abonnement Unibet Coolblue
pi_131500430
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef Ayca het volgende:
'Alles komt uit griekenland' :')
Afgekeken?

Hoe vond je 'm?
pi_131500745
quote:
10s.gif Op maandag 23 september 2013 23:29 schreef Ayca het volgende:
'Alles komt uit griekenland' :')
Ik tegen een Griek:

Grieks is een Indo-Europese taal en is ver verwant aan Slavische talen.
- Jaaa, want weet je, alles komt uit Griekenland.

:')

...
  maandag 23 september 2013 @ 23:56:54 #253
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131500790
Gewoon zeggen: mannen die elkaar in de reet neuken komt ook uit Griekenland.
This isn't even my final form.
pi_131501821
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Afgekeken?

Hoe vond je 'm?
Wel vermakelijk, maar niet iets wat ik niet al wist. :P

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2013 00:39:47 ]
  dinsdag 24 september 2013 @ 00:52:34 #255
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131501990
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:39 schreef Ayca het volgende:

[..]

Wel vermakelijk, maar niet iets wat ik niet al wist. :P
Ayca wist alles al over yoghurt.
This isn't even my final form.
pi_131502261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ayca wist weet alles al over yoghurt.
ftfy
  dinsdag 24 september 2013 @ 01:56:18 #257
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131502420
quote:
16s.gif Op dinsdag 24 september 2013 01:32 schreef Ayca het volgende:

[..]

ftfy
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 00:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Ayca weet
ftfy2
This isn't even my final form.
pi_131502876
Turkse broeders van mij. Ik heb enkele vragen en ik hoop dat deze met veel liefde beantwoord kunnen worden.

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft van een maatje van mij. Het is een Islamitische bruiloft en specifiek Turks/Koerdisch. De vragen gaan over het algemeen over gedrag binnen de Turkse gemeenschap. Naast de gebruikelijke manier van gedrag, heb je uiteraard ook cultuurspecifiek gedrag.

- Wat zijn dingen die absoluut respectloos zijn en vermeden moeten worden (denk aan lichaamshouding etc. - vb. het OK-handgebaar betekent in Europa en Noord-Amerika 'ok' maar in Griekenland is het een belediging)?
- Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?
- Hoe feliciteer je de bruid en bruidegom?
- Wat voor cadeau is gebruikelijk?

Ik dank u zeer.

[ Bericht 0% gewijzigd door Yuri_Boyka op 24-09-2013 06:30:50 ]
If not now, then when.
pi_131503860
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turkse broeders van mij. Ik heb enkele vragen en ik hoop dat deze met veel liefde beantwoord kunnen worden.

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft van een maatje van mij. Het is een Islamitische bruiloft en specifiek Turks/Koerdisch. De vragen gaan over het algemeen over gedrag binnen de Turkse gemeenschap. Naast de gebruikelijke manier van gedrag, heb je uiteraard ook cultuurspecifiek gedrag.

- Wat zijn dingen die absoluut respectloos zijn en vermeden moeten worden (denk aan lichaamshouding etc. - vb. het OK-handgebaar betekent in Europa en Noord-Amerika 'ok' maar in Griekenland is het een belediging)?
- Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?
- Hoe feliciteer je de bruid en bruidegom?
- Wat voor cadeau is gebruikelijk?

Ik dank u zeer.
Cadeau = geld, meestal heb je taki merasimi waarbij bruid rn bruidegom staan en iedereen geld op ze plakt. Meestal icm idioot die omroept hoeveel mensen geven; alhoewel bij ons doet die dit alleen bij familie niet bij de rest.

Koerdisch? Leer halay en neem 10 ton goud mee en je zit goed.
pi_131504533
quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 22:57 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik luister nu naar TaksimFM en de presentator heeft moeite om de r's uit te spreken. Moest aan jou denken.

Beterschap!
:D

Dank je.

quote:
0s.gif Op maandag 23 september 2013 23:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

http://turkenindemedia.nl/.

Een passend logo voor deze website. Ik heb zelf niet een bepaald ontwerp voor me, dus wat mij betreft leef je je uit. Mag alles zijn.

Lijkt het je wat?
Pinboard theme _O_
pi_131504589
Maak je ook nog een Facebook page aan? :P Dat wil ik eventueel wel doen, My First Facebook Page. :+
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:14:57 #262
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131507024
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turkse broeders van mij. Ik heb enkele vragen en ik hoop dat deze met veel liefde beantwoord kunnen worden.

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft van een maatje van mij. Het is een Islamitische bruiloft en specifiek Turks/Koerdisch. De vragen gaan over het algemeen over gedrag binnen de Turkse gemeenschap. Naast de gebruikelijke manier van gedrag, heb je uiteraard ook cultuurspecifiek gedrag.

- Wat zijn dingen die absoluut respectloos zijn en vermeden moeten worden (denk aan lichaamshouding etc. - vb. het OK-handgebaar betekent in Europa en Noord-Amerika 'ok' maar in Griekenland is het een belediging)?
- Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?
- Hoe feliciteer je de bruid en bruidegom?
- Wat voor cadeau is gebruikelijk?

Ik dank u zeer.
Kan haast niet misgaan, we hebben niks wat specifiek afwijkt van de Bosnische cultuur of zelfs de Nederlandse cultuur waardoor je de hele Turkse/Koerdische gemeenschap in één klap kan beledigen. :P Zorg gewoon dat je geen "bu neee amenaaa koyum" roept en alles komt goed.

Zoals expans al zei, als cadeau is geld of goud gebruikelijk, verschilt per streek. Maar geen broodrooster ofzo zoals bij Amerikanen.
This isn't even my final form.
pi_131507191
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 09:40 schreef sylvesterrr het volgende:
Maak je ook nog een Facebook page aan? :P Dat wil ik eventueel wel doen, My First Facebook Page. :+
Ik heb geen Facebook, blijf het liefst zo ver van mogelijk weg. Wanneer ik het dan een keertje nodig heb, log ik wel in op het account van Julis. :P.

Heb zelf sowieso geen ervaring met het aanmaken van een pagina op Facebook. Mocht jij daar interesse/zin/tijd/motivatie voor hebben, ben ik uiteraard benieuwd hoe dat eruit komt te zien. :9.
pi_131507659
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:14 schreef Levolution het volgende:

[..]

Kan haast niet misgaan, we hebben niks wat specifiek afwijkt van de Bosnische cultuur of zelfs de Nederlandse cultuur waardoor je de hele Turkse/Koerdische gemeenschap in één klap kan beledigen. :P Zorg gewoon dat je geen "bu neee amenaaa koyum" roept en alles komt goed.

Zoals expans al zei, als cadeau is geld of goud gebruikelijk, verschilt per streek. Maar geen broodrooster ofzo zoals bij Amerikanen.
:') _O-
pi_131507982
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turkse broeders van mij. Ik heb enkele vragen en ik hoop dat deze met veel liefde beantwoord kunnen worden.

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft van een maatje van mij. Het is een Islamitische bruiloft en specifiek Turks/Koerdisch. De vragen gaan over het algemeen over gedrag binnen de Turkse gemeenschap. Naast de gebruikelijke manier van gedrag, heb je uiteraard ook cultuurspecifiek gedrag.

- Wat zijn dingen die absoluut respectloos zijn en vermeden moeten worden (denk aan lichaamshouding etc. - vb. het OK-handgebaar betekent in Europa en Noord-Amerika 'ok' maar in Griekenland is het een belediging)?
Hm, even opgezocht...

1. Goed gedaan! Of toch niet?
In onze cultuur is het omhoogsteken van de duim een positief gebaar. Zo zeggen we tegen iemand 'goed gedaan' of 'prima'. Doe dit echter niet in Griekenland. Hier is het namelijk een grove belediging. Kijk er ook mee uit in Iran, waar het gezien wordt als een obsceen gebaar. Een opgestoken duim wordt vergeleken met het vrouwelijk geslachtsdeel. In de rest van het Midden-Oosten staat een opgestoken duim voor 'kus mijn ***!'
­
­
­
­
­
­
­
3. Hand omhoog met gestrekte vingers
Wanneer we naar iemand zwaaien of een taxi willen gebaren om te stoppen, is het normaal om je hand in de lucht te steken met je vingers gestrekt. De Grieken zullen dit gebaar heel wat minder vriendelijk ontvangen dan een enthousiaste groet. In Griekenland wordt dit gebaar namelijk opgevat als'moutza!' wat betekent: 'zak in de stront' of 'ik gooi vuil in je gezicht'.
­
­
­
­
­
­
­
­
6. Jaknikken
Daar kunnen we kort over zijn. In Nederland betekent knikken simpelweg: 'JA!' maar mocht je in Griekenland, India en sommige Arabische landen een jaknikker tegenkomen, let dan goed op; hier betekent jaknikken juist 'NEE!' Overigens kan het knikken met het hoofd ook gebruikt worden om iemand aan te moedigen door te spreken. Ook wordt beweerd dat het knikken onstaan is door hongerige babies die dezelfde beweging maakt tijdens het zoeken naar de borst.
­
­
­
­
­
­
7. Nee-schudden
Ook dit betekent overduidelijk 'NEE!' bij ons. Let wederom goed op in Griekenland, India en dit keer ook Bulgarije want hier betekent nee-schudden 'JA!' In een gesprek wordt er ook vaak nee geschud en dan betekent het 'daar zou ik iets tegenin willen brengen.' Het nee schudden schijnt zijn oorsprong te vinden bij een baby die genoeg van de borst heeft en dan dezelfde beweding maakt en daarmee zegt 'ik heb genoeg gehad'.
­
­
­
­
­
­
­
9. Een nul vormen met duim en wijsvinger
Bij ons vorm je een nul met je duim en wijsvinger wanneer je iets picobello vindt, maar doe dit niet in Frankrijk, Tunesië en Marokko. In deze landen zeg je met dit gebaar dat iemand een nul is. Kijk ook uit in veel Zuid-Europese landen. Hier is het namelijk een verwijzing naar het vrouwelijk geslachtsdeel. De Turken zien het als een homoteken. De cirkelvorm verwijst naar de anus van de man. Ook in Zuid-Amerika is het een obsceen gebaar. In enkele andere landen heeft het een andere, maar wel een positieve betekenis. In Italië betekent het 'bedankt' en in Japan zeg je ermee dat je je wisselgeld in munten terug wilt krijgen. In de Verenigde Staten staat het voor de 'o' van oké en wordt het gebaar in de duiksector veel gebruikt.
­
­
­
­
­
­
­
10. De vlakke hand heen en weer bewegen naast de wang
Bij ons wordt het vooral voor en door kleine kinderen gebruikt om aan te geven wanneer iets lekker smaakt. Doe dit niet in bijna alle andere landen ter wereld. Je geeft er namelijk je onvrede met een situatie of gebeurtenis mee aan. Zo betekent dit gebaar in Marokko dat je iemand (prettig) gestoord vindt en in Griekenland betekent het dat je iemand een pak slaag wilt geven.

­
­
­
­
­
­
lol :')
quote:
- Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?
Gewoon jezelf zijn. Wij komen uit het zuiden, we zijn van nature warmer tegen elkaar.

quote:
- Hoe feliciteer je de bruid en bruidegom?
Wens hem sterkte en kijk haar vuil aan. :').

Als je gewoon gemeend laat merken dat je blij voor hem/haar bent, zit je goed. Je lichaamstaal is belangrijk.

quote:
- Wat voor cadeau is gebruikelijk?
Elk ander cadeau dan geld (of goud) snap ik niet. Ze zullen de komende tijd geld hard nodig hebben, dus jouw geld kunnen ze goed gebruiken. En dan geef je hen ook nog eens de keuze (met een gebruiksvoorwerp kun je minder dan met geld).

quote:
Ik dank u zeer.
Eet smakelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2013 11:49:00 ]
pi_131508060
Ik zou het denk ik ook tof vinden als ik aan het einde van de avond een wegwerpcamera zou krijgen...
De foto's zijn al geschoten natuurlijk... Toch net iets specialer dan de digitale camera's, en dan zie je de belangrijke momenten uit iemand anders' perspectief.

(Al komen hier weer ontwikkelkosten bij, maar stop er dan maar een 20 euro extra bij, of zo.)
  dinsdag 24 september 2013 @ 11:56:22 #267
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131508201
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:51 schreef zarGon het volgende:
Ik zou het denk ik ook tof vinden als ik aan het einde van de avond een wegwerpcamera zou krijgen...
De foto's zijn al geschoten natuurlijk... Toch net iets specialer dan de digitale camera's, en dan zie je de belangrijke momenten uit iemand anders' perspectief.

(Al komen hier weer ontwikkelkosten bij, maar stop er dan maar een 20 euro extra bij, of zo.)
Je moet juist op elke tafel een wegwerpcamera zetten als je zelf een bruiloft organiseert.
Zodat de gasten zelf foto's kunnen maken voor het bruidspaar. Dat zal leuke taferelen opleveren.

Maar Turken kennende zullen ze alleen foto's van zichzelf maken en de camera's mee jatten. :')
This isn't even my final form.
pi_131508479
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:56 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je moet juist op elke tafel een wegwerpcamera zetten als je zelf een bruiloft organiseert.
Zodat de gasten zelf foto's kunnen maken voor het bruidspaar. Dat zal leuke taferelen opleveren.

Maar Turken kennende zullen ze alleen foto's van zichzelf maken en de camera's mee jatten. :')
Dat gaat inderdaad niet werken bij/met Turken. :').

Maar ik tipte subtieltjes Yuri_Boyka eigenlijk, merk ik nu. Net dat verrassende extraatje. Dat lijkt mij een leuk gebaar. (Geen idee of die camera's in zo'n omgeving geschikte foto's kunnen maken.)
pi_131515069
Hij gaat voor de eerste keer naar een Turkse bruiloften jij wilt hem direct als een Japanner alles laten fotograferen?

Je hebt altijd die gare huisfotograaf daar die foto's maakt en tegenwoordig hebben zelfs alle huisvrouwen een smartphone :')
pi_131515182
De huisfotograaf voelt zichzelf altijd een enorme pief :')
Bijna net zo irritante als dat wat oudere en dikke verre nichtje hard zoekende (met haar moeder) naar een man op dat soort gelegenheden :')
pi_131515244
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:31 schreef expans het volgende:
Hij gaat voor de eerste keer naar een Turkse bruiloften jij wilt hem direct als een Japanner alles laten fotograferen?
Nee joh, nu maak je het belangrijker en groter dan het is.

Uit zak halen, klik, terug in zak. Zo gepiept, zonder op te vallen of iemand te storen.

Maar goed, persoonlijke smaak. :P.
pi_131515420
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
De huisfotograaf voelt zichzelf altijd een enorme pief :')
Bijna net zo irritante als dat wat oudere en dikke verre nichtje hard zoekende (met haar moeder) naar een man op dat soort gelegenheden :')
:D

M'n ma ging laatst naar een bruiloft, zegt ze paar dagen later dat ze even voor de lol(wtf) ging kijken of er iemand was die wel bij mij zou kunnen passen. Negatief resultaat.

Maar volgens haar komt dat meer omdat ik een mafkees ben :P
pi_131515465
Bruiloften worden daar inderdaad voor misbruikt. :').
pi_131515466
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:35 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nee joh, nu maak je het belangrijker en groter dan het is.

Uit zak halen, klik, terug in zak. Zo gepiept, zonder op te vallen of iemand te storen.

Maar goed, persoonlijke smaak. :P.
Zou leuk kunnen zijn mits goed uitgewerkt dunno.
Je blog vind ik best een goed idee trouwens; waarom kom ik nooit op zulke dingen?
Misschien een idee om categorieën toe te voegen (film/serie/documentaire); met docu's kan je denk ik veel meer linken.
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:52:49 #275
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131515886
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:34 schreef WammesWaggel het volgende:
De huisfotograaf voelt zichzelf altijd een enorme pief :')
Volgens mij zit daar wel goed geld in, gewoon zorgen dat je bekend staat als "die Turk met die professionele camera" ( :') ) door een goedkope DSLR met kitlens aan te schaffen en je kan zo lelijke foto's gaan maken op bruiloften voor een flinke vergoeding.

Het is dat ik niet zo ben, anders had ik het wel uitgebuit. :P
This isn't even my final form.
pi_131516050
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:52 schreef Levolution het volgende:

[..]

Volgens mij zit daar wel goed geld in, gewoon zorgen dat je bekend staat als "die Turk met die professionele camera" ( :') ) door een goedkope DSLR met kitlens aan te schaffen en je kan zo lelijke foto's gaan maken op bruiloften voor een flinke vergoeding.

Het is dat ik niet zo ben, anders had ik het wel uitgebuit. :P
Voor je het weet hebben de bruid en bruidegom geen foto's meer van die prachtige dag. Mijn nichtje heeft geen goede foto's van haar verloving, want de fotograaf is de foto's kwijtgeraakt. :')
  dinsdag 24 september 2013 @ 15:59:03 #277
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131516077
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:58 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Voor je het weet hebben de bruid en bruidegom geen foto's meer van die prachtige dag. Mijn nichtje heeft geen goede foto's van haar verloving, want de fotograaf is de foto's kwijtgeraakt. :')
:{

Wat een kutstreek, serieus.
This isn't even my final form.
pi_131516092
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:40 schreef expans het volgende:

[..]

:D

M'n ma ging laatst naar een bruiloft, zegt ze paar dagen later dat ze even voor de lol(wtf) ging kijken of er iemand was die wel bij mij zou kunnen passen. Negatief resultaat.

Maar volgens haar komt dat meer omdat ik een mafkees ben :P
Mijn ma heeft het opgegeven. Nu doen mijn (schoon)zussen dat. Gelukkig is het best lastig om op zo'n bruiloft iemand te vinden die past bij een gekke nepturk als ik. :P
pi_131516186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef Levolution het volgende:

[..]

:{

Wat een kutstreek, serieus.
De fotograaf durft het niet toe te geven. Hij blijft volhouden dat de CF-kaart beschadigd is geraakt. Pas na enkele weken aandringen kreeg ik de CF-kaart toegestuurd.

De kaart is niet fysiek beschadigd. Het bestandssysteem is hartstikke corrupt, maar deze nerd weet die bestanden wel boven water te krijgen. Het nieuwste bestand dat nog op de foto stond was van 2 jaar geleden... Kan bijna niet anders dan dat ik gewoon een oude kaart heb gekregen waarvan hij het bestandssysteem bewust heeft beschadigd. :(
  dinsdag 24 september 2013 @ 16:04:42 #280
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131516283
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

De fotograaf durft het niet toe te geven. Hij blijft volhouden dat de CF-kaart beschadigd is geraakt. Pas na enkele weken aandringen kreeg ik de CF-kaart toegestuurd.

De kaart is niet fysiek beschadigd. Het bestandssysteem is hartstikke corrupt, maar deze nerd weet die bestanden wel boven water te krijgen. Het nieuwste bestand dat nog op de foto stond was van 2 jaar geleden... Kan bijna niet anders dan dat ik gewoon een oude kaart heb gekregen waarvan hij het bestandssysteem bewust heeft beschadigd. :(
Maar als het geen ongeluk was, wat heeft hij dan met de foto's gedaan?
Gewoon per ongeluk gewist? In dat geval zou jij ze toch ook kunnen retrieven?
Of is hij de hele kaart kwijtgeraakt ofzo?
This isn't even my final form.
pi_131516315
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:04 schreef Levolution het volgende:

[..]

Maar als het geen ongeluk was, wat heeft hij dan met de foto's gedaan?
Gewoon kwijtgeraakt/per ongeluk gewist?
Gewoon de kaart kwijtgeraakt gok ik zo.
pi_131517573
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 15:59 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Mijn ma heeft het opgegeven. Nu doen mijn (schoon)zussen dat. Gelukkig is het best lastig om op zo'n bruiloft iemand te vinden die past bij een gekke nepturk als ik. :P
Maar jij hebt er denk ik de leeftijd wel voor, ik ben pas 20 dus echt serieus kan het nooit zijn.

Laatst zei ze dan wel weer dat ze het normaal vond om stelletjes te zien maar dat ze dat met mij niet zag gebeuren en dat het dan niet klopte :P
pi_131517617
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:36 schreef expans het volgende:

[..]

Maar jij hebt er denk ik de leeftijd wel voor, ik ben pas 20 dus echt serieus kan het nooit zijn.
Oha yanii... :{w
pi_131517877
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Oha yanii... :{w
Eh yalan mi :P
pi_131518099
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 16:45 schreef expans het volgende:

[..]

Eh yalan mi :P
:{w
pi_131518321
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 september 2013 06:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Turkse broeders van mij. Ik heb enkele vragen en ik hoop dat deze met veel liefde beantwoord kunnen worden.

Ik heb zojuist een uitnodiging ontvangen voor de bruiloft van een maatje van mij. Het is een Islamitische bruiloft en specifiek Turks/Koerdisch. De vragen gaan over het algemeen over gedrag binnen de Turkse gemeenschap. Naast de gebruikelijke manier van gedrag, heb je uiteraard ook cultuurspecifiek gedrag.

- Wat zijn dingen die absoluut respectloos zijn en vermeden moeten worden (denk aan lichaamshouding etc. - vb. het OK-handgebaar betekent in Europa en Noord-Amerika 'ok' maar in Griekenland is het een belediging)?
- Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?
- Hoe feliciteer je de bruid en bruidegom?
- Wat voor cadeau is gebruikelijk?

Ik dank u zeer.
Dit moet ik ook wel weten eigenlijk.
Straks gaan we naar dezelfde. :')
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
pi_131519268
R&P / Oortunnels en plugs: Pluspunt of afknapper?.

:X.

quote:
STRETCHED EAR REPAIR (FOR TRIBAL EARLOBES DILATED BY FLESH TUNNELS, GUAGES, PLUGS AND EXTENDERS)
1 Stretched Earlobe - £800
2 Stretched Earlobes - £1500
SPLIT EARLOBE REPAIR (TORN EARRING CORRECTION OR OTHER MINOR SPLIT EAR) from £350
This is a quote directly from our costs page on our site. I hope this helps.
Kind Regards
The Aurora Team
:'(.
pi_131519340
quote:
Ik zag het topic laatst ook. Afknapper uiteraard. -O-
pi_131520698
Ik ben een plannetje aan het maken voor de week van 14 oktober. :P

Op 19 oktober is er een bruiloft van een goede achterneef van me in Strasbourg. Ik denk dat ik op 15/16 oktober naar Parijs ga rijden. Na een paar dagen de toerist uitgehangen te hebben ben ik voornemens om zaterdagochtend (19 oktober) naar Strasbourg te rijden, feest is toch pas om 18u. :s) Zondagochtend rijd ik dan wel weer terug naar Nederland.

Ik ben benieuwd of mijn nichtjes nog steeds mee mogen gaan van hun ouders. :+ Binnenkort maar eens vragen voordat ik definitief ga boeken. :P En anders ga ik gewoon lekker alleen, nog leuker zelfs. :D

Nog tips voor in Parijs? Ik ben er nog nooit geweest. :@
pi_131521927
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:12 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik ben een plannetje aan het maken voor de week van 14 oktober. :P

Op 19 oktober is er een bruiloft van een goede achterneef van me in Strasbourg. Ik denk dat ik op 15/16 oktober naar Parijs ga rijden. Na een paar dagen de toerist uitgehangen te hebben ben ik voornemens om zaterdagochtend (19 oktober) naar Strasbourg te rijden, feest is toch pas om 18u. :s) Zondagochtend rijd ik dan wel weer terug naar Nederland.

Ik ben benieuwd of mijn nichtjes nog steeds mee mogen gaan van hun ouders. :+ Binnenkort maar eens vragen voordat ik definitief ga boeken. :P En anders ga ik gewoon lekker alleen, nog leuker zelfs. :D

Nog tips voor in Parijs? Ik ben er nog nooit geweest. :@
Moulin Rouge? :P
Lijkt mij best aardig, kijk je wel uit met al die Armenistanners daar? :@
pi_131522394
Yo

Werkt de website www.mamjo.com bij iemand? Bij namelijk niet, vroeg me af of het aan mij lag?
  dinsdag 24 september 2013 @ 19:07:11 #292
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131522592
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:02 schreef ShokoJoko het volgende:
Yo

Werkt de website www.mamjo.com bij iemand? Bij namelijk niet, vroeg me af of het aan mij lag?
die site is voor boelers die bigi bana krijgen als ze met hun pa douchen
This isn't even my final form.
pi_131522723
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:07 schreef Levolution het volgende:

[..]

die site is voor boelers die bigi bana krijgen als ze met hun pa douchen
Y mang, mi sabbie! Die kouloe boelers die je biggie go willen avonturen :R
pi_131522778
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:02 schreef ShokoJoko het volgende:
Yo

Werkt de website www.mamjo.com bij iemand? Bij namelijk niet, vroeg me af of het aan mij lag?
http://www.downforeveryoneorjustme.com/www.mamjo.com
quote:
It's not just you! http://www.mamjo.com looks down from here.
pi_131522792
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 18:52 schreef WammesWaggel het volgende:

[..]

Moulin Rouge? :P
Lijkt mij best aardig, kijk je wel uit met al die Armenistanners daar? :@
:P
pi_131526550
TURKEN IN DE MEDIA ;(

Turkse vrouw uit Brabant met graad van Harvard is gedood in Somalie door gekke moslims. ;(


http://www.rtlnieuws.nl/n(...)enia-heet-elif-yavuz
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:43:37 #297
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131526749
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:40 schreef WammesWaggel het volgende:
TURKEN IN DE MEDIA ;(

Turkse vrouw uit Brabant met graad van Harvard is gedood in Somalie door gekke moslims. ;(

http://www.rtlnieuws.nl/n(...)enia-heet-elif-yavuz
:N

Een excellente Turk en dan dit. Niet dat de dood van een niet-excellente persoon minder erg is.
Neyse R.I.P.
This isn't even my final form.
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:49:21 #298
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_131527154
Begrijp ik nou goed dat ze vermoord is omdat ze geen moslim was?
This isn't even my final form.
pi_131528909
Ze was ook nog zwanger..
pi_131538743
Thanks! :) Ik heb nog enkele vragen, aangezien ik ze iets specifieker moest stellen.

- 'Hoe feliciteer je de bruid/bruidegom?" bedoelde ik eigenlijk meer of je ze beide enkel een hand geeft, de ene kust en de andere een hand, of iets anders?

- 'Wat zijn dingen die erg gewaardeerd worden?" bedoelde ik eigenlijk wat is iets dat je niet verwacht maar wel fucking awesome is. Je hebt in elke cultuur wel iets wat erg gewaardeerd wordt. Bij ons is het bijvoorbeeld gebruikelijk dat je een cadeau koopt alvorens je op visite gaat. Zoiets moet je als buitenstaander maar net weten. Doe je dit niet, is het niet per se erg want je bent er niet bekend mee, doe je dit wel dan is het erg leuk.

- Hoeveel geld is minimaal acceptabel? Ik ben (nog g)een self made miljonair student. ¤ 50,-?

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:14 schreef Levolution het volgende:
Zorg gewoon dat je geen "bu neee amenaaa koyum" roept en alles komt goed.
:')14.gif

quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 11:48 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hm, even opgezocht...

Gewoon jezelf zijn. Wij komen uit het zuiden, we zijn van nature warmer tegen elkaar.

[..]

Wens hem sterkte en kijk haar vuil aan. :').

Als je gewoon gemeend laat merken dat je blij voor hem/haar bent, zit je goed. Je lichaamstaal is belangrijk.

[..]

Elk ander cadeau dan geld (of goud) snap ik niet. Ze zullen de komende tijd geld hard nodig hebben, dus jouw geld kunnen ze goed gebruiken. En dan geef je hen ook nog eens de keuze (met een gebruiksvoorwerp kun je minder dan met geld).

[..]

Eet smakelijk.
Haha. Ik heb dit boek zo goed als uit http://www.amazon.com/The(...)ook+of+body+language dus vandaar dat ik er op kwam. Hij/zij geeft als tip om op het moment dat jij je in een vreemde cultuur bevindt, het verstandig is om een local te vragen naar (lichaams)gedrag dat niet/wel gerespecteerd wordt. Vooral voor business is dit van grote belang.

quote:
1s.gif Op dinsdag 24 september 2013 17:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:

[..]

Dit moet ik ook wel weten eigenlijk.
Straks gaan we naar dezelfde. :')
:D
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')