif Op woensdag 27 november 2013 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Bij mijn kookpannen in ieder geval niet. Het zal allicht wel afhangen van kwaliteit en leeftijd van je pannen.
super zeg!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133681789
Ach, mijn zes jaar oude IKEA pannen mogen ook wel een keertje vervangen worden. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133690818
Als je er geen probleem mee hebt dat 'ie bij je komt wonen gewoon overleggen hoe en wat, Mc.
Als 'ie dat niet snapt gewoon bij z'n ouders laten...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 28 november 2013 @ 10:06:45 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133703365
Hotel ontbijt *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 28 november 2013 @ 11:30:48 #207
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133705152
Ik doe sinds 4 dagen elke ochtend een halve liter water drinken (nuchtere maag) maar valt behoorlijk zwaar :P Iemand anders hier ook ervaringen mee?
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133705575
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:30 schreef roflmaker het volgende:
Ik doe sinds 4 dagen elke ochtend een halve liter water drinken (nuchtere maag) maar valt behoorlijk zwaar :P Iemand anders hier ook ervaringen mee?
gelukkig niet!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133705738
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:30 schreef roflmaker het volgende:
Ik doe sinds 4 dagen elke ochtend een halve liter water drinken (nuchtere maag) maar valt behoorlijk zwaar :P Iemand anders hier ook ervaringen mee?
Met welk doel doe je dat?

Ik zou ook veel meer moeten drinken, maar een halve liter op de nuchtere maag krijg ik echt niet weg volgens mij. :@
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 28 november 2013 @ 12:39:49 #210
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133707119
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 11:54 schreef Mini. het volgende:

[..]

Met welk doel doe je dat?

Ik zou ook veel meer moeten drinken, maar een halve liter op de nuchtere maag krijg ik echt niet weg volgens mij. :@
Staat op meerdere sites bijv: hier

Drink nu zon 2,5l water op een dag :)
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133708198
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 12:39 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Staat op meerdere sites bijv: hier

Drink nu zon 2,5l water op een dag :)
Er staat wel dat hij het doet, maar niet echt waarom… Geloof best dat het goed is om veel te drinken, maar waarom per se 's ochtends op de nuchtere maag?
Know that while you sleep
Everything has changed
  donderdag 28 november 2013 @ 13:22:58 #212
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133708276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:20 schreef Mini. het volgende:

[..]

Er staat wel dat hij het doet, maar niet echt waarom… Geloof best dat het goed is om veel te drinken, maar waarom per se 's ochtends op de nuchtere maag?
Ff net wat verder gezocht en vond het volgende:

quote:
• water drinken op een lege maag stimuleert de organen. Het helpt jouw organen “ontwaken”
[*]beginnen met water drinken zodra je opstaat, zorgt er voor dat jouw lichaam de afvalstoffen kan afvoeren. Tijdens je slaap ontstaan er afvalstoffen. Wanneer deze in jouw lichaam achterblijven, raakt jouw lichaam vergiftigd en verzuurd
• koud water drinken zorgt voor een verhoging van je verbranding met 24%
• water zuivert je spijsverteringsstelsel waardoor het gemakkelijker wordt om de nodige voedingsstoffen op te nemen
• aangezien water helpt met de afvoer van afvalstoffen, heeft het een positief effect op jouw huid (vooral belangrijk voor de vrouwen onder ons ;-) )
• water drinken stimuleert de aanmaak van spieren en cellen
Bron: fitspiratie
Hello, is it me you are looking for!?
  Vis een optie? donderdag 28 november 2013 @ 13:47:50 #213
70532 loveli
N
pi_133708930
Als het voor jou werkt, prima. Voor alles geldt dat er een balans is, zorg dat die niet doorslaat.
crap in = crap out
  Vis een optie? donderdag 28 november 2013 @ 13:49:44 #214
70532 loveli
N
pi_133708980
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:22 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Ff net wat verder gezocht en vond het volgende:

[..]

Bron: fitspiratie
Wel geinig, eerst ergens aan beginnen en vervolgens uitzoeken waarom je het doet.
crap in = crap out
pi_133709111
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:22 schreef roflmaker het volgende:

[..]

Ff net wat verder gezocht en vond het volgende:

[..]

Bron: fitspiratie
Als het voor jou werkt moet je het vooral blijven doen, maar heb je dan nu ook een wetenschappelijke bron? Want dit is gewoon geklets van een zelfbenoemde fit-goeroe die er daarnaast ook baat bij heeft 'greens' te verkopen. :P Ik ben verder maar een klein beetje een vakidioot als het op bronnen vermelden aankomt

OT: 's middags warm eten bevalt behoorlijk goed. 's Avonds geen gedoe met móeten koken (maak het meeste in het weekend), en heb overdag toch het meeste honger. Alleen jammer dat ik nu weinig 'vers uit de pan' eet, dat is ook wel lekker(der) :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? donderdag 28 november 2013 @ 14:01:07 #216
70532 loveli
N
pi_133709298
Jesse heeft wel een hoop goede principes en meer verstand van wat welk voedsel met je doet dan de gemiddelde halvarine promotende diëtist.
crap in = crap out
  donderdag 28 november 2013 @ 14:05:11 #217
393106 roflmaker
The Rofl rolls
pi_133709436
quote:
1s.gif Op donderdag 28 november 2013 13:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Wel geinig, eerst ergens aan beginnen en vervolgens uitzoeken waarom je het doet.
Had al wel eerder vooronderzoek gedaan hoor ;) Maar ik houdt niet altijd al mijn bronnen bij die ik lees op het internet :P
Hello, is it me you are looking for!?
pi_133709482
Maar dat hele verhaal over "slechte deeltjes" in Spa Blauw? Dat het aan een of ander druppeltje blijft hangen zegt niet zoveel over hoe ongezond iets is...
Know that while you sleep
Everything has changed
  Vis een optie? donderdag 28 november 2013 @ 14:32:16 #219
70532 loveli
N
pi_133710078
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 14:06 schreef Mini. het volgende:
Maar dat hele verhaal over "slechte deeltjes" in Spa Blauw? Dat het aan een of ander druppeltje blijft hangen zegt niet zoveel over hoe ongezond iets is...
In plasic zitten weekmakers, die stofjes hebben een oestrogene werking. Zijn conclusie was toch vooral dat je niet uit plastic moet drinken? Is wat voor te zeggen.
crap in = crap out
pi_133711177
O Hai! Vandaag evenement dus het eten is suboptimaal maar wel lekker :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133716423
Goedenavond! het voelt ook echt al als avond omdat het zo vroeg donker is..

Die weekmakers zullen toch niet zo makkelijk oplossen in water lijkt me? Anders blijft er geen plastic meer over na een tijdje ;)

Hier druk solliciteren, volgende week 2 gesprekken staan :) Gewoon veel bellen en zien wat er van komt en dat werkt best aardig! En net gesport, denk een kilometer of 30 gefietst. Gaat best lekker dus!
  Vis een optie? donderdag 28 november 2013 @ 19:47:11 #222
70532 loveli
N
pi_133719047
Dan blijft er juist alleen plastic over ;)
crap in = crap out
pi_133719471
Haaaaaaai. Ik moest even een paar dagen zo hard werken en/of vergaderen dat ik geen internet van dichtbij te zien kreeg. Maar nu ik er weer ben, laat ik maar beginnen met in herhaling vallen :D.
Kopie van een post uit Dieet van een paar dagen geleden:

Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten :).

Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133724616
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 19:58 schreef sigme het volgende:
Haaaaaaai. Ik moest even een paar dagen zo hard werken en/of vergaderen dat ik geen internet van dichtbij te zien kreeg. Maar nu ik er weer ben, laat ik maar beginnen met in herhaling vallen :D.
Kopie van een post uit Dieet van een paar dagen geleden:

Het idee dat je 2 liter per dag zou moeten drinken is wetenschappelijk niet te onderbouwen.
Je moet ongeveer een halve liter per dag uitpissen; maar een paar komkommers eten is daarvoor ook heel effectief. Gemiddelde gezonde volwassen pissen 1,5 tot 2 liter. Als je 2 liter water naar binnen mikt EN nog her en der wat anders drinkt EN wat groente/fruit eet dan gooi je per saldo veel meer water naar binnen dan ergens goed voor is. Het kan geen kwaad, maar als je nou tegen heug en meug dat naar binnen probeert te werken.. kan je het beter laten :).

Dokter Frank heeft er een stukje over geschreven, daarin ook wat verwijzigingen naar onderzoek ernaar.
Maar misschien kan het indirect wel nuttig zijn? Als je minder dorst hebt heb je ook minder hongergevoel, en het is beter dan heel veel frisdrank/thee/koffie drinken..

Ik drink zelf makkelijk 3 liter per dag, het meeste gaat er inderdaad direct weer uit op de wc maar het is een soort gewoonte en het houdt me wel fris.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Vis een optie? donderdag 28 november 2013 @ 22:41:00 #225
70532 loveli
N
pi_133727837
Voor je nieren is het fijn als je niet te weinig drinkt, voor je concentratie ook. In de zomer of in een ruimte met air-conditioning heb je meer vocht nodig, als je weinig zweet zul je ook minder hoeven drinken. Mens 1 =/= mens 2.
crap in = crap out
pi_133737576
:s)
Worry is a misuse of imagination
pi_133737936
quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2013 21:45 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar misschien kan het indirect wel nuttig zijn? Als je minder dorst hebt heb je ook minder hongergevoel, en het is beter dan heel veel frisdrank/thee/koffie drinken..

Ik drink zelf makkelijk 3 liter per dag, het meeste gaat er inderdaad direct weer uit op de wc maar het is een soort gewoonte en het houdt me wel fris.
Dat thee en koffie slechter zijn dan gewoon water is toch ook alweer achterhaald dacht ik?
Know that while you sleep
Everything has changed
  vrijdag 29 november 2013 @ 13:13:59 #228
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133740695
Wat een onvoorstelbaar tyfus pokkenweer ...
Dussssssssssss
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133741440
Leuk 'even' naar de Ikea :')
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? vrijdag 29 november 2013 @ 14:07:12 #230
70532 loveli
N
pi_133742006
Mijn garage O+

Rustig naar de ikea doe je rond etenstijd, behalve als je wilt eten.
crap in = crap out
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:08:57 #231
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133742059
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:46 schreef Probability het volgende:
Leuk 'even' naar de Ikea :')
Leuk en Ikea in 1 zin is sowieso al onmogelijk.

Kaarsjes aan , kachel op warm en een warme chcolademelk met een scheutje Baileys en verse slagroom. Gewoon omdat het kan.

Is sinterklaas bijna opgetiefd? Ik wil de kerstboom in huis .

Gister heerlijk gegeten bij een Balkan restaurant... Een hele gegrilde forel in een kruidenlaag, sauzenbuffet, saladebuffet, heerlijke mooie frietjes.
Daarbij gesnoept van lief een gemengde vleesschotel.

Lijst vandaag
O ontbijtbuffet met o.a. alles biologisch trouwens... boterham (volk, meergr. en wit) met van alles, plak suikerbrood met boter, plak krentenbrood met boter en kaas, omelet met paprika/ui/wortel, warme tomaten, beker melk, beschuit suiker,2 cappuccino, kwark, vers fruit (druiven, mandarijn, peer, appel, kiwi), hap croussant, hap ontbijtkoek, warme worstje, poffertje
T's dropjes, hap fricandel met speciaal, appel, blokje choco, 3 pepernoten
D spruitjes, broccoli, biefstuk,aardappel met jus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133744404
Vlak voor sluitingstijd naar ikea is best te doen. Op de drukte na ben ik zo'n muts die zich daar best kan vermaken :+

En sinds de verbouwing in utrecht is eten daar ook wel te doen...
pi_133744516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:46 schreef Probability het volgende:
Leuk 'even' naar de Ikea :')
Neem je wel je medicijnen mee? Ikea is de typische winkel waar ik knettergek word van alle prikkels, waar ik het warm krijg en vluchtneigingen krijg :P. Ook als het rustig is.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133745348
Ikea, ik zie het als noodzakelijk kwaad af en toe om goedkope pannen enzo te halen.. Een vriendin van een vriend van me wil altijd naar de Ikea als ze bij mij zijn. Die zit niet zo bij hen thuis in de buurt (uit Viz county zeg maar). Dus zij altijd maar zeuren dat de ikea zo geweldig is haha. Die maat van mij moest nog een onderdeel voor zijn klassieker halen ergens in Zeeland, dus wij daar naar toe en haar bij de Ikea afgezet.
Dat ophalen van dat onderdeel ophalen duurde 'iets' langer dan gepland dus zij heeft iets van 6 uur in de Ikea gezeten :X Was een beetje Ikea overkill geloof ik, heb haar daarna niet weer over de Ikea gehoord :D

Vandaag weer druk bezig met solliciteren. Gaat nu ineens hard qua sollicitaties, volgende week naar 4 bedrijven toe :) Je wordt er ook steeds handiger in merk ik.
pi_133749571
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Neem je wel je medicijnen mee? Ikea is de typische winkel waar ik knettergek word van alle prikkels, waar ik het warm krijg en vluchtneigingen krijg :P. Ook als het rustig is.
Herkenbaar en hier geen ADHD achtuge trekjes ;(
pi_133749619
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Herkenbaar en hier geen ADHD achtuge trekjes ;(
Woei ik ben normaal :D. Ik ben er een keer bijna flauwgevallen, moest heel snel frisse lucht hebben :'). Vergat te ademen ofzo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133749907
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:50 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Woei ik ben normaal :D. Ik ben er een keer bijna flauwgevallen, moest heel snel frisse lucht hebben :'). Vergat te ademen ofzo.
Gewoon mentale chaos daar. Stelletjes die elkaar de tent uit vechten, schreeuwende kinderen, rigide shop gedrag en een negatieve sfeer. Heul irritant :%
  Vis een optie? vrijdag 29 november 2013 @ 19:23:49 #238
70532 loveli
N
pi_133750738
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:01 schreef An24 het volgende:

[..]

Gewoon mentale chaos daar. Stelletjes die elkaar de tent uit vechten, schreeuwende kinderen, rigide shop gedrag en een negatieve sfeer. Heul irritant :%
Je vergeet de kinderwagens :P
crap in = crap out
pi_133751198
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:23 schreef loveli het volgende:

[..]

Je vergeet de kinderwagens :P
Ja sowwy ;(
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:45:55 #240
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133751650
Ik kom niet graag in de Ikea omdat ik het assortiment niet zo interessant vind, maar van de rest herken ik weinig. Stoor me niet snel aan andere mensen, tenzij ze smakken of lawaai maken bij het eten.
Overigens heb ik er laatst voor het eerst wel waanzinnig goed gegeten (kon ook zijn dat ik hongerig was): hazepeper met rodekool. Het was echt oprecht lekker. Bijzondere ervaring voor bij de Ikea.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133751892
Ik kom er ook alleen maar voor de kledingrollen :+
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:53:41 #242
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133751987
Overigens is mij door mijn orthopeed aangeraden mijn eetpatroon om te gooien. Ik ben er niet blij mee, want het betekent dat ik in een vliegende vaart af ga vallen, terwijl ik mijn figuur wel prima vind zo.

Wat nog mag:
- groente, groente, groente en groente en ook nog groente
- een beetje fruit, maar duidelijk minder dan groente
- aardappelen (met mate, die verrasten mij wel)
- bij voorkeur geen melkproducten
- weinig vlees, en zeker geen bewerkt vlees
- weinig vis
- veel water, kruidenthee, groentesap
- plantaardig vet
- noten
- havermout
- geen suiker, tarwe, gierst, suiker, witte rijst, bewerkte meuk etc.

Lijstje was wel iets uitgebreider, maar de strekking was 5 kg groente per dag en veel frisse lucht (wandelen).

Jeu.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:58:24 #243
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133752217
Dit hoorde ik gisteren om 18.00 uur, waarna ik naar huis scheurde en daar mijn lege koelkast aanschouwde. En dat resulteerde vandaag in dit lijstje

s. uit bed rennen, want verslapen
o. 250 gram kwark met pruimenmoes (liever geen kwark, maar goed)
t. 6 wortels
l. salade van afgekoelde roergebakken groene kool met pompoen, gember en sesamzaadjes + normale sla
t. een rundvleeskroket (honger! en weinig andere opties) + mandarijn + paar handjes studentenhaver + kaaskoekje (gemaakt van kaas en niets anders) + 2 olijven
t. geen appeltaart en sekt en twix (trots!)
d. spruitjes met gegrilde pompoen en spekjes

Helemaal "naar dieet" eten gaat mij niet lukken, dus ik concentreer mij maar op het vermijden van bewerkte producten en witte suiker.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133752450
Adviseert hij dit vanwege je pijn en gewrichten Tink? Klinkt best logisch.
pi_133752496
5kg groente!?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:09:46 #246
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133752726
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef V1z0R het volgende:
5kg groente!?
Komt het in de praktijk wel op neer wil ik volzitten.

En ja An, het us inderdaad tegen chronische pijn die steeds extremer wordt.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133752852
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Komt het in de praktijk wel op neer wil ik volzitten.

En ja An, het us inderdaad tegen chronische pijn die steeds extremer wordt.
Bij mij helpt dat ook. Ik heb veel minder pijn in vooral mijn handgewrichten. Komt ook door de yoga, maar zo eten heeft wel de scherpte er af gehaald. Even volhouden. En vooral van tarwe afblijven. Succes :*
pi_133752968
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Komt het in de praktijk wel op neer wil ik volzitten.

En ja An, het us inderdaad tegen chronische pijn die steeds extremer wordt.
Je mag ook noten en havermout, daar zit je sneller vol van dan 5kg groente ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_133753170
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Tinkepink het volgende:
Overigens is mij door mijn orthopeed aangeraden mijn eetpatroon om te gooien. Ik ben er niet blij mee, want het betekent dat ik in een vliegende vaart af ga vallen, terwijl ik mijn figuur wel prima vind zo.

Wat nog mag:
- groente, groente, groente en groente en ook nog groente
- een beetje fruit, maar duidelijk minder dan groente
- aardappelen (met mate, die verrasten mij wel)
- bij voorkeur geen melkproducten
- weinig vlees, en zeker geen bewerkt vlees
- weinig vis
- veel water, kruidenthee, groentesap
- plantaardig vet
- noten
- havermout
- geen suiker, tarwe, gierst, suiker, witte rijst, bewerkte meuk etc.

Lijstje was wel iets uitgebreider, maar de strekking was 5 kg groente per dag en veel frisse lucht (wandelen).

Jeu.
Bijna geen koolhydraatrijk eten dus? Gaat je humeur dat wel trekken?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 29 november 2013 @ 20:27:33 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133753351
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Bijna geen koolhydraatrijk eten dus? Gaat je humeur dat wel trekken?
Nee. Overigens ook liever zo weinig mogelijk dierlijke eiwitten en melkproducten.
Klinkt als een feestje voor mijn omgeving :+
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133753492
De puurste chocolade, noten, geitenkaas tosti op spelt zuurdesembrood. Avocado salades, bulghur, quinoa, andere rijstsoorten die maken mij wel blij.

En eigen baksels :9 kokoskoekjes glutenvrij enz
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Vis een optie? vrijdag 29 november 2013 @ 21:51:37 #252
70532 loveli
N
pi_133757345
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Komt het in de praktijk wel op neer wil ik volzitten.

En ja An, het us inderdaad tegen chronische pijn die steeds extremer wordt.
Bagger. En de aardappelen snap ik dan ook niet. Nachtschade is bij mijn weten een notoire veroorzaker van gewrichtsklachten.
crap in = crap out
  vrijdag 29 november 2013 @ 22:04:29 #253
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133758113
Klote Pinkje..
Dat wordt veel proberen met kruiden e.d.
Verschillende groente bij elkaar vind ik ook wel lekker.
Je kan ook wel satesaus maken met pindakaas, heb je toch de noten en het vult.

Grillen van groente is ook altijd lekker en je kan het vrijwel met alles doen.

Maar het blijft wel heel vervelend. Maar pijn is ook niet alles

[ Bericht 92% gewijzigd door uniekhoorn op 29-11-2013 22:18:28 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133759626
Ben ik de enige die het apart vindt dat een orthopeed voedingsadvies geeft? Voor de rest hoop ik dat het iets voor je doet....iets anders dan je humeur om zeep helpen :P

Klussen in huis...en ik heb kantoorhandjes :') Dus droge handen en tientallen kleine sneetjes :D

Lijstje is een mooie :+

O: eitjes met aubergine
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: wortelmuffin
T: questbar
D: 1 quesedilla, 2 kleine wraps met kip en groenten
T: 1/2 bak kwark
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_133760414
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:37 schreef _aurum_ het volgende:
Ben ik de enige die het apart vindt dat een orthopeed voedingsadvies geeft? Voor de rest hoop ik dat het iets voor je doet....iets anders dan je humeur om zeep helpen :P

Klussen in huis...en ik heb kantoorhandjes :') Dus droge handen en tientallen kleine sneetjes :D

Lijstje is een mooie :+

O: eitjes met aubergine
T: 1/2 bak kwark met pindakaas
L: wortelmuffin
T: questbar
D: 1 quesedilla, 2 kleine wraps met kip en groenten
T: 1/2 bak kwark
Hoezo apart? Er is al zo veel bekend over gewrichten e.d. en de uitwerking van voedsel daarop. Het verbaast mij juist dat niet meer specialisten dat doen.
pi_133762694
Heel leuk, skypen met vriendlief, maar niet als de verbinding zo slecht is dat je elke halve minuut het gesprek moet afsluiten en opnieuw moet beginnen of alles 3x moet herhalen omdat het wegviel. *frustraties*
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133768362
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 22:54 schreef An24 het volgende:

[..]

Hoezo apart? Er is al zo veel bekend over gewrichten e.d. en de uitwerking van voedsel daarop. Het verbaast mij juist dat niet meer specialisten dat doen.
omdat ze er voor zover ik weet niet voor opgeleid zijn. Dan vraag ik me af waar hun vakgebied begint en eindigt :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 30 november 2013 @ 08:14:22 #258
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133768367
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

omdat ze er voor zover ik weet niet voor opgeleid zijn. Dan vraag ik me af waar hun vakgebied begint en eindigt :)
In duitsland wel. Daar werken ze vaak holistischer zonder de zweverij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133768376
Dat een orthopeed dat doet vind ik apart ja, meer voor internist of huisarts iha :)
pi_133768726
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 08:11 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

omdat ze er voor zover ik weet niet voor opgeleid zijn. Dan vraag ik me af waar hun vakgebied begint en eindigt :)
Officieel misschien niet. Ik zou ook wel checken of de arts in kwestie meerdere opleidingen heeft gedaan. Verder wat Tink zelf zegt. Mijn vorige chiropractor vond ook dat hij in staat moest zijn om naar 'het grote plaatje' te kunnen kijken.
pi_133769548
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Komt het in de praktijk wel op neer wil ik volzitten.

En ja An, het us inderdaad tegen chronische pijn die steeds extremer wordt.
Nondeju! :o

Hoop wel dat het er beter op wordt! :*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_133773376
Haha wat een dom programma: Even geen cent te makken

Bedoel dat andere programma, met die pandjes huizen

[ Bericht 37% gewijzigd door Probability op 30-11-2013 15:21:47 ]
Worry is a misuse of imagination
pi_133773457
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 15:36 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Neem je wel je medicijnen mee? Ikea is de typische winkel waar ik knettergek word van alle prikkels, waar ik het warm krijg en vluchtneigingen krijg :P. Ook als het rustig is.
Het was een speciale feestweek of zo :P Maar het ging goed
Worry is a misuse of imagination
  zaterdag 30 november 2013 @ 15:08:31 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133774710
Oeh wij kregen in het dorp 2 sneden brood van de bakkerij, door nieuwe samenswerking met een molen in de buurt... Zo he, zo lekker kan niemand het maken, kan wel een heel brood hiervan op. Echt te heerlijk!

Lijst
O, 2 boterham gebakken ei/achterham/kaas/tomaat/sla/curry, beschuit kaas, beker melk
T, grote peer, cappuccinno
L 2 heerlijke boterhammen, 1 met fa, 1 met rozenbotteljam, mini luxe beschuit smeerkaas
T's grote appel, 6 dropjes, 250 gr wortels, blokje chco
D pasta met room en kaas, bloemkool, gewokte spinazie, gegrilde zalm
T's kwark/vla/mandarijn, cola-berenburg en zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133775465
Heb al een tijdje geen yoga gepost, maar deze vind ik zo tof!

Zou ik in 2014 met mijn hand mijn voet vast kunnen pakken?



*O*
  zaterdag 30 november 2013 @ 16:26:27 #266
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133776273
An... wow.. die positie ligt mij trouwens ook wel.

Hmmmmmmmmmmm, lekkere pure chocolade, NOM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 30 november 2013 @ 18:09:27 #267
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133778577
Lijstje
O. Havermout met gedroogde rode bessen, plak kaas
L. Omelet van 1,5 ei, verschillende kiemgroenten en rode paprika, 3 plakjes gedroogde ham
T. Paar handjes gemengde noten, 3 wortels, mandarijn, twee selderiestengels en 5 radijsjes
D. Stamppot van prei en aardappelen met dikke klont boter, salade van appel, selderijstengels, tuinkers, munt, appelazijn en olie, lamsvlees in mosterd met saus van roomboter, beetje meel, cider en munt
T. Stukje kaas?

Helemaal naar dieet eten vind ik nog moeilijk, maar ben best tevreden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:03:35 #268
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133779859
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 18:09 schreef Tinkepink het volgende:
Lijstje
O. Havermout met gedroogde rode bessen, plak kaas
L. Omelet van 1,5 ei, verschillende kiemgroenten en rode paprika, 3 plakjes gedroogde ham
T. Paar handjes gemengde noten, 3 wortels, mandarijn, twee selderiestengels en 5 radijsjes
D. Stamppot van prei en aardappelen met dikke klont boter, salade van appel, selderijstengels, tuinkers, munt, appelazijn en olie, lamsvlees in mosterd met saus van roomboter, beetje meel, cider en munt
T. Stukje kaas?

Helemaal naar dieet eten vind ik nog moeilijk, maar ben best tevreden.
Inderdaad... Je moet het maar als een uitdaging bekijken en het lekkerst ervan maken...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133780156
Hoi, ik ben dood :z . Maar wel voldaan, morgen weer verder klussen.

O: yoghurt met muesli
T: halve krentenbol
L: broodje carpaccio
T: koffie, halve eierkoek
D: varkensmedaillon + gegrilde groente
T: mona puddinkje

Waar vind ik mooie, maar wel enigszins betaalbare, professionele werkkleding (dus echt een pak oid). Vanilia? Of zijn er nog andere leuke merken?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:14:59 #270
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133780214
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoi, ik ben dood :z . Maar wel voldaan, morgen weer verder klussen.

O: yoghurt met muesli
T: halve krentenbol
L: broodje carpaccio
T: koffie, halve eierkoek
D: varkensmedaillon + gegrilde groente
T: mona puddinkje

Waar vind ik mooie, maar wel enigszins betaalbare, professionele werkkleding (dus echt een pak oid). Vanilia? Of zijn er nog andere leuke merken?
Schiet het op?
Best een mooi lijstje. Nog wat te kanbbelen vanavond? gevuld eitje of zelfgemaakte eiersalade met een toast, augurkje met ham?

Sigme weet pakiken!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133780286
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoi, ik ben dood :z . Maar wel voldaan, morgen weer verder klussen.

O: yoghurt met muesli
T: halve krentenbol
L: broodje carpaccio
T: koffie, halve eierkoek
D: varkensmedaillon + gegrilde groente
T: mona puddinkje

Waar vind ik mooie, maar wel enigszins betaalbare, professionele werkkleding (dus echt een pak oid). Vanilia? Of zijn er nog andere leuke merken?
Tsk, geen netjes lijstje :Y.
Wat klus je nu?

Over de pakken, ik weet niet wat jij betaalbaar vind. Maar zoals uniek al aankondigt, zodra er een pakkenvraag is kom ik http://www.suit-yourself.nl/dames_maatpakken.shtml spammen. Niet duur, wel op maat, geen superkwaliteit maar mooi genoeg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133780302
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Schiet het op?
Best een mooi lijstje. Nog wat te kanbbelen vanavond? gevuld eitje of zelfgemaakte eiersalade met een toast, augurkje met ham?

Sigme weet pakiken!
Nou, we hebben flink wat gesloopt vandaag, dus wat dat betreft wel! Maar er valt vanaf komende week nog wel héél veel op te bouwen ;) . Maar wel superleuk allemaal, haal er veel voldoening uit. :)

Ja, die liet ze op maat maken dacht ik. Ik moet ff een snelle oplossing. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133780347
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsk, geen netjes lijstje :Y.
Wat klus je nu?

Over de pakken, ik weet niet wat jij betaalbaar vind. Maar zoals uniek al aankondigt, zodra er een pakkenvraag is kom ik http://www.suit-yourself.nl/dames_maatpakken.shtml spammen. Niet duur, wel op maat, geen superkwaliteit maar mooi genoeg.
Nee, ik weet het. :') :D Ben nu aan 't slopen, lief deed het plafond en ik de mooie schrootjes en plinten in de studeerkamer. Halve container zit al vol.

Oh, zit door 't hele land zie ik, zal eens even kijken!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133780429
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, ik weet het. :') :D Ben nu aan 't slopen, lief deed het plafond en ik de mooie schrootjes en plinten in de studeerkamer. Halve container zit al vol.

Oh, zit door 't hele land zie ik, zal eens even kijken!
Neuh, ze zitten in Amsetrdam, maar ze rijden het hele land door. De 'hele land' moet je niet te letterlijk nemen, ze vinden Zwolle wel de grens :'). Dus ik ging maar naar hun toe - voor de extraatjes die ik van ze kreeg kon dat ruim uit trouwens :D.
Jij zal wel dichtbij genoeg zijn voor hun om bij je langs te komen. Maar het duurt wel even voordat ze een pak klaar hebben; ik zou kunnen nakijken hoe lang ongeveer.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133780526
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:22 schreef sigme het volgende:

[..]

Neuh, ze zitten in Amsetrdam, maar ze rijden het hele land door. De 'hele land' moet je niet te letterlijk nemen, ze vinden Zwolle wel de grens :'). Dus ik ging maar naar hun toe - voor de extraatjes die ik van ze kreeg kon dat ruim uit trouwens :D.
Jij zal wel dichtbij genoeg zijn voor hun om bij je langs te komen. Maar het duurt wel even voordat ze een pak klaar hebben; ik zou kunnen nakijken hoe lang ongeveer.
Ik zit inderdaad onder de Zwolle-grens! B-) Zal eens kijken of ik er tijd voor kan maken, heb eerst toch nog geen sollicitatiegesprek staan. :') Ben dus wel benieuwd hoe lang ze er over hebben gedaan!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:38:13 #276
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133780816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoi, ik ben dood :z . Maar wel voldaan, morgen weer verder klussen.

O: yoghurt met muesli
T: halve krentenbol
L: broodje carpaccio
T: koffie, halve eierkoek
D: varkensmedaillon + gegrilde groente
T: mona puddinkje

Waar vind ik mooie, maar wel enigszins betaalbare, professionele werkkleding (dus echt een pak oid). Vanilia? Of zijn er nog andere leuke merken?
Vanilia in de uitverkoop, WE als je geluk hebt, heel soms H&M (goed opletten of het niet kreukt en mooi valt). Ik kijk ook vaak bij de V&D in de uitverkoop.
Verder Claudia Strater bijvoorbeeld.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133780870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik zit inderdaad onder de Zwolle-grens! B-) Zal eens kijken of ik er tijd voor kan maken, heb eerst toch nog geen sollicitatiegesprek staan. :') Ben dus wel benieuwd hoe lang ze er over hebben gedaan!
Ik heb het topic er eens op nagelezen: LIF / Tailormade damespak!
Ik hoop dat ik een spreekwoordelijke uitzondering was, want dit kost a) hun wel heel veel gratis kleren en b) veel geduld: zo te zien heb ik afwisselend ruim 2 en ruim 5 (!) maanden op een pak gewacht.
Wat ik overigens nooit in dat topic heb durven melden is dat ik een van de bestellingen zelfs maar half heb betaald - niet omdat ik in gebreke bleef en niet uit coulance, ze hebben gewoon nooit een factuur gestuurd. Mijn maatwerkkleren zijn veeeeeel goedkoper dan mijn gewone kleren :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 november 2013 @ 19:44:15 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133780988
Vind het helemaal geen slecht kluslijstje -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133781396
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:38 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Vanilia in de uitverkoop, WE als je geluk hebt, heel soms H&M (goed opletten of het niet kreukt en mooi valt). Ik kijk ook vaak bij de V&D in de uitverkoop.
Verder Claudia Strater bijvoorbeeld.
Thanks! Bij de WE en H&M was ik al wezen kijken, maar helaas zonder resultaat (wat jij zegt inderdaad, zag bij de H&M een colbertje hangen waar allemaal pluisjes op zaten. Zal er thuis dan niet beter op worden :P ). Aan Claudia Strater had ik nog niet gedacht, eens even naar binnen lopen. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133781441
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind het helemaal geen slecht kluslijstje -O-
Het is geen goed lijstje, maar voor een kluslijstje vind ik het ook wel oké. En braaf als ik ben zal ik straks nog even wat fruit naar binnen werken, want dat heb ik nog niet gehad vandaag!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133781491
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik heb het topic er eens op nagelezen: LIF / Tailormade damespak!
Ik hoop dat ik een spreekwoordelijke uitzondering was, want dit kost a) hun wel heel veel gratis kleren en b) veel geduld: zo te zien heb ik afwisselend ruim 2 en ruim 5 (!) maanden op een pak gewacht.
Wat ik overigens nooit in dat topic heb durven melden is dat ik een van de bestellingen zelfs maar half heb betaald - niet omdat ik in gebreke bleef en niet uit coulance, ze hebben gewoon nooit een factuur gestuurd. Mijn maatwerkkleren zijn veeeeeel goedkoper dan mijn gewone kleren :D.
Hm, dat klinkt wel een beetje dramatisch. :') Maar goed, als je er relatief weinig voor betaald dan neem je dat soort grillen wel voor lief.

Vertraging van mijn vlucht in juli vind ik ook niet meer zo erg, want na compensatie heb ik slechts 330 euro betaald voor mijn ticket naar Canada. B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_133782429
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:17 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsk, geen netjes lijstje :Y.
Wat klus je nu?

Over de pakken, ik weet niet wat jij betaalbaar vind. Maar zoals uniek al aankondigt, zodra er een pakkenvraag is kom ik http://www.suit-yourself.nl/dames_maatpakken.shtml spammen. Niet duur, wel op maat, geen superkwaliteit maar mooi genoeg.
Staan idd wat leuke dingen op die site :Y
  Vis een optie? zaterdag 30 november 2013 @ 20:41:40 #283
70532 loveli
N
pi_133783079
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 19:13 schreef Goodbye het volgende:
Hoi, ik ben dood :z . Maar wel voldaan, morgen weer verder klussen.

O: yoghurt met muesli
T: halve krentenbol
L: broodje carpaccio
T: koffie, halve eierkoek
D: varkensmedaillon + gegrilde groente
T: mona puddinkje

Waar vind ik mooie, maar wel enigszins betaalbare, professionele werkkleding (dus echt een pak oid). Vanilia? Of zijn er nog andere leuke merken?
Mazzel hebben in de uitverkoop. Orsay heeft ook soms goede kleding, maar weet niet of die ook in NL zit. Wel een webshop.
crap in = crap out
pi_133784890
Hee! Na een paar keer gepost te hebben kom ik me weer melden. Waarschijnlijk voor langere tijd.
Heb de komende tijd voor het eerst in mijn leven avonddiensten (12.30-21.30) met mijn werk..

Hoe moet ik hier fatsoenlijk bij gaan eten? Mensen hier ervaring met warm eten rond 12?
pi_133785044
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef DavetheNL het volgende:
Hee! Na een paar keer gepost te hebben kom ik me weer melden. Waarschijnlijk voor langere tijd.
Heb de komende tijd voor het eerst in mijn leven avonddiensten (12.30-21.30) met mijn werk..

Hoe moet ik hier fatsoenlijk bij gaan eten? Mensen hier ervaring met warm eten rond 12?
Als ik laat op de dag afspraken heb, eet ik thuis vaak een warme lunch. En dan niet zozeer AVG, maar zo simpel mogelijk, zodat het goed verteert. Een grote portie broccoli met gegrilde kip. warme groenten met hummus en een speltwrap. Een loempia van rijstpapier, garnalen, groenten en wasabi. Dat soort dingen.
pi_133785179
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik laat op de dag afspraken heb, eet ik thuis vaak een warme lunch. En dan niet zozeer AVG, maar zo simpel mogelijk, zodat het goed verteert. Een grote portie broccoli met gegrilde kip. warme groenten met hummus en een speltwrap. Een loempia van rijstpapier, garnalen, groenten en wasabi. Dat soort dingen.
Oh oke. En wat is dan handig om mee te nemen als "avond"eten? (Even in de doorvraagmodus..)
pi_133785258
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:33 schreef An24 het volgende:

[..]

Als ik laat op de dag afspraken heb, eet ik thuis vaak een warme lunch. En dan niet zozeer AVG, maar zo simpel mogelijk, zodat het goed verteert. Een grote portie broccoli met gegrilde kip. warme groenten met hummus en een speltwrap. Een loempia van rijstpapier, garnalen, groenten en wasabi. Dat soort dingen.
Hoe maak je een loempia van rijstpapier? Ik heb rijstpapier, en een poging gedaan tot loempia's, maar dat explodeerde.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133785366
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:36 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Oh oke. En wat is dan handig om mee te nemen als "avond"eten? (Even in de doorvraagmodus..)
Ik weet niet wat voor werk je doet en hoe groot je bent enzo. Misschien kan Vaiz je nog wat mannentips geven. Ik ben niet zo van de koolhydraten, maar zelfgemaakte nasi maakte ik nog wel eens. Kan je warm en koud eten. Omeletje erbij, wat cashewnoten. En als tussendoortje makkelijk fruit. Dan heb je wel al je voedingsstoffen binnen, zonder dat je inkakt.
pi_133785420
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Hoe maak je een loempia van rijstpapier? Ik heb rijstpapier, en een poging gedaan tot loempia's, maar dat explodeerde.
Ik frituur niet, maar houd hem zacht. Gewoon geweekt in water, dan vullen. Met soyasaus en wasabi.
pi_133785472
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:42 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik frituur niet, maar houd hem zacht. Gewoon geweekt in water, dan vullen. Met soyasaus en wasabi.
En dan eet je 'm rauw?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_133785501
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:41 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor werk je doet en hoe groot je bent enzo. Misschien kan Vaiz je nog wat mannentips geven. Ik ben niet zo van de koolhydraten, maar zelfgemaakte nasi maakte ik nog wel eens. Kan je warm en koud eten. Omeletje erbij, wat cashewnoten. En als tussendoortje makkelijk fruit. Dan heb je wel al je voedingsstoffen binnen, zonder dat je inkakt.
Ben maar een klein mannetje (1,75 en 75 kg), werk is redelijk fysiek. Nasi is wel een goed idee ja. Heb ook nog zelfgemaakte bruine bonensoep in de vriezer staan, is opgewarmd ook goed te doen.

In ieder geval bedankt voor de tips! Als Vaiz aanvullingen heeft, ben ik luisterend :)
pi_133785620
quote:
5s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:43 schreef sigme het volgende:

[..]

En dan eet je 'm rauw?
Eigenlijk wel ja, ik weet niet of dat gaart als je hem in warm water weekt. Het is wel een erg fijn gerechtje als je vervelende darmen hebt. Lekker zacht en neutraal.
pi_133785635
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:44 schreef DavetheNL het volgende:

[..]

Ben maar een klein mannetje (1,75 en 75 kg), werk is redelijk fysiek. Nasi is wel een goed idee ja. Heb ook nog zelfgemaakte bruine bonensoep in de vriezer staan, is opgewarmd ook goed te doen.

In ieder geval bedankt voor de tips! Als Vaiz aanvullingen heeft, ben ik luisterend :)
Succes!
pi_133785746
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef An24 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja, ik weet niet of dat gaart als je hem in warm water weekt. Het is wel een erg fijn gerechtje als je vervelende darmen hebt. Lekker zacht en neutraal.
Zeer bedankt voor de informatie! Ga ik zeker ook proberen, ik zou niet op het idee gekomen zijn. Bakken in de koekepan heb ik nog wel geprobeerd, maar vond ik geen denderend succes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 30 november 2013 @ 21:52:53 #295
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_133785846
Echt heel veel kan je uit de vriezer eten.
Maak gewoon teveel rode kool met hachee en aardappelpuree
Of soep, of macoroni of hutspotten of groente met vlees en aardappelen of ...... kijk maar wat je k&k in de winkel kan kopen... dat kan je ook van te voeren zelf maken.

Zo moeilijk is het allemaal niet... gewoon simpel denken en het kan heel snel al hoor!
Om mijn part braad je een hele kip in de oven met aardappels, wortels, uien, iknoflook enz. erbij garen, dan de helft invriezen en opwarmen op het werk... Koningsmaal
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_133785849
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:50 schreef sigme het volgende:

[..]

Zeer bedankt voor de informatie! Ga ik zeker ook proberen, ik zou niet op het idee gekomen zijn. Bakken in de koekepan heb ik nog wel geprobeerd, maar vond ik geen denderend succes.
Graag gedaan! En bakken durfde ik eigenlijk niet :+
pi_133786169
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef DavetheNL het volgende:
Hee! Na een paar keer gepost te hebben kom ik me weer melden. Waarschijnlijk voor langere tijd.
Heb de komende tijd voor het eerst in mijn leven avonddiensten (12.30-21.30) met mijn werk..

Hoe moet ik hier fatsoenlijk bij gaan eten? Mensen hier ervaring met warm eten rond 12?
Ja, dat doe ik elke dag. In het weekend koken (veel ovenschotels, soep, enzo) en doordeweeks opwarmen. Wat voor ervaring wil je? :P
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_133786391
Volgens mij doe ik er een beetje te moeilijk over geh. Ga morgen dan maar een paar dingen voorbereiden! (Geen pasta's, want dat is niet aan mij besteed..)

Chicolate, Een lekker en makkelijk recept voor een ovenschotel?

Morgen de kookdag maar afsluiten met Sushi, jum!
  zaterdag 30 november 2013 @ 22:11:24 #299
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_133786570
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 21:29 schreef DavetheNL het volgende:
Hee! Na een paar keer gepost te hebben kom ik me weer melden. Waarschijnlijk voor langere tijd.
Heb de komende tijd voor het eerst in mijn leven avonddiensten (12.30-21.30) met mijn werk..

Hoe moet ik hier fatsoenlijk bij gaan eten? Mensen hier ervaring met warm eten rond 12?
Prima. Veel fijner dan 's avonds warm eten. Het is dat ik het nauwelijks georganiseerd krijg doordeweeks, anders zou ik altijd 's middags warm eten.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_133786863
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 november 2013 22:06 schreef DavetheNL het volgende:
Volgens mij doe ik er een beetje te moeilijk over geh. Ga morgen dan maar een paar dingen voorbereiden! (Geen pasta's, want dat is niet aan mij besteed..)

Chicolate, Een lekker en makkelijk recept voor een ovenschotel?

Morgen de kookdag maar afsluiten met Sushi, jum!
Lekker, genoeg. Makkelijk? Een stuk minder. En niet allemaal de meest gezonde opties. Maar de kip/broccoli/ragout is wel een goeie misschien. De moussaka is lekker maar niet makkelijk. Preitaart is altijd een succes, maar dat is meer een soort quiche zonder deeg. Die recepten bedoel je?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? zondag 1 december 2013 @ 04:53:52 #301
70532 loveli
N
pi_133795281
Wie opent de nieuwe?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')