abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 29 augustus 2013 @ 00:33:13 #226
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_130580517
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')___________!
Omfg :T
  donderdag 29 augustus 2013 @ 12:07:41 #227
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130590158
Lolwut? http://www.klacht.nl/arke-reizen-2/klacht/culturele-reis/

quote:
“Jullie zijn cultuurmensen, dit is echt iets voor jullie”. Dus wij bij Arke de rondreis naar de 4 koningssteden geboekt. Alles in orde. Klein groepje van 17 mensen.
Het begon al goed de eerste dag naar Bahia Paleis. Laat dat nou dicht zijn, zodat we alleen maar een hoge muur zagen.
Dag twee naar de Hassan II moskee. Mochten we dus niet in omdat we geen Moslims zijn. Maar voor ¤ 12,50 pp waren we wel Moslim (als u begrijpt wat ik bedoel). Bij een andere moskee was het geloof voor maar ¤ 5.- te koop. Dus geen moskee gezien. Ook niet de Katholieke kerk waar we langs reden, want dat stond niet in het programma.
Dan maar naar de Soek. Heel interessant alleen werd ons op het hart gedrukt vooral vlak bij de gids te blijven. Hij had zelfs een vriend(?)gevraagd om als bezemwagen te fungeren. Langzaam dus door de Soek. Er uit, waren ineens de gevaren geweken, want we kregen een uur om op ons zelf weer naar binnen te gaan. We hadden graag wat bekeken, onderhandeld en gekocht, maar de karavaan trok gestaag door de Soek, met steeds de waarschuwing: blijf bij elkaar want……
Dus niemand durfde weer naar binnen. Wij (beiden 73 jaar) zijn maar op een terrasje gaan zitten wachten tot het uur voorbij was.
Dit is eigenlijk de teneur geweest van de hele reis.

Door 4 Soeks heen sukkelen (één had ook genoeg geweest!)
Alle paleizen dicht. Bij één mocht je niet in de buurt komen.
Moskeeën taboe: als “heidenen” moesten wij het geloof kopen.
Alle alternatieven van ons waren niet bespreekbaar.
De Marokkaanse avond was een belediging van hun cultuur.
Het kunstenaarsdorp had een “vrije dag” dus niemand thuis.
Elke dag hetzelfde eten.
Moesten we naar een peperduur winkelcentrum (provisie??.
Woestijntocht een aanfluiting voor een ervaren toerist.

Conclusie:

week één: een regelrechte ramp.
week twee: de natuur in de Atlas is heel mooi.
week drie: aan het strand in Agadir hebben we onze eigen vakantie gemaakt.

Beoordelingscijfer de gehele reis: vier / vier en een half.

NB: We werden op de voet gevolgd door een grote groep Belgen, die er precies zo over dachten, behalve dat hun gids wel voor rede vatbaar was. Zij gaven dus gemiddeld een 5 !!!
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Arke getiteld Culturele reis???
Gewenste oplossing

We zullen geen rondreis meer boeken bij Arke. Vliegen doen we regelmatig met Arke fly. We hebben een muziek Project in Gambia (zie bijlage); als compensatie zouden jullie twee verhuisdozen met instrumenten mee kunnen nemen voor ons naar Gambia. (Hebben wij verder niets aan, maar doen jullie iets goeds voor anderen) Een alternatief is dat Arke een door mij ontwikkelde cursus WOLOF (Gambiaans: 40 pagina's basis grammatica met veel voorbeelden en 20 pagina's alledaagse uitdrukkingen - door het LOI gedrukt) aan hun Gambia reizigers aanbiedt. (Hebben wij ook niets aan omdat de revenuen 100% naar het Project gaan. Wij zijn geen stichting en betalen alles zelf.
Doen een rondreis naar een moslim land, en wordt anders behandeld omdat je geen moslim bent. Nee, echt? Tevens moeten betalen voor excursies. Godno. :{w En een beetje bangig zijn voor excursies. Uh-huh. Vervolgens gaan brabbelen over dat het reisbureau maar een eigen ontwkkeld product moet gaan promoten. Protip: doe voortaan eerst research naar je vakantieland, en als je zo aangelegd bent, is misschien een all-in resort een betere optie. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  donderdag 29 augustus 2013 @ 13:47:40 #228
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130593390
quote:
Klacht Atag: DEURRUBBERS KOEL VRIE COMBINATIE

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Atag
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Atag
Lezers van deze klacht:

NA 4 JAAR SCHEURDE EEN DEURRUBBER VAN EEN VRIESGEDEELTE ,HELAAS WAS DIT NIET MEER LEVERBAAR !!
COMBINATIE KOSTTE 2300 EURO !!
ATAG DEED HIER NIETS AAN. ZIRT NU AL JAREN MET DUCKTAPE DE SCHEUR TE DICHTEN, OP DIT OGENBLIK IS GEEN ENKEL DEURRUBBER MEER LEVERBAAR,

Gewenste oplossing
ALTERNATIEF DEURRUBBER OF ANDERE OPLOSSING
Alsof je zo sneller wordt geholpen :')

quote:
Klacht AVG.com: avgpc tuneup werkt niet meer

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over AVG.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden AVG.com
Lezers van deze klacht: 1

als ik avgpc tuneup start krijg ik het venster productsleutel verlopen. Nu kopen. Mijn productsleutel is nog geldig tot 31 mei 2013.
Avgned. kan mij niet helpen. en ik weet niet hoe ik in contact kan komen met avg.com via e-mail

Gewenste oplossing
ik wil in contact komen met avg.com en ze moeten het probleeem gewoon oplossen
Dit is een klacht die vandaag geplaatst is :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 2 september 2013 @ 09:06:53 #229
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130733980
quote:
Klacht Rabobank: RABO Bank en zorgplicht

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Rabobank
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Lezers van deze klacht: 4

een aantal jaren geleden hadden wij dringend geld nodig.
ik zelf had een goede vaste baan en mijn echtgenoot een baan via een uitzend bureau , dus wisselend in het aantal werkuren/week , en geen vaste job.

Ik spreek nu over het jaar 2004 , we gingen beiden naar de Rabo bank toe en vroegen om een lening.
oh ja hoor , geen enkel probleem.
We voeren voor Uw echtgenoot “gewoon” dat hij een vaste baan heeft.
en passen het rood staan op onze bankpas in van1000 euro naar het maximale haalbare 6.700 euro.
Daarnaast kon er nog een doorlopend krediet worden afgesloten van 20.000 euro , geen probleem.

Totdat we beide onze baan verloren in 2005. we zaten toen wel met een dikke schuld waarbij een maand premie hoorde van bijna 400 euro/maand

Pas NU , sinds vorige week(Augustus 2013) ben ik er vanaf .
Heb een deel van mijn pensioen afgekocht , we kwamen er anders NOOIT meer uit.

Kan een bank dit zomaar doen ??? zulke hoge bedragen met een echtgenoot die geen vaste baan heeft ???

Gewenste oplossing
Een pasbare oplossing cq smartengeld zou hier wel op zijn plaats zijn.
Beetje boven je stand geleefd in die tijd? :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 2 september 2013 @ 09:40:15 #230
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130734461
quote:
14s.gif Op woensdag 28 augustus 2013 23:42 schreef d4v1d het volgende:

[..]

:')___________!
Dit moet wel een troll zijn.
Je kan me vinden bij de bloemist
  maandag 2 september 2013 @ 09:49:58 #231
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_130734644
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Beetje boven je stand geleefd in die tijd? :')
Verdomme :')
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  maandag 2 september 2013 @ 09:52:06 #232
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130734689
quote:
Klacht Arriva: Machinist reageert kinderachtig en laat trein vertraging oplopen

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Arriva
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Arriva
Lezers van deze klacht: 5

Een jongen was nog bezig bij de ov-chipkaart apparaat, de machinist zag dit, maar liet toch de spoorbomen dichtgaan. De jongen hoopte het nog niet te halen en dook onder de spoorbomen door. De machinist doet zijn raampje open en weigert de jongen mee te nemen. Na een discussie (van 5 min.) waarin de jongen al zijn excuses heeft aangeboden en dat hij deze trein moet hebben, wil de machinist hem nog niet mee hebben. De jongen stapt toch in en de machinist roept vanuit zijn stoel of hij de politie moet bellen.
Uiteindelijk (7-10 min later) vertrekt hij toch maar. Bij Ruurlo staan wij stil en wordt er omgeroepen dat we moeten wachten op een tegengestelde trein. Niets is minder waar, want we moeten wachten op de politie, die de jongen mee naar buiten wilt nemen (weer 10 min. wachten).
De machinist is hierin niet eerlijk naar de overige passagiers en zorgt ervoor dat iedereen vertraging van minstens een half uur oploopt. Voor een incident wat met een waarschuwing of desnoods een boeten afgehandeld had kunnen worden.

Gewenste oplossing
Mogelijkheid tot restitutie van het betaalde reisbedrag en excuses namens het arriva personeel.
Je klaagt bij de verkeerde, je moet klagen bij die gast die omdat hij te laat was onder de spoorboom door ging en dat mag nou eenmaal niet.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_130734735
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Je klaagt bij de verkeerde, je moet klagen bij die gast die omdat hij te laat was onder de spoorboom door ging en dat mag nou eenmaal niet.
True maar om er meteen de politie voor te bellen.. godverdomme wat kinderachtig :')
Ja, hoi!
pi_130735267
Kan de machinist vanuit de trein de spoorbomen bedienen dan? :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_130736691
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan de machinist vanuit de trein de spoorbomen bedienen dan? :')
Gaat niet automatisch nee (:
Ja, hoi!
  maandag 2 september 2013 @ 11:26:48 #236
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130736732
quote:
Klacht Kappers algemeen: Na het verven bij Juan Alonso lijk ik op GIRAF!

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Kappers algemeen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kappers algemeen
Lezers van deze klacht: 8

Mijn idee was oom mijn bruine haar te blonderen. Ik verwachtte een professionele advies met evt een behandeling als vervolg. Na veel praatjes, heeft de eigenaar een verschrikkelijke highliths techniek toegepast. Niet op folie, maar met een kant van de kam peroxide op mijn haar te gooien. Als resultaat kreeg ik slordige willekeurige witte plekken op zwart haar. Hier en daar echt grote donkere plekken. De rest is hooi kleur. 3 keer opnieuw geverfd, het hoofd huid is helemaal rood. Haren zijn erg droog en beschadig door 40% peroxide oplossing te gebruiken ( die ik trouwens nog in de ogen heb gekregen).
Communicatie is nol, volgens mijn heeft deze meneer gehoor problemen. Nog boze reactie(spiegel gooien, lelijk kijken) terug op mijn teleurstelling. Btw, ik bleef beleefd en geen grote mond gehad. Hij probeerde mijn het gevoel te geven dat ik een zeurpit ben en dat ik van te voren over het resultaat gewaarschuwd was! Dat is helemaal niet waar, ik heb niet verwacht dat iemand met 25 jr ervaring en de naam in Boxtel nog niet eens highlight techniek beheerst. Anders zou ik meteen van deze salon weg lopen. Helemaal belachelijk was zijn advies om mijn haar anders goeien, of anders de haarscheiding te dragen, dan worden die flekken niet zichtbaar!
Een flink reklening was nog een resultaat van 4 uur bij de kapper zitten. En nog niet eens “Dag” door hem tegen mij zeggen.

Toegevoegd bestand bij de Klacht over Kappers algemeen getiteld Na het verven bij Juan Alonso lijk ik op GIRAF!



Gewenste oplossing
Ik moest mijn haren opnieuw voor de 4 de keer verven. Als het hoofdhuid een beetje hersteld wordt, moet ik highliths door een andere kaper laten bijwerken. Plus een goede en dure masker van 34,00 euro gekocht, om wat leven in mijn haar in te blazen. Ten minste wil ik mijn geld dan terug! De rekening was 127,50 euro.
Je lijkt wel een GIRAF :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  maandag 2 september 2013 @ 12:01:11 #237
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130737703
quote:
Klacht MediaMarkt: 1

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 24

ik heb een laptop gekocht merk asus en drie keer naar de media markt gebracht 3 keer hebben zu niet gemaak en de 4 de keer konden zu een keer doen ik vin zo van zu haden een ander latop kunnen geven voor de 4 de keer of het gelad terurg

Gewenste oplossing
als ik de helf van mij gelad terurg krijg of een nieuwe latop
Kansloos geschreven :')
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
pi_130737913
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Luukiemaster het volgende:

[..]

Gaat niet automatisch nee (:
Je maakt een geintje hoop ik? Die dingen gaan toch autmatisch dicht als er een trein aan komt? :o
No amount of money ever bought a second of time.
  maandag 2 september 2013 @ 12:10:00 #239
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_130737966
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:

[..]

Kansloos geschreven :')
Categorie "Wat ies deze" vrees ik. :')
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_130739660
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Je maakt een geintje hoop ik? Die dingen gaan toch autmatisch dicht als er een trein aan komt? :o
Tuurlijk maar als een trein bij het perron staat geven ze wel een startsignaal ga ik vanuit. (:
Ja, hoi!
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:31:25 #241
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130771020
Lang verhaal over iemand die in een witwas praktijk getrapt is :')
quote:
Klacht ABN Amro: Ik word onterecht bestempeld als crimineel ( niet mee eens )

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over ABN Amro
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden ABN Amro
Lezers van deze klacht: 4
klacht die ik heb; zie van het kastje naar de muur onder ABN-AMRO wat niet is opgelost.
op een vieze wijze ben ik opgelicht en de bank behandelt mij als een crimineel. Op 31 december 2012 heb ik een brief gekregen dat mijn rekening geblokkeerd is. Ik begin bij het begin.

Ik heb via een vacaturesite middels een email een baan aangeboden gekregen, ik moest een overeenkomst invullen en ook mijn banknummer n.a.w gegevens invullen en telefoonnummer.Ook een kopie van mijn paspoort. Een baan als “”Regionale vertegenwoordiger”” in mijn proefperiode moest ik een bedrag storten dat u dan weer moet overmaken via de Western Union zodra u dit gedaan heeft word u het contract van het bedrijf toegestuurd.

Nadat ik de eerste storting gedaan had,zei het bedrijf nog een storting te plegen aangezien bij de proefperiode 2 stortingen naar klanten gedaan moest worden.Daarna zou mij een contract opgestuurd worden die ik nooit heb gezien.
Tijdens de 2e storting is mijn pinpas ingeslikt in de muur en moest ik van de gwk naar mijn eigen bank toegaan.
Eenmaal aangekomen op 28december 2012 bij ABN te Alkmaar, werd mij verteld dat ze niets konden doen voor mij omdat het geblokkeerd is, toen zij beter keek en ik vroeg hoezo? kon ze alleen vertellen vanwege een fraude onderzoek.en de blokkering is vandaag gebeurt.
Ze vroeg of ik een brief had gehad waarop ik zei nee.
En vertelde mij dat ik moest wachten op de brief die waarschijnlijk de volgende dag zou aankomen.

Thuis aangekomen na een verjaardag ( die ik sip heb doorgebracht)stond in de brief dat wegens een fraudeonderzoek mijn rekening geblokkeerd is.

Precies zoals meneer of mevrouw X uit vorige klacht heb gezien zit ik in het zelfde schuitje.

Binnen twee weken na aangekomen brief moest ik een verweerwoord per post geven anders gingen ze er sowieso vanuit dat mijn rekening is gebruikt om geld wit te wassen. In dat geval ik dus waar ik dus geen weet van had. Ik heb verder niets meer van ABN AMRO gehad.

Ik ben dezelfde dag nog naar de politie geweest voor een aangifte maar daarvoor moest ik een afspraak maken. dus 2 januari 2013 kreeg ik een plekje en heb daar 1,5 uur gezeten alles uitgelegd. De politie had het niet druk achter de balie want ze zeiden nog tegen iemand die aangifte kwam doen: zow de eerste klant. wat ik als bewijsmateriaal had in mijn usbstick wilden ze niet printen, want dat moest ik zelf doen. WOnder boven wonder geen inkt in mijn printer dus kopietjes gemaakt bij de copycenter Alkmaar ( kosten bijna 14 euro )Daarvoor nachtenlang email verkeer, smsjes en bewijsmateriaal verzameld en ben ik naar de copycenter in Alkmaar geweest om het te printen. Naar de bank geweest om een afschrift te halen. Weer naar het politiebureau geweest om het bewijsmateriaal af te leveren. een verweerbrief gestuurd met de emails van het Nep bedrijf ( naam zeg ik niet want ze weten alles van mij )formulieren van de door mij gedane stortingen gekopiëerd en mee gestuurd.

Ook ik ben er gewoon met open ogen ingetuind te goedgelovig geweest en zit ik met stress en slapeloze nachten.

Dus ik heb bewijs met Originele aangifte van de politie dinsdag 8 januari 2013 opgestuurd en krijg ik vervolgens een brief op zaterdag 12 januari 2013 dat ik niet heb gereageerd op de brief van 28 december en dat de relatie na 2 weken wordt beindigd.
Direct zaterdag 12 januari naar ABN gebeld en het antwoord was;
Ik kan niets doen. Mevrouw xxxxxxx noteerd dat het hoofdkantoor jou maandag terug belt.

Geen telefoon gehad op maandag.
Dus zelf gebelt op maandag en mevrouw xxxxxx gesproken en zegt. je moet naar je bank toegaan en daar vragen. Ik maak er een notitie van zegt mevrouw Jansen.

Dinsdag 15 januari weer naar de bank geweest persoonlijk en mevrouw zegt wat raar? wat zij zien zien wij ook. Dus zij gebeld en werd zelf van het kastje naar het muur gestuurd van de ene afdeling naar de andere. En zei tegen mij dat het misschien in de post kamer ligt. ( een week later zeker nog steeds ondanks dat het om belangrijke poststukken gaat )
Absurt dat een noodzakelijke brief na een week nog niet aankomt! En ik wel binnen 1 werkdag een brief krijg dat de relatie verbroken gaat worden na 2 weken.

Ik zat enorm vol met stress.
Het enige wat ik te horen kreeg is maar afwachten.
Hoelang nog?

Ik ben geen crimineel ik zit in de bijstand en ik werk freelance in de televisie wereld/ showbizz. Ik zou toch stom zijn om mijn gezicht zwart te maken?

Ik heb geen strafblad en ik heb nooit gestolen.
In de aanleidende brief heb ik ook neergezet dat ik juist graag wil meewerken aan het onderzoek, maar als er zo een slowmotion werk van word gemaakt en ik krijg wel dreigementen, dan klopt er sowieso iets echt niet. Geen gehoor en dan na 7 maanden ineens door Lindorff een brief krijgen? pffh

Maar je word door de ABN AMRO behandeld als crimineel ik begrijp dat ze om veiligheidsredenen mijn rekening hebben geblokkeerd maar dat je als crimineel wordt behandeld en niemand iets voor je kan doen dan weet ik het ook niet meer. ( Bewijs stukken heb ik van A tot Z en opgestuurd.
Mijn vaste lasten gaan gewoon door en waarschijnlijk komen ze hoger terug van incassobureau’s. Het enige wat ze zeggen is afwachten. Zoveel keer bellen en persoonlijk langs gaan en ze kunnen niets. Wie dan wel???
Ook heb ik een spaarrekening waar ik 7 jaar voor heb gespaard en geloof mij het is niet veel. Ik hoop dat ik die niet kwijt ben. Ik ben al eens geld kwijt geraakt door Eagon spaarbeleg dat was gestart toen ik minderjarig was, maar wie geeft daarom? afgepakt is afgepakt en niemand die daar wakker om ligt. Alleen ik voel het! Ik hoop dat mijn laatste beetje dat er nog is niet word ontnomen.

Tegenwoordig is alles te traceren, waarom de echte boeven niet? Of zijn we te lui geworden? Ik heb alle bewijs verzameld en opgeslagen ook al heb ik de originele aangifte van de politie naar ABN Amro toegestuurd. Waarom krijg ik geen antwoord? Ik vrees zelfs voor mijn leven omdat het bedrijf alles van mij weet. Het bedrag dat ABN heeft doorgegeven op de de brief van 28 december 2012 klopt ook niet, want via filiaal uit Alkmaar ben ik achter gekomen dat de helft nog op mijn rekening staat. Ik ben bang dat er straks een bom in mijn huis ligt of iets ernstigs gebeurt, omdat ik en het bedrijf niet toereikend is op het geldbedrag. Ik ben echt bang en leef in angst. Ze weten echt alles van mij.

Ik weet dat de waarheid altijd zal zegevieren! Maar waarom moet ik er zo onder lijden? En zolang te wachten?

Nu is deze klacht te zien als verholpen maar dat is het niet. Het word nu nog erger.

Van de bank heb ik een strikje gehad en een spijtbetuiging, toen dacht ik eindelijk rust te hebben gevonden van de stress. De politie gelooft mij en de bank ook.

Krijg ik ineens na 7maanden niets horen over gang van zaken, een brief van lindorff dat ik binnen 10 dagen bijna 3000 euro moet ophoesten. Wie is Lindorff??? Warom heeft ABN AMRO mij nooit op de hoogte gebracht van het onderzoek die ik juist al te graag aan wou mee werken?

Weer naar de bank geweest en krijg ik op papier mee je hoeft niet op deze brief te reageren, pas als je een brief van veiligheidszaken krijgt erop reageren, dus ik stuur een mail naar lindorff met mijn gang van zaken en die zegt met een volgende brief binnen 7 dagen betalen. Wij geloven niet in goedgelovigheid kwam het erop neer. Man ik heb toch al het bewijs?

Geld dat ik niet heb ga ik niet betalen. Abn Amro heeft zijn naam schoongemaakt met een strikje maar ondertussen zonder gehoor wel mijn informatie aan derden verstrekt. In die tussentijd heb ik niets van ABN AMRO vernomen, alleen als ik er zelf achteraan ging. Dus het zeggen van sorry en een strikje krijgen van 10 euro waarde sloeg gewoon nergens op. Het was gewoon een strik.

Weer afspraak gemaakt met de manager van ABN AMRO die mij het strikje gaf op afspraak en toen kreeg ik te horen dat ze intern dus wel waarschijnlijk doorgegeven aan Lindorff.
De bank behandeld mij duidelijk als een crimineel wat ik niet ben. Ik heb mijn rekening laten opheffen omdat het mij geld zou kosten en bovendien willen ze niet de rekening heropenen.Dat is oke maar waarom na zoveel bewijs alsnog het geld bedrag van mij eisen?
Waar is mijn originele procesverbaal die ik voor het nepbedrijf heb aangifte gedaan?
Gelukkig heb ik alles gescanned en digitaal bewaard, maar ik hoor niets, alleen dreigementen dat ik moet betalen. Waarom hebben ze toen al niet gezegd dat ik moet betalen? Overal werd beweerd dat ik over de gang van zaken geinformeerd zou worden, nou mooi niet dus. Heeel laks! Lindorff beweerd dat deze proces niet kan terug gedraaid worden, dat denk ik wel. het is niet onmogelijk om de echte criminelen op te sporen. Wie de bank heeft betaald geven ze niet prijs, maar ondertussen moet ik wel opdraaien voor bijna 3000 euro? Denk het niet.
(maandag 2 september 2013)

Gewenste oplossing
Ik ga niets betalen. Ga de echte boeven vangen, die ABN AMRO als Lindorff een handje meehelpen deze zwendelpraktijken aan te moedigen. Als wij in een oprechte wereld leven dan ga ik vanuit dat ik dit bedrag niet hoef te betalen. Ik heb namen en adressen van waar het geld kwam en waar het .naartoe is gegaan. Dus niet bij mij komen claimen m.a.w. Deze hele incasso moet stop worden gezet anders ga ik andere stappen ondernemen.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  dinsdag 3 september 2013 @ 10:41:41 #242
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130771209
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:31 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
in mijn proefperiode moest ik een bedrag storten dat u dan weer moet overmaken via de Western Union zodra u dit gedaan heeft word u het contract van het bedrijf toegestuurd.
Mijn God... :')

[ Bericht 11% gewijzigd door xzaz op 03-09-2013 11:42:23 ]
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:16:05 #243
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130771898
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:41 schreef xzaz het volgende:

[..]

" in mijn proefperiode moest ik een bedrag storten dat u dan weer moet overmaken via de Western Union zodra u dit gedaan heeft word u het contract van het bedrijf toegestuurd."

Mijn God... :')
Je hoort het wel vaker hoor, mensen die als ''mule'' worden gebruikt.

Alleen het rechtssysteem heeft ''schijt'' aan domme mensen. Dus deze man heeft grote kans voor fraude aangeklaagd te worden + die 3000 euro (?)
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:46:34 #244
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130772644
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:16 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Je hoort het wel vaker hoor, mensen die als ''mule'' worden gebruikt.

Alleen het rechtssysteem heeft ''schijt'' aan domme mensen. Dus deze man heeft grote kans voor fraude aangeklaagd te worden + die 3000 euro (?)
Tja, voor ABN is het ook een zwart wit zaak in die zin geef ik hem wel gelijk. Ze doen er ook niks aan om de oorzaak aan te pakken.
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:51:12 #245
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130772753
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:46 schreef xzaz het volgende:

[..]

Tja, voor ABN is het ook een zwart wit zaak in die zin geef ik hem wel gelijk. Ze doen er ook niks aan om de oorzaak aan te pakken.
Simpelweg omdat dit soort praktijken heel moeilijk zijn om te achterhalen.

Je hoort hem namelijk ook al praten over Western Union, iedereen in de wereld kan zich ''inschrijven'' bij deze bank. Dat kan dus betekenen dat je al gauw met mensen uit Nigeria zit te praten. Om dit soort internationale criminelen te pakken heb je al gauw ondersteuning nodig van het land zelf.

Aangezien het feit dat dit soort criminelen niet direct een gevaar zijn voor de Westerse samenleving. vormt, zal er niet veel gebeuren, dus dit soort praktijken zullen blijven.

Helaas helaas, maar meneer is zoals de volksmond gezegd; ''fucked''.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 3 september 2013 @ 11:55:27 #246
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130772839
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:51 schreef Bartcoah het volgende:
Helaas helaas, maar meneer is zoals de volksmond gezegd; ''fucked''.
Dat dus... zal ook niet weten hoe die eronder uit moet komen. ABN mag wel iets beter communiceren wanneer een (in potentie een criminele) klant wat vraagt.
pi_130772997
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:46 schreef xzaz het volgende:

[..]

Tja, voor ABN is het ook een zwart wit zaak in die zin geef ik hem wel gelijk. Ze doen er ook niks aan om de oorzaak aan te pakken.
Een transactie wordt pas achteraf geflagged als 'verdacht' voornamelijk omdat de rekeningnummers continue wijzigen kun je niet een paar specifieke accounts daarvoor aanmerken.

VISA werkt hetzelfde; transactie die niet strookt met je normale uitgave? Je kaart wordt nadien geblocked en jij wordt gecontacteerd om te verifiëren of het klopt of niet, maar ondertussen staat het geld al wel aan de andere kant.
En als je pech hebt valt 3000 euro in je normale patroon en valt het pas op als het te laat is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:06:25 #248
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_130773146
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 11:55 schreef xzaz het volgende:

[..]

Dat dus... zal ook niet weten hoe die eronder uit moet komen. ABN mag wel iets beter communiceren wanneer een (in potentie een criminele) klant wat vraagt.
Ik heb wel een beetje een hard hoofd in zijn hele zaak, ik denk dat meneer niet alles leest in brieven etc.
Een fraude praktijk wordt nooit licht door de bank genomen en zal heel vaak ook spoed hebben. Hij zegt dat hij 7 maanden heeft moeten wachten op niets? Daar geloof ik niet heel erg veel van.

Hij is zo passief bezig geweest dan, als mij zoiets zou overkomen ( :') ) had ik er zeker geen 7 maanden over laten gaan.

7 maanden met een geblokkeerde bankrekening? Hoe heeft hij dan gegeten en zijn huur of hypotheek betaald etcetc. Bij vrienden logeren gaat ook maar tot een bepaalde hoogte natuurlijk.

Bij elke alinea die hij schrijft heb ik weer meer vragen.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:24:48 #249
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_130773658
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 12:06 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Ik heb wel een beetje een hard hoofd in zijn hele zaak, ik denk dat meneer niet alles leest in brieven etc.
Een fraude praktijk wordt nooit licht door de bank genomen en zal heel vaak ook spoed hebben. Hij zegt dat hij 7 maanden heeft moeten wachten op niets? Daar geloof ik niet heel erg veel van.

Hij is zo passief bezig geweest dan, als mij zoiets zou overkomen ( :') ) had ik er zeker geen 7 maanden over laten gaan.

7 maanden met een geblokkeerde bankrekening? Hoe heeft hij dan gegeten en zijn huur of hypotheek betaald etcetc. Bij vrienden logeren gaat ook maar tot een bepaalde hoogte natuurlijk.

Bij elke alinea die hij schrijft heb ik weer meer vragen.
True, eenzijdig verhaal natuurlijk.
  dinsdag 3 september 2013 @ 12:41:03 #250
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_130774126
quote:
Klacht Roompot: overlast duitse schreeuwende gasten verzieken verblijf overige gasten op camping

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Roompot
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Roompot
Lezers van deze klacht: 1
Na een jaar lang sparen een verblijf geboekt op Roompot beach resort. Ongeveer 14 jaar geleden daar ook gestaan en dit was met onze(toen nog heel jonge) kinderen goed bevallen.
Dit keer gekozen voor een kingsizeplaats met eigen sanitair gebouw.
Voor wat betreft de camping en de voorzieningen op de camping, hebben wij op zich niets te klagen en de plek (1836) was super.
Echter na twee dagen kwam er een duits gezin schuin tegenover ons te staan (1823) welke stelselmatig en bijna alleen maar de kinderen afbekten en zelfs zonder enige schaamte de kinderen zwaar mishandelden. Slaan, knijpen, schoppen waren meer regel dan uitzondering. Verder hadden de ouders in het totaal geen aandacht voor de kinderen. Zelfs een opa en een oma, die waarschijnlijk elders op het park verbleven, kwamen dagelijks langs bij het gezin en deden even hard mee met de geestelijke en lichamelijke mishandeling. Bijvoorbeeld: nadat een van de kinderen een keer de middelvinger naar oma had opgestoken, trok oma de broek van het jongetje naar beneden en stak de betreffende vinger van het jongentje in zijn eigen achterste en stak deze vinger vervolgens in zijn gezicht. Opa sloeg het jongentje een keer zo hard, dat wij de klap aan de overzijde van het pas konden horen en het jongentje zich uit pure ellende opsloot in het sanitair gebouwtje. Alles ging in commanderende en schreeuwende toon, waarbij de ouders niet uit hun luie stoel kwamen en schreeuwden naar de kinderen die op dat moment bijvoorbeeld aan het begin van het pas liepen. Dit aanroepen en schreeuwen ging tot diep in de nacht door en verstoorde in ernstige mate de rust. De regel dat het om 23.00 uur stil moet zijn op de camping werd duidelijk overtreden. De kinderen liepen tot diep in de nacht zonder bovenkleding rond. Van bovenstaande heb ik tot twee maal toe een klacht gedaan (eenmaal via de receptie en eenmaal via het noodnummer Securtiy) Ik weet ook dat directe buren van ons en de buren ernaast ook melding/klacht hebben gedaan bij de receptie. Via die buren hebben wij zelfs begrepen dat zij gaan kijken of er een melding kan uitgaan naar Duitse Jeugdzorg.
Een of twee dagen na de aankomst van bovengenoemde familie kwamen er nog twee duitse gezinnen tegenover ons te staan. (1824 en 1825) Deze gezinnen hoorden bij elkaar. De twee kinderen van dit gezin (geschatte leeftijd 8 en 3) konden ook alles alleen maar gillend en ook deze ouders gunden hun kinderen geen blik waardig, zels als zij elkaar bijna dood maakten, bleven de ouders alleen maar met de krant, de smartphone of met elkaar bezig.
De ouders zelf bleven alleen maar alcohol drinken en werden steeds luidruchtiger. Hierbij werd er steeds harder gepraat, hysterisch gelachen en geschreeuwd. Het hele pad kon meegenieten van de schlagermuziek die werd opgezet en steeds harder werd gezet, naarmate het “gezelliger” werd. Ook deze kinderen gingen pas naar bed als de ouders gingen (snachts dus) en bleven dus tot diep in de nacht met veel gekrijs achter elkaar aanrennen. Uiteindelijk kregen deze kinderen kennis aan de kinderen van plaats 1823, wat resulteerde in nog meer afgrijselijke herrie als de kinderen elkaar achterna zaten tot ver na 23.00 uur. De ouders reageerden in het totaal niet en geen enkele keer werd er opgetreden met als doel, het iets rustiger te doen voor de overige campinggasten. Sterker nog er werd stevig doorgedronken en men bleef telkens luidruchtig. Meerdere malen ging een of meerdere ouders van deze kinderen laveloos naar bed. Eenmaal gezien dat een van de moeders zelfs zwaar dronken van haar stoel viel en niet meer in staat was om zelf op te staan.
Een van de mannen zat op een avond voetbal te kijken in de caravan en schreeuwde daarbij zo hard en gebruikte daarbij de meest afgrijselijke schuttingtaal. Dit moet bij de receptie te horen zijn geweest.

Van bovenstaand wangedrag ook tweemaal melding gemaakt en men zou de security ervan op de hoogte brengen. Bij de melding het verzoek gedaan op discreet met mijn melding om te gaan. Echter drie kwartier na de melding kwam er een meneer van de security ( op dat moment was het natuurlijk net even rustig aan de overkant) bij ons voor de tent staan en sprak ons aan met de rug(waarop groot Security staat vermeld) naar de duitse gasten toe, met de vraag of wij hadden gebeld over die “lui” van de overkant. Hierbij wees hij met de duim over de schouder naar de duitse gasten. Dit was voor mij gelijk de laatste keer dat ik een klacht deed.
De securityman vertelde dat er al meer klachten waren over 1823 tot en met 1825.????

De daarop volgende week spraken alle directe buren van de Duitse gasten elkaar dagelijks aan over het wangedrag van die mensen van 1823 t/m 1825 en bleek dat diverse buren eveneens klachten hadden gedaan over hetgeen hierboven omschreven staat.

Kortom: Zo kan ik nog uren doorgaan, maar waar het om gaat is dat de rust die wij dachten te vinden op de camping ver te zoeken was. Wij iedere dag en vooral ‘s avonds maar weer ons hart vasthielden wat voor herrie en ellende er weer op ons af zou komen en we soms met oordoppen in gingen gaan slapen om ons te kunnen afsluiten. Onze hele vakantie is alleen maar beïnvloed door die mensen.

Vraag blijft: Hoe kan het dat een of meerdere gasten, na meerdere klachten uit meerdere richtingen, mogen blijven volstaan in hun wangedrag en daarbij de vakantie van andere goedwillende gasten kunnen verzieken. Waarom zijn dergelijke gasten, die zich niet kunnen houden aan de, door Roompot opgestelde, regels niet verwijderd.

Wij hebben begrepen dat niet alleen wij een dag eerder zijn vertrokken dan oorspronkelijk gepland, maar ook de buren naast ons ( ik meen 1835 en 1834) beiden een dag eerder zijn vertrokken.

Op de dag van vertrek, bij de receptie, nogmaals het gedrag benoemd van de overzijde en de reden verteld van ons eerdere vertrek. Zij vonden het jammer en konden er verder niets aan doen. Ik begrijp er niets meer van

Wij vinden dat er niet kordaat en krachtig is opgetreden en de melding “wij kunnen er niets aan doen” is geheel misplaatst.

Gewenste oplossing
Het lijkt mij niet meer dan billijk dat wij een gedeelte van ons geld terug krijgen ( op zijn minst de laatste dag). Ik laat dat in in alle redelijkheid aan u over. Voor wat betreft het optreden van de security en campingleiding had ik meer kordaat optreden verwacht en misschien is het iets dat u daarover in klein committee nog eens met elkaar om de tafel kan gaan zitten. Roompot beach resort is een mooi park, maar niet alleen voorzieningen en accomodaties bepalen de eindscore. Gasten zijn een heel belangrijk onderdeel om uw park draaiende te blijven houden. Ik zou u daarom willen aanraden in sommige gevallen een strakker handhavingsbeleid te voeren en wellicht security in sommige gevallen meer preventief en zichtbaar aanwezig te laten zijn.
Klonk geloofwaardig tot ik het volgende zag:

quote:
Bijvoorbeeld: nadat een van de kinderen een keer de middelvinger naar oma had opgestoken, trok oma de broek van het jongetje naar beneden en stak de betreffende vinger van het jongentje in zijn eigen achterste en stak deze vinger vervolgens in zijn gezicht.
quote:
Klacht Van Cranenbroek: Heggeschaar van gardenawww

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Van Cranenbroek
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Van Cranenbroek
Lezers van deze klacht: 1
Heggenschaar van gardenawww defect Binnen de garantie reeds 5weken bij cranebroek nog steeds niets van gehoort tel slecht berijdbaar

Gewenste oplossing
Een nieuwe
Slecht berijdbaar :')

quote:
Klacht Leen Bakker: theo

Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Leen Bakker
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Leen Bakker
Lezers van deze klacht:
Hoi dit is om tehuilen ben naar leenbakker in nijmegen geweest heb vitrage besteld maar zij erbij dat dit niet de goede maat was ik zou maandag bellen het was zaterdag middag laat ik maat opgegeven zaterdag 270 cm ikmaandag gebeld naar hun naar 10 keer bellen steeds ingesprek ik zei dinsdag morgen bel naar leenbakker zei gedaan tot mijn verbazing waren de gordijnen al gesneden op 270cm ik zei de goede maat moet zijn 265cm dat kon niet meer zei ze de gordijnen de gordijnen moeten eerst gemaakt worden dan gaan ze naar de winkel dan moeten wij naar de winkel om te zege dan ze 5 cm korter moeten en wat schadalig is dat we dan weer 80 euro moeten betalen voor ze weer korter te maken ik gebeld met het hoofdkantoor maar die konden ook niks voor mijn betekenen waar bijft de service van leenbakker

Gewenste oplossing
Dat de gordijnen korter gemaakt worden zonder bij betaling
Deze schrijfstijl is ook om te huilen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door achterlijke_gladiool op 03-09-2013 15:31:51 ]
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')