Playmobil sloopt ie niet zomaar, toch? Dat is behoorlijk stevig spul. S speelt er echt ontzettend veel mee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:56 schreef Incantrix het volgende:
Ok, help! Stef's verjaardag komt in zicht (hij wordt 4) en ik ben echt clueless over wat wij voor hem moeten kopen. We hadden eerst bedacht dat hij een grote doos lego zou krijgen, maar in een paar gesprekjes heeft hij gezegd dat hij geen lego meer hoeft, omdat hij dat al heeft![]()
Een fiets krijgt hij al van opa en oma, verder wil hij graag een watertafel maar die gaat ons budget te boven dus daar vraagt hij geld voor van anderen en verder.. Ik weet het niet. Hij heeft al een keukentje, een winkeltje, een treinbaan met toebehoren, bergen auto's, wat lego, duplo, kapla, een knikkerbaan..
Als we hem vragen wat hij wil zegt hij dat hij een klappertjespistool wil en verder komt er niks uit.
Oh, en playmobil wil ik nog niet aan beginnen, Stef is een enorme sloopkogel.
Iemand?
Ja, dat is waar, daar denk ik niet aan wegens geen kleinere kinderen aanwezigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:10 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vond het nadeel van Playmobiel toch dat het zo gecontroleerd moest wegens rondscharrelende dreumes. Het zijn wel héle kleine onderdeeltjes vaak.
Ik heb alle leut eruit gewaarschuwdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, daar denk ik niet aan wegens geen kleinere kinderen aanwezig
Doe je ze weg?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik heb alle leut eruit gewaarschuwdplaymobil staat hier dus ook te staan. Nudgenudgewinkwink
(Piramide met extra sets, kasteel met twee rivaliserende ridder-legertjes en véél draken, dierenziekenhuis met auto, vliegtuig en nog wat losse zut.)
Als je dit koopt zijn je kinderen je sowieso dankbaar tegen de tijd dat ze gaan studerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:10 schreef laziness het volgende:
Een leuk spel dat jullie met zn allen kunnen spelen?
En het is robuust spul ook, het overleeft het hier al een jaar terwijl Stef zó achterlijk hard op die dingetjes ramt dat het spel regelmatig uit elkaar vliegt of de muntjes alle kanten op springenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:18 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Als je dit koopt zijn je kinderen je sowieso dankbaar tegen de tijd dat je gaat studeren
De vele drankspelletjes met stef stuntpiloot
Oh, deze zag ik over het hoofd. Nee, geen pak erbij, hij is écht heel verlegen met dat soort dingen. Verkleden durft hij niet, als hij het eenmaal aanheeft gaat hij huilen dat het uit moetquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:08 schreef debuurvrouw het volgende:
En een klappertjespistool? Al dan niet met een cowboypak ofzo? Of stormtrooperhet is de leeftijd hè van dat schieten. Testosteronpiek enzo.
die is hier dus laatst naar de kringloop gegaan. Ergernis gallore. Auto's vliegen uit de baan en gedoe. Ze vonden het heel stom.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef Incantrix het volgende:
We hadden een paar maanden terug trouwens een Carrera-racebaan gekregen van vrienden die hier nog op de zolder staat, als we die niet al hadden zou ik denk ik zoiets kopen ofzo. Modulair uit te bouwen én voertuigen. Win-win
Het is deze http://www.bol.com/nl/p/s(...)or/1004004011602663/quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:16 schreef Linda2205 het volgende:
Lazi, hoe heet dat spel met die prins en prinses?
Ow. Beter dat we die dus hebben gekregen. I stand correctedquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die is hier dus laatst naar de kringloop gegaan. Ergernis gallore. Auto's vliegen uit de baan en gedoe. Ze vonden het heel stom.
Het is al weg allemaal? Niet toevallig nog de pyramide waar je het over hebt? Mijn dame vindt de oude Egyptenaren zo interessantquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, de jongens doen het weg. Er moet een 'tweede scherm' komen voor op zolder.het staat vol stof
zoveel is ermee gespeeld.
Maar goed, het heeft al op marktplaats gestaan daar waren allemaal koopjesjagers.
Ik misbruik daar nu nog sinterklaas voor.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:23 schreef Incantrix het volgende:
Maar dat klappertjespistool, tja.. Ik ga er maar niet meer over beginnen, Paul is -om mij niet geheel duidelijke redenen- enórm anti-pistolen voor hij acht is ofzo. Ik weet dus nu al dat dit Stef's modewijzer wordt (die wilde ik vroeger en heb ik jarenlang voor mijn verjaardag gevraagd. Ik wacht nu nog steeds )..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |