Grappig! Die baby heeft ook van mij een gehaakt mutsje gekregen. Ik geloof alleen dat ie niet zo heel goed paste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
En een alleschattigst mutsje voor de baby van Incantrix:
[ afbeelding ]
Ik had 'm ook een beetje op de gok gehaakt. Beetje op internet de omvang van een gemiddeld babyhoofd opgezocht maar daar viel ook geen peil op te trekken. Bovenop zit nog een grote bloem, ze leek net een suikerspin muffinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Grappig! Die baby heeft ook van mij een gehaakt mutsje gekregen. Ik geloof alleen dat ie niet zo heel goed paste.Nu iig helemaal niet meer.
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:51 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hihi, ja!
Op mn Ravelry staat welke kleuren ik heb gebruikt (username fwoukje)
Keileuk toch! Zo'n workshop is wel handig als je het e.e.a. wilt leren jaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:12 schreef Susie het volgende:
Oeh, eng, ik ga mijn allereerste creatie posten! Ik ben dus begonnen vanuit een boek (Handwerktechnieken) en ben zomaar begonnen. Eerste de losse, toen de vaste geleerd (dat was een enorme lap geworden, heb ik uiteindelijk een grote mand van gemaakt, maar is niet om hier te posten) en toen begonnen met het half stokje. Daar ben ik ook "gewoon" maar een eind mee weg gegaan en heeft uiteindelijk geresulteerd in een sjaal voor mijn kleine meid.
* Susie is best trots op zichzelf
[ link | afbeelding ]
23 oktober ga ik een workshop volgen hier bij mij in het dorp, hoop daar nog het een en ander op te steken, want ik heb wat problemen met de laatste steek, dus voordat je het werk om gaat keren, weet niet precies waar ik hem nu in moet steken zeg maar....Met andere woorden, ik doe nog maar wat
oh oeps, er staat alleen een ander kussen dat ik heb uitgehaald, moet het nog invoeren sorry! maar jeej voor vriendjes!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]cool! En nu heb ik mijn eerste ravelry vriendje
Ik hou op zich niet van Granny Squares maar in deze kleurstelling vind ik 'm heel erg mooi!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef kirsten. het volgende:
Toestraks een gratis patroon toegevoegd op Ravelry. Mozes kriebel, wat gaat dat hard dan met die views zeg!
Voor de geinteresseerden: Het is die deken van HEUL lang geleden:
http://www.ravelry.com/pa(...)ranny-square-blanket
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:47 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
oh oeps, er staat alleen een ander kussen dat ik heb uitgehaald, moet het nog invoeren sorry! maar jeej voor vriendjes!
Ik heb ook een Ravelry maar doe er helemaal niets mee. Veel teveel werk en die uitleg moeten gevenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]geeft niets!! Er staan wel erg toffe dingen bij
![]()
Ik heb er zelfs nog helemaal niets op staan, moet ik me nog in verdiepen
Die is dan ook wel echt geweldig mooiquote:Op woensdag 9 oktober 2013 21:55 schreef kirsten. het volgende:
Toestraks een gratis patroon toegevoegd op Ravelry. Mozes kriebel, wat gaat dat hard dan met die views zeg!
Voor de geinteresseerden: Het is die deken van HEUL lang geleden:
http://www.ravelry.com/pa(...)ranny-square-blanket
Tot nu toe gebruikte ik het slechts ter inspiratie. Misschien blijft dat wel zo als het me echt te ingewikkeld is maar ik vind het ook wel leuk om anderen te inspireren wellicht ooitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ravelry maar doe er helemaal niets mee. Veel teveel werk en die uitleg moeten geven
ziet er leuk uitquote:Op woensdag 9 oktober 2013 23:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga het zien of Ravelry echt iets voor me is om actief te gebruiken..
Ben nu een teckeltje aan het maken, staat hier bij:http://stipenhaak.blogspot.nl/p/gratis-patronen_13.html Cadeautje voor de peettante (vakantieoppas en wandelmaatje) van mijn hond
voor de een is het heel handig voor de ander meer voor het kijken naar patronen hahh. Ik heb hem voor de opslag als ik leuke dingen zie. En je vest is heel gaaf. Veel werk. Is toch nu lekker voor op de bank in de avond ?....quote:Op woensdag 9 oktober 2013 22:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb ook een Ravelry maar doe er helemaal niets mee. Veel teveel werk en die uitleg moeten geven
geweldig!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
Oh hi! Nieuw topic alweer
Grote shawl. De inspiratie voor deze shawl kwam uit een film. Ik heb het beeld op pauze gezet, foto gemaakt van de TV en toen uitgevogeld hoe het patroon in elkaar zat. het duurde even voordat ik doorhad dat het uit allemaal cirkels bestond.
[ afbeelding ]
1 cirkel:
[ afbeelding ]
die is snoezig!quote:Op donderdag 10 oktober 2013 11:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb even een snelle vraag. Hoe doe je een slipsteek in haakwerk met een gewone naald? Ik ben Sleepy Sarah aan het maken en wil de rand van haar mutsje afwerken:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |