dan zou er een BMW inslag aan de binnenkant moeten zitten...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:56 schreef nelisb het volgende:
Vraagje.
Hoe weet ik of ik zeker originele bmw velgen heb?
[ afbeelding ]
lekker dan......... dat weet ik ook niet zeker.....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:00 schreef nelisb het volgende:
Via google vind ik een forum waar ze zeggen dat dit bij M velgen niet zo is.. Lastig.
De draagarmen zitten er nu zo'n 75k ofzo onder. De vorige (origineel BMW) waren na 140k gaar. Nu zit er Meyle HD onder, daarvan verwacht ik dat ze 140k ook wel minimaal moeten halen. Ik ben morgen toch bij de garage voor wat klein spul, laat dan de bandjes voor wel even balanceren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef Hyperdude het volgende:
Hoeveel kms. hebben je draagarmen achter de rug?
Gok ook op balans. Ook makkelijk/goedkoop te checken.
vind het wel mooie velgen. Onder welk model komen ze vandaan?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:48 schreef nelisb het volgende:
Thanks!
Die waarden staan aan de binnenkant?
Goede keus, deze staan goed onder een E92. Had je het complete M-pakket?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:22 schreef boegschroef het volgende:
Ik had deze ook onder mijn e92. Ze zien er aardig orgineel uit en de orginele M velgen hebben inderdaad geen BMW logo in de velg.
Dus laat je niet wijs maken dat ze nep zijn op basis van het ontbreken van het logo.
Als deze waardes kloppen:
voor: 8JX18 ET:34
achter: 81/2JX18 ET:37
Dan zijn het orginele
Ik heb ze onder een E90 zitten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:33 schreef Flycoo het volgende:
[..]
vind het wel mooie velgen. Onder welk model komen ze vandaan?
Yep:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:34 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Goede keus, deze staan goed onder een E92. Had je het complete M-pakket?
Boh, ook nog in Le Mans blauw! Perfecte combi, wat een heldenbak blijft hetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 07:48 schreef boegschroef het volgende:
[..]
Yep:
[ afbeelding ]
Toen haalde ik hem net bij de dealer op, alweer bijna 6 jaar geleden....
Fijne auto, maar voor mij nooit meer een beige interieur!
Waarom, alweer een paar jaar in bezit, tijd voor iets nieuws, beige bekleding meer dan zat! Ik wilde een cabrio en de 6 was nog net te duur. Dus dan maar een Z4 3.5i:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:29 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Boh, ook nog in Le Mans blauw! Perfecte combi, wat een heldenbak blijft het
Enige wat nog ontbreekt is een 6 cilinder. Waarom heb je juist deze weggedaan en niet één van je andere wagens? E92 blijft de komende tijd nog steeds een strakke wagen om te zien en rijdt fijn.
Rogerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:27 schreef maart78 het volgende:
microschakelaar zit niet in de beugel maar in het slot zelf
Zo heej Jitzzzze, die eerste zin snap ik niet, hoor. Ga ik googlen, kom ik op Fok uit. Maar als ik het goed begrijp moet ik mijn deur openhalen om daar bij te kunnen. Hoopte op een makkelijke oplossing. Whoops.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:40 schreef jitzzzze het volgende:
Deur is zeer waarschijnlijk de microschakelaar. Die woont in de beugel waar je doorslot omheen grijpt, aan de B-stijl.
ABS relais weet ik niet, maar ik ben ook in de markt voor dezelfde twee relais
Edit: ze kosten nieuw 11 en een halve knoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |