abonnement Unibet Coolblue
pi_151671872
Ja, weet ik, daarom zei ik 't ook.
Ja doei.
  dinsdag 14 april 2015 @ 10:27:11 #277
403253 Meke
after all this time? always.
pi_151672151
Nohh tof *O*
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_151674968
Alleen 1 ding snap ik niet helemaal (zal misschien wel aan mij liggen :') ).

Maar hoe zat dat nou ineens dat Robin op het eind van gedachte veranderd en Regina's nummer verwijderd enzo. Had Zelena daar nou iets mee te maken of gewoon zijn 'honor'?
pi_151677405
Ja, hij had bedacht dat hij ooit een keus had gemaakt, en daar wil hij voor blijven gaan, uit principe.
Ja doei.
  dinsdag 14 april 2015 @ 14:52:51 #280
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151678942
Hij was getrouwd met haar. Dus hij heeft toen voor haar gekozen, vanuit zijn principe houdt hij zich daar nu ook aan. Niet wetende dus dat ze het niet eens is!
pi_151680209
Waarom kon Robin niet gewoon Regina's nummer hebben omdat het handig zou kunnen zijn? Hij had ook het nummer van Emma en Will erin staan immers? Alleen maar omdat ze wat gehad hebben?

Verder snap ik dat Zelina verhaal niet helemaal. Ok, zij zegt tegen Rumpel dat ze Mariam vermoord heeft, etc. etc. Helemaal duidelijk.

Vervolgens zien we een scene waarin Robin aan Mariam dat ding laat zien waarmee je van gedaante kan veranderen. Op dat moment dacht ik dat er dus tegen Rumpel gelogen was, en dat het Mariam was die deed alsof ze Zelina was. Mooi stukje schrijfwerk dacht ik op dat moment.

Maar aan het einde blijkt het toch Zelina te zijn en dat originele verhaal te kloppen. Waarom liet Robin dan aan Mariam dat blauwe ding zien? Dat is toch niet logisch? Mariam moet toen niets van dat ding afweten? En als Robin het heeft om een niet bekende reden, waarom heeft Zelina het dan later? Zijn er twee van die dingen?

Het komt wellicht wat chaotisch over wat ik hier type, maar hopelijk begrijpt iemand me... :)
pi_151695069
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Djoetma het volgende:
Waarom kon Robin niet gewoon Regina's nummer hebben omdat het handig zou kunnen zijn? Hij had ook het nummer van Emma en Will erin staan immers? Alleen maar omdat ze wat gehad hebben?

Verder snap ik dat Zelina verhaal niet helemaal. Ok, zij zegt tegen Rumpel dat ze Mariam vermoord heeft, etc. etc. Helemaal duidelijk.

Vervolgens zien we een scene waarin Robin aan Mariam dat ding laat zien waarmee je van gedaante kan veranderen. Op dat moment dacht ik dat er dus tegen Rumpel gelogen was, en dat het Mariam was die deed alsof ze Zelina was. Mooi stukje schrijfwerk dacht ik op dat moment.

Maar aan het einde blijkt het toch Zelina te zijn en dat originele verhaal te kloppen. Waarom liet Robin dan aan Mariam dat blauwe ding zien? Dat is toch niet logisch? Mariam moet toen niets van dat ding afweten? En als Robin het heeft om een niet bekende reden, waarom heeft Zelina het dan later? Zijn er twee van die dingen?

Het komt wellicht wat chaotisch over wat ik hier type, maar hopelijk begrijpt iemand me... :)
Zelina...? Is dat niet vorig seizoen?
pi_151695126
Of is dit de laatste aflevering?
Die heb ik nog niet gezien.
pi_151695441
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:27 schreef anonymoussie het volgende:
Of is dit de laatste aflevering?
Die heb ik nog niet gezien.
Vooral hier lezen als je nog niet bij bent! :') :D
Ja doei.
  dinsdag 14 april 2015 @ 22:37:10 #285
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151695660
Toffe twist!
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_151712406
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 april 2015 22:26 schreef anonymoussie het volgende:

[..]

Zelina...? Is dat niet vorig seizoen?
Heb je de laatste aflevering niet gezien? Blijf dan sowieso weg uit dit topic jôh... :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Djoetma op 15-04-2015 16:27:45 ]
  woensdag 15 april 2015 @ 21:50:39 #287
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_151724768
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Djoetma het volgende:
Waarom kon Robin niet gewoon Regina's nummer hebben omdat het handig zou kunnen zijn? Hij had ook het nummer van Emma en Will erin staan immers? Alleen maar omdat ze wat gehad hebben?

Verder snap ik dat Zelina verhaal niet helemaal. Ok, zij zegt tegen Rumpel dat ze Mariam vermoord heeft, etc. etc. Helemaal duidelijk.

Vervolgens zien we een scene waarin Robin aan Mariam dat ding laat zien waarmee je van gedaante kan veranderen. Op dat moment dacht ik dat er dus tegen Rumpel gelogen was, en dat het Mariam was die deed alsof ze Zelina was. Mooi stukje schrijfwerk dacht ik op dat moment.

Maar aan het einde blijkt het toch Zelina te zijn en dat originele verhaal te kloppen. Waarom liet Robin dan aan Mariam dat blauwe ding zien? Dat is toch niet logisch? Mariam moet toen niets van dat ding afweten? En als Robin het heeft om een niet bekende reden, waarom heeft Zelina het dan later? Zijn er twee van die dingen?

Het komt wellicht wat chaotisch over wat ik hier type, maar hopelijk begrijpt iemand me... :)
Eens!
  woensdag 15 april 2015 @ 22:32:44 #288
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_151726907
Zelina :{w -O- :{
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_151726948
Stomme aflevering weer.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151737473
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2015 22:32 schreef Vlindur het volgende:
Zelina :{w -O- :{
Zelina *O* _O_ :9~
pi_151739285
Vind het eigenlijk ook wel een interessante character. Beter dan steeds weer alleen maar Rupel. Al blijft het allemaal wel een herhaling van zetten. Het zijn steeds weer dezelfde antagonisten en van het creatieve idee om met bekende sprookjes om te gaan is ook niets meer over. Men is de serie dan ook al een seizoen of twee aan het uitmelken. En het gegeven dat de animatiefilms van de laatste jaren ook maar weinigzeggend zijn, waardoor ze meteen aan Frozen moesten, helpt ze natuurlijk ook niet.

Wat dat betreft is het ook wel een gemiste kans dat ze het terugveroveren van Arendelle niet hebben meegenomen. Hoewel dat budgettechnisch misschien lastig was om goed te doen.
  zondag 19 april 2015 @ 10:58:37 #292
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_151819362
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2015 15:35 schreef Djoetma het volgende:
Waarom kon Robin niet gewoon Regina's nummer hebben omdat het handig zou kunnen zijn? Hij had ook het nummer van Emma en Will erin staan immers? Alleen maar omdat ze wat gehad hebben?

Verder snap ik dat Zelina verhaal niet helemaal. Ok, zij zegt tegen Rumpel dat ze Mariam vermoord heeft, etc. etc. Helemaal duidelijk.

Vervolgens zien we een scene waarin Robin aan Mariam dat ding laat zien waarmee je van gedaante kan veranderen. Op dat moment dacht ik dat er dus tegen Rumpel gelogen was, en dat het Mariam was die deed alsof ze Zelina was. Mooi stukje schrijfwerk dacht ik op dat moment.

Maar aan het einde blijkt het toch Zelina te zijn en dat originele verhaal te kloppen. Waarom liet Robin dan aan Mariam dat blauwe ding zien? Dat is toch niet logisch? Mariam moet toen niets van dat ding afweten? En als Robin het heeft om een niet bekende reden, waarom heeft Zelina het dan later? Zijn er twee van die dingen?

Het komt wellicht wat chaotisch over wat ik hier type, maar hopelijk begrijpt iemand me... :)
Van die kettingen zijn er twee.. zelina heeft uiteindelijk ook de time travel gemaakt en dus al van te voren zich verwisseld omdat ze dus wist vanuit de toekomst dat Emma haar zou redden.

Robin liet hem aan Marianne zien om zich eventueel te kunnen vermommen als prince of thieves..
Het is best logisch allemaal
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 21 april 2015 @ 10:05:13 #293
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_151884570
Was wel een ok aflevering!

Die Cruella is wel een erg duister personage zeg! :P

Snap alleen niet waarom Emma er zo ziek uit moest zien. Andere "dark and evil" personages zien er nooit zo ziek uit, waarom moet zij er dan ziek uit zien bij haar "turn to the dark side"?

Ik vind haar acteerwerk trouwens achteruit gaan, of ik begin me er gewoon aan te ergeren. Het klinkt zo ontzettend..... nep en geforceerd bij haar ofsow. Weet niet. En dat heb ik bij de andere personages eigenlijk veel minder!
pi_151887885
om je kind te redden wordt je meteen dark :')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_151888031
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 10:05 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap alleen niet waarom Emma er zo ziek uit moest zien.
Oh, hoorde dat bij het verhaal? :')
Ik nam gewoon aan dat Jennifer Morrison een griepje had tijdens de opnames ofzo _O-
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:14:29 #296
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_151888149
quote:
13s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:06 schreef Beach het volgende:
om je kind te redden wordt je meteen dark :')
Jij hebt geen kinderen?
  dinsdag 21 april 2015 @ 12:59:33 #297
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_151889800
Waarom zou Cruella als geharde psychopate überhaupt naar een plek rennen waar ze afgemaakt kan worden? Of had ze het gewoon niet goed uitgedacht? Nog iets vreemds voor een gevaarlijke psychopate. Verder, hadden die andere slechterikken niet door dat Cruella nog nooit iemand gedood heeft nadat ze Cruella DeVil was geworden? En waarom heeft die moeder Cruella nooit wat proberen aan te doen of aan te geven bij de autoriteiten oid?

quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jij hebt geen kinderen?
Nuuh, aan zijn reacties op de fp te zien gewoon een persoon zonder moreel kader...
pi_151889867
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 april 2015 12:14 schreef amaranta het volgende:

[..]

Jij hebt geen kinderen?
Wat heeft dat er mee te maken?
Als je je kind wil redden en daarvoor moet doden wil niet meteen zeggen dat je daardoor slecht wordt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 21 april 2015 @ 13:24:03 #299
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_151890626
Leuke aflevering. Ik snapte de keuze voor de huidige make-up van Emma wel. Om extra aan te tonen dat een goed personage langzaam darker aan het worden is. De make-up wordt steeds slechter zo :P Extra dramatisch enzo. Vind het ook wel raar dat ze de logica gebruiken dat als je je kind wil beschermen en daardoor iemand dood je meteen slecht bent. Je bent alleen slecht als je er van geniet. Die glimlach op Emma's gezicht nadien kwam dan wel weer heel dark over.

Cruella was wel een toffe villain eigenlijk. Ga dr missen eigenlijk :(
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  dinsdag 21 april 2015 @ 19:04:29 #300
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_151900175
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 13:24 schreef AlwaysHappy het volgende:
Leuke aflevering. Ik snapte de keuze voor de huidige make-up van Emma wel. Om extra aan te tonen dat een goed personage langzaam darker aan het worden is.
Ik denk dat het meer een kwestie is van make up verwijderen dan een echte keus voor opmaken... Plus een wat leeg gezicht trekken.

quote:
Vind het ook wel raar dat ze de logica gebruiken dat als je je kind wil beschermen en daardoor iemand dood je meteen slecht bent.
Het is een eerste stap natuurlijk. Het idee van dat zwarte hart en het eerste zwarte plekje.

quote:
Cruella was wel een toffe villain eigenlijk. Ga dr missen eigenlijk :(
Eens. Met terugwerkende kracht vond ik haar best wat hebben. Ook jammer dat alleen Rumple nu over blijft als bad guy, plus Zelina, aangezien Maleficent in essentie ook niet slecht is; al weet je niet in hoeverre ze de Disney-karaktereigenschappen overnemen. Het uiterlijk hebben ze wel zo veel mogelijk gekopieerd....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')