abonnement Unibet Coolblue
pi_133144557
Hallo,
Ik moet deze week verhuizen van Alkmaar naar Utrecht.
Nu had ik daarvoor een verhuisservice gevonden, maar die is zijn mobiel kwijt. (kreeg net iemand aan de lijn die de mobiel op straat heeft gevonden)

Het is echt op korte termijn binnen 3 dagen bijv. dus moet wat anders regelen.

Het begaat om een kleine verhuizing: Woon momenteel in een 1 kamer woning. en ga ook naar een 1 kamer woning.

Weet iemand toevallig een goedkope goede verhuisservice, of tips wat ik het beste kan doen?
Ondertussen zoek ik even verder.
  maandag 11 november 2013 @ 12:57:01 #2
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_133144582
Kijk eens op werkspot of marktplaats. Daar moet iets tussen staan, lijkt me?
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
pi_133144586
Ik zou gewoon zo'n verhuisvrachtwagentje huren. Kost je 100 euro en dan kun je gewoon alles in 1 keer verhuizen. Heb je wel even iemand nodig die komt helpen met in en uitladen
pi_133144725
Goeie smoes om onder je afspraken uit te komen, gewoon zeggen dat je die persoon niet bent en die telefoon hebt gevonden!
Terwijl de vinder na TS' telefoontje wist dat de telefoon van 'Verhuisservice Sjakie' is en deze terug kon bezorgen dezelfde dag.
5 Ferrari's op videoband!
pi_133144756
Ik ken nog wel een Joegoslaaf...... ;)
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
pi_133144766
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:05 schreef Superted het volgende:
Ik ken nog wel een Joegoslaaf...... ;)
En ik een Amerikaan. Gaan we elke buitenlander opnoemen die we kennen?
pi_133144789
quote:
Duur joh.. 99 euro voorrijkosten.. enz

De gene die ik had was 45 euro inclusief alles verder geen kosten. per uur. Maar bedankt

Even kijk op marktplaats
pi_133144799
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

En ik een Amerikaan. Gaan we elke buitenlander opnoemen die we kennen?
pff kerel chill.
May I say, what a SMASHING blouse you have on?
pi_133144984
Hier in Groningen verhuizen studenten vaak met een gehuurde bakfiets.
pi_133145074
voor 45 per uur doe ik het ook wel, wel minimale afname van 6 uur dan
pi_133145238
Vraag hulp bij FHF, misschien zijn er zelfs mensen gek genoeg om het gratis te doen.
pi_133145376
Net 1ntje gebeld in Utrecht 400 a 500 euro totaal met 2 extra verhuizers..0_0

zat eerder te denken aan max 150-200 totaal .

2 personen nemen niet op op marktplaats.. pfff
pi_133145741
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 13:29 schreef chrisssj2 het volgende:
Net 1ntje gebeld in Utrecht 400 a 500 euro totaal met 2 extra verhuizers..0_0

zat eerder te denken aan max 150-200 totaal .

2 personen nemen niet op op marktplaats.. pfff
Haha! Je denkt dat je het uurloon van 2 man, de huur van een vrachtwagen, benzine en BTW bij een verhuizing voor 150E hebt?? :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133145762
Ik had eenzelfde situatie (studentenkamer naar studio 180 km verderop) en dat zou me rond de 650E kosten. Heb uiteindelijk een blik vrienden opengetrokken en een vrachtwagentje gehuurd.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133146448
Is het niet goedkoper om een busje te huren en zelf te rijden?
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_133147103
Ik heb geen rijbewijs.. en heb niet echt veel contacten
en SKV. de bedoeling is niet 2 man perse. 1 man kan ook. en ik zei 150-200 ongv.

iedergeval niet 500 of 600 euro...
pi_133147150
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:28 schreef chrisssj2 het volgende:
Ik heb geen rijbewijs.. en heb niet echt veel contacten
en SKV. de bedoeling is niet 2 man perse. 1 man kan ook. en ik zei 150-200 ongv.

iedergeval niet 500 of 600 euro...
Dan stel je onrealistische eisen. Gaat je echt never nooit lukken voor dit bedrag. Zelf een vrachtwagentje huren en heen en weer rijden kost je al meer. Dat wordt heus niet goedkoper als je er nog iemand bij huurt voor het sjouwwerk.

Conclusie: meer budget regelen. Ik heb het uiteindelijk niet gedaan omdat ik wat vrienden kon regelen, maar ik kan me goed voorstellen dat je zoveel kwijt bent. Het maakt daarnaast ook nog uit hoe hoog je woonde en hoe hoog je gaat wonen (ivm het gesleep met je spullen naar boven). Begane grond is goedkoper dan een zolderetage.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  maandag 11 november 2013 @ 14:30:50 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133147177
voor 150 euro kan je net een busje huren voor een dag. En jij denkt dat 2 man zich daarvoor gaan uitsloven voor je?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133147269
Oh, en daarnaast wens ik TS succes met voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en ook nog binnen 3 dagen willen verhuizen. Volgens mij moet je bij de meeste bedrijven echt een week of 4 tevoren boeken.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133147275
Ik zei net. Hoeft niet 2 man. Kan ook 1 man.

Zoals ik zei ik had iemand geregeld die 45 euro per uur was ZONDER bij kosten zoals voorrijkosten busje huren enz. En dan zouden we het zelf doen. Dus zeg dat het 3 uur duurt 45x 3. Naja laten we zeggen 200 euro. HIj bood me ook aan met nog een extra persoon dan 65 per uur.. maar doet hoefte van mij niet ik help zelf mee.

Maarja die man heeft zijn telefoon verloren uitgerekend nu!
pi_133147298
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2013 14:34 schreef Skv het volgende:
Oh, en daarnaast wens ik TS succes met voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en ook nog binnen 3 dagen willen verhuizen. Volgens mij moet je bij de meeste bedrijven echt een week of 4 tevoren boeken.
Misschien of Valt mee, ik had net iemand te pakken die morgen kan verhuizen alleen ja 400 euro ongv..
  maandag 11 november 2013 @ 14:36:00 #23
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133147311
Alkmaar > Utrecht is een dik uur rijden toch? Hij moet heen en weer, 2x rijden? in- en uitpakken, ben je zo meer dan drie uur bezig lijkt me.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133147654
quote:
11s.gif Op maandag 11 november 2013 14:36 schreef Catch22- het volgende:
Alkmaar > Utrecht is een dik uur rijden toch? Hij moet heen en weer, 2x rijden? in- en uitpakken, ben je zo meer dan drie uur bezig lijkt me.
Inladen (uitgaande dat je alles al in dozen hebt) (2 uur minimaal)
Rijden (1 uur minimaal)
Uitladen en in nieuwe woning plaatsen (2 uur minimaal)
Terugrijden (1 uur minimaal)

Dan zit je alsnog op 6 uur. Als het verkeer mee zit en je op de begane grond woont in beide appartementen en je alles al in dozen hebt staan en het niet uitgepakt hoeft te hebben. En dan heb ik 2 uur nog heel krap geschat, helemaal als iemand alle zware en grote dingen in zijn eentje moet gaan sjouwen. Ik zou uitgaan van veel meer tijd.

Ik ben onlangs ook binnen dezelfde stad verhuisd. Busje gehuurd en 6 man hulp. We moesten dan wel wat vaker heen en weer (3 keer), maar het verhuizen kostte ongeveer 7 uur. En daarna moest alles nog worden uitgepakt en in elkaar gezet etc.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_133147714
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2013 14:35 schreef chrisssj2 het volgende:

[..]

Misschien of Valt mee, ik had net iemand te pakken die morgen kan verhuizen alleen ja 400 euro ongv..
Als ze het daarvoor volledig doen dan zou ik niet twijfelen. Dat is echt een schijntje.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')