abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:31:19 #151
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131841581
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:23 schreef Incantrix het volgende:

[..]

Oh, deze zag ik over het hoofd. Nee, geen pak erbij, hij is écht heel verlegen met dat soort dingen. Verkleden durft hij niet, als hij het eenmaal aanheeft gaat hij huilen dat het uit moet -O- Zo jammer van zijn Luigi-verkleedpak enzo :')

Maar dat klappertjespistool, tja.. Ik ga er maar niet meer over beginnen, Paul is -om mij niet geheel duidelijke redenen- enórm anti-pistolen voor hij acht is ofzo. Ik weet dus nu al dat dit Stef's modewijzer wordt (die wilde ik vroeger en heb ik jarenlang voor mijn verjaardag gevraagd. Ik wacht nu nog steeds :'))..
zo'n vermoeden had ik al. ;) daarom de testosteronpiek. Hier kregen ze dit soort dingen van Sinterklaas. Want die heeft geen principes :+ (en maakte in mijn hoofd het 'geheim' ook minder erg.)
Mijnese zijn de rust zelve, absoluut niet agressief of gewelddadig en hebben mening robbertje schieten en zwaardvechten gedaan. Maar goed, ieder zijn ideeën natuurlijk.
Dan maakt ie wel een geweer van lego ofzo. :') been there seen that. :+

Maar tips..... Hm. Ik verwacht dat het kasteel hem niet zo lang kan boeien.die houten.
Een onderzoeksset? Een middagje naar een doe-hoek?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:32:24 #152
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131841614
Oh en álle plamobil is er nog heur. :@
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:32:30 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131841619
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:30 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ik misbruik daar nu nog sinterklaas voor. :D

Zo krijgt X dit jaar met sinterklaas echt allemaal dingen die ik normaal niet zou doen.
Maar ik vind het enorm leuk om dan toch de bekkies te zien :D
Jah, ik zou het ook niet bezwaarlijk vinden als Stef dat pistool krijgt van de Sint ofzo. Maar mijn man wil dus echtechtecht geen pistool geven, ik ben twee keer de discussie aangegaan over waarom dan niet en dat eindigde in bijna-ruzie. Ik ben er dus wel klaar mee. Stom pistool ;)
3!
pi_131841641
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:32 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en álle plamobil is er nog heur. :@
foto's?? O-)

En ik heb jaaaaaaaaaaaren met klappertjespistool gespeelt :D. Ben zelf ook niet van de pistolen en zulks, maargoed als je kind nou graag cowboy speelt oid dan pakt ie net zo goed een tak om mee te schieten. Kan hij net zo goed een klapperpistool krijgen :P
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:35:19 #155
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131841714
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 13:31 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

zo'n vermoeden had ik al. ;) daarom de testosteronpiek. Hier kregen ze dit soort dingen van Sinterklaas. Want die heeft geen principes :+ (en maakte in mijn hoofd het 'geheim' ook minder erg.)
Mijnese zijn de rust zelve, absoluut niet agressief of gewelddadig en hebben mening robbertje schieten en zwaardvechten gedaan. Maar goed, ieder zijn ideeën natuurlijk.
Dan maakt ie wel een geweer van lego ofzo. :') been there seen that. :+

Maar tips..... Hm. Ik verwacht dat het kasteel hem niet zo lang kan boeien.die houten.
Een onderzoeksset? Een middagje naar een doe-hoek?
Jah, weet je, ik ben van mening dat je het op deze manier groter maakt dan dat het is. Als hij erom blijft vragen is het dus iets dat in zijn hoofd blijft hangen en ik denk dat we allemaal wel zo'n speeltje hadden dat we dan wilden en niet kregen. Ik durf te wedden dat we allemaal beter weten welk speeltje dát was dan het speeltje dat we wél kregen :P Misschien moet ik het maar gewoon stiekem in de zak erbij gooien straks, we vieren het met opa's en oma's enzo, dus dan kan ik die de schuld geven ofzo :+

Oh, en dat lego-pistool maakt hij ook regelmatig ja :')
3!
pi_131842033
Dat denk ik inderdaad ook. Ik weet nog precies wat ik allemaal niet mocht hebben of doen.
pi_131842186
Ik weet dat ik geen elektrische trein mocht, en geen bestuurbare auto en geen spelcomputer. :(
Maar had wel veel fabulant <3 en ghostbusters <3.

En de sega 16 bit heb ik later wel gekregen <3 Wat een feest!!! Sonic spelen tot je er bij neerviel :')
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 13:52:19 #158
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131842306
Fabuland O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131842710
Zo zonde dat ik het niet meer heb :'(

http://www.brickset.com/browse/themes/?theme=Fabuland

Tofste lego ever O+
pi_131843256
quote:
Thnx! Via Amazon nieuw voor 16,98 kunnen kopen! Alvast een kerstcadeautje voor Lotte en ook een voor dr vriendje
Lotte!
Noah!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:04:14 #161
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_131844601
Mijn lief heeft al zijn fabuland nog O+ Het plastic is alleen heel erg oud en broos geworden, dus zoals Stef ermee speelt gaat het niet, dan gaat het kapot.
3!
pi_131844619
Mijn moeder heeft al mijn Fabuland bewaard en er wordt nu weer heel veel mee gespeeld O+
Met een meidenkwartet
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 15:05:59 #163
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_131844644
Dat van mij staat ook nog bij mijn moeder. Kan niet wachten tot O. er mee kan spelen O+
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_131844868
Even uit het Ikea topic...
ze hebben nu 'nep Kapla' bij Ikea.

Fundera bouwblokken:

Met een meidenkwartet
pi_131846170
Ik heb niets meer van mijn jeugd helaas. Weet nog wel heel veel speelgoed te benoemen wat ik had :D. Geen playmobil trouwens, wat ik toen jammer vond, maar dat maak ik nu goed met mijn zoon haha. Die houd er gelukkig wel van.

Is dat kapla nou echt leuk? Kan me er niet zoveel bij voorstellen nl dat kinderen dat leuk vinden. Waarom is dit toffer dan gewone blokken? :@
pi_131851735
Buuf! Ik heb ook wel interesse in een draak ofzo! :)

Ik had helemaal in mijn hoofd om jouw Sinterklaas geeft cadeaus die je echt wilt hebben idee toe te passen op M's geweren en pistolen wensen: wint ie er een op de kermis. En een boog. Einde Sinterklaas plan.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 22:18:09 #167
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_131858785
Bodpa, troost je. Die kermis-zooi houdt het meestal 1,5 week ofzo vol. Tegen de tijd dat het Sinterklaas is mag je vast wel weer nieuwe wapens inslaan :D

Fabuland, ik had het ook O+

Ik heb van de week bij het Kruidvat K-nex gescoord. Kleine doosjes met 100+ stukjes met 50% korting!
Er bleek een gele sticker op te zitten dus ik hoefde per doos maar ¤5 te betalen I.p.v. de 10 die op de sticker stond.
Morgen krijgt vriendje van D. er 1 voor z'n verjaardag en de ander ga ik gebruiken als groter schoencadeau voor mijn 6-jarige.

Buuf, de jongens hadden het er laatst over dat ze graag Playmobil willen (we hebben er zelf maar 2 kleine dingetjes van).
Ga je eea nog in V&A gooien?
.... met gevoel voor drama....
pi_131861875
Oehh wat tof die nep kapla!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 9 oktober 2013 @ 15:04:16 #169
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_132006060
Even een vraagje over furby's. Zelfs ik word hebberig van die dingen. Maar is het nou echt wat? Of staat het na 3 x 5 minuten aaien en praten alleen maar in een hoekje zielig te wezen?
En is het geschikt voor jongens en meisjes?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_132006308
Mn zoon wil er heel graag een. En je kan ze vaak in de winkel testen he! Hier stond er een bij intertoys en nu een bij bart smit.. Ik vind ze ook leuk. Als je ze te veel voert en veel aan de staart trekt worden ze evil. }) Wat en lol had zoon toen hij ineens evil werd en ging boeren en bleeeeegh zei. En een vriendinnetje liet zien dat je ze ook via een app kunt voeren. En als het vies is gaan ze braken enzo. Of poepen. En dat kun je ook weer voeren moehahahahaha >:) >:) >:) >:) En als je ze een knikker voert valt zn tand eruit. Dikke pret dus zoon spaart nu ook voor een Furby. (en als hij slaapt kan mama ermee spelen O-) *) :P )

Mn zusjes hadden er vroeger ook een en dat vonden ze al dikke lol en deze kan nog veel meer. het kost een duit mar mijn inziens heb je dan ook wat. *O*
pi_132018726
Kersjes, bedankt voor de tip! Ik ga vrijdag even kijken of er hier ook ligt!
pi_132049775
Ik ben stiekem wel heel benieuwd of jullie al enig idee hebben wat er op de lijstjes van jullie kindjes staat/ komt te staan voor Sinterklaas/ verjaardag.
Ik ben enigzins inspiratieloos en zie door de bomen het bos niet meer.
Evie heeft het ook al over een Furby...rolschaatsen, kidiwatch.
Maar hebben jullie nog leuke ideeen?
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_132051060
Ik ben ook al volop aan het rondkijken..
Hier staat als groter cadeau de playmobil speeltuin al ergens op vriends werk weggemoffeld...

Ze heeft de Ikea treinbaan en daar wellicht een uitbreiding voor... misschien die Ikea kapla
Verder qua kleine dingentjes.... Glitterlijm, nieuw prikbok & kleispateltjes..
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_132051280
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:19 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik ben stiekem wel heel benieuwd of jullie al enig idee hebben wat er op de lijstjes van jullie kindjes staat/ komt te staan voor Sinterklaas/ verjaardag.
Ik ben enigzins inspiratieloos en zie door de bomen het bos niet meer.
Evie heeft het ook al over een Furby...rolschaatsen, kidiwatch.
Maar hebben jullie nog leuke ideeen?
Ja! Ik vind het echt heel moeilijk. Budget is 25 euro voor de oudsten en het gaat een enorme uitdaging worden om me daar aan te houden. Maar ja... ik vind het eigenlijk wel genoeg.
Hier puzzel, stabilo schrijfpen, stickerzooi, badspeelgoed. En buiten het budget, voor ons allemaal een spel. Denk Monopoly Junior.
Ze willen het liefst Barbies, Lego enzo, maar dat is zooooo duurrr.
Met een meidenkwartet
pi_132052360
quote:
0s.gif Op donderdag 10 oktober 2013 21:51 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Ja! Ik vind het echt heel moeilijk. Budget is 25 euro voor de oudsten en het gaat een enorme uitdaging worden om me daar aan te houden. Maar ja... ik vind het eigenlijk wel genoeg.
Hier puzzel, stabilo schrijfpen, stickerzooi, badspeelgoed. En buiten het budget, voor ons allemaal een spel. Denk Monopoly Junior.
Ze willen het liefst Barbies, Lego enzo, maar dat is zooooo duurrr.
Nepbarbie een optie? Bij zeeman hebben ze best veel en bij blokker ook vaak :-)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')