abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 27 november 2013 @ 20:16:16 #276
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133686605
quote:
2s.gif Op woensdag 27 november 2013 19:22 schreef Evertjan het volgende:

[..]

te triest voor woorden eigenlijk dat Argos ondertussen de zoveelste buitenlander aan het team toevoegt
Ik denk dat de grootste fout is om Argos nog als een Nederlands team te zien, het is een internationaal team dat onder een Nederlandse licentie rijdt en daarom ook nog een handvol Nederlanders een contract geeft.

Dat wil niet zeggen dat het een goed idee is om het team vol te proppen met renners uit China en Maleisië, maar ik gok dat ze zich totaal niet voelen aangesproken door de problematiek van Nederlandse profs zonder team, daar hebben ze niets mee te maken.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133686842
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste fout is om Argos nog als een Nederlands team te zien, het is een internationaal team dat onder een Nederlandse licentie rijdt en daarom ook nog een handvol Nederlanders een contract geeft.

Dat wil niet zeggen dat het een goed idee is om het team vol te proppen met renners uit China en Maleisië, maar ik gok dat ze zich totaal niet voelen aangesproken door de problematiek van Nederlandse profs zonder team, daar hebben ze niets mee te maken.
En iets waar ik ze groot gelijk in geef, ze hebben zich ook nooit willen profileren als een Nederlands team.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_133686872
Met de komst van Daan Olivier hebben ze volgend jaar zelfs 1 Nederlander meer in dienst (namelijk 8) dan dit jaar.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
last.fm Album top 100
  woensdag 27 november 2013 @ 20:30:27 #279
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133687223
Ik denk dat sommige renners te lang hebben geprobeerd om te vermijden dat ze een stap moesten terugzetten (sportief en/of financieel) en toen ze vaststelden dat het onvermijdelijk was, bleek dat al die teams al vol zaten waardoor ze zelfs 2 stappen terug moesten zetten.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133688928
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat sommige renners te lang hebben geprobeerd om te vermijden dat ze een stap moesten terugzetten (sportief en/of financieel) en toen ze vaststelden dat het onvermijdelijk was, bleek dat al die teams al vol zaten waardoor ze zelfs 2 stappen terug moesten zetten.
Bovendien hadden de ploegen keuze genoeg en dus macht om renners tegen elkaar uit te spelen.
  zaterdag 30 november 2013 @ 11:57:44 #281
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_133770539
Met Oroz en Urtasun hebben er nog 2 Euskaltal renners een nieuwe ploeg gevonden. Of we ze nog vaak gaan zien bij hun nieuwe Chileense werkgever, dat zou je kunnen betwijfelen, maar het is beter dan niets.

Ondertussen blijven Sanchez en Anton wat aanmodderen. Anton beweerde de interesse te hebben van Colombia, maar daar zeggen ze dat dit niet klopt en dat ze vooral voor Sanchez gaan. Ironisch genoeg zegt Sanchez dan weer dat dit niet waar is.

Zouden ze bij Colombia weten wie wie is?
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_133770823
Joost van Leijen heeft geen nieuwe ploeg kunnen vinden en stopt ermee. Zonde.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 30 november 2013 @ 16:15:21 #283
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_133776004
LLS naar Caja Rural
  maandag 2 december 2013 @ 16:49:33 #284
14505 OProg
A Life in Music
pi_133846443
Je zou toch haast vergeten dan van de laatste 3 winnaars van de Vuelta er nog eentje beschikbaar is.

quote:
Cobo praat met kleiner team voor 2014
Net als landgenoten Samuel Sánchez en Igor Anton, is Juan José Cobo nog steeds teamloos voor komend seizoen. De winnaar van de Vuelta in 2011 is daarmee bovendien in het gezelschap van de winnnaar in 2013, Chris Horner. Maar Cobo geeft aan in gesprek te zijn met een kleine ploeg, om daar de basis te leggen voor de terugkeer bij een groter team.

"Ik ben fysiek prima", zo laat de klimmer volgens Cyclingnews optekenen in El Diario Montañes. "Ik train vier tot vijf keer per week, ik bouw het op tot dagelijks trainen. Ik ben kalm. Ik houd ervan om te fietsen en dat is belangrijk. Misschien moet ik een stap terug doen."

Die stap terug is noodzakelijk doordat de WorldTour-teams, zoals zijn oude werkgever Movistar, inmiddels bijna allemaal vol zitten. "Dit jaar wilde ik goed zijn in de Giro, maar ik viel in de eerste etappe. Ik begrijp waarom Movistar mijn contract niet verlengd heeft. Ik heb hun vertrouwen niet terugbetaald met resultaten en eigenlijk twee jaar van mijn carrière verloren."

Joxean Matxin, de man die hem naar de eindzege in de Vuelta coachte, is momenteel ploegleider bij Lampre-Merida. "Hij is meer mijn vriend dan een teammanager. Ik weet dat hij bij Lampre heeft besproken me te halen, maar hij is nu ploegleider en geen manager. Ik ben hem dankbaar, maar moet ook realistisch zijn. Een team als Lampre kan elke renner contracteren die ze willen."

De Cantabriër zoekt het daarom lager op. "We praten met een kleiner team om komend jaar voor te rijden, zodat ik een jaar later terug kan komen bij een groter team." Met pensioen gaan is nog geen optie voor de 32-jarige 'Juanjo'.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 2 december 2013 @ 18:38:41 #285
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133849570
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 16:49 schreef OProg het volgende:
Je zou toch haast vergeten dan van de laatste 3 winnaars van de Vuelta er nog eentje beschikbaar is.

[..]

is Horner inmiddels voorzien?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  maandag 2 december 2013 @ 18:40:40 #286
14505 OProg
A Life in Music
pi_133849639
quote:
11s.gif Op maandag 2 december 2013 18:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

is Horner inmiddels voorzien?
Nee, dus naast Horner nog eentje. :P
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_133868125
Toch wel verrassend. Sojasun wordt een van de grootste subsponsoren van Cannondale. Heulot zal meegaan en aan het hoofd van de sportieve leiding van Cannondale komen te staan, Lebreton zal ploegleider worden en Jean-Marc Marino zal als renner meegaan. Dit allemaal vanochtend in L'Equipe.
pi_133871786
Tis gezellig bij Sky:

quote:
Richie Porte heeft in de Herald Sun een opvallende uitspraak gedaan. De Australiër heeft een contract tot en met 2015 bij Sky, maar wil daarna de ploeg verlaten. Bij een andere formatie denkt hij meer voor eigen kansen te kunnen gaan.

Porte was de meesterknecht van Chris Froome in de Tour van dit jaar, maar won ook Parijs-Nice. "Ik denk dat Chris de renner van deze generatie is", aldus Porte. "Hij gaat meer dan één Tour winnen en dat is voor mij onrealistisch in een Britse ploeg, met een Britse kopman. Het zal natuurlijk moeilijk zijn om Chris te verslaan, maar in een andere ploeg, wie weet?"

"Hoezeer ik het hier ook naar mijn zin heb en hoe graag ik ook dien als knecht, dit is niet wat ik altijd heb willen doen. Dat liet ik zien met winst in Parijs-Nice en een tweede plaats in de Dauphiné en in Baskenland. Ik heb mijn eigen kwaliteiten om te dienen als kopman. Ik kan goed klimmen en tijdrijden, maar ben ook niet slecht in de afdaling. De ultieme klassementsrijder moet overal goed in zijn."
In the coolest little capital of the world
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:26:00 #289
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_133872205
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:09 schreef Drebbelman het volgende:
Tis gezellig bij Sky:

[..]

Mag ie toch wel eens wat verbeteren in de grand tours.
The more debt, the better
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 3 december 2013 @ 12:26:11 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_133872210
misschien moet Porte eerst eens proberen een hele goede Giro of Vuelta te rijden. Of dit is gewoon een open sollicitatie voor Oleg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_133872342
Terug naar Saxo en gewoon weer 80e in de Giro en 71e in de Tour worden, zoals in 2011. _O_
Jack does it in real time...
  dinsdag 3 december 2013 @ 12:37:00 #292
40566 Ericr
Livewrong
pi_133872473
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:26 schreef rubbereend het volgende:
misschien moet Porte eerst eens proberen een hele goede Giro of Vuelta te rijden. Of dit is gewoon een open sollicitatie voor Oleg
Zolang Contador daar rijdt laat Riis hem nooit kopman worden in de TDF. Of Porte moet volgend jaar de Giro of Vuelta winnen.
  dinsdag 3 december 2013 @ 14:52:00 #293
14505 OProg
A Life in Music
pi_133876416
Hoogmoed komt voor de val. ;(
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_133883339
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 december 2013 12:30 schreef DeeBee het volgende:
Terug naar Saxo en gewoon weer 80e in de Giro en 71e in de Tour worden, zoals in 2011. _O_
Of gewoon een terugvalletje à la Michael Rogers.
pi_133883734
quote:
99s.gif Op woensdag 27 november 2013 20:16 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Ik denk dat de grootste fout is om Argos nog als een Nederlands team te zien, het is een internationaal team dat onder een Nederlandse licentie rijdt en daarom ook nog een handvol Nederlanders een contract geeft.

Dat wil niet zeggen dat het een goed idee is om het team vol te proppen met renners uit China en Maleisië, maar ik gok dat ze zich totaal niet voelen aangesproken door de problematiek van Nederlandse profs zonder team, daar hebben ze niets mee te maken.
Het is Argos-Shimano, en Shimano kennen we allemaal wel van de Shimano groepen op de fiets.

Deze Japanse versnellingenboer, wil altijd Aziaten in de ploeg hebben, zodat er ook Shimano spul getoond kan worden in Aziatische wegwedstrijden. Dus de ploegleiders hebben veel druk vanuit de sponsor (alleen Shimano loopt hiermee wat minder te koop dan mijnheer Tinkov).
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_133886524
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 december 2013 18:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Of gewoon een terugvalletje à la Michael Rogers.
Toen hij eenmaal weer hersteld was van z'n gezondheidsproblemen was hij gewoon weer van hetzelfde niveau als in 2012. Zijn Tour was zelfs een stuk beter.
pi_133887537
quote:
2s.gif Op dinsdag 3 december 2013 20:10 schreef wimderon het volgende:

[..]

Toen hij eenmaal weer hersteld was van z'n gezondheidsproblemen was hij gewoon weer van hetzelfde niveau als in 2012. Zijn Tour was zelfs een stuk beter.
In de DL was hij minder, dus dan heb je het over zijn tweede plaats in de ronde van California die niet echt serieus te nemen is?

Tours vergelijken is niet echt eerlijk, daar bij zijn 23ste plaats ten tijde van Sky (niet eens zo veel minder) wel van hem verwacht werd dat hij zich steeds in een vroeg stadium opblies.
  woensdag 4 december 2013 @ 14:35:46 #298
14505 OProg
A Life in Music
pi_133908688
quote:
Ex-dopeurs voortaan niet meer welkom bij Androni Giocattoli
Androni Giocattoli gaat voortaan geen tweede kans meer geven aan renners die terugkomen van een dopingschorsing. Dat zegt ploegmanager Gianni Savio tegenover Velonews. Volgens de 65-jarige Italiaan is het peloton dusdanig veranderd, dat renners die nu nog doping gebruiken geen tweede kans meer verdienen.

Eerder kregen onder meer Davide Rebellin, Danilo Hondo, Franco Pellizotti, Michele Scarponi en Emanuele Sella onderdak bij Androni Giocattoli, nadat hun dopingschorsing afliep. “Nu heb ik dat beleid veranderd”, zegt Savio. “Renners die nu nog deze fout maken, hebben geen recht meer op een nieuwe kans.”
:o
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  Moderator woensdag 4 december 2013 @ 14:36:22 #299
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_133908713
Slecht nieuws voor Santambrogio.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_133910739
quote:
Horner wilde naar Belkin om voor Mollema te werken

In de nieuw uitgekomen biografie van Laurens ten Dam zegt de Noord-Hollander dat Chris Horner na zijn gewonnen Vuelta dit jaar probeerde om bij Belkin aan de slag te komen. Hij zou zijn diensten zelfs aangeboden hebben om te werken voor Mollema en Ten Dam. ,,Horner heeft het ook bij ons geprobeerd; hij was bereid, naar eigen zeggen, om voor een enorm salaris, te gaan rijden voor mij, Gesink en Mollema. Voor significant meer geld dan ik krijg. Bizar, toch?”
In het boek van Robin van der Kloor staat ook dat Ten Dam niets voelde voor een samenwerking met het dure Astana. ,,Wil ik voor enkele tienduizenden euro’s meer per jaar aan tafel zitten bij een stel Kazakken? Ga ik me daar thuis voelen? Ik denk het niet.”

http://www.wielerrevue.nl(...)r-mollema-te-werken/
Proest _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')