abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 september 2013 @ 23:28:18 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130868702
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  donderdag 5 september 2013 @ 23:31:50 #2
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130868853
Anna, je hebt toch wel IETS in huis?
Plannen!

DBZ heb ik natuurijk gekeken maar op een gegeven moment werd het wat ongeloofwaardig :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130868915
Goeie TT :D

Er was wel meer in huis, maar ik had geen zin om moeite te doen..
pi_130869079
Hebben jullie trouwens nog goede tips om matchmakende personen (waarbij de 'match' niet aanwezig is) beleefd je desinteresse te laten merken?! :@

Groot gedeelte van de desinteresse ontstaat al bij het matchmaken trouwens...

God, wat voelde ik mij ongemakkelijk :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  donderdag 5 september 2013 @ 23:38:36 #5
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130869127
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:33 schreef anna82 het volgende:
Goeie TT :D

Er was wel meer in huis, maar ik had geen zin om moeite te doen..
Okee, dan is het "goed" :D
Noiu ik ga popcorn pakken (zoet) omdat ik geen tuc heb
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130869191
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:31 schreef uniekhoorn het volgende:
Anna, je hebt toch wel IETS in huis?
Plannen!

DBZ heb ik natuurijk gekeken maar op een gegeven moment werd het wat ongeloofwaardig :')
Het is compleet ongeloofwaardig want het is fantasy en zo langdradig als maar kan wat ook niet in jouw straatje ligt, vandaar :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130869373
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:38 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Okee, dan is het "goed" :D
Noiu ik ga popcorn pakken (zoet) omdat ik geen tuc heb
Waarom ben je eigenlijk nog op? Trek je door naar de volgende dienst?
pi_130869442
Viz, tegen de tussen persoon kun je toch eerlijk melden dat de matchmaking skills sucken?

Maar vertel, waarom ongemakkelijk? ;)
pi_130869464
Ik DM wel even...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130869546
Qua dates of gaat het om nieuwe baan?

En pans labyrinth is op zn minst aparte film. Heb normaal hekel aan fantasy maar dit verhaal vind ik wel apart.
  donderdag 5 september 2013 @ 23:52:13 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130869617
Hallo, ik hou van eenhoorns... Fantasie genoeg :D

Morgen lang uitslapen, moet wel want lief gaat de nachtdienst in en kan van te voren niet even liggen ivm met wokken *O*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? donderdag 5 september 2013 @ 23:56:28 #12
70532 loveli
N
pi_130869776
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:47 schreef V1z0R het volgende:
Ik DM wel even...
GroepsDM? O-)
crap in = crap out
  donderdag 5 september 2013 @ 23:58:02 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130869832
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef loveli het volgende:

[..]

GroepsDM? O-)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? vrijdag 6 september 2013 @ 00:10:35 #14
70532 loveli
N
pi_130870155
F5 oO<
crap in = crap out
  vrijdag 6 september 2013 @ 00:24:10 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130870496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 00:10 schreef loveli het volgende:
F5 oO<
Die doet het hier niet
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130872500
Mogge :)!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130872832
Goedemorgen!

O: kwark met muesli
T: boterham Philadelphia, mineola
L: ?
T: 2 rijstwafels pindakaas, banaan
D: kip uit de oven, broccoli

Voor lunch ff een broodje halen, denk ik. En avond T weet ik nooooit.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130875282
Oeh, philadelphia, poos niet gehad :9 vanavond dan maar wraps maken ermee, wel zin in, heb ik ook geen pannen om schoon te maken :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130875431
Volgende week huisje bezichtigen met de makelaar! :7

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:14 schreef V1z0R het volgende:
Oeh, philadelphia, poos niet gehad :9 vanavond dan maar wraps maken ermee, wel zin in, heb ik ook geen pannen om schoon te maken :)
Ja, ik heb het ineens weer ontdekt! :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130875971
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:21 schreef Goodbye het volgende:
Volgende week huisje bezichtigen met de makelaar! :7

[..]

Ja, ik heb het ineens weer ontdekt! :9~
Nice! Zou ik ook nog een linkje mogen?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130876072
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 23:56 schreef loveli het volgende:

[..]

GroepsDM? O-)
ik ben ook wel benieuwd idd!
pi_130876098
Leuk GB! O+ _O_
Ja doei.
pi_130876534
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:44 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ik ben ook wel benieuwd idd!
^^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130876565
De mineola's die in de bonus zijn bij de AH zijn trouwens goddelijk lekker! :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130878043
Goedemorgen op de valreep met een lijstje:
O: kwark, havermout, 1 banaan, rozijntjes
L: salade met kip of salade met zalm
T: 2 rijstwafels pindakaas
D: pasta salade met courgette en broccoli
B: half uurtje fietsen
  Vis een optie? vrijdag 6 september 2013 @ 12:20:54 #26
70532 loveli
N
pi_130878750
Spijsvertering van de rel geweest, eens kijken of het weer wil.
crap in = crap out
pi_130879411
Vandaag is weer dag 1 van het normale leven. Lekker uitgeslapen met lief en de helft van onze meuk uitgepakt en toen had ik geen zin meer :+

Wel net nog even notenpasta gemaakt; cashewnotenpasta en zonnebloempittenpasta. Morgen nog kokosnotenpasta and I'm good to go *O*

Ik heb mijn versie van Marcello om hulp gevraagd, dus vanaf volgende week heb ik een trainingsschema en ik moet meer gaan eten. We zullen het allemaal wel zien :D

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met 2 eitjes en groenten
T: kwark met cashewnotenpasta
L: gemengde salade met kip en dressing+ halve avocado
T: havermoutshake met chiazaadjes en whey. Paar pruimen uit Lalaland
D: rijst, groente en vis
S: rondje rennen
T: 1/2 bak kwark met 1/2 avocado
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:31:00 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130884375
Tjah...
O/L Salade met tonijn en gekookt ei, boterham kaas, beschuit aardbeien, cappuccino
T's (op de markt) 1 pruim, 4 stkken stokbrood, dik met Turkse smeersels :9 (altijd van die heerlijk aardige jongens die Turken), stuk roomboterappelflap (bij AH), paar dropjes
D wokken (veel wok, sushi, haring, makreel, toetjes, fruit, groente, slagroom, soep, loempiaatjes, hertenbiefstuk, tonijn gegrild, zalm gegrild, gamba'sgegrild, tongfilet, mossels enzzzzzzzzzzzzzzz)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130885802
Uniek helpt de wokrestaurants de crisis wel door :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 6 september 2013 @ 16:26:50 #30
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130886365
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:11 schreef V1z0R het volgende:
Uniek helpt de wokrestaurants de crisis wel door :9
Of juist niet.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130886691
:D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130886714
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Of juist niet.
_O-
Ja doei.
pi_130886720
Ik ga weer 's kroketten maken :9
Ja doei.
  Vis een optie? vrijdag 6 september 2013 @ 17:28:52 #34
70532 loveli
N
pi_130888675
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 16:26 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Of juist niet.
Hangt er vanaf wat je drinkt tijdens het eten ;)
crap in = crap out
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:29:29 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130895122
5 flesje bier.
Gegrild lamskotelet, gegrild hertenbiefstuk, gegrilde haai, gegrilde snoekbaars, gegrilde gamba, gegrilde tong, gegrilde groente, gegrilde varkenshaas (van alles een hap hoor, zit bij iedereen in het bord)
5 x wok met sowieso tauge, paksoi, garnalen, kip, bamboe, verse shitake/champs/paprika/ui en weet ik veel wat voor groente.
Lekker wat van het warme buffet, wat salade, bitterbal, frikandelletje, patat, 3 poffertjes, vanille-ijs, slagroom, lange vinger, notencrunsh, fruit.
Van 16.45 tot 19.45 aan het eten geweest :')

Moeders betaalde dus weer wat minder erfenis :D We waren met 15 man ofzo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:34:34 #36
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130895329
Ja en ergens vind ik het toch niet helemaal normaal, zulke hoeveelheden verstouwen :@.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130895664
En ik denken op vakantie dat ik veel kon eten. :o
pi_130895805
Ach nou ja, ik had een D van een kwart zak katjang pedis, een paar dropje en een bak vla. Ik was zo boos en verdrietig om een bepaalde situatie (waar ik pas maandag weer iets aan kan doen, maar goed). :@ Maar toen heb ik mezelf een schop onder de kont gegeven dat dit geen normaal gedrag is en ben ik een rondje gaan hardlopen (5,2 km in 29:40). Voel me veel beter nu O+ .
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130895874
GB :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130895987
Is het ook niet :P Tenzij overal 1 hapje van, dan valt het nog enigszins mee ;)

Net even rondje op de mtb gedaan, dit keer mét alle tandwielen thuisgekomen. Geen flauw idee hoe ver/snel want geen fietscomputer dr op. Ergens ook wel lekker fietsen, anders zit je toch veel op je kmteller te staren :+
Ben nu iedere dag sporten, bevalt goed!
pi_130896053
Wel goed dat je de knop toch om hebt gezet GB! Loslaten als je het nu toch niet kan veranderen..
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:48:05 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130896056
Is het ook niet XM , het klinkt truowens ook meer dan dat het is hoor, klein bolletje ijs en groente telt niet. Hapjes vis, vlees, geen lappen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130896106
Mijn ogen zijn altijd groter dan mijn maag... denk dat ik me dan ook erg veul voorstel van jouw lijstje. :D
  vrijdag 6 september 2013 @ 20:49:33 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130896149
GB, niet fijn.... Vooral ook dat je dan pas maandag er wat aan kan doen .. Goed dat je herpakt hebt. Hoop wel dat je nog een beetje van het weekend kan genieten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130896758
Ah, jullie zijn lief O+ . Komt goed hoor, maandag gewoon even sterk in mijn schoenen staan. Vandaag over me heen laten lopen en daar baal ik van. :@ Maar dat genieten van het weekend gaat zeker lukken, morgen lekker uit eten en verder een beetje aan het huis klussen (a.k.a. verkoopbaar maken :7 )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130898362
Maar wél lekker gelopen! *O* :*

Hier ook lekker even gelopen, heel rustig over de trails hier, 5.7 in 39 minuten ofzo. Veel modder :+

Zondag een 10K, dus nu alleen even 'de beweging erin houden' :+
Ja doei.
pi_130898504
Netjes Mo, volgens mij zou ik heel chagrijnig worden van die modder! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130898707
Lopen helpt ook om je hoofd leeg te maken :Y dus goed gedaan GB!

Ik was vandaag niet vooruit te branden dus ik heb vanmiddag nog een tukkie gedaan, gewoon omdat het kon :+ *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130898766
Ik zou vooral moeite hebben om 3 uur te gaan dineren. :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:36:38 #50
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130898926
Mag trots op jezelf zijn ivm loslaten GeeBeetje :Y O+

lange dag hier! dood aan powerpoint met mp4/wmv embedden en impromptu overlegjes :') :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:37:58 #51
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130899010
oh en mn zus leest nu een boek wat ik laatst uitgelezen heb en dat vind ik altijd leuk, want dan kunnen we erover praten :') *nerd* de kleine pleziertjes he :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:39:11 #52
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130899085
en ik heb groeps-dm gemist zie ik? :7 :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130899279
Lief en ik lezen nu ook dezelfde boekenreeks, dus herkenbaar Maria :s)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:49:25 #54
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130899788
Ben zo jaloers op jullie hardlopen, echt vreseijk jaloers :@ Vind het knap dat jullie het volhouden _O_

Waar ga je uit eten GB?

Mijn lief en ik zijn altijd een paar uur uit eten, lekker relaxed, lekker een drankje. Onze favo hobby
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  vrijdag 6 september 2013 @ 21:51:11 #55
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130899924
Ga jij nog wat doen dit weekend Maria?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130899990
Ik houd ook wel van lang tafelen, maar dan wel met wat pauze's tussen de gangen. :P Morgen met vrienden naar een sushi restaurant! :9

Uniek, jij ging een paar maanden geleden toch ook zo lekker met hardlopen? Mega afstanden deed je toen!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 22:10:22 #57
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130901179
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:42 schreef _aurum_ het volgende:
Lief en ik lezen nu ook dezelfde boekenreeks, dus herkenbaar Maria :s)
O+ Zo leuk! Ik probeer mijn boeken ook altijd aan de mister aan te smeren :D Wat lezen jullie?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Ga jij nog wat doen dit weekend Maria?
Uhmm klussen, relaxen :D Komende werkweek wordt weer hectisch dus mentale voorbereiding is handig :+

Et tu? O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:01:51 #58
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130904132
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ Zo leuk! Ik probeer mijn boeken ook altijd aan de mister aan te smeren :D Wat lezen jullie?

[..]

Uhmm klussen, relaxen :D Komende werkweek wordt weer hectisch dus mentale voorbereiding is handig :+

Et tu? O+
Hectisch maar leuk of hectisch en paniekerig??

Ga niks doen, morgen en zondag, twee uurtjes wandelen, gezond eten .
Dan een drukke werkweek/weekend.

Bij ons gaat het ook met pauzes hoor GB.
Maar ik vind het zo gezellig, ontbijtbuffet met rustig wat cappuccino's, dan een getoast boterhammetje, dan weer heen om wat melk, dan weer wat fruit.. Gewoon relaxed.
En op een terras een biertje, mensen kijken, boekje lezen, reisrummikub mee, puzzle doen.
Avondbuffet: Steeds heen met beetjes, alles proberen, biertje, wijntje, kletsen, kijken, genieten

* uniekhoorn wordt bejaard zie ik wel :'(
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130904246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 21:49 schreef uniekhoorn het volgende:

Mijn lief en ik zijn altijd een paar uur uit eten, lekker relaxed, lekker een drankje. Onze favo hobby
+1
Life is what happens while you are busy making other plans...
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:06:53 #60
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130904335
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hectisch maar leuk of hectisch en paniekerig??

Ga niks doen, morgen en zondag, twee uurtjes wandelen, gezond eten .
Dan een drukke werkweek/weekend.

Bij ons gaat het ook met pauzes hoor GB.
Maar ik vind het zo gezellig, ontbijtbuffet met rustig wat cappuccino's, dan een getoast boterhammetje, dan weer heen om wat melk, dan weer wat fruit.. Gewoon relaxed.
En op een terras een biertje, mensen kijken, boekje lezen, reisrummikub mee, puzzle doen.
Avondbuffet: Steeds heen met beetjes, alles proberen, biertje, wijntje, kletsen, kijken, genieten

* uniekhoorn wordt bejaard zie ik wel :'(
Uhmm hangt er vanaf of de techniek meewerkt en de deadlines gehaald worden denk ik :+ :D Maar in principe wel okay hoor :Y

Wandelen en gezond eten, dat zouden er meer moeten doen :+ Ik heb Chinees op vandaag, om half 9 :') Wel met groentjes, dat wel :+

Ontbijtbuffet O+ En boeie als je bejaarde dingen doet, als je maar geniet :D

That reminds me! Ik had een oma-momentje vanmorgen O+ Zag een oma met haar grote kleindochter en die oude dame leek helemaaal niet op mijn oma maar keek net zo naar haar kleindochter als mijn oma kon kijken, met zo'n kunstgebitlach en twinkelogen O+

*le sigh*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 6 september 2013 @ 23:14:33 #61
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130904611
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:06 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Uhmm hangt er vanaf of de techniek meewerkt en de deadlines gehaald worden denk ik :+ :D Maar in principe wel okay hoor :Y

Wandelen en gezond eten, dat zouden er meer moeten doen :+ Ik heb Chinees op vandaag, om half 9 :') Wel met groentjes, dat wel :+

Ontbijtbuffet O+ En boeie als je bejaarde dingen doet, als je maar geniet :D

That reminds me! Ik had een oma-momentje vanmorgen O+ Zag een oma met haar grote kleindochter en die oude dame leek helemaaal niet op mijn oma maar keek net zo naar haar kleindochter als mijn oma kon kijken, met zo'n kunstgebitlach en twinkelogen O+

*le sigh*
Oma moment :D
Ik zie de trots ook wel in mijn moeders ogen hoor als ze met haar kleinkinderen praat. Nou ja, klein zijn ze niet meer.
Mijn moeder is nog maar 62 jaar en haar jongste kleinkind is 12 jaar alweer, de oudste is helaas overleden maar mijn oudste tantezegger nu is 19... 19 HOE DAN? De tijd gaat veel te hard.

Wat hebben jullie te klussen?

Skoap, zou het komen omdat wij van die bejaarde mannen hebben >:)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130906226
O-)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130906378
Niets mis met behaarde mannen :{w }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 7 september 2013 @ 00:15:11 #64
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130906492
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:14 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Oma moment :D
Ik zie de trots ook wel in mijn moeders ogen hoor als ze met haar kleinkinderen praat. Nou ja, klein zijn ze niet meer.
Mijn moeder is nog maar 62 jaar en haar jongste kleinkind is 12 jaar alweer, de oudste is helaas overleden maar mijn oudste tantezegger nu is 19... 19 HOE DAN? De tijd gaat veel te hard.

Wat hebben jullie te klussen?

Skoap, zou het komen omdat wij van die bejaarde mannen hebben >:)
Loik die trots O+ 19 is idd al bijna puber-af :o Gaat snel he! Mijn achternichtje liep laatst ook op ENORME hakken :')

Stuken en verven en redecoraten voor een standaard Ikea-stijl oO< :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130906594
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 7 september 2013 @ 01:30:06 #66
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130907905
V1, doe je ook wel eens verse bruine bonen?
Zelf vind ik het te veel werk en uit blik gewoon lekker.
Net zoals rode kool met appels, gewoon uit pot
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130910273
Mogge!
Vandaag naar valtifest voor het eerst! Ben benieuwd :)
Eten zal dus wel slecht worden.
pi_130910584
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 22:10 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

O+ Zo leuk! Ik probeer mijn boeken ook altijd aan de mister aan te smeren :D Wat lezen jullie?
Ik smeer hem meestal ook boeken aan idd :+

We lezen The Dresden Files, beetje detective/ fantasy. Het is een leuke reeks en als je het ene boek uit hebt, dan wil je door naar de volgende...ten koste van je nachtrust :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130910725
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 23:01 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Hectisch maar leuk of hectisch en paniekerig??

Ga niks doen, morgen en zondag, twee uurtjes wandelen, gezond eten .
Dan een drukke werkweek/weekend.

Bij ons gaat het ook met pauzes hoor GB.
Maar ik vind het zo gezellig, ontbijtbuffet met rustig wat cappuccino's, dan een getoast boterhammetje, dan weer heen om wat melk, dan weer wat fruit.. Gewoon relaxed.
En op een terras een biertje, mensen kijken, boekje lezen, reisrummikub mee, puzzle doen.
Avondbuffet: Steeds heen met beetjes, alles proberen, biertje, wijntje, kletsen, kijken, genieten

* uniekhoorn wordt bejaard zie ik wel :'(
Ik wil wel een keer met jou naar een hotel :D gezellig
Worry is a misuse of imagination
pi_130910872
Morgen! Veel plezier Puff!

4 keer beenspieren trainen in 3 dagen is toch wat veel. Heb echt loden benen nu..

En ben van mn cafeine verslaving af! Ik krijg geen koppijn meer als ik geen koffie drink :)
pi_130911205
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 09:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge!
Vandaag naar valtifest voor het eerst! Ben benieuwd :)
Eten zal dus wel slecht worden.
Leuk!

Tegenwoordig zijn er best veel gezonde (biologisch dynamisch enz) kraampjes op festivals
Worry is a misuse of imagination
pi_130913267
O: kwark, zonnebloem pitten, beetje cacao en beetje vanille vla .
L: kikkererwten salade met tonijn
D: gebakken ei met wat kaas
Ts:fruit, misschien nog stuk groente, stukje pure chocolade, als ik zin heb nog een bak kwark/vla
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 7 september 2013 @ 13:26:11 #73
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130914268
Oei :') Klant klaagt dat ie geen mail ontvangt van ons. "Oh trouwens, mijn mailadres is wel veranderd".

...

:+

quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 10:20 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ik smeer hem meestal ook boeken aan idd :+

We lezen The Dresden Files, beetje detective/ fantasy. Het is een leuke reeks en als je het ene boek uit hebt, dan wil je door naar de volgende...ten koste van je nachtrust :P
Ohja daar heb ik wel van gehoord :Y Harry Dresden ofzo :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130914294
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 13:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oei :') Klant klaagt dat ie geen mail ontvangt van ons. "Oh trouwens, mijn mailadres is wel veranderd".

...

:+

Oh, zéér herkenbaar! :D _O-
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 7 september 2013 @ 15:04:17 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130917035
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 12:44 schreef Californium het volgende:
O: kwark, zonnebloem pitten, beetje cacao en beetje vanille vla .
L: kikkererwten salade met tonijn
D: gebakken ei met wat kaas
Ts:fruit, misschien nog stuk groente, stukje pure chocolade, als ik zin heb nog een bak kwark/vla
En de rest?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130918685
Ik wil binnenkort ook weer meer lezen, ik lees nog steeds :') Wat is de wat. Indrukwekkend boek, maar ik vind het geen pageturner. Ik hou wel van detective achtige boeken zoals mannen die vrouwen haten, Dan brown etc. Iemand nog goede tips?

Net terug van rondje sportschool, geen benen getraind dit keer ;) Kwark en tonijn op dus nu tijd voor een kleintje bier :9
pi_130919563
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 15:04 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

En de rest?
De rest? Is 1700 kcal :9 mijn lunch is groot :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:12:46 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130921011
Jij kan wel ruim rekenen Cali...

Lijstje hier
O/L; 2 boterhammen met kaas/tomaat, beschuit met boter en suiker, cappuccino, beker melk
B 14 km wandelen
T's: Poeh, heel veel bramen onderweg met wandelen, 300g ?, appel, nectarine, wat druiven, blokje choco, 5 volkorentoast met roomkaas, paar wortels
D: Sperziebonen, roergebakken ui/champ/broccoli/paprika/courgette/knoflook, grote bak salade met gekookt ei en dressing, varkenshaas
T: kwark en vla, popcorn, borrel
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:17:09 #79
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130921143
Na de vakantie dit maar doen. wil ik al een poosje, nu maar even regelen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een tattoo maar dat komt er ook nog niet van :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130921320
Volle kwark/magere kwark
Tonijn in water/tonijn in olie
Salade met alleen azijn of magere yoghurt/salade met goede scheut olijfolie of volle yoghurt
Gebakken ei van 1 ei met plakje 20+ kaas/gebakken ei van 6 eieren met 8 plakken 40+ kaas

Gigantisch verschil... Dus niet meteen oordelen lijkt me.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130921322
Uniek... Noooooooo!
Ik vind dat echt niet mooi. En dat is nog een understatement. Mn zus had een paar jaar geleden ook een tijdje zo'n ding, je zag iedereen staten van wtf heeft zij daar nou? En na een jaar weggehaald, bleef je lijmresten zien en verkleuring..
Ik zou zeggen doe het niet en ga van het geld lekker shoppen of wokken ofzo.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:26:08 #82
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130921453
Zeg al niks meer
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130921608
Nee, niet doen uniek! Daar blijft vast ook een half wokbuffet achter hangen :+ .

Lijstje gisteren:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: uur fietsen
L: volkorenboterham en tomatensalade met pesto
D: halve portie zeewolfkibbeling, salade met coquilles en sinaasappel, zeebaars met zeewiersalade en sugar snaps, aardappelpartjes met rozemarijn, 2 stukjes ciabatta, glas witte wijn
T: 1 truffel :7
pi_130921954
Ik vind het ook niet mooi!

En het is:
250 gram magere kwark met 25 gram zonnebloempitten, 100 gram vanille vla, eetlepel lijnzaad, en eetlepel cacaopoeder
150 gram tonijn op water, 130gram kikkererwten, tomaat, halve komkommer, 2 eetlepel zaanse mayo, 4 augurken
2 hele eieren en 1 eiwit in roomboter gebakken met ong 1.5 plak gewone kaas
15gram chocolade, 1mandarijn, 250gram magere kwark en 125 vanille vla :9

Myfitnesspall zegt: 1724 kcal :)

[ Bericht 11% gewijzigd door Californium op 07-09-2013 17:53:53 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 7 september 2013 @ 17:58:38 #85
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130922349
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 17:43 schreef Californium het volgende:
Ik vind het ook niet mooi!

En het is:
250 gram magere kwark met 25 gram zonnebloempitten, 100 gram vanille vla, eetlepel lijnzaad, en eetlepel cacaopoeder
150 gram tonijn op water, 130gram kikkererwten, tomaat, halve komkommer, 2 eetlepel zaanse mayo, 4 augurken
2 hele eieren en 1 eiwit in roomboter gebakken met ong 1.5 plak gewone kaas
15gram chocolade, 1mandarijn, 250gram magere kwark en 125 vanille vla :9

Myfitnesspall zegt: 1724 kcal :)
Jij ook aan de kwark en vanille vla?? Ik hou er zo van, eet het al jaren als ontbijt (als ik moet werken) en als toetjes op vrije dagen.

Hmm mijn zus heeft het ook (zo'n swarowski steentje) heel subtiel maar vind het wel mooi. Ach, kan het er altijd weer af laten halen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130922549
Vanille vla en kwark :9 Ik eet het eigenlijk als speciaal ontbijt /toetje in dit geval omdat het weekend is en de vanille vla in de bonus was. Doet me denken aan vroeger in mijn chubby dagen, toen mochten we op zondag een lekker toetje maken en dan at ik het altijd met veel slagroom, veel hagelslag en limo :9 en dan maakte ik ook een 2e keer :'). Good old chubby days :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130922738
En nu ga ik er blauwe bessen in gooien :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 7 september 2013 @ 20:49:37 #88
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130927270
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 18:14 schreef Californium het volgende:
En nu ga ik er blauwe bessen in gooien :9
Ik ga heel veel kruiden naar binnen gooien, gemaakt door een Fries destilleer bedrijf :+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:15:32 #89
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130928088
Laat wakker ivm kater:

Bakje met gemengde gezouten nootjes
Vruchtensap
3 sneetjes speltbrood met humus en harissa.
Koffie met melk.
pi_130928100
Lijstje voor vandaag:

O: omelet 2 eitjes met groenten
T: kwark met kokosboter
T: havermoutsmoothie met chiazaad, frambozen en vanille whey
S: 5 km slotenmars
T: dubbele espresso met een Jan Hagel koekje
L: gewokte rijst met ui, paprika en broccoli en kabeljauw
D: gemengde salade met kip, komkommer, tomaat, rode ui, parm. Kaas en avocado
T: 1/2 bak kwark en 1/2 avocado
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:19:25 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130928221
Als je het wilt gewoon doen Uniekje!

Ik heb buffet gehad vandaag (Wereldwijd, dus allemaal verschillende gerechtjes) en toen dacht ik aan je :+ Heb een Uniek gedaan, van heel veel dingen allemaal 1 stukje :D Reepje rendangvlees, gebakken banaantje, stukje eendenborst, salades, aardappelpartje, dat werk :D Zag er wel lekker ecclectisch uit op m'n bord :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 7 september 2013 @ 21:22:24 #92
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130928325
En leuke mini-workshop (half uurtje) gedaan tijdens een open dag, buikdansen! Leuke lerares, fijne manier van bewegen wel O+ Had na afloop rode boei _O- Dus ga maandag denk ik proeflesje volgen en daarna evt inschrijven :9 Wel beetje duur *naast* de sportschool, maar wel leuk denk ik!

Merkte laatste tijd dat ik het 'blije' dansen miste van mn oude sportschool, huidige lerares is beetje uh... 'cool'? Weet niet hoe ik uit moet leggen :')

Ik wil ook gewoon een keer 'echt' dansles en dan ook techniek leren (is bij Zumba niet veel) en lekker flooowy en blij bewegen enzo O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:10:41 #93
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130929963
Maria O+

Jij hebt ritmegevoel he?? Gewoon doen wat je leuk vind hoor, al is het wat duurder ofzo... als je dood gaat heb je er toch niks meer aan
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:28:52 #95
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130930559
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria O+

Jij hebt ritmegevoel he?? Gewoon doen wat je leuk vind hoor, al is het wat duurder ofzo... als je dood gaat heb je er toch niks meer aan
Ik weet niet, ik heb er wel veel plezier in en dat zien mensen denk ik wel :D Docente van vandaag zei wel dat ik aanleg had (maar mogelijk wilde ze vooral meer inschrijvingen, dunno :+).

Ga maandag proeflesje doen op niv. 1, niv. 0 is qua tijd niet handig ivm werk, maar van docente mocht ik niv. 1 wel proberen en dan kijken we na afloop of dat gaat werken :Y

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:14 schreef Sarabi het volgende:
Yay maria!
:D

Leuk konijnenicon, door Heather Luterman! Vriendinnetje van mij kent haar :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:30:05 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130930592
Oh Uniekje, is idd zo, ik ben tegenwoordig wat makkelijker met centjes uitgeven voor dingen die ik leuk vind (zoals vakanties en lesjes/workshops enzo), want ervaringen zijn priceless en zolang ik het kan lijen is het alleen maar fijn :+

Mede geïnspireerd door jouw post ten tijde van de Nepalreis :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130930617
Grappig, ik vind hem echt so cute

bij wie ga je dansen?
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:31:15 #98
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130930640
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:30 schreef Sarabi het volgende:
Grappig, ik vind hem echt so cute

bij wie ga je dansen?
DM :+ Just in case :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130931075
Leuk :) die heb ik in Breda live zien dansen. Wel meteen een van de grotere namen in NL volgens mij ^O^
  zaterdag 7 september 2013 @ 22:54:13 #100
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130931361
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:44 schreef Sarabi het volgende:
Leuk :) die heb ik in Breda live zien dansen. Wel meteen een van de grotere namen in NL volgens mij ^O^
Ze doet geloof ik wel veel grote projecten / verschillende soorten optredens volgens mij :Y Ach ik vind de viiiibe het belangrijkst, als iemand maar leuk les geeft :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130931390
Daar heb je helemaal gelijk in (sowieso zijn niet alle goede danseressen ook goede leraressen).
Heeft ze verder nog assistentes of geeft zij alle lessen?
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:03:30 #102
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130931668
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 22:55 schreef Sarabi het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in (sowieso zijn niet alle goede danseressen ook goede leraressen).
Heeft ze verder nog assistentes of geeft zij alle lessen?
Zeker zo, zie je vaak op YouTube met Zumba viddies, gaat de docente helemaal los en de groep kan het totaal niet volgen omdat het te moeilijk is / snel gaat _O- Maar ze deed het tijdens de workshop zeker leuk!

Ze had vandaag twee van haar showteam bij zich, die deden het ook heel leuk. De lessen geeft ze geloof ik meestal zelf!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:05:31 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130931720
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:15 schreef _aurum_ het volgende:
Lijstje voor vandaag:

O: omelet 2 eitjes met groenten
T: kwark met kokosboter
T: havermoutsmoothie met chiazaad, frambozen en vanille whey
S: 5 km slotenmars
T: dubbele espresso met een Jan Hagel koekje
L: gewokte rijst met ui, paprika en broccoli en kabeljauw
D: gemengde salade met kip, komkommer, tomaat, rode ui, parm. Kaas en avocado
T: 1/2 bak kwark en 1/2 avocado
Nog even _O_ voor slotenmars!
*O* Was je weer Lara Croft? :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 7 september 2013 @ 23:27:04 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130932249
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nog even _O_ voor slotenmars!
*O* Was je weer Lara Croft? :D
Ditte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130932793
Ben alweer onderweg terug, was leuk, ben moe.
Heb een frietje op en in de avons naan met tandoori kip en wat biertjes.
pi_130940249
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 20:49 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik ga heel veel kruiden naar binnen gooien, gemaakt door een Fries destilleer bedrijf :+
:D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130940698
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 september 2013 23:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Nog even _O_ voor slotenmars!
*O* Was je weer Lara Croft? :D
Noop, I'm seriously lacking in the boob department :+

En ik heb een halve meter van mijn haar afgehaald :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 8 september 2013 @ 10:59:55 #108
163650 Greys
pi_130941084
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 10:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Noop, I'm seriously lacking in the boob department :+

En ik heb een halve meter van mijn haar afgehaald :P
Ik breek even in hier (hoiiiiiiii dames :D ) maar check je FB chat, die foto vind ik tof van jou :D
En leuk je te ontmoeten! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_130941109
Mogge, net terug van de yoga. Was lekker en kon het redelijk bijbenen :)
  zondag 8 september 2013 @ 11:32:24 #110
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130941628
Hoi Greeeeys! :D

Leuke foto's idd op FB O+ En er zijn geen grote 'oren' nodig voor de Lara Croft-vibe :+ Kortere haartjes zie ik idd, Aurumface!

Good busy, Puff!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130950908
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik breek even in hier (hoiiiiiiii dames :D ) maar check je FB chat, die foto vind ik tof van jou :D
En leuk je te ontmoeten! *O*
Heej gast :+

Vond die finish foto wel tof! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 8 september 2013 @ 15:58:59 #112
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130950942
Wow, best lekker weer nu. Niet verwacht.
Net 8 km gewandeld, nu een mineola en nectarine, in de zon oppeuzelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130951361
Net een ijsje op in de stad, erheen gelopen dus nog bewogen ook.

Vanavond eten we biefstuk met rode kool en aardappel :9

Voor wie wat verstrooiende wetenschap wil: http://www.thisdaylive.co(...)e/158265/?utm_medium
pi_130951813
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net een ijsje op in de stad, erheen gelopen dus nog bewogen ook.

Vanavond eten we biefstuk met rode kool en aardappel :9

Voor wie wat verstrooiende wetenschap wil: http://www.thisdaylive.co(...)e/158265/?utm_medium
:D
quote:
Even among lions when you go to the zoo you find out that lion does not mate with a lion instead a lion will mate with a lioness showing that a lion being a male will mate with lioness being a female.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 8 september 2013 @ 16:34:58 #115
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130952084
baal gewoon best wel dat de c1000 een Jumbo wordt... hebben we 3 jumbo's :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130952155
:o

Een Jumbo? De C1000 bij m'n werk wordt een AH... Naja, niet alsof ik daar iets van mee ga krijgen :+ :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130952908
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 16:37 schreef V1z0R het volgende:
:o

Een Jumbo? De C1000 bij m'n werk wordt een AH... Naja, niet alsof ik daar iets van mee ga krijgen :+ :D
Is dat die in de Weide? Die bij mij in de Nije Nering wordt ook een AH. Niet blij mee :N
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130954333
Kregen wij maar een Jumbo in de buurt...daar moet je altijd met de auto heen in Den Haag. AH heeft hier een enorm monopolie!
pi_130954593
Muahahaha bmi <27. Hoi :W
pi_130954813
Hoi douche-eendje! Gefeliciteerd, dat zal een zware opgave geweest zijn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En welkom. Eet je wel broccoli? Anders wordt je hier met pek en veren besmeurd zittend op een ontbijtkoek het dorp uitgejaagd met hooivorken :Y)
pi_130954934
Hier in de buurt is ook alleen maar appie en lidl, oh en een plus. Ik kom te weinig om er te wennen denk ik, maar ik vind de jumbo zo krap opgezet! Lidl, ap, turk en toko voldoen wel wel voor ons :)

Net als in den haag dus. En met de auto naar de super is voor ons helemaal niet nodig.
pi_130954952
Gefeli douche eendje!
pi_130956860
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 17:53 schreef Laureline het volgende:
Hoi douche-eendje! Gefeliciteerd, dat zal een zware opgave geweest zijn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
En welkom. Eet je wel broccoli? Anders wordt je hier met pek en veren besmeurd zittend op een ontbijtkoek het dorp uitgejaagd met hooivorken :Y)
Vorige week nog 2 stronken in mn eentje vermoord, bij mn linzensalade :9. De pek en veren klinkt nog aangenaam, ontbijtkoek :r Als je dan echt wilt straffen gebruik dan de marketingtruuk der ontbijtkoek met minder suiker. Waar je in de normale versie slechts glucose-fructosestroop, suiker, rietsuiker, kandijstroop vind, vond men het weglaten van de kandijsuiker en het toevoegen van een inuline-achtige stof wel een "gezondere" optie :+.

In 2011 begonnen met hardlopen, daar al wat mee veranderd aan lichaam. Vorig jaar door verhuisstress veel afgevallen, enkelblessure gehad, gewichtsverlies ging lekker tot afgelopen september. Toen een hele tijd stilgestaan, teruggevallen in wat eetbuien en uiteindelijk mee gaan posten in dieetclub wat echt onwijs goed werkt. De lijstjes zijn een spiegel voor mezelf, ben ik bewust bezig, kom ik niks te kort (eet ook nog vegetarisch). Ik probeer zo min mogelijk bewerkte producten te eten, veel biologisch (bij gebrek aan inspiratie heb ik een abonnement op een biologisch groenten/fruit-pakket wat mijn basis om mee te koken is) en probeer ook wat meer "lokaal" te halen. Kaas bij de kaasboer, bloem/meel bij de molen, etc.

Half juli heb ik het sporten weer op durven pakken, momenteel minimaal 2 uur in de week bootcamp (dinsdagavond/zondagochtend) en daarnaast ben ik druk bezig om eindelijk eens een keer Start to Run helemaal uit te kunnen lopen, vrijdagavond is nu even mijn vaste loopavondje. Half oktober is het bootcampprogramma afgelopen, dan ga ik 2x in de week lopen en 1x in de week bootcamp doen... en na mn vakantie maar eens kijken wat voor schema ik dan aan wil houden :)

Mijn grootste valkuil is nog altijd het emo-eten, de cravings (chocolade). Ik vrees dat dat ook wel een zwakke plek zal blijven, maar hij begint al iets minder zwak te worden. Mezelf sneller herpakken en eerder aan de rem trekken voor het echt te laat is.

Verder ben ik er nog lang niet hoor, er moet nog minimaal 6 kg af, liever nog iets meer dat er wat meer "speelruimte" is voor als er een kilootje aankomt dat hij er weer makkelijk af kan.

quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Gefeli douche eendje!
Dankje :)

/einde dagboekpost :+
pi_130956916
O: 1 snee brood met kaas en boter, mok melk
S: 10km heuvels rennen in 59.29 (heb wel eens beter gerend :') had enorme buikkrampen en was al afgepeigerd voordat ik startte.. )
L: grote chocolate chip cookie
T: 1 snee brood met kaas
T: beslagkom van cakebeslag uitlikken :')
D: hutspot met broccoli erbij nog, en sausages

Wat een kútlijstje :')_! Maar wel broccoli!

Morgen beter :P
Ja doei.
pi_130957510
Welkom douche-eendje!
pi_130957570
Het is weekend Mo, dan mag dat :+

Welkom Douche eendje! :W

Mijn lijstje voor vandaag:

O: omelet van 2 eitjes met aubergine, rode/ groene paprika en ui
T: smoothie met havermout, chia, whey en frambozen
S: eerste keer fitness sinds vakantie - rustig ipstarten
L: gewokte rijst met courgette, paprika en champies, kabeljauw erbij
T: 1/2 bak kwark en biol. pindakaas van de Appie. Was wel lekker :9
D: gemengde salade met kip, avocado, geitenkaas en andere groenten
T: 1/2 bak kwark en 1/2 avocado
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130957608
Nou, het had vele malen beter moeten en kunnen zijn, vooral ook meer, maar avondeten is shed load aan broccoli om 't goed te maken! En heb wel genoeg gedronken (thee), dus ach, zo dramatisch is 't niet.
En de cake is niet echt (alleen) voor mezelf, maar voor morgen op de uni, :+
Ja doei.
pi_130958507
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
O: 1 snee brood met kaas en boter, mok melk
S: 10km heuvels rennen in 59.29 (heb wel eens beter gerend :') had enorme buikkrampen en was al afgepeigerd voordat ik startte.. )
L: grote chocolate chip cookie
T: 1 snee brood met kaas
T: beslagkom van cakebeslag uitlikken :')
D: hutspot met broccoli erbij nog, en sausages

Wat een kútlijstje :')_! Maar wel broccoli!

Morgen beter :P
10 km binnen het uur?! Dat is ja reuze netjes :Y.
Heb je nog oude/al nieuwe blaren?

Ik heb gister nog wel even ruim 14 km gerend, maar beduidend langzamer dan jij vandaag ;). En dat terwijl ik geen heuvels had. Het was wel nogal donker, maar ik moet toegeven dat toen het licht werd, ik niet sneller werd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130958526
Historisch dieptepunt: mijn gewicht begint weer met een 5 (van 59.9, maar het is alsnog een 5! :+) en ik weet nu niet of ik moet juichen of lachen :'). Ben tevreden met wat ik zie in de spiegel, iets minder met hoe bepaalde kledingstukken nu passen, maar ik dacht genoeg te eten om even op gewicht te blijven.

Welkom doucheeendje! Je lijkt goed te weten waar je sterke (regelmatig sporten) en zwakke (eetbuien) kanten liggen, dus wat mij betreft ben je goed bezig!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130958766
Ik zal de lijst van gister proberen te recapituleren.

• 14,5 km met 9,2 km/u
• grote bak gestoofde groente
• 6 krekkers (graanloos) met boter
• handje nootjes
• uurtje doe-het-zelf bodypump
avondeten:
• gemengde groenten met garnalen
• toe: pruimenpudding met zoete kaneel-yoghurt

vandaag
• bak verse japanse wijnbessen, verse frambozen, 100 gr yoghurt
• bodypump
• middageten: gekookte wortels, gestoofde courgette met 1 ei,
• hapje camenbert, 1 krekker met boter
• mest scheppen (af!)
• 2 glazen zoete rode wijn
avondeten:
• boterzachte lamsbout met venkel, paar spruitjes, lading sperziebonen
• toe: in de oven gepofte appel met 3 dadels & kaneel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130959238
Douche eendje goed bezig!

Mo denk dat het voor een keertje echt niet uitmaakt. :*

Aurum net lijstje!
Life is what happens while you are busy making other plans...
  zondag 8 september 2013 @ 20:15:49 #132
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130959484
Iemand nog een leuke site voor nieuwe laarzen met een smalle schacht, heel smal dus??
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 8 september 2013 @ 20:45:04 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130961429
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand nog een leuke site voor nieuwe laarzen met een smalle schacht, heel smal dus??
Duo Boots? :Y heeft naast brede schacht ook smalle!

lekkere wraps op met gehakt, mais, tomaat, ui, courgette, sla en kruiden :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130967028
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand nog een leuke site voor nieuwe laarzen met een smalle schacht, heel smal dus??
Niet om lullig te zijn, maar zijn kinderlaarzen dan niet iets voor jou? Die heb je ook tot zeker maat 40, maar omdat die sprietmeisjes eerst alleen maar in de lengte groeien, zijn de schachten superdun (ik kom er niet in tenminste :P )! Meestal wel platte modellen, maar je hebt wel mooie kwaliteit erin.
pi_130967465
Zal ik dan ook maar even met de billen bloot? :P Halve crosspost uit dieetclub, moest nog verder aangevuld.

O: bananapancakes met wat kaneel en rode bessen
S: uurtje bootcamp. Was vandaag flink intensief zeg! Wauw.
L: stuk zelfgebakken brood met ei. En een stukje met aioli :9
T: druiven, 20g cashewnoten
D: pasta met cavolo nero, kikkererwten en pecorino
T: kwark met muesli.
pi_130970861
Lijstje gisteren:
O: banaan met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 3/4 uur rennen door het bos
L: 4 tomaten met 5 halfgedroogde tomaten op brood
T: stuk Turks brood met kaas, frambozen met yoghurt, kiwi
D: pompoensoep met Turks brood
T: Turks brood met kaas, half glas witte wijn, 1 truffel
die valt mee dus.

Lijstje vandaag:
O: kiwi, frambozen met yoghurt, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
S: 40 min. crosstrainer
L: 4 tomaten met 10 halfgedroogde tomaten op brood
T: boterham kaas, boterham pindakaas, 1 mineola
D: groentesoep, scholfilet, 3 röstirondjes
T: 2 boterhammen kaas, zak hoestmelange, 1 Cornetto, zakje honey-barbecuechips, halve zak ovenchips, 3 glazen witte wijn, potje zwart/witpoeder zoet
pi_130971682
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef sigme het volgende:

[..]

10 km binnen het uur?! Dat is ja reuze netjes :Y.
Heb je nog oude/al nieuwe blaren?

Ik heb gister nog wel even ruim 14 km gerend, maar beduidend langzamer dan jij vandaag ;). En dat terwijl ik geen heuvels had. Het was wel nogal donker, maar ik moet toegeven dat toen het licht werd, ik niet sneller werd.
Nou, m'n PR staat op 55.xx, maar had niet echt de intentie om dat vandaag te naderen, zeker met krampen en algehele gaarheid :D Ben dus op zich naar omstandigheden wel tevreden, maar had met wat minder misère wél beter gerend :P

Stats:


Had naar het schijnt ook 820kcal verbrand :P

Blaren zijn aan het genezen. Nog wel gevoelig, en had er de laatste 2k wat last van, maar m'n 'trucjes' lijken voorlopig te werken:

- zoutbad na het lopen
- kamfer spiritus om de huid te verstevigen
- vaseline vlak voor 't lopen erop smeren
- twee paar sokken aan
- veters niet te strak

rinse and repeat! :P

En ik blijf het knap vinden hoe jij zo vroeg al kunt rennen :o _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door motorbloempje op 08-09-2013 23:15:24 ]
Ja doei.
pi_130971984
Knap gelopen moblo! Zeker als je naar hoogteverschillen kijkt. Maar wat me opvalt, je hartslag is best wel hoog zo tussen de 180 en 200. Klopt die data? Of ik heb zelf gewoon trage hartslag dat kan natuurlijk ook. Of ik moet harder sporten ;)
pi_130972324
Ik heb een vrij hoge basis-hartslag. Hij is de afgelopen jaren wel wat lager geworden, maar dit was geen best loopje voor me door vermoeidheid, en dat zie je altijd meteen terug: dan schiet hij weer omhoog.

Normale trainingshartslag ligt rond de 165/175, wedstrijdjes waar ik wat beter m'n best doe dus wat hoger, maar dit is wel heel hoog. Niet dat ik er per se last van heb, overigens, want ook met 175/180 heuvelaf gaat 't nog allemaal prima :+ Maargoed, in 2.6km 100m stijgen... mwah :D! Daar worden niet véél mensen vrolijker van.

En dan te bedenken dat de winnaar 'm in 36 minuten heeft gelopen :X
Ja doei.
pi_130973014
Pittige loop dus :)
En dan is blijkbaar iedereen echt anders, ik kom bijna nooit boven de 160bpm in duurtraining, af en toe erboven tijdens klimmetjes of sprints, dan wel wat sneller, max hartslag weet ik niet.
Mijn hartslag in rust is ook niet zo hoog, iets van 50bpm nu. Vorig jaar toen ik veel meer trainde was dat rond de 45. Dus training heeft best wel invloed. Wel apart om te zien dat dat zo snel kan veranderen.
  maandag 9 september 2013 @ 05:04:26 #141
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130976512
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 21:57 schreef Laureline het volgende:

[..]

Niet om lullig te zijn, maar zijn kinderlaarzen dan niet iets voor jou? Die heb je ook tot zeker maat 40, maar omdat die sprietmeisjes eerst alleen maar in de lengte groeien, zijn de schachten superdun (ik kom er niet in tenminste :P )! Meestal wel platte modellen, maar je hebt wel mooie kwaliteit erin.
Nooit aan gedacht! En moet toch zonder hakjes enzo.. perfect, ga ik naar kijken. Thanks
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130976584
Mogge.
Heb bedacht dat ik voorlopig niet meer fiets naar het werk. Ben zo rood en bezweet ervan en een uur later nog, dat ik me er niet bij op mn gemak voel als er iemand tegenover me zit. Jammer, maar zo is het ook niet de bedoeling.
pi_130977750
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 06:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Mogge.
Heb bedacht dat ik voorlopig niet meer fiets naar het werk. Ben zo rood en bezweet ervan en een uur later nog, dat ik me er niet bij op mn gemak voel als er iemand tegenover me zit. Jammer, maar zo is het ook niet de bedoeling.
Oh naar is dat ja.. Ik vind het al vervelend dat ik 10 minuten loop en het zo benauwd is als je dan binnen staat. Ik begin dan meteen te zweten.
Worry is a misuse of imagination
pi_130977756
Ik was trouwens jarig. Hiep hoi. :D
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 09:14:19 #145
70532 loveli
N
pi_130977905
*O*
crap in = crap out
pi_130978112
En ik paste in de jurk *O*
Worry is a misuse of imagination
pi_130978178
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:27 schreef Probability het volgende:
En ik paste in de jurk *O*
Dubbel *O*!

Vraagje aan dames die in korte tijd veel gewicht verloren hebben: wanneer besluit je om nieuwe kleren te gaan kopen? Ik heb dat zo'n beetje alles afzakt ondertussen (inclusief mijn bh die vanmorgen opeens tot voorbij mn navel naar beneden zakte en nu op het strakste haakje moet), maar geen idee of ik binnenkort dit allemaal weer ga aankomen :P. En niet echt geld om binnen een maand wéér nieuwe kleren te kopen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130978216
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dubbel *O*!

Vraagje aan dames die in korte tijd veel gewicht verloren hebben: wanneer besluit je om nieuwe kleren te gaan kopen? Ik heb dat zo'n beetje alles afzakt ondertussen (inclusief mijn bh die vanmorgen opeens tot voorbij mn navel naar beneden zakte en nu op het strakste haakje moet), maar geen idee of ik binnenkort dit allemaal weer ga aankomen :P. En niet echt geld om binnen een maand wéér nieuwe kleren te kopen.
Ik val meestal eerst bij m'n buik af of zo, ook door gezonder te eten en daardoor een minder opgeblazen buik te hebben. Na een tijdje verdeelt het vet zich weer wat meer lijkt het. Zou een riem omdoen of dingen anders combineren?

Waarom ben je nu zo veel afgevallen? Blijven die omstandigheden?
Worry is a misuse of imagination
pi_130978400
Shoppen bij de Kringloop (of op Marktplaats) Chico! Dan heb je voor een prikje weer een aantal leuke passende kledingstukken.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 10:29:48 #150
70532 loveli
N
pi_130979324
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:31 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Dubbel *O*!

Vraagje aan dames die in korte tijd veel gewicht verloren hebben: wanneer besluit je om nieuwe kleren te gaan kopen? Ik heb dat zo'n beetje alles afzakt ondertussen (inclusief mijn bh die vanmorgen opeens tot voorbij mn navel naar beneden zakte en nu op het strakste haakje moet), maar geen idee of ik binnenkort dit allemaal weer ga aankomen :P. En niet echt geld om binnen een maand wéér nieuwe kleren te kopen.
Zoals altijd met kleding - impulsief en in de uitverkoop :P

Ben je vooral op vakantie veel afgevallen? Dan zou ik er nog niet op rekenen dat er helemaal niks meer aan komt. Is het een gevolg van ritalin (kan me niet meer herinneren of je dat wel of niet gebruikte), dan is het misschien verstandig om extra in de gaten te houden hoe je eet.

De zomer is grotendeels voorbij, winter is toch vaak het seizoen dat je net wat aankomt, ik zou hooguit wat (herfst/winter)basics kopen en afwachten. En een goed passende BH ;)
crap in = crap out
pi_130980015
De kleding die ik droeg voordat ik besluit weer eens normaal te gaan doen was vooral rokjes (en legging / panty). Ik weigerde namelijk grotere kleding te kopen. Gelukkig ben ik weer in grotendeels van mijn kleding geslonken, maar rokjes en legging kan een beetje met je lichaam mee groeien! En qua shirt draag ik vaak iets wat beetje wijd hoort te zitten en dat kan dan ook wel redelijk meegroeien :+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130980059
O en gefeliciteerd voor prob en jeej voor de jurk *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130980070
Zo, eerste college van de dag erop. Toch lastig om om 8.15 engels te spreken voor een groep van 100 man. Of, eignelijk om om 8.15 te praten. Engels maakt niet zo veel uit.

Planning voor vandaag:
O: 3 boterhammen met hagelslag
S: 2 uur college geven
L: restje sobanoodels met aubergine en mango
T: yoghurt met muesli
D: ik denk zuurkoolstamppot met spekjes en worst
T: stukje chocola of beetje yoghurt ijs.
pi_130980570
Gefeliciteerd Prob!

Ik had zaterdag echt een topavond gehad :) Ik zou met 2 vrienden wat gaan eten bij mij thuis en dan de stad in gaan.
Ik werd vlak van te voren gebeld door 1 van die vrienden dat hij een koffiemachine had gekocht en die vroeg of ik even wou helpen sjouwen. Dat was ergens in het centrum. Dus ik kom daar aan in het centrum en toen stelde die voor om een biertje te gaan doen omdat we wat vroeg waren. Dan ben ik ook de moeilijkste niet. ;)
Komen we daar beneden in dat restaurant, zie ik ineens een groep mensen en ik denk verrek, dat zijn allemaal vrienden van me :) Ik dacht: hè wat doen die allemaal hier.. Hadden ze een surprise party voor me geregeld omdat ik afgestudeerd ben :D Echt supermooi!
Ik heb echt niks in de gaten gehad dat ze dit hadden geregeld. Dat was écht top, geweldig!
pi_130980660
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Zoals altijd met kleding - impulsief en in de uitverkoop :P

Ben je vooral op vakantie veel afgevallen? Dan zou ik er nog niet op rekenen dat er helemaal niks meer aan komt. Is het een gevolg van ritalin (kan me niet meer herinneren of je dat wel of niet gebruikte), dan is het misschien verstandig om extra in de gaten te houden hoe je eet.

De zomer is grotendeels voorbij, winter is toch vaak het seizoen dat je net wat aankomt, ik zou hooguit wat (herfst/winter)basics kopen en afwachten. En een goed passende BH ;)
:D.

Uhm het was 3 kg voor de vakantie (door dex + warm weer), 3 kg tijdens de vakantie (warm weer + warm eten) en nog bijna 1 kg na de vakantie (geen flauw idee waarom). Ik denk/hoop ook wel dat het over een paar weken weer beter gaat, maar dacht nu ook al wel genoeg te eten om op gewicht te blijven :+.

En in baggy hoodies zie je toch niet of ze 2 of 3 maten te groot zijn :+. Denk dat ik dan maar op jacht ga voor een passende spijkerbroek (deze kan nu uit zonder los te maken) en een bh.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130980699
Nog gefeliciteerd Prob!
Ja doei.
pi_130980709
Hebben jullie al gehoord over 'what does the fox say?'

Ik vind het hilarisch!
pi_130980794
Wat is deze? :D :')
Ja doei.
pi_130980824
mo-o-o-o-o-rse :')
Ja doei.
pi_130981182
Aww, wat supertof van je vrienden, 85!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130981475
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:14 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Prob!

Ik had zaterdag echt een topavond gehad :) Ik zou met 2 vrienden wat gaan eten bij mij thuis en dan de stad in gaan.
Ik werd vlak van te voren gebeld door 1 van die vrienden dat hij een koffiemachine had gekocht en die vroeg of ik even wou helpen sjouwen. Dat was ergens in het centrum. Dus ik kom daar aan in het centrum en toen stelde die voor om een biertje te gaan doen omdat we wat vroeg waren. Dan ben ik ook de moeilijkste niet. ;)
Komen we daar beneden in dat restaurant, zie ik ineens een groep mensen en ik denk verrek, dat zijn allemaal vrienden van me :) Ik dacht: hè wat doen die allemaal hier.. Hadden ze een surprise party voor me geregeld omdat ik afgestudeerd ben :D Echt supermooi!
Ik heb echt niks in de gaten gehad dat ze dit hadden geregeld. Dat was écht top, geweldig!
Wauw, wat leuk! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130981555
Nog gefeliciteerd Prob *O*

En leuke verrassing MC!

Ik ben nu 4-5 kg lichter dan in de winter, maar ik merk het niet echt aan m'n kleding. Al helpt het ook dat ik elke zomer ongeveer 4-5 kg lichter ben dan in de winter en m'n seizoensgarderobes daar ongetwijfeld op afgestemd zijn :)
pi_130982211
Prob nog gefeliciteerd *O*

Wat een leuke verrassing MC O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130983387
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:14 schreef the85mc het volgende:
Gefeliciteerd Prob!

Ik had zaterdag echt een topavond gehad :) Ik zou met 2 vrienden wat gaan eten bij mij thuis en dan de stad in gaan.
Ik werd vlak van te voren gebeld door 1 van die vrienden dat hij een koffiemachine had gekocht en die vroeg of ik even wou helpen sjouwen. Dat was ergens in het centrum. Dus ik kom daar aan in het centrum en toen stelde die voor om een biertje te gaan doen omdat we wat vroeg waren. Dan ben ik ook de moeilijkste niet. ;)
Komen we daar beneden in dat restaurant, zie ik ineens een groep mensen en ik denk verrek, dat zijn allemaal vrienden van me :) Ik dacht: hè wat doen die allemaal hier.. Hadden ze een surprise party voor me geregeld omdat ik afgestudeerd ben :D Echt supermooi!
Ik heb echt niks in de gaten gehad dat ze dit hadden geregeld. Dat was écht top, geweldig!
Wat leuk O+
Worry is a misuse of imagination
pi_130985535
gefeli Prob en 85!

En Lol@ Jagar. Opstaan deed hier vanochtend ook pijn, wakeuplight op standje leeslamp ingesteld gelaten dus werd ruw gewekt :')

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met 2 eitjes en groenten
T: kwark met pindakaas
L: gemengde salade met kip en dressing+ halve avocado
T: havermoutshake, whey, havermout, frambozen en chiazaad
S: rondje rennen
D: rijst, groente en vis
T: 1/2 bak kwark met 1/2 avocado
coma :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z Vroeg opstaan doet pijn ;(
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130987677
Nog gefeliciteerd, Prob!

En tof van je maten, Mc ^O^
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130988327
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:28 schreef V1z0R het volgende:
Nog gefeliciteerd, Prob!

En tof van je maten, Mc ^O^
Wat hij zegt! :)
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_130988498
Mijn lijstje is vandaag niet zo best, ik heb al 6 boterhammen gegeten en ik heb nog steeds honger. :') Morgen maar weer iets anders dan brood als lunch eten, kijken of dat beter gaat.

O: cruesli met magere melk
T: 2 sneetjes brood met grillworst
L: 2 sneetjes brood met kipsatésalade
T: 2 sneetjes brood met grillworst
T: appel, kiwi
B: 40 minuten fietsen
D: curry met kipfilet, kikkererwten en veel groente, met naanbrood
T: glas karnemelk met jus d'orange
T: wijntje
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_130988954
Lijstje:
O: 300 gr kwark, 1 banaan, handje rozijntjes, havermout
L: spinaziesalade met komkommer, tomaat, croutons, feta, paprika, tomaatjes. pistoletje met roomboter
T: boterham pindakaas
S: uurtje bootcamp
D: ? nog geen idee!
pi_130992372
Hopelijk regent het daar minder dan hier Anna! :D

Ik had bedacht dat ik mijn bed ging verven.
En nu ligt de inhoud van mijn kast in een andere kamer, ligt mijn bed uit elkaar, heb ik de gordijnen gewassen, het plafond gewit, ben ik de buitenkant en de binnenkant van mn kast aan het verven en moet ik de muren ook nog doen. Owja, en mn bed In delen) heeft een andere kleur.
Vanavond maar op de bank slapen denk ik. :D

Best vermoeiend die goede ideen die ik soms heb. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130993935
Ik twijfel om een boot kopen.. Er zit wel enkele duizenden euros marge op. Klinkt als een perfect aanbod, alleen die boot staat in Oostenrijk..
Dus ja, dat is niet echt om de hoek. Nu kan ik waarschijnlijk wel blijven crashen bij een vriend van me in Munchen, dat scheelt dan nog wel. Maar als ie tegenvalt heb ik voor niks een tering eind gereden. Nog eens even over na denken.
pi_130994147
Lijstje

O: kwark/vla met muesli
T: boterham achterham, banaan
L: 2 boterhammen pindakaas, appel
T: mini milky way, mineola
S: 6,12 km hardgelopen (in 36:10)
D: kip met pesto en pijnboompitjes uit de oven, broccoli
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 18:55:01 #173
70532 loveli
N
pi_130994422
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef the85mc het volgende:
Ik twijfel om een boot kopen.. Er zit wel enkele duizenden euros marge op. Klinkt als een perfect aanbod, alleen die boot staat in Oostenrijk..
Dus ja, dat is niet echt om de hoek. Nu kan ik waarschijnlijk wel blijven crashen bij een vriend van me in Munchen, dat scheelt dan nog wel. Maar als ie tegenvalt heb ik voor niks een tering eind gereden. Nog eens even over na denken.
Enkeltje Transavia naar Innsbruck en met de boot/liftend terug?
crap in = crap out
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 18:56:33 #174
70532 loveli
N
pi_130994483
Hoewel... een boot zal ook wel aardig wat verbruiken :')
crap in = crap out
pi_130994772
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:56 schreef loveli het volgende:
Hoewel... een boot zal ook wel aardig wat verbruiken :')
Het is een boot op een trailer he. Bootje van net geen 5 meter. Ik denk niet dat ze die als handbagage zien ;)
Ik moet er nog even goed over nadenken of ik dat wil doen.
  maandag 9 september 2013 @ 19:03:11 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130994788
Vaar'n vaar'n vaar'n auf der Autobahn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 19:28:12 #177
70532 loveli
N
pi_130995964
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is een boot op een trailer he. Bootje van net geen 5 meter. Ik denk niet dat ze die als handbagage zien ;)
Ik moet er nog even goed over nadenken of ik dat wil doen.
Dan nog zou ik eerst als het een beetje te OV-en is met het vliegtuig een el cheapo retourtje te boeken om te kijken of het wat is.
crap in = crap out
pi_130996500
Dat kan niet uit, die boot staat niet op de luchthaven/station ofzo. Dus moet ik vliegtuig, trein taxi nemen.
Plus dat ik op 3/4 tank diesel daar wel heen rij. Is meer probleem om zo lang achter elkaar te rijden.
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 19:43:46 #179
70532 loveli
N
pi_130996662
Oh diesel :9 Ik zeg: vakantie! Heenweg door het Zwarte Woud, terug langs München. Je afstuderen goed vieren.
crap in = crap out
  maandag 9 september 2013 @ 20:15:03 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130998263
dAt is wel vrij veel brood Mini.. Had je de naan dan niet beter kunnen laten liggen en nog wat extra groente kunnen nemen?

GB, goed gelopen zeg! Mooi lijstje ook

De mijne:
4.45: kwark en vla
7.00: 200 gram wortelen
10:00: halve komkommer, cup a soup snert, halve paprika, stukj eigengebakken appeltaart met slagroom
12.00: 3 boterhammen, met roomkaas, witvis, tomaat. halve paprika, kom minestronesoep met pasta, beker melk
14:00: appel, nectarine, sinaasappel
auto 10 dropjes
saai iets: bonbon, plak grilworst, plak leverworst, flesje bier
19.30: veul broccoli met tomaat, verse rode bieten met ui, azijn en suiker, gekookte aardappelen, stoofvlees met van alles uit de vriezer vandaan getoverd
STraks misschien nog wat popcorn
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130998370
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 17:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hopelijk regent het daar minder dan hier Anna! :D

Ik had bedacht dat ik mijn bed ging verven.
En nu ligt de inhoud van mijn kast in een andere kamer, ligt mijn bed uit elkaar, heb ik de gordijnen gewassen, het plafond gewit, ben ik de buitenkant en de binnenkant van mn kast aan het verven en moet ik de muren ook nog doen. Owja, en mn bed In delen) heeft een andere kleur.
Vanavond maar op de bank slapen denk ik. :D

Best vermoeiend die goede ideen die ik soms heb. >:O
We hadden precies een droog uurtje! /karma

Wow, jij hebt veel gevurfd! Productief dagje ;)
pi_130998404
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:43 schreef loveli het volgende:
Oh diesel :9 Ik zeg: vakantie! Heenweg door het Zwarte Woud, terug langs München. Je afstuderen goed vieren.
^^
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
dAt is wel vrij veel brood Mini.. Had je de naan dan niet beter kunnen laten liggen en nog wat extra groente kunnen nemen?

GB, goed gelopen zeg! Mooi lijstje ook

De mijne:
4.45: kwark en vla
7.00: 200 gram wortelen
10:00: halve komkommer, cup a soup snert, halve paprika, stukj eigengebakken appeltaart met slagroom
12.00: 3 boterhammen, met roomkaas, witvis, tomaat. halve paprika, kom minestronesoep met pasta, beker melk
14:00: appel, nectarine, sinaasappel
auto 10 dropjes
saai iets: bonbon, plak grilworst, plak leverworst, flesje bier
19.30: veul broccoli met tomaat, verse rode bieten met ui, azijn en suiker, gekookte aardappelen, stoofvlees met van alles uit de vriezer vandaan getoverd
STraks misschien nog wat popcorn
Thanks! O+ En mooie Uniek-lijst weer! ^O^ Hoe gaat het nu met je gewicht, paar maanden geleden was je wat aan de lichte kant, toch?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130998433
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef anna82 het volgende:

[..]

We hadden precies een droog uurtje! /karma

Wow, jij hebt veel gevurfd! Productief dagje ;)
Ik had ook geen regen idd! :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130998458
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:43 schreef the85mc het volgende:
Ik twijfel om een boot kopen.. Er zit wel enkele duizenden euros marge op. Klinkt als een perfect aanbod, alleen die boot staat in Oostenrijk..
Dus ja, dat is niet echt om de hoek. Nu kan ik waarschijnlijk wel blijven crashen bij een vriend van me in Munchen, dat scheelt dan nog wel. Maar als ie tegenvalt heb ik voor niks een tering eind gereden. Nog eens even over na denken.
Ik zeg doen! You only live twice!
pi_130998529
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef _aurum_ het volgende:
gefeli Prob en 85!

En Lol@ Jagar. Opstaan deed hier vanochtend ook pijn, wakeuplight op standje leeslamp ingesteld gelaten dus werd ruw gewekt :')

Lijstje voor vandaag:

O: omelet met 2 eitjes en groenten
T: kwark met pindakaas
L: gemengde salade met kip en dressing+ halve avocado
T: havermoutshake, whey, havermout, frambozen en chiazaad
S: rondje rennen
D: rijst, groente en vis
T: 1/2 bak kwark met 1/2 avocado
coma :z :Z :z :Z :z :Z :z :Z Vroeg opstaan doet pijn ;(
_O_ (Al vraag ik me wel af of je die avocado dóór de kwark doet en zo ja, of dat lekker is :P )
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:57 schreef Mini. het volgende:
Mijn lijstje is vandaag niet zo best, ik heb al 6 boterhammen gegeten en ik heb nog steeds honger. :') Morgen maar weer iets anders dan brood als lunch eten, kijken of dat beter gaat.

O: cruesli met magere melk
T: 2 sneetjes brood met grillworst
L: 2 sneetjes brood met kipsatésalade
T: 2 sneetjes brood met grillworst
T: appel, kiwi
B: 40 minuten fietsen
D: curry met kipfilet, kikkererwten en veel groente, met naanbrood
T: glas karnemelk met jus d'orange
T: wijntje
Ik vind het vrij veel inderdaad. Zou sowieso een ander ontbijt nemen, misschien was dat wel de basis van je hongerige dag vandaag. Suikers + een beetje melk houdt je niet lang verzadigd, denk ik?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130998551
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:15 schreef uniekhoorn het volgende:
dAt is wel vrij veel brood Mini.. Had je de naan dan niet beter kunnen laten liggen en nog wat extra groente kunnen nemen?
Uiteindelijk heb ik niet zoveel naan gehad, dus het viel mee. :)
Ik wil het ook niet te streng doen allemaal, ik vind het al heel wat om als het tegenvalt toch nog gezonde keuzes te maken, en volgens mij is dat vandaag nog redelijk gelukt dus al met al ben ik best tevreden!

Jouw lijst is echt weer een Uniek-lijst. :D Mooi!
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 9 september 2013 @ 20:21:58 #187
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130998603
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 20:18 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik zeg doen! You only live twice!
Ik zeg ook doen...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130998845
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik vind het vrij veel inderdaad. Zou sowieso een ander ontbijt nemen, misschien was dat wel de basis van je hongerige dag vandaag. Suikers + een beetje melk houdt je niet lang verzadigd, denk ik?
Hm ja, nu je het zegt, dat zou wel kunnen! Soms als ik cruesli eet is er ook niks aan de hand, dus dan denk je er niet zo bij na, maar het kan er natuurlijk toch wel door komen. Nu was dit alles wat er bij vriendje in huis was, maar als het op is kan ik daar wel weer havermout neerzetten. :)
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 9 september 2013 @ 20:27:47 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130998916
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130998983
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef Mini. het volgende:

[..]

Hm ja, nu je het zegt, dat zou wel kunnen! Soms als ik cruesli eet is er ook niks aan de hand, dus dan denk je er niet zo bij na, maar het kan er natuurlijk toch wel door komen. Nu was dit alles wat er bij vriendje in huis was, maar als het op is kan ik daar wel weer havermout neerzetten. :)
Misschien als je het met kwark had gegeten was het al beter gevallen. Maar havermout is sowieso mega vullend op de ochtend (oké, behalve voor XM dan :P ;( )
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130998997
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  maandag 9 september 2013 @ 20:37:43 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130999445
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:17 schreef Goodbye het volgende:

[..]

^^

[..]

Thanks! O+ En mooie Uniek-lijst weer! ^O^ Hoe gaat het nu met je gewicht, paar maanden geleden was je wat aan de lichte kant, toch?
Graag gedaan, is toch?

Ik mag nog steeds vechtsport beoefenen in het vederlicht klasse :')

Henk, jij bent gek O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130999455
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien als je het met kwark had gegeten was het al beter gevallen. Maar havermout is sowieso mega vullend op de ochtend (oké, behalve voor XM dan :P ;( )
Dat doe ik ook liever, maar het is me te lastig om ook nog een open pak yoghurt bij hem thuis te hebben staan terwijl ik daar maar twee dagen per week ben. Hij ontbijt zelf met melk, dus dat is er altijd wel.
Zuivelpakkenlogistiek, wat een first world problems. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
  maandag 9 september 2013 @ 20:39:52 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130999559
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Misschien als je het met kwark had gegeten was het al beter gevallen. Maar havermout is sowieso mega vullend op de ochtend (oké, behalve voor XM dan :P ;( )
Ja man, zo zonde ;(.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130999960
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:37 schreef Mini. het volgende:

[..]

Dat doe ik ook liever, maar het is me te lastig om ook nog een open pak yoghurt bij hem thuis te hebben staan terwijl ik daar maar twee dagen per week ben. Hij ontbijt zelf met melk, dus dat is er altijd wel.
Zuivelpakkenlogistiek, wat een first world problems. :P
Je hebt ook halve literpakjes :) En met een bak kwark doe je ook 2 keer..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 9 september 2013 @ 21:01:09 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131000820
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je hebt ook halve literpakjes :) En met een bak kwark doe je ook 2 keer..
Ook maar yoghurt blijft makkelik 3 weken gekoeld goed. Gebeurd compleet niks mee

Moest nodig naar de wc.... het rook naar bramen :D (sorry :@ )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131000923
Ik ben dan wel gek Uniek, maar ik heb morgen wel een toffe slaapkamer. O+

Ook tof: mijn verstandelijk gehandicapten gingen gewoon mee wandelen in de regen. En mijn kaplaarzen zijn waterdicht. Ook best prettig. *O*
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131001011
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:20 schreef Goodbye het volgende:

[..]

_O_ (Al vraag ik me wel af of je die avocado dóór de kwark doet en zo ja, of dat lekker is :P )
Ik snijd 'm in blokjes en gooi het inderdaad in de kwark, doe er z&p bij en limoensap bij...even doorroeren en eten maar.

Ik vind het best lekker, is een beetje hartig :9

Ik kan tevens melden dat het erg nat is buiten, maar ik heb wel mijn kont van de bank gesleept en 5+ km gelopen *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131001029
Oh en goed bezig Henk!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131001518
Respect voor de buitensporters vandaag! :D
Niet te veel plassen meegepikt Aurum, of kun je daar wel tegen na de modder van zaterdag? :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131002103
Mc, wat ontzettend tof van je vrienden! O+

Had ik al gezegd dat ik de foto's van de drekrees geweldig vind? Vooral die Lara Croft foto ;) :+

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:19 schreef Jagärtrut het volgende:
Hebben jullie al gehoord over 'what does the fox say?'

Ik vind het hilarisch!
:D _O-

Prob, nog gefeli! *O*
pi_131002546
Waar zijn de foto's van de Drekrees eigenlijk te vinden?
pi_131002647
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Respect voor de buitensporters vandaag! :D
Niet te veel plassen meegepikt Aurum, of kun je daar wel tegen na de modder van zaterdag? :P
Waar het mogelijk was om de plassen heen, maar af en toe verkeerd inschatten en er net in eindigen was resulteert in natte voet :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131004896
ohai :W... door rugblessure mag ik waarschijnlijk 4 weken niet echt sporten dus weer even op mijn eten letten. Lekker weer. Alles goed hier?

[ Bericht 9% gewijzigd door Perruche op 09-09-2013 22:21:06 ]
pi_131006397
Is de drekrees al geweest?
Ah, balen parkietje. Weet je waar t door komt? Verkeerde houding ofzo?

En ik ga die boot denk ik toch niet kopen. Het is nu geen goede tijd om een boot te verkopen en dan heb ik mijn geld een half jaar 'vast' zitten in een boot. En ik wil eigenlijk ook nog wel op vakantie deze winter. Dus toch maar niet doen.
pi_131006617
@mc nee gevallen... :') kansloos +10 maar goed.

Jammer van je boot :P
pi_131007302
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:43 schreef Perruche het volgende:
@mc nee gevallen... :') kansloos +10 maar goed.
Te veel gedronken? :P
Nee, vervelend zeg! Hopelijk trekt t snel bij!
  Vis een optie? maandag 9 september 2013 @ 23:00:29 #208
70532 loveli
N
pi_131007567
Soms moet je een spierinkje uit gooien om een kabeljauw boot te vangen.
crap in = crap out
pi_131007580
Als je de middelen hebt zou ik het gewoon doen, Mc! :Y Heck, ik baal nog steeds dat ik niet volledig heb genoten van m'n studenten tijd. Mja, achteraf schijt je een koe in de bek. :P
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef anna82 het volgende:
Waar zijn de foto's van de Drekrees eigenlijk te vinden?
Op Greys' d'r FB waren er een paar. Tenminste die ik gezien heb.

Vond 'r eentje heel grappig waar de rest elkaar allemaal helpt en zo'n ene gast tot z'n kin in de blubber zit. Hulpeloosheid straalt uit z'n ogen :D :+ :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131009245
Nog gefeli Prob! :*

Ik ben terug uit Rome en het was een fijn weekend! Veel gelopen, veel gezien, lekker gegeten en het was prachtig weer. Ik kan er weer tegen.

Tot zondag. Want dan ga ik naar Zuid Frankrijk. :P

Mijn lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
L: tartaartje met gebakken ui, tomaat, sla en komkommerknoflookmayo
T: kippenvleugels
T: wodka
D: bloemkoolpuree, courgette, sperziebonen, zelfgemaakte tomatensaus en twee gepocheerde eieren
  maandag 9 september 2013 @ 23:56:44 #211
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131010221
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 23:32 schreef conleche het volgende:
Nog gefeli Prob! :*

Ik ben terug uit Rome en het was een fijn weekend! Veel gelopen, veel gezien, lekker gegeten en het was prachtig weer. Ik kan er weer tegen.

Tot zondag. Want dan ga ik naar Zuid Frankrijk. :P

Mijn lijstje:

O: 2 gekookte eitjes
L: tartaartje met gebakken ui, tomaat, sla en komkommerknoflookmayo
T: kippenvleugels
T: wodka
D: bloemkoolpuree, courgette, sperziebonen, zelfgemaakte tomatensaus en twee gepocheerde eieren
Vervelend allemaal...
Eten O+
Zelf zou ik het fruit missen maar voor de rest doe ik met je mee O+

Ja Prob, van harte gefelicitteerd :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131013056
Mogge.
Het was een Slechte nacht.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_131013274
Dat de dag dan maar mooi zal zijn
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_131013298
Mogge!
Wat naar sigme. Succes met de dag.
pi_131013465
Lang leve oordoppen, anders had ik vannacht niet geslapen O+ .

O: kwark met vla en muesli
B: 10 min fietsen in de stromende regen }:|
T: boterham pure chocopasta, banaan
L: 2 boterhammen gelderse worst
T: mineola, appel
B: 10 min fietsen
D: chili con carne
S: fitness - KT + wat cardio warming-up/cooling down
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131014249
Ik werd om 6 uur wakker van het brandalarm. Chill wel
Worry is a misuse of imagination
pi_131014257
Planning voor vandaag:
O: kwark, vla, havermout, perzik
B: kast schuren
T: koffie verkeerd
B: kast verven
L: 2 geroosterde boterhammen met kaas
B: muren verven, buitenkant kast verven
T: koffie verkeerd, boekweit/havermout/ei/banaan/melk/lijnzaad pannenkoek met appel en een lik dulce de leche
B: bed in elkaar zetten, kast inruimen
D: geen idee
S: nieuw schema in de sportschool. Alhoewel ik dat misschien nog even een dag uitstel. Hangt er vanaf hoe laat mijn slaapkamer klaar is. Wil vanavond erg graag weer in mn bed slapen. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131014825
Succes Henk! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131014841
Voeg daar nog een keer het plafond witten aan toe. }:|
Ik ben niet bepaald neurotisch, maar het ziet er nou niet bepaald strak uit. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131014865
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:17 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Voeg daar nog een keer het plafond witten aan toe. }:|
Ik ben niet bepaald neurotisch, maar het ziet er nou niet bepaald strak uit. :D
Herkenbaar :D :'( :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131014896
Slaap klote de laatste dagen. Ben dood- en doodmoe :o :O :z Denk dat het de spanningen zijn van he afstuderen/wachten op commentaar voor de laatste revisies. En over 20 dagen begin ik gewoon al met promoveren. Onwerkelijk.

Lijst:

O: 2 verse volkoren/granen boterhammen met hagelslag (Puh, :6)
T: banaan
B: slaapkamermuur afplakken/verven
L: omelet van 3 eieren met champignons en creme fraiche
T: smoothie (bosvruchten, pindakaas, yoghurt)
(S: hardlopen, klein rondje van 5 á 6km ofzo)
D: volkorenpasta met saus van gegrilde tomaat/paprika/ui/knoflook met kip en geraspte kaas

Hardlopen kijk ik nog even aan. Even zien hoe ik me voel. Meestal in de loop van de dag wel energieker, ook na slechte nacht, maar aangezien het nu een opeenstapeling aan het worden is pin ik me er nog even niet op vast.
Ja doei.
pi_131014981
5 à 6 km een klein rondje noemen, tssk :6 .

Sterkte de komende dagen, je lijstje vind ik er prima uit zien, zélfs met de hagelslag. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131015266
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:37 schreef Goodbye het volgende:
Lang leve oordoppen, anders had ik vannacht niet geslapen O+ .

O: kwark met vla en muesli
B: 10 min fietsen in de stromende regen }:|
T: boterham pure chocopasta, banaan
L: 2 boterhammen gelderse worst
T: mineola, appel
B: 10 min fietsen
D: chili con carne
S: fitness - KT + wat cardio warming-up/cooling down
Heb je een snurker in bed GB? :) Beetje jammer van de stromende regen, ik had vanochtend gelukkig weer een droog momentum.

Succes voor de klussers ^O^
pi_131015350
Jij hebt ook een net lijstje, GB!

Die van mij:
O: 3 boterhammen met hagelslag.
T: smoothie met yoghurt, frambozen en havermout?
L: worstje, gekookt ei, iets van groente?
T: ?
D: gegrilde aubergine en haloumni met geroosterde aardappels
B: ik denk een half uur wandelen ofzo.

Verder heb ik gister heel decadent een hotel geboekt om een tripje naar Nederland over 2 weken wat aangenamer te maken. Ik merk dat steeds bij vrienden op de bank slapen me veel te veel stresst, en nu kom ik na een dag lesgeven in NL aan 's avonds laat en moet de volgende dag naar een bruiloft. Dus, relaxt slapen en dan ontspannen naar de bruiloft klonk erg goed. En voor 55 euro een 4 sterren hotel in Amsterdam gescoord, ook blij mee!
pi_131015387
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:42 schreef anna82 het volgende:

[..]

Heb je een snurker in bed GB? :) Beetje jammer van de stromende regen, ik had vanochtend gelukkig weer een droog momentum.

Succes voor de klussers ^O^
Nee, die snurkt alleen als 'ie verkouden is. *; Maar ze zijn pal naast mijn straat een rotonde aan het aanleggen 24/7 :') . Met een beetje mazzel volgende week woensdag klaar. En vandaar ook de extra beweging van 10 min. fietsen, de bushalte is ook afgesloten.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131015392
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:37 schreef Goodbye het volgende:
Lang leve oordoppen, anders had ik vannacht niet geslapen O+ .

O: kwark met vla en muesli
B: 10 min fietsen in de stromende regen }:|
T: boterham pure chocopasta, banaan
L: 2 boterhammen gelderse worst
T: mineola, appel
B: 10 min fietsen
D: chili con carne
S: fitness - KT + wat cardio warming-up/cooling down
Gelderse worst!

Chilli Con Carne! :9 DarkElf had een lekker (zoutarm) recept hiervoor, binnenkort maar weer 's maken. Dat kan dan ook mooi in de vriezer in porties.

Lekker en goed lijstje ook!
Ja doei.
pi_131015404
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Jij hebt ook een net lijstje, GB!

Die van mij:
O: 3 boterhammen met hagelslag.
T: smoothie met yoghurt, frambozen en havermout?
L: worstje, gekookt ei, iets van groente?
T: ?
D: gegrilde aubergine en haloumni met geroosterde aardappels
B: ik denk een half uur wandelen ofzo.

Verder heb ik gister heel decadent een hotel geboekt om een tripje naar Nederland over 2 weken wat aangenamer te maken. Ik merk dat steeds bij vrienden op de bank slapen me veel te veel stresst, en nu kom ik na een dag lesgeven in NL aan 's avonds laat en moet de volgende dag naar een bruiloft. Dus, relaxt slapen en dan ontspannen naar de bruiloft klonk erg goed. En voor 55 euro een 4 sterren hotel in Amsterdam gescoord, ook blij mee!
Goed geregeld! En mooi lijstje, misschien 's middags nog wat fruit?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131015405
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nee, die snurkt alleen als 'ie verkouden is. *; Maar ze zijn pal naast mijn straat een rotonde aan het aanleggen 24/7 :') . Met een beetje mazzel volgende week woensdag klaar. En vandaar ook de extra beweging van 10 min. fietsen, de bushalte is ook afgesloten.
Oh.. fijn... ;( :z :O
Ja doei.
pi_131015418
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder heb ik gister heel decadent een hotel geboekt om een tripje naar Nederland over 2 weken wat aangenamer te maken. Ik merk dat steeds bij vrienden op de bank slapen me veel te veel stresst, en nu kom ik na een dag lesgeven in NL aan 's avonds laat en moet de volgende dag naar een bruiloft. Dus, relaxt slapen en dan ontspannen naar de bruiloft klonk erg goed. En voor 55 euro een 4 sterren hotel in Amsterdam gescoord, ook blij mee!
Zo herkenbaar!! Gewoon je eigen plekje om even terug te trekken, en niet constant 'moeten socializen'.
Ja doei.
pi_131015469
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zo herkenbaar!! Gewoon je eigen plekje om even terug te trekken, en niet constant 'moeten socializen'.
ja, wat dat betreft is het echt lastig dat m'n ouders zo in een uithoek wonen. Want daar zou ik thuis kunnen komen en op de bank kunnen gaan zitten en niets meer hoeven. Met vrienden moet je altijd bijpraten, en dat kost soms veel energie.

En ik kijk nu al uit naar het ontbijtbuffet!
pi_131015490
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

ja, wat dat betreft is het echt lastig dat m'n ouders zo in een uithoek wonen. Want daar zou ik thuis kunnen komen en op de bank kunnen gaan zitten en niets meer hoeven. Met vrienden moet je altijd bijpraten, en dat kost soms veel energie.

En ik kijk nu al uit naar het ontbijtbuffet!
Je gaat een uniekje doen? :D

En ook bij familie vind ik 't altijd nog wel 'druk', maar onze normale avonden bestaan dan ook gewoon uit heel veel ons eigen ding doen en niet constant praten, en series kijken of wat dan ook. /autist :@
Ja doei.
pi_131015911
Morgen! Ik heb allemaal vrij drukke vrienden dus voor een avondje rust hoef ik het niet te doen. Avondje rust vind ik het lekkerst gewoon even helemaal niks of een stukje fietsen.
Ik wilde vandaag eigenlijk een nieuwe route in het bos gaan doen, maar ik denk dat het toch maar sportschool wordt. Hopelijk wordt het dit weekend beter weer, want dan ga ik met wat vrienden met de boot weg. En in de regen is daar niet zoveel aan.
Ik heb toch nog op die boot geboden haha, ben nu hoogste bieder, loopt over een dagje af. Ben benieuwd wat daar van komt. Het is toch wel verder dan ik dacht. Ik dacht 800 km, is 950. Op zich is dat ook met trailer wel te doen.

Lijstje voor vandaag:
O 2 bth 30 kaas, beker melk
t 2 gekookte eitjes
t banaan
L 4 bth kip, pindakaas
S: KT in sportschool
t banaan
t 200 gram tomaten met blikje tonijn
D wat rijst (100 gram) met veel wokgroenten en kip, ik denk iets van szechuan of ajam pedis ofzo, wat vruchtenyoghurt na (200 gram)
t denk wat kleine hapjes, stuk of 5 toastjes met brie/filet americain ofzo
t 500 gram kwark met blauwe bessen

Iemand tips/comments? Ik wil redelijk veel eiwit eten ivm krachttraining. Ik merk dat als ik dat doe en veel drink dat ik nauwelijks spierpijn meer heb en ik veel vaker kan trainen.
pi_131016365
Vergeet je paspoort niet ^O^

Oh en over je cable pulley rows (nam aan dat dat de was waar je maxte), heb je die al eens gedaan met dropsets of supersets? Combinatie van de twee is vaak helemaal killing.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131016560
Nee, was back extensions, dus lage rugspier. Ik doe dat nu niet meer met apparaat maar met een schijfgewicht op een soort bankje waarop je voorover buigt. Voelt veel effectiever dan dat apparaat omdat je vanzelf ook je benen en billen aanspant om balans te houden.
Ik zit qua leg extension ook al bijna op de max van dat apparaat.. Ik ging laatst niet zo hard vooruit, maar nu gaat t ineens als een malle.
  dinsdag 10 september 2013 @ 10:52:58 #235
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_131016711
Ohai! Gisteren dansjes gedaan, was leuk O+

Nu met fleecetrui en fleecedekentje op de bank :') Thuiswerken O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 10:56:55 #236
70532 loveli
N
pi_131016808
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:16 schreef the85mc het volgende:
Morgen! Ik heb allemaal vrij drukke vrienden dus voor een avondje rust hoef ik het niet te doen. Avondje rust vind ik het lekkerst gewoon even helemaal niks of een stukje fietsen.
Ik wilde vandaag eigenlijk een nieuwe route in het bos gaan doen, maar ik denk dat het toch maar sportschool wordt. Hopelijk wordt het dit weekend beter weer, want dan ga ik met wat vrienden met de boot weg. En in de regen is daar niet zoveel aan.
Ik heb toch nog op die boot geboden haha, ben nu hoogste bieder, loopt over een dagje af. Ben benieuwd wat daar van komt. Het is toch wel verder dan ik dacht. Ik dacht 800 km, is 950. Op zich is dat ook met trailer wel te doen.

Lijstje voor vandaag:
O 2 bth 30 kaas, beker melk
t 2 gekookte eitjes
t banaan
L 4 bth kip, pindakaas
S: KT in sportschool
t banaan
t 200 gram tomaten met blikje tonijn
D wat rijst (100 gram) met veel wokgroenten en kip, ik denk iets van szechuan of ajam pedis ofzo, wat vruchtenyoghurt na (200 gram)
t denk wat kleine hapjes, stuk of 5 toastjes met brie/filet americain ofzo
t 500 gram kwark met blauwe bessen

Iemand tips/comments? Ik wil redelijk veel eiwit eten ivm krachttraining. Ik merk dat als ik dat doe en veel drink dat ik nauwelijks spierpijn meer heb en ik veel vaker kan trainen.
Wat je zou kunnen doen is de kwark of de tonijn voor het sporten nemen ipv erna.
crap in = crap out
pi_131016822
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:46 schreef the85mc het volgende:
Nee, was back extensions, dus lage rugspier. Ik doe dat nu niet meer met apparaat maar met een schijfgewicht op een soort bankje waarop je voorover buigt. Voelt veel effectiever dan dat apparaat omdat je vanzelf ook je benen en billen aanspant om balans te houden.
Ik zit qua leg extension ook al bijna op de max van dat apparaat.. Ik ging laatst niet zo hard vooruit, maar nu gaat t ineens als een malle.
Ah, ja is zelfde als met ab crunch machine, die doe je snel op max. Maar met 20kg plate op je borst en dan decline ab bench doen dan voel je 'm wel goed :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131016906
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:16 schreef the85mc het volgende:
Iemand tips/comments? Ik wil redelijk veel eiwit eten ivm krachttraining. Ik merk dat als ik dat doe en veel drink dat ik nauwelijks spierpijn meer heb en ik veel vaker kan trainen.
Waarom gebruik je dan op die dagen geen eiwit shakes? Dat werkte bij mij altijd erg goed.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131016935
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:56 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat je zou kunnen doen is de kwark of de tonijn voor het sporten nemen ipv erna.
Goeie! Ik deed laatst klein beetje kwark voor training, iets van 150-200 gram en de rest vlak voor ik ga slapen.
pi_131016949
Ook maar weer eens een lijstje

O: turkse yoghurt 10% vet
T: koffie 2x :+
L: carpaccio met truffelolie & sla en een (zacht) gekookt eitje.
T: hummus + komkommer en tomaat
D: hamburger en sla met kaas, tomaat, ei, appel, paprika, rode ui + dressing
T: handje nootjes.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131017096
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:00 schreef Skoap het volgende:

[..]

Waarom gebruik je dan op die dagen geen eiwit shakes? Dat werkte bij mij altijd erg goed.
eiwitshakes.. Hmm ik weet t niet zo goed. Misschien geheel onterecht, maar ik vind shakes eten beetje raar, ik wil liever echt kunnen zien wat ik eet.
Ik las net wat over dat je het sneller opneemt.. Tsja, misschien toch maar eens proberen. De tuinen verkoopt dat ook toch?
pi_131017179
De tuinen is wel vreselijk duur... Online koop je 2x zoveel voor dezelfde prijs.
2e gratis zie ik net :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131017313
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:07 schreef the85mc het volgende:

[..]

eiwitshakes.. Hmm ik weet t niet zo goed. Misschien geheel onterecht, maar ik vind shakes eten beetje raar, ik wil liever echt kunnen zien wat ik eet.
Ik las net wat over dat je het sneller opneemt.. Tsja, misschien toch maar eens proberen. De tuinen verkoopt dat ook toch?
Yep!
Ik zie het ook echt niet als vervanging van mijn normale eten! Ik gebruikte het ook alleen op dagen dat ik aan krachttraining deed.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_131017380
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:17 schreef Skoap het volgende:

[..]

Yep!
Ik zie het ook echt niet als vervanging van mijn normale eten! Ik gebruikte het ook alleen op dagen dat ik aan krachttraining deed.
Ja misschien wel een goede, ik eet nu tonijn op water na training voor de pure eiwitten. Ik vond eerst die potten best duur, maar tonijn is ook niet gratis ;) Zeker als je bedenkt dat er maar zo'n 30 gram puur eiwit in zo'n blikje tonijn zit.

Ik zal eens even in het BB topic vragen waar die whey halen.
pi_131017602
Planning:

O: 2 bth pindakaas
T: banaan
L: 2 bth, bak groente/salade, gekookt ei
D: 2 bth, vegaburger, nog iets van groente
S: hardlopen, ~45 minuten
T: grote bak kwark met bessen


Beetje veel brood vandaag, maar was vanmorgen misselijk, en kwark valt dan meestal niet zo lekker. Ik moet nog even kijken wat ik voor groente bij mijn D kan doen, misschien een paprika ofzo.
Everything which is not impossible, will eventually happen
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 11:36:39 #246
70532 loveli
N
pi_131017877
Eiwitten benut je toch het meest effectief een uur voor tot een half uur na trainen? Is ook afhankelijk van het soort eiwit.

Corrigeer me als ik ernaast zit.
crap in = crap out
pi_131017983
Yup, maar ook vlak voor het slapen is een goede keuze maar dan beter een langzamere variant dan wei.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_131018387
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:

Verder heb ik gister heel decadent een hotel geboekt om een tripje naar Nederland over 2 weken wat aangenamer te maken. Ik merk dat steeds bij vrienden op de bank slapen me veel te veel stresst, en nu kom ik na een dag lesgeven in NL aan 's avonds laat en moet de volgende dag naar een bruiloft. Dus, relaxt slapen en dan ontspannen naar de bruiloft klonk erg goed. En voor 55 euro een 4 sterren hotel in Amsterdam gescoord, ook blij mee!
Herkenbaar hoor! Niks mis met op jezelf passen. :)

Meteen maar mijn lijstje van vandaag:
O: yoghurt met muesli, noten en rozijnen
L: andere helft van de curry van gisteravond met een stuk naan
T: fruit, misschien nog een boterham
B: 40 minuten fietsen
D: uit eten bij de Italiaan, ik ga proberen om het een beetje netjes te houden
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_131018434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:46 schreef Jagärtrut het volgende:
Verder heb ik gister heel decadent een hotel geboekt om een tripje naar Nederland over 2 weken wat aangenamer te maken. Ik merk dat steeds bij vrienden op de bank slapen me veel te veel stresst, en nu kom ik na een dag lesgeven in NL aan 's avonds laat en moet de volgende dag naar een bruiloft. Dus, relaxt slapen en dan ontspannen naar de bruiloft klonk erg goed. En voor 55 euro een 4 sterren hotel in Amsterdam gescoord, ook blij mee!
Wanneer ben je in NL? Ik heb nog een boek voor je liggen namelijk. :P

Verfupdate: ik lig op schema! B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131018661
Je kan beter snel opneembare eiwitten rond je training eten en langzame voor het slapen gaan :Y

Ik wil nog niet wennen aan het werkritme :P Vanmorgen ging de wekker en ik had er gewoon doorheen geslapen als lief me niet wakker had gemaakt :+
Morgen weer een nieuwe kans *O*

Lijstje voor vandaag:

O: omelet van 3 eieren
T: 1/2 bak kwark met zonnebloempasta
L: gemengde salade met sla, kip, avocado, tomaat, paprika en komkommer
T: havermoutshake; chiazaad, havermout, whey en framboosjes
S: rondje fitness
D: soba noodles met groenten en le fishies
T: 1/2 bak kwark en 1/2 avocado.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 12:46:04 #251
70532 loveli
N
pi_131019714
Bollocks wat een baggerweer.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 13:03:57 #252
70532 loveli
N
pi_131020150
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:08 schreef _aurum_ het volgende:
soba noodles
Eerste gedachte: noodles :r

Na googelen: boekweitnoodles, interessant. Is dat lekker?
crap in = crap out
pi_131020278
Lijstje:
O: 2 spiegeleitjes met ham en dun gesneden uienringen
L: tartaartje met mayo
T: mozzarella, tomaat, basilicum, ui, olijfolie en balsamico-azijn
T; wodka, olijven
D: gemarineerde en gegrilde kipdijfilet, bloemkoolpuree, courgette, sperziebonen
pi_131020504
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:03 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerste gedachte: noodles :r

Na googelen: boekweitnoodles, interessant. Is dat lekker?
ja, lekker! net iets hartiger dan eiernoodles, vind ik. En ze plakken niet zo. Had laatst lekkere met basilicum, aubergine en mango. plus lime en chili als dressing.
pi_131020611
lijstje!
O: 300 gr kwark, havermout, banaan, bosbessen
L: pistoletje 'carpaccio'
T: bakje kwark met perensmaak
D: aardappelen, spinazie met iets van vlees en 1 eitje
T: sneetje roggebrood met pindakaas
B: half uurtje fietsen

Heerlijk zomers T Co! :9
pi_131024566
Woei, die klote situatie die ik vrijdag had en pas na het weekend kon oplossen is opgelost. Precies zoals ik het wil. B-) *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131024599
quote:
17s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:24 schreef Goodbye het volgende:
Woei, die klote situatie die ik vrijdag had en pas na het weekend kon oplossen is opgelost. Precies zoals ik het wil. B-) *O*
Fijn! O+

Ik heb geverfd! Mooie kleur, al zeg ik het zelf :P
Ja doei.
pi_131025523
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fijn! O+

Ik heb geverfd! Mooie kleur, al zeg ik het zelf :P
[ afbeelding ]
you missed a spot!
pi_131025538
Verf was op. Maar je ziet 't amper!
Ja doei.
pi_131025554
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Verf was op. Maar je ziet 't amper!
't is toch maar achter de deur :D
pi_131025779
:W

Ziet er mooi uit Mo!
Be someone that makes you happy
pi_131026539
O: vk bth tomaat, vk bth appelstroop
T: capu, appel
L: salade met (veel) kip en 2 stukken ciabatta met boter
T: yoghurt
D: restjes: vis met rijst en linzen
T: banaan
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 18:43:13 #263
70532 loveli
N
pi_131030945
Willen wachten tot het niet meer regent voor je naar de winkel loopt :')

*plu pakt*
crap in = crap out
pi_131031836
Ik kom ook even binnenwandelen in jullie topic! :D

Hebben jullie wellicht nog goede receptideeën voor een low carb dieet?
Ik ben 3 weken geleden begonnen op 98kg (1.93m), zit op 92 nu. Mijn streefgewicht zal ergens tussen 85 en 88kg zijn, maar onder de 90 wil ik mijn dieet aanpassen omdat ik ook merk dat ik spierweefsel begin te verliezen.
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 19:10:02 #265
70532 loveli
N
pi_131031944
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:07 schreef Mark_Rutte het volgende:
Ik kom ook even binnenwandelen in jullie topic! :D

Hebben jullie wellicht nog goede receptideeën voor een low carb dieet?
Ik ben 3 weken geleden begonnen op 98kg (1.93m), zit op 92 nu. Mijn streefgewicht zal ergens tussen 85 en 88kg zijn, maar onder de 90 wil ik mijn dieet aanpassen omdat ik ook merk dat ik spierweefsel begin te verliezen.
Uh.. post je dieet begroting eens, wat zijn je uitgaven, wat je vaste lasten en waar bezuinig je op?
crap in = crap out
pi_131032165
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh.. post je dieet begroting eens, wat zijn je uitgaven, wat je vaste lasten en waar bezuinig je op?
hehe, goede metafoor :P

Ik heb niet gewacht en mijn mascara zat op m'n kin en m'n ondergoed was alvast gewassen :9
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 19:17:53 #267
70532 loveli
N
pi_131032273
Mijn plu ligt 3 plu's liggen in de auto (@garage :') ) en ik twijfel nog steeds tussen welke schoenen ik aantrek en of er nog iets in de vriezer ligt.

Maar dan heb ik geen kandij in m'n koffie morgen.
crap in = crap out
pi_131033004
Mijn lichaam besluit zich aan te passen aan het weer, oftewel snotneus, keelpijn en kop vol watten. Lekker. :')
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_131033738
Net terug van sportschool (bodypump, ging niet lekker, alles op laagste gewicht) en daarna toch maar door naar de appie voor brood ed en ben ook doorweekt, met name van de terugweg. Werd er helemaal sip van.
Nu knus met slofjes aan op de bank.
pi_131034420
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh.. post je dieet begroting eens, wat zijn je uitgaven, wat je vaste lasten en waar bezuinig je op?
Ik moet echt m'n username veranderen. -O-
Uitgaven:
3/4x per week krachttraining, 2x per week cardio of groepsles.

Vaste lasten:
1x per week werk (lopend, balie)
Rest vd week zit ik op m'n ass te studeren.

Bezuinigingen:
- ontbijt: havermout, evt fruit als ik er zin in heb.
- tussendoor: kwark+fruit
- lunch: kip/vis/ei met salade/groenten
- tussendoor: kwark+fruit
- pre-workout: whey + creatine + magere melk (wordt sojamelk ivm eiwit)
- diner: kip/vis/ei met salade/groenten
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:59:34 #271
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131034502
Beterschap GB... pokkenweer :r

Tickets naar warm Rhodos zijn binnen *O*
Een paar uur zonder stroom en zonder mobiel internet of mobiele telefoon, is een aparte ervaring. ')

Lijst
O/L: 2 boterhammen kaas, beschuit roomboter en suiker :9, cappuccino, beker melk
T: bak salade met tonijn en ei, appel, nectrine , sinaasppel, paar dropjes, hazelnootbonnon
D: veel wortelen, roergebakken groente, gegrilde kipfilet, rijst met zelfgemaakte satesaus
T: kwark/vla, volkoren crackertjes met roomkaas
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131034578
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:47 schreef MevrouwPuff het volgende:
Net terug van sportschool (bodypump, ging niet lekker, alles op laagste gewicht) en daarna toch maar door naar de appie voor brood ed en ben ook doorweekt, met name van de terugweg. Werd er helemaal sip van.
Nu knus met slofjes aan op de bank.
Op laagste gewicht nog steeds goed hoor, niet gelijk te veel eisen van jezelf. :*

Lekker Uniek, Rhodos! O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:06:12 #273
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131034876
Ga echt de C1000 missen.
Volgende week sperziebonen (39 cent / 500 gr) en spruitjes *O* in de aanbieding... NOM
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 20:16:38 #274
70532 loveli
N
pi_131035521
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Ik moet echt m'n username veranderen. -O-
Uitgaven:
3/4x per week krachttraining, 2x per week cardio of groepsles.

Vaste lasten:
1x per week werk (lopend, balie)
Rest vd week zit ik op m'n ass te studeren.

Bezuinigingen:
- ontbijt: havermout, evt fruit als ik er zin in heb.
- tussendoor: kwark+fruit
- lunch: kip/vis/ei met salade/groenten
- tussendoor: kwark+fruit
- pre-workout: whey + creatine + magere melk (wordt sojamelk ivm eiwit)
- diner: kip/vis/ei met salade/groenten
Je bent in 3 weken 6 kilo kwijt en vraagt naar low-carb recepten, maar havermout en fruit zijn niet low carb. Denk je aan je gezonde vetten?
crap in = crap out
pi_131036516
Oh. Regen....
Worry is a misuse of imagination
pi_131036521
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent in 3 weken 6 kilo kwijt en vraagt naar low-carb recepten, maar havermout en fruit zijn niet low carb. Denk je aan je gezonde vetten?
Havermout en fruit, I know.. Maar sommige dingen heb ik echt nodig om overeind te blijven. Vetten krijg ik afdoende binnen door vis, olijfolie, noten en visoliecaps.
pi_131036820
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:08 schreef _aurum_ het volgende:
Je kan beter snel opneembare eiwitten rond je training eten en langzame voor het slapen gaan :Y

Ik wil nog niet wennen aan het werkritme :P Vanmorgen ging de wekker en ik had er gewoon doorheen geslapen als lief me niet wakker had gemaakt :+
Morgen weer een nieuwe kans *O*

Lijstje voor vandaag:

O: omelet van 3 eieren
T: 1/2 bak kwark met zonnebloempasta
L: gemengde salade met sla, kip, avocado, tomaat, paprika en komkommer
T: havermoutshake; chiazaad, havermout, whey en framboosjes
S: rondje fitness
D: soba noodles met groenten en le fishies
T: 1/2 bak kwark en 1/2 avocado.
Hoe weet ik welke eiwitten langzaam zijn en welke snel?
Worry is a misuse of imagination
pi_131036896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 15:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Fijn! O+

Ik heb geverfd! Mooie kleur, al zeg ik het zelf :P
[ afbeelding ]
Mooi! Beetje vies groen. Had DaD ook niet zo iets?

Welk merk en kleurtype :P

Oh en ik heb een nieuwe kamer dus ga verhuizen *O*
Worry is a misuse of imagination
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:48:03 #279
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131037435
Morgen bijna 6 uur treinen voor een overleg van 3 uur.... Weer eens wat anders. Lekker relaxed een soort van vrije dag voor mij :D
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 10 september 2013 @ 20:48:51 #280
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131037496
Wat leuk Prob *O*
Foto's??

Vind die kleur ook erg mooi Mo.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131037682
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind die kleur ook erg mooi Mo.
Dit idd :Y

Prob, leuk! Waar ga je nu heen?

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 10:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohai! Gisteren dansjes gedaan, was leuk O+

Nu met fleecetrui en fleecedekentje op de bank :') Thuiswerken O+
O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:10 schreef loveli het volgende:

[..]

Uh.. post je dieet begroting eens, wat zijn je uitgaven, wat je vaste lasten en waar bezuinig je op?
:D :+

Herkenbaar wat de paraplu's betreft btw :Y :D
pi_131037734
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:40 schreef Probability het volgende:

[..]

Mooi! Beetje vies groen. Had DaD ook niet zo iets?

Welk merk en kleurtype :P

Oh en ik heb een nieuwe kamer dus ga verhuizen *O*
Ik denk dat mijn groen iets donkerder is. Had je wel gezien dat ik het kleurnummer voor je op had gezocht, destijds?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_131040785
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:39 schreef Probability het volgende:

[..]

Hoe weet ik welke eiwitten langzaam zijn en welke snel?
Jij hoort dat te weten Prob, jij hangt hier al zooooooo lang rond :P

Ik heb dit ff gecopy/ paste:

Eiwitbronnen:
Mager vlees (kip,kalkoen, rund), onbewerkt
Vis, alle soorten mits onbewerkt
Magere zuivel: melk, kwark, evt. yoghurt (geen smaakjes, fruitbereiding e.d.)
Eieren of ei-eiwitten
Plantaardige bronnen: noten, granen, peulvruchten, soja (bevatten geen volledig spectrum van aminozuren dus bij een vegetarische voeding moet er gecombineerd worden tussen verschillende bronnen)

Snelle eiwitten
Whey isolaat
Whey concentraat

Langzame eiwitten
Kwark(naturel)
Casseine
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_131041892
Eigenlijk kun je je voor het slapen gaan gerust wat vis of vlees eten, uiteindelijk zal het ook vertraagd worden opgenomen vanwege verteringsprocessen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 21:58:57 #285
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131042356
Mijn lief en ik hadden vanmiddag heerlijk de tijd om eens de hoognodige dingen te halen (schoenen, ondergoed, spijkerbroeken, truien enz.)
Laarzen heb ik *O* met veel moeite.. want eerste winkel, perfecte laarzen gevonden, zomaar spontaan. Sta je te wachten bij de kasse, stroomuitval.. Dat heeft een paar uur geduurd. Aangezien er nergens stroom was hebben we voor de rest niks gekocht. Weer moed verzamelen dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 22:02:46 #286
70532 loveli
N
pi_131042622
Eiwit van ei is volgens mij de snelst opneembare/meest complete van niet-whey eiwitten.
crap in = crap out
pi_131043833
Jammer dat schoenen kopen zo lastig is uniek! Ik weet trouwens ook niet of jij het erg vind, ik kan niet zonder want schoenen O+ . Heb nu in ons nieuwe huisje mijn schoenen kast O+. Dat betekend extra ruimte en ik had nog wat winterschoenen zonder hak nodig, dus 2 paar besteld :p. Mijn 1e aankoop van mijn salaris :).
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_131044184
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 22:02 schreef loveli het volgende:
Eiwit van ei is volgens mij de snelst opneembare/meest complete van niet-whey eiwitten.
Yups, heeft het meest complete eiwitprofiel.
Opname is afhankelijk van hoe het bereid is, gekookt is het snelst opneembaar en in omelet dan weer trager vanwege de gebruikte vetten om het erin te bakken.

Eieren voor het slapen gaan zou ik dan weer niet eten. :+
pi_131044444
Ik kan zo weer lekker in mn eigen bedje slapen. Morgen nog een paar kleine details verven en mn kast weer inruimen en ik ben wel weer uitgeklust in huis voor de komende jaren. Hoop ik. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131044819
Wat een takkeweer man. Paraplu op de fiets en je waait alle kanten op. Maar wel soort van droog :)
KT ging lekker vandaag! Ik ga morgen even langs de tuinen, kijken of ze probeerverpakkingen whey hebben.. Alles voor de snelle eiwitten, soort van ;)
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 22:39:59 #291
70532 loveli
N
pi_131044890
Hebben ze niet, iig niet de tuinen waar ik indertijd keek.
crap in = crap out
  dinsdag 10 september 2013 @ 22:46:54 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131045273
STraks een roeimachine bij de Aldi in de aanbieding... Hmmm, handig?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 10 september 2013 @ 22:50:08 #293
70532 loveli
N
pi_131045434
Een echte roeiboot is veel leuker!
crap in = crap out
pi_131045538
Hmmmm... ik vind roeien op de sportschool eigenlijk helemaal niet leuk, dus bij mij zou het apparaat stof staan vangen. Vind roeien ook niet iets wat lekker combineert met tv kijken, vanwege het lawaai en de inspanning.
Ik zou 'm laten staan!

Wel een goede deal: de ultra light jacks die ze vanaf morgen hebben! Prop je zo in je tas en het ding is wind en waterdicht. Superhandig. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_131046328
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat leuk Prob *O*
Foto's??

Vind die kleur ook erg mooi Mo.
Nog niet gemaakt :P
Worry is a misuse of imagination
pi_131046372
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 20:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn groen iets donkerder is. Had je wel gezien dat ik het kleurnummer voor je op had gezocht, destijds?
Ja :Y dank je wel nogmaals!
Maar ik twijfel en vergelijk met dit soort dingen heeel lang voor ik iets doe haha
Worry is a misuse of imagination
pi_131046958
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 21:34 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Jij hoort dat te weten Prob, jij hangt hier al zooooooo lang rond :P

Ik heb dit ff gecopy/ paste:

Eiwitbronnen:
Mager vlees (kip,kalkoen, rund), onbewerkt
Vis, alle soorten mits onbewerkt
Magere zuivel: melk, kwark, evt. yoghurt (geen smaakjes, fruitbereiding e.d.)
Eieren of ei-eiwitten
Plantaardige bronnen: noten, granen, peulvruchten, soja (bevatten geen volledig spectrum van aminozuren dus bij een vegetarische voeding moet er gecombineerd worden tussen verschillende bronnen)

Snelle eiwitten
Whey isolaat
Whey concentraat

Langzame eiwitten
Kwark(naturel)
Casseine
Haha jaaaa weet wel waar eiwitten in zitten maar van langzame en snelle eiwitten had ik nog niet zo echt gehoord..
Worry is a misuse of imagination
pi_131047881
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 19:58 schreef Mark_Rutte het volgende:

[..]

Ik moet echt m'n username veranderen. -O-
Uitgaven:
3/4x per week krachttraining, 2x per week cardio of groepsles.

Vaste lasten:
1x per week werk (lopend, balie)
Rest vd week zit ik op m'n ass te studeren.

Bezuinigingen:
- ontbijt: havermout, evt fruit als ik er zin in heb.
- tussendoor: kwark+fruit
- lunch: kip/vis/ei met salade/groenten
- tussendoor: kwark+fruit
- pre-workout: whey + creatine + magere melk (wordt sojamelk ivm eiwit)
- diner: kip/vis/ei met salade/groenten
Waarom creatine als je wil afvallen?
Geen langzame eiwitten voor het slapen gaan?
  woensdag 11 september 2013 @ 07:52:08 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131049884
In de trein voor het werk, zes uur reizen voor drie uur overleg . Het moet niet gekker worden
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_131049917
Het went Uniek, ik heb het ook heel vaak gedaan. Als het goede overleggen zijn, dan is het niet erg. :)

Hier spierpijn, maar er hoeft praktisch niet meer geverfd te worden!
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  woensdag 11 september 2013 @ 08:13:18 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_131050025
Spierpijn ja? Goede work out dus.win/win
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')