abonnement Unibet Coolblue
pi_130359812
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:09 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Ik moet die beelden nog bekijken maar ik hoor overal dat iedereen het ineens super vet vind.

Terwijl op de E3 waren de reacties maar lauw.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_130359914
quote:
Dat soort games speel ik zelf nooit maar het ziet er wel heel tof uit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130360586
Ziet er wel vet uit, maar als ik dat speel lukt t voor geen meter.

Vroeger wel fps op de pc gespeeld, dat lukte me wel.

Volgens mij word ik gewoon oud :-)
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:46:53 #154
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130361049
quote:
Intern zijn ze echt 97% hetzelfde, maar vooral PS4 fans willen dat hun console 6x zo snel is op papier :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  donderdag 22 augustus 2013 @ 20:58:07 #155
55581 L3viathan
Hollywood Hootsman
pi_130361395
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Intern zijn ze echt 97% hetzelfde, maar vooral PS4 fans willen dat hun console 6x zo snel is op papier :')
Volgens mij is ie zelfs al 10 keer zo snel als ik alle verhalen moet geloven! :')
Just a fool will play tricks on Angus McSix
pi_130361857
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Intern zijn ze echt 97% hetzelfde, maar vooral PS4 fans willen dat hun console 6x zo snel is op papier :')
Je maakt je er wel heel erg druk over, als het toch niets voorstelt..
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:27:16 #157
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130365663
Op het moment dat Xbox One weer wat interesse heeft gewonnen bij me lees ik dit over Dead Rising 3 (één van de interessante exclusives op launch)

quote:
Discussing the game's frame rate and performance with us earlier today, Leigh admitted that the team had "had many questions over the [game's] performance, which is understandable.

"This demo is actually several weeks old and we've made a lot of ground. We've got a little bit more ways to go before we release the game."

The demos of the game on display at both E3 and GamesCom have struggled to maintain a solid frame rate throughout their playthrough, appearing to slip well below 30FPS when high amounts of zombies appear on screen.

"We're targeting 30 frames a second," Leigh added, "and because we're based in Vancouver, and Seattle is where Microsoft is based, we're only three hours up the road so we constantly have tech people driving back and forth and they're helping us to make this a very smooth running game at launch."
Op dit moment halen ze die 30 fps dus niet. Welcome to next-gen.... :')
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:29:31 #158
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_130365797
quote:
19s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op het moment dat Xbox One weer wat interesse heeft gewonnen bij me lees ik dit over Dead Rising 3 (één van de interessante exclusives op launch)

[..]

Op dit moment halen ze die 30 fps dus niet. Welcome to next-gen.... :')
Deel 1 liep toch verrot lekker? Al is het niet helemaal te vergelijken.

quote:
1s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:11 schreef emokid het volgende:

[..]

Je maakt je er wel heel erg druk over, als het toch niets voorstelt..
Wellicht vind ik het een beetje sneu staan, dat xbox neertrappen door met "bewijs" te komen dat de PS4 sneller is, keer op keer, in een xbox topic.

Je zult mij niet in een PS4 topic zien rellen door te stellen dat de kinect toch oneindig veel beter is dan een eyetoy oid, andersom lijkt het echt een sport.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_130365881
quote:
19s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op het moment dat Xbox One weer wat interesse heeft gewonnen bij me lees ik dit over Dead Rising 3 (één van de interessante exclusives op launch)

[..]

Op dit moment halen ze die 30 fps dus niet. Welcome to next-gen.... :')
bekijk de submits op GAM dan
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130366039
quote:
19s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op het moment dat Xbox One weer wat interesse heeft gewonnen bij me lees ik dit over Dead Rising 3 (één van de interessante exclusives op launch)

[..]

Op dit moment halen ze die 30 fps dus niet. Welcome to next-gen.... :')
Ik snap niet wat hier nu de heisa om is, performance optimalizaties zijn altijd het laatste wat gedaan wordt.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  donderdag 22 augustus 2013 @ 22:35:21 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130366154
quote:
8s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:30 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

bekijk de submits op GAM dan
Ik werk niet in de avonden :P Maar ik geef het door, sowieso blijven doen!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130376460
Ik heb Titanfall mogen ervaren op Gamescom. Ik vond het geweldig. Ik wilde alle skills uitproberen maar helaas niet veel tijd voor gehad. Double Jump en wallrun klinkt erg standaard maar damn zeg, Zampella en co. hebben het goed voor elkaar gekregen.

Ik heb ook Ryse: Son of Rome gespeeld. Het was co-op waar je in een arena verschillende vijanden moest verslaan. Het was wel oké eigenlijk. Het was geen QTE: The Game trouwens, je mocht zelf beslissen of je een execution wilde uitvoeren of niet.

Ik ben normaal geen fan van zombiegames maar Dead Rising 3 vond ik keigrappig en ik ga het zeker halen! De wapencombinaties die de developers hebben bedacht zijn zeer creatief. Je kunt bokshandschoenen koppelen aan de motor van een motor en dan krijg je een soort van falconpunch handschoenen :') Ik heb zitten lachen tijdens de hele presentatie :D

Kinect Rivals was ook erg lachen! Ik heb jetskiën gedaan. Geen ervaring met lag o.i.d. Je kon ook je eigen champion maken. De kinect scant je gezicht en maakt een soort gelijk poppetje.


Eerlijk gezegd leek mijn avatar helemaal niet op mij :') Maar ze zeiden dat het vooral te maken had met het feit dat mijn haren los zaten e.d. Achja, bij sommige mensen zag ik wel de gelijkenis dus ik had waarschijnlijk toch pech :P Het spel zelf was enorm lachen en wil het zeker gaan halen. Het is leuk voor een avondje met vrienden.

Fifa14 is mijn ding niet echt. Wel gespeeld maar kan niet zeggen of het daadwerkelijk beter is dan Fifa13.

Hetzelfde geldt ook voor Forza 5. Ik moet wel zeggen dat de trillingen van de triggers van de nieuwe controller tijdens het remmen heel anders voelde. Tijdens het remmen kun je de triggers niet volledig indrukken vanwege de druk die de controller uitvoert.

(Ik kan het niet goed uitleggen :') maar het heeft me iig wel verrast, in positieve zin)

The Division is ook een game waar ik enorm naar uitkijk. Je kon het zelf niet spelen maar Ubisoft liet zien hoe je met de Division app mee kunt spelen. Je bestuurt een helikopter en assisteert de andere twee grondsoldaten. Je kunt de vijanden taggen maar ook neerschieten. Supervet gedaan! Kan niet wachten tot eind 2014 :)

Project Spark zag er ook prachtig uit trouwens.

Xbox One ziet er helemaal niet groot uit trouwens. Ik vond het er strak uitzien. Kinect is wel aan de grote kant maar niet storend. Microsoft liet ons ook de techdemo zien. Het zag er erg indrukwekkend uit. Erg accuraat, vond ik zelf. Controller is idd veel fijner dan de 360. Het is lichter en geen batterypack die in de weg ligt :P Het grijze knopje is de homebutton trouwens :P Ik dacht dat het gewoon een vlak logo was :')

Tja, geen Battlefield 4 geprobeerd trouwens. Ik had wel een fastpass maar heb het aan mijn neefje gegeven. Hij is een grotere fan van Battlefield 4 dan ik. Hij vond het absoluut geweldig dus dan zal het wel zo zijn :P

Ik ben ook niet gaan kijken bij PS4 of COD: Ghost. COD is een beetje hetzelfde dus wilde mijn tijd er niet aan verspillen :P. Bij PS was het ook superdruk en de spellen van PS4 spreken mij ook niet aan dus heb daar verder ook geen tijd aan verspild.

Al met al was het een geslaagde dag :P
pi_130376562
quote:
10s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:
Wellicht vind ik het een beetje sneu staan, dat xbox neertrappen door met "bewijs" te komen dat de PS4 sneller is, keer op keer, in een xbox topic.

Je zult mij niet in een PS4 topic zien rellen door te stellen dat de kinect toch oneindig veel beter is dan een eyetoy oid, andersom lijkt het echt een sport.
Het is nieuws over de twee consoles. Andersom was het er ook geweest.
Heeft niks met neertrappen te maken maar met nieuwsberichten. Dat jij kennelijk alleen berichten in het voordeel van 1 console wil lezen is veel selectiever.
pi_130376590
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:10 schreef Godtje het volgende:

[..]

Het is nieuws over de twee consoles. Andersom was het er ook geweest.
Heeft niks met neertrappen te maken maar met nieuwsberichten. Dat jij kennelijk alleen berichten in het voordeel van 1 console wil lezen is veel selectiever.
Welke positieve berichten heb je hier zoal neergezet dan? :D
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_130376669
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Welke positieve berichten heb je hier zoal neergezet dan? :D
Welke waren er? :?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:15:36 #166
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_130376679
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:05 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb Titanfall mogen ervaren op Gamescom. Ik vond het geweldig. Ik wilde alle skills uitproberen maar helaas niet veel tijd voor gehad. Double Jump en wallrun klinkt erg standaard maar damn zeg, Zampella en co. hebben het goed voor elkaar gekregen.

Ik heb ook Ryse: Son of Rome gespeeld. Het was co-op waar je in een arena verschillende vijanden moest verslaan. Het was wel oké eigenlijk. Het was geen QTE: The Game trouwens, je mocht zelf beslissen of je een execution wilde uitvoeren of niet.

Ik ben normaal geen fan van zombiegames maar Dead Rising 3 vond ik keigrappig en ik ga het zeker halen! De wapencombinaties die de developers hebben bedacht zijn zeer creatief. Je kunt bokshandschoenen koppelen aan de motor van een motor en dan krijg je een soort van falconpunch handschoenen :') Ik heb zitten lachen tijdens de hele presentatie :D

Kinect Rivals was ook erg lachen! Ik heb jetskiën gedaan. Geen ervaring met lag o.i.d. Je kon ook je eigen champion maken. De kinect scant je gezicht en maakt een soort gelijk poppetje.


Eerlijk gezegd leek mijn avatar helemaal niet op mij :') Maar ze zeiden dat het vooral te maken had met het feit dat mijn haren los zaten e.d. Achja, bij sommige mensen zag ik wel de gelijkenis dus ik had waarschijnlijk toch pech :P Het spel zelf was enorm lachen en wil het zeker gaan halen. Het is leuk voor een avondje met vrienden.

Fifa14 is mijn ding niet echt. Wel gespeeld maar kan niet zeggen of het daadwerkelijk beter is dan Fifa13.

Hetzelfde geldt ook voor Forza 5. Ik moet wel zeggen dat de trillingen van de triggers van de nieuwe controller tijdens het remmen heel anders voelde. Tijdens het remmen kun je de triggers niet volledig indrukken vanwege de druk die de controller uitvoert.

(Ik kan het niet goed uitleggen :') maar het heeft me iig wel verrast, in positieve zin)

The Division is ook een game waar ik enorm naar uitkijk. Je kon het zelf niet spelen maar Ubisoft liet zien hoe je met de Division app mee kunt spelen. Je bestuurt een helikopter en assisteert de andere twee grondsoldaten. Je kunt de vijanden taggen maar ook neerschieten. Supervet gedaan! Kan niet wachten tot eind 2014 :)

Project Spark zag er ook prachtig uit trouwens.

Xbox One ziet er helemaal niet groot uit trouwens. Ik vond het er strak uitzien. Kinect is wel aan de grote kant maar niet storend. Microsoft liet ons ook de techdemo zien. Het zag er erg indrukwekkend uit. Erg accuraat, vond ik zelf. Controller is idd veel fijner dan de 360. Het is lichter en geen batterypack die in de weg ligt :P Het grijze knopje is de homebutton trouwens :P Ik dacht dat het gewoon een vlak logo was :')

Tja, geen Battlefield 4 geprobeerd trouwens. Ik had wel een fastpass maar heb het aan mijn neefje gegeven. Hij is een grotere fan van Battlefield 4 dan ik. Hij vond het absoluut geweldig dus dan zal het wel zo zijn :P

Ik ben ook niet gaan kijken bij PS4 of COD: Ghost. COD is een beetje hetzelfde dus wilde mijn tijd er niet aan verspillen :P. Bij PS was het ook superdruk en de spellen van PS4 spreken mij ook niet aan dus heb daar verder ook geen tijd aan verspild.

Al met al was het een geslaagde dag :P
Thanks voor je verslagje. ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:45:55 #167
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130380581
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 10:05 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb Titanfall mogen ervaren op Gamescom. Ik vond het geweldig. Ik wilde alle skills uitproberen maar helaas niet veel tijd voor gehad. Double Jump en wallrun klinkt erg standaard maar damn zeg, Zampella en co. hebben het goed voor elkaar gekregen.

Ik heb ook Ryse: Son of Rome gespeeld. Het was co-op waar je in een arena verschillende vijanden moest verslaan. Het was wel oké eigenlijk. Het was geen QTE: The Game trouwens, je mocht zelf beslissen of je een execution wilde uitvoeren of niet.

Ik ben normaal geen fan van zombiegames maar Dead Rising 3 vond ik keigrappig en ik ga het zeker halen! De wapencombinaties die de developers hebben bedacht zijn zeer creatief. Je kunt bokshandschoenen koppelen aan de motor van een motor en dan krijg je een soort van falconpunch handschoenen :') Ik heb zitten lachen tijdens de hele presentatie :D

Kinect Rivals was ook erg lachen! Ik heb jetskiën gedaan. Geen ervaring met lag o.i.d. Je kon ook je eigen champion maken. De kinect scant je gezicht en maakt een soort gelijk poppetje.


Eerlijk gezegd leek mijn avatar helemaal niet op mij :') Maar ze zeiden dat het vooral te maken had met het feit dat mijn haren los zaten e.d. Achja, bij sommige mensen zag ik wel de gelijkenis dus ik had waarschijnlijk toch pech :P Het spel zelf was enorm lachen en wil het zeker gaan halen. Het is leuk voor een avondje met vrienden.

Fifa14 is mijn ding niet echt. Wel gespeeld maar kan niet zeggen of het daadwerkelijk beter is dan Fifa13.

Hetzelfde geldt ook voor Forza 5. Ik moet wel zeggen dat de trillingen van de triggers van de nieuwe controller tijdens het remmen heel anders voelde. Tijdens het remmen kun je de triggers niet volledig indrukken vanwege de druk die de controller uitvoert.

(Ik kan het niet goed uitleggen :') maar het heeft me iig wel verrast, in positieve zin)

The Division is ook een game waar ik enorm naar uitkijk. Je kon het zelf niet spelen maar Ubisoft liet zien hoe je met de Division app mee kunt spelen. Je bestuurt een helikopter en assisteert de andere twee grondsoldaten. Je kunt de vijanden taggen maar ook neerschieten. Supervet gedaan! Kan niet wachten tot eind 2014 :)

Project Spark zag er ook prachtig uit trouwens.

Xbox One ziet er helemaal niet groot uit trouwens. Ik vond het er strak uitzien. Kinect is wel aan de grote kant maar niet storend. Microsoft liet ons ook de techdemo zien. Het zag er erg indrukwekkend uit. Erg accuraat, vond ik zelf. Controller is idd veel fijner dan de 360. Het is lichter en geen batterypack die in de weg ligt :P Het grijze knopje is de homebutton trouwens :P Ik dacht dat het gewoon een vlak logo was :')

Tja, geen Battlefield 4 geprobeerd trouwens. Ik had wel een fastpass maar heb het aan mijn neefje gegeven. Hij is een grotere fan van Battlefield 4 dan ik. Hij vond het absoluut geweldig dus dan zal het wel zo zijn :P

Ik ben ook niet gaan kijken bij PS4 of COD: Ghost. COD is een beetje hetzelfde dus wilde mijn tijd er niet aan verspillen :P. Bij PS was het ook superdruk en de spellen van PS4 spreken mij ook niet aan dus heb daar verder ook geen tijd aan verspild.

Al met al was het een geslaagde dag :P
_O_ O+
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_130381358
Heeft iemand trouwens ergens nog iets gehoord over Quantum Break? Dé Xbox One exclusive voor mij, moet vast behind closed doors gespot zijn maar nog niets over gelezen :( Ziet er zo tof uit, Remedy _O_ Crimson Dragon trouwens ook niets van gehoord van de Gamescom... Of die Max & The Magic Marker sequel. Moeten bijna allemaal toch wel op de gamescom zijn geweest zou je zeggen
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130381384
Trouwens, leuke teleurstelling:

Zelfde zal wel gelden voor Xbox One. Wel echt supersneu, twee keer de framerate van current gen, ooooeeehhhh!!! Boeiend :{w
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:26:53 #170
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_130381673
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, leuke teleurstelling:
[ afbeelding ]
Zelfde zal wel gelden voor Xbox One. Wel echt supersneu, twee keer de framerate van current gen, ooooeeehhhh!!! Boeiend :{w
De next-gens voelen deze ronde niet zo heel next-gen aan...
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 13:30:59 #171
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_130381833
quote:
13s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef SpankmasterC het volgende:
Trouwens, leuke teleurstelling:
[ afbeelding ]
Zelfde zal wel gelden voor Xbox One. Wel echt supersneu, twee keer de framerate van current gen, ooooeeehhhh!!! Boeiend :{w
720p@60fps voor launchgames is prima.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_130381841
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

De next-gens voelen deze ronde niet zo heel next-gen aan...
Inderdaad, maar van de twee vind ik de Xbox nog wel het meest next-gen aanvoelen, omdat die nog eens wat andere dingen probeert. De PS4 lijkt echt gewoon een snellere console te zijn, de Xbox One push tenminste nog Kinect2 zodat dat meer gebruikt kan/gaat worden en biedt cloud diensten aan, wat misschien niet het meest nuttige is maar iig voor multiplayer erg fijn is. Ook heel het HDMI-in gebeuren is, hoewel vast niet iedereen het gaat gebruiken, al een heel stuk innovatiever dan wat Sony van plan is.

Maar over het algemeen heb je gelijk, de meeste games zijn ook niet vernieuwend, gewoon toffe games maar nog niets waar ik dé next-gen ervaring van krijg (misschien Quantum Break dus)
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130381875
quote:
19s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:30 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

720p@60fps voor launchgames is prima.
Wat mij betreft niet voor cross-gen games, helemaal niet op zo'n volwassen engine als Frostbite.
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_130382086
Tis maar waar je over wilt zeuren zeg.. }:|
pi_130390039

Releasedag misschien 5 november?


edit; vanaf 20:30
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')