Zo veranderlijk als het weer. Ik zie het weer zittenquote:Op donderdag 21 november 2013 19:30 schreef loveli het volgende:
Ben ietwat overmoedig aan een project begonnen dat op zich wel af gaat komen, maar vraag niet hoe. Tot het af is zit ik nog ff onder een steen.
quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:51 schreef loveli het volgende:
Oh, lijstje.
Koffie, spijsverteringsproblemen, halve bak kwark, banaan, kaki, tijdens het klussen een dubbele sandwich met 2 sap en nu ga ik boerenkool maken. Overmorgen wordt het weer semi-normaal.
Niets mis met overmoedig aan een project beginnen.quote:Op vrijdag 22 november 2013 23:45 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo veranderlijk als het weer. Ik zie het weer zitten
Maar als ik ooit nog op het onzalige idee kom dat ik een dergelijke klus nog eens zou willen proberen, hoop ik dat ze me in een dwangbuis stoppen.
http://www.notp.com/nederland/quote:Op zaterdag 23 november 2013 11:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
FML - vanmorgen en morgenochtend vroeg op vanwege klusmeneren, ZOU ik kunnen gaan sporten, zijn mn sportbroeken kapoet of in de was en wasmachine afgesloten ivm klussersHandiiiig!
Nouja aan de andere kant, douche is ook afgesloten dus anders moet ik in van die open cabines bij de sportschool en daar ben ik toch te preuts voor![]()
![]()
Wat was night of the proms, An?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:15 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Oh wacht het is al middag. Beetje meh.. gevoel.Vervelend MC. Ik kan me voorstellen dat je baalt, maar aan de andere kant is het misschien ook wel goed voor je ego. Veel succes bij volgende sollicitaties!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:49 schreef Chicolate het volgende:
Ah dat is echt balen mc.
Hier even een juich-stemming: ik heb een nieuwe kamer gevonden. Zowaar een die voldoet aan al mijn eisen (betaalbaar, op loopafstand van de uni, eigen badkamer/toilet, gedeelde keuken, gedeelde woonkamer, gemeubileerd en zonder vervelende eigenaar).
Damn.. Heb je veel andere opties? Het zou wel fijn zijn als het op werkgebied wel een keer rustig wordt.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Balen mc. Het is sowieso erg lastig om in deze branche werk te vinden. Ook bij het nieuwe bedrijf waar ik werk gaan er onverwacht weer erg veel mensen uit. Ik hou mijn hart al weer vast voor straks als mijn contract afloopt
Laat je weten wat de uitkomst van het onderzoek is?quote:Op zaterdag 23 november 2013 05:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Klinkt toch als lekker bezig! Oh, en de dag beginnen met koffie is niet het meest vriendelijk voor je spijsvertering.
Ik doe mee aan een wetenschappelijk onderzoek naar cafeine, nu moet ik 's ochtend op de nuchtere maag een aantal testjes maken, dan een kop water met wetenschappelijk poeder drinken, 50 minuten wachten en dan opnieuw de testjes maken. 't Is een grote opoffering voor een belangrijk doel, denk ik dan maar. En ik krijg 75 piek voor het drinken van 4 kopjes koffie.
Geen idee of ik iets te horen krijg over de uitkomsten van het onderzoek?quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:31 schreef loveli het volgende:
[..]
Laat je weten wat de uitkomst van het onderzoek is?
Slagroom met carrageen in de koffie is al vervangen door zonderSpijsvertering was vooral van de leg door stress, maar die is nu grotendeels weg.
Misschien als je er apart naar vraagt wel. Dit soort dingen worden altijd op de een of andere manier gepubliceerd, maar het kan zijn dat de info vertrouwelijk is als het een studie voor een bedrijf is. Is het iets met een universiteit? Dan kan je vragen om het verslag van de verantwoordelijke student/phd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 15:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee of ik iets te horen krijg over de uitkomsten van het onderzoek?
Heb je van die dure biologische gekocht of heb jij nog een ander alternatief gevonden?
mjaah, enige wat je kan doen is orders binnenharken.quote:Op zaterdag 23 november 2013 12:49 schreef Tinkepink het volgende:
Balen mc. Het is sowieso erg lastig om in deze branche werk te vinden. Ook bij het nieuwe bedrijf waar ik werk gaan er onverwacht weer erg veel mensen uit. Ik hou mijn hart al weer vast voor straks als mijn contract afloopt
Ik verkoop een nieuw product. Eerst de markt rijp maken en dat kost tijd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 18:20 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
mjaah, enige wat je kan doen is orders binnenharken.
Je bent zo goed als je laatste verkoop
Maastricht is leuk, ja!quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:19 schreef MevrouwPuff het volgende:
Thuis na congres en dagje maastricht!
Was leuk en we hebben ook zeker genoten van de stad, vriendelijkheid en de goede horeca
Wel een eind rijden vanaf utrecht, maar zeker voor herhaling vatbaar.
naja, dan hoop ik dat ze je die tijd geven. Anders is het zonde voor jou en voor hen.quote:Op zaterdag 23 november 2013 20:29 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik verkoop een nieuw product. Eerst de markt rijp maken en dat kost tijd.
Verder heb je natuurlijk gelijk.
Ja vind ik eigenlijk ook wel apart ja. Veel mensen gesproken tot directeur aan toe. Dus serieus was het wel. Maar goed, wel veel van geleerd.quote:Op zaterdag 23 november 2013 21:35 schreef V1z0R het volgende:
Topnieuws, chico!
Jammer, Mcvind het wel vreemd dat er dan nog zo'n procedure overheen gegaan is. Zou toch denken dat er dat soort dingen bij een eerste of tweede gesprek wel duidelijk zijn en dan nog zo'n riedel alleen maar elkanders tijd verdoen is.
Ditquote:Op zaterdag 23 november 2013 21:41 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
naja, dan hoop ik dat ze je die tijd geven. Anders is het zonde voor jou en voor hen.
Tee-hee ^^quote:
Er ligt een berg slagroomsoesjes voor mijn neus... Maar het bladerdeeg is te bladerig, dus ik heb er een gehad en hoef er ook geen meer.quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:19 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Tee-hee ^^
On that note: ik heb vandaag terwijl klusserts er waren een paar uur in een koffietentje zitten werken en o.a. chocolate chaiiii genuttigd
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Er ligt een berg slagroomsoesjes voor mijn neus... Maar het bladerdeeg is te bladerig, dus ik heb er een gehad en hoef er ook geen meer.
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Er ligt een berg slagroomsoesjes voor mijn neus... Maar het bladerdeeg is te bladerig, dus ik heb er een gehad en hoef er ook geen meer.
Augurken??quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]![]()
Wel zin in augurken oids?Kan geen andere verklaring bedenken voor niet-soesjes-willen, behalve een ijzeren ruggegraat uiteraard, maar da's een andere vorm van 'willen'
Je hebt haar met haar meptaartje gezien?quote:
Dat was mijn buurvrouwquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:28 schreef V1z0R het volgende:
Yupen vond het leuk hoe oma (nam aan dat het oma was) gigantisch aan het lachen was
Okay, je bent iig nog steeds Coco en niet iemand die haar toetsenbord gegapt heeftquote:Op zaterdag 23 november 2013 22:24 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Augurken??Nee joh!
Ik heb nog steeds zin in slagroomsoesjesAlleen niet in déze soesjes. Ze zijn gewoon écht niet lekker
quote:Op zaterdag 23 november 2013 22:37 schreef V1z0R het volgende:
Ze is wel weer onder de invloed van een bodysnatcher...![]()
Hoe kunnen we het zeker weten!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |