Stock interface welquote:
Op Tweakers staan wel wat van die ROMS dacht ikquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Zeker weten dat je die kan gebruiken? Ik mis de 'T' en het zou zonde zijn om 'm te bricken. Ook al heb ik er twee
Yeah, de echt leuke phones beginnen pas in December een beetje uit te komen in HK, en inmiddels ben ik dus al weer terug.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:43 schreef relativity het volgende:
[..]
Jammer man! Ik ben er ook naar op zoek, maar hoorde dat ze pas mid December weer in stock komen
Hmm treurig ja.quote:
Het was bij Wilson, wat een vrij bekende en betrouwbare keten is die gewoon allemaal A-meuk verkoopt, dus lijkt me nietquote:
Ah thanks, had ik nog nooit van gehoord. Vreemd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:28 schreef RDMKR het volgende:
in de winkel hangen ze vaak aan het stroomnet, dan gaat soms de processor op een lager standje.
Dat heb je wel met elk toestel na een maandje ofzo.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:39 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ah thanks, had ik nog nooit van gehoord. Vreemd.
Anyway, uiteindelijk niet gekocht, en inmiddels zijn er al weer betere toestellen op de markt.
Mwah, de Oppo Find 5 was toch best redelijk lang het topje van de ijsberg. Pas sinds de laatste 2 maanden een beetje ingehaald door o.a. Meizu en Xiaomi.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:42 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
Dat heb je wel met elk toestel na een maandje ofzo.
De toestellen zijn doorgaans natuurlijk dual-standby. Dus op beide ben je bereikbaar. Word je echter gebeld bijvoorbeeld op je privé-SIM, dan ben je op je werk-SIM niet meer bereikbaar. Dat zou namelijk een eigen modem+transceiver vergen en die heb je ook wel (bijv. LG GX500, Samsung B7722, ZTE U960), maar is bij de telefoons die hier ter sprake komen eigenlijk niet van toepassing. Dan zou je naar Dual SIM Dual Active smartphones moeten kijken.quote:Op dinsdag 3 december 2013 18:36 schreef mrPanerai het volgende:
misschien domme vraag maar zijn er dual-sim toestellen waarvan de 2 sims gelijktijdig actief kunnen zijn?
Moet je mee naar je CC-firma stappen. Je hebt betaalbescherming tot zo'n 60 - 90 dagen ofzo, afhankelijk van het plan achter jouw creditcard. Dan heb je mogelijk ook een verbonden verzekering voor de aangekochte waren. Nogmaals, moet je ff in de voorwaarden kijken.quote:Op woensdag 4 december 2013 14:51 schreef kimmyking het volgende:
Beste mensen,
ongeveer anderhalve maand geleden heb ik mijn scherm van mijn iOcean x7 Turbo moeten vervangen.
2 weken terug had ik moeite met het opladen van mijn mobiel, ik moest vaak het kabeltje heen en weer omhoog en naar beneden duwen voordat ie ging opladen.
Sinds gister kan ik al helemaal niet meer opladen, ook niet met het benodigde geweld :p
Aangezien het minder dan een half jaar is sinds ik mijn telefoon heb, kan ik dan mijn geld terug krijgen bij Visa (daar heb ik mee betaald)? Toen ik mijn scherm heb vervangen kreeg ik wel de reperatie kosten terug (ong 100 euro).
Het probleem zit in de telefoon en niet in het kabeltje.
Alvast bedankt!
Gewoon ff rap door een topic of drie bladeren, dan kom je erachter dat de Jiayu G4 inderdaad veel bang packed.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:05 schreef WalkerOfTheDay het volgende:
Mijn Samsung Galaxy Gio is aan vervanging toe, en ik wil dit keer ook wel eens een chinaphone proberen.
Als ik zie dat de GIO me ¤ 120,- heeft gekost, en wat ik krijg voor +/- ¤ 50,- meer in China lijkt me dat zeer interessant.
Nu is mijn oog gevallen op de JiaYu G4 advanced (4gb versie met 3000mA batterij) voor ongeveer 170 euro. Nu is mijn vraag, is er voor dat geld nog een beter alternatief volgens jullie ?
[ afbeelding ]
Link naar website (Antelife)
Bedankt voor je antwoord.quote:Op woensdag 4 december 2013 15:06 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon ff rap door een topic of drie bladeren, dan kom je erachter dat de Jiayu G4 inderdaad veel bang packed.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:27 schreef raymondvanechteren het volgende:
Ik ben op zoek naar een Chinese telefoon die ongeveer 4,3 inch moet zijn. Ik ga hem niet gebruiken om te gamen, maar het moet in ieder geval wel kleine apps kunnen afspelen. Het liefste heb ik wel een Ram geheugen van 1GB. Ik heb al enige ervaring met de Jiayu G3 en ik vind dit een erg goede telefoon. Ik wil wel dat het ongeveer dezelfde kwaliteit heeft, maar het liefst wil ik dat hij iets kleiner is.
Dus weten jullie een goede telefoon met (redelijk) hoge kwaliteit?
Alvast bedankt
+1. Ben al weken bezig voor een vriend. De prijs van de telefoon inclusief verzenden en import zal waarschijnlijk rond de ¤100-110 euro zijn. Dat is niets voor een relatief goedpresterende quadcore processor en een HD 720p scherm en vergelijkbare toestellen die wat goedkoper zijn bieden geen HD scherm en geen nieuwe quadcore processor aan, enkel dual. Vaak is het Ram geheugen ook belabberd (512MB of minder) en de batterij is ook om van te gaan huilen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 23:48 schreef shiznuts het volgende:
Wacht je ff op de WCDMA-versie van de G2F: http://ejiayu.com/Product-13.html .
499 CNY (/RMB) voor de TD-SCDMA versie die wel uit is.
AliExpress note: 'this is the Pre-sale,the processing time is approx 25 days'.
Als hij bij mij ejiayu boards laadt, denk ik altijd, hoe kun jij dat toch lezen... tot hij automatisch vertaalt in Chromequote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik.
De webshops hebben allemaal stuk voor stuk aangegeven medio december het apparaat (met WCDMA) op voorraad te hebben.quote:Op woensdag 4 december 2013 17:27 schreef RobertNL het volgende:
Eerste batch TD-SCDMA toestellen gaat morgen de deur uit, ergens vlak voor CNY zien de de WCDMA versie wel eens verschijnen verwcht ik.
Tja, die zeggen wel meer, als 1 dat zegt blijft de rest ook niet achterquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:07 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De webshops hebben allemaal stuk voor stuk aangegeven medio december het apparaat (met WCDMA) op voorraad te hebben.
Ohhh Chinese people...quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Tja, die zeggen wel meer, als 1 dat zegt blijft de rest ook niet achter. Was bij de G3, G4, G5 ook zo en vervolgens zeggen ze: Factory delay
.
Check gewoon zo af en toe; http://bbs.ejiayu.com/space-uid-3.html
De beste plek voor officieel nieuws (met google translate).
quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:18 schreef Ebbao het volgende:
[..]
Hij bevalt echter wel uitstekend. Scherm is prachtig, toestel zit goed in elkaar qua constructie en reageert erg vlot. Batterij is tot nu toe ook prima maar het is nog wat kort dag om daar iets zinvols over te zeggen.
De meegeleverde flipcover (of hoe dat dan ook heet) is echter wel te lelijk voor woorden. Ik kreeg een witte cover bij mijn zwarte toestel, what the hell were they thinking. Maar goed, iets met gegevens paard en bek enzo. Welke accessoires gebruiken jullie om hem te beschermen? Ik zit er aan te denken om even een siliconen bumper oid te bestellen, de Nederlandse en Belgische webshops zijn echter wel bijzonder overpriced.
ik moet blijkbaar eerst deze installerenquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:20 schreef One_conundrum het volgende:
http://xiaomi.eu/communit(...)anguage-v4-v5.19628/
iemand ervaring met deze gast zijn Roms voor de Mi2s?
Je interne geheugen, dus je 16/32GB.quote:Op zaterdag 7 december 2013 08:46 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
ik moet blijkbaar eerst deze installeren
http://xiaomi.eu/communit(...)overy-6-0-3-2.19686/
volgens deze manier;
Download latest recovery-signed-***.zip
Copy the file as “update.zip” in the root directory of your sdcard
Reboot into recovery and install the zip file
Maar wat verstaan ze onder sdcard op mijn Mi2s? Die zit er niet in namelijk...?
Bedankt voor de tipquote:Op zondag 8 december 2013 09:32 schreef Fasroslis het volgende:
Newman N2 Morgen in de PW Happy Hour. Zelfs voor de second chance slechts $107.99. Nu nog een reden vinden waarom ik deze nodig zou hebben.
Dan heb jij de laatste denk ik.quote:Op maandag 9 december 2013 10:28 schreef tharonny het volgende:
[..]
Bedankt voor de tipHeb er een weten te bemachtigen voor $107,99
Heb hem vanochtend rond een uur of 9 besteld. Toen stond er dat er nog +- 100 stuks waren.quote:Op maandag 9 december 2013 10:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dan heb jij de laatste denk ik.
Als ik nu klik zit die weer op de normale prijs. 272![]()
Jammer. Is best een leuk ding zo te zien. Misschien had ik hiermee m'n vriendin kunnen over halen over te stappen naar de china phones.
Netjes. Toen was ik net te druk met werk waardoor ik het vergeten ben. Anders had er ook wel 1 in m'n mandje gelegen.quote:Op maandag 9 december 2013 10:55 schreef tharonny het volgende:
[..]
Heb hem vanochtend rond een uur of 9 besteld. Toen stond er dat er nog +- 100 stuks waren.
Ben benieuwd. Leuke specs voor wat ik er voor betaald heb
Toen ik bestelde om 8u08 waren er nog 256, dus ruim aantal in de aanbieding, heb getwijfeld om er 5 in te slaan (maximaal toegestaan aantal), maar toch maar gelaten.quote:Op maandag 9 december 2013 10:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Netjes. Toen was ik net te druk met werk waardoor ik het vergeten ben. Anders had er ook wel 1 in m'n mandje gelegen.
Voor nog geen 80 euro is het een verdomd mooi telefoontje als ik de specs zo zie.
Toen zat ik nog in de auto helaas.quote:Op maandag 9 december 2013 13:48 schreef Fasroslis het volgende:
[..]
Toen ik bestelde om 8u08 waren er nog 256, dus ruim aantal in de aanbieding, heb getwijfeld om er 5 in te slaan (maximaal toegestaan aantal), maar toch maar gelaten.
Je kan met DHL verzending kiezen in sommige gevallen en dan is hij lekker snel binnen. Kost wel iets meer.quote:Op maandag 9 december 2013 14:28 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke, telefoon van mijn vriendin is nu toch echt kapot. Voordeel: ze is over 10 dagen jarig, dus ik heb een cadeau :p
Hoe snel heb je zo'n Chinese telefoon over het algemeen binnen? Jiayu 3GT bijvoorbeeld? Of andere telefoons die vergelijkbaar zijn.
mail en sms krijg ik wel gewoon notifications van..quote:Op woensdag 11 december 2013 12:13 schreef RDMKR het volgende:
even kijken in je app settings? notifications kun je daar per app aan en uit zetten. lijkt me sterk dat het specifiek aan jiayu g4 ligt, is gewoon standaard android toch. misschien staat het als default uit in de rom of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |