Uhuh. Klus is geklaard, beesten gevoerderd, de bonenplantjes uit de moestuin gehaald en dat stuk oppervlakkig gespit. Nu een blikje tonijn leegvorken en dan nog even wat prutsen, daarna bodypump.quote:Op zaterdag 14 september 2013 07:03 schreef Isabeau het volgende:
Wat een activiteit op de vroege morgen, sigme
Ik breng de haan maar terug naar vaderlief. De haan moet nu een dagje uitrusten, en ik weet niet wat er van te maken valt. Naar mijn ervaring zijn hoenders ouder dan 1 jaar een culinaire uitdaging.quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:22 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Dus de haan krijgt corrigerende tikWat wordt t daarna, wilde kippensoep?
En heb bootje opgehaald. Mooier/beter dan verwacht. Nu weet ik niet meer of ik mn 'oude' of deze wil houden. De oude is war sportiever en heeft zonnedek, de nieuwe is ruimer, stabieler en betere motor. In plaatjes:
Oude:
[ afbeelding ]
Vs nieuwe (mijne is blauw ipv wit)
[ afbeelding ]
Kop eraf = sex change operatie?quote:Op zaterdag 14 september 2013 08:22 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Dus de haan krijgt corrigerende tikWat wordt t daarna, wilde kippensoep?
Ene is KMV with 385, noorse reddingsboot. Nieuwe is Jeanneau cap 400..quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:19 schreef Probability het volgende:
Wat voor soort bootjes zijn dat MC?
pffoe klinkt niet echt lekker, hoe hou je het vol!?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef _aurum_ het volgende:
Lol@ muziekjes van Henk.
Je hebt je sportmojo weer terug he Puff!![]()
Dit is de eerste week weer sporten voor mij en het hakt er aardig in. Gisteraaf benen gedaan en toen wist ik al dat ik vandaag met spierpijn uit bed zou komen. Nieuw schema en oefeningen die ik normaal niet doe = pijn![]()
Lijstje gister:
O: omelet met 2 ei en groenten
T: 1/2 bak kwark en pindakaas
L: grote gemengde salade
T: havermoutchocosmoothie
S: fitness
D: mihoen, gewokte groenten en vis
T: 1/2 bak kwark en avocado.
Vandaag moet ik nog verzinnen
Heb je nou een account aangemaakt om dit te zeggen?!quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef jamespayden het volgende:
[..]
pffoe klinkt niet echt lekker, hoe hou je het vol!?
Oh ja, dat heb ik ook wel eens geprobeerd, aangezien ik allerlei mensen ken die dat graag eten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:24 schreef loveli het volgende:
Living on the edge. Havermout met water geprobeerd. Wat wordt dat slijmerig
Haan proeft als kip.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:22 schreef Probability het volgende:
Haan lijkt mij niet heel lekker. Of maak je er soep van?
Doe ik altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:24 schreef loveli het volgende:
Living on the edge. Havermout met water geprobeerd. Wat wordt dat slijmerig
Bedoel door de leeftijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef sigme het volgende:
[..]
Haan proeft als kip.
Deze haan had wel testikels om u tegen te zeggen. Misschien was het daarom wel zo'n rotbeest.
Ik schrijf gewoon snel op wat ik zoal eet. Niet de details van de bereiding of het recept, als ik vind dat het fingerlicking good is dan maak ik er wel een foto van en zet ik het op Instagram. Dat kost minder moeitequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef jamespayden het volgende:
[..]
pffoe klinkt niet echt lekker, hoe hou je het vol!?
Ach zo.quote:
Neuh, was geen vakantie hequote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooi An, krijgen we wat meer te horne?
Lekker zo'n jong haantje al moeten ze niet echt te oud worden. Mijn zus had altijd een kippenmesterij, dus plofkippen.Die zijn met 6 week echt geniaal lekker![]()
Lijst: Disclamer, gisteren heeeeeeeeeeeeel veel wokken, lamskoteletten, buffet, 2 x ijs met slagroom, mars, cappuccino met slagroom, lange vingers met chocofontijn en slagroom enzovoorts , vandaag niet veel honger.)
O: kwark en vla
T's: 200 gr wortel, halve komkommer, cup a soup kip
L 2 boterham kaas, tomaat, cup a soup snert, halve paprika, heerlijke appel
T's:: beker ijskoude melk, pruim, nectarine , peer, blokje choco
D: bloemkool, salade en ribkarbonade voor mijzelf. Voor de mannen: taco's met veel gehakt, bonen, mais, creme fraiche, tomatensalasa en kaas)
1 goed gevulde taco voor mijzelf
Fulltime werk en wat vrije uurtjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:48 schreef Perruche het volgende:
Ha, jager voegt de daad bij het woord!
An, terug van de "werkvakantie" of een "echte" vakantie?
Eindstand:
O: havermout met kokosmelk, banaan, lijnzaad, chia
L: zonnebloempittenbroodje met hollandse garnalen, mayo, avodaco
T: 1,5 chocoladekoekje, 75 gr blauwe bessen
D: pasta met pompoensaus (met rode peper en wat bacon), salade met komkommer en gorgonzola
T: klein stukje marsepein
Ziet er goed slaapbaar uit!quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wij gaan straks lekker slapen in ons nieuwe bed! En ik heb blaren op m'n vingers van het bed in elkaar schroeven..
Daar heb je toch geen boterham voor nodig!quote:Op zondag 15 september 2013 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
Bij 'boterham met xxx' denk ik eerder aan een broodje bamkwak
En, hoe sliep het?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[ afbeelding ]
Wij gaan straks lekker slapen in ons nieuwe bed! En ik heb blaren op m'n vingers van het bed in elkaar schroeven..
Hard, echt wennen. Wel goed voor me, denk ik!quote:Op zondag 15 september 2013 12:56 schreef sigme het volgende:
[..]
En, hoe sliep het?
Nog bedankt voor het posten van die secrid wallet hier, laatst. Ik vind 'm prachtig en heb er een voor mijn verjaardag gevraagd.
Tsja. Je kent niet toevallig iemand in de UK?quote:Op zondag 15 september 2013 15:57 schreef Chicolate het volgende:
Dacht ik eindelijk online bh's gevonden te hebben in mn nieuwe maat, voor niet al te duur (16 pond + verzendkosten ipv 55 euro) ... shippen ze alleen naar de UK. Damn. Verder zoeken dan maar weer.
Joh, zou je denken dat het een hint is ?quote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Je kent niet toevallig iemand in de UK?
Een vriendin van me verhuist over twee weken naar de UK. Goeie!quote:Op zondag 15 september 2013 16:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsja. Je kent niet toevallig iemand in de UK?
Ik zit ondertussen op een omtrek van 60, dus ik denk het niet. Zelfs Marks en Spencer (mijn goedkope adresje tot nu toe) heeft dat niet meer in mijn maat.quote:Op zondag 15 september 2013 16:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Jammer Chico, ook niet bij de 'normale' winkels? Om mijn part de Hema ofzo? Je weet maar nooit waar je ergens wat goed vindt.
Figleaves heeft veel en vandaag nog free shipment!quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Een vriendin van me verhuist over twee weken naar de UK. Goeie!
[..]
Ik zit ondertussen op een omtrek van 60, dus ik denk het niet. Zelfs Marks en Spencer (mijn goedkope adresje tot nu toe) heeft dat niet meer in mijn maat.
Zit er al!quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef MevrouwPuff het volgende:
Marks en spencer kwam toch naar amsterdam?
hoef alleen maar aan je te denken en je bent er gewoonquote:
Oh ja! Free shipping zie ik alleen niet?quote:Op zondag 15 september 2013 17:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Figleaves heeft veel en vandaag nog free shipment!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 september 2013 18:58 schreef the85mc het volgende:
Ohw jeetje, sterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hmmmm... is kennelijk alleen Free UK delivery.quote:Op zondag 15 september 2013 18:06 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Oh ja! Free shipping zie ik alleen niet?
Ik gok bij de Arena. En er zit er eentje in Rosada.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 17:32 schreef douche-eendje het volgende:
Moblo-magic
Ik ben echt helemaal gaar van het sporten vandaag zeg... met mn maandelijkse-lijf, hoofdpijn en misselijk gewoon lekker doorgaan en net dat stapje verder doen was niet echt het meest fantastische idee.
O: Bananapancakes. (2 eieren, geprakte banaan > bakken maar)
S: Ruim een uur bootcamp, vandaag niveau AUW. Tijd van de maand + buikspieroefeningen >
L: 3 sneden volkorenbrood. 1 met pindakaas, 2 vegapate. Een verse vijg.
T: 10 g cashewnoten.
D: Ovenpasta.
T: magere kwark met yoghurt. Doe eens gek.
Ja, ze was ook wel 'klaar' met leven. Ruim 20 jaar in een rolstoel gezeten en bijna altijd opgewekt. Dat zegt veel over een mens, zo positief altijd.quote:Op zondag 15 september 2013 22:27 schreef V1z0R het volgende:
Gets, McWel mooie leeftijd mogen bereiken hoop ik?
[..]geen flauw idee hoe dat is, maar als het vergelijkbaar is met darmproblemen en legday snap ik het enigszins...
Ik kijk niet vaak uit naar een maandag maar morgen komt GTA V uitNaja, officieel dinsdag pas maar midnight launch bij de gameshop.
'Men' zegt dat het van William Blake is. Maar dat is helemaal niet zo zeker.quote:Ik sta 's ochtends aan de rand van de zee.
Er komt een zeilboot voorbij
die vertrekt naar de oceaan.
Hij is prachtig,
hij is het leven zelf.
Ik kijk hem na
tot hij aan de horizon is verdwenen.
Naast mij zegt iemand:
'Hij is weg'.
Weg waar naartoe?
Hij is weg uit mijn blikveld, dat is alles.
Zijn mast is nog altijd even hoog,
zijn romp nog altijd even sterk.
Zijn verdwijning uit het blikveld
betreft mij, niet hem.
En juist op het moment
dat iemand naast mij zegt
'Hij is weg',
staan er anderen op een ander strand
die blij naar de horizon wijzen
en die roepen:
'Daar komt hij!'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Liefquote:Op zondag 15 september 2013 22:29 schreef the85mc het volgende:
[..]
Ja, ze was ook wel 'klaar' met leven. Ruim 20 jaar in een rolstoel gezeten en bijna altijd opgewekt. Dat zegt veel over een mens, zo positief altijd.
In plaats van bloemkool kun je hem ook zo maken met broccoliquote:Op maandag 16 september 2013 10:28 schreef Skoap het volgende:
Co: http://eatfatlosefatblog.(...)-crust-pizza-paleo/#
Bij de Arena iddquote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik gok bij de Arena. En er zit er eentje in Rosada.
Aurum, wat hebben jullie allemaal gedaan bij de UA bootcamp?
Ik ben naar een sportschool hier in de buurt gelopen en dat ziet er echt supertof uit. Maar om nou een sportschoolabbo bij mn eigen huis en eentje bij mn tweede huis te nemen, dat gaat me toch een beetje ver.![]()
Had je online wel de 20% kortingscode gevonden? /lekker op tijd om dat te meldenquote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Hmmmm... is kennelijk alleen Free UK delivery.
Kom ik net achter terwijl ik wat probeer te bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |