abonnement Unibet Coolblue
pi_131154315
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 september 2013 @ 05:08:27 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131154317
Deprimerende TT, leuk plaatje :D

Fijne dag Sigme!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131154427
Wat een activiteit op de vroege morgen, sigme *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131154614
Morgen! Dus de haan krijgt corrigerende tik ;) Wat wordt t daarna, wilde kippensoep?

En heb bootje opgehaald. Mooier/beter dan verwacht. Nu weet ik niet meer of ik mn 'oude' of deze wil houden. De oude is war sportiever en heeft zonnedek, de nieuwe is ruimer, stabieler en betere motor. In plaatjes:
Oude:



Vs nieuwe (mijne is blauw ipv wit)



[ Bericht 13% gewijzigd door the85mc op 14-09-2013 08:27:51 ]
pi_131155006
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 07:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een activiteit op de vroege morgen, sigme *O*
Uhuh. Klus is geklaard, beesten gevoerderd, de bonenplantjes uit de moestuin gehaald en dat stuk oppervlakkig gespit. Nu een blikje tonijn leegvorken en dan nog even wat prutsen, daarna bodypump.
Als ik het opschrijf lijkt het heel wat, in het echt vind ik me maar labbekakkig.

Jij bent er ook vroeg bij! Heb je op je nieuwe werk ook rare (nacht?) diensten?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131155042
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:22 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Dus de haan krijgt corrigerende tik ;) Wat wordt t daarna, wilde kippensoep?

En heb bootje opgehaald. Mooier/beter dan verwacht. Nu weet ik niet meer of ik mn 'oude' of deze wil houden. De oude is war sportiever en heeft zonnedek, de nieuwe is ruimer, stabieler en betere motor. In plaatjes:
Oude:

[ afbeelding ]

Vs nieuwe (mijne is blauw ipv wit)

[ afbeelding ]
Ik breng de haan maar terug naar vaderlief. De haan moet nu een dagje uitrusten, en ik weet niet wat er van te maken valt. Naar mijn ervaring zijn hoenders ouder dan 1 jaar een culinaire uitdaging.

Fijn dat je nieuwe bootje niet tegenvalt. Ik vind het allebei lelijke plastic tobbes, maar dat zal aan mij liggen :D.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131155092
Wat voor soort bootjes zijn dat MC?
Worry is a misuse of imagination
pi_131155138
Haan lijkt mij niet heel lekker. Of maak je er soep van?
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? zaterdag 14 september 2013 @ 09:23:53 #9
70532 loveli
N
pi_131155158
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 08:22 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Dus de haan krijgt corrigerende tik ;) Wat wordt t daarna, wilde kippensoep?
Kop eraf = sex change operatie?
crap in = crap out
pi_131155179
Ik krijg deze associatie met de bootjes:
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131155664
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:19 schreef Probability het volgende:
Wat voor soort bootjes zijn dat MC?
Ene is KMV with 385, noorse reddingsboot. Nieuwe is Jeanneau cap 400..

En sigme, houten boot zijn idd mooier. Maar die zijn niet te onderhouden..
pi_131156203
Mogge! Net terug van pilates. Was lekker ontspannend. Morgen bodybalance. Maar voor een betere kont kan ik toch echt beter naar bodypump.
pi_131156920
Lol@ muziekjes van Henk.

Je hebt je sportmojo weer terug he Puff! ^O^

Dit is de eerste week weer sporten voor mij en het hakt er aardig in. Gisteraaf benen gedaan en toen wist ik al dat ik vandaag met spierpijn uit bed zou komen. Nieuw schema en oefeningen die ik normaal niet doe = pijn :+

Lijstje gister:

O: omelet met 2 ei en groenten
T: 1/2 bak kwark en pindakaas
L: grote gemengde salade
T: havermoutchocosmoothie
S: fitness
D: mihoen, gewokte groenten en vis
T: 1/2 bak kwark en avocado.

Vandaag moet ik nog verzinnen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131157047
Net lijstje aurum!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131157128
Ik doe mee met de spierpijn Aurum! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131157194
Op een plek wonen is toch wel een belangrijke factor voor mij om te kunnen sporten. En een sportschool dus, gelukkig heb ik nu een prettige gevonden :)
pi_131157335
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef _aurum_ het volgende:
Lol@ muziekjes van Henk.

Je hebt je sportmojo weer terug he Puff! ^O^

Dit is de eerste week weer sporten voor mij en het hakt er aardig in. Gisteraaf benen gedaan en toen wist ik al dat ik vandaag met spierpijn uit bed zou komen. Nieuw schema en oefeningen die ik normaal niet doe = pijn :+

Lijstje gister:

O: omelet met 2 ei en groenten
T: 1/2 bak kwark en pindakaas
L: grote gemengde salade
T: havermoutchocosmoothie
S: fitness
D: mihoen, gewokte groenten en vis
T: 1/2 bak kwark en avocado.

Vandaag moet ik nog verzinnen
pffoe klinkt niet echt lekker, hoe hou je het vol!?
hoi leuk dat ik hier post
pi_131157373
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef jamespayden het volgende:

[..]

pffoe klinkt niet echt lekker, hoe hou je het vol!?
Heb je nou een account aangemaakt om dit te zeggen?! :') :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? zaterdag 14 september 2013 @ 11:24:02 #19
70532 loveli
N
pi_131157440
Living on the edge. Havermout met water geprobeerd. Wat wordt dat slijmerig :')
crap in = crap out
pi_131158319
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:24 schreef loveli het volgende:
Living on the edge. Havermout met water geprobeerd. Wat wordt dat slijmerig :')
Oh ja, dat heb ik ook wel eens geprobeerd, aangezien ik allerlei mensen ken die dat graag eten.
Brrrrrrrrr :N.

Bodypump was weer lekker. Daarna een stief kwartiertje onder de zonnebank gelegen, nu zou ik er weer tegen moeten kunnen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:06:52 #21
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131158595
Dat is het idd, het lijkt op een bubbelbad :o :D

Maar als ze het maar goed doen, toch! *O*

R.I.P. haan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131159267
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 09:22 schreef Probability het volgende:
Haan lijkt mij niet heel lekker. Of maak je er soep van?
Haan proeft als kip.

Deze haan had wel testikels om u tegen te zeggen. Misschien was het daarom wel zo'n rotbeest.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131159713
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:24 schreef loveli het volgende:
Living on the edge. Havermout met water geprobeerd. Wat wordt dat slijmerig :')
Doe ik altijd
Worry is a misuse of imagination
pi_131159722
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Haan proeft als kip.

Deze haan had wel testikels om u tegen te zeggen. Misschien was het daarom wel zo'n rotbeest.
Bedoel door de leeftijd
Worry is a misuse of imagination
pi_131159765
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef jamespayden het volgende:

[..]

pffoe klinkt niet echt lekker, hoe hou je het vol!?
Ik schrijf gewoon snel op wat ik zoal eet. Niet de details van de bereiding of het recept, als ik vind dat het fingerlicking good is dan maak ik er wel een foto van en zet ik het op Instagram. Dat kost minder moeite :+

Zolang als ik lekkerder kook dan dat ik schrijf, is er volgens mij geen vuiltje aan de lucht :)

De kans is nog steeds aanwezig dat wat ik fingerlicking good vind, jij zoiets hebt van mweeh, maar dat hou je altijd.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131160078
:W

Weer terug van mijn reis. Ik heb af en toe bijgelezen, maar wifi/ internet was er verdomd slecht. Reageren zat er dus ff niet in. Hoe is het hier?

Hier een beetje in de war door zes uur tijdsverschil. Zat ik er nu gisteren of vandaag nog? ;(
pi_131162616
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:51 schreef Probability het volgende:

[..]

Bedoel door de leeftijd
Ach zo.
Het is geen oude haan, hij zal in de lente van 2012 uit het ei gekropen zijn.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 14 september 2013 @ 16:04:47 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131165736
Hooooi An, krijgen we wat meer te horne? :P

Lekker zo'n jong haantje al moeten ze niet echt te oud worden. Mijn zus had altijd een kippenmesterij, dus plofkippen.Die zijn met 6 week echt geniaal lekker O+

Lijst: Disclamer, gisteren heeeeeeeeeeeeel veel wokken, lamskoteletten, buffet, 2 x ijs met slagroom, mars, cappuccino met slagroom, lange vingers met chocofontijn en slagroom enzovoorts , vandaag niet veel honger.)
O: kwark en vla
T's: 200 gr wortel, halve komkommer, cup a soup kip
L 2 boterham kaas, tomaat, cup a soup snert, halve paprika, heerlijke appel
T's:: beker ijskoude melk O+, pruim, nectarine , peer, blokje choco
D: bloemkool, salade en ribkarbonade voor mijzelf. Voor de mannen: taco's met veel gehakt, bonen, mais, creme fraiche, tomatensalasa en kaas)
1 goed gevulde taco voor mijzelf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131167557
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooi An, krijgen we wat meer te horne? :P

Lekker zo'n jong haantje al moeten ze niet echt te oud worden. Mijn zus had altijd een kippenmesterij, dus plofkippen.Die zijn met 6 week echt geniaal lekker O+

Lijst: Disclamer, gisteren heeeeeeeeeeeeel veel wokken, lamskoteletten, buffet, 2 x ijs met slagroom, mars, cappuccino met slagroom, lange vingers met chocofontijn en slagroom enzovoorts , vandaag niet veel honger.)
O: kwark en vla
T's: 200 gr wortel, halve komkommer, cup a soup kip
L 2 boterham kaas, tomaat, cup a soup snert, halve paprika, heerlijke appel
T's:: beker ijskoude melk O+, pruim, nectarine , peer, blokje choco
D: bloemkool, salade en ribkarbonade voor mijzelf. Voor de mannen: taco's met veel gehakt, bonen, mais, creme fraiche, tomatensalasa en kaas)
1 goed gevulde taco voor mijzelf
Neuh, was geen vakantie he ;)

Maar wel bruin geworden en 2,5 kilo zwaarder, want goed eten was moeilijk en weinig yoga gedaan :')

/feeling the chubbyness :+

Bij jou niets veranderd geloof ik he? ;)
pi_131169930
D: couscous met gestoofde aubergine en een lamskoteletje :9
pi_131170286
Zo. Vandaag weer 'n goed sportdagje O+

Cross Country evenement van de club met een PB gerend (is een evenement dat 4 keer per jaar plaatsvindt, vandaag was de derde keer): 10 seconden eraf! :D 7.04km in 41.55, nét iets harder dan 10km/uur, maar dat is op dit soort terrein wel echt prima (voor mij).

Daarna voor Mr.Mo even échte hardloopspullen gehaald bij de Decathlon en een nieuwe kast gekocht voor in de eetkamer, een die wel écht een heel stuk mooier is dan de huidige. En we hadden hem al eerder gezien, maar hij was nu gehalveerd in prijs, bij de tweedehandswinkel (39 pond voor een kast van 160x50xgeenideehoehoog :+ ) Alleen tzt een likje verf erover en klaar/mooi(er)!

Lijstje:

O: 1 snee brood met kaas
S: 7km blubberen hardlopen
T: 2 bekers aanmaaklimo
L: 2 dikke sneden brood met hagelslag, mok melk
T: knackebrod met pindakaas
D: saffraanrisotto met erwtjes en kaas

:9
Ja doei.
pi_131171310
Leuk bootje MC, krijg je er wel de kussens bij? Want ik snap de bubbelbad associaties wel! :D

Kookmojo weer een beetje terug Mo? *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131171440
Beetje ja :) althans, overdag kan er nog wel wat bij, maar voor de avonden hebben we de laatste tijd veel nieuwe dingen, oa mede dankzij de Hairy Bikers/Dieters :P
Ja doei.
pi_131171480
Babysteps ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 14 september 2013 @ 20:16:25 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131174000
Netjes Mo! Respect!

Hmmm, eerste kerstdag en nieuwjaarsdag, vroege dienst. Dat worden 2 zware dagen :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131176614


Wij gaan straks lekker slapen in ons nieuwe bed! En ik heb blaren op m'n vingers van het bed in elkaar schroeven..
pi_131177656
Lekker, Jagar! ^O^
Volgende keer net zo doen als m'n zwager :P Ik heb 'm al 2 keer in elkaar geschroefd en m'n pa 1 keer, hij geen 1 keer.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131178248
Ha, jager voegt de daad bij het woord!

An, terug van de "werkvakantie" of een "echte" vakantie?

Eindstand:
O: havermout met kokosmelk, banaan, lijnzaad, chia
L: zonnebloempittenbroodje met hollandse garnalen, mayo, avodaco
T: 1,5 chocoladekoekje, 75 gr blauwe bessen
D: pasta met pompoensaus (met rode peper en wat bacon), salade met komkommer en gorgonzola
T: klein stukje marsepein
pi_131178595
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:48 schreef Perruche het volgende:
Ha, jager voegt de daad bij het woord!

An, terug van de "werkvakantie" of een "echte" vakantie?

Eindstand:
O: havermout met kokosmelk, banaan, lijnzaad, chia
L: zonnebloempittenbroodje met hollandse garnalen, mayo, avodaco
T: 1,5 chocoladekoekje, 75 gr blauwe bessen
D: pasta met pompoensaus (met rode peper en wat bacon), salade met komkommer en gorgonzola
T: klein stukje marsepein
Fulltime werk en wat vrije uurtjes :Y Maar werken in een goed klimaat is altijd beter.
pi_131178979
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Wij gaan straks lekker slapen in ons nieuwe bed! En ik heb blaren op m'n vingers van het bed in elkaar schroeven..
Ziet er goed slaapbaar uit!
pi_131181995
Hola, inmiddels 60.6 kilo _O_ 7 kilo minder dan nog geen jaar terug _O_
Nog twee, dan is mijn streef bereikt. O+

O: Gekookt eitje op een snee volkoren brood
L: Croissant, sinaasappel
D: Tjolo tjolo met kip in plaats van makreel, appel
T: Halve komkommer met twee plakjes kaas

B: Uur crosstrainer, kwartier buikspieren

Ah, en ergens op de dag nog twee van die pakjes mini kitkat.
Bay of Plenty
  zondag 15 september 2013 @ 05:08:24 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131188569
Je D bevat zo'n 1000 kcal? Hopelijk?

Kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131189485
Mogge!
Lijstje van gister:
O1: mueslicracker
S: pilates
O2: boterham pindakaas
L: pistoletje pesto, tomaat, mozarella :9
D: lamskoteletje met couscous en gestoofde aubergine :9
T: biertje
T: stoofpeertjesvla
T: balsamicochips

Echt weekendlijstje dus.

Planning vandaag:
O: croissantjes, 2 zachtgekookte eitjes
S: bodybalance
L: 3 boterhammen met xxx
D: varkensstoofvlees met bier, sperzieboontjes en aardappelpuree
T: stoofpeertjesvla
pi_131189824
Puff, boterhammen met een geheime lading? Spannend :o

planning:

o: 5 kleine pannenkoekjes van ei, banaan, amandelmeel met hornsiroop
l. kampioentje met tonijn & kaas en dan onder de grill (aka tuna ,elt) met komkommersalade
d. "chili" ,et tomaat, paprika, champignon & bonen met gepofte zoete aardappel
pi_131190972
Bij 'boterham met xxx' denk ik eerder aan een broodje bamkwak :')
Ja doei.
pi_131191585
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Bij 'boterham met xxx' denk ik eerder aan een broodje bamkwak :')
Daar heb je toch geen boterham voor nodig!
http://cookingwithcum.com/
Nee ik weet het nog niet, saai he.
pi_131193327
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]

Wij gaan straks lekker slapen in ons nieuwe bed! En ik heb blaren op m'n vingers van het bed in elkaar schroeven..
En, hoe sliep het?

Nog bedankt voor het posten van die secrid wallet hier, laatst. Ik vind 'm prachtig en heb er een voor mijn verjaardag gevraagd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131193932
Ik ben vanochtend 5,5 km naar de sportschool gerend, uur bodypump, en toen weer teruggerend.
Nu heb ik het middageten op en heb de rest van de dag wel vrij verdiend, dunkt me.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131196983
quote:
5s.gif Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef sigme het volgende:

[..]

En, hoe sliep het?

Nog bedankt voor het posten van die secrid wallet hier, laatst. Ik vind 'm prachtig en heb er een voor mijn verjaardag gevraagd.
Hard, echt wennen. Wel goed voor me, denk ik!

Ik heb vandaag boodschappen gedaan, vier uur gewerkt, vier broden en 8 bolletjes gemaakt. Nu is het zondag, heerlijk op de bank!

En die secrid wallet ga ik inderdaad ook voor m'n verjaardag vragen!
pi_131199536
Dacht ik eindelijk online bh's gevonden te hebben in mn nieuwe maat, voor niet al te duur (16 pond + verzendkosten ipv 55 euro) ... shippen ze alleen naar de UK :'). Damn. Verder zoeken dan maar weer.

[ Bericht 5% gewijzigd door Chicolate op 15-09-2013 16:04:07 ]
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zondag 15 september 2013 @ 16:13:26 #51
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131200092
Jammer Chico, ook niet bij de 'normale' winkels? Om mijn part de Hema ofzo? Je weet maar nooit waar je ergens wat goed vindt.

Wennen is dat he Jeager zo'n nieuw bed. Lekkere zondag heb je, fijn om in de weer te zijn toch?

Hard gewerkt vandaag, was druk, veel gesjouwd en gelopen maar alles ging toch soepeltjes, lekker is dat.

Lijst:
Kwark en vla
T's: paprika, 250 wortel, halve komkommer, cup a soup kerrie, boterham kaas
L; 2 boterhammen met gegrilde kipfilet, tomaat, cup a soup snert
T's:; 2 appels, perzik, perzik, beker melk, paar dropjes, blokje choco, bakje paprikachips
D broccoli, gegrilde groente, gegrilde tonijnsteak, gebakken aardappel (of een gepofte uit de magnetroen, voor mijnzelf alleen met roomkaas) wat salade met koude sperziebonen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131200843
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Dacht ik eindelijk online bh's gevonden te hebben in mn nieuwe maat, voor niet al te duur (16 pond + verzendkosten ipv 55 euro) ... shippen ze alleen naar de UK :'). Damn. Verder zoeken dan maar weer.
Tsja. Je kent niet toevallig iemand in de UK?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 15 september 2013 @ 16:39:39 #53
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131200879
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja. Je kent niet toevallig iemand in de UK?
Joh, zou je denken dat het een hint is ? :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131201997
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef sigme het volgende:

[..]

Tsja. Je kent niet toevallig iemand in de UK?
Een vriendin van me verhuist over twee weken naar de UK. Goeie!

quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer Chico, ook niet bij de 'normale' winkels? Om mijn part de Hema ofzo? Je weet maar nooit waar je ergens wat goed vindt.
Ik zit ondertussen op een omtrek van 60, dus ik denk het niet. Zelfs Marks en Spencer (mijn goedkope adresje tot nu toe) heeft dat niet meer in mijn maat.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131202076
Marks en spencer kwam toch naar amsterdam?
pi_131202281
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Een vriendin van me verhuist over twee weken naar de UK. Goeie!

[..]

Ik zit ondertussen op een omtrek van 60, dus ik denk het niet. Zelfs Marks en Spencer (mijn goedkope adresje tot nu toe) heeft dat niet meer in mijn maat.
Figleaves heeft veel en vandaag nog free shipment!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131202363
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Marks en spencer kwam toch naar amsterdam?
Zit er al!
Ja doei.
  zondag 15 september 2013 @ 17:27:51 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131202531
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 17:20 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zit er al!
hoef alleen maar aan je te denken en je bent er gewoon :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131202571
*poof*
Ja doei.
pi_131202673
Moblo-magic :o

Ik ben echt helemaal gaar van het sporten vandaag zeg... met mn maandelijkse-lijf, hoofdpijn en misselijk gewoon lekker doorgaan en net dat stapje verder doen was niet echt het meest fantastische idee.

O: Bananapancakes. (2 eieren, geprakte banaan > bakken maar)
S: Ruim een uur bootcamp, vandaag niveau AUW. Tijd van de maand + buikspieroefeningen > :X
L: 3 sneden volkorenbrood. 1 met pindakaas, 2 vegapate. Een verse vijg.
T: 10 g cashewnoten.
D: Ovenpasta.
T: magere kwark met yoghurt. Doe eens gek.
pi_131202716
Wij probeerden een muur te bouwen. Het gaat nog niet zo goed. Volgend weekend maar verder. Ofzo.

Nu thee en bank. Ik ben moe ;( :O :(

En straks pizza, half van spelt :9
Ja doei.
pi_131203932
quote:
3s.gif Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Figleaves heeft veel en vandaag nog free shipment!
Oh ja! Free shipping zie ik alleen niet?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131205863
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 15 september 2013 @ 19:06:58 #64
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131206213
Owww MC :'( :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131206744
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef the85mc het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw jeetje, sterkte ;( :*
pi_131206803
Gecondoleerd, mc. :*.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131206887
Geconoleerd mc :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131207400
Ocherm.. :'( gecondoleerd mc! :*
Ja doei.
pi_131207837
Gecondoleerd mc, ik voel met je mee ;(. Ook al was het te verwachten, als het gebeurt, schrik je toch. Sterkte.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131207904
Sterkte MC. Vervelend ook dat je het niet meteen hoorde.
  zondag 15 september 2013 @ 20:18:50 #71
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131209618
Boh, TT komt mij teveel overeen met de werkelijkheid :r

MOet zo naar bed maar 'de Reunie' komt ook met Rob O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131210336
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 18:06 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Oh ja! Free shipping zie ik alleen niet?
Hmmmm... is kennelijk alleen Free UK delivery. :{
Kom ik net achter terwijl ik wat probeer te bestellen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131212811
Gecondoleerd MC!

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met 2 eitjes
T: havermoutshake
S: superbootcamp voor de UA
L: rijst, gegrilde groenten en garnaaltjes
T: 1/2 bak kwark
D: spinazie/erwtjes/feta salade. Bolletje zwart sesam yoghurtijs
T: 1/2 bak kwark
Coma.

Man, spierpijn :X Niet te harden. Ik hoop echt dat het morgen minder is.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131212950
Was vandaag ook in de Decathlon, holy crap wat hebben ze daar veel spul en voor weinig /amazing discovery.

En bij de Esprit outlet voor een tientje een tof jurkje gescoord. Ik hou van outlets :Y
Ik stop nu wel mijn CC weg voor de rest van de maand :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131213818
Waar zit de esprit outlet? :+
pi_131214510
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:25 schreef MevrouwPuff het volgende:
Waar zit de esprit outlet? :+
Ik gok bij de Arena. En er zit er eentje in Rosada. :)

Aurum, wat hebben jullie allemaal gedaan bij de UA bootcamp?
Ik ben naar een sportschool hier in de buurt gelopen en dat ziet er echt supertof uit. Maar om nou een sportschoolabbo bij mn eigen huis en eentje bij mn tweede huis te nemen, dat gaat me toch een beetje ver. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131216891
Gecondoleerd, mc!

@HPKW, straks hebben ze daar ook een Marcello... the evil twin, met een streepje in zijn andere wenkbrauw!
pi_131219296
Thnx allen..
Echt apart, alle directe familie was afgelopen week toevallig nog bij haar langs geweest, ik zaterdag nog.
En vandaag had ze zelf nog een net stel kleren klaar gelegd samen met een zuster. Aparte dingen zijn dat, alsof het zo heeft moeten zijn.

Nog iets heel anders, ik dacht dat Mo het ooit postte, maar het was een gedicht over een boot in mist ofzo wat ik me herinner. Vond het een mooi gedicht toen. Weet niet of het nu goed 'past' maar wat is de titel/schrijver van dat gedicht?
pi_131219310
Gets, Mc :{ Wel mooie leeftijd mogen bereiken hoop ik?
quote:
17s.gif Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef douche-eendje het volgende:
Moblo-magic :o

Ik ben echt helemaal gaar van het sporten vandaag zeg... met mn maandelijkse-lijf, hoofdpijn en misselijk gewoon lekker doorgaan en net dat stapje verder doen was niet echt het meest fantastische idee.

O: Bananapancakes. (2 eieren, geprakte banaan > bakken maar)
S: Ruim een uur bootcamp, vandaag niveau AUW. Tijd van de maand + buikspieroefeningen > :X
L: 3 sneden volkorenbrood. 1 met pindakaas, 2 vegapate. Een verse vijg.
T: 10 g cashewnoten.
D: Ovenpasta.
T: magere kwark met yoghurt. Doe eens gek.
:@ geen flauw idee hoe dat is, maar als het vergelijkbaar is met darmproblemen en legday snap ik het enigszins...

Ik kijk niet vaak uit naar een maandag maar morgen komt GTA V uit *O* Naja, officieel dinsdag pas maar midnight launch bij de gameshop.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131219457
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef V1z0R het volgende:
Gets, Mc :{ Wel mooie leeftijd mogen bereiken hoop ik?

[..]

:@ geen flauw idee hoe dat is, maar als het vergelijkbaar is met darmproblemen en legday snap ik het enigszins...

Ik kijk niet vaak uit naar een maandag maar morgen komt GTA V uit *O* Naja, officieel dinsdag pas maar midnight launch bij de gameshop.
Ja, ze was ook wel 'klaar' met leven. Ruim 20 jaar in een rolstoel gezeten en bijna altijd opgewekt. Dat zegt veel over een mens, zo positief altijd.
pi_131220783
Toch sterkte de komende tijd ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131221147
quote:
Ik sta 's ochtends aan de rand van de zee.
Er komt een zeilboot voorbij
die vertrekt naar de oceaan.

Hij is prachtig,
hij is het leven zelf.
Ik kijk hem na
tot hij aan de horizon is verdwenen.

Naast mij zegt iemand:
'Hij is weg'.

Weg waar naartoe?
Hij is weg uit mijn blikveld, dat is alles.
Zijn mast is nog altijd even hoog,
zijn romp nog altijd even sterk.

Zijn verdwijning uit het blikveld
betreft mij, niet hem.

En juist op het moment
dat iemand naast mij zegt
'Hij is weg',

staan er anderen op een ander strand
die blij naar de horizon wijzen
en die roepen:
'Daar komt hij!'.
'Men' zegt dat het van William Blake is. Maar dat is helemaal niet zo zeker.
Hij stond op de rouwkaart van schoonmams, en heb 't gedicht toen ook bij het zakken van de kist voorgedragen. Mooi. O+
Ja doei.
pi_131221301
Mo, wat mooi O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131221383
mooi O+
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_131227178
Gecondoleerd, the85mc.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131227188
Nog even de lijst van gister opnoteren

• bak fruit met kwark
• 5,5 km hardlopen, bodypump, 5,5 km hardlopen
middageten:
• 2,5 gebakken ie, beetje ham, beetje kaas
• bietensalade met wat feta en mierikswortel
• dikke plak spek
• 1 krekker met boter
avondeten:
• knolvenkel gestoofd in rolladesju; 1 plak rollade, wat gekookte wortel
• toe: fijngemaakte pruimen. warm & gebonden met eidooier, scheutje kirschwater, kwakje kwark
• 4 glazen wijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131227567
Oh wat mooi Mo O+ ;(.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131228061
Wat mooi en passend, Phaidra. :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131228077
quote:
1s.gif Op zondag 15 september 2013 22:29 schreef the85mc het volgende:

[..]

Ja, ze was ook wel 'klaar' met leven. Ruim 20 jaar in een rolstoel gezeten en bijna altijd opgewekt. Dat zegt veel over een mens, zo positief altijd.
Lief O+ . Gecondoleerd. :*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 september 2013 @ 09:15:47 #90
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131228426
aw mc sterkte..! :* veel mooie herinneringen?

phaidra :* lastig wel he, de juiste woorden zoeken. wij hadden toen voor mn vader een gedicht vertaald van Pablo Neruda, maar daar zat ook water/zee in..!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131228771
Phaidra! Mooi! :*
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 09:42:33 #92
70532 loveli
N
pi_131228906
Gecondoleerd, Mc.

Phaidra :*
crap in = crap out
pi_131229793
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131229813
Phaidra ik vind het een prachtig gedicht :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131229977
quote:
In plaats van bloemkool kun je hem ook zo maken met broccoli :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131230146
Co heb je ook nog het recept van jouw pizza bodem voor me?
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131230612
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ik gok bij de Arena. En er zit er eentje in Rosada. :)

Aurum, wat hebben jullie allemaal gedaan bij de UA bootcamp?
Ik ben naar een sportschool hier in de buurt gelopen en dat ziet er echt supertof uit. Maar om nou een sportschoolabbo bij mn eigen huis en eentje bij mn tweede huis te nemen, dat gaat me toch een beetje ver. >:O
Bij de Arena idd :Y

Gebootcamped, interval dingen gedaan en gelopen. Lopen was fijn want ik had giga spierpijn en als je lunges, burpeeshizzle en jumpsquats moet doen dan ben je blij als je weer mag rennen :')

Ze hebben nieuwe road barriers, die zijn gewoon een meter hoog. Ik kan daar echt niet over heen springen :') Dus dat is net als met die pallets van vorig jaar een aanloop nemen handen erop en eroverheen.

Arena trappen gezien, da's ook wel pittig volgens mij >:O

Maar gister ging beter dan verwacht, dus ik denk wel dat alles goedkomt *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131230813
^O^ wanneer is de wedstrijd?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131231001
quote:
0s.gif Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hmmmm... is kennelijk alleen Free UK delivery. :{
Kom ik net achter terwijl ik wat probeer te bestellen.
Had je online wel de 20% kortingscode gevonden? /lekker op tijd om dat te melden

Gecondoleerd Mc! ;(
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_131231366
Echt respect voor jullie bootcampers _O_ ....ik word er al eng van als ik er naar kijk :')
pi_131231946
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 11:00 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Bij de Arena idd :Y

Gebootcamped, interval dingen gedaan en gelopen. Lopen was fijn want ik had giga spierpijn en als je lunges, burpeeshizzle en jumpsquats moet doen dan ben je blij als je weer mag rennen :')

Ze hebben nieuwe road barriers, die zijn gewoon een meter hoog. Ik kan daar echt niet over heen springen :') Dus dat is net als met die pallets van vorig jaar een aanloop nemen handen erop en eroverheen.

Arena trappen gezien, da's ook wel pittig volgens mij >:O

Maar gister ging beter dan verwacht, dus ik denk wel dat alles goedkomt *O*
Goed bezig! :D
Hopelijk komen die road barriers niet 3 keer voorbij net als vorig jaar. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131231990
Gecondoleerd Mc!
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131232240
Klopt deze aanhef:

Beste meneer Ali Baba.

Ik vind beste meneer niet op zijn plaats. Ik zou eerder geachte heer gebruiken.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131232399
Ik zou doen:
Geachte heer Baba, beste Ali,

Geachte met voornaam erbijvind ik heel raar staan. Beste met alleen achternaam ook.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131234897
Lijstje

O: bruine pistolet ham/kaas/ei/komkommer, koffie verkeerd
T: dubbele rijstwafel appelstroop
L: punt quiche met zalm en courgette, 150 gr wortelsalade, wat abrikozencompote
T: iets van yoghurt met fruit
D: uit, iets simpels, denk pasta of steak.
T: chocolademelk :@
pi_131237933
Zo, meeste is geregeld. Met mijn moeder gaat het redelijk, ondanks haar depressie. Het was haar moeder, afgezien van haar broer heeft ze geen familie meer.. Haar broer is flink autistisch, dus echt goed contact zit er niet in.. Ik was bang voor een flinke terugval bij haar, maar het lijkt nog een beetje mee te vallen tot nu toe.
Af en toe heb ik zelf lastige momenten als je muziek uitzoekt en gedichten leest. Maar ja dat is ook niet zo raar.
Misschien is het beter zo voor mijn oma. Ze had het de laatste tijd steeds vaker over haar eigen vader, dus ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden.
pi_131243276
Fijn om te horen dat je moeder zich beter houdt dan je had verwacht. Ik hoop dat het zo "goed" blijft gaan :* Het zijn geen makkelijke tijden.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131243387
Lijstje dan maar eens

O: turkse yoghurt 10%
L: 3 (hartige) amandel-ei pannenkoekjes met daarbij 3 plakjes bacon en wat pijnboompitten.
T: la vache qui rit , tomaat, komkommer
D: spruitjes en 1.5 gehaktbal met ketchup/tomaat saus
T: handje nootjes (amandelen, cashew, walnoot)

Ik zit er aan te denken dit 3x per week te gaan doen: http://www.vanrheenenspor(...)ere/funxtion-almere/

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Life is what happens while you are busy making other plans...
  maandag 16 september 2013 @ 16:59:41 #109
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131243545
Mc'tje toch :{

Heb nu 2 week vakantie en ben chagrijnig 8)7 Maar ben nu lekker aan het knutselen in de keuken daar word ik altijd wel vrolijker van.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 september 2013 @ 17:03:58 #110
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131243711
Lijst
O kwark en vla
T's hele paprika, 250 gr wortelen, halve komkommer, cup a soup snert
L tomaat, een kom hele dikke , vette lekkere champignonsroomsoep O+, 3 boterhammen met kaas, beker melk
T dropjes, 2 appels, perzik, peer
D gepofte aardappels met room en kaas, sperziebonen, spinazie met ui en een ei , 2 gevulde cdhampignons , gegrilde zalmfilet
T vakantie, cola-berenburg, popcorn zoet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131243765
Bod gedaan op huis :7

En verder zit ik te bedenken of het verstandig is om te gaan hardlopen. Sinds gisteren voel ik me wel weer wat beter, maar misschien is hardlopen wat te veel van het goede. Of is dat een smoesje? :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 september 2013 @ 17:08:01 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131243830
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Bod gedaan op huis :7

En verder zit ik te bedenken of het verstandig is om te gaan hardlopen. Sinds gisteren voel ik me wel weer wat beter, maar misschien is hardlopen wat te veel van het goede. Of is dat een smoesje? :+
Gaaf!!! Owwwwwwwwwww ben benieuwd!
Je kan gewoon gaan en kijken hoe het gaat met lopen... dat kan je eigenlijk nooit van te voren in schatten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 17:08:52 #113
70532 loveli
N
pi_131243857
GB *O* O+
crap in = crap out
pi_131244245
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 16:55 schreef Skoap het volgende:
Ik zit er aan te denken dit 3x per week te gaan doen: http://www.vanrheenenspor(...)ere/funxtion-almere/

Heeft iemand daar toevallig ervaring mee?
Dat doen ze dus ook in die sportschool waar ik gisteren was en dat ziet er dus onwijs leuk (en intensief) uit. Zijn compacte trainingen van een half uurtje, groep is maximaal 12 personen en dus veel persoonlijke aandacht, je doet het op je eigen niveau en het is voor mij een reden om een lidmaatschap in de woonplaats van mn vriend te overwegen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131244341
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 14:37 schreef the85mc het volgende:
Zo, meeste is geregeld. Met mijn moeder gaat het redelijk, ondanks haar depressie. Het was haar moeder, afgezien van haar broer heeft ze geen familie meer.. Haar broer is flink autistisch, dus echt goed contact zit er niet in.. Ik was bang voor een flinke terugval bij haar, maar het lijkt nog een beetje mee te vallen tot nu toe.
Af en toe heb ik zelf lastige momenten als je muziek uitzoekt en gedichten leest. Maar ja dat is ook niet zo raar.
Misschien is het beter zo voor mijn oma. Ze had het de laatste tijd steeds vaker over haar eigen vader, dus ik hoop dat ze haar rust heeft gevonden.
Tis niet niets allemaal :*
pi_131244355
quote:
14s.gif Op maandag 16 september 2013 17:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat doen ze dus ook in die sportschool waar ik gisteren was en dat ziet er dus onwijs leuk (en intensief) uit. Zijn compacte trainingen van een half uurtje, groep is maximaal 12 personen en dus veel persoonlijke aandacht, je doet het op je eigen niveau en het is voor mij een reden om een lidmaatschap in de woonplaats van mn vriend te overwegen.
Ah super om te horen! Ik heb een proefles aangevraagd, ben benieuwd!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131244358
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Bod gedaan op huis :7


Spannend *O*
pi_131244604
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Bod gedaan op huis :7

*O* *O* *duimt*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131245130
Oeh GB wat spannend!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131245163
Spannend GB!
pi_131245450
Ja, heel spannend! Ben zo benieuwd naar de reactie van de eigenaar!

Kort rondje gedaan zojuist (4,2 km). Ging lekker, bewust mijn tempo niet al te hoog gelegd.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131248049
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 17:05 schreef Goodbye het volgende:
Bod gedaan op huis :7

En verder zit ik te bedenken of het verstandig is om te gaan hardlopen. Sinds gisteren voel ik me wel weer wat beter, maar misschien is hardlopen wat te veel van het goede. Of is dat een smoesje? :+
Rust houden is ook belangrijk. Half gaar gaan hardlopen is niet altijd een goed idee. Zou gewoon morgen gaan.. :Y En spannend!

*O*

Heb zelf net wel 14km gerend. Was loodzwaar, maar wel even fijn, ergens, diep van binnen..
Ja doei.
pi_131248182
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Rust houden is ook belangrijk. Half gaar gaan hardlopen is niet altijd een goed idee. Zou gewoon morgen gaan.. :Y En spannend!

*O*

Heb zelf net wel 14km gerend. Was loodzwaar, maar wel even fijn, ergens, diep van binnen..
Zie de post boven je. :+ Maar wel rustig aan gedaan dus!

Hoe gaat het met je voeten/de blaren?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131248312
Oh. Spuit 11... :@

Heb m'n schoenen nog niet uitgedaan ;( durf niet :D! Voelde ze wel weer, maar wie weet is 't alleen wat zeurderig. Als niet, als er weer nieuwe blaren zijn, vrees ik voor m'n Halve Marathon over 3 weken...

Maargoed.. eerst maar eens op m'n tanden bijten en zorgen dat er over 4 dagen een scriptie klaar ligt om geprint te worden.... :%
Ja doei.
pi_131248328
Dilemma: door de regen naar de supermarkt lopen om ingrediënten voor koekjes te halen, of thuis blijven?
  maandag 16 september 2013 @ 19:13:24 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131248348
Hardlopen, wat is dat?? Al maanden niet gedaan :@ Heb er ook absoluut niet meer de conditie voor... Soms is de trap oplopen al een opgave :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 september 2013 @ 19:14:06 #127
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131248388
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:12 schreef Jagärtrut het volgende:
Dilemma: door de regen naar de supermarkt lopen om ingrediënten voor koekjes te halen, of thuis blijven?
Thuis blijven for sure
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131248459
KOEKJES BAKKEN!
Ja doei.
pi_131248472
Nu wil ik ook koekjes bakken ;(
Ja doei.
pi_131248554
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Thuis blijven for sure
Als ik havermout in m'n koekjes zou doen, zou dat dan beter zij?
  maandag 16 september 2013 @ 19:17:18 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131248570
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als ik havermout in m'n koekjes zou doen, zou dat dan beter zij?
Nee
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131248580
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 19:16 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Als ik havermout in m'n koekjes zou doen, zou dat dan beter zij?
Ja!
Ja doei.
  maandag 16 september 2013 @ 19:18:54 #133
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131248649
Neem maar een hap havermout, da's ook goed
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131249152
mo 14 km, goed man.

Mc nog gecondoleerd, altijd nare momenten ook al weet je dat het eraan komt.

GB mag ik nog een linkje? Ben nu wel erg benieuwd!
  maandag 16 september 2013 @ 19:32:32 #135
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131249178
Het is koud, heb besloten dat ik gewoon de kachel op minimaal 21 graden zet, elke dag, geen zin om pijn te lijden door de kou. En er komt een electrische pantoffel en deken.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131249394
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:31 schreef Perruche het volgende:
mo 14 km, goed man.

Mc nog gecondoleerd, altijd nare momenten ook al weet je dat het eraan komt.

GB mag ik nog een linkje? Ben nu wel erg benieuwd!
Had je die nog niet gehad, joh? En ik maar denken dat ik hem het hele topic al had rondgespamd :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131249407
Eindstand:
O: pistolet ham/kaas/ei/tom/kom
T: dubbele rijstwafel appelstroop
L: punt quiche met courgette en zalm, 150 gr wortel salade, abrikozencompote als 'toetje'
T: koffie met minimuffin, appel
D; kip, boontjes, wat ciabatta, roquefortsaus
T: leffe bruin

[ Bericht 2% gewijzigd door Perruche op 16-09-2013 19:46:00 ]
pi_131249599
Ik vind mijn lijstje vet tof aangezien ik weer weg was, best puik!!
En GB ik was de laatste ter neanderthalen die jouw hopelijk toekomstige onderkomen nog niet gezien heeft *)
pi_131249708
Ik vind 'm ook netjes, Perr. :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 september 2013 @ 19:44:41 #140
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131249846
Vind jou lijstjes echt zo moeilijk inschatten Perr.Lijkt lekker iig
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131250015
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Nee
Ok, ok. Ik blijf al thuis. Dan ook geen beweging op m'n lijstje vandaag

O drie boterhammen met hagelslag
Quasi b twee uur college geven
L broodje hamburger: broodje, gehakt sla, komkommer, geen saus. Bord vol edame en wortel en komkommer ernaast (300 gram)
T yoghurt met druiven en muesli
T glas rode wijn en klein handje chips
D rode bieten salade met appel en fet
T geen warme koekjes
T blokje choco
pi_131250031
Waarom uniek? Moet ik er hoeveelheden bijzetten? Lekker was het :D
pi_131250194
Hagelslag :9

Morgen ontbijtbuffet, om 7:30 met geen lunch tot 13.00. Ik voorzie een schranspartij :9

Ik heb net mijn avond eten op, denk ik nu al aan mijn ontbijt :')
pi_131250330
Douche, voetenbadje, lijstjestijd:

O: 2 toast met de laatste restjes O+ graskaas O+ uit NL
T: banaan
L: omelet van 3 eieren met paprika, champignon, ui en spinazie en wat kaas op 2 boterhammen
T: hand rozijntjes
S: 14km hardlopen
T: mok melk
D: volkorenpasta met een bechamel/geroosterde paprika/tomaat/ui/knoflook/rode pepersaus.
Ja doei.
  maandag 16 september 2013 @ 20:02:55 #145
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131250974
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:50 schreef Perruche het volgende:
Hagelslag :9

Morgen ontbijtbuffet, om 7:30 met geen lunch tot 13.00. Ik voorzie een schranspartij :9

Ik heb net mijn avond eten op, denk ik nu al aan mijn ontbijt :')
Just like me O+

STraks 10 dagen ontbijtbuffet, dan 1 gekookt ei overdag, dan bier met nootjes op terras en daarna dinerbuffet O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  maandag 16 september 2013 @ 20:04:38 #146
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131251076
Oe en Mo... Ben zo trots op jou, zo goed bezig!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131251125
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Oe en Mo... Ben zo trots op jou, zo goed bezig!
O+ Mijn lijstje is naar uw goesting? :@
Ja doei.
  maandag 16 september 2013 @ 20:07:39 #148
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131251274
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

O+ Mijn lijstje is naar uw goesting? :@
Nog een appeltje en een kwakje kwark?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131251313
Niet meer in huis :N

knackebrodje pindakaas?


Oh, heb nog wel wat yoghurt!

*)
Ja doei.
  maandag 16 september 2013 @ 20:09:20 #150
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131251390
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:08 schreef motorbloempje het volgende:
Niet meer in huis :N

knackebrodje pindakaas?

*)
Nah, mot dan maar
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131252288
Gecondoleerd mc :*

hier na twee weken 'echt' werken begin ik qua eten eindelijk in ritme te raken (glutenvrij lunch zonder pan en ei blijft lastig). Dus soms te weinig ivm weinig keuze en dan snaaitrek maar zover ik heb gemerkt geen schade. Wel goed, begin te merken dat ik buik kwijtraak terwijl dat zelfs op mijn dunst hetgeen was wat bleef zitten. Dan toch die wheatbelly? ;) Vandaag ontbeten met restje broccolisoep van gister ivm geen kwark :'). Beviel me best goed, tijdens de lunch weer gecompenseerd :p
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 16 september 2013 @ 20:29:13 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131252590
Ow Cali... zelf maakt het mij geen reet uit waarmee ik ontbijt. Krijg echt alles weg, warme maaltijden, snelle happen, bruien bonen met vetspek, mac donalds... alles
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131252638
Doodgemaakt :D

Lijstje vandaag:
O: dubbele boterham pindakaas
T: koffie met melk, cup a soup groente
L: dubbele boterham kaas, dubbele boterham cervelaat
T: minneola, handje druiven
S: bodypump (andere dag, andere lerares. Was net blij dat ze zei dat t voor het laatst was en daar gingen we weer :') )
T: veel water gedronken

Nu vraag ik me dus af of ik nog zin ga hebben in wat te eten, terwijl dat natuurlijk eigenlijk wel zou moeten. Misschien maak ik zo wel melk met havermout, of is dat een erg slecht idee?
  maandag 16 september 2013 @ 20:33:25 #154
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131252829
Puff... kom ik weer met groente.. roergebakken groente (alles wat je in huis hebt) met sojasaus/oestersaus (en kruiden natuurlijk(, salade met dressing, met een stuk tonijn of kip. Carbs hoeven niet zozeer meer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131252898
Ik eet wel een paprika :@
pi_131252950
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik eet wel een paprika :@
Lekker :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131253063
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Ow Cali... zelf maakt het mij geen reet uit waarmee ik ontbijt. Krijg echt alles weg, warme maaltijden, snelle happen, bruien bonen met vetspek, mac donalds... alles
:D :P jaar of 5 geleden vond ik het al verschrikkelijk om cornflakes met melk weg te krijgen, moet je nagaan... nu krijg ik gewoon honger 's ochtends :9 ga het vaker proberen, vult goed.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 16 september 2013 @ 20:39:40 #158
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131253153
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:37 schreef Californium het volgende:

[..]

:D :P jaar of 5 geleden vond ik het al verschrikkelijk om cornflakes met melk weg te krijgen, moet je nagaan... nu krijg ik gewoon honger 's ochtends :9 ga het vaker proberen, vult goed.
Herkenbaar! Ik snooze ook nooit meer en ik sta zonder problemen op, alleen maar voor het ontbijt 8)7
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131253289
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:39 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Herkenbaar! Ik snooze ook nooit meer en ik sta zonder problemen op, alleen maar voor het ontbijt 8)7
Nu je het zegt, de laatste weken snooze ik juist heel veel. Het is niet gezellig opstaan als vriendlief niet naast je ligt :{ (nog 8 weken)
pi_131253314
:Y ontbijt :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 16 september 2013 @ 20:49:51 #161
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131253760
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Nu je het zegt, de laatste weken snooze ik juist heel veel. Het is niet gezellig opstaan als vriendlief niet naast je ligt :{ (nog 8 weken)
zo lang? niet leuk nee.

Ik heb gehuild vandaag op het werk met de directeur erbij omdat hij (ook echt gemeend) een collega moet ontslaan (zo'n lieve collega die ik 20 jaar ken), compleet doorgedraait enmisschien wel gevaarlijk... ik huil nooit :o En nu schaam ik mij
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131253868
Dat is helemaal niets om je voor te schamen, Uniek! :* Wat kut!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131254045
Och uniek, da's toch niet erg? Kan het me heel goed voorstellen! :*
Ja doei.
pi_131254091
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Och uniek, da's toch niet erg? Kan het me heel goed voorstellen! :*
^^ :*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131254189
Ik weiger overigens de verwarming aan te doen tot 't buiten onder de 10 graden is of tot 't oktober is ofzo. Maar 't is verdomd koud :')
Ja doei.
  maandag 16 september 2013 @ 20:57:15 #166
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131254286
Ach ja, hij doet het zelf maar toch 8)7

Ga nog maar even de temperaturen/weer van Rhodos checken voor de komende 2 week *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131254319
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
Ik weiger overigens de verwarming aan te doen tot 't buiten onder de 10 graden is of tot 't oktober is ofzo. Maar 't is verdomd koud :')
ik heb een trui aangetrokken en zit lekker onder mijn dekentje O+.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131254708
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 20:57 schreef Californium het volgende:

[..]

ik heb een trui aangetrokken en zit lekker onder mijn dekentje O+.
Ik ook ja!
En laptop op schoot :')
pi_131254855
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
Och uniek, da's toch niet erg? Kan het me heel goed voorstellen! :*
dit :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131255109
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:03 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ik ook ja!
En laptop op schoot :')
tablet :') :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131256066
mag ik ook een linkje GB? En tof dat je een bod gedaan hebt!

Ik ga van de week pannekoeken maken met boter en dan pure hagelslag. OMG, dat wordt zo lekker /voorpret

Rondje gelopen en ik was echt net voor de grote bui binnen :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 16 september 2013 @ 21:30:59 #172
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131256529
Uniekje :o :* is ook wel schrikken denk ik! -O-

Ikke eh. Heb half dagje gewerkt, vooral overlegjes, veren in de bips gehad over een paar lay-out plannen (yay!), met collega's filmpje gedaan en daarna snel door naar dansles, waar ik ondanks buikpijntjes toch lekker gedanst heb en van een gevorderde mevroi ook nog een leuk complimentje kreeg *O*

O: meergranenpistoletje ozzewoz en rucola
L: munt-thee met honing en een bak Turkse yoghurt met honing en cruesli :9
D: sla van Shakies (gegrilde kip, veldsla die beter gewassen had moeten worden - zand schuurt de maag - champignons en pijnboompitjes) en een nutty nut shake
S: dansjes (shakeshakeshake)

Nu nog beetje rare buik, ik verdenk de veldsla als boosdoener :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 september 2013 @ 21:32:24 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131256640
Oh en grappig momentje, bij de dansjes omarmen we de Vetjes als een assett :D Men was positief verbaasd over hoe goed mijn bootay wilde trillen :+

Ben je met andere lesjes bezig ze kwijt te raken, hier gebruiken we de vetjes :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131256703
Mijn hel op aarde :') :@

Maar als jij 't maar leuk vindt Maria! O+
Ja doei.
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 21:35:10 #175
70532 loveli
N
pi_131256858
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:24 schreef _aurum_ het volgende:
de grote bui
Het ging hier ook goed los!
crap in = crap out
  maandag 16 september 2013 @ 21:37:53 #176
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131257059
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hel op aarde :') :@

Maar als jij 't maar leuk vindt Maria! O+
Haha ik ben bij lange na niet zelfverzekerd genoeg voor blote buik (sommigen deden dat vandaag wel maar was niet verplicht), maar billen shaken is nog wel okay, daar zit iig een broek en rinkelsjaaltje omheen :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 september 2013 @ 21:38:41 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131257108
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:35 schreef loveli het volgende:

[..]

Het ging hier ook goed los!
Oe jaaa ik ben net ook zeiknat geregend, had shampoo op mn hoofd kunnen doen om thuis tijd te besparen :') :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131257277
Hier was de regen wat eerder voorbij, kon droog wandelen. Beetje jammer dat er eentje afhaakte halverwege en besloot terug te gaan. >:O

Zeg Loveli, heb jij connecties bij Knorr ofzo? Die hebben tegenwoordig een broccoli top 10 over pakjes en zakjes waar je broccoli bij kunt gooien! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131257599
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
Mijn hel op aarde :') :@

Maar als jij 't maar leuk vindt Maria! O+
Precies dat. Ik vond een vrijgezellenfeestje met zo'n dansje verschrikkelijk. Ben maar foto's gaan maken :')
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 21:46:01 #180
70532 loveli
N
pi_131257663
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hier was de regen wat eerder voorbij, kon droog wandelen. Beetje jammer dat er eentje afhaakte halverwege en besloot terug te gaan. >:O

Zeg Loveli, heb jij connecties bij Knorr ofzo? Die hebben tegenwoordig een broccoli top 10 over pakjes en zakjes waar je broccoli bij kunt gooien! :D
Noop, ik denk dat ik royalties misloop.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
pi_131257863
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:45 schreef An24 het volgende:

[..]

Precies dat. Ik vond een vrijgezellenfeestje met zo'n dansje verschrikkelijk. Ben maar foto's gaan maken :')
Idem :') Ik deed 'mee'. Maar niet van harte/met enige vorm van talent :@
Ja doei.
pi_131257905
Anti Knorr item:
Ik heb een gesigneerd anti pakjes kookboek. *)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 21:51:06 #183
70532 loveli
N
pi_131258070
Vrijgezellenfeestje met dansles O+

Alleen was de dansleraar niet zo onder de indruk van onze polonaise -O- beetje viezige man met te korte benen was dat.
crap in = crap out
pi_131258210
Ik kijk nu Bridesmaids.
Betrekkelijk briljant. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 16 september 2013 @ 21:54:36 #185
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131258351
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Idem :') Ik deed 'mee'. Maar niet van harte/met enige vorm van talent :@
Haha dat heb ik met hardlopen, ik doe het wel maar niet van harte of met enige vorm van talent :+ Heupjes woessjj doen vind ik fijner :+ Word je dus alleen niet zo snel slankie van :+

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:51 schreef loveli het volgende:
Vrijgezellenfeestje met dansles O+

Alleen was de dansleraar niet zo onder de indruk van onze polonaise -O- beetje viezige man met te korte benen was dat.
Polonaise :D Wat voor dansles was dat dan? :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131258368
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Anti Knorr item:
Ik heb een gesigneerd anti pakjes kookboek. *)
Oeh, ik ontvang morgen de mijne :7. Niet gesigneerd though.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 16 september 2013 @ 21:54:59 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131258388
Ik val in smileyherhaling ;(

Teken dat ik moe ben? oO<
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131258407
Uniek :* Dat lijkt me ook heel naar!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131258532
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oeh, ik ontvang morgen de mijne :7. Niet gesigneerd though.
Hij is leuk! Ze deed zaterdag een signeersessie bij Polare, was erg leuk. Ze kan leuk vertellen en ik voelde me wel een beetje stalker toen ik vroeg of ze meer van dr Magimix hield of van dr Kitchenaid. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 22:00:03 #190
70532 loveli
N
pi_131258767
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Polonaise :D Wat voor dansles was dat dan? :D
Salsa oO<
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 22:00:27 #191
70532 loveli
N
pi_131258795
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hij is leuk! Ze deed zaterdag een signeersessie bij Polare, was erg leuk. Ze kan leuk vertellen en ik voelde me wel een beetje stalker toen ik vroeg of ze meer van dr Magimix hield of van dr Kitchenaid. >:O
En..?
crap in = crap out
pi_131258869
Oeh de spanning... Wat zal het antwoord zijn?

*tromgeroffel*
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 16 september 2013 @ 22:01:44 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131258884
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef loveli het volgende:

[..]

Salsa oO<
:D Een, twee, cha-cha-cha *O*

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Hij is leuk! Ze deed zaterdag een signeersessie bij Polare, was erg leuk. Ze kan leuk vertellen en ik voelde me wel een beetje stalker toen ik vroeg of ze meer van dr Magimix hield of van dr Kitchenaid. >:O
Is die nonpakjesenzakjes-dame die Karin of bedoelen jullie een andere? :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 september 2013 @ 22:01:59 #194
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131258903
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:01 schreef Phaidra het volgende:
Oeh de spanning... Wat zal het antwoord zijn?

*tromgeroffel*
:D O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131258970
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:00 schreef loveli het volgende:

[..]

En..?
Ze kon niet echt kiezen, juist omdat het hele andere apparaten zijn. -O-

Ik weet overigens wel uit welk dorp ze komt en dat haar moeder nooit van koken hield, maar dankzij haar kookboeken enthousiast is gaan koken. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131259064
Deceptie -O-

Dat laatste is dan wel weer tof :D
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131259087
Lekkere temperaturen dit, korte broek, t-shirt, slippers en de kachel op 0 O+

Straks gamekings special en daarna naar de gameshop! *O*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131259226
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef Phaidra het volgende:
Deceptie -O-

Dat laatste is dan wel weer tof :D
Nu wil ik eigenlijk ook een magimix. oO<
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131259373
Ruimte henk!
Toch nog een chocolademelk op, na 2 tomaten, een groene en gele paprika en handje nootjes (amandelen). Toch nog gegeten, alleen geen maaltijd.
pi_131259532
Ik wil een klein ijsmakertje. Eat ALL the icecream *O*

Vaizkie, hoe is het aan het werkfront? Zit je nu ook al thuis? Ik ben niet helemaal bij....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 16 september 2013 @ 22:12:09 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131259611
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:04 schreef V1z0R het volgende:
Lekkere temperaturen dit, korte broek, t-shirt, slippers en de kachel op 0 O+

Straks gamekings special en daarna naar de gameshop! *O*
Haz fun! *O*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 16 september 2013 @ 22:15:34 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131259865
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hier was de regen wat eerder voorbij, kon droog wandelen. Beetje jammer dat er eentje afhaakte halverwege en besloot terug te gaan. >:O

Zeg Loveli, heb jij connecties bij Knorr ofzo? Die hebben tegenwoordig een broccoli top 10 over pakjes en zakjes waar je broccoli bij kunt gooien! :D
De enige manier om broccoli te gooien is in je mond... Neit soezen, vreten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131260496
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en grappig momentje, bij de dansjes omarmen we de Vetjes als een assett :D Men was positief verbaasd over hoe goed mijn bootay wilde trillen :+

Ben je met andere lesjes bezig ze kwijt te raken, hier gebruiken we de vetjes :+
De billendans! Shake shake shake.... Shake that booty, shake that booty! :D

En dan even wat anders... Ik ben ineens heul erg van Kontrust.

pi_131260897
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:10 schreef _aurum_ het volgende:
Ik wil een klein ijsmakertje. Eat ALL the icecream *O*

Vaizkie, hoe is het aan het werkfront? Zit je nu ook al thuis? Ik ben niet helemaal bij....
Nee, heb nog even. Eerste gesprek al wel gepland.

Thx, Maria, gaat vast goedkomen, alle gameplay beelden van gelekte bronnen zagen er goed uit wmb. /zin in!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131260968
quote:
1s.gif Op maandag 16 september 2013 22:24 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

De billendans! Shake shake shake.... Shake that booty, shake that booty! :D

En dan even wat anders... Ik ben ineens heul erg van Kontrust.

Die waren zo goed op de ZC! _O_
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131261022
Ooh ja.. Gta V! Ik loop toch al achter... Veel plezier met spelen! :D
  maandag 16 september 2013 @ 22:40:01 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131261410
Kontrust? :D Klinkt als verontrust, maar dan bipsig :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131261755
_O-
  maandag 16 september 2013 @ 23:07:13 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131262869
Maria _O-
Kurk in je kont, het rijmt niet maar het dicht wel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131263045
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 21:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en grappig momentje, bij de dansjes omarmen we de Vetjes als een assett :D Men was positief verbaasd over hoe goed mijn bootay wilde trillen :+

Ben je met andere lesjes bezig ze kwijt te raken, hier gebruiken we de vetjes :+
Daarom gaan wij zo vaak met onze groep eten _O-
Maar het bevalt dus nog steeds?
  Vis een optie? maandag 16 september 2013 @ 23:15:58 #211
70532 loveli
N
pi_131263387
Wortel :')
crap in = crap out
  maandag 16 september 2013 @ 23:25:08 #212
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131263863
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:15 schreef loveli het volgende:
Wortel :')
goed voor nachtblindheid
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 17 september 2013 @ 09:19:40 #213
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131270072
De zon schijnt :o
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131270259
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef uniekhoorn het volgende:
De zon schijnt :o
Hier niet :'( . Ik ging net boodschappen halen en op de terugweg mocht ik door de stromende regen :') . Ik was eigenlijk van plan om gelijk door te fietsen naar de Karwei om wat verf te halen, maar daar had ik geen zin meer in. Straks maar wel doen, want ik heb ook geen afplaktape meer, en ik schilder niet zo netjes zonder :P .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131270281
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:19 schreef uniekhoorn het volgende:
De zon schijnt :o
Dus ging ik wandelen en bleek het verraderlijk koud!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131270432
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dus ging ik wandelen en bleek het verraderlijk koud!
Ik heb van de zomer in berlijn de perfect jas gekocht voor dit seizoen:

Alleen in het donkerblauw. softshell, lekker lang, en hij was maar 60 euro!
  dinsdag 17 september 2013 @ 10:44:02 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131271876
quote:
10s.gif Op maandag 16 september 2013 23:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria _O-
Kurk in je kont, het rijmt niet maar het dicht wel
Poezie O+ :D

quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 23:10 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daarom gaan wij zo vaak met onze groep eten _O-
Maar het bevalt dus nog steeds?
Dat zal het zijn! :+

Ja ik vind het leuk! :Y Wel jammer dat het maar 1 keer per week is :+ </dansjesmojo>
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131271880
Mooie jas Jagaer! En helemaal niet duur inderdaad! Ik wil eigenlijk ook een nieuwe softshell, maar blijf met het dilemma mooi vs. functioneel zitten. Een combi tussen die twee is eigenlijk ook weer niet handig natuurlijk. Misschien 'moet' ik gewoon twee jassen :P.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_131271937
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb van de zomer in berlijn de perfect jas gekocht voor dit seizoen: [ afbeelding ]

Alleen in het donkerblauw. softshell, lekker lang, en hij was maar 60 euro!
Oeh, nice! Staat je volgens mij ook echt awesome!
Ja doei.
pi_131274302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 09:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ik heb van de zomer in berlijn de perfect jas gekocht voor dit seizoen: [ afbeelding ]

Alleen in het donkerblauw. softshell, lekker lang, en hij was maar 60 euro!
mooie jas!

Dat soort jassen staan mij nooit /kabouter

Ik heb gister deze besteld:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie weekend jas. Kan er gympen onder doen en ik kan 'm voor netjes dragen.Alleen ik verwacht dat hij bij mij net boven mijn knie valt :D
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131274415
En een lijstje er nog bij:

O: omelet met 2 eitjes en groente
T: 1/2 bak kwark en kokospasta
L: gewokte zalm met spinazie, 1/2 avocado erbij
T: havermoutshake
S: fitness -> bovenlijf, ben benieuwd hoeveel spierpijn dit op gaat leveren :+
D: gewokte rijst, vis en
T: 1/2 bak kwark en 1/2 avocado.

Ik begin weer langzaamaan wat strakker in mijn vel te zitten. Na 3 weken vakantie was ik poofy mc poofness :D :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131275250
Netjes aurum!

O: Klein broodje kaas, gekookt ei, 2 plakjes bacon
T: 150 ml yoghurt met all branch
L: 3 gangen; soepje, couscous met kikkererwten en groenten, yoghurt met ananas
T: appel
D: restje chili met omeletje van 1 ei.
pi_131275371
Spierpijn in de billen!
Wel leuk spreekuur gehad vanochtend :)
pi_131278025
Vanavond stamppot andijvie :9. Gemaakt met jus van een blokje ( enige wat vlees en tarwe vrij is) . Ben benieuwd wel zin in O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131281104
Zo, zes deuren geverfd (waarvan 2 met 3 inzetruitjes en 2 met 6 inzetruitjes, afplakken galore :') ). Ziet er heel mooi uit, al zeg ik het zelf O+ .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:54:01 #226
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131281302
Lijst

O boterham kaas en tomaat, beschuit boter en suiker, beker melk, gekookt zacht eitje
T perzik
L 2 pakjes volkorencrackers met o.a. FA, roomkaas, tonijnsalade, eiersalade (beide zelfgemaakt), cappuccino
1.15 uur wandelen, 2 appels
T's: 4 kommen kippensoep met 2 kippendijen, veel groente. Paar dropjes, blokje choco, rood wijntje
D: spruitjes gestoofd met tomaat/ui/knoflook/ketjap/melk, verse kruiden. Aardappelpurree, gekolokte rode bieten met ui, gestoofde sucadelappen met ui en champignons. Kropslasalade
T's kwark en vla, popcorn of toastjes met smeersels
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 17 september 2013 @ 15:54:29 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131281317
6? Da's best veel ^O^
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131281570
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
6? Da's best veel ^O^
Ja, heb me even kwaad gemaakt :P . Mogen ook nog wat muurtjes gewit worden, maar dat doe ik van het weekend wel. Dan gaat O+ de vloer boven nog even opnieuw lakken.

Dus óf ons huisje kan straks zo de verkoop in óf we kunnen zelf nog even genieten van de opfrisbeurt. :P Ben benieuwd wanneer we iets horen over ons bod.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 16:03:44 #229
70532 loveli
N
pi_131281626
Wij ook.

*F5*
crap in = crap out
pi_131281812
Don't hold your breath! :D Volgens mij speelt 'ie een spelletje "langste adem", maar daar doen we dan gewoon mooi aan mee. :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131282293
Toch spannend, gb.

Ik heb vanmiddag vrij genomen, en lig nu heerlijk op debank. Beste beslissing ooit!
  dinsdag 17 september 2013 @ 16:39:21 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131282851
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 16:23 schreef Jagärtrut het volgende:
Toch spannend, gb.

Ik heb vanmiddag vrij genomen, en lig nu heerlijk op debank. Beste beslissing ooit!
Oe ik lig ook op de bank, maar met laptop want thuiswerken. Voel me alleen niet zo lekker :') Neem wel effe pauze ofzo..!

En ik heb zin in gebakken banaan.

oO<

Goed bezig GeeBeetje! *schuldig naar huisje kijkt* Ik ben lui :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_131285168
Thuis!
Hier hangt er een briefje op of we de balkons willen leegmaken, wegens werkzaamheden die per 16-11 begonnen zijn. Alles is weg, behalve de klimplant die ik eigenlijk lekker tegen het wandrek aan wil laten staan. Maar goed, ik zie totaal nog niet dat ze begonnen zijn, dus voorlopig laat ik m lekker plakken.

En i.p. heb ik de regel, verwarming aan vanaf oktober.. Zeg ik met mn slofjes en dikke trui aan, dus ben benieuwd of ik me er aan ga houden :+
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 17:39:28 #234
70532 loveli
N
pi_131285255
Verwarming aan als ik het te koud heb, al is het mei.
crap in = crap out
pi_131285302
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:39 schreef loveli het volgende:
Verwarming aan als ik het te koud heb, al is het mei.
Schrapen op het gebied van kleren, schoenen en vakanties is makkelijker overboord te gooien dan bij energie, blijkbaar :P
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 17:46:23 #236
70532 loveli
N
pi_131285500
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:41 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Schrapen op het gebied van kleren, schoenen en vakanties is makkelijker overboord te gooien dan bij energie, blijkbaar :P
Ik snap je zin na 4 keer lezen nog niet :')
crap in = crap out
pi_131285666
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik snap je zin na 4 keer lezen nog niet :')
Dat ik een zeeuw ben >:O
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 17:52:17 #238
70532 loveli
N
pi_131285695
Maar je koopt nog wel schoenen kleren en vakanties.
crap in = crap out
pi_131285918
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 17:52 schreef loveli het volgende:
Maar je koopt nog wel schoenen kleren en vakanties.
Nee, toen ik een arme student was moest ik schrapen, dus deed ik op alle vlakken. Nu hoeft t eigenlijk niet echt meer, maar doe ik het nog wel /zeeuw :s)
pi_131288603
Het is idd al goed koud v/d tijd van het jaar :X en dat na die lange winter dat wordt een hoge stookkosten rekening.

Novem ben je nog met die PT bezig en zet 't zoden a/d dijk?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131288802
Ik heb net de verwarming aangezet! Brrrrr
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131289749
Ik woon in een raar huis. Vanochtend had ik de deur open en toen was het 19 graden. Deur dicht gedaan, hele middag op pad geweest en ik kwam terug en het was 21.5 graden in huis.

Wel Lucky Charms gescoord. En een knuffelbroccoli. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131289791
Aurum je afkortingen :D a/d, v/d _O-

Hier ook koud, binnenkort maar weer duct-tapen. Morgen woningbouw bellen, die sukkels hebben nog niet gereageerd :'). Als ik toch bezig ben maar even heul nieuwe ramen fixen :9
pi_131289921
Oh en D was een halve (enorme) zoete aardappel met restje chili en wat griekse yoghurt :9
pi_131290183
Ik zag een leuk jasje voorbij komen.

Heb zelf ook wat leuks gekocht:

http://topvintage.nl/nl/v(...)et-lace-pencil-dress

*O*

Lijstje:

O: een plak speltbrood boter, een plak met boter, ham, komkommer
T: koffie
L: grote kom kippensoep met veel groenten en een groot glas perzik-yoghurtsmoothie
T: paar dropjes, thee
T: plakje ham en tzaziki, stukje speltbrood
D: beetje rijst, boontjes, champignons, gewokt met boemboe. Stukje augurk. Een ranja
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:15:21 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131290589
Oh daar zat ik ook al naar te kijken An! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131290746
Wow, wat een mooi jurkje! Ik moet nog iets voor onze ceremonie en feestje. Het moet alleen wel warm zijn, ook mooi staan zonder hakken, ik moet het vaker kunnen dragen en het mag niets kosten. Verder heb ik geen eisen. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:23:21 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131290932
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, wat een mooi jurkje! Ik moet nog iets voor onze ceremonie en feestje. Het moet alleen wel warm zijn, ook mooi staan zonder hakken, ik moet het vaker kunnen dragen en het mag niets kosten. Verder heb ik geen eisen. :+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131290986
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:23 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Helaas een beetje fris voor november, denk ik. ;(.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131291064
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh daar zat ik ook al naar te kijken An! :D
Mooi he?! O+
pi_131291095
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wow, wat een mooi jurkje! Ik moet nog iets voor onze ceremonie en feestje. Het moet alleen wel warm zijn, ook mooi staan zonder hakken, ik moet het vaker kunnen dragen en het mag niets kosten. Verder heb ik geen eisen. :+.
Oei, lastig ;(
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:27:57 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_131291111
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:26 schreef An24 het volgende:

[..]

Mooi he?! O+
Ja! Ik weet alleen niet of ie bij me past..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_131291546
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:27 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ja! Ik weet alleen niet of ie bij me past..
Gewoon proberen?
pi_131291713
Wauw prachtig An!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 21:04:30 #255
70532 loveli
N
pi_131293018
Hé, psst, XMeisje...

http://www.divacatwalk.com/
crap in = crap out
pi_131293675
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:04 schreef loveli het volgende:
Hé, psst, XMeisje...

http://www.divacatwalk.com/
:9~
pi_131295645
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:55 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik woon in een raar huis. Vanochtend had ik de deur open en toen was het 19 graden. Deur dicht gedaan, hele middag op pad geweest en ik kwam terug en het was 21.5 graden in huis.

Wel Lucky Charms gescoord. En een knuffelbroccoli. B-)
3.gif zonnetje op het huis gehad :P

@Perr: Ik zat op de telefoon. Dan mag het :D

Ohw Li, wat doe je me aan ;( Ik moet alleen eerst jurk uitverkoop houden zodat ik weer ruimte heb ik de kast O-)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131295838
Heeft de zon geschenen vandaag? Ik heb alleen maar regenbuien gezien! :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131295844
Deze is pretteh :Y



oh en mooie jurk An! Precies zo'n jurk die ik niet aan moet doen want heupen :X :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  dinsdag 17 september 2013 @ 21:47:22 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131295872
Whaaa An die jurk O+

Die diva catwalk dingies zijn ook mooi :9

Gelukkig staan pencil dresses me niet :') :+

Ik bestel wel weer een uilenjurk :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 21:48:30 #261
70532 loveli
N
pi_131295949
Die had ik al eerder gepost en toen zei je ook al zoiets :P

Wel 1 of 2 maten groter bestellen, want de nummering klopt voor geen meter.

Natgeregend net :')
crap in = crap out
pi_131296068
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:48 schreef loveli het volgende:
Die had ik al eerder gepost en toen zei je ook al zoiets :P

Wel 1 of 2 maten groter bestellen, want de nummering klopt voor geen meter.

Natgeregend net :')
ik ben wel consequent :Y

@ Maria: Uilenjurkjes zijn ook cute :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131296070
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Deze is pretteh :Y

[ afbeelding ]

oh en mooie jurk An! Precies zo'n jurk die ik niet aan moet doen want heupen :X :+
Die is ook mooi. En zijn heupen niet juist heel mooi in zo'n jurk? Ik heb ze zelf ook, maar ik ben een zandloper, dus dat werkt wel.
pi_131296288
Hangt van de hoeveelheid heupen af gok ik.
Ik hoef zulke jurkjes niet te proberen, heup/taille/borst ratio zorgt ervoor dat er altijd wel een deel is wat niet goed zit.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 21:54:46 #265
70532 loveli
N
pi_131296377
Stretchhhhh...
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 21:56:50 #266
70532 loveli
N
pi_131296565
crap in = crap out
pi_131296630
Ok, dan vind ik ze wel gewoon te duur. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131296690
Een uur sporten in de regen, pffffff. Nou, dat is een goede voor het afvallen :')

O: 2 volkoren knackebrod, pindakaas en appelstroop
T: kleine banaan
L: 3 sneden volkorenbrood met vegapate, cherrytomaatjes, komkommer
T: 2 pruimen. En 2 dropjes.
D: quinoasalade
S: uur bootcamp

En nu bankhangen in mn foute outfit met een bak kwark met muesli en lijnzaad. En een kop kruidenthee O+
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 22:00:26 #269
70532 loveli
N
pi_131296831
Hoe kom ik goedkoop aan een fietsbroek? Of vanaf hoeveel kilometer heb ik zon spons nodig?
crap in = crap out
pi_131297132
Een fatsoenlijk afgesteld zadel doet al een hoop.
Ik vind een zeem niet prettig. Bij een uur spinnen vind ik het onzin, bij 100 km fietsen niet.

Wat ga je nu weer doen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 22:08:05 #271
70532 loveli
N
pi_131297319
Ruim 50 km fietsen met collega's, ik doe wel een ander zadel. De huidige is bij 5 km al jammer.
crap in = crap out
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:08:55 #272
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131297369
Haat fietsen, haat het
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131297504
Ik denk dat je meer gebaat bent bij een fatsoenlijke en goed afgestelde fiets, dan bij een fietsbroek. :)

De Makro had trouwens fietskleding in de aanbieding zag ik vanmiddag.
Ik heb er trouwens ooit eentje gekocht bij Futurumshop voor 30 euro ofzo. Met een enorme zeem erin.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131297679
quote:
16s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Haat fietsen, haat het
^^
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:25:16 #275
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131298505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:46 schreef _aurum_ het volgende:
Deze is pretteh :Y

[ afbeelding ]

oh en mooie jurk An! Precies zo'n jurk die ik niet aan moet doen want heupen :X :+
Die is prachtig.

Laat hem aan lief zien heel enthousiast, zegt ie: "zwart.. of niet?" :|W
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 17 september 2013 @ 22:31:52 #276
70532 loveli
N
pi_131298898
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 september 2013 22:11 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik denk dat je meer gebaat bent bij een fatsoenlijke en goed afgestelde fiets, dan bij een fietsbroek. :)

De Makro had trouwens fietskleding in de aanbieding zag ik vanmiddag.
Ik heb er trouwens ooit eentje gekocht bij Futurumshop voor 30 euro ofzo. Met een enorme zeem erin.
Makro was ik net - broeken zijn zonder zeem, Aldi was alleen nog een maat 42 en de lidl 3 wk geleden hadden ze alleen lange pijpen.
crap in = crap out
pi_131299741
Volgens mij hadden ze ook fietsspul bij de Aldi. Heb een windstopper voor 15 euro gescoord. Houdt ook de regen tegen *O*

En ^^^^ met de fietshaat. Ik fiets alleen op Koninginnedag :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131299984
Zo slapen maar. Net chinees gegeten, want Mr.Mo wilde/kon niet last-minute koken en ik heb tot 7 uur op de uni gezeten, mijn tweede begeleider tot half 7...

SPOILER: studiegeblaat
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijst:

O: 2 boterhammen; 1 pindakaas, 1 hagelslag
T: banaan
L: 3 boterhammen; 1 hagelslag, 2 pindakaas
T: banaan
D: chinees: kleine loempia, 4 kipballetjes (beetje koe lu yuk-achtig) met zoetzure saus en wat nasi met rundvlees/groenten

Toch niet geheel ontevreden, al mogen er nog wel wat vitaminen ingehaald worden morgen.
Ja doei.
pi_131300454
Fietsen/wielrennen is tof! Lekker sjezen door de polder, heerlijk. Zeem doen als je voortplantingsorgaan je lief is! :P
pi_131300588
O kwark, banaan, havermout, bosbessen
L twee boterhammen kaas + ei, 250 gr rauwkost (komkommer, tomaat, courgette, paprika, kikkererwten, groene erwten, beetje feta)
T snee krentewegge
D broccoli/courgette soep, half pistoletje roomboter, half pistoletje kaas
B 30 min fietsen, squats, buikspieroefeningen, plank, reversed plank

Al twee blokjes van de sixpack zichtbaar ;)
pi_131300690
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:12 schreef anna82 het volgende:
O kwark, banaan, havermout, bosbessen
L twee boterhammen kaas + ei, 250 gr rauwkost (komkommer, tomaat, courgette, paprika, kikkererwten, groene erwten, beetje feta)
T snee krentewegge
D broccoli/courgette soep, half pistoletje roomboter, half pistoletje kaas
B 30 min fietsen, squats, buikspieroefeningen, plank, reversed plank

Al twee blokjes van de sixpack zichtbaar ;)
Staat de weddenschap nog steeds? :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 17 september 2013 @ 23:39:55 #282
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131301569
Ben Obese aan het kijken en toch vind ik het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar, niet nep en zeer leerzaam.
Afvallen is makkelijk, de rest niet want je word niet persee gelukkiger. Moeilijk en dat zie je in dit programma wel wat terug.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131302067
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:15 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Staat de weddenschap nog steeds? :P
Ik ben dik aan t winnen :D

Heb jij al gesprek gehad?
pi_131304738
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 21:58 schreef douche-eendje het volgende:
Een uur sporten in de regen, pffffff. Nou, dat is een goede voor het afvallen :')

O: 2 volkoren knackebrod, pindakaas en appelstroop
T: kleine banaan
L: 3 sneden volkorenbrood met vegapate, cherrytomaatjes, komkommer
T: 2 pruimen. En 2 dropjes.
D: quinoasalade
S: uur bootcamp

En nu bankhangen in mn foute outfit met een bak kwark met muesli en lijnzaad. En een kop kruidenthee O+
Respect voor jou met dat bootcampen in pleurisweer! _O_
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131304841
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:09 schreef anna82 het volgende:
Fietsen/wielrennen is tof! Lekker sjezen door de polder, heerlijk. Zeem doen als je voortplantingsorgaan je lief is! :P
Als ik weer geld heb, dan wil ik ook een racefiets. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131305108
ik ook! En deze winter wil ik schaatsen. En regenlaarzen.

Mootje, als je hulp nodig hebt, geef je een gil? Ik wil rustig iets (geen heel essay, maar een aantal pagina's) lezen en feedback geven. Ik kan heel goed kritisch zijn!
pi_131305735
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik ben dik aan t winnen :D

Heb jij al gesprek gehad?
:D ^O^

:Y Gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131305787
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 08:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ik ook! En deze winter wil ik schaatsen. En regenlaarzen.

Mootje, als je hulp nodig hebt, geef je een gil? Ik wil rustig iets (geen heel essay, maar een aantal pagina's) lezen en feedback geven. Ik kan heel goed kritisch zijn!
Thanks voor 't aanbod O+

Maar heb nu zoveel goede feedback van de back-up supervisor gehad dat ik 't daar mee ga/moet doen. Pot thee 1 klaar, boterham met hagelslag klaar, verwarming aan, schapen-fleece-dekentje over m'n benen, boeken en commentaar erbij en stomen. :% Nog even doorhalen en ik ben er vanaf.

Maar nogmaals: bedankt O+ :*
Ja doei.
pi_131305834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D ^O^

:Y Gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed! Mooi :)
pi_131305872
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D ^O^

:Y Gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed! *duimt*
Ja doei.
pi_131305942
V1z goed bezig *O*

Succes Mo!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131306469
Viz *O* Komt allemaal meer dan goed volgens mij, goed hoor!

Planning:
O: 3 rijstwafels (omg zo lekker); 2 appelstroop 1 tahin
T: peer en 2 kleine pruimen
L: ? iets met groen
T: 150 ml yoghurt met nootjes en honing
D: ik denk groene curry met kokos, garnalen, witvis en courgette, met rijst (rood of wit, even kijken).

Nog steeds de koelkast/vriezer aan het leegeten. Wat heb ik veel zooi in huis zeg :o
pi_131306502
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 09:14 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D ^O^

:Y Gisteren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt goed man! ^O^
pi_131306536
Goeie Per! Ik heb hier ook nog kokosmelk staan. Misschien vanavond ook maar een soort van curry maken, dan hoef ik weer geen boodschappen te doen :@
Ja doei.
pi_131306704
Ik kwam deze tegen en vond 'm eigenlijk wel inspirerend!
http://www.fitocracy.com/knowledge/its-start-with-one-change/

In de categorie babysteps en niet alles tegelijk willen.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131308659
Lijstje

O: boterham jam
T: 2 rijstwafels pindakaas
L: salade tuinboontjes/erwten/sperziebonen/artisjok, boterham philadelphia
T: boterham philadelphia, appel
S: uurtje fitness (vnl. KT)
D: chili con carne

Vandaag de makelaar maar eens bellen of 'ie al meer weet. Zaterdagmiddag bod gedaan, nu nog niks gehoord.. Of is dat normaal?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131308841
Goeiemorgen! Afgelopen weekend was hier niet zo best, en gisteravond ook niet want toen gingen vriendje en ik met hapjes en champagne vieren dat we elkaar 1,5 jaar kennen. :@
Dus, de hoogste tijd voor een lijstje...
O: magere yoghurt met muesli, noten, rozijnen
T: koffie met melk
L: 2 sneetjes brood met ham
T: brood met avocado, tomaat en een likje citroenmayonaise :9
T: kiwi
B: drie kwartier fietsen
D: gekookte aardappels met bloemkool en een saucijsje ofzo, lekker Hollands :Y)
T: paar stukjes kaas (het is niet gezond maar ik heb nog heerlijke kaasjes die op moeten)

Vanmiddag ook gelijk wat dingen kopen om voor morgen een gezondere en vullendere lunch te maken, geen brood eten tussen de middag bevalt me eigenlijk stukken beter.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131308992
Morgen! Alles is geregeld voor de begrafenis, dus vandaag weer een soort van 'normale' dag. Zo meteen even naar een carrierebeurs, eens kijken of ik mijn hoofd er wat bij heb. The show must go on...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131309165
Lijkt me ongebruikelijk lang inderdaad, GB.
quote:
3s.gif Op woensdag 18 september 2013 10:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kwam deze tegen en vond 'm eigenlijk wel inspirerend!
http://www.fitocracy.com/knowledge/its-start-with-one-change/

In de categorie babysteps en niet alles tegelijk willen.
Heel veel van die motivatie dingen leggen het zo uit. BTFFTM, 7 eigenschappen die jou succesvol maken etc.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131309236
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:47 schreef V1z0R het volgende:
Lijkt me ongebruikelijk lang inderdaad, GB.

[..]

Heel veel van die motivatie dingen leggen het zo uit. BTFFTM, 7 eigenschappen die jou succesvol maken etc.
Maar dit stuk kon ik in 5 minuten lezen, BTFFTM niet. :P

Ik heb gister trouwens paardenstoofvlees gekocht. Iemand een leuk recept? Wil het komend weekend maken. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131309319
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 11:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Maar dit stuk kon ik in 5 minuten lezen, BTFFTM niet. :P

Ik heb gister trouwens paardenstoofvlees gekocht. Iemand een leuk recept? Wil het komend weekend maken. :)
:D da's ook weer zo.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')