abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 november 2013 @ 13:38:49 #126
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133543945
Ik koop helaas geen vlees bij de Lidl omdat het geen bio is, behalve een heel klein assortiment.
Moet wel zeggen dat bijvoorbeeld de varkenshaasjes er wel goed uitzien! Duitsers zijn daar gewoon beter in, in goed vlees selecteren. Maargoed, ik wil niet weten hoe die dieren geleefd hebben. Achter een lage vleesprijs gaat nogal wat leed schuil, ben ik bang.

Heb wel gezondigd door voor mijn echtgenoot hertenbiefstuk te kopen. Ik vraag me af in hoeverre deze bambi's een beetje leuk hebben rondgescharreld. Weet iemand dat?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133544043
Ik heb nog nooit gehoord van hertenboerderijen, maar dat wil niet zeggen dat ze niet bestaan. Zelf denk ik dat het vlees is van in het wild geschoten herten. Maar dat is wat ik denk, geen feit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_133544592
ze zijn er wel
http://www.debouvrie.com/fokkerij.html

En hemeltje, ik kom net van lidl vandaan...alsof alles gratis weggegeven werd. Lange rijen, veel oudjes (normaal geen probleem mee, maar ze waren nu erg traag en de gangpaden aan het versperren), Mensen die gewoon de winkelkarren ergens neerzetten en dan de boodschappen bij karretjes gaan brengen (en altijd NET op de plek waar ik moet wezen en dat de kar ook niet even verschoven kan worden want of er staan mensen die ik anders aanrijd of ik word met een blik die mij dood aangekeken door de 'eigenaar' van de wagen) bijna alle verse broodjes waren op (er lagen nog 5 ham/kaas croissants) en er stond een ruziënd stel voor me in de rij die het oa niet eens waren over de manier waarop de ander met dochterlief aan het omgaan was en dochterlief van moeheid/ellende niks anders kon doen dan janken (waar de toch al geïrriteerde ouders nog geïrriteerder van werden).

En dat na een bezoekje aan action waar het al even druk was en ook irritant trage mensen met winkelwagens, trekmandjes en scootmobielen de paden aan het bezetten waren (en fijn met elkaar gaan staan kletsen door alle wagens/mandjes waardoor je er al helemaal niet meer langs kan komen).


Verder ben ik helemaal zen hoor :Y (morgen ofzo ;) )
pi_133544674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:12 schreef kvd het volgende:
ze zijn er wel
http://www.debouvrie.com/fokkerij.html

En hemeltje, ik kom net van lidl vandaan...alsof alles gratis weggegeven werd. Lange rijen, veel oudjes (normaal geen probleem mee, maar ze waren nu erg traag en de gangpaden aan het versperren), Mensen die gewoon de winkelkarren ergens neerzetten en dan de boodschappen bij karretjes gaan brengen (en altijd NET op de plek waar ik moet wezen en dat de kar ook niet even verschoven kan worden want of er staan mensen die ik anders aanrijd of ik word met een blik die mij dood aangekeken door de 'eigenaar' van de wagen) bijna alle verse broodjes waren op (er lagen nog 5 ham/kaas croissants) en er stond een ruziënd stel voor me in de rij die het oa niet eens waren over de manier waarop de ander met dochterlief aan het omgaan was en dochterlief van moeheid/ellende niks anders kon doen dan janken (waar de toch al geïrriteerde ouders nog geïrriteerder van werden).

En dat na een bezoekje aan action waar het al even druk was en ook irritant trage mensen met winkelwagens, trekmandjes en scootmobielen de paden aan het bezetten waren (en fijn met elkaar gaan staan kletsen door alle wagens/mandjes waardoor je er al helemaal niet meer langs kan komen).


Verder ben ik helemaal zen hoor :Y (morgen ofzo ;) )
Klinkt als een heerlijke zaterdag ;)

Straks ook eventjes naar de Lidl! Kijken of ze nog wat luxe vlees hebben en cranberrysaus :)
pi_133544998
In mijn dorp is de Albert Heijn momenteel tien dagen gesloten wegens een grote verbouwing.. De enige andere sueprmarktoptie die er vlakbij is, is de flink grote Lidl die er pal naast zit. Ik vraag me af hoeveel mensen er straks overschakelen van AH naar de Lidl na er anderhalve week noodgewongen boodschappen te hebben gedaan waarbij ze ongeveer de helft hoefden te betalen voor een kar vol boodschappen. *)

Was net wel chaos qua drukte bij de Lidl (AH dicht + zaterdag = pandemonium!), maar iedereen bleef er vooralsnog erg vrolijk onder. :)

Ik blijf het wel irritant vinden dat ze bij Lidl geen mandjes hebben, maar alleen karretjes. Ik haat boodschappen doen met een karretje (heb nooit zoveel nodig)
Let me see you stripped down to the bone
pi_133545092
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:33 schreef minilot het volgende:
In mijn dorp is de Albert Heijn momenteel tien dagen gesloten wegens een grote verbouwing.. De enige andere sueprmarktoptie die er vlakbij is, is de flink grote Lidl die er pal naast zit. Ik vraag me af hoeveel mensen er straks overschakelen van AH naar de Lidl na er anderhalve week noodgewongen boodschappen te hebben gedaan waarbij ze ongeveer de helft hoefden te betalen voor een kar vol boodschappen. *)

Was net wel chaos qua drukte bij de Lidl (AH dicht + zaterdag = pandemonium!), maar iedereen bleef er vooralsnog erg vrolijk onder. :)

Ik blijf het wel irritant vinden dat ze bij Lidl geen mandjes hebben, maar alleen karretjes. Ik haat boodschappen doen met een karretje (heb nooit zoveel nodig)
Hier vraag ik me af in hoeverre de warme bakker en AH zijn klanten aan het kwijtraken is door de verse brood afdeling. En hoeveel de extra omzet van AH was in de 10/11 weken dat Lidl dicht was.
pi_133545126
Ik doe mijn boodschappen altijd op een doordeweekse dag tussen 19.00 - 20.00u. Zeeën van ruimte, geen wachtrij en de schappen worden vaak in de avonduren aangevuld voor de volgende dag. Het enige nadeel is dat er op dat moment geen vers brood verkrijgbaar is. Ik heb dit opgelost door mijn buurvrouw of mijn moeder in de ochtend vers brood te laten halen bij de bakker of de supermarkt.
Je kunt zeggen wat je wilt.
pi_133545130
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:33 schreef minilot het volgende:
Ik blijf het wel irritant vinden dat ze bij Lidl geen mandjes hebben, maar alleen karretjes. Ik haat boodschappen doen met een karretje (heb nooit zoveel nodig)
Terechte klacht inderdaad!
pi_133545586
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 14:33 schreef minilot het volgende:

Ik blijf het wel irritant vinden dat ze bij Lidl geen mandjes hebben, maar alleen karretjes. Ik haat boodschappen doen met een karretje (heb nooit zoveel nodig)
Ik zag gisteren voor het eerst mandjes bij onze Lidl ^O^
pi_133546169
Net bij de Lidl bakkerij krenten carre gehaald. Kruising tussen een oliebil en een zacht krentenbolletje. Niet normaal hoe lekker.
Zu hause ist alles besser
pi_133548443
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 15:04 schreef Sarabi het volgende:

Ik zag gisteren voor het eerst mandjes bij onze Lidl ^O^
Oh dat zou fijn zijn als dat overal komt!

Allemaal erg lekkere dingen bij de Lidl op het moment :9 Heb ook weer vanillestokjes meegenomen en de fudge is was ook erg lekker! Heb ook een nieuw brood ontdekt, een ciabatta met olijven en gedroogde tomaat. Was nog warm O+ En daar had ik roomboter met walnoten op :9~
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 23 november 2013 @ 17:36:38 #137
163650 Greys
pi_133548867
Lekker he die fudge :D

De afbak-breekbroden van Lidl vind ik ook erg lekker! :9
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 23 november 2013 @ 17:39:21 #138
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_133548927
Ik vind die fudge te droog.
Niet dat-ie niet opgaat, maar hij is zo kruimelig.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_133549151
quote:
[img]http:fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 23 november 2013 13:38 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik koop helaas geen vlees bij de Lidl omdat het geen bio is, behalve een heel klopgesloten.timent.
Moet wel zeggen dat bijvoorbeeld de varkenshaasjes er wel goed uitzien! Duitsers zijn daar gewoon beter in, in goed vlees selecteren. Maargoed, ik wil niet weten hoe die dieren geleefd hebben. Achter een lage vleesprijs gaat nogal wat leed schuil, ben ik bang.

Heb wel gezondigd door voor mijn echtgenoot hertenbiefstuk te kopen. Ik vraag me af in hoeverre deze bambi's een beetje leuk hebben rondgescharreld. Weet iemand dat?
Ik koop het gewone vlees bijna nooit. Veel vocht, gehakt veel te vet, en gewoon niet zo lekker. Ik heb zelf jaren in een verse supermarkt slagerij gewerkt, ken alle grapjes die ze uithalen, maar Lidl spant de kroon, ze winnen het zelfs van AH, en dat is knap! Duitsers gaan volgens mij nog meer dan Nederlanders voor kwantiteit ipv kwaliteit.

Het wild daar vind ik wel erg goed.. ik weet het niet zeker maar volgens mij is het bij wild verplicht dat ze wild zijn.. voor zover ik weet zijn herten nauwelijks te houden in stallen er, ze zijn enorm stress gevoelig en gaan daar ook makkelijk aan dood. Dus die beesten kunnen al niet in kleine hokjes worden opgedlot
  zaterdag 23 november 2013 @ 18:01:25 #140
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_133549411
Ik was van de week weer eens sinds jaren bij mijn buurt Lidl.. Die was veranderd zeg... Mandjes op wieltjes, bio-gehakt, verse broodjes afdeling, gemoderniseerde koeling/vries vakken. Daarnaast delicatesse producten die je niet bij de AH vindt.. ^O^
Maar goed ik ben in de positie dat ik een AH en een Vomar binnen 100 m heb en dat de Lidl +/- 500 m weg is ... Gemakzucht ... we gaan het zien.
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_133550249
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:36 schreef Greys het volgende:
Lekker he die fudge :D

De afbak-breekbroden van Lidl vind ik ook erg lekker! :9
De maple fudge vind ik heerlijk, maar de wiskey vind ik een stuk minder. Dat ie wat droger is, vind ik juist fijn.

Weet iemand of non-food artikelen (studio 100 spul) die vanaf maandag in de verkoop gaan, ook echt pas vanaf die dag verkocht worden of dat ze er stiekem morgen al liggen?
pi_133551440
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:32 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

De maple fudge vind ik heerlijk, maar de wiskey vind ik een stuk minder. Dat ie wat droger is, vind ik juist fijn.

Weet iemand of non-food artikelen (studio 100 spul) die vanaf maandag in de verkoop gaan, ook echt pas vanaf die dag verkocht worden of dat ze er stiekem morgen al liggen?
Grote kans dat het er al ligt, ik was van de week bij de wibra voor een shirtje uit de folder. Folder ging maandags in maar was al uitverkocht omdat het zaterdags al in de winkel wordt gelegd..... Zegt niks over de Lidl natuurlijk, maar ik merk dit wel vaker. Dus als je het echt wil hebben zou ik morgen eind van de dag gaan kijken...
pi_133551609
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 november 2013 18:32 schreef AnnaNiem het volgende:

[..]

De maple fudge vind ik heerlijk, maar de wiskey vind ik een stuk minder. Dat ie wat droger is, vind ik juist fijn.

Weet iemand of non-food artikelen (studio 100 spul) die vanaf maandag in de verkoop gaan, ook echt pas vanaf die dag verkocht worden of dat ze er stiekem morgen al liggen?
Non-food word in de na middag ervoor vaak bijgevuld. Kleine artikelen word geen moeite over gedaan. Als er computers of iets zijn, dan mogen die wel pas op de originele datum verkocht worden.

Zo was het tenminste altijd.
  zaterdag 23 november 2013 @ 19:37:24 #144
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_133551987
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:49 schreef Nico987 het volgende:

[..]

Ik koop het gewone vlees bijna nooit. Veel vocht, gehakt veel te vet, en gewoon niet zo lekker. Ik heb zelf jaren in een verse supermarkt slagerij gewerkt, ken alle grapjes die ze uithalen, maar Lidl spant de kroon, ze winnen het zelfs van AH, en dat is knap! Duitsers gaan volgens mij nog meer dan Nederlanders voor kwantiteit ipv kwaliteit.

Het wild daar vind ik wel erg goed.. ik weet het niet zeker maar volgens mij is het bij wild verplicht dat ze wild zijn.. voor zover ik weet zijn herten nauwelijks te houden in stallen er, ze zijn enorm stress gevoelig en gaan daar ook makkelijk aan dood. Dus die beesten kunnen al niet in kleine hokjes worden opgedlot
Aha, helder.
Dan houd ik het bij een hertje zo nu en dan. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_133553087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 november 2013 17:49 schreef Nico987 het volgende:
Ik koop het gewone vlees bijna nooit. Veel vocht, gehakt veel te vet, en gewoon niet zo lekker. Ik heb zelf jaren in een verse supermarkt slagerij gewerkt, ken alle grapjes die ze uithalen, maar Lidl spant de kroon, ze winnen het zelfs van AH, en dat is knap! Duitsers gaan volgens mij nog meer dan Nederlanders voor kwantiteit ipv kwaliteit.
Ik snap dit niet zo goed, waarom komen ze dan zo vaak goed uit testen?
Bijv. http://www.distrifood.nl/(...)-slagers-DIS125635W/

En mijn ervaring is eigenlijk dat er bij bijv. de kipfilet veel minder water vrij komt (vergeleken met die van AH bijvoorbeeld)

[ Bericht 0% gewijzigd door Trusten op 24-11-2013 20:06:53 ]
pi_133559437
Ik snap het ook niet! Vind juist het vlees van de Lidl erg fijn! En van een andere, niet nader te noemen supermarkt (past niet in dit topic ;) ).
pi_133563771
Vlees is een ambachtelijk product, ik koop wel eens gehakt bij de supermarkt en een bio kippe dij, maar vlees koop ik bij de slager en wie beweert dat lidl vlees beter is dan een goede slager, is knettergek en zou per direct geen smaak testen meer moge n doen..
  zondag 24 november 2013 @ 01:39:17 #148
356099 Awesome_
UNSTOPPABLE.
pi_133564049
Mijn favoriete Lidll product:



Gewoon goede voedingswaarde per gram product, wat te zien is hier:



En voor een cent of zeventig ook nog eens een van de goedkoopste14.gif
BEASTMODE
pi_133564121
Terwijl ik dit tik realiseer ik mij dat ik laatst op aanraden wat delicieux wild het gekocht, voor het eerst echt lekker supermarkt vlees op. Weleens een biefstukje, entrecote etc gegeten van concurrenten, maar vond dat heel vaak taai of gewoon niet echt lekker.

Maar ik durf hier de beweren dat nog nooit iemand een kogelbiefstuk bij een supermarkt heeft gekocht met uitzondering van de supermarkten met versslager (alleen c1000 soms nog?). Ik heb een paar dagen in de snijhal van een grote keten gesneden. De delen waar biefstuk uitgesneden werd was zeker 5x zo groot als dat mij door de slager op mijn daarvoor was verteld. Zeker 50% sneed het vlees in de verkeerde richting, er werden uit die bijna hele bil gewoon biefstuk gesneden, zonder reden werdt dit kogel of gewoon. Dat zal niet alleen in de hal van deze keten zijn.. in de hele hal stonden denk ik 2 slagers, de rest waren uitzendkrachten net als ik, maar mij was nog iets voor gedaan.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 24 november 2013 @ 02:23:25 #150
163650 Greys
pi_133565021
quote:
0s.gif Op zondag 24 november 2013 01:41 schreef Nico987 het volgende:
Maar ik durf hier de beweren dat nog nooit iemand een kogelbiefstuk bij een supermarkt heeft gekocht met uitzondering van de supermarkten met versslager (alleen c1000 soms nog?).
Ik heb wel eens van die Greenfields kogelbiefstuk gekocht bij de AH hoor.
Maar dat zal mij dan ook wel 'knettergek' maken :+
EDIT: kennelijk las ik het verkeerd, hoe je het bedoelde?

De Lidl varkenshaas vond ik lekkerder dan die van de slager. Bite me.

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 24-11-2013 12:05:17 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')