abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:03:58 #26
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132016257
Oh hi! Nieuw topic alweer :D

Ik had nog wat dingetjes op mijn Instagram/Facebook staan:
Vest/Blazer:Maar ik heb 'm nooit aan want ik vind 'm te warm :')

Grote shawl. De inspiratie voor deze shawl kwam uit een film. Ik heb het beeld op pauze gezet, foto gemaakt van de TV en toen uitgevogeld hoe het patroon in elkaar zat. het duurde even voordat ik doorhad dat het uit allemaal cirkels bestond. :D

1 cirkel:

Lekker kussen:

Hoedje en sjaal (geen setje :P)

En een alleschattigst mutsje voor de baby van Incantrix:

En nu ben ik bezig met dus dat babydekentje. Ik heb het Pineapple patroon opgegeven ( :') ) en ben nu aan het experimenteren om hartjes te haken maar dan allemaal aan elkaar, dus niet later aan elkaar naaien maar in 1 keer.

Sorry voor de photobomb :@
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:05:28 #27
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132016307
Wat een mooie dingen in de Op en van DonnaRush!

Dat is dus iets wat ik nooit doe, van die knuffels maken. Misschien me ook eens aan gaan wagen :+
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_132016422
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Puckzzz het volgende:

En een alleschattigst mutsje voor de baby van Incantrix:
[ afbeelding ]

Grappig! Die baby heeft ook van mij een gehaakt mutsje gekregen. Ik geloof alleen dat ie niet zo heel goed paste. :D Nu iig helemaal niet meer.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:10:04 #29
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132016516
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:08 schreef -Spring het volgende:

[..]

Grappig! Die baby heeft ook van mij een gehaakt mutsje gekregen. Ik geloof alleen dat ie niet zo heel goed paste. :D Nu iig helemaal niet meer.
Ik had 'm ook een beetje op de gok gehaakt. Beetje op internet de omvang van een gemiddeld babyhoofd opgezocht maar daar viel ook geen peil op te trekken. Bovenop zit nog een grote bloem, ze leek net een suikerspin muffin O+
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:12:15 #30
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_132016602
Oeh, eng, ik ga mijn allereerste creatie posten! Ik ben dus begonnen vanuit een boek (Handwerktechnieken) en ben zomaar begonnen. Eerste de losse, toen de vaste geleerd (dat was een enorme lap geworden, heb ik uiteindelijk een grote mand van gemaakt, maar is niet om hier te posten) en toen begonnen met het half stokje. Daar ben ik ook "gewoon" maar een eind mee weg gegaan en heeft uiteindelijk geresulteerd in een sjaal voor mijn kleine meid.
* Susie is best trots op zichzelf

23 oktober ga ik een workshop volgen hier bij mij in het dorp, hoop daar nog het een en ander op te steken, want ik heb wat problemen met de laatste steek, dus voordat je het werk om gaat keren, weet niet precies waar ik hem nu in moet steken zeg maar.... :@ Met andere woorden, ik doe nog maar wat :P
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:28:57 #31
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_132019923
hartstikke leuk susie!
in de haak.
pi_132020139
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 19:51 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hihi, ja!

Op mn Ravelry staat welke kleuren ik heb gebruikt (username fwoukje)
:D cool! En nu heb ik mijn eerste ravelry vriendje ;)
Ik zie alleen het kussen niet staan -O-

[ Bericht 8% gewijzigd door Sunnythesun op 09-10-2013 21:39:23 ]
  woensdag 9 oktober 2013 @ 21:39:33 #33
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132020382
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:12 schreef Susie het volgende:
Oeh, eng, ik ga mijn allereerste creatie posten! Ik ben dus begonnen vanuit een boek (Handwerktechnieken) en ben zomaar begonnen. Eerste de losse, toen de vaste geleerd (dat was een enorme lap geworden, heb ik uiteindelijk een grote mand van gemaakt, maar is niet om hier te posten) en toen begonnen met het half stokje. Daar ben ik ook "gewoon" maar een eind mee weg gegaan en heeft uiteindelijk geresulteerd in een sjaal voor mijn kleine meid.
* Susie is best trots op zichzelf

[ link | afbeelding ]

23 oktober ga ik een workshop volgen hier bij mij in het dorp, hoop daar nog het een en ander op te steken, want ik heb wat problemen met de laatste steek, dus voordat je het werk om gaat keren, weet niet precies waar ik hem nu in moet steken zeg maar.... :@ Met andere woorden, ik doe nog maar wat :P
Keileuk toch! Zo'n workshop is wel handig als je het e.e.a. wilt leren ja ^O^

Mijn plan om de hartjesdeken uit 1 stuk te haken faalt jammerlijk. Bij 4 hartjes kom ik uit in het midden van het patroon en kan dus niet verder... :')

Dus toch maar allemaal losse hartjes haken dan maar.
Mijn manier van werken is simpel:
Haak op gevoel een hartje. Wanneer tevreden met het patroon, teken het even uit:
Patroon versus werkelijkheid :D
pi_132020480
Mooie projecten hier weer, leuk! Inspirerend ook wel heel erg :Y
pi_132020757
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D cool! En nu heb ik mijn eerste ravelry vriendje ;)
oh oeps, er staat alleen een ander kussen dat ik heb uitgehaald, moet het nog invoeren sorry! maar jeej voor vriendjes!
Kwak
pi_132021141
Toestraks een gratis patroon toegevoegd op Ravelry. Mozes kriebel, wat gaat dat hard dan met die views zeg!

Voor de geinteresseerden: Het is die deken van HEUL lang geleden:

http://www.ravelry.com/pa(...)ranny-square-blanket
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:24:49 #37
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132022930
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef kirsten. het volgende:
Toestraks een gratis patroon toegevoegd op Ravelry. Mozes kriebel, wat gaat dat hard dan met die views zeg!

Ik hou op zich niet van Granny Squares maar in deze kleurstelling vind ik 'm heel erg mooi! O+
pi_132022972
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oh oeps, er staat alleen een ander kussen dat ik heb uitgehaald, moet het nog invoeren sorry! maar jeej voor vriendjes!
:D geeft niets!! Er staan wel erg toffe dingen bij :s)
Ik heb er zelfs nog helemaal niets op staan, moet ik me nog in verdiepen ;)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:27:03 #39
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132023059
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

:D geeft niets!! Er staan wel erg toffe dingen bij :s)
Ik heb er zelfs nog helemaal niets op staan, moet ik me nog in verdiepen ;)
Ik heb ook een Ravelry maar doe er helemaal niets mee. Veel teveel werk en die uitleg moeten geven :@
pi_132023076
quote:
6s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef kirsten. het volgende:

Die is dan ook wel echt geweldig mooi _O_
pi_132023216
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

Ik heb ook een Ravelry maar doe er helemaal niets mee. Veel teveel werk en die uitleg moeten geven :@
Tot nu toe gebruikte ik het slechts ter inspiratie. Misschien blijft dat wel zo als het me echt te ingewikkeld is maar ik vind het ook wel leuk om anderen te inspireren wellicht ooit :)
  woensdag 9 oktober 2013 @ 22:45:30 #42
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_132023945
je kunt er zoveel of weinig details in zetten als je zelf wil. ik vind ravelry wel echt leuk om m'n projecten in bij te houden. ook omdat ik vaak echt vergeet met welke naalddikte ik iets aan 't maken was. en omdat je er veel kans hebt gelijkgestemden te vinden van over de hele wereld. dat is toch wel heel erg leuk ook.
in de haak.
pi_132025160
Ik ga het zien of Ravelry echt iets voor me is om actief te gebruiken..

Ben nu een teckeltje aan het maken, staat hier bij:http://stipenhaak.blogspot.nl/p/gratis-patronen_13.html Cadeautje voor de peettante (vakantieoppas en wandelmaatje) van mijn hond O+
  donderdag 10 oktober 2013 @ 01:00:02 #44
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132028043
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het zien of Ravelry echt iets voor me is om actief te gebruiken..

Ben nu een teckeltje aan het maken, staat hier bij:http://stipenhaak.blogspot.nl/p/gratis-patronen_13.html Cadeautje voor de peettante (vakantieoppas en wandelmaatje) van mijn hond O+
ziet er leuk uit :)
pi_132029669
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

voor de een is het heel handig voor de ander meer voor het kijken naar patronen hahh. Ik heb hem voor de opslag als ik leuke dingen zie. En je vest is heel gaaf. Veel werk. Is toch nu lekker voor op de bank in de avond ?....

@sun. Die teckel is heel leuk. Zijn al een aantal voorbij gekomen hier. Leuk cadeautje O+
By DMB
  Moderator donderdag 10 oktober 2013 @ 09:36:31 #46
382129 crew  Donna
pi_132030810
Ohhh dat vest van Puckzzz is tof! Heel mooi.

Ik ben de laatste tijd ook niet meer zo actief op Ravelry. Heb de boel een beetje laten verslonzen.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 09:57:05 #47
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_132031197
quote:
17s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
Oh hi! Nieuw topic alweer :D
Grote shawl. De inspiratie voor deze shawl kwam uit een film. Ik heb het beeld op pauze gezet, foto gemaakt van de TV en toen uitgevogeld hoe het patroon in elkaar zat. het duurde even voordat ik doorhad dat het uit allemaal cirkels bestond. :D
[ afbeelding ]

1 cirkel:
[ afbeelding ]
geweldig!

doet me wel wat denken aan de 'kaleidoscope blanket' van eclecticgipsy oid.

en ook die sjaal met die kleine rondjes aan elkaar is iets wat ik ook nog altijd eens wil maken. heel leuk!

[ Bericht 6% gewijzigd door trui op 10-10-2013 10:05:37 ]
in de haak.
pi_132033289
Ik heb even een snelle vraag. Hoe doe je een slipsteek in haakwerk met een gewone naald? Ik ben Sleepy Sarah aan het maken en wil de rand van haar mutsje afwerken:

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_132033674
Oh, ik heb 'em al. :+ Ik moest zoeken op kettingsteek.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 11:42:45 #50
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_132033737
quote:
5s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een snelle vraag. Hoe doe je een slipsteek in haakwerk met een gewone naald? Ik ben Sleepy Sarah aan het maken en wil de rand van haar mutsje afwerken:

[ afbeelding ]
die is snoezig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')