Stock interface welquote:
Op Tweakers staan wel wat van die ROMS dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zeker weten dat je die kan gebruiken? Ik mis de 'T' en het zou zonde zijn om 'm te bricken. Ook al heb ik er twee
Yeah, de echt leuke phones beginnen pas in December een beetje uit te komen in HK, en inmiddels ben ik dus al weer terug.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef relativity het volgende:
[..]
Jammer man! Ik ben er ook naar op zoek, maar hoorde dat ze pas mid December weer in stock komen
Hmm treurig ja.quote:
Het was bij Wilson, wat een vrij bekende en betrouwbare keten is die gewoon allemaal A-meuk verkoopt, dus lijkt me nietquote:
Ah thanks, had ik nog nooit van gehoord. Vreemd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:28 schreef RDMKR het volgende:
in de winkel hangen ze vaak aan het stroomnet, dan gaat soms de processor op een lager standje.
Dat heb je wel met elk toestel na een maandje ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah thanks, had ik nog nooit van gehoord. Vreemd.
Anyway, uiteindelijk niet gekocht, en inmiddels zijn er al weer betere toestellen op de markt.
Mwah, de Oppo Find 5 was toch best redelijk lang het topje van de ijsberg. Pas sinds de laatste 2 maanden een beetje ingehaald door o.a. Meizu en Xiaomi.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat heb je wel met elk toestel na een maandje ofzo.
De toestellen zijn doorgaans natuurlijk dual-standby. Dus op beide ben je bereikbaar. Word je echter gebeld bijvoorbeeld op je privé-SIM, dan ben je op je werk-SIM niet meer bereikbaar. Dat zou namelijk een eigen modem+transceiver vergen en die heb je ook wel (bijv. LG GX500, Samsung B7722, ZTE U960), maar is bij de telefoons die hier ter sprake komen eigenlijk niet van toepassing. Dan zou je naar Dual SIM Dual Active smartphones moeten kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef mrPanerai het volgende:
misschien domme vraag maar zijn er dual-sim toestellen waarvan de 2 sims gelijktijdig actief kunnen zijn?
Moet je mee naar je CC-firma stappen. Je hebt betaalbescherming tot zo'n 60 - 90 dagen ofzo, afhankelijk van het plan achter jouw creditcard. Dan heb je mogelijk ook een verbonden verzekering voor de aangekochte waren. Nogmaals, moet je ff in de voorwaarden kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef kimmyking het volgende:
Beste mensen,
ongeveer anderhalve maand geleden heb ik mijn scherm van mijn iOcean x7 Turbo moeten vervangen.
2 weken terug had ik moeite met het opladen van mijn mobiel, ik moest vaak het kabeltje heen en weer omhoog en naar beneden duwen voordat ie ging opladen.
Sinds gister kan ik al helemaal niet meer opladen, ook niet met het benodigde geweld :p
Aangezien het minder dan een half jaar is sinds ik mijn telefoon heb, kan ik dan mijn geld terug krijgen bij Visa (daar heb ik mee betaald)? Toen ik mijn scherm heb vervangen kreeg ik wel de reperatie kosten terug (ong 100 euro).
Het probleem zit in de telefoon en niet in het kabeltje.
Alvast bedankt!
Gewoon ff rap door een topic of drie bladeren, dan kom je erachter dat de Jiayu G4 inderdaad veel bang packed.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:05 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Mijn Samsung Galaxy Gio is aan vervanging toe, en ik wil dit keer ook wel eens een chinaphone proberen.
Als ik zie dat de GIO me ¤ 120,- heeft gekost, en wat ik krijg voor +/- ¤ 50,- meer in China lijkt me dat zeer interessant.
Nu is mijn oog gevallen op de JiaYu G4 advanced (4gb versie met 3000mA batterij) voor ongeveer 170 euro. Nu is mijn vraag, is er voor dat geld nog een beter alternatief volgens jullie ?
[ afbeelding ]
Link naar website (Antelife)
Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon ff rap door een topic of drie bladeren, dan kom je erachter dat de Jiayu G4 inderdaad veel bang packed.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef raymondvanechteren het volgende:
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon die ongeveer 4,3 inch moet zijn. Ik ga hem niet gebruiken om te gamen, maar het moet in ieder geval wel kleine apps kunnen afspelen. Het liefste heb ik wel een Ram geheugen van 1GB. Ik heb al enige ervaring met de Jiayu G3 en ik vind dit een erg goede telefoon. Ik wil wel dat het ongeveer dezelfde kwaliteit heeft, maar het liefst wil ik dat hij iets kleiner is.
Dus weten jullie een goede telefoon met (redelijk) hoge kwaliteit?
Alvast bedankt
+1. Ben al weken bezig voor een vriend. De prijs van de telefoon inclusief verzenden en import zal waarschijnlijk rond de ¤100-110 euro zijn. Dat is niets voor een relatief goedpresterende quadcore processor en een HD 720p scherm en vergelijkbare toestellen die wat goedkoper zijn bieden geen HD scherm en geen nieuwe quadcore processor aan, enkel dual. Vaak is het Ram geheugen ook belabberd (512MB of minder) en de batterij is ook om van te gaan huilen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Wacht je ff op de WCDMA-versie van de G2F: http://ejiayu.com/Product-13.html .
499 CNY (/RMB) voor de TD-SCDMA versie die wel uit is.
AliExpress note: 'this is the Pre-sale,the processing time is approx 25 days'.
Als hij bij mij ejiayu boards laadt, denk ik altijd, hoe kun jij dat toch lezen... tot hij automatisch vertaalt in Chromequote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik.
De webshops hebben allemaal stuk voor stuk aangegeven medio december het apparaat (met WCDMA) op voorraad te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik.
Tja, die zeggen wel meer, als 1 dat zegt blijft de rest ook niet achterquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De webshops hebben allemaal stuk voor stuk aangegeven medio december het apparaat (met WCDMA) op voorraad te hebben.
Ohhh Chinese people...quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, die zeggen wel meer, als 1 dat zegt blijft de rest ook niet achter. Was bij de G3, G4, G5 ook zo en vervolgens zeggen ze: Factory delay
.
Check gewoon zo af en toe; http://bbs.ejiayu.com/space-uid-3.html
De beste plek voor officieel nieuws (met google translate).
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hij bevalt echter wel uitstekend. Scherm is prachtig, toestel zit goed in elkaar qua constructie en reageert erg vlot. Batterij is tot nu toe ook prima maar het is nog wat kort dag om daar iets zinvols over te zeggen.
De meegeleverde flipcover (of hoe dat dan ook heet) is echter wel te lelijk voor woorden. Ik kreeg een witte cover bij mijn zwarte toestel, what the hell were they thinking. Maar goed, iets met gegevens paard en bek enzo. Welke accessoires gebruiken jullie om hem te beschermen? Ik zit er aan te denken om even een siliconen bumper oid te bestellen, de Nederlandse en Belgische webshops zijn echter wel bijzonder overpriced.
ik moet blijkbaar eerst deze installerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:20 schreef One_conundrum het volgende:
http://xiaomi.eu/communit(...)anguage-v4-v5.19628/
iemand ervaring met deze gast zijn Roms voor de Mi2s?
Je interne geheugen, dus je 16/32GB.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar eerst deze installeren
http://xiaomi.eu/communit(...)overy-6-0-3-2.19686/
volgens deze manier;
Download latest recovery-signed-***.zip
Copy the file as “update.zip” in the root directory of your sdcard
Reboot into recovery and install the zip file
Maar wat verstaan ze onder sdcard op mijn Mi2s? Die zit er niet in namelijk...?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 december 2013 09:32 schreef Fasroslis het volgende:
Newman N2 Morgen in de PW Happy Hour. Zelfs voor de second chance slechts $107.99. Nu nog een reden vinden waarom ik deze nodig zou hebben.
Dan heb jij de laatste denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef tharonny het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipHeb er een weten te bemachtigen voor $107,99
Heb hem vanochtend rond een uur of 9 besteld. Toen stond er dat er nog +- 100 stuks waren.quote:Op maandag 9 december 2013 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij de laatste denk ik.
Als ik nu klik zit die weer op de normale prijs. 272![]()
Jammer. Is best een leuk ding zo te zien. Misschien had ik hiermee m'n vriendin kunnen over halen over te stappen naar de china phones.
Netjes. Toen was ik net te druk met werk waardoor ik het vergeten ben. Anders had er ook wel 1 in m'n mandje gelegen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:55 schreef tharonny het volgende:
[..]
Heb hem vanochtend rond een uur of 9 besteld. Toen stond er dat er nog +- 100 stuks waren.
Ben benieuwd. Leuke specs voor wat ik er voor betaald heb
Toen ik bestelde om 8u08 waren er nog 256, dus ruim aantal in de aanbieding, heb getwijfeld om er 5 in te slaan (maximaal toegestaan aantal), maar toch maar gelaten.quote:Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes. Toen was ik net te druk met werk waardoor ik het vergeten ben. Anders had er ook wel 1 in m'n mandje gelegen.
Voor nog geen 80 euro is het een verdomd mooi telefoontje als ik de specs zo zie.
Toen zat ik nog in de auto helaas.quote:Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Toen ik bestelde om 8u08 waren er nog 256, dus ruim aantal in de aanbieding, heb getwijfeld om er 5 in te slaan (maximaal toegestaan aantal), maar toch maar gelaten.
Je kan met DHL verzending kiezen in sommige gevallen en dan is hij lekker snel binnen. Kost wel iets meer.quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke, telefoon van mijn vriendin is nu toch echt kapot. Voordeel: ze is over 10 dagen jarig, dus ik heb een cadeau :p
Hoe snel heb je zo'n Chinese telefoon over het algemeen binnen? Jiayu 3GT bijvoorbeeld? Of andere telefoons die vergelijkbaar zijn.
mail en sms krijg ik wel gewoon notifications van..quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef RDMKR het volgende:
even kijken in je app settings? notifications kun je daar per app aan en uit zetten. lijkt me sterk dat het specifiek aan jiayu g4 ligt, is gewoon standaard android toch. misschien staat het als default uit in de rom of zo.
Glimmende witte achterkanten...quote:
Ziet er weer mooi uit!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef RobertNL het volgende:
180 dollar voor een Full HD Foxconn OEM met dualcore krait processor. Een zelfde rebrand als de Sharp Sh930w maar dan met Vizio er op geplakt![]()
Voor mensen die opzoek zijn naar een Chinees met Glonass / GPS dan is dit wellciht wat.
Bijna het zelfde als de Haier W910 maar wel met 32GB ROM en 2GB ram.
[ link | afbeelding ]
Ziet hij er weer goed uit, kan er wel iemand blij mee maken
Aangezien je dit leest; nogmaals bedankt!
Schuurpapier een oplossingquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:05 schreef eleganza het volgende:
[..]
Glimmende witte achterkanten...Sinds de neo geen mat-witte achterkant gezien op een chinaphone
![]()
quote:Misschien toch maar binnenkort als speeltje even een nieuwe chinaphone/tab halen
Het is wel een tof toestelquote:
Das niet gek voor 130 euroquote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef RobertNL het volgende:
180 dollar voor een Full HD Foxconn OEM met dualcore krait processor. Een zelfde rebrand als de Sharp Sh930w maar dan met Vizio er op geplakt![]()
Voor mensen die opzoek zijn naar een Chinees met Glonass / GPS dan is dit wellciht wat.
Bijna het zelfde als de Haier W910 maar wel met 32GB ROM en 2GB ram.
Actie is dan helaas wel voorbij natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das niet gek voor 130 euroMoet ik alleen eerst van mijn Cubot GT99 en Hongmi kloontje afkomen [ afbeelding ] En dat niet alleen, die moeten ook nog eerst arriveren rofl
![]()
Ik zou lekker passen.quote:No feedback score.
Dat dacht ik dus ook, maar er zijn voldoende presale/preorder mogelijkheden. Ik dacht zo van: ze kunnen me moeilijk de G2 opsturen als de overige hardware allemaal duidelijk de G2F is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:51 schreef RobertNL het volgende:
Ja:
- de WCDMA versie bestaat nog niet
- plaatje is van een G2
- geen feedback
- ze zeggen dat het een WCDMA versie is
-er zijn pas 5000 SCDMA toestellen uitgeleverd, deze werken niet in Nl
Ik wacht de aankomst van de kloon en Cubot GT99 niet af, want ik heb gisteren al die Sharp rebrand besteld. Zojuist bericht ontvangen dat de prijs is aangepast naar $180 - $5 Mastercard coupon en voor ¤127,50 vind ik het wel best. Goed geen dualsim en Android 4.1 maar wel dual kraitcore en 2GB ramquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:19 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Actie is dan helaas wel voorbij natuurlijkMaar nog geen slechte deal.
Ben benieuwd hoe die kloon uit gaat vallen, firmware zal vast niet uitwisselbaar zijn
Dat is wel positief dusquote:Performance
The benchmark test don’t accurately reflect the overall performance of the phone. Launching the app tray and going between screens or loading games is quite fast and flows through without feeling buggy or freezing. Apps and games did load with ease and it seems Android 4.2.2 didn’t suffer any lagging issues which had become prevalent with Nexus devices, namely the Nexus 4, which we had reported on.
Under the Geekbench 3 test, it certainly did well, ranking in third position just under the HTC One Max and the ASUS Transformer Prime. Browsing performance was on the quick side which is reflected in the SunSpider score below as well.
Wat wil je hebben voor die clone? Ben eventueel nog op zoek naar een nieuwe telefoon voor m'n vader. Tijd om de samsung galaxy s1 te vervangenquote:Op zondag 15 december 2013 13:02 schreef Joosie200 het volgende:
De postbode heeft gisteren geprobeerd de Hongmi-kloon te bezorgen, kan hem morgenmiddag ophalen zonder bijbetaling. Kostte me in the end ¤66,50. Zodra ik hem heb zal ik hier wel meteen een korte hands-on posten.Singapore post weet de boel snel hier te krijgen, want precies in twee weken na second payment in huis als ik gisteren gewoon thuis was geweest.
Waar die GT99 nu rondwaart weet ik niet, T-Mart kreeg hem terug door de douane-accepteert-2-accu's-niet-situatie en ik heb geen nieuwe track 'n trace ontvangen. Misschien maar eens informeren, want ik zou hem toch wel volgende week in huis verwachten
geen, want die heeft geen 2G/3G modem. en is waarschijnlijk te power-inffecient.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Welke smartphones gebruiken eigenlijk Rockchip rk3188 Soc??
Kan wel kloppenquote:Op dinsdag 17 december 2013 17:08 schreef RDMKR het volgende:
[..]
geen, want die heeft geen 2G/3G modem. en is waarschijnlijk te power-inffecient.
Ik zit nou serieus te denken dat kloontje maar te houden en die GT99 weg te doen als ie binnen komt. En die Sharp rebrand maar te laten schieten, al kan ik hem halen voor ¤130. Want om nou te zeggen dat die Sharp voor een 2x hogere prijs ook 2x meer bang for buck biedt? /meh is Android 4.1 en single sim. Ik heb al een los 32GB microsd geval van Sandisk class 10 dus 32GB intern hoef ik niet, 2GB ram zal met mijn gebruik eerder 9 v/d 10 keer niks zitten doen. Dan is het leuk om te hebben net zoals Glonass gps maar om voor zulke dingen wat ik qua gebruik toch niet zal benutten dan twee keer zoveel neer te leggen. Ons ben zuunig, anders ik nu wel als student.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef tharonny het volgende:
[..]
Wat wil je hebben voor die clone? Ben eventueel nog op zoek naar een nieuwe telefoon voor m'n vader. Tijd om de samsung galaxy s1 te vervangen
Bedankt voor je kleine reviewquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
Even korte heads-up vwb mijn Hongmi-kloontje..
-Nederlandse taal aan boord
-Playstore aan boord en toegang tot alle NLse populaire apps
-Android 4.2.2
-qHD resolutie (beetje jammer, maar als nog een upgrade van wvga)
-Mediatek MTK6589 of MTK6582 (een van beide, geen idee precies).., Antutu/MobileUncle zegt MTK6589
-GPU daarentegen geven beide aan: Mali 400, das toch degene die pas met MTK6582 gekomen is?
- Scherm heeft bij kans nog slechtere kijkhoeken dan de Xperia Z
- Fabrieks af aan geroot met een Chinese equavilent ala Supersu/Superuser maar Titanium Backup pro kan er iig niks mee aanvangen
- Crappy ik-papegaai-miui-skin-na maar dat valt aan te passen door willekeurig welke launcher
- 2000mAh accu, maar er was een tweede bijgeleverd als ook een micro-usb-stick, powerbank, cheap flipcovertje met eigen klep van Telsda ingebouwdEn een zooi screenprotectors waarvan er al een op het scherm zat
[..]
Ik zit nou serieus te denken dat kloontje maar te houden en die GT99 weg te doen als ie binnen komt. En die Sharp rebrand maar te laten schieten, al kan ik hem halen voor ¤130. Want om nou te zeggen dat die Sharp voor een 2x hogere prijs ook 2x meer bang for buck biedt? /meh is Android 4.1 en single sim. Ik heb al een los 32GB microsd geval van Sandisk class 10 dus 32GB intern hoef ik niet, 2GB ram zal met mijn gebruik eerder 9 v/d 10 keer niks zitten doen. Dan is het leuk om te hebben net zoals Glonass gps maar om voor zulke dingen wat ik qua gebruik toch niet zal benutten dan twee keer zoveel neer te leggen. Ons ben zuunig, anders ik nu wel als student.
Maar goed, hij is nog steeds verkrijgbaar voor die prijs via willekeurig welk Chinees tussenpersoontje zoals Meneertjetao en consorten.Dus mocht je na mijn heads-up zoiets hebben: doe me die maar, ik zou zeggen: als de kwaliteit v/h beeld weinig uitmaakt maar de rest wel: gewoon kopen, als niet-veeleisend gebruiker heb je er genoeg aan
Hoezo dat; controle in China is strenger in NL valt het wel mee hoor (zie er niet meer uitgepakt worden dan normaal).quote:Op woensdag 18 december 2013 11:15 schreef RDMKR het volgende:
ik zou geen 250 uitgeven aan mediatek spul, vooral nu je ws belasting moet betalen bij import.
2e handsje in nederland is dan interessanter.
Ben je er al uit welke chipset het isquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Joosie200 het volgende:
Even korte heads-up vwb mijn Hongmi-kloontje..
Jup, in China zijn de controles aangescherpt. In Nederland heb ik er niks van gemerkt.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:34 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Hoezo dat; controle in China is strenger in NL valt het wel mee hoor (zie er niet meer uitgepakt worden dan normaal).
[..]
Ben je er al uit welke chipset het is(en niet die in de build.prop staat dus
)
6572 is IMHO dualcore en geen Quad-core. Mali 400 moet inderdaad de 6572 of 6582 zijn.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jup, in China zijn de controles aangescherpt. In Nederland heb ik er niks van gemerkt.
Tis de MTK6572 quadcore-soc als opvolger van de entry level dualcore MTK6577. Goedkoopste aanbod van Mediatek, midrange is MTK6582 en highend dus MTK6592. Verklaart meteen de Mali 400 en dat ie qHD maximaal ondersteund.
Jij bent mijn HELDquote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef shiznuts het volgende:
Eh... en wat let je te zoeken op 'iocean x7 charger'?
› http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iocean+x7+charger bijvoorbeeld?
En heeft het niet meer zin om 'em open te halen en te fixen? Elke keer de cover eraf en de batterij eruit om 'em op te laden, ondertussen niet bereikbaar zijn (of dat afvangen met een 2e accu, dat kan), weet niet of dat nou ideaal is. Zou mij teveel gedoe zijn telkens.
Die van mijn g3 met m6589t 1.5ghz (quad) ook ongeveer, wel maar 1GB ram natuurlijk.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:55 schreef Mehari het volgende:
De mijne kwam op 16564 de laatste keer.
Dat dus, repareren stelt niet te veel voor, zelfs ik kan hetquote:Op woensdag 18 december 2013 22:03 schreef shiznuts het volgende:
Eh... en wat let je te zoeken op 'iocean x7 charger'?
› http://www.aliexpress.com/wholesale?SearchText=iocean+x7+charger bijvoorbeeld?
En heeft het niet meer zin om 'em open te halen en te fixen? Elke keer de cover eraf en de batterij eruit om 'em op te laden, ondertussen niet bereikbaar zijn (of dat afvangen met een 2e accu, dat kan), weet niet of dat nou ideaal is. Zou mij teveel gedoe zijn telkens.
ik heb evt wel een jiayu g2s te koop. Gelijkwaardig aan die je aanwijst alleen wel betere resolutie want die je aanwijst heeft 800x600 en dat is wel erg jammer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:39 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik begin nu behoorlijk te twijfelen: http://www.aliexpress.com(...)-IPS/1541520579.html
Inclusief DHL verzending? Kan het proberen toch? Ergste geval heb ik na 21 dagen een refund? Of kijk ik ergens over heen?
Die hele listing is verkeerd.quote:Op woensdag 18 december 2013 23:13 schreef Haque het volgende:
[..]
ik heb evt wel een jiayu g2s te koop. Gelijkwaardig aan die je aanwijst alleen wel betere resolutie want die je aanwijst heeft 800x600 en dat is wel erg jammer.
ah oke, ik dacht al :p staat zo'n brak scherm in de specs.quote:Op donderdag 19 december 2013 13:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Die hele listing is verkeerd.
Hij is opzoek naar een g2f, dat is de quadcore, 720p versie van de G2s(die nog niet uit is dus).
Best mooi dun dingetje. Alleen die tekst op de achterkant is al reden voor mij om hem te laten liggen, "technology happy life"quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:05 schreef RDMKR het volgende:
de octa-core THL is binnen bij pandawill: http://www.pandawill.com/(...)32gb-nfc-p83925.html
1664 mhz...
DIG / Android tablet discussie topic #41: Waar we ongeduldig wachten...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:02 schreef J.B. het volgende:
Heeft iemand eigenlijk ervaring met Chinese tablets? Ik ben aan het overwegen de Pipo M9 Pro aan te schaffen, maar ik heb geen idee of die even goed zijn als de Chinese telefoons..
Merci!quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
DIG / Android tablet discussie topic #41: Waar we ongeduldig wachten...
Voila.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |