abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:46:53 #76
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132182883
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar ik denk wel dat je je eens moet afvragen waarom je dan in godsnaam nog kijkt. Heb je niets beters te doen met je tijd dan te kijken naar entertainment ( = tijdverdrijf) waaraan je je dood ergert? :D My god! Als het dan echt zo erg is, stop er mee... zou ik persoonlijk zeggen.

Maar Nederlanders, en Fokkers, klagen graag. Dat is OOK een vorm van tijdverdrijf ;)
De serie is vermakelijk genoeg om te bekijken maar slecht genoeg om je er bij tijd en wijlen aan te ergeren, dat kan toch gewoon? Jij doet net alsof er twee opties zijn: of je vindt het slecht en je kijkt niet, of je vindt het goed en je hebt geen kritiek.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_132182891
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:45 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat het allemaal zo niet gaat irl weten we nu wel hè...
Dan draai je steeds hetzelfde riedeltje af.
Want hoe zou het wel gaan dan, irl. Dat is zo hypothetisch dat je er geen zinnig wordt over kan zeggen lijkt me. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:47:39 #78
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132182898
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het kan ook nog die duif zijn, want helemaal in 't begin van de afl. bedankt die jongen Daryl voor de duif die op de barbecue ligt. Maar dan heb ik nog niet duidelijk wat de link met het varkentje is. Vogel/varkensgriep?
Misschien heb ik het verkeerd, maar ik verstond "deer"? :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132182910
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, maar ik denk wel dat je je eens moet afvragen waarom je dan in godsnaam nog kijkt. Heb je niets beters te doen met je tijd dan te kijken naar entertainment ( = tijdverdrijf) waaraan je je dood ergert? :D My god! Als het dan echt zo erg is, stop er mee... zou ik persoonlijk zeggen.

Maar Nederlanders, en Fokkers, klagen graag. Dat is OOK een vorm van tijdverdrijf ;)
Dat laatste is op mij best van toepassing, ik vind het leuk om series/films/boeken te beoordelen: of dat nou negatief of positief is.

En waarom ik het nog kijk... Dat vraag ik me ook wel eens af :P. In de eerste plaats omdat mijn vriendin het graag wil zien, maar in de tweede plaats omdat deze serie op sommige momenten nog net interessant blijft. Neem nou de cliffhanger van deze aflevering, dàt vond ik dan wel weer tof. En de actiescenes zitten, hoewel ongeloofwaardig, ook vaak goed in elkaar.

Het vervelende is alleen dat ze het seizoen maar voor zo'n 20% vullen met toffe shit en we verder zitten te kijken naar Glen met relatieproblemen en Carl die z'n puberteit doormaakt.
Amen.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:48:39 #80
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132182911
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Misschien heb ik het verkeerd, maar ik verstond "deer"? :P
Klopt.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_132182917
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Want hoe zou het wel gaan dan, irl. Dat is zo hypothetisch dat je er geen zinnig wordt over kan zeggen lijkt me. _O-
Tuurlijk kun je er een zinnig woord over zeggen...
I´m back.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:49:26 #82
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132182926
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

De serie is vermakelijk genoeg om te bekijken maar slecht genoeg om je er bij tijd en wijlen aan te ergeren, dat kan toch gewoon? Jij doet net alsof er twee opties zijn: of je vindt het slecht en je kijkt niet, of je vindt het goed en je hebt geen kritiek.
Nee, ik doe helemaal niks. Ik reageer alleen 1x op iemand met de opmerking dat Nederlanders en Fokkers nou eenmaal graag klagen. Ik zeg zelfs dat het niet alleen bij The Walking Dead is, maar dat er in het GOT topic net zo goed geklaagd wordt. Ik zeg niet dat iemand niet mag klagen, ik zeg niet dat iemand zijn mond moet houden en ik zeg al helemaal niet dat er maar 2 opties zijn.

Invullen heet dat ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132182938
quote:
4s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:46 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Het kan ook nog die duif zijn, want helemaal in 't begin van de afl. bedankt die jongen Daryl voor de duif die op de barbecue ligt. Maar dan heb ik nog niet duidelijk wat de link met het varkentje is. Vogel/varkensgriep?
Ik weet het niet, Semtex, misschien een mutatie van het oorspronkelijke virus?
I´m back.
pi_132182940
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:43 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Macon, overigens:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get it and Bet it
pi_132183026
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, ik doe helemaal niks. Ik reageer alleen 1x op iemand met de opmerking dat Nederlanders en Fokkers nou eenmaal graag klagen. Ik zeg zelfs dat het niet alleen bij The Walking Dead is, maar dat er in het GOT topic net zo goed geklaagd wordt. Ik zeg niet dat iemand niet mag klagen, ik zeg niet dat iemand zijn mond moet houden en ik zeg al helemaal niet dat er maar 2 opties zijn.

Invullen heet dat ;)
Maar soms in je achterhoofd houden dat het 'maar' simpel Hollywood vermaak is voor op de bank met een zak chips, kan nooit kwaad denk ik ;). En dan dus ook net iets makkelijker over zaken heenstappen want soms denk ik echt van 'ooooooooowkey'.... Soms is ergeren wél een keuze denk ik ;). Beetje stoerdoenerij ook, zo van, kijk eens wat ik allemaal zie en waar ik het allemaal niet mee eens ben. Als je dat niet zegt zouden mensen wel eens kunnen denken dat je geen mening hebt ofzo?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:54:03 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132183038
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:47 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Misschien heb ik het verkeerd, maar ik verstond "deer"? :P
Ok, dan verstond jij 't goed. Iets wat herten en varkens dus om zeep helpt. Volgens mij hadden we tot nu toe nog geen zombieherten gezien?
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:55:01 #87
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_132183062
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nee, ik doe helemaal niks. Ik reageer alleen 1x op iemand met de opmerking dat Nederlanders en Fokkers nou eenmaal graag klagen. Ik zeg zelfs dat het niet alleen bij The Walking Dead is, maar dat er in het GOT topic net zo goed geklaagd wordt. Ik zeg niet dat iemand niet mag klagen, ik zeg niet dat iemand zijn mond moet houden en ik zeg al helemaal niet dat er maar 2 opties zijn.

Invullen heet dat ;)
De strekking van jouw post is: 'als je het niet leuk vindt, kijk je toch niet?'. Dat vind ik geen argument omdat een serie leuk genoeg kan zijn om te bekijken maar slecht genoeg om je er bij tijd en wijlen aan te ergeren.
Ten percent faster with a sturdier frame
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:55:23 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132183071
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar soms in je achterhoofd houden dat het 'maar' simpel Hollywood vermaak is voor op de bank met een zak chips, kan nooit kwaad denk ik ;). En dan dus ook net iets makkelijker over zaken heenstappen want soms denk ik echt van 'ooooooooowkey'.... Soms is ergeren wél een keuze denk ik ;). Beetje stoerdoenerij ook, zo van, kijk eens wat ik allemaal zie en waar ik het allemaal niet mee eens ben. Als je dat niet zegt zouden mensen wel eens kunnen denken dat je geen mening hebt ofzo?
Eens :)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:56:27 #89
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_132183099
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar soms in je achterhoofd houden dat het 'maar' simpel Hollywood vermaak is voor op de bank met een zak chips, kan nooit kwaad denk ik ;). En dan dus ook net iets makkelijker over zaken heenstappen want soms denk ik echt van 'ooooooooowkey'.... Soms is ergeren wél een keuze denk ik ;). Beetje stoerdoenerij ook, zo van, kijk eens wat ik allemaal zie en waar ik het allemaal niet mee eens ben. Als je dat niet zegt zouden mensen wel eens kunnen denken dat je geen mening hebt ofzo?
^O^
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 10:57:07 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132183114
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:55 schreef TC03 het volgende:

[..]

De strekking van jouw post is: 'als je het niet leuk vindt, kijk je toch niet?'. Dat vind ik geen argument omdat een serie leuk genoeg kan zijn om te bekijken maar slecht genoeg om je er bij tijd en wijlen aan te ergeren.
Nee dat is niet mijn strekking. Ik vraag me af waarom je naar een serie zou kijken waar je je alleen maar aan ergert. Dan kun je je tijd nuttiger gebruiken dan een uur kijken en dan ook nog eens een uur klagen. En mijn VRAAG (een vraag he, je weet wat dat is?) was dus waarom hij dan nog keek. Nou, die heeft ie beantwoord. Klaar :)

Niks "strekking".
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:00:56 #91
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_132183222
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ok, dan verstond jij 't goed. Iets wat herten en varkens dus om zeep helpt. Volgens mij hadden we tot nu toe nog geen zombieherten gezien?
Nee, klopt :P

In mijn ogen zijn er 3 opties: Die zombie buiten het hek heeft een hapje genomen van het hert en niemand heeft dat gezien, daardoor lijkt Patrick nu zo op die zombie buiten het hek. Of er is een mutatie in het virus.

Beiden lijken me erg onwaarschijnlijk, dus het zal wel iets met grond verontreiniging worden :+ (Pistool in het zand begraven enzo)
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:50 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dat _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_132183227
quote:
12s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:53 schreef Luigi het volgende:

[..]

Maar soms in je achterhoofd houden dat het 'maar' simpel Hollywood vermaak is voor op de bank met een zak chips, kan nooit kwaad denk ik ;). En dan dus ook net iets makkelijker over zaken heenstappen want soms denk ik echt van 'ooooooooowkey'.... Soms is ergeren wél een keuze denk ik ;). Beetje stoerdoenerij ook, zo van, kijk eens wat ik allemaal zie en waar ik het allemaal niet mee eens ben. Als je dat niet zegt zouden mensen wel eens kunnen denken dat je geen mening hebt ofzo?
Je moet mee gaan in het verhaal idd, en dan is het goed te pruimen...
I´m back.
pi_132183254
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk kun je er een zinnig woord over zeggen...
Nou? Als jij met een klustertje mensen bent, in een situatie die redelijk uniek is kun je onmogelijk beredeneren hoe elke factor van die vergelijking zich zou gedragen. Tuurlijk kun je zeggen dat je het zus en zo zou doen, wil niet zeggen dat het ook zus en zo gaat.

De enige situatie (irl) die een beetje overeenkomt met dit is een groepje beroepsmiltairen die zich in vijandig gebied bevinden terwijl ze belegerd worden, en dat gaat ook niet altijd volgens het boekje. Dit zijn niet eens getrainde mensen, maar gewone burgers over het algemeen.

Maar goed, pure speculatie natuurlijk, het blijft fantasy.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_132183277
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:01 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet mee gaan in het verhaal idd, en dan is het goed te pruimen...
Ja precies. Plotholes zijn interessant hoor en domme fouten, prima, kunnen we het over hebben. Maar je ziet het in elk topic terug. Het zijn ook altijd dezelfde btw. Dat ze na 8 seizoenen Dexter gaan zeiken over het surrealistische in de serie, dat -ie nooit zus en zo had kunnen doen wánt. Of dat je je gaat ergeren aan 'relatieshit' in de serie, leuk, maar ze maken die serie niet voor jou alleen he? Dus 1x zeggen en er overheenstappen puhlease.
pi_132183304
quote:
3s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Nou? Als jij met een klustertje mensen bent, in een situatie die redelijk uniek is kun je onmogelijk beredeneren hoe elke factor van die vergelijking zich zou gedragen. Tuurlijk kun je zeggen dat je het zus en zo zou doen, wil niet zeggen dat het ook zus en zo gaat.

De enige situatie (irl) die een beetje overeenkomt met dit is een groepje beroepsmiltairen die zich in vijandig gebied bevinden terwijl ze belegerd worden, en dat gaat ook niet altijd volgens het boekje. Dit zijn niet eens getrainde mensen, maar gewone burgers over het algemeen.

Maar goed, pure speculatie natuurlijk, het blijft fantasy.
Nou nee, wat ik eerder al zei, na paar seizoenswisselingen zul je wrs niet al te veel last meer hebben van de zombies, en in de winter al helemaal niet dan bevriezen ze gewoon...
I´m back.
pi_132183348
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja precies. Plotholes zijn interessant hoor en domme fouten, prima, kunnen we het over hebben. Maar je ziet het in elk topic terug. Het zijn ook altijd dezelfde btw. Dat ze na 8 seizoenen Dexter gaan zeiken over het surrealistische in de serie, dat -ie nooit zus en zo had kunnen doen wánt. Of dat je je gaat ergeren aan 'relatieshit' in de serie, leuk, maar ze maken die serie niet voor jou alleen he? Dus 1x zeggen en er overheenstappen puhlease.
Precies, en serie 8 ligt op mij te wachten... van Dexter... ga ik hem nu al zien of niet...? ;).
I´m back.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:08:50 #97
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132183443
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ja precies. Plotholes zijn interessant hoor en domme fouten, prima, kunnen we het over hebben. Maar je ziet het in elk topic terug. Het zijn ook altijd dezelfde btw. Dat ze na 8 seizoenen Dexter gaan zeiken over het surrealistische in de serie, dat -ie nooit zus en zo had kunnen doen wánt. Of dat je je gaat ergeren aan 'relatieshit' in de serie, leuk, maar ze maken die serie niet voor jou alleen he? Dus 1x zeggen en er overheenstappen puhlease.
Ik schiet ook altidj enorm in de lach als mensen serieus gaan roepen dat zo'n serie niet realistisch is, want [insert een aantal argumenten mbt zombies]. :D Whehehehe. Right.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_132183486
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:50 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Dat _O_
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet, in TWD mag maximaal 1 neger zitten ;)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:12:24 #99
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_132183528
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 10:48 schreef Jivis het volgende:

[..]

Dat laatste is op mij best van toepassing, ik vind het leuk om series/films/boeken te beoordelen: of dat nou negatief of positief is.

En waarom ik het nog kijk... Dat vraag ik me ook wel eens af :P. In de eerste plaats omdat mijn vriendin het graag wil zien, maar in de tweede plaats omdat deze serie op sommige momenten nog net interessant blijft. Neem nou de cliffhanger van deze aflevering, dàt vond ik dan wel weer tof. En de actiescenes zitten, hoewel ongeloofwaardig, ook vaak goed in elkaar.

Het vervelende is alleen dat ze het seizoen maar voor zo'n 20% vullen met toffe shit en we verder zitten te kijken naar Glen met relatieproblemen en Carl die z'n puberteit doormaakt.
Wat bedoel je precies met toffe shit?
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 11:12:25 #100
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_132183529
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 11:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou nee, wat ik eerder al zei, na paar seizoenswisselingen zul je wrs niet al te veel last meer hebben van de zombies, en in de winter al helemaal niet dan bevriezen ze gewoon...
Ah, een zombie-expert! Jij kent het virus, of de infectie of de bacterie, whatever? Jij weet hoe dat reageert op kou? Je vergelijkt het met een rotte boom... wie weet is dat wel helemaal niet te vergelijken. Wie weet vertraagt de infectie wel in kou, wie weet draait het zich wel om, wie weet beginnen ze spontaan glitters te poepen en een hoorn op hun hoofd te groeien. Of misschien gaan ze zich gedragen als ganzen en lopen ze allemaal richting warmere oorden (vind ik nog best reeel).

Ik vind dit soort vrij gedetailleerde argumenten/kritiek bij een fantasy serie altijd zo'n onzin :D Dat je over realistische handelingen en plotholes gaat zeiken dat snap ik nog, maar zoiets..... "Dit KAN helemaal niet,w ant...". Hoe weet je bij een fantasy serie nou wat KAN? :D

Ze hebben er iig nog nooit iets mee gedaan, en ik neem even aan dat de mensen in de serie toch al wel een winter meegemaakt hebben.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')