abonnement Unibet Coolblue
pi_133442010
Het is ook mogelijk om bij bijv plus 500 om met CFD's op de BTC/USD spot te handelen.
http://www.plus500.nl/Instruments/BTCUSD

Je verhandeld daarbij fysiek geen bitcons. je handeld dan enkel in derivaten met de BTC/USD als onderliggend waarde. Daardoor is het mogelijk om zo wel long als short te gaan, dus is het mogelijk om zo wel op een stijging als een daling te speculeren.

Ook handeld met een hefboom dus ieder koers uitslag zal worden vergroot, denk daar dus goed aan en pas de grote van de positie er op aan.

Het is natuurlijk logiche dat dit alles zeer speculatief is en dat de risico´s zeer hoog zijn !!!
Moet persoonlijk ook zeggen dat ik helemaal van die bitcoins af blijf veel te bang mijn vingers te branden en fundementeel gezien is de bitcoin volgens mij gewoon gedoemd om te mislukken.

Maar gezien de volgens mij belachenlijk hoge koop en verkoop spreads die sommige hier volgens mij betalen is het allicht interesant om ens te bekijken.

Het is evt mogelijk om een demo account te openen bij plus 500 om het eens rustig allemaal te bekijken en uit te proberen, zonder dat het je geld kost. natuurlijk altijd leuk en leerzaam.
http://www.plus500.nl/Help/HelpDemoMoneyTrading.aspx

Zou je zelf wel heel goed af vragen of je er ook met echt geld mee moet gaan handelen.
pi_133442076
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

het is eerder andersom, op GOX is de service slechter en het product duurder.
Lol maar als je dus verkoopt op een andere exchange krijg je sneller je geld maar dan krijg je wel minder geld. (Maw. het product is duurder maar wel sneller geld)
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  † In Memoriam † woensdag 20 november 2013 @ 12:23:22 #103
230491 Zith
pls tip
pi_133442157
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:17 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

het is eerder andersom, op GOX is de service slechter en het product duurder.
Dat is precies wat ik bedoel. Bij GOX is het niet moeilijk om BTC weg te halen, wel om USD weg te halen. Als je op GOX bitcoin omruilt naar USD dan zul je een premium vragen omdat je extra moeite moet doen om deze USD te krijgen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133442158
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Nimtex het volgende:
Het is ook mogelijk om bij bijv plus 500 om met CFD's op de BTC/USD spot te handelen.
http://www.plus500.nl/Instruments/BTCUSD

Je verhandeld daarbij fysiek geen bitcons. je handeld dan enkel in derivaten met de BTC/USD als onderliggend waarde. Daardoor is het mogelijk om zo wel long als short te gaan, dus is het mogelijk om zo wel op een stijging als een daling te speculeren.

Ook handeld met een hefboom dus ieder koers uitslag zal worden vergroot, denk daar dus goed aan en pas de grote van de positie er op aan.

Het is natuurlijk logiche dat dit alles zeer speculatief is en dat de risico´s zeer hoog zijn !!!
Moet persoonlijk ook zeggen dat ik helemaal van die bitcoins af blijf veel te bang mijn vingers te branden en fundementeel gezien is de bitcoin volgens mij gewoon gedoemd om te mislukken.

Maar gezien de volgens mij belachenlijk hoge koop en verkoop spreads die sommige hier volgens mij betalen is het allicht interesant om ens te bekijken.

Het is evt mogelijk om een demo account te openen bij plus 500 om het eens rustig allemaal te bekijken en uit te proberen, zonder dat het je geld kost. natuurlijk altijd leuk en leerzaam.
http://www.plus500.nl/Help/HelpDemoMoneyTrading.aspx

Zou je zelf wel heel goed af vragen of je er ook met echt geld mee moet gaan handelen.
Toch eens testen. Ik was gisteren zo short gegaan op BTC als dat kon. Ff spelen met zo'n demo account.
pi_133442171
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Nimtex het volgende:
Het is ook mogelijk om bij bijv plus 500 om met CFD's op de BTC/USD spot te handelen.
http://www.plus500.nl/Instruments/BTCUSD

Je verhandeld daarbij fysiek geen bitcons. je handeld dan enkel in derivaten met de BTC/USD als onderliggend waarde. Daardoor is het mogelijk om zo wel long als short te gaan, dus is het mogelijk om zo wel op een stijging als een daling te speculeren.

Ook handeld met een hefboom dus ieder koers uitslag zal worden vergroot, denk daar dus goed aan en pas de grote van de positie er op aan.

Het is natuurlijk logiche dat dit alles zeer speculatief is en dat de risico´s zeer hoog zijn !!!
Moet persoonlijk ook zeggen dat ik helemaal van die bitcoins af blijf veel te bang mijn vingers te branden en fundementeel gezien is de bitcoin volgens mij gewoon gedoemd om te mislukken.

Maar gezien de volgens mij belachenlijk hoge koop en verkoop spreads die sommige hier volgens mij betalen is het allicht interesant om ens te bekijken.

Het is evt mogelijk om een demo account te openen bij plus 500 om het eens rustig allemaal te bekijken en uit te proberen, zonder dat het je geld kost. natuurlijk altijd leuk en leerzaam.
http://www.plus500.nl/Help/HelpDemoMoneyTrading.aspx

Zou je zelf wel heel goed af vragen of je er ook met echt geld mee moet gaan handelen.
Ga is weg met je spam.

Plus500 is een en al oplichting en troep dus vervuil het topic er niet mee.
pi_133442196
Plus500 is geen oplichting en troep maar wel erg gevaarlijk i.c.m. iets volatiels als BTC.
pi_133442216
Bitstamp zit nu gewoon ook al vrij gelijk aan de Gox koers, alleen BTC-E is nog goedkoop :')
pi_133442249
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef WebBeestje het volgende:
Plus500 is geen oplichting en troep maar wel erg gevaarlijk i.c.m. iets volatiels als BTC.
Er zijn veel betere alternatieven en plus500 is gewoon het afvoerputje van de valuta broker markt.
pi_133442313
Zou wel willen weten wanneer institutionele beleggers en hedge fondsen in bitcoin stappen (als ooit!), die wil ik liefst net voor zijn met een buy order :P
pi_133442355
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef Nimtex het volgende:
Het is ook mogelijk om bij bijv plus 500 om met CFD's op de BTC/USD spot te handelen.
http://www.plus500.nl/Instruments/BTCUSD

Je verhandeld daarbij fysiek geen bitcons. je handeld dan enkel in derivaten met de BTC/USD als onderliggend waarde. Daardoor is het mogelijk om zo wel long als short te gaan, dus is het mogelijk om zo wel op een stijging als een daling te speculeren.

Ook handeld met een hefboom dus ieder koers uitslag zal worden vergroot, denk daar dus goed aan en pas de grote van de positie er op aan.

Het is natuurlijk logiche dat dit alles zeer speculatief is en dat de risico´s zeer hoog zijn !!!
Moet persoonlijk ook zeggen dat ik helemaal van die bitcoins af blijf veel te bang mijn vingers te branden en fundementeel gezien is de bitcoin volgens mij gewoon gedoemd om te mislukken.

Maar gezien de volgens mij belachenlijk hoge koop en verkoop spreads die sommige hier volgens mij betalen is het allicht interesant om ens te bekijken.

Het is evt mogelijk om een demo account te openen bij plus 500 om het eens rustig allemaal te bekijken en uit te proberen, zonder dat het je geld kost. natuurlijk altijd leuk en leerzaam.
http://www.plus500.nl/Help/HelpDemoMoneyTrading.aspx

Zou je zelf wel heel goed af vragen of je er ook met echt geld mee moet gaan handelen.
Spam.
  † In Memoriam † woensdag 20 november 2013 @ 12:30:37 #111
230491 Zith
pls tip
pi_133442378
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef Byte_Me het volgende:
Zou wel willen weten wanneer institutionele beleggers en hedge fondsen in bitcoin stappen (als ooit!), die wil ik liefst net voor zijn met een buy order :P
Die zijn er al.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_133442396
zit het ABP al in de bitcoins? Van hedge fondsen kan ik het me wel voorstellen.
pi_133442403
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef Zith het volgende:

[..]

Die zijn er al.
Klopt, Google maar eens naar: Winklevoss trust Bitcoin

In ieder geval er zijn al investeringen gedaan en komend jaar komen minimaal twee grote fondsen naar de beurs.
pi_133442418
plus500 is gewoon genoteerd aan de London Stock Exchange
en valt daardoor ook gewoon onder de controle van de engelse financele autoriteit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Plus500

Neemt natuurlijk niet weg dat de handel in CDF´s zeer hoge risio´s met zich mee brengen.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 20 november 2013 @ 12:36:52 #115
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133442515
Bitonic vraagt nog 400 euro per BTC :D
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133442542
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
Bitonic vraagt nog 400 euro per BTC :D
En als het weer ff omhoog gaat vangen ze het ook nog. Of wellicht zelfs nu bij mensen die niet beter weten _O-
pi_133442549
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:36 schreef Mortaxx het volgende:
Bitonic vraagt nog 400 euro per BTC :D
Al een beetje overtuigd over TA en BTC :D
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 20 november 2013 @ 12:41:10 #118
206731 Mortaxx
Doomer
pi_133442630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:38 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Al een beetje overtuigd over TA en BTC :D
Nee totaal niet
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_133442668
Als het nog verder daalt koop ik nog een bitcoin.
pi_133442706
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:42 schreef videonatic het volgende:
Als het nog verder daalt koop ik nog een bitcoin.
Waarom?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_133442727
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:41 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Nee totaal niet
Dan zou ik een boek kopen om wat beter te verdiepen, gisteravond plaatste ik op een moment 'neeee!' toen de MACD kantelde op MtGox en dus een verkoopsignaal :)
pi_133442741
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:42 schreef videonatic het volgende:
Als het nog verder daalt koop ik nog een bitcoin.
Ik heb een flinke koop order voor 250 staan :P
pi_133442769
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Ik heb een flinke koop order voor 250 staan :P
250 koers of 250 bitcoins ?
pi_133442783
Choo choo, all aboard?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')