abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 6 november 2013 @ 18:17:59 #251
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_132971053
quote:
Sowieso mooi appartement (eigenlijk meer een maisonette) in een bijzonder leuke buurt in Amsterdam. :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_132985057
quote:
Sfeervolle etagewoning gelegen op de 1e etage met authentieke details.
"Laten we dat erbij zetten, dat vinden mensen geweldig!"
Alleen jammer dat ze niet te vinden zijn. Of je moet de vloer van de WC meerekenen, of de schoorstenen voor de gaskachels.



De rest van de foto's
pi_132985307
quote:
O+

Wauw... ja vind ik wel ^O^
Ik vind de trap in dat appartement erger eigenlijk :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_132985567
Mooie zitkuil....ehh zitbult?



Met gratis doorgerookt en uitgezakt bankstel



Rest van het huis kan op zich ook wel wat aandacht gebruiken.
  Moderator woensdag 6 november 2013 @ 23:20:35 #255
236264 crew  capricia
pi_132986548
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef R2R het volgende:
Mooie zitkuil....ehh zitbult?

[ afbeelding ]

Met gratis doorgerookt en uitgezakt bankstel

[ afbeelding ]

Rest van het huis kan op zich ook wel wat aandacht gebruiken.
Nou, dat huis is idd flink doorrookt. Maar door een vraagprijs van 130 K kun je wel wat opknapkosten opbrengen.
Definitely not CIA
  woensdag 6 november 2013 @ 23:31:27 #257
401956 _Dido_
Remember me!
pi_132987036
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:19 schreef kvd het volgende:
Een woonhuis wat museum-achtig aandoet. Bv deze keuken

[ afbeelding ]

Alle foto's zijn het bekijken waard, vraag me wel af of hier lekker in te leven is...
http://www.funda.nl/koop/(...)hoge-der-a-17/fotos/
zou er niet willen wonen, maar wow, wat een supergaaf huis!
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_132991936
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef R2R het volgende:
Mooie zitkuil....ehh zitbult?

[ afbeelding ]

En dan heb je visitie en dan kom je aangehobbeld met wat drankjes op je blad en dan Hoppa vergeet je de opstap >:)
  donderdag 7 november 2013 @ 07:08:33 #259
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_132991994
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:00 schreef R2R het volgende:
Mooie zitkuil....ehh zitbult?

[ afbeelding ]

Met gratis doorgerookt en uitgezakt bankstel

[ afbeelding ]

Rest van het huis kan op zich ook wel wat aandacht gebruiken.
Wat zou het nut zijn van dat ene dwarse glasblok op de vloer van die bovenste foto?
***
pi_132992251
quote:
7s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:54 schreef k_man het volgende:
@Kluskonijn;

Dat is altijd zo. Architectuur heeft tijd nodig. De troep van vroeger is inmiddels verdwenen, alleen wat goed was staat er nog.
De troep van vroeger verdwenen? Ik weet in ieder geval in Leeuwarden heel wat voorbeelden waar prachtige gebouwen verdwenen zijn en er dramatische troep voor terug gekomen is, zoals hier:


dit stond er


dit staat er nu
  donderdag 7 november 2013 @ 09:46:42 #261
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_132993936
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat zou het nut zijn van dat ene dwarse glasblok op de vloer van die bovenste foto?
Daar zou ik mijn nek over breken!
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_132998361
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:00 schreef Snoopyfrl het volgende:
De troep van vroeger verdwenen? Ik weet in ieder geval in Leeuwarden heel wat voorbeelden waar prachtige gebouwen verdwenen zijn en er dramatische troep voor terug gekomen is, zoals hier:

[ afbeelding ]
dit stond er

[ afbeelding ]
dit staat er nu
Dat onderschrijft toch precies wat ik zei? De troep uit de jaren 80 is nog grotendeels aanwezig.

Wat er nu nog staat aan gebouwen van voor 1900 zijn panden die kwalitatief goed waren en de tand des tijds hebben doorstaan. Dat laat onverlet dat er natuurlijk ook panden verdwenen zijn waarvan we dat achteraf wél jammer vinden. Met andere woorden: dat wat er nu nog staat kwalitatief goed is, wil niet zeggen dat alles wat kwalitatief goed was er nu nog staat. :)

Het wordt nogal off-topic, dus laten we er niet al teveel discussie aan wagen.
  donderdag 7 november 2013 @ 12:24:50 #263
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132999521
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 07:08 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Wat zou het nut zijn van dat ene dwarse glasblok op de vloer van die bovenste foto?
De vloer draait daar weg, dus er moest iets onder het 'muurtje'.

Als ze hem er recht onder hadden gezet was er ruimte tussen de verhoogde vloer en het blok ontstaan, dus dan maar de beunhaasmanier.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_133000326
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2013 23:31 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

zou er niet willen wonen, maar wow, wat een supergaaf huis!
Wat een huis! Te gek! Als ze voor die prijs alles erin laten staan, kun je meteen de deuren als antiquariaat openen. Ik heb daar wel een paar juweeltjes gezien.

Verder: bijzonder smaakvol in Maastricht. Je moet er wel tegenkunnen dat Andre Rieu bijna je buurman is.
GRAAG VERWIJDEREN
  donderdag 7 november 2013 @ 13:21:53 #265
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_133001644
Makelaar fotografeert per ongeluk wietplantage :D

Een makelaar uit het Engelse Easton heeft per ongeluk een woning online aangeboden met daarbij een foto waarop een wietplantage te zien is.

De slaapkamer in het huis staat vol plantenbakken, terwijl ook de bekabeling, ventilatiebuizen en ventilatoren opvallen.

Nadat een woningzoekende de wietplantage opmerkte, verwijderde makelaarsbedrijf Besley Hill de afbeelding van de website. Net iets te laat, aangezien de foto al rondging op sociale media.

Het huis, met omgerekend een waarde van een kleine 155.000 euro, werd na de ontdekking direct binnengevallen door de politie. De wietplantage werd ontmanteld, maar er vonden geen arrestaties plaats, schrijft The Telegraph.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)uk-wietplantage.html
  donderdag 7 november 2013 @ 13:34:42 #266
389984 zeefje
Allesvergetend
pi_133002166
Wat een super mooi huis in mijn woonplaats. Nooit gedacht dat Alblasserdam zo een mooi en duur huis kende.

moderne sportzaal;


riante thuisbioscoop ;


Zwembad(je)


De rest van de foto's is ook waard om te bekijken

Dit huis
I like the way you look at me with those beautiful eyes
pi_133004283
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef div-er het volgende:
bijzonder smaakvol in Maastricht.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef zeefje het volgende:
Wat een super mooi huis in mijn woonplaats.
Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2013 14:33:40 ]
pi_133004550
Gut hemel wat een lillijk huis :@ althans, de inrichting etc. Best potentie, die stulp, maar wat deze mensen er mee gedaan hebben.. mèn... :X
Ja doei.
pi_133007929
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Makelaar fotografeert per ongeluk wietplantage :D

Een makelaar uit het Engelse Easton heeft per ongeluk een woning online aangeboden met daarbij een foto waarop een wietplantage te zien is.

De slaapkamer in het huis staat vol plantenbakken, terwijl ook de bekabeling, ventilatiebuizen en ventilatoren opvallen.

Nadat een woningzoekende de wietplantage opmerkte, verwijderde makelaarsbedrijf Besley Hill de afbeelding van de website. Net iets te laat, aangezien de foto al rondging op sociale media.

Het huis, met omgerekend een waarde van een kleine 155.000 euro, werd na de ontdekking direct binnengevallen door de politie. De wietplantage werd ontmanteld, maar er vonden geen arrestaties plaats, schrijft The Telegraph.

http://www.nu.nl/opmerkel(...)uk-wietplantage.html

Jeroentje.
pi_133008135
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 16:03 schreef jpajs het volgende:
uit het Engelse Easton heeft per ongeluk een woning online aangeboden met daarbij een foto waarop een wietplantage te zien is.

Gek nieuwsbericht, dat is geen draaiende plantage.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_133008159
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 12:47 schreef div-er het volgende:

[..]

Wat een huis! Te gek! Als ze voor die prijs alles erin laten staan, kun je meteen de deuren als antiquariaat openen. Ik heb daar wel een paar juweeltjes gezien.

Verder: bijzonder smaakvol in Maastricht. Je moet er wel tegenkunnen dat Andre Rieu bijna je buurman is.
:D _O-
pi_133009500
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 13:34 schreef zeefje het volgende:
Wat een super mooi huis in mijn woonplaats. Nooit gedacht dat Alblasserdam zo een mooi en duur huis kende.

Dit huis
Duur optrekje; de installatie is alleen al een flinke duit waard zie ik.
Crestron Domotica en Kaleidescape * systeem kost een flinke duit. Wel leuk spul. :9

*Maar vervolgens gooien ze de bar naast het scherm. |:( :X
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:35:22 #273
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133031333
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 08:00 schreef Snoopyfrl het volgende:

[..]

De troep van vroeger verdwenen? Ik weet in ieder geval in Leeuwarden heel wat voorbeelden waar prachtige gebouwen verdwenen zijn en er dramatische troep voor terug gekomen is, zoals hier:

[ afbeelding ]
dit stond er

[ afbeelding ]
dit staat er nu
:'( :'( :'( - volledig met je eens.
Vergelijkbaar met de ravage die in de gemeente Utrecht in de jaren 1960 is aangericht in de binnenstad - een hele historische woonwijk, inclusief een prachtig Jugendstil/Art Deco-gebouw, volledig *geplet* voor het architectonische drama 'Hoog Catharijne', wat niet ten onrechte door alle hardcore-Utrechters wordt aangeduid als 'Hoog Chagrijne'. :r :r :r

[ Bericht 10% gewijzigd door HetKlusKonijn op 08-11-2013 01:40:53 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 8 november 2013 @ 01:45:00 #274
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_133031440
quote:
6s.gif Op donderdag 7 november 2013 14:33 schreef k_man het volgende:

[..]

[..]

Laten we het er maar op houden dat smaken verschillen. :P
Eensch. Het was wellicht ooit een fraaie op-stand villa, nu typisch een optrekje voor een smakeloze nouveau riche- maffiosum. Nee dank u. :{w
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_133031549
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:50 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Tja, toen bouwen nog echt een ambacht was en men aandacht kon besteden aan details. Na de oorlog is dat verschoven naar snel, goedkoop en makkelijk.
Tja vroeger was arbeid goedkoop en bouwproducten duur, nu is arbeid duur en bouwproducten goedkoop. Logische ontwikkeling.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')