abonnement Unibet Coolblue
pi_129752960


Server status | Officiële Simcity updates

SimCity staat al sinds 1989 bij gamers bekend als DE steden bouw simulator op de PC. Na het succes van de voorgaande games in de serie hebben EA en Maxis besloten om de serie een reboot te geven. Daarom geen SimCity 5, maar gewoon SimCity.

Het doel moge duidelijk zijn. Een stad bouwen waarin je inwoners gelukkig zijn, je industrie op volle toeren draait en het geld met bakken tegelijk binnen stroomt! En voor het eerst in de geschiedenis kun je dit nu doen met je vrienden want SimCity ondersteunt multiplayer regio's tot 16 spelers.

In Nederland kwam SimCity uit op 7 maart 2013.

Uitleg over SimCity
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trailers
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reviews
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaatjes












Tutorials, tips, tricks & strategy
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fok! Regio's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Teamspeak server
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OP door TigerXtrm, Regio overzicht door Mschol.
No amount of money ever bought a second of time.
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:24:36 #2
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_129753173
29 Augustus is ie er voor de Mac (volgens Tweakers)
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_129753413
Mensen die Mac hebben en hem kopen weten dan denk niet wat ze met hun geld moeten :P
  dinsdag 6 augustus 2013 @ 14:38:34 #4
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_129753656
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die Mac hebben en hem kopen weten dan denk niet wat ze met hun geld moeten :P
Echte diehards spelen hem allang via Bootcamp op OSX ;-) Enige voordeel is straks dat ik hem niet meer hoef op te starten via Windows maar zolang er geen grotere maps zijn start ik hem niet meer op.
pi_129755863
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Echte diehards spelen hem allang niet meer.
Fixed.
No amount of money ever bought a second of time.
pi_129755936
vanochtend even opgestart, ik kon zowaar weer steden laden die het eerst niet meer deden, maar vrijwel alles draaide dik verlies en gezien ik geen zin had om nu alles opnieuw te gaan opbouwen heb ik em maar weer afgesloten :D
pi_129756958
Nou misschien vanavond nog maar een kans geven met die MOD. Wie weet wordt het zowaar nog wat dankzij de community.
pi_129792135
quote:
16s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:31 schreef dennis3d het volgende:
Mensen die Mac hebben en hem kopen weten dan denk niet wat ze met hun geld moeten :P
Ik heb een mac en had hem alvast gekocht omdat ik dacht dat die in juni uitkwam :(
pi_129792378
Is hij nog steeds ruk?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_129792417
quote:
0s.gif Op woensdag 7 augustus 2013 15:12 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Is hij nog steeds ruk?
Zal hij ook wel blijven denk ik :P
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:17:36 #11
230788 n8n
Pragmatisch
pi_129824451
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 14:38 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Echte diehards spelen hem allang via Bootcamp op OSX ;-) Enige voordeel is straks dat ik hem niet meer hoef op te starten via Windows maar zolang er geen grotere maps zijn start ik hem niet meer op.
eindelijk 40gb partitie verwijderen die ik alleen voor dit spel gebruik :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  donderdag 8 augustus 2013 @ 11:21:59 #12
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_129824589
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2013 15:47 schreef mschol het volgende:
vanochtend even opgestart, ik kon zowaar weer steden laden die het eerst niet meer deden, maar vrijwel alles draaide dik verlies en gezien ik geen zin had om nu alles opnieuw te gaan opbouwen heb ik em maar weer afgesloten :D
Het is die 60 euro wel waard, hoor ik :')
pi_129824623
quote:
10s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:21 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het is die 60 euro wel waard, hoor ik :')
ach, ik heb er 130 uur in geklokt... das meer als menig ander spel met dezelfde prijs ;)
ik zit nu met het probleem dat ik eigenlijk vanaf scratch moet beginnen omdat er toch een flinke zooi patches is geweest die dingen hebben veranderd waar die oude steden nog op gebouwd zijn :)
pi_129826324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 11:23 schreef mschol het volgende:

[..]

ach, ik heb er 130 uur in geklokt... das meer als menig ander spel met dezelfde prijs ;)
ik zit nu met het probleem dat ik eigenlijk vanaf scratch moet beginnen omdat er toch een flinke zooi patches is geweest die dingen hebben veranderd waar die oude steden nog op gebouwd zijn :)
130 uur ergeren, respect _O_
pi_129826405
quote:
0s.gif Op donderdag 8 augustus 2013 12:19 schreef Ivo1986 het volgende:

[..]

130 uur ergeren, respect _O_
ik heb mij niet de hele tijd geergerd hoor, dat komt meestal pas na meerdere uren spelen als je alles redelijk strak vol gebouwd heb en je dus tegen de map limiet aanloopt (en ja dat duurde meerdere uren voordat ik daar echt aanzat, simpel volplempen doe ik niet aan..
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:13:27 #16
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_129988507
De nieuwe bruggen en tunnel mode in actie die met de volgende update komt met een zeer fraai Frans accent uitgelegd.


Toch best wel tof alleen lijkt het niet of je nog bovenop de tunnels kan bouwen. Dat zou wel briljant zijn in sommige gevallen.
pi_129988668
Ik zie liever grotere mappen met de update en tot die tijd raak ik het spel niet meer aan
pi_129988801
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:13 schreef Black-Hole het volgende:
De nieuwe bruggen en tunnel mode in actie die met de volgende update komt met een zeer fraai Frans accent uitgelegd.


Toch best wel tof alleen lijkt het niet of je nog bovenop de tunnels kan bouwen. Dat zou wel briljant zijn in sommige gevallen.
Zoiets moet er toch vanaf het begin in zitten lijkt me. :') Ik keek heel erg uit naar dit spel, heb hem tot op de dag van vandaag nog niet gespeeld omdat ik een Mac heb. Ik twijfel ook heel erg of ik hem dan op 29 augustus ga aanschaffen of niet.

Ik heb tot 17 september (GTA V) een game nodig om me mee te vermaken, daarna komen GTA V dus en FIFA14 _O_
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
pi_129988851
quote:
99s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:22 schreef Ozz-03 het volgende:

[..]

Zoiets moet er toch vanaf het begin in zitten lijkt me. :') Ik keek heel erg uit naar dit spel, heb hem tot op de dag van vandaag nog niet gespeeld omdat ik een Mac heb. Ik twijfel ook heel erg of ik hem dan op 29 augustus ga aanschaffen of niet.

Ik heb tot 17 september (GTA V) een game nodig om me mee te vermaken, daarna komen GTA V dus en FIFA14 _O_
Laat die twijfel maar weg. Gewoon nog niet doen en dit topic in de gaten blijven houden. Zodra de city limits weg zijn heb je er wel een hele leuke game aan denk ik.
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:30:41 #20
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_129989116
quote:
1s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:23 schreef KolonelKhedaffi het volgende:

[..]

Laat die twijfel maar weg. Gewoon nog niet doen en dit topic in de gaten blijven houden. Zodra de city limits weg zijn heb je er wel een hele leuke game aan denk ik.
Yep, tenzij je van kleine maps houdt. Nu heb je alles zo volgebouwd en is de lol er wel redelijk snel vanaf. Uitdaging zit hem wat mij betreft toch echt in een succesvolle grote stad neerzetten en ik heb geen zin om 90% van de tijd alleen maar micromanagement te doen.
pi_129989385
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:30 schreef Black-Hole het volgende:

[..]

Yep, tenzij je van kleine maps houdt. Nu heb je alles zo volgebouwd en is de lol er wel redelijk snel vanaf. Uitdaging zit hem wat mij betreft toch echt in een succesvolle grote stad neerzetten en ik heb geen zin om 90% van de tijd alleen maar micromanagement te doen.
Wat ik behoorlijk nadelig vind is dat de olie/kolen voorraden zo enorm snel op raken...
ik ben voor mijn gevoel maar 2 uurtjes aan het spelen voor dat de voorraden op zijn en je dus alweer wat anders qua inkomsten moet hebben...
  maandag 12 augustus 2013 @ 19:53:07 #22
71610 Black-Hole
Deep in my soul
pi_129990065
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef mschol het volgende:

[..]

Wat ik behoorlijk nadelig vind is dat de olie/kolen voorraden zo enorm snel op raken...
ik ben voor mijn gevoel maar 2 uurtjes aan het spelen voor dat de voorraden op zijn en je dus alweer wat anders qua inkomsten moet hebben...
Dat ook ja, enige wat langer mee kan gaan is electronics icm recycling maar ik had altijd ellende met de recycletrucs die een constante aanvoer van grondstoffen tegenhielden. Maar misschien is dat nu al wel opgelost met een update. Maar als het werkte leverde het wel aardig wat geld op.

Zo'n tradeport lukte mij ook nooit, ik was altijd al door de voorraden heen voordat ik de benodigde resources/inkomsten had gegenereerd om die tradeport beschikbaar te maken.
pi_130017205
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2013 19:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik zie liever grotere mappen met de update en tot die tijd raak ik het spel niet meer aan
Dat ja.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:28:16 #24
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_130026851
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 augustus 2013 14:15 schreef iXVI het volgende:

[..]

Dat ja.
Volgens EA kan het niet met de glassbox engine, maar user-mods hebben al 'out of the box' mogelijk gemaakt, dus die engine kan wel meer aan dan ze denken of willen proberen
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_130034607
Die TS in de OP werkt niet meer.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')