mannen die vrouwen haten is een zweedse detectivequote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:21 schreef Probability het volgende:
Waarom krijg ik als ik op literatuur zoek boeken als 50 tinten grijs en mannen die vrouwen haten?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mannen die vrouwen haten is een zweedse detectiveik vond het een goed boek
Is de rechtstreekse vertaling van de Zweedse titelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef the85mc het volgende:
Mannen die vrouwen haten is best leuk boek. Is verfilmd als the girl with the dragon tattoo. Ik vind die nlse titel stom klinken..
Oh my...quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Mufasa208 het volgende:
Werd op een BBQ van een vriendin ook al vergeleken met Christian Grey.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:32 schreef the85mc het volgende:
Mannen die vrouwen haten is best leuk boek. Is verfilmd als the girl with the dragon tattoo. Ik vind die nlse titel stom klinken..
dat wou ik net zeggenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:46 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Is de rechtstreekse vertaling van de Zweedse titel"Män som hatar kvinnor"
Ken het boek niet maar de film was leuk
Vis een optie?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Goodbye het volgende:
Lijstje
O: kwark met muesli
T: kom broccolisoep, salade komkommer/tomaat/olijfjes/feta, bakje ananas
T: gekookt eitje, rijstwafel pindakaas
D: curry met kikkererwten (laatst niet gegeten, weet niet eens meer waarom)
Moet nog even aangevuld worden hier en daar, maar heb nog geen inspiratie.
Oh dacht dat het een soort twilight wasquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:25 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
mannen die vrouwen haten is een zweedse detectiveik vond het een goed boek
Owja, jij zocht boeken he? Download nog even snel de Bibliotheek app en zet iig Villa Betty erop. Is geschreven door een Foktster (Nadine26) en ik vond het een behoorlijk vermakelijk boek. Leest lekker weg en in de app kun je nog meer boeken downloaden. Ze blijven geloof ik staan tot 1 september.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:07 schreef Probability het volgende:
Heb nu de slinger van foucault en over de liefde en andere duivels
Niet direct. Meer van wat zwaardere literatuur.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:11 schreef Mufasa208 het volgende:
@Loveli, thnx.
@Prob, hou je van sci-fi?
Is dat een iPhone app?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:10 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Owja, jij zocht boeken he? Download nog even snel de Bibliotheek app en zet iig Villa Betty erop. Is geschreven door een Foktster (Nadine26) en ik vond het een behoorlijk vermakelijk boek. Leest lekker weg en in de app kun je nog meer boeken downloaden. Ze blijven geloof ik staan tot 1 september.
Hehehe, ik wilde je net Wilde Zwanen van Jung Chang aanraden. Erg mooi boek, gaat over 3 generaties vrouwen in China. Geeft je een stuk meer inzicht in de geschiedenis van het land dan je hebt geleerd op de middelbare school.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet direct. Meer van wat zwaardere literatuur.
Hoeven ook geen nieuwe boeken te zijn of bestsellers, maar wel goed geschreven. Komt een vrouw bij de dokter hoeft niet zo van mij. Wel gelezen maar meer om in slaap te vallen 's avonds, niet voor op vakantie.
Ik vind boeken die zich afspelen in Amsterdam leuk of nu Barcelona nu ik er heen ga.
Hij is er voor Android, dus ook vast voor de Iphone.quote:
Zwaardere literatuur... *naar boekenkast loopt*quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Hoeven ook geen nieuwe boeken te zijn of bestsellers, maar wel goed geschreven. Komt een vrouw bij de dokter hoeft niet zo van mij. Wel gelezen maar meer om in slaap te vallen 's avonds, niet voor op vakantie.
Ik vind boeken die zich afspelen in Amsterdam leuk of nu Barcelona nu ik er heen ga.
Carlos Ruiz Zafon boeken al gelezen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:14 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja een aantal, leuk vond ik die. Wilde het Barcalona van CRZ lenen maar die is uitgeleend.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:35 schreef Nallie het volgende:
[..]
Carlos Ruiz Zafon boeken al gelezen?
Ik ben ooit begonnen in Naam van de roos, maar daar was ook geen doorkomen aan.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef conleche het volgende:
Slinger van Foucault vond ik niet om doorheen te komen. Wat een pretentieus geneuzel. Murakami is idd wel goed. Die milllenium trilogie heb ik wel gelezen, maar vond het niet zo heel goed. Leest wel makkelijk weg. Heb je het vroegere werk van John Irving gelezen? A prayer for Owen Meany is 1 van mijn lievelingsboeken en ook The Ciderhouse rules en Garp zijn echt fijne boeken.
Nee niet gelezen!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:49 schreef conleche het volgende:
Slinger van Foucault vond ik niet om doorheen te komen. Wat een pretentieus geneuzel. Murakami is idd wel goed. Die milllenium trilogie heb ik wel gelezen, maar vond het niet zo heel goed. Leest wel makkelijk weg. Heb je het vroegere werk van John Irving gelezen? A prayer for Owen Meany is 1 van mijn lievelingsboeken en ook The Ciderhouse rules en Garp zijn echt fijne boeken.
Hij staat altijd in de Libelle dus ik durf niet zo goed aan z'n boeken te beginnen..quote:
Op welke manier staat hij in de Libelle dan? Je bent bang dat het een huisvrouwen-met-pittige-kapsels-schrijver is?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:01 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij staat altijd in de Libelle dus ik durf niet zo goed aan z'n boeken te beginnen..
Hij schrijft/schreef een column..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Op welke manier staat hij in de Libelle dan? Je bent bang dat het een huisvrouwen-met-pittige-kapsels-schrijver is?.
Vind dat ook wel hele mooie boeken hoorquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Hij schrijft/schreef een column..
Ja wel een beetje haha
Ik vind het gewoon een heel goede schrijver.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel een beetje haha
Ik vind tomaat lekker maar zulke dingen net als tomatensap zijn niet aan mij besteedquote:
Misschien bestaat er wel een gazpacho van bruine bonenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ik vind tomaat lekker maar zulke dingen net als tomatensap zijn niet aan mij besteed
gewoon, koude bruine bonen soep!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:11 schreef Nallie het volgende:
[..]
Misschien bestaat er wel een gazpacho van bruine bonen
Bert Japin was z'n pa, ook schrijver. Libellegehalte zeroquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:05 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja wel een beetje haha
hij is wat geaffecteerd, maar hij schrijft zo mooiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Deed Arthur Japin niet de NL'se versie van QIVond het beetje een kwal...
IQ84 zwaar? nee man fantastisch boek! Billy de slinger is Ook goed voor op vakantie iddquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
1q94 van murakami is heel zwaar. 900 bladzijden geloof ik
Die heb ik zelf nog niet gelezen, maar hij schrijft soms zwaarmoedige liefdesverhalen en ook meer magisch realisme. The elephant vanishes en south of the border, west of the sun vond ik tof.
Wil nogmaals dimitri verhulst opgooien. Mooie zinnen en ook grappig.
Dat, plus dat hij niet echt een komische noot aan het programma kon brengen wat de Britse QI dus zo leuk maakt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:20 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
hij is wat geaffecteerd, maar hij schrijft zo mooi
http://www.vn.nl/Standaar(...)rd-in-de-familie.htmquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:17 schreef V1z0R het volgende:
Deed Arthur Japin niet de NL'se versie van QIVond het beetje een kwal...
Blaat, door iemand anders gescrevenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:35 schreef loveli het volgende:
[..]
http://www.vn.nl/Standaar(...)rd-in-de-familie.htm
De grote citaten zijn toch wel van Japin?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:50 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Blaat, door iemand anders gescreven![]()
Weet niet of je zag wat ik er had staan? Maar vond de schrijfstijl lekker weglezen en hieruit kun je niet echt afleiden of Japin dus ook zo schrijft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
De grote citaten zijn toch wel van Japin?![]()
Ik vind het maar een deprimerend stukWel mooi verwoord op zich.
Loyaltyprogramma'squote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:29 schreef conleche het volgende:
Ik had al heel lang niet meer op de airmiles site gekeken en ik heb nu net een tefal koekenpan, een koptelefoon en een snoeischaar gratisch en voor niks besteld. Of nou ja, 5,95 verzendkosten, dat kan je tegenwoordig niet meer met airmiles betalen. Maar toch, not bad.
Ja ik love dat soort sparen. Ik ben ook dol op mijn bijenkorfcredit card. Ik koop daar ook buiten de Bijenkorf mee en aan het eind van het jaar koop ik mijn kerstcadeautjes in de Bijenkorf en da's dan bijna of helemaal voor niks. Bovendien is die kaart 12,50 per jaar of zo en da's goedkoper dan bij een bank volgens mij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Loyaltyprogramma's
We waren ons picknickdekentje vergeten terug te nemen op vakantie. Nou, die heb ik dus van t-mobile punten. Op m'n creditcard heb ik ook heel wat spaarpunten etcetera. Wat ben ik toch een hollander, ik spaar nog net geen AH koopzegels
Vriendin van mij betaalt altijd alle gezamenlijke aankopen (vakantie met vrienden, uit eten, theaterkaartjes) met haar bij-card, dat betalen we na afloop aan haar en zij tikt lekker veel punten aan!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:35 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja ik love dat soort sparen. Ik ben ook dol op mijn bijenkorfcredit card. Ik koop daar ook buiten de Bijenkorf mee en aan het eind van het jaar koop ik mijn kerstcadeautjes in de Bijenkorf en da's dan bijna of helemaal voor niks. Bovendien is die kaart 12,50 per jaar of zo en da's goedkoper dan bij een bank volgens mij.
Ik betaal mijn vliegtickets en zo er ook mee. Dan gaat het inderdaad snel. Hoewel ik het niet doe bij de sites waar je ineens 15 euro extra moet betalen als je met credicard betaalt. Dan schiet het z'n doel voor bij.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Vriendin van mij betaalt altijd alle gezamenlijke aankopen (vakantie met vrienden, uit eten, theaterkaartjes) met haar bij-card, dat betalen we na afloop aan haar en zij tikt lekker veel punten aan!
Gaat lekker hoor! Heb in een jaar voor 80 euro aan punten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:37 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Vriendin van mij betaalt altijd alle gezamenlijke aankopen (vakantie met vrienden, uit eten, theaterkaartjes) met haar bij-card, dat betalen we na afloop aan haar en zij tikt lekker veel punten aan!
Prachtig boek inderdaad!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:16 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hehehe, ik wilde je net Wilde Zwanen van Jung Chang aanraden. Erg mooi boek, gaat over 3 generaties vrouwen in China. Geeft je een stuk meer inzicht in de geschiedenis van het land dan je hebt geleerd op de middelbare school.
hoorde van de week in de bijenkorf als je toen afsloot je meteen 25 euro aan punten krijgt. Zou even kijken of dat nog geldtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 14:57 schreef loveli het volgende:
Tijd om van kaart te switchen. Kan ook wel op day-zero lijst.
Herkenbaar. Maar dan ook echt alleen op dat soort momenten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:29 schreef Jagärtrut het volgende:
beuh, soms heb ik een hekel aan in het buitenland wonen. Dit jaar twee bruiloften in NL, en beiden kosten me meer dan 200 euro aan alleen reiskosten. Kan ook niet gaan, maar dat is niet zo goed voor het onderhouden van vriendschappen met vrienden die ik toch al te weinig zie...
Hmmm misschien ook maar eens mij bijenkorf card activeren, kan ik lingerie shoppen van mn punten.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:45 schreef _aurum_ het volgende:
ik ben door de Slankies ook aan de Bijenkorf CC
Kan ik koffie kopen van mijn puntjes
Gewoon ook een bijenkorf card. Dat is namelijk een Mastercard en je zult net zien dat je tijdens je wereldreis ergens beland waar je niet kunt pinnen met je bankpasje en Mastercard het wel doet, terwijl Visa het niet doet.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:56 schreef anna82 het volgende:
Ik heb net een VISA-card aangeschaft, dus nu heb ik een nieuwe RayBan. Maar denk dat Bijenkorf cc nog lucratiever is
Lijstje:
O: kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad
T: 1 boterham pindakaas
L: 2 boterhammen pindakaas
T: appel + worteltjes
D: uit
Dude.... paypal gekoppeld aan je CC is internet shopping spree material.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef the85mc het volgende:
Ik gebruik echt nooit CCs, heel soms op vakantie bij autohuur ofzo. Ik dacht dat je soms flink rente moet betalen over je uitstaande bedrag, of is dat iets van vroeger? Ik ben echt een raschaoot qua financien dus misschien is het voor mij niet zo'n goed idee.
ahwwwquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef Mufasa208 het volgende:
Net terug van HA, hoogstwaarschijnlijk een darminfectie. Dat was de laatste keer sushi eten bij die toko.
Danke.quote:
Je betaalt alleen rente als je je maandrekening niet in 1 keer betaalt, maar in gedeelten. Dat doe ik dus nooit, want die rente is hoog. Ik pin ook nooit met CC want dat kost een tientje.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:14 schreef the85mc het volgende:
Ik gebruik echt nooit CCs, heel soms op vakantie bij autohuur ofzo. Ik dacht dat je soms flink rente moet betalen over je uitstaande bedrag, of is dat iets van vroeger? Ik ben echt een raschaoot qua financien dus misschien is het voor mij niet zo'n goed idee.
Ja eerst beter worden en energieniveau opkrikkenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:16 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Danke.
Valt wel weer mee gelukkig, gister nog full pull wezen trainen. Sla vandaag maar even over.
Kun je ook via iDeal op storten en zelfs koppelen aan je betaalrekening dacht ikquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dude.... paypal gekoppeld aan je CC is internet shopping spree material.
Haha ik ben ook zo'n enorme shopperquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:15 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
Dude.... paypal gekoppeld aan je CC is internet shopping spree material.
True, maar de voorwaarden voor een CC zijn gustiger en makkelijker het geld terughalen bij fraude of geen levering dan de voorwaarden van Paypal.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:18 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Kun je ook via iDeal op storten en zelfs koppelen aan je betaalrekening dacht ik
Ah zo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:20 schreef Mufasa208 het volgende:
[..]
True, maar de voorwaarden voor een CC zijn gustiger en makkelijker het geld terughalen bij fraude of geen levering dan de voorwaarden van Paypal.
Haha echt. Alleen op vakantie en om Amerikaanse bootonderdelen te bestellen..quote:
Na echt nooit volgt in de regel geen opsomming van uitzonderingen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:35 schreef the85mc het volgende:
Haha echt. Alleen op vakantie en om Amerikaanse bootonderdelen te bestellen..
onbewust vind ik dan blijkbaar dat ik tr weinig op vakantie ga..quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Na echt nooit volgt in de regel geen opsomming van uitzonderingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |