abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 21:12:58 #251
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_131983857
quote:
"And don't call me Shirley." _O- _O- _O- Uit Airplane toch? _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_131996544
Nou lala is sinds gister avond thuis . begon vanochtend voorzichtig met piepen.

En dit lijkt wel een pop te zijn, maakt iets andere geluiden,is iets ieler. Zal vanavond even een foto plaatsen.

Wim en cruijffie zijn heel benieuwd wie dat is naast hun kooi en zitten constant in de tralies als lala een geluidje maakt :). En ze komt zelf ook al iets in beweging.

Kweker had het heel mooi voor elkaar en had van elke kleur wel meerdere. Ook mauwe zag er heel mooi uit
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 09:37:44 #253
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_131997119
FOTOOOOOOS O+
Mauve is dus geen kleur he, dat is df grijsvleugel dd turquoise of zo :D Oscar is het, ik vergeet het altijd. En het zijn altijd mannen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132002009
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 09:37 schreef oh-oh het volgende:
FOTOOOOOOS O+
Mauve is dus geen kleur he, dat is df grijsvleugel dd turquoise of zo :D Oscar is het, ik vergeet het altijd. En het zijn altijd mannen.
Javan de kleuren heb ik weinig weet hoe het precies in elkaar steekt. Ik praat alleen maar over groen, geel, blauw en grijs ;)

Maar hij had er zeker wel een stuk of 50 , allemaal netjes in verschillende kooien. Was ook bezig met een vlieg voiliere oid. Die was er flink fanatiek en enthousiast mee bezig
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  Moderator woensdag 9 oktober 2013 @ 12:55:36 #255
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132002184
Als ik later groot ben wil ik een binnenvolière O+
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  woensdag 9 oktober 2013 @ 13:45:53 #256
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132003621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 12:48 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Javan de kleuren heb ik weinig weet hoe het precies in elkaar steekt. Ik praat alleen maar over groen, geel, blauw en grijs ;)

Maar hij had er zeker wel een stuk of 50 , allemaal netjes in verschillende kooien. Was ook bezig met een vlieg voiliere oid. Die was er flink fanatiek en enthousiast mee bezig
:D Ga jij er nog een vrouw bijnemen?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132012687
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 13:45 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Ga jij er nog een vrouw bijnemen?
Dan wordt het wel krap denk ik in die vision kooi.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  woensdag 9 oktober 2013 @ 20:19:07 #258
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132016940
Nou als ze elke dag los mogen valt dat wel mee toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132018481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 oktober 2013 20:19 schreef oh-oh het volgende:
Nou als ze elke dag los mogen valt dat wel mee toch?
Bijna elke dag! En dan is het een uurtje en gaan ze de kooi weer in

Foto:

Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_132079826
Nou Lala heeft nog wel een weg te gaan denk ik, daar hoef ik nog niet met gierst in de buurt mee te komen :P

Heb nu wat gierst in de kooi gehangen zodat ze daar eens van gaat knabbelen en misschien minder eng vindt. Zelfs Wim en Cruijffie zijn weer bang voor onbekende strengels :') ze moeten er weer aan wennen wat het is.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:49:01 #261
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132096953
:D En ik maar denken dat die blauwtjes hier bang en aso zijn, het valt wel mee geloof ik!

Oscar kreeg een snoeppot kado vandaag van me, he liiiiiikes O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:44:17 #262
163650 Greys
pi_132099480
Even patsen met mijn Babyyyyyyy O+
Ze zit nu nog bij oh-oh en daar komt ze al aardig los zo te zien! *O*

Blauwe beauty!


Lekker eten met Rambo




en na het eten schoongepoetst worden door Apple! O+


IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 14:45:48 #263
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_132099510
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 oktober 2013 14:44 schreef Greys het volgende:
Even patsen met mijn Babyyyyyyy O+
Ze zit nu nog bij oh-oh en daar komt ze al aardig los zo te zien! *O*

Blauwe beauty!
[ afbeelding ]

Lekker eten met Rambo
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en na het eten schoongepoetst worden door Apple! O+
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
die laatste foto is zo lief ;) :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_132122650
Mooie foto's !

Heb nu alleen geen idee meer wie wat is bij jullie :) Coco die kennen we nu wel, maar de rest (bananananana is dus weg) .. :D

En welke vogeltjes hebben nu een handicap ? (wat was er ook alweer mis mee?)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 oktober 2013 @ 14:12:26 #265
163650 Greys
pi_132122828
Rambo, de gele waarmee mijn blauwe Baby uit dat bakje zit te eten, heeft een scheef snaveltje.
Maar hij kan er prima mee eten zoals je ziet O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:25:55 #266
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_132123232
Is het vogelvriendelijk om een of twee parkieten te kopen als single die fulltime+ werkt?
Ik wil zeker weten dat het goed is voor de beestjes voor ik wat doe, maar in mijn topic denken sommige mensen al direct dat ik een dierenbeul ben omdat ik veel werk :@
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_132123371
quote:
4s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:25 schreef Rafeiro het volgende:
Is het vogelvriendelijk om een of twee parkieten te kopen als single die fulltime+ werkt?
Ik wil zeker weten dat het goed is voor de beestjes voor ik wat doe, maar in mijn topic denken sommige mensen al direct dat ik een dierenbeul ben omdat ik veel werk :@
Als je zelf weinig aandacht kunt geven aan een vogel kun je er het beste 2 nemen. Maar je moet je natuurlijk afvragen of je dan wel tijd hebt om de beestjes te verzorgen!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:37:56 #268
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_132123564
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:31 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Als je zelf weinig aandacht kunt geven aan een vogel kun je er het beste 2 nemen. Maar je moet je natuurlijk afvragen of je dan wel tijd hebt om de beestjes te verzorgen!
Ik ben wel alle dagen thuis, 's ochtends en 's avonds en ik wil er dan ook echt aandacht aan geven.
En twee lijkt me dan ook prima. Samen los lijkt me juist leuk al wil ik ze wel handtam zien te krijgen. Maar vooral gewoon twee vriendjes krijgen. En ja ik zal de kooi en de rest wat meer moeten schoonmaken. Het lijkt me erg leuk, maar het moet dus wel oké zijn voor de vogels.
You sound reasonable...Time to up my medication.
pi_132123763
quote:
4s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:37 schreef Rafeiro het volgende:
. Samen los lijkt me juist leuk al wil ik ze wel handtam zien te krijgen. Maar vooral gewoon twee vriendjes krijgen. En ja ik zal de kooi en de rest wat meer moeten schoonmaken. Het lijkt me erg leuk, maar het moet dus wel oké zijn voo
Als je 2 vogels neemt, dan kunnen ze iig met elkaar optrekken. Als je ze dan minder aandacht geeft hebben ze elkaar. Of ze zo gemakkelijk tam worden is een tweede.

En het ligt natuurlijk ook een beetje aan wát voor vogel je wilt. Gewone grasparkieten ?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:50:24 #270
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_132123886
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:44 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Als je 2 vogels neemt, dan kunnen ze iig met elkaar optrekken. Als je ze dan minder aandacht geeft hebben ze elkaar. Of ze zo gemakkelijk tam worden is een tweede.

En het ligt natuurlijk ook een beetje aan wát voor vogel je wilt. Gewone grasparkieten ?
Over het wat heb ik nog niet echt nagedacht :@
Maar vogels lijken mij het meest reëel :@ Maar grasparkieten lijken me wel tof, iets makkelijker dan valkparkieten of papegaaiachtigen.
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 14:54:17 #271
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132123994
Nja, hoevaak (en hoe lang) ben je thuis? Als dat echt weinig is heeft het denk ik weinig nut om huisdieren te kopen :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 13 oktober 2013 @ 14:56:51 #272
370767 Rafeiro
do alentejo
pi_132124060
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nja, hoevaak (en hoe lang) ben je thuis? Als dat echt weinig is heeft het denk ik weinig nut om huisdieren te kopen :P
Buiten het werk eigenlijk te veel :@
Daarom wil ik ook een huisdier, ook vooral als een maatje :@
You sound reasonable...Time to up my medication.
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 15:01:49 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132124183
quote:
4s.gif Op zondag 13 oktober 2013 14:56 schreef Rafeiro het volgende:

[..]

Buiten het werk eigenlijk te veel :@
Daarom wil ik ook een huisdier, ook vooral als een maatje :@
Ah, als je vaak genoeg thuis bent is het wel leuk ja :Y Het verschilt natuurlijk van vogel tot vogel, maar mijn catharina is een enorme sufkop. Beestje zit wat in d'r kooi te gapen, op m'n schouder te gapen of, als ze in een doldwaze bui is, op m'n been (te gapen) :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_132124650
Nou Lala zit in de kooi bij Cruijffie en Wim, had de kooien tegen elkaar open gezet,, alleen waren Cruijffie en Wim nieuwschierig en die gingen dus bij Lala naar binnen. Lala is nog bang voor ze, want C&W gingen even snuffelen bij Lala en ze ging gelijk in de verdediging. Dus een klein opstootje hebben ze al gehad:P

Nu zit Lala bij de voerbak links beneden en zitten C&W op hun chill plek rechts boven :')


Zijn jullie vogels ook zo hyper actief met geluiden maken als jullie moeten stofzuigen?
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 13 oktober 2013 @ 15:23:15 #275
163650 Greys
pi_132124689
Ja :D Tijdens het stofzuigen tettert Bird echt alles bij elkaar, alsof hij het wil overstemmen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 15:28:28 #276
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132124847
Dat doet Tali ook ja :D De eerste keer dat ik ging stofzuigen kwam ik er achter hoeveel herrie er uit dat lijfje kon komen, da's nogal een schok als je haar alleen maar zachtjes hoort miepen en flierpen _O-
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_132125521
Cruijffie is aan het laten merken dat de kooi toch echt zijn eigendom is samen met Wim...Gaat de hele tijd Lala achterna als ze in de buurt is :'(

Hopen dat het maar een avond oid duurt.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:51:32 #278
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132125558
:D Ik heb hier net niet gelogen een hond onder de douche gedaan , het bed opgemaakt ( met een hoop geflapper van het dekbed ) de was opgehangen met een hoop geflapper, gestofzuigd EN soep gemaakt ( met de staafmixer ) met Oscar op mijn hoofd, het zal hem allemaal wat, als ie maar soep krijgt _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:52:27 #279
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132125594
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:50 schreef Chr1st1aan het volgende:
Cruijffie is aan het laten merken dat de kooi toch echt zijn eigendom is samen met Wim...Gaat de hele tijd Lala achterna als ze in de buurt is :'(

Hopen dat het maar een avond oid duurt.
Maar is drie wel zo een goed idee? Ik had er ook een poos drie maar Oscar telt niet mee he, die zit nooit in de kooi, die slaapt op de bank zelfs. Hij gaat er wel af en toe zelf in als ie open staat, maar de andere vogels maken nooit mot met hem.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 15:57:31 #280
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132125802
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik heb hier net niet gelogen een hond onder de douche gedaan , het bed opgemaakt ( met een hoop geflapper van het dekbed ) de was opgehangen met een hoop geflapper, gestofzuigd EN soep gemaakt ( met de staafmixer ) met Oscar op mijn hoofd, het zal hem allemaal wat, als ie maar soep krijgt _O-
[ afbeelding ]
:D O+

quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:52 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar is drie wel zo een goed idee? Ik had er ook een poos drie maar Oscar telt niet mee he, die zit nooit in de kooi, die slaapt op de bank zelfs. Hij gaat er wel af en toe zelf in als ie open staat, maar de andere vogels maken nooit mot met hem.
Ik had een tijdje 3 kanaries. Henkie en Newbie ( :') ) had ik al langer en daar heb ik Witje aan toegevoegd, maar dat ging echt niet goed. Witje zat een week alleen in een kooitje voordat 'ie bij de andere twee mocht, maar dat werd gewoon een heksenjacht ;(

Henkie was de dominante kanarie, Newbie werd nog wel door hem gedoogd, maar Witje was echt de pisang, arm ding. Newbie was gelukkig wel zo relaxed om Witje met rust te laten, maar drie vogels was echt teveel.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 13 oktober 2013 @ 15:59:55 #281
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132125926
:D het enige wat Os niet tolereert is mijn telefoon, als ik bel of sms word ik constant echt heel smerig aangevallen :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator zondag 13 oktober 2013 @ 16:06:15 #282
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132126212
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:59 schreef oh-oh het volgende:
:D het enige wat Os niet tolereert is mijn telefoon, als ik bel of sms word ik constant echt heel smerig aangevallen :')
Er zijn zoveel dingen waar Tali een hekel aan heeft _O-

- pantoffels
- schoenen
- als ik me omkleed en ik wapper m'n broek, shirt, trui even uit (snappie?)
- pennen (was ze toen ik haar net had nog helemaal blij mee)
- als ik m'n bed opmaak
- een haat/liefdeverhouding met een schoenveter die in haar kooi hangt
- hetzelfde met haar klingelding

En vast nog wel meer :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  zondag 13 oktober 2013 @ 18:11:14 #283
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_132130038
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 15:51 schreef oh-oh het volgende:
:D Ik heb hier net niet gelogen een hond onder de douche gedaan , het bed opgemaakt ( met een hoop geflapper van het dekbed ) de was opgehangen met een hoop geflapper, gestofzuigd EN soep gemaakt ( met de staafmixer ) met Oscar op mijn hoofd, het zal hem allemaal wat, als ie maar soep krijgt _O-
[ afbeelding ]
Die soep is niet heet neem ik aan? Je moet in elk geval oppassen dat ze niet met hun pootjes in iets heets (zoals koffie of thee terechtkomen want dat overleven ze niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_132135627
Nou Cruijffie ging de hele tijd jagen op Lala, en Wim begon Cruijffie na te doen dus ik heb C&W in een andere kooi gekregen. Deze heb ik nu naast elkaar gezet en dan kijken we het wel even aan hoe het gaat. Ze waren dus gewoon hun huissie aan het verdedigen, nu laat ik Lala daar dus alleen in zitten.

En dan ga ik straks de grote kooi waar Lala in zit eens veranderen qua indeling zodat als de andere vogels er weer in komen dat ze het niet zien als hun huis over een paar dagen.

Zelfs tegenover elkaar gaat Cruijffie piepen :') , hij kan gelukkig niets doen nu
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_132148278
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2013 20:53 schreef Chr1st1aan het volgende:
Nou Cruijffie ging de hele tijd jagen op Lala, en Wim begon Cruijffie na te doen dus ik heb C&W in een andere kooi gekregen. Deze heb ik nu naast elkaar gezet en dan kijken we het wel even aan hoe het gaat. Ze waren dus gewoon hun huissie aan het verdedigen, nu laat ik Lala daar dus alleen in zitten.

En dan ga ik straks de grote kooi waar Lala in zit eens veranderen qua indeling zodat als de andere vogels er weer in komen dat ze het niet zien als hun huis over een paar dagen.

Zelfs tegenover elkaar gaat Cruijffie piepen :') , hij kan gelukkig niets doen nu
Arme Lala.. Hopelijk werkt het veranderen van inrichting! Wat bij mij hielp: vogeltjes zitten graag bovenin de kooi, als daar veel verschillende stokjes zijn, dan zullen ze niet snel een stokje delen. 1 stokje dwingt ze iets dichterbij elkaar te zitten, en kan het accepteren van elkaar versnellen. Lala kiest dan in ieder geval geen positie onder(geschikt) aan de anderen.
I will take the sun in my mouth
pi_132148329
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:01 schreef warrel het volgende:

[..]

Arme Lala.. Hopelijk werkt het veranderen van inrichting! Wat bij mij hielp: vogeltjes zitten graag bovenin de kooi, als daar veel verschillende stokjes zijn, dan zullen ze niet snel een stokje delen. 1 stokje dwingt ze iets dichterbij elkaar te zitten, en kan het accepteren van elkaar versnellen. Lala kiest dan in ieder geval geen positie onder(geschikt) aan de anderen.
Zelf heb ik al meerder stokken bovenin zitten, C ging gewoon "blaffen" als Lala maar iets te dicht in de buurt kwam. En wat kan Lala krijsen , net of ze in haar poepertje genomen wordt door een grote neger vogel :')

We gaan het vandaag weer zien, misschien is het een kwestie van een dag of 2, en anders duurt het gewoon wat langer :)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_132148353
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:05 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Zelf heb ik al meerder stokken bovenin zitten, C ging gewoon "blaffen" als Lala maar iets te dicht in de buurt kwam. En wat kan Lala krijsen , net of ze in haar poepertje genomen wordt door een grote neger vogel :')

We gaan het vandaag weer zien, misschien is het een kwestie van een dag of 2, en anders duurt het gewoon wat langer :)
Ik zou uitgaan van iets langer als het nu al niet zo soepel gaat..
I will take the sun in my mouth
pi_132148370
quote:
13s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:06 schreef warrel het volgende:

[..]

Ik zou uitgaan van iets langer als het nu al niet zo soepel gaat..
Ik zou ook boos worden als er opeens iemand in mijn huis zit die ik niet ken ;)
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:10:04 #289
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132148385
Serieus? Ik smijt nieuwe vogels altijd meteen erbij, ze krijsen wat, ze snavelvechten wat, en dezelfde avond liggen ze tegen elkaar aan te slapen.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132148389
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:08 schreef Chr1st1aan het volgende:

[..]

Ik zou ook boos worden als er opeens iemand in mijn huis zit die ik niet ken ;)
Zou je ook boos worden op de buurman die je moeder naar binnen laat?

Is Lala wel al enigszins tam naar jou?
I will take the sun in my mouth
  maandag 14 oktober 2013 @ 09:11:34 #291
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132148412
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:10 schreef warrel het volgende:

[..]

Zou je ook boos worden op de buurman die je moeder naar binnen laat?

Is Lala wel al enigszins tam naar jou?
Whut? Dat is toch geen vergelijk, probeer je nu te zeggen dat ze vogels het goed moeten vinden omdat jij er een vogel bij zet?
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_132148432
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Serieus? Ik smijt nieuwe vogels altijd meteen erbij, ze krijsen wat, ze snavelvechten wat, en dezelfde avond liggen ze tegen elkaar aan te slapen.
Ik heb ook een man bij Koes gezet, begin september. Dat ging absoluut niet zo makkelijk. Ze slapen op 1 stokje omdat er maar 1 stokje is daar bovenaan. Na wekenlang vijandig en gemeen te doen, zoekt Koes nu eindelijk toenadering. Maar nu moet Rui er niet zoveel van hebben, pffff
quote:
0s.gif Op maandag 14 oktober 2013 09:11 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Whut? Dat is toch geen vergelijk, probeer je nu te zeggen dat ze vogels het goed moeten vinden omdat jij er een vogel bij zet?
:D
Ja, tuurlijk ;) :D
I will take the sun in my mouth
  donderdag 17 oktober 2013 @ 22:30:57 #293
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132279526

Samen eten :Y)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Moderator donderdag 17 oktober 2013 @ 22:48:21 #294
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_132280240
Niet helemaal ontopic, maar er zat vanavond een halftamme ekster in de achtertuin. Beestje was zo tam/brutaal om heel dichtbij te zitten en proberen m'n pantoffel op te eten :P Hij wilde zo te zien ook water, meneer gaf dat aan door afwisselend van mij naar een bijna leeg bakje regenwater te kijken, zo van: "euj, vul dat ding eens!" Daarna ging 'ie besjes plukken en verstoppen, waarna ik hem wat brood gaf en vervolgens uit kon zwaaien.

Ook leuk om eens mee te maken :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  vrijdag 18 oktober 2013 @ 08:46:42 #295
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132285857

Eksters zijn echt megamaster O+
Dat vind ik wel jammer, dat ik geen kraai of ekster meer kan hebben nu ik Oscar & co heb.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 13:37:05 #296
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132322508

Baby & Apple aan de lunch vandaag O+ :Y)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2013 @ 16:41:01 #297
163650 Greys
pi_132326947
Wat een lekkere dikzak is het toch :D O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:16:54 #298
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_132329971
Ze hadden een week in aparte kooien gezeten de dames, ze zijn blij dat ze de laatste nacht nog samen mogen denk ik
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 oktober 2013 @ 18:49:44 #299
163650 Greys
pi_132330781
Ik hoop zoooooooo dat Bird een kroelkip is!!! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132341952
aww <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')