abonnement Unibet Coolblue
pi_132374436


Waar ben ik nu weer beland?
Welkom in het centrale Pokémon topic op FOK!! Voor de release van Black & White kreeg elk deel zijn eigen topic, maar die liepen, zodra de game een paar maanden uit was, niet bijzonder goed meer. Hoeft ook niet, maar hopelijk krijgt de franchise op deze manier een impuls op het forum. Bovendien kun je hier ook terecht met vragen en opmerkingen over de vele andere games uit zowel de hoofdserie als alle spin-offs.

Hoewel ik denk dat iedereen wel weet waar Pokémon over gaat, toch even een korte uitleg, te beginnen met de geschiedenis.

De geschiedenis van Pokémon, dat is vast reuze interessant.
Dat is het zeker! Het begon allemaal met Pokémon Red, Green en Blue in Japan, waar ze in 1996-1997 verschenen op de Game Boy. De games werden een groot succes, niet alleen in het Aziatische land, maar ook in Noord-Amerika, Australië en Europa, waar Pokémon Red en Blue in 1998-1999 uitkwamen. Een jaar later verscheen ook nog Pokémon Yellow, dat gericht was op fans van de tekenfilmserie (animé). Deze vier games vormden uiteindelijk de eerste generatie, bestaande uit 151 Pokémon.

De tweede generatie zag in 2000-2001 het levenslicht, volledig in kleur op de GameBoy Color. Pokémon Gold en Silver, en uiteindelijk ook Pokémon Crystal, voegden een heel aantal nieuwe features toe aan de sterke fundering die gelegd was met de eerste generatie; features die we tien jaar later, ondertussen in de vijfde generatie, nog steeds tegenkomen. Naast 100 nieuwe pokémon werden bijvoorbeeld ook breeding, de dag/nacht cyclus en de optie om als meisje te spelen geďntroduceerd.

Hoewel de initiële hype rond Pokémon toen al weg was, verkochten de games uit de tweede generatie goed en werd er een derde generatie aangekondigd. Pokémon Ruby en Sapphire kwamen in 2002-2003 uit en voerden de speler weg van de twee provincies uit de eerste twee generaties (Kanto en Johto). Daarvoor in de plaats werd het eiland Hoenn geďntroduceerd, waar 135 nieuwe pokémon gevangen konden worden. Dit bracht het totaal aantal pokémon op 386. Deze games, die op de Game Boy Advance uitkwamen, konden echter niet ruilen met games uit de eerste twee generaties. Daardoor waren 184 van 251 originele pokémon niet beschikbaar in het spel, een tegenvaller in een franchise die als motto "Gotta catch 'em all!" heeft. Dit werd echter opgelost met de introductie van Pokémon FireRed en LeafGreen, remakes van de games waar het allemaal mee begon, vijf jaar eerder. Later kwam er ook nog Pokémon Emerald uit, een geüpgrade versie van Ruby en Sapphire, die onder andere de Battle Frontier met zich meebracht.

De vierde generatie begon in 2006-2007, met de release van Pokémon Diamond en Pearl, de eerste games uit de main serie die voor de Nintendo DS ontwikkeld werden. De graphics waren sterk verbeterd en voor het eerst kon men via het internet ruilen en vechten met mensen over de hele wereld. Er werden 107 nieuwe pokémon geďntroduceerd, waarmee het totaal op 493 uit kwam. Ondertussen werd er druk gespeculeerd over remakes van Gold en Silver, die in 2009-2010 uitkwamen als Pokémon HeartGold en SoulSilver. Tussendoor werd ook nog Platinum uitgebracht, een verbeterde versie van Diamond en Pearl.

Met de release van Pokémon Black en White, september 2010 in Japan en maart 2011 in de rest van de wereld, is de franchise aangekomen bij de vijfde generatie, die gezien kan worden als een "reboot"; een nieuw begin. De speler wordt meegenomen naar het compleet nieuwe Unova, een gebied gebaseerd op New York, waar hij/zij 156 nieuwe pokémon kan vangen. Pokémon uit de eerdere generaties worden pas later in de game beschikbaar, waarmee de game breekt met een lange traditie van bijvoorbeeld Geodudes en Zubats die in elke cave te vinden waren, in/op welke provincie/eiland de game ook plaatshad.

In 2012 zijn Black 2 en White 2 uitgekomen. Het speelt zich wederom af in Unova, maar wel 2 jaar dan Black en White. Er is dan ook behoorlijk wat veranderd in de regio. Dit keer kun je vanaf het begin Pokémon van alle generaties vangen.

Januari 2013 zijn X & Y, de eerste spellen van de 6e generatie aangekondigd. De spellen komen uit in oktober. Nieuw is ook dat deze spellen alleen speelbaar zijn op een Nintendo 3DS.

De Pokémon franchise is na zestien jaar nog altijd zeer populair en er staan ongetwijfeld nieuwe games in de franchise gepland.

Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog nooit een Pokémon game gespeeld. Wat moet ik me erbij voorstellen?
Pokémon is een zogenaamde Role Playing Game waarin je als speler de rol aanneemt van een beginnende Pokémon trainer. Je krijgt aan het begin van het spel je eerste pokémon, een klein en kleurrijk monstertje, waarmee je vervolgens door de wereld trekt met als doel de beste Pokémon trainer allertijden te worden. Dat doel bereik je door onderweg pokémon te vangen en te trainen, andere trainers te verslaan en badges te verdienen bij Gym Leaders. Ook krijg je te maken met criminele organisaties, die pokémon willen gebruiken om hun snode plannen werkelijkheid te laten worden. Aan jou en je pokémon om hen tegen te houden en om je sterker te tonen dan alle andere trainers in de game. Alleen dan mag je jezelf de Champion noemen...

Dat is het verhaal, vertel ook eens wat over de gameplay.
Zoals gezegd gaat het erom dat je pokémon vangt en traint. Dit doe je door met andere pokémon te vechten in een soort opgeblazen vorm van rock-paper-scissors. Iedere pokémon heeft namelijk een bepaald type, zoals Fire, Grass of Water. Elke type heeft zijn eigen sterke en zwakke punten en het is aan jou als speler om die uit te buiten. Er zijn in totaal zeventien types in totaal, die veelal in combinaties voorkomen, waardoor je goed moet nadenken welke pokémon en welke aanvallen je gebruikt.

Er zijn echter nog duizend andere dingen om rekening mee te houden. Stats zijn erg belangrijk, zij geven aan op welk gebied je pokémon sterk is. Items spelen ook een cruciale rol, een potion kan het verschil maken tussen eeuwige glorie en bitter verlies. Dan zijn er ook nog weersomstandigheden, aandoeningen zoals verlamming en vergiftiging... teveel om op te noemen. Ik zou zeggen: gewoon spelen die game, dan leer je het vanzelf wel.

Ik las ook iets over spin-offs...
Klopt. Naast de games uit de zogenaamde "main franchise" zijn er ook een heel aantal spin-offs ontwikkeld. Ik ga ze niet allemaal opnoemen en beschrijven; dit zijn waarschijnlijk de bekendste op een rijtje:

- Pokémon Stadium en Pokémon Stadium 2. Games voor de Nintendo 64 console van Nintendo, waarmee de pokémon uit de handheld games in 3D op je televisie met elkaar konden vechten.
- Pokémon Pinball. Spreekt voor zich lijkt me. Later kwam er een vervolg uit onder de naam "Pokémon Pinball Ruby & Sapphire".
- Pokémon Snap. Een spel voor de Nintendo 64, waarin je als een jongen genaamd Todd Snap foto's moest maken van Pokémon. In 3D, dus cooler dan het klinkt. Écht.
- Pokémon Colosseum en Pokémon XD: Gale of Darkness. De opvolgers van Pokémon Stadium, uitgebracht op de GameCube. Beide games hadden, naast de (multiplayer)stadiongevechten ook een singleplayer mode, waarin je Pokémon op een speciale manier moest vangen in een land genaamd "Orre".
- Pokémon Mystery Dungeon: Red Rescue Team en Blue Rescue Team. Opvallend doordat je als speler in de huid van een daadwerkelijke pokémon kroop én dat de rode versie voor de Game Boy Advance ontwikkeld was en de blauwe versie voor de Nintendo DS. Later kwamen er nog eens drie vervolgen uit, deze allemaal enkel voor de Nintendo DS en gebaseerd op de vierde generatie, waar de originele games gebaseerd waren op de derde.
- Pokémon Ranger. In deze game, waar later nog eens twee vervolgen op uitkwamen, speel je een ranger, die met behulp van pokémon, maar zonder ze te vangen, de balans van de natuur bewaakt. Één van de leuke spin-offs volgens mij, al heb ik ze nog nooit zelf gespeeld.

Juist ja. Geef eens een aantal linkjes, het is me nog niet helemaal duidelijk allemaal.
Officiële sites:
- Nederland
- Noord-Amerika
- Japan

Fansites:
- Serebii Pokédex - Een database met daarin alle pokémon, de aanvallen die ze kunnen leren, de stats die ze hebben, locaties in de game... Erg handig als je snel iets op moet zoeken over een pokémon.
- Serebii Pokéarth - Een database ingedeeld op locatie. Alle routes, alle caves en alle steden staan erin, samen met de pokémon én de trainers die je op die locatie kunt vinden.
- Bulbapedia - Wikipedia... Pokémon style. Ik hoef denk ik niet uit te leggen dat je hier bakken vol info kunt vinden.

En om af te sluiten, de mascotte van dit alles:



D'aaaaaawwwww. O+

Game on!

Trading zone:
Gen 1

Gen 2

Gen 3

Gen 4

Gen 5

Friendcodes Pokémon X/Y
http://wiki.fok.nl/index.php/Pokemon

Wil je ook in deze lijst?
Voeg het toe aan de Wiki!
Noteer het als volgt: FC - FOK! username - Mii name - Ingame name

Friendsafari types en pokémons
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132374458
Ik moest een nieuwe openen :') Oeps.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132374504
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 21:18 schreef Metonae het volgende:

[..]

Kan niet. Je moet eerst 4 van de 5 slopen, anders is je 'Aim' niet goed :')
Oh ja, je hebt helemaal gelijk met die hordes.

Ik ben nu ook Magikarps aan het breeden. Wat er over blijft pleur ik ook wel ff op de Wonder Trade.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:20:43 #4
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132376980
Wat een kutspel is het toch ook eigenlijk. :') Ik ben drie uur (!) lang op zoek geweest naar een female Mawile in Glittering Cave. In die drie uur ben ik in totaal zeven Mawiles tegengekomen, allemaal male. Ga ik net weer verder na een korte pauze en denk ik, "fuck it, ik stop ermee," en raad eens wat ik als eerste tegenkom? Een female Mawile.

Alleen wel de Intimidate ability, die ik zelf maar irritant vind, dus ik denk dat ik ga breeden.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132376998
Wat is goed tegen fairy? Mijn hele team is er slecht tegen ongeveer :)
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:21:20 #6
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132377019
Poison en Steel.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132377074
quote:
3s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef Rikketik het volgende:
Poison en Steel.
Hm, leert lucario nog steel moves?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:22:22 #8
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132377076
via wonder trade een Druddigon en een Noibat gekregen
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_132377107
Jeej, ook de Fairy Eevee is binnen. Morgen overdag (vandaag vergeten) even mijn andere Eevee voor de dagevolutie een leveltje omhoog doen. En dan de rest alleen met steentjes/op speciale plekjes. 8 verschillende evoluties. Overdreven gedoe
pi_132377858
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:22 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Hm, leert lucario nog steel moves?
Volgens mij alleen maar Egg moves (Iron tail en Iron head)
pi_132378199
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 22:37 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Volgens mij alleen maar Egg moves (Iron tail en Iron head)
Ah ik kan hem flash cannon leren, als ik die kan vinden :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132378255
Kiloude city, wanneer kom je daar? :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132378906
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 20:42 schreef Grandesco het volgende: [..] Roggenrollas en Geodudes hebben deze. (50% en 5%)
meteen maar via GTS een Roggenrola met Everstone geruild.. :)

Thnx voor de tip!
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132379106
Moet iemand een Charmeleon hebben?

Ik ben Magmars aan het proberen te beroven van hun evolutie item en iemand hier heeft ook nog Charmeleons in zijn Friend Safari.

Ik ben deze allemaal even aan het vangen, dus als iemand er een wilt.. :)
pi_132379365
Kan je bij de Wonder Trade ook Pokemons ontvangen die niet in je Pokedex staan?
pi_132379395
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:14 schreef Schuppie het volgende:
Kan je bij de Wonder Trade ook Pokemons ontvangen die niet in je Pokedex staan?
Ik dacht van wel
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132379433
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:14 schreef Schuppie het volgende:
Kan je bij de Wonder Trade ook Pokemons ontvangen die niet in je Pokedex staan?
Ja hoor. Net nog een Goomy ontvangen voor een Magikarp.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132379524
Heeft iemand een pokemon met die ability dat eieren sneller uit komen?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132379579
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:18 schreef Roburtt het volgende:
Heeft iemand een pokemon met die ability dat eieren sneller uit komen?
Moet je ff Fletchling tot lvl 16 (?) trainen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132379797
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:18 schreef Roburtt het volgende:
Heeft iemand een pokemon met die ability dat eieren sneller uit komen?
Slugma of Magmar, wat wil je?
pi_132379834
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:25 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Slugma of Magmar, wat wil je?
Oeh, een magmar wil ik sowieso wel graag! Wil je er nog iets voor terug?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132379889
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:26 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Oeh, een magmar wil ik sowieso wel graag! Wil je er nog iets voor terug?
Zit in een Friend Safari, komt wel goed een keer :)

of je starter moet die kikker zijn. :)
pi_132379982
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:27 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Zit in een Friend Safari, komt wel goed een keer :)

of je starter moet die kikker zijn. :)
Ben nog niet bij de friend safari, en m'n starter is die kikker :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132380035
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ben nog niet bij de friend safari, en m'n starter is die kikker :P
Kun je die even Breeden? Of heb je nog geen Ditto? :)

Edit: Vind net een Shiny Charmeleon... :')
  zondag 20 oktober 2013 @ 23:33:31 #25
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132380109
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Grandesco het volgende:

Edit: Vind net een Shiny Charmeleon... :')
nice
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 23:36:22 #26
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132380214
Ik heb een vraag ik heb twee Dratini's gebreed en ik had geluk de een is Modest Nature de andere is Rash nature., De eerste Mannelijk de tweede vrouwelijk,

Modest zit op level 12 en heb ik al super training mee gedaan en toen kreeg ik dus de Rash versie.
Ben van plan er een te houden en de andere duur op de trade markt te gooien.

Nu mijn vraag welke kan ik het beste zelf houden?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132380337
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Kun je die even Breeden? Of heb je nog geen Ditto? :)

Edit: Vind net een Shiny Charmeleon... :')
froakie bedoel je toch? Zal ik even voor je doen!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132380342


:') Ik was aan het zoeken voor een Magmarizer

quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:40 schreef Roburtt het volgende:

[..]

froakie bedoel je toch? Zal ik even voor je doen!
Ja, is de enige starter die ik niet heb.
pi_132380344
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:31 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Kun je die even Breeden? Of heb je nog geen Ditto? :)

Edit: Vind net een Shiny Charmeleon... :')
en sick O+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 23:42:29 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132380410
Is het trouwens een idee om in de wiki te zetten wie welke safarizone heeft ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132380423
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens een idee om in de wiki te zetten wie welke safarizone heeft ?
staat in de op
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132380424
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het trouwens een idee om in de wiki te zetten wie welke safarizone heeft ?
Ja, is een hel goed plan lijkt me.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 23:44:32 #33
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132380475
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Roburtt het volgende:

[..]

staat in de op
Ha sorry.

.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132380504
Weet iemand of pokemon in the Friend Safari uberhaupt Items kunnen hebben?
pi_132380670
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:45 schreef Grandesco het volgende:
Weet iemand of pokemon in the Friend Safari uberhaupt Items kunnen hebben?
Heb een froakie voor je
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132380692
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Heb een froakie voor je
Heb ik je al op mijn mattielijst staan? :)
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 23:53:02 #37
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132380727
Iemand die hier een Squirtle wil breeden ?
Dan heb ik mijn sixtal starters compleet.

Als ruilmiddel heb ik op het moment nog wel een Froakie of een Charmander.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132380752
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:52 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Heb ik je al op mijn mattielijst staan? :)
Jep, m'n ingame naam is gunther
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132380767
quote:
14s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand die hier een Squirtle wil breeden ?
Dan heb ik mijn sixtal starters compleet.

Als ruilmiddel heb ik op het moment nog wel een Froakie of een Charmander.
Ik heb een squirtle, kan zometeen wel even Breeden.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 20 oktober 2013 @ 23:55:32 #40
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132380821
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ik heb een squirtle, kan zometeen wel even Breeden.
Thanks heb jij nog wensen wat je er voor terug moet?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132380873
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Thanks heb jij nog wensen wat je er voor terug moet?
Komt goed, is kleine moeite :)
pi_132380880
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:56 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Komt goed, is kleine moeite :)
Ben je online?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132380892
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ben je online?
Onderweg. :P
pi_132381011
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Onderweg. :P
Bedankt! Op naar m'n shiny lucario :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132381211
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Thanks heb jij nog wensen wat je er voor terug moet?
Alright, heb je Squirtle, je mag hem zelf uit laten komen :P
pi_132381254
Pokemon in hordes vangen is best lastig als je met je eigen beestje meteen al die dingen afmaakt :')
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 00:11:00 #47
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132381346
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:06 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Alright, heb je Squirtle, je mag hem zelf uit laten komen :P
Ok is goed. Heb je toegevoegd ik stuur je de invite wel.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 00:12:15 #48
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132381386
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Pokemon in hordes vangen is best lastig als je met je eigen beestje meteen al die dingen afmaakt :')
Ik heb een keer gehad dat er verschillende soorten pokemons in de horde zaten dan maken ze elkaar af.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132381705
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb een keer gehad dat er verschillende soorten pokemons in de horde zaten dan maken ze elkaar af.
Afain bedankt voor de Dratini :D
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 00:22:57 #50
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132381771
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:21 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Afain bedankt voor de Dratini :D
was al mijn derde met perfecte nature vers uit het ei.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132381782
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:22 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

was al mijn derde met perfecte nature vers uit het ei.
Adamant?
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 00:25:23 #52
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132381844
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:23 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Adamant?
Ooh ik dacht dat hij Modest was sorry,
wel pokerush toch?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132381858
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ooh ik dacht dat hij Modest was sorry,
wel pokerush toch?
Ja, dat is wel handig.

Dank. Nu de rest van mijn vriendjes besmetten met PokeAids.
pi_132381918
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik heb een keer gehad dat er verschillende soorten pokemons in de horde zaten dan maken ze elkaar af.
Dat is echt briljant _O-
pi_132382069
Kwam net een horde Roselia's tegen.. Levert leuk experience op in verhouding tot hun level.. :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132385079
Hopelijk word ik verrast als ik thuis kom met een male Piloswine uit de GTS :)
Kan ik hopelijk Shinx met Ice Fang breeden :)
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132385252
God ver domme zeg....

Gistermorgen nog even een Chain doen met mijn Pokeradar... was bij 38, breekt de chain omdat ik een verkeerd stukje gras inloop... :')

Kijk ik een stream, krijgt iemand een Shiny na een chain van 3... kutspel af en toe.. :N
pi_132385548
Ik loop serieus te overwegen om me deze generatie ook maar eens aan het breeden te wagen...

Is er hier toevallig iemand met Ditto in zijn/haar Friend Safari? :)
pi_132385580
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:54 schreef Flightguy1986 het volgende:
Ik loop serieus te overwegen om me deze generatie ook maar eens aan het breeden te wagen...

Is er hier toevallig iemand met Ditto in zijn/haar Friend Safari? :)
Je kunt Ditto (als alternatief vangen) in de Pokemon Village.

Met de Pokeradar als je daar goed in bent, kun je er veel vangen :).
  maandag 21 oktober 2013 @ 09:56:52 #60
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_132385582
Ik had vanmorgen een Ditto level 49 in de wonder trade. Lucky me! :)
pi_132385606
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:56 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Je kunt Ditto (als alternatief) in de Pokemon Village.

Met de Pokeradar als je daar goed in bent.
Ooh ja, dat is waar ook
Bedankt voor de reminder
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:19:19 #62
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_132386003
Nog mensen die een gengar willen hebben (dmv ruil)?
Op elke fokker past een bril.
  maandag 21 oktober 2013 @ 10:57:22 #63
366803 AthCom
Overigens ...
pi_132386864
Oeh, is er weer een Pokéradar? Zijn swarms er ook weer?

Overigens vind ik deze nieuwe bad guys maar meh. Cyrus. _O_
Moira. is tof. :7
pi_132387242
quote:
11s.gif Op maandag 21 oktober 2013 10:57 schreef AthCom het volgende:
Oeh, is er weer een Pokéradar? Zijn swarms er ook weer?

Overigens vind ik deze nieuwe bad guys maar meh. Cyrus. _O_
Geen swarms (denk ik), zijn vervangen door Hordes.

Pokeradar is er weer.

Heeft bijna dezelfde regels als de oude radar met een paar andere dingen. Ik zal er wel een handleidinkje over schrijven als ik er tijd voor heb... Eerst wil ik een Shiny Picasso (Smeargle) vangen.
pi_132387327
Ik ben maar 3 x een shiny tegengekomen. Zubat, Bibarel en Glameow -_-
pi_132387341
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:18 schreef Juless44 het volgende:
Ik ben maar 3 x een shiny tegengekomen. Zubat, Bibarel en Glameow -_-
"maar"

Kans is 1/8192 (zonder radar). :')

Prijs jezelf gelukkig.
pi_132388149
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:18 schreef Juless44 het volgende:
Ik ben maar 3 x een shiny tegengekomen. Zubat, Bibarel en Glameow -_-
maar?

ik ben in mn hele Pokemon carriere (Blue, LeafGreen, Diamond, Platinum, HeartGold, White, Black2) maar 1 shiny tegengekomen.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132388182
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar?

ik ben in mn hele Pokemon carriere (Blue, LeafGreen, Diamond, Platinum, HeartGold, White, Black2) maar 1 shiny tegengekomen.. :')
Ik ook, en dat was Red Gyarados ;_;
pi_132388223
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar?

ik ben in mn hele Pokemon carriere (Blue, LeafGreen, Diamond, Platinum, HeartGold, White, Black2) maar 1 shiny tegengekomen.. :')
Ik ook, speel vanaf het begin en net vorige week mijn eerste shiny.

Met hordes is je kans op een shiny wel vijf keer zo groot, natuurlijk.
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:25:00 #70
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132389195
die legendary vang je met simpele gewone pokebal wtf
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
pi_132389511
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:25 schreef Xummon het volgende:
die legendary vang je met simpele gewone pokebal wtf
Had ik ook, in één keer. In vorige versies stond ik nog 50 ballen op Ho-oh te gooien. Echt bizar hoe makkelijk dit nu is.

Zit me ook af te vragen waar ik in godsnaam die Master Ball voor nodig ga hebben :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 12:48:01 #72
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132389778
Komt omdat je hem nu MOET vangen om verder te komen. Stel dat je hem verslaat dan staat ie er nog steeds en kan je hem nog een keer proberen. Dat is wat ik heb gelezen tenminste dus logisch dat ie dan een wat hogere catchrate heeft
pi_132390215
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar?

ik ben in mn hele Pokemon carriere (Blue, LeafGreen, Diamond, Platinum, HeartGold, White, Black2) maar 1 shiny tegengekomen.. :')
en dat was een gekregen shiny uit black 2 :P
Because you know i'm all about that ass
pi_132390248
Ik post niet zoveel op 't forum, echter lijkt het me wel erg leuk wat meer mensen in de game toe te voegen :@ . Kan ik mezelf dan op de wiki gewoon in de lijst toevoegen :) ?
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132390284
quote:
ik ben in mn hele Pokemon carriere (Blue, LeafGreen, Diamond, Platinum, HeartGold, White, Black2) maar 1 shiny tegengekomen.. :')
Ik ook in de hele reeks één keer.. buiten die gyarados om. Dat was in Pokémon crystal, een shiny hoothoot.. Helaas voor ik pokéballs had gekregen :'(
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132390383
Had net iemand die zomaar een trade vroeg en voor pokemons zoals weedle van alles ruilde. (Geen idee of ik ze later gewoon zelf kan vangen... ) maar heb er nu dit bij: lvl 50 gothorita, 19 emolga, 13 espurr, 12 kecleon, 47 sliggoo.
pi_132390439
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:06 schreef hylian het volgende:
Ik post niet zoveel op 't forum, echter lijkt het me wel erg leuk wat meer mensen in de game toe te voegen :@ . Kan ik mezelf dan op de wiki gewoon in de lijst toevoegen :) ?
Moet je wel even jouw Friend Code geven, want mensen worden alleen zichtbaar als ze jou ook toevoegen.
pi_132390511
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 13:11 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Moet je wel even jouw Friend Code geven, want mensen worden alleen zichtbaar als ze jou ook toevoegen.
Dat wist ik dus al niet :P Dank! Ik zit nu op 't werk, maar ga dat vanavond wel even doen :)
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132391398
Ik ben zo attent geweest om mezelf ook maar op de lijst te zetten ;)
  maandag 21 oktober 2013 @ 13:48:06 #80
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132391838
Mensen die belang hebben bij eevee? Ben voor mezelf aan het breeden, maar heb veel over natuur lijk, en anders gaan ze op WT.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132392654
Weet niet of Kje later in het spel een eevee kan krijgen, maar zou er wel graag 1 willen
  maandag 21 oktober 2013 @ 14:31:09 #82
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132393525
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Natassie2 het volgende:
Weet niet of Kje later in het spel een eevee kan krijgen, maar zou er wel graag 1 willen
Wat is je ingame naam? Welke nature wil je? Heb enkel male nu.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132393791
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:08 schreef Natassie2 het volgende:
Weet niet of Kje later in het spel een eevee kan krijgen, maar zou er wel graag 1 willen
Eevee is catchable, volgens mij Route 10, de route voor stonehedge.

heavy spoiler alert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132394786
Verdomme, mijn kadabra wordt ff in een keer dood gemept door een wilde Pokemon :')
Wie wil ff heen en weer ruilen zodat hij digivolved?
pi_132394842
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verdomme, mijn kadabra wordt ff in een keer dood gemept door een wilde Pokemon :')
Wie wil ff heen en weer ruilen zodat hij digivolved?
Digivolved :')
pi_132394858
edit dubbel.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:05:46 #87
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132395076
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verdomme, mijn kadabra wordt ff in een keer dood gemept door een wilde Pokemon :')
Wie wil ff heen en weer ruilen zodat hij digivolved?
Ik, ik moet mijn scyther even ruilen zodat het een scizor wordt
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132395096
Oke, ik zal eens kijken of je bij mijn buddies staat
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:07:07 #89
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132395118
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:06 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Oke, ik zal eens kijken of je bij mijn buddies staat
Dacht van wel.. ik ben Tom
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132395205
Heb je toegevoegd, dus blijkbaar nog niet
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:09:40 #91
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132395214
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:09 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Heb je toegevoegd, dus blijkbaar nog niet
Ok, zal je ook even toevoegen dan
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:13:19 #92
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132395353
Heb je toegevoegd, eerst even een Scyther vangen met de goede nature.. zag net dat die van mij slechte nature heeft.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132395396
Ik zie iedereen steeds over natures praten. Hoe weet je wat de goede nature is en wat niet?
pi_132395428
Ik ben er pas achter waar dat staat. Ik ga me er niet mee bezig houden heb ik maar besloten. Anders blijf ik bezig met het vangen van die beesten.
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:15:38 #95
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132395431
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:14 schreef Schuppie het volgende:
Ik zie iedereen steeds over natures praten. Hoe weet je wat de goede nature is en wat niet?
Interwebz
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132395571
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Verdomme, mijn kadabra wordt ff in een keer dood gemept door een wilde Pokemon :')
Wie wil ff heen en weer ruilen zodat hij digivolved?
Is goed! Ik moest toch nog een scyther traden om er een scizor van te maken.

3754 7562 0052 is mijn code
pi_132395574
Holy shit wat een klotewerk om iedereen toe tevoegen :')
3196-2767-5467 Gers
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
pi_132396533
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:19 schreef gers het volgende:
Holy shit wat een klotewerk om iedereen toe tevoegen :')
3196-2767-5467 Gers
Idd, het is aids.
pi_132396572
Moet Scizor Feint leren?
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:49:01 #100
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132396611
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:47 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Moet Scizor Feint leren?
Nee hoeft niet
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:49:18 #101
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132396626
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:49 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Nee hoeft niet
Loopt die bij jou ook vast bij communicating?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132396680
Nee, ik zat te wachten of ik dat beest wat moest leren
  maandag 21 oktober 2013 @ 15:51:02 #103
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132396694
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 15:50 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nee, ik zat te wachten of ik dat beest wat moest leren
Oh :P wil je nog wat anders?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132396757
Neuh, moest alleen ff dat ding laten evolueren
pi_132396871
3ds is binnen :7
pi_132397121
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Wat is je ingame naam? Welke nature wil je? Heb enkel male nu.
Heb je een timid eevee?, ik ben lychee
pi_132397340
Hmm heb me bedacht haha, heb je modest, rash of mild. Ga toch maar voor special attack dan ^^
pi_132397781
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Natassie2 het volgende:
Hmm heb me bedacht haha, heb je modest, rash of mild. Ga toch maar voor special attack dan ^^
vrouwen..... :P
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132398474
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef MrMoon het volgende:

[..]

vrouwen..... :P
Ja maar er zijn zoveel keuzes :(
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:58:07 #110
231633 Xummon
of toch niet?
pi_132399160
zet iedereen zich in de wiki wel onder aan het lijstje, anders wordt het een godswerk om het bij te houden
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:18:51 #111
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132399878
Ditto in mijn safari mensen :7 :7 8-) 8-)
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:20:48 #112
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132399943
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ditto in mijn safari mensen :7 :7 8-) 8-)
Friendcode?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:22:10 #113
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132399981
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:20 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Friendcode?
Zie OP. Jammer dat ik er zelf weinig aan heb, ik moet naar pokemon village voor mijn dittos :P
  maandag 21 oktober 2013 @ 17:35:09 #114
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132400462
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Natassie2 het volgende:
Hmm heb me bedacht haha, heb je modest, rash of mild. Ga toch maar voor special attack dan ^^
Ja, alledrie wel. Ben vanavond wel ff online.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132400689
Zo, even Smeargle weer chainen.... :)
pi_132400764
Zo, ben even onderweg en net de eerste badge gehaald.

Iemand die mij aan een ghastly en/of pichu kan helpen toevallig? Liefst level 1 gewoon.

En in welke stad werd nu afgeraden om te saven? :o

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 17:45:13 ]
pi_132401314
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Typisch het volgende:
Zo, ben even onderweg en net de eerste badge gehaald.

Iemand die mij aan een ghastly en/of pichu kan helpen toevallig? Liefst level 1 gewoon.

En in welke stad werd nu afgeraden om te saven? :o
Grote stad waar het onmogelijk is om te navigeren.

Zit nu op een 19 Smeargle chain :)
pi_132401412
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:58 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Grote stad waar het onmogelijk is om te navigeren.

Zit nu op een 19 Smeargle chain :)
Ah okay, daar ben ik nu volgens mij. Dat is nog voor de 2e badge? Even opletten dus.
pi_132401439
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ah okay, daar ben ik nu volgens mij. Dat is nog voor de 2e badge? Even opletten dus.
Ja, voor de 2e Badge.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:09:30 #120
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132401632
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:18 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Ditto in mijn safari mensen :7 :7 8-) 8-)
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 17:22 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

Zie OP. Jammer dat ik er zelf weinig aan heb, ik moet naar pokemon village voor mijn dittos :P
Kan je mij even toevoegen?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132402041
Mijn Squirtle heeft een slechte nature gekregen zie ik. En ook een Abra die ik gevangen heb heeft Dry, die dus special attack naar beneden haalt. :'( Nog maar eentje vangen dan.
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:26:14 #122
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_132402108
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:09 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

[..]

Kan je mij even toevoegen?
gedaan
pi_132402120
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:

[..]

gedaan
Mij ook aub? :)
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:44:51 #124
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_132402766
Is er iemand die even wilt helpen kadabra heen en weer te ruilen voor z'n evolutie?
Op elke fokker past een bril.
pi_132402937
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef Catch_me het volgende:
Is er iemand die even wilt helpen kadabra heen en weer te ruilen voor z'n evolutie?
Vanavond rond een uur of 8 kan ik je wel even helpen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:08:58 #126
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132403593
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 16:08 schreef Natassie2 het volgende:
Hmm heb me bedacht haha, heb je modest, rash of mild. Ga toch maar voor special attack dan ^^
Ik zie je niet in mijn vrienfenlijst..
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132403827
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 09:21 schreef MrMoon het volgende:
Hopelijk word ik verrast als ik thuis kom met een male Piloswine uit de GTS :)
Kan ik hopelijk Shinx met Ice Fang breeden :)
*O*
Ik had een male Piloswine met Ice Fang en nu dus ook Shinx met Ice Fang (en Take Down) *O*
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132404213
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:08 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik zie je niet in mijn vrienfenlijst..
K ben over tien minuten online , zal gelijk Ff kijken ofk je er tussen heb staan. Hoe heet je
pi_132404719
Als het goed is heb ik iedereen die in die lijst staat toegevoegd, (maar heb nog redelijk wat mensen staan die niet wederzijds gedaan zijn)
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:43:25 #130
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132405057
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:24 schreef Natassie2 het volgende:

[..]

K ben over tien minuten online , zal gelijk Ff kijken ofk je er tussen heb staan. Hoe heet je
Alice
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132405174
Sta je wel in de wikilijst van de OP?
pi_132405244
wat is jou fc, zie je niet online.
die van mij is: •2766-8784-4496
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:48:32 #133
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132405288
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:46 schreef Natassie2 het volgende:
Sta je wel in de wikilijst van de OP?
Geen idee, heb een paar topics terug een tr gemaakt.

Maar mn fc is 4012 4118 6826
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 19:53:21 #134
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132405508
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:47 schreef Natassie2 het volgende:
wat is jou fc, zie je niet online.
die van mij is: •2766-8784-4496
Welke nature heb je t liefst?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132405818
rash had ik nu volgens mij, is prima, wist toch niet welke van die 3 beter was :P.
Tx!
pi_132406890
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:46 schreef Natassie2 het volgende:
Sta je wel in de wikilijst van de OP?
zo.. de lijst maar even ge-update.. misschien toch maar wat beter bijhouden.. is toch wel een werkje.. :')
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:34:44 #137
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132407426
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 19:35 schreef Natassie2 het volgende:
Als het goed is heb ik iedereen die in die lijst staat toegevoegd, (maar heb nog redelijk wat mensen staan die niet wederzijds gedaan zijn)
Mij niet :(

1993-8233-2123
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:36:58 #138
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132407537
Ik heb het maar opgegeven om iedereen toe te voegen, vind het echt kut werken met die Friend Codes zonder melding aan de andere kant :@
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:37:19 #139
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132407554
Wie weet er of je zelf moet herkennen of een pokémon shiny is of dat er weer blauwe sterretjes voorbij komen als die shiny is?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132407575
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef gazhims3lv het volgende:
Wie weet er of je zelf moet herkennen of een pokémon shiny is of dat er weer blauwe sterretjes voorbij komen als die shiny is?
Blauwe sterretjes

Het blinkt

Andere kleur
  maandag 21 oktober 2013 @ 20:41:52 #141
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132407783
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:37 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Blauwe sterretjes

Het blinkt

Andere kleur
Ok thanks, andere kleur weet ik.. heb best wat shiny pokémon. Was gewoon benieuwd of dat weer zo was.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132407860
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:41 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Ok thanks, andere kleur weet ik.. heb best wat shiny pokémon. Was gewoon benieuwd of dat weer zo was.
Als je chained, hoor je ook een geluidje... een geluidje dat overeenkomt met de cry van Chingling
pi_132408017
Oh Alice heeft eindelijk de pokemon league verslagen... eens zien wat haar 3e pokemon is.

Edit: Het is een Fletchinder _O-

Edit 2: Lennart heeft een Ditto in zijn friend safari als 3e pokemon.... :D :D :D !!!
pi_132408274
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 11:49 schreef MrMoon het volgende:

[..]

maar?

ik ben in mn hele Pokemon carriere (Blue, LeafGreen, Diamond, Platinum, HeartGold, White, Black2) maar 1 shiny tegengekomen.. :')
Idd, één shiny Gyarados in HeartGold. Meer mazzel dus, want stuk minder Pokémon games gespeeld.
pi_132408379
Typisch heeft Spheal en Bergmite in friend safari
pi_132408411
Wat is mijn derde Poke?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132408463
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:53 schreef Metonae het volgende:
Wat is mijn derde Poke?
Je hebt Ponyta, die Pseudo legendary en Fletchinder

Edit: Ben weer Smeargle aan het chainen...

Ik heb 38, 26, 23, 21 en 16 een aantal keren gehaald.... :')

Nog steeds geen shiny.... zucht :N
pi_132408740
Iemand hier die Pichu's op level 1 heeft met een goede nature toevallig? Heb een Pikachu van 22 er voor terug, of een Ledyba van level 10 ( :')).
pi_132408782
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 20:59 schreef Typisch het volgende:
Iemand hier die Pichu's op level 1 heeft met een goede nature toevallig? Heb een Pikachu van 22 er voor terug, of een Ledyba van level 10 ( :')).
Light Balls groeien niet aan bomen, vriend :(

5% van een wilde Pikachu
pi_132408888
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:00 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Light Balls groeien niet aan bomen, vriend :(

5% van een wilde Pikachu
Snap niet wat je hier mee bedoelt.
pi_132408950
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:01 schreef Typisch het volgende:

[..]

Snap niet wat je hier mee bedoelt.
Volgens mij heb je een Light Ball nodig om Pikachu te kunnen laten breeden om het te laten resulteren in een Pichu, anders krijg je weer Pikachu :P
pi_132409008
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een Light Ball nodig om Pikachu te kunnen laten breeden om het te laten resulteren in een Pichu, anders krijg je weer Pikachu :P
Naw. Dat is pas sinds Gen 3 zo. Gen 2 babies hebben niks nodig :)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132409056
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:03 schreef Metonae het volgende:

[..]

Naw. Dat is pas sinds Gen 3 zo. Gen 2 babies hebben niks nodig :)
Krijg je dan Volt Tackle van de Light Ball?
pi_132409064
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Krijg je dan Volt Tackle van de Light Ball?
Dat wel.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132409096
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:02 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Volgens mij heb je een Light Ball nodig om Pikachu te kunnen laten breeden om het te laten resulteren in een Pichu, anders krijg je weer Pikachu :P
Heb nu al een Pichu, met docile nature. Maar dat is niet echt je van het volgens mij.
pi_132409101
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:04 schreef Metonae het volgende:

[..]

Dat wel.
Ah, ik haal die twee altijd door elkaar....

My bad.
pi_132409120
Iemand een riolu met nature naar keuze? :+
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132409144
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:05 schreef Roburtt het volgende:
Iemand een riolu met nature naar keuze? :+
Mag Lucario ook?
pi_132409250
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Mag Lucario ook?
Je moet hem zelf maar laten evolueren, ben ze aan het breeden
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132409272
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Je moet hem zelf maar laten evolueren, ben ze aan het breeden
Ooh ik dacht dat je er een zocht... :)
pi_132409338
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:08 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ooh ik dacht dat je er een zocht... :)
Oh ja ik kon het beter zeggen idd :P
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132409413
Een Golem uit de magic trade. _O- :')
pi_132409438
Zucht... ondertussen weer een 16 chain lopen....

Moet toch een keer mazzel hebben :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132409527
Wtf is dat shiny dan?
pi_132409889
http://www.twitch.tv/thejustinflynn/c/3118245

En dan zie je dat... op een chain van 3 :')
pi_132409935
Lol Shiny Dwebble.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132410040
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef Metonae het volgende:
Lol Shiny Dwebble.
Lol... is die niet iets roder dan normaal?

Alsof ie gekookt is... _O-
pi_132410098
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:19 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Lol... is die niet iets roder dan normaal?

Alsof ie gekookt is... _O-
Ja :') Crustle wordt groen though!

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132410126
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:20 schreef Metonae het volgende:

[..]

Ja :') Crustle wordt groen though!

[ afbeelding ]
Dan is ie bedorven... :')
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:28:03 #170
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132410502
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:10 schreef Grandesco het volgende:
Zucht... ondertussen weer een 16 chain lopen....

Moet toch een keer mazzel hebben :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog niet verder dan 11 gekomen. Is de eerste keer dat ik dat chaining probeer, msar ben er niet erg goed in geloof ik.

Kun je ergens zien hoever je in je chain bent?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132410620
Neeeeeeeeeeeeeee, de daycare heeft aura sphere vervangen met calm mind, nu heb ik niks meer aan m'n lucario ;(
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132410627
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:28 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik ben nog niet verder dan 11 gekomen. Is de eerste keer dat ik dat chaining probeer, msar ben er niet erg goed in geloof ik.

Kun je ergens zien hoever je in je chain bent?
Ja, voordat je begint met chainen, je pokemon zijn PP bekijken van de move (Ik gebruik een Smeargle met Spore, False Swipe, Horn Attack en Covet

Beide Horn Attack en Covet hebben 25 PP.

Ik 1 shot alles. Simpel tellen.

Chainen = gewoon weten hoe je het moet doen. De regels zijn iets anders dan in Pearl en Diamond.

quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Roburtt het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeee, de daycare heeft aura sphere vervangen met calm mind, nu heb ik niks meer aan m'n lucario ;(
Heart Scale halen van een Luvdisc (50% kans)

Dan naar de Move Relearner gaan.

Edit: Daar ging me chain, 22, druk op het verkeerde knopje :')
pi_132410749
Wie mag ik even traden om een scizorte fixen :D?
3754-7562-0052 SuperKaasNacho - EPICOSAUR - Alex
pi_132410991
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:32 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Wie mag ik even traden om een scizorte fixen :D?
3754-7562-0052 SuperKaasNacho - EPICOSAUR - Alex
ik zal je even toevoegen
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:40:06 #175
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132411141
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:30 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ja, voordat je begint met chainen, je pokemon zijn PP bekijken van de move (Ik gebruik een Smeargle met Spore, False Swipe, Horn Attack en Covet

Beide Horn Attack en Covet hebben 25 PP.

Ik 1 shot alles. Simpel tellen.

Chainen = gewoon weten hoe je het moet doen. De regels zijn iets anders dan in Pearl en Diamond.

[..]

Heart Scale halen van een Luvdisc (50% kans)

Dan naar de Move Relearner gaan.

Edit: Daar ging me chain, 22, druk op het verkeerde knopje :')

Hmm, ik keek nu idd ook naar de pp, geen andere manier dus.

Ja, heb tig reviews gelezen en gekeken, maar volgens mij ben ik scheel ofzo en zie ik t verschil in het schudden niet.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132411176
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:40 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Hmm, ik keek nu idd ook naar de pp, geen andere manier dus.

Ja, heb tig reviews gelezen en gekeken, maar volgens mij ben ik scheel ofzo en zie ik t verschil in het schudden niet.
Pak altijd een patch die het meeste schud, daar heb je de meeste kans om een succesvolle chain m ee te krijgen.
pi_132411526
Random trade van een Passerby net en het geeft me een Egg! SPANNEND!!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:47:23 #178
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132411546
Weet iemand wat mijn Safari pokémon zijn?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132411568
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:47 schreef Metonae het volgende:
Random trade van een Passerby net en het geeft me een Egg! SPANNEND!!
:') Hier komt de Luvdisc
pi_132411588
Zal ik m'n greninja vervangen door lapras of gyarados?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 21:48:10 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132411590
Zojuist een Gyrados gevangen dat was echt fantastisch
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132411617
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Roburtt het volgende:
Zal ik m'n greninja vervangen door lapras of gyarados?
Echt niet, Greninja is een baas
pi_132411640
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Roburtt het volgende:
Zal ik m'n greninja vervangen door lapras of gyarados?
Nee! Greninja is awesome.

Je ruilt toch ook geen Ferrari in voor een Fiat Panda....
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132411696
Ik ga bijna Shiny Smeargle opgeven ;(
pi_132411715
Ik ga ook even een hele lijst van jullie toevoegen als dat goed is :D

Veel leuker om met wat mensen te spelen ;). Mijn friend code is

Hylian : 5257 - 9420 - 8367 - sjim - sjim
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132411731
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Grandesco het volgende:
Ik ga bijna Shiny Smeargle opgeven ;(
Wat moet je ook met die rare kwast :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132411774
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef Metonae het volgende:

[..]

Wat moet je ook met die rare kwast :')
HIJ IS ROOD.

NIET HATEN.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_132411814
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:48 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Echt niet, Greninja is een baas
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:49 schreef Metonae het volgende:

[..]

Nee! Greninja is awesome.

Je ruilt toch ook geen Ferrari in voor een Fiat Panda....
:'). Maar ik heb niks aan water/dark, daar heb ik m'n gengar voor
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132411842
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef Roburtt het volgende:

[..]

[..]

:'). Maar ik heb niks aan water/dark, daar heb ik m'n gengar voor
Gengar is Ghost/Poison :')
pi_132411878
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef Roburtt het volgende:

[..]

[..]

:'). Maar ik heb niks aan water/dark, daar heb ik m'n gengar voor
Maar... Gengar is niet...

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:51 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Gengar is Ghost/Poison :')
Dat dus...
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132411917
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:52 schreef Metonae het volgende:

[..]

Maar... Gengar is niet...

[..]

Dat dus...
Ja, maar dark moves
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132411935
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Roburtt het volgende:

[..]

Ja, maar dark moves
Geen STAB dan... :N

En Gengar is een Special Sweeper en de kikker is een Physical Sweeper
pi_132411938
Tevens vind ik dat poison nogsteeds bs :')
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:54:02 #194
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132411975
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Geen STAB dan... :N
En bovendien weak tegen Psychic. Terwijl Greninja immune is.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132411977
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Geen STAB dan... :N
Klopt, maar heb nog geen ice/dragon moves. Ik denk dat ik voor Lapras ga.
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132411994
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:53 schreef Roburtt het volgende:
Tevens vind ik dat poison nogsteeds bs :')
Is nu wel leuk for STAB Sludge Bomb tegen Fairy types :)
pi_132412038
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:47 schreef Grandesco het volgende:

[..]

:') Hier komt de Luvdisc
Teddiursa dus! :6
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132412173
Zat STAB trouwens niet alleen op het primaire type?
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132412202
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Roburtt het volgende:
Zat STAB trouwens niet alleen op het primaire type?
Nope, alle types die een mon heeft
  maandag 21 oktober 2013 @ 21:58:15 #200
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132412214
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Roburtt het volgende:
Zat STAB trouwens niet alleen op het primaire type?
Wat.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132412273
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:58 schreef Flightguy1986 het volgende:

[..]

Nope, alle types die een mon heeft
Hm jammer, was dit vroeger wel het geval? Kan me er nog iets van herinneren
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132412289
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 21:57 schreef Roburtt het volgende:
Zat STAB trouwens niet alleen op het primaire type?
STAB is same type attack bonus.

Zo lang je het type maar hebt van de move, krijg je deze... inclusief special abilities.
pi_132412496
Heb weer een kwast chain lopen...

LETS DO THIS.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:05:37 #204
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132412687
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:03 schreef Grandesco het volgende:
Heb weer een kwast chain lopen...

LETS DO THIS.
hoe zit dat nou precies ? Je moet volgens de guide die ik heb gezien altijd het schuddende bosje vier stappen van jezelf hebben dat gaat een tijdje goed maar bij 15 ofzo is dat of opeens een andere Pokémon of ik krijg de melding huh there dosnt seem to be a pokemon at all.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132412691
Ik snap nog niet helemaal hoe die chains werken, maar dat kan pas als ik de elite4 heb verslagen toch?
Zou wel voor een shiny wobbuffet willen gaan, of kan dat niet omdat die in een cave zitten? :P
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132412726
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef hylian het volgende:
Ik snap nog niet helemaal hoe die chains werken, maar dat kan pas als ik de elite4 heb verslagen toch?
Zou wel voor een shiny wobbuffet willen gaan, of kan dat niet omdat die in een cave zitten? :P
Je kunt idd niet in een cave chainen.

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:05 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

hoe zit dat nou precies ? Je moet volgens de guide die ik heb gezien altijd het schuddende bosje vier stappen van jezelf hebben dat gaat een tijdje goed maar bij 15 ofzo is dat of opeens een andere Pokémon of ik krijg de melding huh there dosnt seem to be a pokemon at all.
Het heeft iets andere regels dan in Pearl/Diamond.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:07:48 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132412833
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:06 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Je kunt idd niet in een cave chainen.

[..]

Het heeft iets andere regels dan in Pearl/Diamond.
Leg het uit als je wil.
Het meest hard schuddende bosje is het ook niet altijd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132412918
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Leg het uit als je wil.
Het meest hard schuddende bosje is het ook niet altijd.
Ik zal het zodadelijk even uitleggen hoe het ongeveer werkt als mijn eigen chain breekt of ik vang een Shiny.

Moment.

En gebroken... :')
pi_132412973
Oh wow, Zygarde leert ExtremeSpeed, cool :)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:11:12 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132413111
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ik zal het zodadelijk even uitleggen hoe het ongeveer werkt als mijn eigen chain breekt of ik vang een Shiny.

Moment.

En gebroken... :')
Haha hie
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:08 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ik zal het zodadelijk even uitleggen hoe het ongeveer werkt als mijn eigen chain breekt of ik vang een Shiny.

Moment.

En gebroken... :')
Hier ook, Wat ik ook wel eens heb is dat er opeens nog maar een bosje begint te schudden en dat is dan altijd een andere Pokemon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132413307
Al mn boxen vol met Nidorans. Geen shiny male. 3 females wel. We gaan door!
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:18:32 #212
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132413580
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Sjiznit het volgende:
Al mn boxen vol met Nidorans. Geen shiny male. 3 females wel. We gaan door!
Wil je een shiny nidorina ruilen?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:20:34 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132413738
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef Sjiznit het volgende:
Al mn boxen vol met Nidorans. Geen shiny male. 3 females wel. We gaan door!
Moet je er een kwijt?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132414841
Regels van het chainen

Benodigdheden

• Pokeradar (2e verdieping van de Pokemon Lab in Lumicose na de E4)
• 100-200 Super/Max repels
• Geduld
• Goede ogen
• Pokeballs
• Optioneel: Pokemon met False Swipe en/of Spore

1. Zoek een groot stuk gras waar er geen omgevingsgerelateerde dingen zijn. Stenen en hekken zijn echt annoying.

2. Pak altijd een stukje gras dat makkelijk te onderscheiden van anderen is (de eerste maakt niet uit waar je deze pakt). Ik pak altijd de hardst schuddende stukje gras. Deze vallen het meeste op. Loop hier binnen en kijk of je de Pokemon vindt die je wilt gaan chainen. Zo niet, ren weg en reset de radar (50 stappen lopen). Zo wel, kun je hem vangen of hem laten fainten.

3. Nu wordt het moeilijk, let goed op je positie en welke stukken gras er bewegen.



Roze ben jij.
Paars zijn de stukjes gras die anders schudden.
Groen zijn de stukjes gras die hetzelfde schudden.
Bruin is hekwerk/stenen/einde van het gras (dus gewoon een lege spot)

In dit geval, is er maar 1 stuk gras dat correct is.



Degene zonder rood kruis.

Waarom?

De regels van het chainen zijn dat je stukje gras op EXACT dezelfde manier moet schudden als de eerste. De twee paarsen zijn dus al uitgesloten.

De regels van het chainen zijn dat het stukje gras ook nergens tegen aan mag liggen. Dus hekwerk en stenen zijn dus dingen om van weg te blijven. Dit breekt niet altijd je chain, maar soms wel. Dus als je een lange chain hebt lopen, blijf weg van de stukjes gras die evengoed hetzelfde schudden, maar ze liggen aan een steen of hekwerk.

Dus de groene zonder rode kruis is dus een patch waardoor je chain blijft doorgaan.

Ander voorbeeld waarbij we nog een regel adresseren:



Roze ben jij.
Groen zijn de stukjes gras die hetzelfde schudden.
Bruin is hekwerk/stenen/einde van het gras (dus gewoon een lege spot)

Hier zijn twee stukjes gras die correct zijn. Dit heeft te maken met een regel die net ietsjes anders is dan in Pearl en Diamond.



De regels van het chainen in X en Y zijn dat op het moment dat je zelf aan het stukje gras staat op het moment van de reset, je zelf een blokkade vormt. Ik zeg altijd, teken een Tetrisblok om jezelf heen. De stukjes gras die hierin vallen zullen ALTIJD je chain breken:



De lichtblauwe vlakken zullen dus nooit je chain hoger laten komen en dan moet je opnieuw beginnen. Dus de "T-tetris" blok om je karakter.

Degene die helemaar rechts in de bovenhoek ligt is de zogehete "Out of bounds/range" patch.
Als een stukje gras meer dan 7 stappen nodig heeft om er naar toe te komen, KAN deze je chain breken. Ik zou hier zo veel mogelijk van wegblijven. Ook ligt deze tegen een hekwerk aan.

Trivia:

Roze ben jij.
Paars zijn de stukjes gras die anders schudden.
Groen zijn de stukjes gras die hetzelfde schudden.
Bruin is hekwerk/stenen/einde van het gras (dus gewoon een lege spot)



Welke van deze is juist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er geen patch is waar je in kunt lopen... loop 50 stappen en reset de radar (gewoon nog een keer gebruiken). Dit zal altijd je chain behouden.

Vergeet niet ten alle tijden een Max/Super repel aan te hebben... een wild encounter (non radar) breekt je chain.


Ik heb met deze regels het meeste succes geboekt. Veelvuldig kom ik boven de 20 uit en vaker zelfs tot 40.

Met 40 heb je de cap bereikt van het chainen. Je kunt nog door chainen maar hier zou ik beginnen met resetten van je radar om een shiny te forceren.

Een shiny patch ziet er zo uit en maakt een kut geluid. Moeilijk te missen. :)



[ Bericht 1% gewijzigd door Grandesco op 21-10-2013 22:48:44 ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:39:46 #215
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132414861
Botssss shiny skorupi gechained.. Had hem na een chain van 6 ofzo :')
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:42:33 #216
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132415033
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef Grandesco het volgende:
Regels van het chainen

Benodigdheden

• Pokeradar (2e verdieping van de Pokemon Lab in Lumicose na de E4)
• 100-200 Super/Max repels
• Geduld
• Goede ogen
• Pokeballs
• Optioneel: Pokemon met False Swipe en/of Spore

1. Zoek een groot stuk gras waar er geen omgevingsgerelateerde dingen zijn. Stenen en hekken zijn echt annoying.

2. Pak altijd een stukje gras dat makkelijk te onderscheiden van anderen is (de eerste maakt niet uit waar je deze pakt). Ik pak altijd de hardst schuddende stukje gras. Deze vallen het meeste op. Loop hier binnen en kijk of je de Pokemon vindt die je wilt gaan chainen. Zo niet, ren weg en reset de radar (50 stappen lopen). Zo wel, kun je hem vangen of hem laten fainten.

3. Nu wordt het moeilijk, let goed op je positie en welke stukken gras er bewegen.

[ afbeelding ]

Roze ben jij.
Paars zijn de stukjes gras die anders schudden.
Groen zijn de stukjes gras die hetzelfde schudden.
Bruin is hekwerk/stenen/einde van het gras (dus gewoon een lege spot)

In dit geval, is er maar 1 stuk gras dat correct is.

[ afbeelding ]

Degene zonder rood kruis.

Waarom?

De regels van het chainen zijn dat je stukje gras op EXACT dezelfde manier moet schudden als de eerste. De twee paarsen zijn dus al uitgesloten.

De regels van het chainen zijn dat het stukje gras ook nergens tegen aan mag liggen. Dus hekwerk en stenen zijn dus dingen om van weg te blijven. Dit breekt niet altijd je chain, maar soms wel. Dus als je een lange chain hebt lopen, blijf weg van de stukjes gras die evengoed hetzelfde schudden, maar ze liggen aan een steen of hekwerk.

Dus de groene zonder rode kruis is dus een patch waardoor je chain blijft doorgaan.

Ander voorbeeld waarbij we nog een regel adresseren:

[ afbeelding ]

Roze ben jij.
Groen zijn de stukjes gras die hetzelfde schudden.
Bruin is hekwerk/stenen/einde van het gras (dus gewoon een lege spot)

Hier zijn twee stukjes gras die correct zijn. Dit heeft te maken met een regel die net ietsjes anders is dan in Pearl en Diamond.

[ afbeelding ]

De regels van het chainen in X en Y zijn dat op het moment dat je zelf aan het stukje gras staat op het moment van de reset, je zelf een blokkade vormt. Ik zeg altijd, teken een Tetrisblok om jezelf heen. De stukjes gras die hierin vallen zullen ALTIJD je chain breken:

[ afbeelding ]

De lichtblauwe vlakken zullen dus nooit je chain hoger laten komen en dan moet je opnieuw beginnen. Dus de "T-tetris" blok om je karakter.

Degene die helemaar rechts in de bovenhoek ligt is de zogehete "Out of bounds/range" patch.
Als een stukje gras meer dan 7 stappen nodig heeft om er naar toe te komen, KAN deze je chain breken. Ik zou hier zo veel mogelijk van wegblijven. Ook ligt deze tegen een hekwerk aan.

Trivia:

Roze ben jij.
Paars zijn de stukjes gras die anders schudden.
Groen zijn de stukjes gras die hetzelfde schudden.
Bruin is hekwerk/stenen/einde van het gras (dus gewoon een lege spot)

[ afbeelding ]

Welke van deze is juist?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als er geen patch is waar je in kunt lopen... loop 50 stappen en reset de radar (gewoon nog een keer gebruiken). Dit zal altijd je chain behouden.

Ik heb met deze regels het meeste succes geboekt. Veelvuldig kom ik boven de 20 uit en vaker zelfs tot 40.
Thanks
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132415119
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:42 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Thanks
Nu hoop ik dat het een beetje leesbaar is... :') Het ziet er erg verwarrend uit.
  maandag 21 oktober 2013 @ 22:45:45 #218
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132415219
Champion! Nu nog twee dungeons doen en dan ben ik er wel klaar mee denk ik :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:47:09 #219
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132415290
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Nu hoop ik dat het een beetje leesbaar is... :') Het ziet er erg verwarrend uit.
Weet je zo nog een beetje goeie spots?
Route 7 hoor ik vaak maar daar zijn alleen maar kut pokemon te vinden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132415300
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Weet je zo nog een beetje goeie spots?
Route 7 hoor ik vaak maar daar zijn alleen maar kut pokemon te vinden.
Overal waar veel gras is.

Bloemen mag ook.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:50:36 #221
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132415460
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Overal waar veel gras is.

Bloemen mag ook.
Ik zie trouwens iedereen op youtube eerst de pokemon radar nog eens gebruiken,
Hoe zit dat ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132415530
quote:
10s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ik zie trouwens iedereen op youtube eerst de pokemon radar nog eens gebruiken,
Hoe zit dat ?
Op het moment dat er geen stukje gras is waar je in kunt lopen, MOET je resetten. Dit doe je door 50 stappen te lopen en je radar opnieuw te gebruiken, er gaan dan nieuwe stukjes schudden. Je chain word hier niet door beinvloed.

Mensen stoppen meestal bij 20-30-40 en blijven resetten totdat het shiny patch komt.
pi_132415636
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Botssss shiny skorupi gechained.. Had hem na een chain van 6 ofzo :')
Jij kunt aan mijn ballen zuigen :')

Ik heb al iets van 20x 10+ chain gehad en al iets van 5 keer 20+ en 3x 30+

Geen shiny :')
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 21 oktober 2013 @ 22:56:08 #224
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132415704
Moet Inkay ook de active pokemon zijn om hem te laten evalueren door de ds onderste boven te houden? Die van mij zit op level 31 ging in mijn party level up en ik draaide mijn ds om maar er gebeurde niks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:04:10 #225
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_132416086
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Nu hoop ik dat het een beetje leesbaar is... :') Het ziet er erg verwarrend uit.
Hij is erg duidelijk. Dat van de tetris wist ik niet, de outbound ook niet, ga het nog eens op deze manier proberen, zal hier even posten of ik resultaten haal.

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om het eens goed uit te leggen.

Dit lijkt me handig voor de OP.
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_132416198
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:04 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Hij is erg duidelijk. Dat van de tetris wist ik niet, de outbound ook niet, ga het nog eens op deze manier proberen, zal hier even posten of ik resultaten haal.

Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om het eens goed uit te leggen.

Dit lijkt me handig voor de OP.
De Tetris breekt je chain niet altijd, maar ik vermijd die dingen altijd na 10.
pi_132416468
Blijkbaar kan je ook chainen met de Super Rod.

http://serebii.net/xy/fishchain.shtml
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_132416529
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
Blijkbaar kan je ook chainen met de Super Rod.

http://serebii.net/xy/fishchain.shtml
Dat wist ik niet... lijkt me ook niet zo handig.. :') Shiny Luvdisc.
pi_132417048
Thanks Roburtt :D! Kon je me niet horen met game chat?
pi_132417123
Iemand een idee wat die rockende muziek betekent bij een chain?
pi_132417468
Als ik mn PokeRadar gebruik krijg ik die melding van moeders. "Theres a time..." yadda yadda yadda. What gives.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_132417482
Op het moment een chain van 15 kikkers... :)

quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef Metonae het volgende:
Als ik mn PokeRadar gebruik krijg ik die melding van moeders. "Theres a time..." yadda yadda yadda. What gives.
Je MOET lopen... rollerskaten en biken killed je chain ook trouwens.
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:38:09 #233
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132417764
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:32 schreef Grandesco het volgende:
Op het moment een chain van 15 kikkers... :)

[..]

Je MOET lopen... rollerskaten en biken killed je chain ook trouwens.
Welke kikkers? Shiny Drapion is echt geniaal trouwens.. Komt wel in mijn team.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132417836
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:38 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Welke kikkers? Shiny Drapion is echt geniaal trouwens.. Komt wel in mijn team.
Croagunk, zit nu op 24. :')

En daar ging die weer op 26... Random break volgens mij... ;(

[ Bericht 11% gewijzigd door Grandesco op 21-10-2013 23:45:06 ]
  maandag 21 oktober 2013 @ 23:49:16 #235
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132418271
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:39 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Croagunk, zit nu op 24. :')

En daar ging die weer op 26... Random break volgens mij... ;(
Toe maar agent Looker ;p hoe groot is de kans op een shiny na een lange chain
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132418298
Ik zal mijn code ook maar even geven: 4725-7932-1264. Laat even weten als je me toevoegt, kan ik het ook doen. In game name is Chaos-Zero.
pi_132418373
quote:
1s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:49 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Toe maar agent Looker ;p hoe groot is de kans op een shiny na een lange chain
8192 / (Aantal gechainde pokemon) = je shiny kans per patch.

Niet helemaal zeker natuurlijk.
pi_132418378
Iemand een ditto in de aanbieding? Kom net voorbij de day-care maar kan er nog vrij weinig mee. :+

skitty and wailord kunnen samen een ei maken? negerwat

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2013 23:52:33 ]
pi_132418457
quote:
14s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef Typisch het volgende:
Iemand een ditto in de aanbieding? Kom net voorbij de day-care maar kan er nog vrij weinig mee. :+

skitty and wailord kunnen samen een ei maken? negerwat
Ja, ze hebben dezelfde ei groep.
pi_132418519
Kan wel merken dat ik na silver nog amper een Pokémon game heb aangeraakt. _O-
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 00:12:31 #241
380217 SGYENZO
Ik wil kaas. Nu.
pi_132419310
Ben toch benieuwd waar ik een van de Sinnoh games nog kan kopen.
"Does my thumb look Spanish?"
--Cat
pi_132420298
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BOB ROSS GEVONDEN HOOR

pi_132420870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 00:48 schreef Grandesco het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

BOB ROSS GEVONDEN HOOR

[ afbeelding ]
Shiny Dwebble beter.

Grats :p
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:18:48 #244
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132420878
Jajajajaj Shiny Honchcrow binnen.. Stond een shiny murkrow op de gts met een spaanse naam ofzo dus die geruild voor een SKIPLOOM en een duskstone gegeven.. Gelukkig veranderde zijn naam nog naar honchcrow
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132420885
Wat, ik ben bij Xerneas en gooi voor de lol meteen een quick ball, vang ik hem.
Zonde hoor
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
pi_132420928
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:23 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Thanks Roburtt :D! Kon je me niet horen met game chat?
Oh geluid stond uit :'). Geen probleem!
Op woensdag 29 januari 2014 12:36 schreef d4v1d het volgende:
Haten op Roburtt :')
Op woensdag 4 december 2013 11:43 schreef HaJee het volgende:
Roburtt is een geweldige user!!!
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 01:21:47 #247
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132420930
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef Roburtt het volgende:
Wat, ik ben bij Xerneas en gooi voor de lol meteen een quick ball, vang ik hem.
Zonde hoor
De legendary pokemon zijn idd opvallend makkelijk te vangen.. Weet nog wel met rayquaza dat duurde echt een uur.. Moest je hem op 1 hp krijgen ofzo en ook nog slapend.. En niet weten dat er zoiets is als false swipe
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132420941
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 01:19 schreef Roburtt het volgende:
Wat, ik ben bij Xerneas en gooi voor de lol meteen een quick ball, vang ik hem.
Zonde hoor
Quick Ball is enorm broken :p

Als ik thuis kom eens ff een Quick Ball naar Zygarde gooien. Hopen dat t lukt!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 02:14:24 #249
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_132421665
Volgens mij is dat bij Xerneas en Yveltal een gegarandeerde catch, in de zin van dat ze gevangen willen worden door zo'n bazentrainer als jij.

Edit: En ik vind het prima trouwens. Ik word er altijd schijtziek van dat je vijftig pokéballs naar zo'n legendary moet gooien om 'm te vangen ook al heb je hem al enorm verzwakt. De uitdaging moet juist liggen in hem naar 1HP en paralyzed/asleep te krijgen terwijl hij jou constant aanvalt, en niet in het gooien van zoveel mogelijk mogelijk pokéballs en maar hopen dat je geluk hebt en hem vangt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_132422770
Ik heb gisteren werkelijk een uur geprobeerd een mareep te vangen.
Op route 12 kwam ik er één tegen, per ongeluk ge1-hit :'(

Is er nog een andere locatie waar je deze vaker tegenkomt :) ?
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132422791
Naast een Shinx met Ice Fang en Take Down gisteren ook een Sandshrew met Night Slash kunnen breeden :)

Nu het breeden maar even laten voor wat het is en richting de volgende gym..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 08:18:52 #252
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_132422836
Ik las gisteren toevallig over een Z legendary. Die ga ik ook maar eens vangen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_132422996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:11 schreef hylian het volgende:
Ik heb gisteren werkelijk een uur geprobeerd een mareep te vangen.
Op route 12 kwam ik er één tegen, per ongeluk ge1-hit :'(

Is er nog een andere locatie waar je deze vaker tegenkomt :) ?
GTS ;)
pi_132423010
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:36 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

GTS ;)
Ik had gisteren wel even gekeken, maar sommige mensen zetten daar echt idiote dingen neer :P
bijv. op zoek naar Moltres voor die mareep :D
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132423365
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 08:37 schreef hylian het volgende:

[..]

Ik had gisteren wel even gekeken, maar sommige mensen zetten daar echt idiote dingen neer :P
bijv. op zoek naar Moltres voor die mareep :D
Daarom ben ik ook wel blij dat je niet zoals in Black/White maar 7 mogelijke opties ziet, maar echt alle mogelijke opties!
pi_132423398
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:06 schreef Schuppie het volgende:

[..]

Daarom ben ik ook wel blij dat je niet zoals in Black/White maar 7 mogelijke opties ziet, maar echt alle mogelijke opties!
Is er ook een mogelijkheid om de onnozele opties zoals een Mareep voor Moltres (om dat voorbeeld maar even aan te houden) eruit te filteren?
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132423580
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:09 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Is er ook een mogelijkheid om de onnozele opties zoals een Mareep voor Moltres (om dat voorbeeld maar even aan te houden) eruit te filteren?
Dan moet je de optie People looking for Special Pokémon uitzetten. Dat gaat over Legendaries.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:31:27 #258
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132423805
Moedeloos van dat chainen na een tijdje beginnen er echt teveel tegelijk te schudden en geluid te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 09:46:10 #259
366803 AthCom
Overigens ...
pi_132424102
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 23:49 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zal mijn code ook maar even geven: 4725-7932-1264. Laat even weten als je me toevoegt, kan ik het ook doen. In game name is Chaos-Zero.
Ik zal je toevoegen wanneer ik weer thuis ben vanavond.

Overigens voeg ik gewoon iedereen toe die in de wiki staat.
Moira. is tof. :7
pi_132424588
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dan moet je de optie People looking for Special Pokémon uitzetten. Dat gaat over Legendaries.
hmm zal ik daar vanavond eens even naar kijken..
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_132424804
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moedeloos van dat chainen na een tijdje beginnen er echt teveel tegelijk te schudden en geluid te maken.
Maar ik hoor dat het al beter lukt? :P
pi_132424847
De laatste gym ook gehad, nu op naar de E4 en daarna beginnen aan het completeren van de Pokédex in X&Y.

Wat dat betreft baal ik dat die Bank nog twee maanden op zich laat wachten.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 10:16:45 #263
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132424864
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:13 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Maar ik hoor dat het al beter lukt? :P
Wel iets bedankt maar ik heb er denk ik het geduld en de ogen niet voor.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132425255
Eindelijk, een mon met Outrage :D
pi_132425607
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 09:46 schreef AthCom het volgende:

[..]

Ik zal je toevoegen wanneer ik weer thuis ben vanavond.

Overigens voeg ik gewoon iedereen toe die in de wiki staat.
Ik hbe een hele rits toegevoegd, zal vanavond even kijken of ik jou ook al heb :)
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132427039
Er bestaat echt niks ergers dan chainen. Ik krijg ze maar niet verder dan 6...
pi_132427375
Ik had net een chain van 35... en toen ging het mis... Nu een chain van 20 Skiddo's, we zullen zien :)
pi_132428334
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:43 schreef Schuppie het volgende:
Er bestaat echt niks ergers dan chainen. Ik krijg ze maar niet verder dan 6...
Heb je mijn handleidinkje gelezen? :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 11:54 schreef ToetNL het volgende:
Ik had net een chain van 35... en toen ging het mis... Nu een chain van 20 Skiddo's, we zullen zien :)
Ik merk als ik elke keer reset voor dat ik een stukje gras inloop waar ik denk dat het goed is, kom ik vaker tot 40 als ik niet reset.
pi_132428506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:26 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Heb je mijn handleidinkje gelezen? :)

Ja, en nog een andere op internet maar het lukt voor geen meter
pi_132428510
Chain van 40 en de shiny Skiddo is binnen :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:15:42 #271
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132429620
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef ToetNL het volgende:
Chain van 40 en de shiny Skiddo is binnen :)
Welke route?
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132429679
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:15 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Welke route?
Route 5, daar ligt zo'n groot rechthoekig veld met paarse bloemen
pi_132429694
Heeft iemand een Pokemon met Pokerus over voor mij? :9
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132429695
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 12:32 schreef ToetNL het volgende:
Chain van 40 en de shiny Skiddo is binnen :)
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:19:26 #275
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132429733
Gisteren de eerste twee shiny's gevangen. Doelstelling voor vandaag is weer een shiny.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132429964
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:18 schreef Grandesco het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:') Ik dacht trouwens dat shiny pokemon altijd redelijk matige IVs hadden, maar deze heeft max hp en attack en de rest waarschijnlijk ook boven de 20...
pi_132430356
En Zygarde heeft zojuist lvl 100 bereikt.
Dat is twee :)

En Greninja nu ook.

Dat is drie :)

[ Bericht 18% gewijzigd door Flightguy1986 op 22-10-2013 14:03:27 ]
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:04:59 #278
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132431381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 10:13 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Maar ik hoor dat het al beter lukt? :P
Iets maar na een tijdje krijg ik steeds dat er nog maar een stukje gras begint te bewegen en dat is altijd een andere pokemon dan de chain,
Reseten dan of niet ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132431470
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:04 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Iets maar na een tijdje krijg ik steeds dat er nog maar een stukje gras begint te bewegen en dat is altijd een andere pokemon dan de chain,
Reseten dan of niet ?
Ja.

Als er niets beweegt zoals jij het wilt... ALTIJD resetten. Ben je niet zeker, resetten.

Geduld is een schone zaak.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:09:05 #280
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132431532
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:07 schreef Grandesco het volgende:

[..]

Ja.

Als er niets beweegt zoals jij het wilt... ALTIJD resetten. Ben je niet zeker, resetten.

Geduld is een schone zaak.
Het kan zijn omdat ik lenzen heb maar ik zie ook altijd pijnlijk weinig verschil in het bewegen van het gras. Het schud allemaal even hard, Sommige ratelen en de anderen maken een tingeling geluidje maar omdat het allemaal tegelijk is kan ik me daar ook niet op oriënteren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132431604
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:09 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Het kan zijn omdat ik lenzen heb maar ik zie ook altijd pijnlijk weinig verschil in het bewegen van het gras. Het schud allemaal even hard, Sommige ratelen en de anderen maken een tingeling geluidje maar omdat het allemaal tegelijk is kan ik me daar ook niet op oriënteren.
Veel oefenen... komt goed.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:21:05 #282
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132431935
Iemand het al gelukt Inkay te late evolueren ? Die van mij is level 34 heb potverdomme net een heel gevecht met de ds ondersteboven gedaan maar het klote ding veranderd maar niet.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132432135
Ik heb X opgepikt met de 2e voor halve prijs actie van de mediamarkt. Ik heb afgezien van yellow en fire red eigenlijk geen pokémon aangeraakt en dat is wel te merken als ik dit topic zo zie. Ik kan echt totaal niet volgen waar jullie het allemaal over hebben :') Shiny's, chainen, breeden, docile pokémons.. alemaal nieuw voor me. Misschien eerst maar eens een introductie guide lezen ofzo voordat ik aan de game begin :)
RAH RAH
pi_132432306
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:26 schreef D3ft0n3 het volgende:
Ik heb X opgepikt met de 2e voor halve prijs actie van de mediamarkt. Ik heb afgezien van yellow en fire red eigenlijk geen pokémon aangeraakt en dat is wel te merken als ik dit topic zo zie. Ik kan echt totaal niet volgen waar jullie het allemaal over hebben :') Shiny's, chainen, breeden, docile pokémons.. alemaal nieuw voor me. Misschien eerst maar eens een introductie guide lezen ofzo voordat ik aan de game begin :)
Shiny is een pokemon die glimt en een andere kleur heeft. Verder is er niks anders aan, behalve dat hij zeldzaam is: 1/8192 kans op een shiny.

Chainen is een minigame om deze shinies minder zeldzaam te maken.

Breeden is Eieren maken tussen twee Pokemon (Ze moeten natuurlijk wel dan met elkaar competable zijn)

Docile is een Nature. Voor meer informatie over Natures : http://www.serebii.net/games/natures.shtml
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:36:37 #286
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132432485
quote:
Al gezien ik denk dat het te maken heeft met de sensoren op de ds.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132432511
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Al gezien ik denk dat het te maken heeft met de sensoren op de ds.
heb je nu wel toegevoegd, blijkbaar de verkeerde code eerst gedaan :+
pi_132432544
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Al gezien ik denk dat het te maken heeft met de sensoren op de ds.
Pak een rare candy, hou je DS ondersteboven, save, gebruik de rare candy en als hij niet evolueert... reload :)
pi_132432580
Ik heb nog nooit een shiny gevangen. ;(
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_132432609
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Seikcid het volgende:
Ik heb nog nooit een shiny gevangen. ;(
Ik gisteren nog.. :P
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:40:09 #291
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132432632
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:37 schreef Typisch het volgende:

[..]

heb je nu wel toegevoegd, blijkbaar de verkeerde code eerst gedaan :+
Nu moet het werken.
Internet is kut hier dus kan een paar pogingen duren.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132432647
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nu moet het werken.
Internet is kut hier dus kan een paar pogingen duren.
no problemo
pi_132432687
Ik heb een aantal Eevee's en ben nu Mareeps aan het breeden, mensen die geďnteresseerd zijn? :)
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:48:04 #294
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_132432912
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef Veluro het volgende:
Ik heb een aantal Eevee's en ben nu Mareeps aan het breeden, mensen die geďnteresseerd zijn? :)
Doe maar hier die Mareep
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_132432986
Toch in mijn nopjes met mijn Pikachu
pi_132434392
Nog 1 uur tot afgewerkt, kan niet wachten om weer te spelen :D
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132434404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:26 schreef hylian het volgende:
Nog 1 uur tot afgewerkt, kan niet wachten om weer te spelen :D
34 minuten hier... :')

Hoezo addicted...

[ Bericht 2% gewijzigd door Grandesco op 22-10-2013 15:34:42 ]
pi_132434835
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:26 schreef Grandesco het volgende:

[..]

34 minuten hier... :')

Hoezo addicted...
Ach, ik vind het zo lekker nostalgisch :P
Ik doe er ook lekker lang over, al +-15 uur playtime en pas 3 badges :@
Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
pi_132435212
Iemand die Lonely of Naughty Dratini heeft voor mij?
Ik heb een Rash er voor terug.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 16:16:51 #300
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_132436336
LA
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
pi_132436452
Eindelijk iedereen uit de Wiki maar eens toevoegen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')