SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Vier recent afgeronde projecten uit 't vorige deel:
Trui's slang:
annelotjes giraf:
Sunnythesun's ripple:
Kwakzor's kussen:
[ Bericht 4% gewijzigd door MarSuSt op 09-10-2013 15:23:41 ]
Ik ben al aan het zoeken, maar geen idee hoe ik dat doe.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:09 schreef Ynske het volgende:
@MarSuSt, de foto's kunt je nog toevoegen aan de OP
nummertje kunnen de mods aanpassen
door opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:11 schreef MarSuSt het volgende:
[..]
Ik ben al aan het zoeken, maar geen idee hoe ik dat doe.
Exact. Ik vind het dan altijd wel makkelijk om 2 schermen tegelijk open te hebben!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
door op [ afbeelding ] te klikken naast de eerste post heropen je de OP
dan kun je de linkjes van foto's uit vorige topic erin plakken via [ afbeelding ]
mijn ervaring is dat haken juist sneller gaat dan breien. maar misschien ben ik gewoon niet zo'n brei-ster.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:07 schreef GroningseGast het volgende:
Duurt dit langer dan breien ofzo? Resultaat ziet er wel veel vetter uit met diepte enzo.
Ik zag 'm binnenkomen, dank jequote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:19 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb een bestelling geplaatst bij MarSuSt!
Hahaha. Ja verschrikkelijk.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:45 schreef Angelof9 het volgende:
Twee zwembanden voor de kikker? Heeft ie watervrees?
@ welkom alle nieuwe hakersquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:48 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Hahaha. Ja verschrikkelijk.
Nee dit was een cadeautje voor een zwangere en diegene wist het geslacht nog niet. Dus dan maar een blauwe en roze band!
Hihi, ja!quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef Sunnythesun het volgende:
Door dat de foto's onder elkaar in de OP staan valt me op dat Kwaks kussen erg mooi bij mijn ripple staat
Grappig! Die baby heeft ook van mij een gehaakt mutsje gekregen. Ik geloof alleen dat ie niet zo heel goed paste.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:03 schreef Puckzzz het volgende:
En een alleschattigst mutsje voor de baby van Incantrix:
[ afbeelding ]
Ik had 'm ook een beetje op de gok gehaakt. Beetje op internet de omvang van een gemiddeld babyhoofd opgezocht maar daar viel ook geen peil op te trekken. Bovenop zit nog een grote bloem, ze leek net een suikerspin muffinquote:Op woensdag 9 oktober 2013 20:08 schreef -Spring het volgende:
[..]
Grappig! Die baby heeft ook van mij een gehaakt mutsje gekregen. Ik geloof alleen dat ie niet zo heel goed paste.Nu iig helemaal niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |