abonnement Unibet Coolblue
pi_130009816
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Ja doei.
pi_130009885
Bakken O+

Heb nog 2 muffins van de vorige bak-actie.
Dus misschien nu even iets gezonds bakken :')
Be someone that makes you happy
pi_130011109
en wie gaat er vandaag op vakantieee?
Worry is a misuse of imagination
pi_130011175
Waarom krijg ik als ik op literatuur zoek boeken als 50 tinten grijs en mannen die vrouwen haten :')?
Worry is a misuse of imagination
pi_130011299
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef Probability het volgende:
Waarom krijg ik als ik op literatuur zoek boeken als 50 tinten grijs en mannen die vrouwen haten :')?
mannen die vrouwen haten is een zweedse detective :7 ik vond het een goed boek :Y
Kwak
pi_130011446
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mannen die vrouwen haten is een zweedse detective :7 ik vond het een goed boek :Y
:Y
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130011504
Moet je wel ook de andere 2 delen lezen.. in de goede volgorde :P

Fijne vakantie Prob!
Be someone that makes you happy
pi_130011540
Mannen die vrouwen haten is best leuk boek. Is verfilmd als the girl with the dragon tattoo. Ik vind die nlse titel stom klinken..
pi_130011846
Straks wordt hier een nieuwe wasmachine bezorgd, gelukkig gaven ze een tijdsvak van twee uur. :P Oude is net kapot gegaan, moet de helft van m'n vakantiewas nog doen. }:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130011900


Werd op een BBQ van een vriendin ook al vergeleken met Christian Grey. :')

@Maria, zou de sushi kunnen zijn. Maar vind de stekende en bewegingsafhankelijke pijn rechts in mijn onderbuik vaag, vanmiddag afspraak bij de HA. *O*
pi_130011907
Lijstje

O: kwark met muesli
T: kom broccolisoep, salade komkommer/tomaat/olijfjes/feta, bakje ananas
T: gekookt eitje, rijstwafel pindakaas
D: curry met kikkererwten (laatst niet gegeten, weet niet eens meer waarom :') )

Moet nog even aangevuld worden hier en daar, maar heb nog geen inspiratie.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130012028
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef the85mc het volgende:
Mannen die vrouwen haten is best leuk boek. Is verfilmd als the girl with the dragon tattoo. Ik vind die nlse titel stom klinken..
Is de rechtstreekse vertaling van de Zweedse titel :P "Män som hatar kvinnor"

Ken het boek niet maar de film was leuk :Y
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 11:51:54 #13
70532 loveli
N
pi_130012190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Mufasa208 het volgende:
Werd op een BBQ van een vriendin ook al vergeleken met Christian Grey. :')
Oh my...

En beterschap!
crap in = crap out
pi_130012521
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef the85mc het volgende:
Mannen die vrouwen haten is best leuk boek. Is verfilmd als the girl with the dragon tattoo. Ik vind die nlse titel stom klinken..
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:46 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Is de rechtstreekse vertaling van de Zweedse titel :P "Män som hatar kvinnor"

Ken het boek niet maar de film was leuk :Y
dat wou ik net zeggen :P
Ik moet deed drie nog steeds lezen, kwam er maar niet in, terwijl ik 1 en 2 verslonden heb... en nu ben ik t hele verhaal alweer vergeten...
Kwak
pi_130012653
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje

O: kwark met muesli
T: kom broccolisoep, salade komkommer/tomaat/olijfjes/feta, bakje ananas
T: gekookt eitje, rijstwafel pindakaas
D: curry met kikkererwten (laatst niet gegeten, weet niet eens meer waarom :') )

Moet nog even aangevuld worden hier en daar, maar heb nog geen inspiratie.
Vis een optie?
pi_130012663
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

mannen die vrouwen haten is een zweedse detective :7 ik vond het een goed boek :Y
Oh dacht dat het een soort twilight was
Worry is a misuse of imagination
pi_130012697
Heb nu De Slinger van Foucault (Il pendolo di Foucaul, Umberto Eco) en Over de Liefde en andere Duivels (Gabriel García Márquez)
Worry is a misuse of imagination
pi_130012788
ik lees veel young adult fiction de laatste tijd. Leuk om leerlingen tips te kunnen geven (leen ook wel boeken uit, heb een soort minibibliotheekje in mijn lokaal voor als ze klaar zijn met werken, mag niet mee naar huis), maar t leest ook gewoon heel erg lekker.

en game of thrones serie lees ik nu ook. ben in boek twee...
Kwak
pi_130012801
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:07 schreef Probability het volgende:
Heb nu de slinger van foucault en over de liefde en andere duivels
Owja, jij zocht boeken he? Download nog even snel de Bibliotheek app en zet iig Villa Betty erop. Is geschreven door een Foktster (Nadine26) en ik vond het een behoorlijk vermakelijk boek. Leest lekker weg en in de app kun je nog meer boeken downloaden. Ze blijven geloof ik staan tot 1 september.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130012811
@Loveli, thnx. :P

@Prob, hou je van sci-fi?
pi_130012816
Ik denk dat twilight, got, etc niet zo mijn ding is maar ik geef het nog wel een kans. Vond Harry Potter en LotR ook leuk.
Worry is a misuse of imagination
pi_130012876
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef Mufasa208 het volgende:
@Loveli, thnx. :P

@Prob, hou je van sci-fi?
Niet direct. Meer van wat zwaardere literatuur.

Hoeven ook geen nieuwe boeken te zijn of bestsellers, maar wel goed geschreven. Komt een vrouw bij de dokter hoeft niet zo van mij. Wel gelezen maar meer om in slaap te vallen 's avonds, niet voor op vakantie.

Ik vind boeken die zich afspelen in Amsterdam leuk of nu Barcelona nu ik er heen ga.
Worry is a misuse of imagination
pi_130012902
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Owja, jij zocht boeken he? Download nog even snel de Bibliotheek app en zet iig Villa Betty erop. Is geschreven door een Foktster (Nadine26) en ik vond het een behoorlijk vermakelijk boek. Leest lekker weg en in de app kun je nog meer boeken downloaden. Ze blijven geloof ik staan tot 1 september.
Is dat een iPhone app?
Worry is a misuse of imagination
pi_130012961
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet direct. Meer van wat zwaardere literatuur.

Hoeven ook geen nieuwe boeken te zijn of bestsellers, maar wel goed geschreven. Komt een vrouw bij de dokter hoeft niet zo van mij. Wel gelezen maar meer om in slaap te vallen 's avonds, niet voor op vakantie.

Ik vind boeken die zich afspelen in Amsterdam leuk of nu Barcelona nu ik er heen ga.
Hehehe, ik wilde je net Wilde Zwanen van Jung Chang aanraden. Erg mooi boek, gaat over 3 generaties vrouwen in China. Geeft je een stuk meer inzicht in de geschiedenis van het land dan je hebt geleerd op de middelbare school.

quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Is dat een iPhone app?
Hij is er voor Android, dus ook vast voor de Iphone.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130012999
Tijd voor smoothie!

En dan opruimen :+
pi_130013037
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet direct. Meer van wat zwaardere literatuur.

Hoeven ook geen nieuwe boeken te zijn of bestsellers, maar wel goed geschreven. Komt een vrouw bij de dokter hoeft niet zo van mij. Wel gelezen maar meer om in slaap te vallen 's avonds, niet voor op vakantie.

Ik vind boeken die zich afspelen in Amsterdam leuk of nu Barcelona nu ik er heen ga.
Zwaardere literatuur... *naar boekenkast loopt*

De monnik en de filosoof van Revel & Ricard.

Van Plato tot Boedha. :+
pi_130013124
1q94 van murakami is heel zwaar. 900 bladzijden geloof ik :P
Die heb ik zelf nog niet gelezen, maar hij schrijft soms zwaarmoedige liefdesverhalen en ook meer magisch realisme. The elephant vanishes en south of the border, west of the sun vond ik tof.

Wil nogmaals dimitri verhulst opgooien. Mooie zinnen en ook grappig.
pi_130013509
Ik lees echt van alles, hangt een beetje van mijn bui af. De millennium trilogie vond ik heerlijk weglezen, Prob. :Y

Maar aanraders zijn altijd welkom, ga die van HPKW eens bekijken.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130013613
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:

[..]

Niet direct. Meer van wat zwaardere literatuur.

Hoeven ook geen nieuwe boeken te zijn of bestsellers, maar wel goed geschreven. Komt een vrouw bij de dokter hoeft niet zo van mij. Wel gelezen maar meer om in slaap te vallen 's avonds, niet voor op vakantie.

Ik vind boeken die zich afspelen in Amsterdam leuk of nu Barcelona nu ik er heen ga.
Carlos Ruiz Zafon boeken al gelezen?
Be someone that makes you happy
pi_130013799
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:35 schreef Nallie het volgende:

[..]

Carlos Ruiz Zafon boeken al gelezen?
Ja een aantal, leuk vond ik die. Wilde het Barcalona van CRZ lenen maar die is uitgeleend.

Vriendje kijkt nu voor Verhulst.
Worry is a misuse of imagination
pi_130013950
Vriendje. O+ :D
pi_130013965
Ik lees nu Wat is de wat. Wat ik tot nu toe heb gelezen best goed boek. Ik zou het niet als 'leuk' bestempelen iig. Best heftig verhaal.
pi_130014044
Slinger van Foucault vond ik niet om doorheen te komen. Wat een pretentieus geneuzel. Murakami is idd wel goed. Die milllenium trilogie heb ik wel gelezen, maar vond het niet zo heel goed. Leest wel makkelijk weg. Heb je het vroegere werk van John Irving gelezen? A prayer for Owen Meany is 1 van mijn lievelingsboeken en ook The Ciderhouse rules en Garp zijn echt fijne boeken.
pi_130014078
Arthur Japin.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130014150
ik lees nu ook game of thrones, en vind het verbazend leuk. Verder is mijn lievelingsboek allertijden de ontdekking van de hemel, van H. Mulisch. John Irving hou ik inderdaad ook erg van. De laatste tijd veel Afrikaanse en midden-oosten literatuur gelezen. Aanraders:

• Americanah, Adichie, Chimamanda Ngozi
• Things Fall Apart ,Achebe, Chinua
• The Namesake: A Novel, Lahiri, Jhumpa
• The Art of Racing in the Rain, Stein, Garth
• 11.22.63, King, Stephen
• The Art of Fielding, Harbach, Chad
pi_130014349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef conleche het volgende:
Slinger van Foucault vond ik niet om doorheen te komen. Wat een pretentieus geneuzel. Murakami is idd wel goed. Die milllenium trilogie heb ik wel gelezen, maar vond het niet zo heel goed. Leest wel makkelijk weg. Heb je het vroegere werk van John Irving gelezen? A prayer for Owen Meany is 1 van mijn lievelingsboeken en ook The Ciderhouse rules en Garp zijn echt fijne boeken.
Ik ben ooit begonnen in Naam van de roos, maar daar was ook geen doorkomen aan.
En idd, John Irving. Geweldig. O+ O+ Ik vond Until I find you erg mooi en moet zeker meer van hem lezen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130014412
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:46 schreef Mufasa208 het volgende:
Vriendje. O+ :D
Oh ik bedoelde natuurlijk ex-scharrel
Worry is a misuse of imagination
pi_130014461
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef conleche het volgende:
Slinger van Foucault vond ik niet om doorheen te komen. Wat een pretentieus geneuzel. Murakami is idd wel goed. Die milllenium trilogie heb ik wel gelezen, maar vond het niet zo heel goed. Leest wel makkelijk weg. Heb je het vroegere werk van John Irving gelezen? A prayer for Owen Meany is 1 van mijn lievelingsboeken en ook The Ciderhouse rules en Garp zijn echt fijne boeken.
Nee niet gelezen!

Ik mag het boek op vakantie achter laten als hij uit is dus we zullen zien :7

Murakami wil ik ook nog lezen :Y
Worry is a misuse of imagination
pi_130014487
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Arthur Japin.
Hij staat altijd in de Libelle dus ik durf niet zo goed aan z'n boeken te beginnen..
Worry is a misuse of imagination
pi_130014524
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij staat altijd in de Libelle dus ik durf niet zo goed aan z'n boeken te beginnen..
Op welke manier staat hij in de Libelle dan? Je bent bang dat het een huisvrouwen-met-pittige-kapsels-schrijver is? :P.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130014640
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Op welke manier staat hij in de Libelle dan? Je bent bang dat het een huisvrouwen-met-pittige-kapsels-schrijver is? :P.
Hij schrijft/schreef een column..

Ja wel een beetje haha
Worry is a misuse of imagination
pi_130014661
Ik heb crackers gebakken en gazpacho gemaakt :7
Zometeen lekkere lunch dus :9
Be someone that makes you happy
pi_130014677
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij schrijft/schreef een column..

Ja wel een beetje haha
Vind dat ook wel hele mooie boeken hoor :)
pi_130014696
Koude tomatensoep?! *iew* *ril*
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130014717
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij schrijft/schreef een column..

Ja wel een beetje haha
Ik vind het gewoon een heel goede schrijver. :+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130014739
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:06 schreef V1z0R het volgende:
Koude tomatensoep?! *iew* *ril*
Tomaten/komkommer smoothie :P
Be someone that makes you happy
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:09:16 #47
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_130014801
Ontbijt

1 snee geroosterd brood met pindakaas
Halve grapefruit
Twee glazen water
1 kop thee

Lunch

1/3 bakje tonijn op geroosterd brood
Twee koppen thee
Glas water

Diner

100 gram kipfilet
100 gram sperziebonen
120 gram bietjes
1 appel
Toetje vanilleijs :Y)

Tussendoor wat nootjes
Bay of Plenty
pi_130014877
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:07 schreef Nallie het volgende:

[..]

Tomaten/komkommer smoothie :P
Ik vind tomaat lekker maar zulke dingen net als tomatensap zijn niet aan mij besteed :)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130014901
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik vind tomaat lekker maar zulke dingen net als tomatensap zijn niet aan mij besteed :)
Misschien bestaat er wel een gazpacho van bruine bonen :P
Be someone that makes you happy
pi_130014973
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef Nallie het volgende:

[..]

Misschien bestaat er wel een gazpacho van bruine bonen :P
gewoon, koude bruine bonen soep!
pi_130014986
:D koude bruinebonensoep is best te doen hoor!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:14:29 #52
70532 loveli
N
pi_130015011
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Probability het volgende:

[..]

Hij schrijft/schreef een column..

Ja wel een beetje haha
Bert Japin was z'n pa, ook schrijver. Libellegehalte zero :P
crap in = crap out
pi_130015144
Deed Arthur Japin niet de NL'se versie van QI :? Vond het beetje een kwal... :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130015216
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Deed Arthur Japin niet de NL'se versie van QI :? Vond het beetje een kwal... :@
hij is wat geaffecteerd, maar hij schrijft zo mooi O+
Kwak
pi_130015604
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
1q94 van murakami is heel zwaar. 900 bladzijden geloof ik :P
Die heb ik zelf nog niet gelezen, maar hij schrijft soms zwaarmoedige liefdesverhalen en ook meer magisch realisme. The elephant vanishes en south of the border, west of the sun vond ik tof.

Wil nogmaals dimitri verhulst opgooien. Mooie zinnen en ook grappig.
IQ84 zwaar? nee man fantastisch boek! Billy de slinger is Ook goed voor op vakantie idd :Y
pi_130015630
Oh wacht, ja we'll zwaar op die manier :')
pi_130015751
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

hij is wat geaffecteerd, maar hij schrijft zo mooi O+
Dat, plus dat hij niet echt een komische noot aan het programma kon brengen wat de Britse QI dus zo leuk maakt.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:35:33 #58
70532 loveli
N
pi_130015820
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Deed Arthur Japin niet de NL'se versie van QI :? Vond het beetje een kwal... :@
http://www.vn.nl/Standaar(...)rd-in-de-familie.htm
crap in = crap out
pi_130015822
Sophie kinsella *O*

Ik Ben momenteel into een chef-Biografie periode, heerlijk. Waiter rant was ook leuk.

Oh en Billy, "where d'you go Bernadette" heb ik net uit ook leuk!
pi_130016356
quote:
Blaat, door iemand anders gescreven 8)7

[ Bericht 14% gewijzigd door V1z0R op 13-08-2013 14:08:44 ]
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:12:31 #61
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130017125
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Blaat, door iemand anders gescreven 8)7
De grote citaten zijn toch wel van Japin? :o

Ik vind het maar een deprimerend stuk :+ Wel mooi verwoord op zich.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130017659
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

De grote citaten zijn toch wel van Japin? :o

Ik vind het maar een deprimerend stuk :+ Wel mooi verwoord op zich.
Weet niet of je zag wat ik er had staan? Maar vond de schrijfstijl lekker weglezen en hieruit kun je niet echt afleiden of Japin dus ook zo schrijft.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130017741
Ik had al heel lang niet meer op de airmiles site gekeken en ik heb nu net een tefal koekenpan, een koptelefoon en een snoeischaar gratisch en voor niks besteld. Of nou ja, 5,95 verzendkosten, dat kan je tegenwoordig niet meer met airmiles betalen. Maar toch, not bad.
pi_130017831
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef conleche het volgende:
Ik had al heel lang niet meer op de airmiles site gekeken en ik heb nu net een tefal koekenpan, een koptelefoon en een snoeischaar gratisch en voor niks besteld. Of nou ja, 5,95 verzendkosten, dat kan je tegenwoordig niet meer met airmiles betalen. Maar toch, not bad.
Loyaltyprogramma's O+
We waren ons picknickdekentje vergeten terug te nemen op vakantie. Nou, die heb ik dus van t-mobile punten. Op m'n creditcard heb ik ook heel wat spaarpunten etcetera. Wat ben ik toch een hollander, ik spaar nog net geen AH koopzegels :P
pi_130017945
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Loyaltyprogramma's O+
We waren ons picknickdekentje vergeten terug te nemen op vakantie. Nou, die heb ik dus van t-mobile punten. Op m'n creditcard heb ik ook heel wat spaarpunten etcetera. Wat ben ik toch een hollander, ik spaar nog net geen AH koopzegels :P
Ja ik love dat soort sparen. Ik ben ook dol op mijn bijenkorfcredit card. Ik koop daar ook buiten de Bijenkorf mee en aan het eind van het jaar koop ik mijn kerstcadeautjes in de Bijenkorf en da's dan bijna of helemaal voor niks. Bovendien is die kaart 12,50 per jaar of zo en da's goedkoper dan bij een bank volgens mij.
pi_130018026
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja ik love dat soort sparen. Ik ben ook dol op mijn bijenkorfcredit card. Ik koop daar ook buiten de Bijenkorf mee en aan het eind van het jaar koop ik mijn kerstcadeautjes in de Bijenkorf en da's dan bijna of helemaal voor niks. Bovendien is die kaart 12,50 per jaar of zo en da's goedkoper dan bij een bank volgens mij.
Vriendin van mij betaalt altijd alle gezamenlijke aankopen (vakantie met vrienden, uit eten, theaterkaartjes) met haar bij-card, dat betalen we na afloop aan haar en zij tikt lekker veel punten aan!
Kwak
pi_130018145
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Vriendin van mij betaalt altijd alle gezamenlijke aankopen (vakantie met vrienden, uit eten, theaterkaartjes) met haar bij-card, dat betalen we na afloop aan haar en zij tikt lekker veel punten aan!
Ik betaal mijn vliegtickets en zo er ook mee. Dan gaat het inderdaad snel. Hoewel ik het niet doe bij de sites waar je ineens 15 euro extra moet betalen als je met credicard betaalt. Dan schiet het z'n doel voor bij.

Ontopic: Mijn lunch was eenvoudig maar lekker: gerookte kip met komkommer en mayo
pi_130018703
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Vriendin van mij betaalt altijd alle gezamenlijke aankopen (vakantie met vrienden, uit eten, theaterkaartjes) met haar bij-card, dat betalen we na afloop aan haar en zij tikt lekker veel punten aan!
Gaat lekker hoor! Heb in een jaar voor 80 euro aan punten.

Ontopic: lunch was alleen yoghurt, zo nog een boterham en dan op naar het vriendje.
pi_130018708
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik wilde je net Wilde Zwanen van Jung Chang aanraden. Erg mooi boek, gaat over 3 generaties vrouwen in China. Geeft je een stuk meer inzicht in de geschiedenis van het land dan je hebt geleerd op de middelbare school.
Prachtig boek inderdaad!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:57:21 #70
70532 loveli
N
pi_130018782
Tijd om van kaart te switchen. Kan ook wel op day-zero lijst.
crap in = crap out
pi_130019141
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef loveli het volgende:
Tijd om van kaart te switchen. Kan ook wel op day-zero lijst.
hoorde van de week in de bijenkorf als je toen afsloot je meteen 25 euro aan punten krijgt. Zou even kijken of dat nog geldt :)
pi_130019928
Bijenkorf Card O+

Wij hebben steeds minstens een paar honderd euro per persoon per jaar aan punten te besteden, eind van de maand schrijven ze alles af, ideaal, betaal er echt alles mee, hoop nog steeds dat AH een keer cc gaat accepteren :9

Gazpacho :9~ Ik ben ook gek op tomatensap, drink vaak ook het sap uit een blik tomaten op :')

Leuk, boeken O+ Heb al een paar jaar amper een boek uit kunnen lezen, misschien maar een stuk of twee/drie, maar wil het weer eens oppakken, heb nog aardig wat ongelezen in de kast staan.

Lijstje van vandaag:

O - 3 speltbth, 1 kaas, 1 jam, 1 boter
L - aspergetips, 2 zachtgekookte eitjes, 4 plakjes gebraden Limburgs gehakt
T - koffie verkeerd, gemberkoekje
T - Griekse yoghurt met fruit en pindakaas
D - verse minestrone, gemaakt door vriendje O+ , met veel groenten, cannelinibonen en chorizo
T - koffie verkeerd

[ Bericht 0% gewijzigd door Novem op 13-08-2013 15:29:25 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130020160
beuh, soms heb ik een hekel aan in het buitenland wonen. Dit jaar twee bruiloften in NL, en beiden kosten me meer dan 200 euro aan alleen reiskosten. Kan ook niet gaan, maar dat is niet zo goed voor het onderhouden van vriendschappen met vrienden die ik toch al te weinig zie...
pi_130020190
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, soms heb ik een hekel aan in het buitenland wonen. Dit jaar twee bruiloften in NL, en beiden kosten me meer dan 200 euro aan alleen reiskosten. Kan ook niet gaan, maar dat is niet zo goed voor het onderhouden van vriendschappen met vrienden die ik toch al te weinig zie...
Herkenbaar. Maar dan ook echt alleen op dat soort momenten.
Ja doei.
pi_130020575
Hoezo verveling :') Ben de films en series op m'n externe HD aan het ordenen :D

Wel weer lekkere uitsmijter gegeten net :9~ zo eet je nooit een gebakken ei en zo eet je het 2 dagen achter elkaar :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130020766
ik ben door de Slankies ook aan de Bijenkorf CC :D

Kan ik koffie kopen van mijn puntjes :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130020898
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben door de Slankies ook aan de Bijenkorf CC :D

Kan ik koffie kopen van mijn puntjes :P
Hmmm misschien ook maar eens mij bijenkorf card activeren, kan ik lingerie shoppen van mn punten. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130021165
Ik heb net een VISA-card aangeschaft, dus nu heb ik een nieuwe RayBan. Maar denk dat Bijenkorf cc nog lucratiever is :)

Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad
T: 1 boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel + worteltjes
D: uit :9
pi_130021570
Lastig lijkt me dat jagar....

Creditcards O+

Lijstje:

O: kwark/yoghurt met nectarine en wat druiven, chiazaad en wat speltflakes
L: grote kom gazpacho en wat zelfgemaakte crackers met wat humus
T: geroosterde kikkererwten
D: zoete aardappel/aubergine/courgette curry met een beetje quinoa
S: uur boksen
T: kwark

Kook/bakdagje :D
Be someone that makes you happy
pi_130021627
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net een VISA-card aangeschaft, dus nu heb ik een nieuwe RayBan. Maar denk dat Bijenkorf cc nog lucratiever is :)

Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad
T: 1 boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel + worteltjes
D: uit :9
Gewoon ook een bijenkorf card. Dat is namelijk een Mastercard en je zult net zien dat je tijdens je wereldreis ergens beland waar je niet kunt pinnen met je bankpasje en Mastercard het wel doet, terwijl Visa het niet doet.
dat zou zomaar kunnen hè, want in Madagascar had je toen geen pinautomaten voor bankpasjes en kon ik alleen met Visa pinnen, niet met Mastercard. Same same but different. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130022007
Ik gebruik echt nooit CCs, heel soms op vakantie bij autohuur ofzo. Ik dacht dat je soms flink rente moet betalen over je uitstaande bedrag, of is dat iets van vroeger? Ik ben echt een raschaoot qua financien dus misschien is het voor mij niet zo'n goed idee.
pi_130022030
Net terug van HA, hoogstwaarschijnlijk een darminfectie. Dat was de laatste keer sushi eten bij die toko. :X
pi_130022060
Er komen hier leuke boeken voorbij volgens mij. Alvast een lijstje maakt voor volgend jaar, als ik klaar ben met mijn studie :')

Lijkt me lastig Jagar. Zijn zulke dagen wel zo leuk dat je de kosten een beetje kunt vergeten?

Hier loopt mijn dag niet zoals ik het wil qua planning. Ik wilde niet naar kantoor, maar voor wat regelwerk moest ik toch. Met als gevolgd: kantinevoer :r

O: spelt zuurdesem brood met boter en jam en 1 met kaas
L: sandwich van drie witte boterhammen (bruin met gerookte kip was op en ik had proteinen nodig) met kip en sla dus.
T: een amandelchocolade koek van gister en veel thee
D: een zeer goed gevulde courgette soep.
T: kwark/ aardbei toetje

Mager lijstje, maar morgen jarig, dus dat haal ik met het etentje wel weer in :+
pi_130022077
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef the85mc het volgende:
Ik gebruik echt nooit CCs, heel soms op vakantie bij autohuur ofzo. Ik dacht dat je soms flink rente moet betalen over je uitstaande bedrag, of is dat iets van vroeger? Ik ben echt een raschaoot qua financien dus misschien is het voor mij niet zo'n goed idee.
Dude.... paypal gekoppeld aan je CC is internet shopping spree material. :D
pi_130022085
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Mufasa208 het volgende:
Net terug van HA, hoogstwaarschijnlijk een darminfectie. Dat was de laatste keer sushi eten bij die toko. :X
ahwww :%

Beterschap :*
pi_130022118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef An24 het volgende:

[..]

ahwww :%

Beterschap :*
Danke. O+

Valt wel weer mee gelukkig, gister nog full pull wezen trainen. Sla vandaag maar even over. :+
pi_130022134
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef the85mc het volgende:
Ik gebruik echt nooit CCs, heel soms op vakantie bij autohuur ofzo. Ik dacht dat je soms flink rente moet betalen over je uitstaande bedrag, of is dat iets van vroeger? Ik ben echt een raschaoot qua financien dus misschien is het voor mij niet zo'n goed idee.
Je betaalt alleen rente als je je maandrekening niet in 1 keer betaalt, maar in gedeelten. Dat doe ik dus nooit, want die rente is hoog. Ik pin ook nooit met CC want dat kost een tientje.
pi_130022142
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Danke. O+

Valt wel weer mee gelukkig, gister nog full pull wezen trainen. Sla vandaag maar even over. :+
Ja eerst beter worden en energieniveau opkrikken :Y
pi_130022207
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dude.... paypal gekoppeld aan je CC is internet shopping spree material. :D
Kun je ook via iDeal op storten en zelfs koppelen aan je betaalrekening dacht ik :?
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130022264
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Dude.... paypal gekoppeld aan je CC is internet shopping spree material. :D
Haha ik ben ook zo'n enorme shopper :P heb alleen paypal om uitbetaald te worden voor adsense :@
Oh ja ik gebruik soms CC voor ebay, verder bijna altijd Ideal
pi_130022296
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Kun je ook via iDeal op storten en zelfs koppelen aan je betaalrekening dacht ik :?
True, maar de voorwaarden voor een CC zijn gustiger en makkelijker het geld terughalen bij fraude of geen levering dan de voorwaarden van Paypal. :)
pi_130022329
Wow, Mufasa, beterschap!
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130022526
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

True, maar de voorwaarden voor een CC zijn gustiger en makkelijker het geld terughalen bij fraude of geen levering dan de voorwaarden van Paypal. :)
Ah zo.

Oh, en beterschap! Zoiets naars kan je trek in lekker voer een poos doen verdwijnen :{
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:29:09 #94
70532 loveli
N
pi_130022684
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef the85mc het volgende:
echt nooit CCs, heel soms
u-uh
crap in = crap out
pi_130022917
Ha, ik was al een tijdje aan het denken over een creditcard, meteen nu de Bijenkorfcard aangevraagd. Wat is dit een heerlijk topic!
pi_130022926
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:29 schreef loveli het volgende:

[..]

u-uh
Haha echt. Alleen op vakantie en om Amerikaanse bootonderdelen te bestellen..

Dat is naar Muf! Wel effectieve methode om snel veel lichter te worden :{
pi_130023142
CC O+


Heb er 3 :') ook we'll nodig voor al die jurkjes :7
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 16:46:02 #98
70532 loveli
N
pi_130023391
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef the85mc het volgende:
Haha echt. Alleen op vakantie en om Amerikaanse bootonderdelen te bestellen..
Na echt nooit volgt in de regel geen opsomming van uitzonderingen.
crap in = crap out
pi_130023774
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef loveli het volgende:

[..]

Na echt nooit volgt in de regel geen opsomming van uitzonderingen.
onbewust vind ik dan blijkbaar dat ik tr weinig op vakantie ga.. :P
pi_130023870
Over vakanties: weet iemand een goede lastminute site? Waarschijnlijk volgende week op vakantie. Vertrekplaats maakt niet heel veel uit, dusseldorf, brussel is ook ok.
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:04:44 #101
70532 loveli
N
pi_130023992
Jokerfliegen ofzo, Tink weet hoe of wat. Instappen en je merkt wel waar je landt.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:06:47 #102
70532 loveli
N
pi_130024633
Gewoon op de dag zelf naar het vliegveld gaan :9

Update;
O. Yoghurt met havermout blauwe bessen lijnzaad kokos
T. Rijstwafel pindakaas
L. Twee pistolet provolone en gegrilde groenten
T. Sinaasappel
D. Uit
pi_130024955
Misschien ook wel een idee. Maakt me niet eens zoveel uit waar naar toe. Zolang t maar warmer is dan hier ;)
pi_130025174
Drie credit cards? Waarom? Serieuze vraag. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130025455
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Drie credit cards? Waarom? Serieuze vraag. :o.
1 had ik al van vroeger, 1 van mijn werk, 1 net aangevraagd voor het spaarprogramma. Ook drie andere aanbieders dus eentje werkt altijd wel :9
pi_130025550
En je gebruikt ze ook gewoon in het dagelijks leven? Gewoon als je gaat shoppen of zo? Ik wist niet eens dat dat kon. :@. Alleen bij het boeken van hotels en dergelijke mis ik een credit card, maar dan gebruik ik die van Baard wel.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130025564
Ja en in Amerika was 'ie natuurlijk heel handig.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130025619
Ik koop echt ALLES met mijn CC! Boodschappen, kleding, boeken, blu-rays, meubels, vakanties, uit eten, kattenvoer, ALLES :D
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130025677
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
En je gebruikt ze ook gewoon in het dagelijks leven? Gewoon als je gaat shoppen of zo? Ik wist niet eens dat dat kon. :@. Alleen bij het boeken van hotels en dergelijke mis ik een credit card, maar dan gebruik ik die van Baard wel.
Alles meer dan er 50 euro wegens punten en sowieso alles voor werk omdat ik dat weer moet claimen, en dat duurt even.
pi_130025680
Ik gebruik het steeds meer ja, online sws, vaak ook via paypal, want dan hoef ik m'n cc-nummer niet op te zoeken, maar ook in gewone winkels betaal ik ermee.

@Novem, de Appie accepteert hem toch niet?
pi_130025723
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:48 schreef Novem het volgende:
Ik koop echt ALLES met mijn CC! Boodschappen, kleding, boeken, blu-rays, meubels, vakanties, uit eten, kattenvoer, ALLES :D
Waarom gebruik je daar niet gewoon je pinpas voor?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130025739
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:51 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Waarom gebruik je daar niet gewoon je pinpas voor?
Vanwege de Bij-punten neem ik aan. :P

(Ik in ieder geval wel)
pi_130025779
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:50 schreef conleche het volgende:
Ik gebruik het steeds meer ja, online sws, vaak ook via paypal, want dan hoef ik m'n cc-nummer niet op te zoeken, maar ook in gewone winkels betaal ik ermee.

@Novem, de Appie accepteert hem toch niet?
Klopt, maar Marqt bijvoorbeeld wel! Zou echt super zijn als AH ook eens cc zou accepteren!

@ DaD, waarom wel? Door geld uit te geven met mijn CC krijg ik geld terug in de vorm van punten, dus eigenlijk gewoon korting. Mijn rekening wordt aan het eind van de maand afgeschreven, dus hoef ook geen rente te betalen. Daarnaast is alles wat ik online koop met CC automatisch verzekerd. Zie alleen maar voodelen eigenlijk :P
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130025932
En toen hij gestolen was in Cambodja en ik hem telefonisch blokkeerde vroegen ze of ik geld nodig had. Dan zouden ze dat op de 1 of andere manier kunnen regelen. Nu had ik dat niet, maar toch, vet handig als je het wel nodig zou hebben!

Masterd card zou me in dienst moeten nemen. :')
pi_130026018
Het enige wat ik onhandig vindt aan een CC is dat het inderdaad maar een keer per maand wordt afgeschreven. Met pin zie ik tenminste meteen wat ik nog heb, of niet heb :')
Be someone that makes you happy
pi_130026090
Een credit card is voor mij nog steeds iets wat vooral geld kost en voor mensen die niet met geld kunnen omgaan, maar ik begrijp dat dat idee achterhaald is. :+.

We hebben hier trouwens ook geen fatsoenlijke Bijenkorf, dat zal ook schelen. ;).
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130026407
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 17:53 schreef Novem het volgende:

[..]

Klopt, maar Marqt bijvoorbeeld wel! Zou echt super zijn als AH ook eens cc zou accepteren!

@ DaD, waarom wel? Door geld uit te geven met mijn CC krijg ik geld terug in de vorm van punten, dus eigenlijk gewoon korting. Mijn rekening wordt aan het eind van de maand afgeschreven, dus hoef ook geen rente te betalen. Daarnaast is alles wat ik online koop met CC automatisch verzekerd. Zie alleen maar voodelen eigenlijk :P
Kost dat bij jou geen extra geld? Ik ben ooit eens mijn pinpas vergeten toen ik schoenen kocht. Was er vier euro extra afgeschreven. Dat vind ik echt zonde :D
pi_130026719
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Mufasa208 het volgende:
Net terug van HA, hoogstwaarschijnlijk een darminfectie. Dat was de laatste keer sushi eten bij die toko. :X
Dus we kunnen?
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130028193
Kamperen in onze nieuwe woonkamer in Grunn :D lijstje slaat nergens op want rare dag.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:11:43 #121
70532 loveli
N
pi_130028460
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 18:13 schreef An24 het volgende:

[..]

Kost dat bij jou geen extra geld? Ik ben ooit eens mijn pinpas vergeten toen ik schoenen kocht. Was er vier euro extra afgeschreven. Dat vind ik echt zonde :D
Meestal draagt de winkel die extra kosten. Soms hebben ze liever dat je pas vanaf een bepaald bedrag met cc betaalt.
crap in = crap out
pi_130028688
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef loveli het volgende:

[..]

Meestal draagt de winkel die extra kosten. Soms hebben ze liever dat je pas vanaf een bepaald bedrag met cc betaalt.
Weer wat geleerd.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:38:42 #123
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130029501
CC, als ik die had dan waren wij ipv zo'n 20 overnachtingen in Nederland in hotels, nog vaker.
Impuls ftw :')
Wij gaan in november 2 nachten naar Groningen, 15 km hier vandaan... waarom??? Geen idee :')
Over een paar week naar Steenwijk voor 1 nacht... gewoon omdat het kan.

Cali, waar zit je ergens?

Lijstje bevat een half heerlijke slagroomgebakje en ruim een halve hazelnootschuimgebak gevuld met veul slagroom O+

Morgen maar een eindje wandelen, gewoon ruim 5 uren, alleen met radio aan en dom wandelen. Nog geen zin in though...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:46:40 #124
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130029760
En de GBBO die op omroep Max wordt uitgezonden die wordt niet meer op uitzending gemist uitgezonden geloof ik. Of was het afgelopen zaterdag het er sowieso niet voor?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130029870
Groningen-Noord is het volgens mij. Ik zou je willen pm-en maar zit mobiel...

Vlakbij Zernike, heb ik niets aan, O+ wel. UMCG zit op 10 fietsen *O*
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:55:33 #126
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130030131
Oja, Zernike.. daar ben ik wel eens langsgewandeld en toen liep ik verkeerd en was ik verdwaald
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 19:55:41 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130030139
Mobiel kun je ook PM'en heur!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_130030277
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Oja, Zernike.. daar ben ik wel eens langsgewandeld en toen liep ik verkeerd en was ik verdwaald
Waar moest je wel heen? :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130030388
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mobiel kun je ook PM'en heur!
:o

Explain?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:02:20 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_130030436
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:01 schreef Californium het volgende:

[..]

:o

Explain?
Rechtsboven ff klikken op je username en dan kiezen wat je wilt :)
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:03:50 #131
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130030497
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef Californium het volgende:

[..]

Waar moest je wel heen? :D
Dorp verderop maar als je wandelt en niet meer weet waar je loopt in dat uitgestrekte dan kost een km ontzettend veel tijd :P

Ging je er nou studeren? WEl gelezen allemaal maar ja, dit ouwe wijf onthoudt ook niet zoveel meer :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:05:41 #132
70532 loveli
N
pi_130030568
Jij bent heul geen oud wijf!
crap in = crap out
pi_130030620
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 19:04 schreef Californium het volgende:
Kamperen in onze nieuwe woonkamer in Grunn :D lijstje slaat nergens op want rare dag.
Welkom in Stad!

Jij was toch laatst met je vriend aan een tijdje graan-vrij eten begonnen? Hoe beviel dat?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130030633
Er gaat een wereld voor me open! Ik kan zelfs dmen :D...

Ik ga promoveren aan het medisch centrum :D. O+ gaat zijn studie hier voortzetten O+.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130030866
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:06 schreef sigme het volgende:

[..]

Welkom in Stad!

Jij was toch laatst met je vriend aan een tijdje graan-vrij eten begonnen? Hoe beviel dat?
Thx! Ook inwoner van het hoge noorden?

Hij was na 5 dagen van bijna al zijn klachten af :')! Dus bevalt goed. Mis het brood niet eens! Sterker nog, O+ at vorige week iets twijfelachtigs, hij kreeg na 1.5 dag beetje last. Paar keer na de wc later en alsof het nooit gebeurd was.... ging rustig verder met inpakken en dingen uit elkaar slopen :D. Artsen verklaren me voor gek... maar goed :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130031109
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:12 schreef Californium het volgende:

[..]

Thx! Ook inwoner van het hoge noorden?

Hij was na 5 dagen van bijna al zijn klachten af :')! Dus bevalt goed. Mis het brood niet eens! Sterker nog, O+ at vorige week iets twijfelachtigs, hij kreeg na 1.5 dag beetje last. Paar keer na de wc later en alsof het nooit gebeurd was.... ging rustig verder met inpakken en dingen uit elkaar slopen :D. Artsen verklaren me voor gek... maar goed :D
Tsja, stadjer hier. Al ben ik er niet zo vaak :').

Goed om te horen dat het hem helpt! Merk je zelf ook wat of eet jij zelf wel graan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130031356
Ik had verder geen specifieke klachten, maar vertering lijkt beter te zijn en viel ineens af als een malle :D. Ben nog steeds moe, maar dat was Ik al altijd, dus ja.... :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130031895
Mn tomtom is dood :(
  Vis een optie? dinsdag 13 augustus 2013 @ 20:41:22 #139
70532 loveli
N
pi_130032008
Niet te redden dood?
Had vandaag een folder in handen dat ie ergens in de aanbieding is.
http://www.bol.com/nl/m/v(...)ADVNLAHA000003EW5656
crap in = crap out
pi_130032191
Wat goed Cali, dat jullie er zo'n profijt van hebben. Dan merk je pas wat voeding echt met een lijf doet he?! Wat dat betreft is de medische wereld ver, maar dat wat zo logisch is, over voeding, snappen veel mensen niet :D

Puff, tom kapot! Wel gekomen waar je moest zijn? Ik ben van de tom rijles generatie. Ik kom een eind zonder, maar hoe: geen idee :+
pi_130032262
quote:
11s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:21 schreef Goodbye het volgende:
Wow, Mufasa, beterschap!
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 16:25 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ah zo.

Oh, en beterschap! Zoiets naars kan je trek in lekker voer een poos doen verdwijnen :{
Danke en dankewel! O+ Ik blijf in de tussentijd wel eten. :9

@85mc, zo snel val ik niet af. :P

quote:
Tuurlijk, schijt aan alles. :')
pi_130032278
Oh ja, ik was dus een weekje naar Spanje. Foto'tjes in K&W / sigme's olijfboomgaard
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_130032401
quote:
6s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef sigme het volgende:
Oh ja, ik was dus een weekje naar Spanje. Foto'tjes in K&W / sigme's olijfboomgaard
Crosspost:

O+
pi_130032454
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:41 schreef loveli het volgende:
Niet te redden dood?
Had vandaag een folder in handen dat ie ergens in de aanbieding is.
http://www.bol.com/nl/m/v(...)ADVNLAHA000003EW5656
Als Lief m niet kan maken isie dood ja. Dank voor de link, had m ook gezien, denk dat dit wel een goede aanbieding is inderdaad. Hoop wel dat ik er langer plezier van heb dan de vorige :P

Ben uiteindelijk op bestemming gekomen via de touristische route. Was niet zo handig. Nu maar zoeken hoe ik morgen moet rijden.
pi_130032888
@An: helemaal mee eens. Merk idd dat tarwe veel doet voor het lijf in negatieve zin. En daarnaast Veel bewuster verpakkingen gaan lezen wat mij elke dag weer blijft verbazen. Laatst iets in de hand met zoveel ingrediënten / troep.... O+ wilde graag ijs. Na 5 van de wel 20 zinnen het maar gelaten voor wat het was en gewoon perenijsjes in het mandje gegooid :D. Jammer dat zijn specialisten er niet in geloven... 'ja, er is geen wetenschappelijke onderbouwing voor'. Hoeveel mensen komen er jaarlijks het ziekenhuis in omdat ze niet kunnen lopen vanwege een chronische darmontsteking? Het klinkt al ongeloofwaardig....en gluten intolerantie bestaat zeker ook niet? :')
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130033232
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:00 schreef Californium het volgende:
@An: helemaal mee eens. Merk idd dat tarwe veel doet voor het lijf in negatieve zin. En daarnaast Veel bewuster verpakkingen gaan lezen wat mij elke dag weer blijft verbazen. Laatst iets in de hand met zoveel ingrediënten / troep.... O+ wilde graag ijs. Na 5 van de wel 20 zinnen het maar gelaten voor wat het was en gewoon perenijsjes in het mandje gegooid :D. Jammer dat zijn specialisten er niet in geloven... 'ja, er is geen wetenschappelijke onderbouwing voor'. Hoeveel mensen komen er jaarlijks het ziekenhuis in omdat ze niet kunnen lopen vanwege een chronische darmontsteking? Het klinkt al ongeloofwaardig....en gluten intolerantie bestaat zeker ook niet? :')
IJs huize An: Griekse yoghurt, diepvriesmango (of bosvruchten) honing en munt (of basilicum). Wel met foodprocessor.Je wordt er best creatief van en het is super lekker :9
pi_130033326
Was van plan binnenkort meer zelf te makenn/bakken zoals glutenvrij brood en dat soort dingen, en dat ijs klinkt ool goed :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130033518
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:08 schreef Californium het volgende:
Was van plan binnenkort meer zelf te makenn/bakken zoals glutenvrij brood en dat soort dingen, en dat ijs klinkt ool goed :9
Als je een heerlijk glutenvrij brood recept hebt gevonden hoor ik het graag. Het is mij nooit gelukt om een echt lekker brood te maken. Gelukkig werkt spelt ook bij mij, maar dat zal voor je O+ niet het geval zijn.
pi_130034595
Als ik iets weet dan hoor je het O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_130034985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 20:46 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

[..]

Danke en dankewel! O+ Ik blijf in de tussentijd wel eten. :9

@85mc, zo snel val ik niet af. :P

[..]

Tuurlijk, schijt aan alles. :')
oei mufasa :X

doe je voorzichtig met eten? ik was met mijn darminfectie vier weken uit de running, mocht ook niet eten in t begin enzo... hoop dat t bij jou meevalt!
Kwak
pi_130035197
Ik gooi ook overrijpe bananen in de vriezer, als je die in de foodprocessor gooit dan heb je bananen ijs. Soms doe ik er ook crunchy pindakaas door.

Griekse yoghurt in de vriezer, frambozen en steviapoeder+ foodprocessor= bliss
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130035370
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

oei mufasa :X

doe je voorzichtig met eten? ik was met mijn darminfectie vier weken uit de running, mocht ook niet eten in t begin enzo... hoop dat t bij jou meevalt!
Het valt wel mee. :) Beetje wat meer vermoeid als anders en wat buikpijn bij bewegen, ik kan ongeveer 90% eten van wat ik dagelijks eet. Moet alleen wat meer mijn maaltijden spreiden wat betreft verteren.
pi_130035990
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 21:44 schreef _aurum_ het volgende:
Ik gooi ook overrijpe bananen in de vriezer, als je die in de foodprocessor gooit dan heb je bananen ijs. Soms doe ik er ook crunchy pindakaas door.

Griekse yoghurt in de vriezer, frambozen en steviapoeder+ foodprocessor= bliss
:9~
pi_130036143
bananen uit vriezer is ook prima basis voor allerhande smoothies! ik snij ze wel in stukjes voor ik het invries.
pi_130036635
Nu op de bbc een documentaire over veel te zware kinderen in India. :o
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130036888
Indiase curries zijn dan ook veuls te lekker... en dan met mango lassi erbij. :9
pi_130037071
Het gast nu over een jongen van 20 van 126 kilo die 6 filet o'fish bij de mac eet als tussendoortje.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130037141
En het gaat over Weight loss surgery bij pubers.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130037162
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Het gast nu over een jongen van 20 van 126 kilo die 6 filet o'fish bij de mac eet als tussendoortje.
mjaah, die 126 kg moet ergens vandaan komen toch?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130037235
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:19 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mjaah, die 126 kg moet ergens vandaan komen toch?
klopt. Het is heel bizar om te zien.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130037421
Ik moet altijd lachen om dat accent :P :')
Be someone that makes you happy
pi_130037651
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:24 schreef Nallie het volgende:
Ik moet altijd lachen om dat accent :P :')
heerlijk ook om ze aan de telefoon te hebben :D
pi_130038081
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 22:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

heerlijk ook om ze aan de telefoon te hebben :D
En dan in een conference call ofzo. Soms is het lachwekkend zo slecht als ze te verstaan zijn :')
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130038091
Er zit een Indiër in mijn trein te bellen, dus ik heb geluid bij Perr's post! :D
pi_130039324
13 jaar, een maagbandje krijgen, wat afvallen en vervolgens gewoon aankomen. -O-
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130040409
Zo'n maagband is eigenlijk symptoombestrijding voor mijn gevoel. Ik had buried gekeken. Best aparte film.
pi_130047152
Mogge!
Laatste dagdienst!
pi_130047309
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 23:23 schreef the85mc het volgende:
Zo'n maagband is eigenlijk symptoombestrijding voor mijn gevoel. Ik had buried gekeken. Best aparte film.
Ja, die film heb ik ook gekeken, creepy! Ik houd niet zo van kleine ruimtes. :+

Vanavond sporten, moet weer even in de mojo komen dat het een vanzelfsprekendheid gaat worden. Ik ga er nu telkens zo tegen op zien en dat vind ik zo irritant van mezelf.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130047392
Over die maagband bij dat jongentje van 13 van gister: een maagband is helemaal geen goede oplossing. Bizar veel complicaties na het plaatsen van een maagband en vast eten levert vaak problemen op, maar een halve liter gesmolten ijs niet.
Gelukkig zat er ook een goed voorbeeld in de uitzending, over een meisje van 16 die met behulp van een personal trainer iedere week aan het sporten was en eens per week kwam er een zumba lerares en stonden alle vrouwen van de familie te zumba'en. En er was een dietist ingehuurd.
Nouja, dik zijn is ook vooral een rijkelui's probleem in India.

Succes met je laatste dagdienst Puff!

Succes vanavond GB! Met sporten moet je gewoon gaan idd, en dat is soms best moeilijk. Wat voor mij op dit moment helpt is dat ik een splitschema heb en dus binnen een uur klaar ben in de sportschool. Ik heb ook echt geen zin op dit moment in lange sessies. :)

Veel te doen vandaag, ga er maar eens mee beginnen. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130048104
Ohai :) gisteren beetje veel toetje gehad :@

Planning:
O: yoghurt met nectarine en lijnzaad (vet lekker), en cappucino
T: mineola
L: salade met vanalles enzo
T: muffin
D: omelet met groenvoer

B: uurtje fietsen + Pump/ buikspieren
pi_130048671
Succes met je dagdienst Puff!

13 jaar en een maagband? Bizar :o

Buried wil ik nog wel zien, de trailer zag er wel okay uit.

Geen lijstjes vandaag. Lekker thuis werken, yoga doen en vanavond naar de Italiaan *O*
pi_130048812
Heppie burpdee An!
Kwak
pi_130048839
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:01 schreef Perruche het volgende:
Ohai :) gisteren beetje veel toetje gehad :@

Planning:
O: yoghurt met nectarine en lijnzaad (vet lekker), en cappucino
T: mineola
L: salade met vanalles enzo
T: muffin
D: omelet met groenvoer

B: uurtje fietsen + Pump/ buikspieren
Ik heb iets te veel kaas gehad :P

Planning voor vandaag:
O: kwark, havermout, bosbessen, banaan: kreeg het weer met moeite weg |:(
T: worteltjes
L: dubbele boterham pindakaas
T: appel
S: rondje hardlopen
D: nog geen idee!
  woensdag 14 augustus 2013 @ 09:53:41 #174
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_130049010
86.4 kg nu.

Blijkt dat je de weegschAal eerst moet laten nullen voordat je er op gaat staan. :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_130049042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:53 schreef kanovinnie het volgende:
86.4 kg nu.

Blijkt dat je de weegschAal eerst moet laten nullen voordat je er op gaat staan. :')
Is dat een positieve of negatieve uitkomst?
pi_130049092
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:41 schreef kwakz0r het volgende:
Heppie burpdee An!
Dank! :*
pi_130049094
Toetjes O+

Zometeen koffie drinken en dan naar de sportschool.
Even mn motivatie zoeken :')
Be someone that makes you happy
pi_130049110
Hee Kano, jij hier? :D

An, gefeliciteerd met je verjaardag! *O* Al cadeaus gehad? :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130049158
Nee GeeBee! Freud wilde mij laten slapen omdat hij zo vroeg op moest. Heel lief van hem, maar sinds ik 4 / 5 keer per week aan yoga doe, word ik ook telkens op tijd wakker. Maar meneer stond er op, dus geduld hebben dan maar :+

Ik word wel overspoeld met berichtjes O+
pi_130049175
Dat is ook altijd leuk, voel je je extra jarig. Ik was een keer jarig op vakantie en dat vond ik eigenlijk maar saai, want toen kreeg ik maar één felicitatie (wel van de leukste, maar toch). :D :@
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130049228
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Dat is ook altijd leuk, voel je je extra jarig. Ik was een keer jarig op vakantie en dat vond ik eigenlijk maar saai, want toen kreeg ik maar één felicitatie (wel van de leukste, maar toch). :D :@
Herkenbaar. Sowieso was het vroeger ook nooit leuk om in de vakantieperiode jarig te zijn. Maar er zijn momenteel veel mensen thuis, dus zaterdag kan ik het een keertje vieren O+
pi_130049398
FEESTJE BIJ AN ZATERDAGGGG!! *O*
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130049641
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:02 schreef Goodbye het volgende:
Dat is ook altijd leuk, voel je je extra jarig. Ik was een keer jarig op vakantie en dat vond ik eigenlijk maar saai, want toen kreeg ik maar één felicitatie (wel van de leukste, maar toch). :D :@
Ik hoop nog altijd dat er slingers hangen als ik wakker wordt :D
Worry is a misuse of imagination
pi_130049696
Ik ben al even wakker hoor gezang uit een kathedraal
Worry is a misuse of imagination
pi_130049784
Feli An! *O*
pi_130050011
Dat je je ineens realiseert dat je volgende maand 35 wordt en nog steeds niet volwassen bent :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  Vis een optie? woensdag 14 augustus 2013 @ 10:47:30 #188
70532 loveli
N
pi_130050127
Wakker worden met minimaal 6 muggebulten op je schouder. Somebody had a party in my bed last night :')
crap in = crap out
pi_130050314
Gefeliciteerd An!

Vakantieplan wijzigt continu haha, waarschijnlijk wordt t nu met de auto ergens naar toe. Huisgenoot kan pas vanaf zondag, en ik kan maar tot de zaterdag daarna. Waarschijnlijk frankrijk, spanje ofzo. Tentje mee en we zien wel waar we eindigen.
pi_130050427
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:43 schreef _aurum_ het volgende:
Dat je je ineens realiseert dat je volgende maand 35 wordt en nog steeds niet volwassen bent :P
Dat zie ik ook nog wel ergens gebeuren. Op dit moment in elk geval wel :')_!

Lijst voor vandaag;

O: yoghurt met bosvruchten
T: banaan
L: omelet met tomaat en paprika, mok melk
T: toast met hummus
S: hardlopen (9 á 10km)
D: volkorenbroodje hamburger met pompoen en aardappeltjes

En gefeliciteerd An!
Ja doei.
pi_130050554
Lijstje:
O -tostada van 1 volkoren wrap met restje kip/ui/kerrie/cashew van gisteren in de paninimaker geflikkerd
L- salade van rauwkost met olie en knoflook dressing, gerookte kipfilet
T- appol
D- de faux-andijviestamppot met tartaar die ik maandag postte (toen vervangen door gegrilde kip met salade en voor vriendje noedels)
Kwak
pi_130050574
Heb nog een aantal jaar te gaan tot 35, maargoed ben ook nog een jong sportmodel. :P
pi_130050751
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef Mufasa208 het volgende:
Heb nog een aantal jaar te gaan tot 35, maargoed ben ook nog een jong sportmodel. :P
Jij toyboy jij! :P
pi_130050763
Ik ga vrijdag naar Parijs voor een lang weekend en de Koek gaat mee. Hij doet het heel goed op de medicijnen, is echt een stuk opgeknapt, heeft nog wel een hoestbui zo nu en dan, maar is een stuk levendiger. Fijn hoor!
pi_130051028
Koekert O+ fijn dattie het weer doet Co!
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:02 schreef kwakz0r het volgende:
Lijstje:
O -tostada van 1 volkoren wrap met restje kip/ui/kerrie/cashew van gisteren in de paninimaker geflikkerd
L- salade van rauwkost met olie en knoflook dressing, gerookte kipfilet
T- appol
D- de faux-andijviestamppot met tartaar die ik maandag postte (toen vervangen door gegrilde kip met salade en voor vriendje noedels)
Balansdagje? Vind het maar weinig. Krijg je geen vreetbuien als je teveel onder je BMR gaat zitten?
pi_130051275
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:09 schreef conleche het volgende:
Ik ga vrijdag naar Parijs voor een lang weekend en de Koek gaat mee. Hij doet het heel goed op de medicijnen, is echt een stuk opgeknapt, heeft nog wel een hoestbui zo nu en dan, maar is een stuk levendiger. Fijn hoor!
O+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130051497
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:17 schreef Perruche het volgende:
Koekert O+ fijn dattie het weer doet Co!

[..]

Balansdagje? Vind het maar weinig. Krijg je geen vreetbuien als je teveel onder je BMR gaat zitten?
balansen? niet bewust. Al kan dat na gisteren geen kwaad...

Volgens mij eet ik ongeveer net zoveel als veel anderen hier maar omdat er geen zuivel of omelet ofzo bij staat vinden jullie t weinig ofzo?

Zal het zo eens in de eetmeter gooien.
Kwak
pi_130051508
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:03 schreef Mufasa208 het volgende:
Heb nog een aantal jaar te gaan tot 35, maargoed ben ook nog een jong sportmodel. :P
:D

Fijn dat Koekie mee kan Co! Hoop dat hij nog een tijdje mee kan.

En dank slankies O+
pi_130051532
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

balansen? niet bewust. Al kan dat na gisteren geen kwaad...

Volgens mij eet ik ongeveer net zoveel als veel anderen hier maar omdat er geen zuivel of omelet ofzo bij staat vinden jullie t weinig ofzo?

Zal het zo eens in de eetmeter gooien.
Ik vind het een prima lijstje, maar jah :')
pi_130051547
An, tuurlijk is het geen "slecht" lijstje, er staan alleen normale dingen op. Maar ik denk dat Kwak meer kan en.of moet eten dan jij ivm haar BMR.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

balansen? niet bewust. Al kan dat na gisteren geen kwaad...

Volgens mij eet ik ongeveer net zoveel als veel anderen hier maar omdat er geen zuivel of omelet ofzo bij staat vinden jullie t weinig ofzo?

Zal het zo eens in de eetmeter gooien.
En ik vind het niet weinig voor iemand met een BRM van 1200 maar ik denk jouw BMR wel wat hoger ligt? Anders blijf je schommelen - ene dag te veel (want honger), dan te weinig om weer te balansen.Ben wel benieuwd hoeveel kcals dit is
pi_130051574
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ben wel benieuwd hoeveel kcals dit is. En ik vind het niet weinig voor iemand met een BRM van 1200 maar ik denk jouw BMR wel wat hoger ligt? Anders blijf je schommelen - ene dag te veel (want honger), dan te weinig om weer te balansen.
Over de BRM heb je wel gelijk. De mijne zit natuurlijk wel op 1300 :Y
pi_130051581
Ik vind tussendoortjes wel echt moeilijk. Of het is te veel werk, of het is ongezond, of ik heb er echt geen zin in/vind het niet lekker. :')

Kan wat eten betreft niet wachten tot de school weer begint: structuur O+
Kwak
pi_130051683
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:35 schreef Perruche het volgende:
An, tuurlijk is het geen "slecht" lijstje, er staan alleen normale dingen op. Maar ik denk dat Kwak meer kan en.of moet eten dan jij ivm haar BMR.

[..]

En ik vind het niet weinig voor iemand met een BRM van 1200 maar ik denk jouw BMR wel wat hoger ligt? Anders blijf je schommelen - ene dag te veel (want honger), dan te weinig om weer te balansen.Ben wel benieuwd hoeveel kcals dit is

Bmr berekeningen kloppen niet zo goed voor veel te zware mensen zoals ik. Ik heb relatief veel minder vetvrije massa en daardoor verbruik Ik Veel minder dan de berekening op basis van gewicht en activiteitsniveau suggereert. Harris benedict klopt ieg niet. Zal eens zoeken naar iets dat vetpercentage meeneemt in de berekening. (Computer is aan t opstarten)
Kwak
pi_130051692
yay voor Koek! *O*
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130051694
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:36 schreef kwakz0r het volgende:
Ik vind tussendoortjes wel echt moeilijk. Of het is te veel werk, of het is ongezond, of ik heb er echt geen zin in/vind het niet lekker. :')

Kan wat eten betreft niet wachten tot de school weer begint: structuur O+
Structuur is zo belangrijk!

Daar gaat het hier vaak ook op stuk..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130051747
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 11:40 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Bmr berekeningen kloppen niet zo goed voor veel te zware mensen zoals ik. Ik heb relatief veel minder vetvrije massa en daardoor verbruik Ik Veel minder dan de berekening op basis van gewicht en activiteitsniveau suggereert. Harris benedict klopt ieg niet. Zal eens zoeken naar iets dat vetpercentage meeneemt in de berekening. (Computer is aan t opstarten)
Als je zo'n berekening hebt gevonden zou ik het graag horen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130051975
Ik zal de mijne ook weer eens berekenen. Ik zweet me elke yoga sessie een ongeluk en ik ben wel strakker geworden :+
pi_130052240
Middag!

O - Griekse yoghurt met lijnzaad, rozijnen, pindakaas, koffie verkeerd
B - schuren en schilderen
L - bord soep met groenten, cannelinibonen en chorizo
T - blauwe bessen, rode bessen en een vijg met gehakte amandelen, pistache en pecannoten en honing
D - paar stukken gegrilde kip met knapperig velletje :9 patat met mayo en/of ketchup en rauwkost
T - koffie verkeerd, misschien een blokje pure choco
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_130052366
katch-mcardle werkt op vetpercentage. maar dan moet je wel goed je vetpercentage weten natuurlijk... die van mij heb ik op basis van de navy-tape measurements (is niet heel precies, maar wel redelijk).

http://www.calculatorpro.(...)rdle-bmr-calculator/

volgens de harris-benedict formule is mijn BMR 2000, volgens catch-mcardle is het 1500 :+ dat scheelt nogal wat, niet?

lijstje incl olie/boter is 1637 kcal.

ik beweeg vandaag nauwelijks dus dit lijkt me prima.
Kwak
pi_130052410
jullie vergissen je in mijn ontbijt (370 kcal :7 door de noten en de gebakken kip en uien, en de wrap is ook 130 kcal!)

en het diner (boter door de stamppot, tartaartje is gebakken, en met gebakken uien) ik zou het magerder kunnen maken door dat niet te doen, of minder te eten, maar ik kan me de hele dag verheugen op deze maaltijd O+
Kwak
pi_130052604
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:08 schreef kwakz0r het volgende:
jullie vergissen je in mijn ontbijt (370 kcal :7 door de noten en de gebakken kip en uien, en de wrap is ook 130 kcal!)

en het diner (boter door de stamppot, tartaartje is gebakken, en met gebakken uien) ik zou het magerder kunnen maken door dat niet te doen, of minder te eten, maar ik kan me de hele dag verheugen op deze maaltijd O+
Eerlijk gezegd vind ik een tartaartje grillen nog lekkerder. Zo ook de uien. Magerder en net zo :9~ Maar ieder zijn ding natuurlijk.
pi_130052682
Geen appelmoes, Novem?! :P

:O
Gisteren beetje laat gemaakt... Als je zonder reclame's een serie kijkt heb je veel minder besef van tijd.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130052777
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:05 schreef kwakz0r het volgende:
katch-mcardle werkt op vetpercentage. maar dan moet je wel goed je vetpercentage weten natuurlijk... die van mij heb ik op basis van de navy-tape measurements (is niet heel precies, maar wel redelijk).

http://www.calculatorpro.(...)rdle-bmr-calculator/

volgens de harris-benedict formule is mijn BMR 2000, volgens catch-mcardle is het 1500 :+ dat scheelt nogal wat, niet?

lijstje incl olie/boter is 1637 kcal.

ik beweeg vandaag nauwelijks dus dit lijkt me prima.
Zo daar komt opeens heel wat anders uit! Mijn BMR is 1600. En ik dacht altijd via die andere formule zo'n 1950..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 12:30:38 #214
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130053050
Fijn Co

Van harte gefeliciteerd An, leuke dag meis.

Nog een zes kmdan zit de dertig kn erop
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130053104
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Fijn Co

Van harte gefeliciteerd An, leuke dag meis.

Nog een zes kmdan zit de dertig kn erop
Dank je :*

Jij bent ook lekker aan het bikkelen *O*

En hoe ist met Vaiz?
pi_130053162
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:16 schreef An24 het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik een tartaartje grillen nog lekkerder. Zo ook de uien. Magerder en net zo :9~ Maar ieder zijn ding natuurlijk.
ik bak t ook niet moddervet, maar wel met een klontje boter. en dan de uien lekker zacht maken O+ bijna uienconfiture maar niet met suiker *kwijl*

ik schrijf al het bakvet ook op omdat ik het als een soort jus gebruik :@

anyway, beter dan speklap en spekvet!

daarom eet ik dus maar niet te vaak stamppot, en niet te vaak wraps (de oorspronkelijke versie was niet de kipkerrie in wraps maar in bladerdeeg in de oven, oh my god, dat is echt een hartaanval waiting to happen. doen we niet meer).
Kwak
pi_130053211
Haha, lekkerbek ben je kwak! Goed dat je dingen aanpast. Vond ik met mijn stomme darmen ook een uitdaging.
pi_130053282
Oeh! Goed nieuws voor Koek! *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Dank je :*

Jij bent ook lekker aan het bikkelen *O*

En hoe ist met Vaiz?
Mwah, naar omstandigheden redelijk. Van 't weekend had ik 't even lastig dus toen ook maar even de biertjes laten staan en zo want anders weet ik 't wel.
Gelukkig is Beetle erg lief en knuffelig.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130053363
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 12:37 schreef V1z0R het volgende:
Oeh! Goed nieuws voor Koek! *O*

[..]

Mwah, naar omstandigheden redelijk. Van 't weekend had ik 't even lastig dus toen ook maar even de biertjes laten staan en zo want anders weet ik 't wel.
Gelukkig is Beetle erg lief en knuffelig.
Goed dat je dat kunt laten staan. Knuffel :*
pi_130054073
Oh ja, gefeliciteerd An! *O*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130054142
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd An! *O*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk plaatje uitzoeken, photoshop met wat tekst, en naar een goedkoper drukker gaan zoals de multicopy ofzo :)
Ja doei.
pi_130054207
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Leuk plaatje uitzoeken, photoshop met wat tekst, en naar een goedkoper drukker gaan zoals de multicopy ofzo :)
Er hoeft niet eens een plaatje op. :+. Ik had een drukkerij gevonden, papiersoorten ter beoordeling aangevraagd, gemaild met nog wat vraagjes, kerel vraagt om mijn eigen voorlopige ontwerp, en maakt er vervolgens iets heel anders van, voor vier keer meer geld.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_130054285
He, het is ook crisis bij de drukkers ja :{w Die moeten ook wat binnenharken ;)

Vanavond weer even sportschule, tijdje niet geweest. Kijken of het weer afzien wordt, waarschijnlijk wel.

Edit:
Ik zag laatst een linkje hier denk ik. maar ik kwam net op een tumblr van mensen die elkaar aanmoedigen om dikker te worden omdat ze dat mooi vinden.. WTF.. Vrij apart vind ik dat. OK, veel mensen zullen ook afvallen om mooier gevonden te worden, maar dat is meestal nog wel gezond. Dit is puur dikker worden om het dikker worden :N Rare mensen op de wereld..

[ Bericht 38% gewijzigd door the85mc op 14-08-2013 13:23:22 ]
pi_130054788
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh ja, gefeliciteerd An! *O*.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je!

En wat een raar verhaal van die drukker. Niet echt de manier om je aan klanten te binden :') Maar hij kan het proberen natuurlijk. Er zijn vast mensen die er in trappen.

Meh, werken lukt niet vandaag. Ik ga stoppen en mijn yogamat uitrollen O+
pi_130054847
Net een lekker broodje gerookte zalm met roomkaas :9 gehad op het terras!

Zal ik weer eens 5k gaan rennen vandaag? Ik vind dat het moet, dan horen jullie vanavond of dat het gelukt is. :7
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130054878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Net een lekker broodje gerookte zalm met roomkaas :9 gehad op het terras!

Zal ik weer eens 5k gaan rennen vandaag? Ik vind dat het moet, dan horen jullie vanavond of dat het gelukt is. :7
k zou het niet doen...
  Vis een optie? woensdag 14 augustus 2013 @ 13:38:03 #227
70532 loveli
N
pi_130055022
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k zou het niet doen...
^^
crap in = crap out
pi_130055470
Hmm ik zou ook wel een matje willen uitrollen in de baas z'n tijd. Helaas moet ik nog veuls te veul doen :'(
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k zou het niet doen...
_O-
pi_130055515
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:32 schreef Goodbye het volgende:
Net een lekker broodje gerookte zalm met roomkaas :9 gehad op het terras!

Zal ik weer eens 5k gaan rennen vandaag? Ik vind dat het moet, dan horen jullie vanavond of dat het gelukt is. :7
Niet miepen maar rennen! *O*

O+ rennen O+
Ja doei.
pi_130055538
}:|
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130055581
Ik doe iig met je mee! Maar nu eerst: skripzie.
Ja doei.
pi_130056083
ik heb candy crush ontdekt. Gelukkig is de batterij van m'n telefoon bijna leeg, kan ik tenminste weer werken...
pi_130056128
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb candy crush ontdekt. Gelukkig is de batterij van m'n telefoon bijna leeg, kan ik tenminste weer werken...
Volgens mij ben ik de enige der neanderthalen die dat spel niet begrijpt :')
pi_130056262
O: beker melk, koffie, 4 boterhammen, 2 geroosterd met boter en 2 met een gekookt ei
S: rondje fietsen
T: 2 bananen, 250g kwark
L: 2 boterhammen met gekookt ei, 2 bekers melk (denk ik maar)
D: uit eten
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_130056352
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:10 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb candy crush ontdekt. Gelukkig is de batterij van m'n telefoon bijna leeg, kan ik tenminste weer werken...
Wat voor spel is dat dan?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130056450
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat voor spel is dat dan?
Don't do it :P Ernstig verslavend!
Volgens mij is t ook bekend als jewels.
Be someone that makes you happy
  Vis een optie? woensdag 14 augustus 2013 @ 14:22:22 #237
70532 loveli
N
pi_130056520
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik de enige der neanderthalen die dat spel niet begrijpt :')
Snap de hype ook niet zo.
crap in = crap out
pi_130056529
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:20 schreef Nallie het volgende:

Don't do it :P Ernstig verslavend!
Volgens mij is t ook bekend als jewels.
:o zoals in Jewel Quest? Daar heb ik echt héél veel uren nietsdoen in gestopt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130056761
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:o zoals in Jewel Quest? Daar heb ik echt héél veel uren nietsdoen in gestopt :')
:Y
Be someone that makes you happy
pi_130056911
Lijstje:

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd
S: uur KT, 20 min cardio
L: blikje tonijn aangemaakt met kwark, beetje mayo en kappertjes met een halve komkommer en een paar stukken cracker
T: kommetje gazpacho
D: Ik denk salade van tomaat, komkommer, linzen, zoete aardappel en aubergine met wat feta
T: kwark/yoghurt
Be someone that makes you happy
pi_130057471
Ik heb gewoon nul spelletjes op m'n iPhone staan! Zelfs angry birds is aan mij voorbij gegaan :)
pi_130057833
Ik heb een GBA emulator met Pokemon Yellow op m'n telefoon :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? woensdag 14 augustus 2013 @ 14:58:08 #243
70532 loveli
N
pi_130057836
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 14:48 schreef anna82 het volgende:
Ik heb gewoon nul spelletjes op m'n iPhone staan! Zelfs angry birds is aan mij voorbij gegaan :)
Verkapte I O+ my iPhone-post.
crap in = crap out
pi_130057891
M'n zus is ook verslaafd aan Candy Crush, die vroeg me namelijk al laatst of er meer dan 360 of zo lvls waren ervoor.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130057895
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:52 schreef Perruche het volgende:
Hmm ik zou ook wel een matje willen uitrollen in de baas z'n tijd. Helaas moet ik nog veuls te veul doen :'(

[..]

_O-
Voordeel van eigen agenda beheren. Gelukkig produceer ik nog steeds boven het gemiddelde van wat ik jaarlijks moet halen :7
pi_130057904
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 13:33 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

k zou het niet doen...
:D
pi_130058031
Ik ga binnenkort eens met de yogaDVD aan de slag An! :) Heb er een van 'Gaiam' ofzo, een mevrouw die Nicky Doane heet. Ze praat wat overdreven sloom en 'zen', maar ze heeft wel duidelijke beschrijvingen van de eerste twee series (zonnegroet A en B).
Ja doei.
pi_130058157
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:04 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga binnenkort eens met de yogaDVD aan de slag An! :) Heb er een van 'Gaiam' ofzo, een mevrouw die Nicky Doane heet. Ze praat wat overdreven sloom en 'zen', maar ze heeft wel duidelijke beschrijvingen van de eerste twee series (zonnegroet A en B).
ff snel gekeken. Precies wat je zegt inderdaad. Maar ziet er goed uit. Ik doe altijd drie keer A en drie keer B en daarna de hele primary serie. Maar ik denk dat ik in het begin twee maanden lang alleen maar zonnegroetjes heb gedaan en 1 keer per week een les deed op de yogaschool. /spierpijn :')

Na twee dagen rust genomen te hebben ging het vandaag super goed. Als Freud thuis is, even de challenge op de foto zetten *O*
pi_130058382
Die downward-facing dog en dan naar plank en upward-facing dog lijkt me hels :')
Ja doei.
pi_130058566
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:15 schreef motorbloempje het volgende:
Die downward-facing dog en dan naar plank en upward-facing dog lijkt me hels :')
SI! En dan leer ik nu pas mijn lijf niet meer op de grond te planten, maar van plank naar upwarddog op de tenen rollend en alleen op de voet rustend. Mijn ploppende schouders moesten eerst wat sterker worden _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:28:31 #251
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130058792
Knuffels voor V1z, *O* voor bday-An-in-de-knoop en O+ voor opgekalefaterde koekmans! O+

*zoef*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130058852
Ik doe nu 1x per week hatha yoga en ik word langzaam een iets minder stijve hark. Alleen is er aan het eind een soort meditatiemoment en ik ga dan constant verzinnen hoe ik mijn baksels kan verbeteren. Weet niet of dat de bedoeling is :+ Maar het werkt wel rustgevend :D

Lijstje voor vandaag:

O: Smoothie van avocado, whey, cacao, lijnzaad en een klein schepje maca.
T: plakje kaas, tomaatjes en geweekte amandelen
L: gehakt, rauwe ui, ajvar en een kleine salade
T: 2 zacht gekookte eitjes en tomaatjes
S: fitness
D: gewokte rijst, chineze kool en vis
T: caseine papje

meh, buik is de laatste dagen helemaal over de pis. Dus zoveel mogelijk lactose laten staan en schoon eten vandaag en morgen, hopen dat de rust wederkeert in tummyville :X
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130059066
Heeeeey Slankies :W. Ik word hier bruin, sterk en een beetje te dun 8-). Volgens de lokale weegschaal (a 25 cent per keer) ben ik nu 62.5 kg. Dus ik mag weer los met de fruitshakes en pad thai en noodles en rijstgerechten en omnomnom O+. Maar dat ging ik eigenlijk al :+.

Hoe is het hier?
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_130059184
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:08 schreef An24 het volgende:

[..]

Na twee dagen rust genomen te hebben ging het vandaag super goed. Als Freud thuis is, even de challenge op de foto zetten *O*
Benieuwd wat het dit keer is. :+

En jeeeeej voor Koek! *O*

En bro-hug voor Vaiz! :*
pi_130059271
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:37 schreef Chicolate het volgende:

Hoe is het hier?
*jaloers*... nog heel even en dan ook. *O*

Goed wat betreft gewicht, ben zo ineens van 93 naar 91 gegaan de afgelopen dagen. :o :+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 15:52:46 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_130059628
Koesje op Aurumbuik ook!

Bro-hug :D mijn collega's doen af en toe spierbal/grommen en dan tussendoor "HRRR manneuhhh, mannehhh }:| hrrr". :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_130059805
Ik had voor 15 euro een broek bij de h&m gekocht en die zit zo goed dat ik alvast een maat kleiner heb besteld voor als ik weer ben afgevallen :P
dit type ik van bij de kapper vandaan, dus een coor mij zeer atypische meisjes meisjes post. :+

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 14-08-2013 16:06:37 ]
pi_130059874
Aaaargh mobiel fokken
pi_130059879
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:30 schreef _aurum_ het volgende:
Ik doe nu 1x per week hatha yoga en ik word langzaam een iets minder stijve hark. Alleen is er aan het eind een soort meditatiemoment en ik ga dan constant verzinnen hoe ik mijn baksels kan verbeteren. Weet niet of dat de bedoeling is :+ Maar het werkt wel rustgevend :D

Lijstje voor vandaag:

O: Smoothie van avocado, whey, cacao, lijnzaad en een klein schepje maca.
T: plakje kaas, tomaatjes en geweekte amandelen
L: gehakt, rauwe ui, ajvar en een kleine salade
T: 2 zacht gekookte eitjes en tomaatjes
S: fitness
D: gewokte rijst, chineze kool en vis
T: caseine papje

meh, buik is de laatste dagen helemaal over de pis. Dus zoveel mogelijk lactose laten staan en schoon eten vandaag en morgen, hopen dat de rust wederkeert in tummyville :X
Fijn dat je effect merkt. En je hoofd wordt vanzelf een keer stiller. Ik vergeet mezelf ook af en toe uit te zetten. En sterkte met je buik :*
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:40 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Benieuwd wat het dit keer is. :+

En jeeeeej voor Koek! *O*

En bro-hug voor Vaiz! :*
Uhmmm ja, de foto is niet echt fantastisch...Ben wel verrast door het resultaat van de oefening :o ff kijken wat het wordt als ik hem door instagram haal :+
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:03:51 #260
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_130059999
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:55 schreef Perruche het volgende:

[..]

Is dat een positieve of negatieve uitkomst?
ik dacht 90 te zijn
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_130060016
Ik heb ook de laatste paar weken af en toe een yogaklasje gevolgd. Ik ben goed in de lenigheidsdingen, maar balans en kracht kan beter, vind het leuk, dus blijf het wel doen. Geen idee welk soort yoga het is though .
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:04:52 #262
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_130060039
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 09:58 schreef Goodbye het volgende:
Hee Kano, jij hier? :D

An, gefeliciteerd met je verjaardag! *O* Al cadeaus gehad? :7
zo af en toe ja. Nu niet meer want ik ben een slanke den :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_130060042
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 15:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Koesje op Aurumbuik ook!

Bro-hug :D mijn collega's doen af en toe spierbal/grommen en dan tussendoor "HRRR manneuhhh, mannehhh }:| hrrr". :')
Lol, om dat te eindigen met een stereotyperende *fart* :')

quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:00 schreef An24 het volgende:

Uhmmm ja, de foto is niet echt fantastisch...Ben wel verrast door het resultaat van de oefening :o ff kijken wat het wordt als ik hem door instagram haal :+
Het zwart/wit filter wil dan nog wel eens helpen. _O-
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:05:16 #264
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130060055
Chico waar zit je ook alweer
/korsakov

Lijst:
O: kwark, vla, blauwe bessen
T;s: heel weinig rijpe bramen onderweg met wandelen, boterham kaas, krentenbol roomboter, perzik, paar wortels, 1 komkommer, onderweg bij de haringkar een wit bolletje met zoute haring.
L: Kom tomatencremesoep, grote harde bol met osseworst, ui en sla, cappuccino op terras in Grnn
T's: appel, 2 bekers melk, pruim, minneola, paar dropjes, gekookt ei
D: bloemkool, varkenshaas, pasta met roomsaus, spinazie, gegrilde paprika/ui/champignons
B: 31 km wandelen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 augustus 2013 @ 16:18:17 #265
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130060577
Had vanmiddag in Stad een heerlijke bol met ossenworst, uitjes e.d. en een tomatencremesoep met heerlijke gehaktballetjes.
1 mijn eentje op het terras en dat was best fijn O+ Dat durf ik heus o+
Weet alleen niet meer hoe dat kreng heet, was echt superlekker (of had superhonger :') )
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130061058
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef conleche het volgende:
Ik heb ook de laatste paar weken af en toe een yogaklasje gevolgd. Ik ben goed in de lenigheidsdingen, maar balans en kracht kan beter, vind het leuk, dus blijf het wel doen. Geen idee welk soort yoga het is though .
oooh, zo herkenbaar :') Als ik op 1 been moet staan val ik om :@

Dus mijn lief is ook heel gelukkig dat ik die klasjes volg want het wordt beter. Ik kon vroeger niet eens lunges doen omdat ik gewoon zo ging zwaaien met mijn armen dat ik een gevaar was :X :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_130061340
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef Mufasa208 het volgende:

[..]

Lol, om dat te eindigen met een stereotyperende *fart* :')

[..]

Het zwart/wit filter wil dan nog wel eens helpen. _O-
Zo erg is het nu ook weer niet :')

maar instagram doet moeilijk....dus helaas.
  Vis een optie? woensdag 14 augustus 2013 @ 17:00:05 #268
70532 loveli
N
pi_130062036
Wat is er mis met good old photobucket?
/noob
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 14 augustus 2013 @ 17:01:23 #269
70532 loveli
N
pi_130062076
Mooie quote: facebook is Stasi voor vrijwilligers.
crap in = crap out
pi_130062241
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:00 schreef loveli het volgende:
Wat is er mis met good old photobucket?
/noob
Meer: wat is er mis met mij, ben lui vandaag :+

Maar wel is 1 van mijn studieboeken binnen gekomen:

http://www.amazon.com/gp/aw/d/0205580645

Alleen geen zin meer om te lezen. In het weekend dan maar *O*

[ Bericht 21% gewijzigd door An24 op 14-08-2013 17:16:23 ]
pi_130065366
An gefeliciteerd *O*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_130066029
Fijne verjaardag An!
pi_130067264
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

zo af en toe ja. Nu niet meer want ik ben een slanke den :D
Oh, ik had je nog nooit gespot. Zal wel tijdens mijn vakantie zijn geweest dan! :D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130067302
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 17:01 schreef loveli het volgende:
Mooie quote: facebook is Stasi voor vrijwilligers.
:D
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130067585
Gefeliciteerd An! Hoe is je dag?
Worry is a misuse of imagination
pi_130070033
Dank allemaal! Net terug van uit eten. Wat vroeg, maar iedereen moet er morgen vroeg uit. Was gezellig. Lekker relaxte dag en nu nagenieten met thee en de kitty's.
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:16:08 #277
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130070832
quote:
1s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 20:59 schreef An24 het volgende:
Dank allemaal! Net terug van uit eten. Wat vroeg, maar iedereen moet er morgen vroeg uit. Was gezellig. Lekker relaxte dag en nu nagenieten met thee en de kitty's.
Fijn, klinkt lekker.
Wat heb je gegeten? Dan is het belangrijkste natuurlijk :P
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 14 augustus 2013 @ 21:25:29 #278
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_130071320
Hoest met je aanstaande Prob?

Trusten , tis weer vroeg pissen.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_130071603
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Fijn, klinkt lekker.
Wat heb je gegeten? Dan is het belangrijkste natuurlijk :P
2 sneetjes brood met lekkere kruidenboter. Daarna een kalfschnitzel met paddenstoelen en roomsaus, maar niet zo fout, wel lekker op zijn Italiaans. Daar zaten ook boontjes, bloemkool en salade bij. Daarna koffie met vanilleijs en slagroom :9~
pi_130072224
Lekker, An!

Net 5,26 km in 30:23 gelopen O+ . Ging echt super lekker, de temperatuur buiten was ook precies goed.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130072420
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Lekker, An!

Net 5,26 km in 30:23 gelopen O+ . Ging echt super lekker, de temperatuur buiten was ook precies goed.
Netjes!
pi_130075094
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Lekker, An!

Net 5,26 km in 30:23 gelopen O+ . Ging echt super lekker, de temperatuur buiten was ook precies goed.
Wat goed zeg!
pi_130075217
Ik doe nog even een eindlijstje
O: kwark, havermout, 1 banaan, bosbessen, chiazaad
L: twee boterhammen pindakaas
T: 200 gr worteltjes
S: 5 km in 35 min ofzo :)
D: volkoren penne met 1/2 aubergine, 1/2 courgette, 1 paprika, zongedroogde tomaatjes, feta en rucola, lekker :9
T: bakje kwark
pi_130075377
Ja, de endorfines doen nu ook goed z'n werk hier. Ben helemaal zen enzo 8-) .

Lekkere D Anna, misschien ook een keertje maken deze of volgende week. Heb toch nog feta, paprika en courgette liggen. :9
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130075478
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Ja, de endorfines doen nu ook goed z'n werk hier. Ben helemaal zen enzo 8-) .

Lekkere D Anna, misschien ook een keertje maken deze of volgende week. Heb toch nog feta, paprika en courgette liggen. :9
Goed plan :P De groenten waren trouwens gegrilld, super lekker!

Ik ben wel jaloers op je snelheid btw. Ik loop mijn rondje Vondelpark maar weer tegen de klok in, zodat ik door iets minder mensen word ingehaald ;)
pi_130076393
was even naar de sportschool geweest.. Man man man wat ging dat zwaar. Vooral shoulder press ging voor geen meter. Deed schouders t laatst en ik had de armen totaal leeg. Nu trillende armpjes :')
pi_130078484
Be someone that makes you happy
pi_130082353
quote:
10s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoest met je aanstaande Prob?

Trusten , tis weer vroeg pissen.
Aanstaande wat :+?
Worry is a misuse of imagination
pi_130082459
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 21:40 schreef Goodbye het volgende:
Lekker, An!

Net 5,26 km in 30:23 gelopen O+ . Ging echt super lekker, de temperatuur buiten was ook precies goed.
yay, hardloopboks! Goed gedaan!

Wij deden iets van 9km vanavond, was ook genieten O+
Ja doei.
pi_130086038
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 22:29 schreef anna82 het volgende:

[..]

Goed plan :P De groenten waren trouwens gegrilld, super lekker!

Ik ben wel jaloers op je snelheid btw. Ik loop mijn rondje Vondelpark maar weer tegen de klok in, zodat ik door iets minder mensen word ingehaald ;)
:9~

Ik loop met mijn vriend buiten, denk dat dat wel wat voor de snelheid doet. :D En ik probeerde hem op het eind in te halen, maar dat lukte niet omdat hij ook ging versnellen. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 00:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

yay, hardloopboks! Goed gedaan!

Wij deden iets van 9km vanavond, was ook genieten O+
Wow, goed bezig! Met de hardloopclub of met Mr. Mo?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130086792
Mogge!
Lijstje van gister:
O: dubbele boterham pindakaas, nectarine
T: cappuccino
L: soep, broodje kaas, broodje vlees, mandarijn
T: mandarijn
T: appel
D: pasta met tomatensaus, paprika en spekjes
T: handje nootjes, biertje
pi_130086830
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 08:09 schreef Goodbye het volgende:

[..]

:9~

Ik loop met mijn vriend buiten, denk dat dat wel wat voor de snelheid doet. :D En ik probeerde hem op het eind in te halen, maar dat lukte niet omdat hij ook ging versnellen. :')

[..]

Wow, goed bezig! Met de hardloopclub of met Mr. Mo?
Beide! Die zit nu ook bij de club :P
Ja doei.
pi_130087089
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Beide! Die zit nu ook bij de club :P
Oh, leuk! Denk dat dat ook wel voor extra motivatie zorgt, hij was minder van het rennen dan jij toch? In mijn woonplaats zit ook een hardloopclub, maar die loopt saaie rondjes (heb ze wel eens zien lopen langs de weg/op het industrieterrein), dus dan maar lekker zelf aanmodderen. ;)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130087145
Yup! Hij zit nu ook naar filmpjes van mountain marathons te kijken O+ en hij heeft al met wat evenementjes meegedaan. Hij had op zich al een goede basisconditie nog wel (blijkbaar), want hij hobbelt alweer aardig mee. En hij vindt het ook een stuk leuker nu we hier ook heel veel/vooral offroad rennen :Y en dat ís ook gewoon een stuk leuker/mooier/spannender :+ Kan niet wachten tot we met de club in de sneeuw gaan lopen O+ dat was zó tof afgelopen sneeuwval (april) :P
Ja doei.
pi_130088135
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:
Yup! Hij zit nu ook naar filmpjes van mountain marathons te kijken O+ en hij heeft al met wat evenementjes meegedaan. Hij had op zich al een goede basisconditie nog wel (blijkbaar), want hij hobbelt alweer aardig mee. En hij vindt het ook een stuk leuker nu we hier ook heel veel/vooral offroad rennen :Y en dat ís ook gewoon een stuk leuker/mooier/spannender :+ Kan niet wachten tot we met de club in de sneeuw gaan lopen O+ dat was zó tof afgelopen sneeuwval (april) :P
Ja, in een mooie omgeving rent het een stuk lekkerder. Op mijn route van gisteren had ik ook stukken weiland met paarden, pony's en schaapjes. O+ Sneeuw is denk ik niet zo mijn ding. :+

Wat is het hier rustig trouwens! :o
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_130088273
Ik ben druk bezig met bedenken wat ik ben vergeten voor mn Lowlands paklijst.
Vooralsnog twijfel ik of ik nog een fleece dekentje mee moet nemen of niet. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130088298
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:26 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ja, in een mooie omgeving rent het een stuk lekkerder. Op mijn route van gisteren had ik ook stukken weiland met paarden, pony's en schaapjes. O+ Sneeuw is denk ik niet zo mijn ding. :+

Wat is het hier rustig trouwens! :o
Sneeuw in de heuvels/open velden, het is dan zó licht in het donker O+ je hebt dan ook echt geen lampje nodig :N En dan tot je kont in de sneeuw zakken op sommige punten _O- :')
Ja doei.
pi_130088370
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik ben druk bezig met bedenken wat ik ben vergeten voor mn Lowlands paklijst.
Vooralsnog twijfel ik of ik nog een fleece dekentje mee moet nemen of niet. :P
Ik zou het doen!
pi_130088696
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 10:36 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik zou het doen!
Waarom niet! Picknickdekentje is ook fijn als je er plek voor hebt.
En gasbrandertje en koffiepotje, heerlijk 's ochtends in het zonnetje :)
pi_130088788
Mijn vraag wordt vooral ingegeven door mijn koude voeten op dit moment. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_130088851
Zo maar 's een lange duurloop doen O+ zin in O+
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')