Trekt dicht als je voorzichtig rekt. Anders blijf je het altijd een beetje zien.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:13 schreef b4kl4p het volgende:
Ben overigens wel benieuwd wanneer ik de eerste chagrijnige hanglel-jongere tegen ga komen!
Of trekt dit weer dicht naar verloop van tijd?
Als je nou elke maand een kleinere dop neemt, trekt een gat zoals dat dan weer wat dicht? En zijn er verhalen bekend van mensen die achter iets zijn blijven hangen?quote:Op zaterdag 21 september 2013 00:57 schreef Rickario het volgende:
De rest van je leven met siliconen doppen rond moeten lopen om het te "verbergen"![]()
[ afbeelding ]
Tot een bepaalde maat wil het dichtgroeien. Anders moet er geopereerd worden.quote:Op zaterdag 21 september 2013 07:40 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Als je nou elke maand een kleinere dop neemt, trekt een gat zoals dat dan weer wat dicht? En zijn er verhalen bekend van mensen die achter iets zijn blijven hangen?
Lijkt me afschuwelijk.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:47 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel leuk ja, wanneer daarin dingen gedragen worden.
Deze zijn ook wel mooi gedaan:
[ afbeelding ]
helemaal mee eens
[ afbeelding ]
Dat klinkt als iets waar een pik in kanquote:Op zaterdag 21 september 2013 10:18 schreef Anyanka het volgende:
Enigszins een afknapper, maar ik heb meer moeite met het woord fleshtunnel. Brrrrr
Nee hoor. Ook veel creatieve beroepen. Alles dat geen stoffig geheel is.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:01 schreef Leipo666 het volgende:
[..]
oh sorry, mensen met een krantenwijk, straatkrantverkopers, drugsdealers en van die amnesty donateur wervers hebben natuurlijk wel een baan op de straat
quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tot een bepaalde maat wil het dichtgroeien. Anders moet er geopereerd worden.
Klopt. Ik denk sowieso dat opvallend mooie mensen gewoon ''meer'' kunnen hebben. ongeacht wat ze aantrekken(kleding) of aan tatoeages hebben, is het bij hen altijd wel mooi.quote:Op zondag 22 september 2013 20:53 schreef vera166 het volgende:
Suuuper vetik wil het alleen zelf niet.
Maar zoals die jongen/man in de OP, het staat hem gewoon super goed en niet tokkie achtig ofzo..
Sommige mensen staat het ook weer echt niet dan. Maar dat is met bijna alles zo
Als de juiste persoon het staat dan vind ik het wel sexy ja.
Jaaa inderdaad, oneerlijk verdeeldquote:Op dinsdag 24 september 2013 17:28 schreef Vida. het volgende:
[..]
Klopt. Ik denk sowieso dat opvallend mooie mensen gewoon ''meer'' kunnen hebben. ongeacht wat ze aantrekken(kleding) of aan tatoeages hebben, is het bij hen altijd wel mooi.
Liever een verbod op mensen die dit willen verbiedenquote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef Arolsen het volgende:
Echt afschuwelijk.
Zonde dat veel mooie meiden hier hun uiterlijk compleet mee verwoesten.
Wat mij betreft voeren ze een verbod in op dit soort zelfmutilatie.
Zodat ze kunnen blijven voldoen aan jouw persoonlijke schoonheidsideaal, en je lekker kan blijven fappen?quote:Op dinsdag 24 september 2013 16:29 schreef Arolsen het volgende:
Echt afschuwelijk.
Zonde dat veel mooie meiden hier hun uiterlijk compleet mee verwoesten.
Wat mij betreft voeren ze een verbod in op dit soort zelfmutilatie.
quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:10 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Zodat ze kunnen blijven voldoen aan jouw persoonlijke schoonheidsideaal, en je lekker kan blijven fappen?
Jawel. Ik zie steeds meer mensen en het wordt ook steeds meer geaccepteerd. Net zoals tattoo'squote:Op vrijdag 27 september 2013 13:25 schreef BRooster het volgende:
Absolute afknapper, aangezien ik het er totaal niet uit vind zien.
Heb gelukkig ook niet het idee dat het populairder wordt.
Zal wel zijn dat ik er niet op let of het in mijn directe omgeving niet voorkomt dan. Toename van acceptatie zie ik dan ook niet.quote:Op vrijdag 27 september 2013 13:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jawel. Ik zie steeds meer mensen en het wordt ook steeds meer geaccepteerd. Net zoals tattoo's
Wordt wel weer mooi gefixt moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 08:44 schreef Rickario het volgende:
[..]
Tot een bepaalde maat wil het dichtgroeien. Anders moet er geopereerd worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |