abonnement Unibet Coolblue
pi_130303140
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Dat heet een schrikreactie!
En jij bent de echte timo omdat..? Zal wel een kloon van een user zijn die grappig denkt te zijn :')
pi_130303166
Lijkt me niet.

Geregistreerd op maandag 1 november 2010 @ 16:59

Bovendien heeft ie hier uitgebreid zitten vertellen dat ie in het programma zat, een maand voordat het uitgezonden werd.
pi_130303815
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:15 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Dat heet een schrikreactie!
Een schrikreactie? :') Ik smeek je om je rijbewijs vrijwillig ongeldig te laten verklaren, want je bent er overduidelijk ongeschikt voor! Achter het stuur is het zo verschrikkelijk belangrijk om kalm te blijven, overzicht te bewaren en te weten waar je mee bezig bent. Je schrikreactie hoort REMMEN te zijn, of als de situatie daarom vraagt uitwijken. Je weet totaal niet wat je aan het doen bent terwijl je wel met een behoorlijk gangetje door rijdt. Vervolgens duur het een tijdje voordat je doorhebt dat je bijrijder al een tijdje schreeuwt dat je moet remmen, waarna je eerst moet denken wel pedaal de rem ookalweer is, voordat je eindelijk gaat remmen. Doe je dit op de openbare weg had je al een kettingbotsing veroorzaakt.

Nogmaals, als dit je schrikreactie is moet je je rijbewijs gaan inleveren! Dit zeg ik niet om stoer te doen of om je flink de put in te stampen, maar voor de veiligheid van de medemens en mezelf. Je kan er niks van en als dat je schrikreactie is ga je het ook nooit leren. INLEVEREN! En voortaan lekker een taxi, de bus of de fiets nemen. Veel veiliger, al betwijfel ik of je wel fatsoenlijk kan fietsen, want verkeersinzicht heb je ook niet.

Maar dat zal je wel niet doen en ik hoop oprecht dat je me (en de andere kandidaten, want die kunnen er ook niks van) gaat verassen. Want:

quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 03:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik durf juist de weg niet meer op door deze types ipv mijn eigen falende skills.
Fucking mensen die in een auto rijden als spelletje zien, wtf? Val van een brug ofzo voordat je in de auto iemand doodrijdt
Dit. Terwijl ik wel wat meer overtuigd ben van mijn eigen rijvaardigheid.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 08:48:52 #229
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_130303951
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:29 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Dat hoop ik van iedereen die eraan meedoet.
Inderdaad.
pi_130304619
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 08:35 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Een schrikreactie? :') Ik smeek je om je rijbewijs vrijwillig ongeldig te laten verklaren, want je bent er overduidelijk ongeschikt voor! Achter het stuur is het zo verschrikkelijk belangrijk om kalm te blijven, overzicht te bewaren en te weten waar je mee bezig bent. Je schrikreactie hoort REMMEN te zijn, of als de situatie daarom vraagt uitwijken. Je weet totaal niet wat je aan het doen bent terwijl je wel met een behoorlijk gangetje door rijdt. Vervolgens duur het een tijdje voordat je doorhebt dat je bijrijder al een tijdje schreeuwt dat je moet remmen, waarna je eerst moet denken wel pedaal de rem ookalweer is, voordat je eindelijk gaat remmen. Doe je dit op de openbare weg had je al een kettingbotsing veroorzaakt.

Nogmaals, als dit je schrikreactie is moet je je rijbewijs gaan inleveren! Dit zeg ik niet om stoer te doen of om je flink de put in te stampen, maar voor de veiligheid van de medemens en mezelf. Je kan er niks van en als dat je schrikreactie is ga je het ook nooit leren. INLEVEREN! En voortaan lekker een taxi, de bus of de fiets nemen. Veel veiliger, al betwijfel ik of je wel fatsoenlijk kan fietsen, want verkeersinzicht heb je ook niet.

Maar dat zal je wel niet doen en ik hoop oprecht dat je me (en de andere kandidaten, want die kunnen er ook niks van) gaat verassen. Want:

[..]

Dit. Terwijl ik wel wat meer overtuigd ben van mijn eigen rijvaardigheid.
Oke, en verrassen in de zin van?
pi_130304703
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:34 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Oke, en verrassen in de zin van?
Dat je je gaat verbeteren en wel in staat blijkt te zijn om veilig achter het stuur te kruipen.
pi_130304952
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 09:38 schreef HansVaak het volgende:

[..]

Dat je je gaat verbeteren en wel in staat blijkt te zijn om veilig achter het stuur te kruipen.
:)
  woensdag 21 augustus 2013 @ 10:19:50 #233
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_130305573
ok, die karin is vervangen omdat bnn niet tevreden was maar waarom is de hele jury van seizoen 1 ook vervangen bij aanvang van het tweede seizoen?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 10:21:07 #234
42184 crew  DaMart
pi_130305604
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 01:53 schreef tralalala het volgende:
Die Timo doet net als Pim uit seizoen 1, handen voor het gezicht als er gevaar dreigt. :')
En de spiegels alleen gebruiken om te kijken of zijn haar wel goed zit _O-.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Sport woensdag 21 augustus 2013 @ 10:42:58 #235
274204 crew  Mexicanobakker
pi_130306170
Die Timo :D :')

Maar dat zijn wel de gevaarlijke - zoals we zagen bij Pim.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_130306176
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:21 schreef DaMart het volgende:

[..]

En de spiegels alleen gebruiken om te kijken of zijn haar wel goed zit _O-.
Moet dat dan? ..Ja maar in de auto van mn ouders staan ze automatisch goed!
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 10:50:18 #237
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_130306349
Geen lekkere wijven dit jaar -O-

En die Serena is helemaal onbegrijpelijk. Die stuikt rustig met 80 door het dorp terwijl ze zelf kinderen heeft. Kijk zo'n Diego is zo'n soort probleem wat zichzelf waarschijnlijk wel oplost. Die ligt gewoon een keer midden in de nacht in honderd stukken om een boom heen, heeft verder niemand last van. Shriejan zelfde verhaal. Maar die Serena is serieus in staat om ook andere mensen dood te rijden. Op klaarlichte dag.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 10:50:55 #238
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_130306363
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Timo :D :')

Maar dat zijn wel de gevaarlijke - zoals we zagen bij Pim.
Zo'n Pim mag echt nooit meer de weg op. En zijn examinator mag een TBS-kliniek in 8)7
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_130307561
Kunnen we na Pim en Timo stellen dat homo's niet kunnen autorijden of is dat een uitspraak die echt niet kan? :P
pi_130307632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen we na Pim en Timo stellen dat homo's niet kunnen autorijden of is dat een uitspraak die echt niet kan? :P
Wat jij wilt ;) Ik weet niet als het daar aan ligt denk gewoon dat wij sneller afgeleid zijn en met andere dingen bezig zijn en daarom minder goed rijden maarja...
pi_130308050
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:40 schreef 053Timo het volgende:

[..]

Wat jij wilt ;) Ik weet niet als het daar aan ligt denk gewoon dat wij sneller afgeleid zijn en met andere dingen bezig zijn en daarom minder goed rijden maarja...
Ik denk dat weer terugkoppelt aan het 'homo zijn'.. Niks mis dat je met je uiterlijk bezig bent maar ga een keer goed voor de spiegel staan voor je de auto in stapt.. De weg is daar niet geschikt voor.
pi_130308085
wat een mongolen, dat wil je toch niet tegenkomen op de weg.
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 12:06:43 #243
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_130308337
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:37 schreef Breekfast het volgende:
Kunnen we na Pim en Timo stellen dat homo's niet kunnen autorijden of is dat een uitspraak die echt niet kan? :P
Da's natuurlijk een beetje onzin en te veel generaliserend :)

Maar ik ben benieuwd wie die prijsauto nog aan de praat krijgt als Timo eenmaal aan de beurt geweest is :') Als je hem zo ziet rijden dan denk je "ja ja afgeleid, zal wel. Je PROBEERT het niet eens." -O-
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_130308370
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Da's natuurlijk een beetje onzin en te veel generaliserend :)

Maar ik ben benieuwd wie die prijsauto nog aan de praat krijgt als Timo eenmaal aan de beurt geweest is :') Als je hem zo ziet rijden dan denk je "ja ja afgeleid, zal wel. Je PROBEERT het niet eens." -O-
Ik vond die grasmaaier eigenlijk erger -O- Ik denk dat die de auto eerder in de prak krijgt :')
  Heeft over alles een mening 2022 woensdag 21 augustus 2013 @ 12:13:48 #245
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_130308554
Trouwens ik denk dat Ruben ook wel wat extra lesjes in voertuigbeheersing gehad heeft van tevoren hoor. Of hij rijdt gewoon heel veel in stadsverkeer. Ik zou ook best moeite hebben met dat parcoursje van gisteren (maar goed, ook al 4 jaar niet meer aan het stuur gezeten, als dat een smoes mag zijn :+ )
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_130308584
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik denk dat Ruben ook wel wat extra lesjes in voertuigbeheersing gehad heeft van tevoren hoor. Of hij rijdt gewoon heel veel in stadsverkeer. Ik zou ook best moeite hebben met dat parcoursje van gisteren (maar goed, ook al 4 jaar niet meer aan het stuur gezeten, als dat een smoes mag zijn :+ )
En het blijft televisie... Je weet dat ze op tv soms dingen wel eens 2,3,4,5,6x overdoen voordat het goed op de film staat? ;)
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 12:20:15 #247
42184 crew  DaMart
pi_130308723
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:14 schreef Walter81 het volgende:

[..]

En het blijft televisie... Je weet dat ze op tv soms dingen wel eens 2,3,4,5,6x overdoen voordat het goed op de film staat? ;)
Dit dus. Volgens mij rijdt Ruben zo'n parcours een aantal keer en gebruiken ze de beste beelden (lees: ze schrappen de beelden waarop hij de velgen omver rijdt) :D.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Moderator woensdag 21 augustus 2013 @ 12:22:49 #248
42184 crew  DaMart
pi_130308786
quote:
4s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:50 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Zo'n Pim mag echt nooit meer de weg op. En zijn examinator mag een TBS-kliniek in 8)7
Dan gaat Pim de weg op onder een kloon, Timo bijvoorbeeld ;(.

Wel goede reden om zijn rijverbod met een paar jaar per kloon te verlengen O-).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_130308930
Volgens mij zit er gewoon weer een nieuw typetje van Wendy van Dijk bij :p
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_130309049
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Trouwens ik denk dat Ruben ook wel wat extra lesjes in voertuigbeheersing gehad heeft van tevoren hoor. Of hij rijdt gewoon heel veel in stadsverkeer. Ik zou ook best moeite hebben met dat parcoursje van gisteren (maar goed, ook al 4 jaar niet meer aan het stuur gezeten, als dat een smoes mag zijn :+ )
Ze zeiden ook dat iemand met een rijbewijs B dat hoort te kunnen.. Maar ik vraag me nog steeds af waar je zo'n smalle weg tegen komt... De wegen waar de meeste chauffeurs rijden zijn toch een stuk breder..

Ook heb ik nog nooit iemand zien slalommen op de openbare weg :D (Rusland tel ik niet mee.. :+ )

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 21-08-2013 12:33:51 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')