mevrouw heeft volgens mij smetvreesquote:Heb deze week (21-08-2013) retour amsterdam sloterdijk zandvoort gekocht a ¤9,00. Ik ben steeds direct na het instappen op een klapstoel gaan zitten om niet te hoeven lopen ivm gebroken teen. Op de terugweg werd de trein zo overvol, dat ik mijn plaats heb afgestaan aan een invalide oudere dame met krukken. Het enige waar ik me aan vast kon houden was het instaphandvat. We stonden als vee op transport tegen elkaar aan. Een stinkende toerist die zich ook moest vastgrijpen pakte dezelfde beugel als ik dus pakte daardoor mijn hand. Hij had even tevoren in zijn neus gepeuterd. Het was erg vies. Ik moest ver reiken naar het handvat, zover dat de blessure aan mijn schouder (waarvoor ik behandeld word) erg pijnlijk werd. Door deze blessure valt de bloedsomloop in mijn arm uit. Ik was bovendien bang dat iemand op mijn gebroken teen zou gaan staan. Vies en met een ijskoude arm en pijnlijk schouder ben ik uitgestapt op Sloterdijk. Ik wilde graag mijn handen wassen omdat andere mensen mijn hand hadden aangeraakt. Tsja, ze kunnen wel net naar de wc zijn geweest en niet hebben gewassen… Maar ik mocht alleen mijn handen wassen op het station als ik 50 cent voor de wc betaalde. Ik heb weinig geld, voor 50 cent koop ik een krop sla en daar eet ik een week van. Ik heb bij informatie gevraagd waar ik gratis mijn handen kon wassen. Nergens dus. Zeer klantonvriendelijk. Vanwege mijn lage inkomen ben ik in 2005 voor het laatst op vakantie geweest. Deze dag aan het strand was mijn “vakantiedag”. En dan voor zoveel geld als vee worden vervoerd tussen stinkende plakkende mensen moeten staan en met mijn blessure weer verergerd ….afschuwelijk eind van de dag. Het is idioot geregeld dat je moet staan in een ruimte waar geen handvatten zijn. En dat ik na afloop nergens mijn handen mocht wassen in zo’n geval is helemaal onvriendelijk. Volgend jaar ga ik op de fiets, nooit mee met de trein!
Toegevoegd bestand bij de Klacht over NS getiteld treinvervoer of veetransport?
Gewenste oplossing
Geld van deze reis terug. En voortaan vrije plaatsen om je op te frissen, minimaal je handen te kunnen wassen. Als je zo'n vieze reis verkoopt, moet er ook 'nazorg' zijn! En verder de mogelijkheid deze klacht digitaal in te dienen bij de NS. Is het toeval of werkt het contactformulier gewoon nooit bij mij om een klacht te melden op de NS site? Want met telefonisch doorgegeven klachten wordt, ondanks dat je je hele hebben en houen moet oplepelen, niets mee gedaan verder werd mij meteen verteld.
En is een mager scharminkel, want ze koopt voor 50 cent een krop sla en eet er een hele week vanquote:
Nou als daarmee ook nog naar Zandvoort kan fietsen, petje afquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:01 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
En is een mager scharminkel, want ze koopt voor 50 cent een krop sla en eet er een hele week van
Het is wat....quote:Klacht Facebook: misgebruik van me fotos
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 119
Type
Klacht
Bedrijf:
Product:
Status:
Nieuwe klacht
Bezoek klacht
Er is iemand die misgebruikt van mijn fotos hij uit england hij mijn neef hij hevt nieuwaccount gemaakt en fotos van mij en me ouders daar in geplaats openbaar met heel viesse textjes zij slet wie welt haar paken moet me laaten weten en heel veel meer dingen . Ik ben vandaag naar politie gegaan met die fotos en sms die naar mij en me ouders gesturd is door hem met bedeiging en uitschelden politie agend hebt melding van gemaakt en ik moet angifte in england doen want daar woont hijpoltie had gezegt dat naar jullie moest maile vandaar dat ik die klacht wel indienen. Hij twee accounten de nieuwe accont heeft hij foto van iemand anders gebruikt voir profiele foto en omslag foto en mijn fotos openbaar met aldie viesse textjes <naam verwijderd> De nieuwe account <naam en Facebook link verwijderd> Hoop dat ik genoeg hebt geinformerd <naam verwijderd>
Gewenste oplossing
wil graag met spoet beide accounten van hem voorgoed blokkerd woord door jullie dat hij niet meer nieuwe account kan opfacebook aanmaken . Dat zijn die accounten die hij op dit moment hebt <naam verwijderd>
quote:Klacht Facebook: misbruik
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 112
in een dicussie op de fb pagina van <naam verwijderd> (fb vriend) ging <naam verwijderd> zich er mee bemoeien. Ik heb haar niet als fb vriend. Zij werd grof en boos. Zij stuurde mij nog prive valse mails en blokkeerde mij. Daarna heeft zij kennelijk een klacht ingediend alsof ik haar gekwetst zou hebben. Gevolg: Ik kan 9 uur als straf geen FB gebruiken.Schande
Gewenste oplossing
onmiddellijk herzien en eerst een weer woord vragen
Duidelijkquote:Klacht Facebook: Allemaal klachten
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 114
Ik zat op mobiel internet op Facebook tussen mijn vrienden lijst,toer ik opeens een moer in beeld kreeg een echte moer waarmee mensen iets in elkaar zetten. het was een wazig plaatje maar het was wel duidelijk te zien dat het een moer is ten 2e kom ik met de beveilegings klacht… ik krijg meldingen van Facebook dat ik mensen uitnodig die ik niet ken dat doe ik dus niet. als ik op Facebook zit tussen mijn vrienden vraagt Facebook toestemming om een bericht uit mijn naam te plaatsen als ik op ,,Nee” klik gaat het niet weg . dus ten vervolg sluit ik Facebook af. mijn facebook is afgesloten en er komt levensgroot in mijn computerscherm te staan : FACEBOOK MOET UW ACOUNT VERWIJDEREN OMDAT U GEEN TOESTEMMING HEEFT GEGEVEN.
Gewenste oplossing
dat facebook normaal gaat doen!! en ik geen moeren in mijn beeld krijg!!!
quote:Klacht Facebook: Facebook account uitgeschakeld
Nieuwe klacht
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Facebook
Lezers van deze klacht: 366
Account uitgeschakeld. Geen specifieke opgave van reden. Riekt naar morele bemoeizucht van de Andries Knevelbrigade
Gewenste oplossing
Account weer ingeschakeld
quote:Klacht Albert Heijn: digestive koeken merk albert heijn
Klacht: Nieuwe klacht
Nieuwe klacht
Klacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
de rol koeken zijn er de helft niet goed gebakken en zien bruiner als de andere koeken
Gewenste oplossing
vergoeding maar ik heb geen kassabon meer daarom deze mail
Je zou natuurlijk ook je rekeningen gewoon op tijd kunnen betalen.quote:Klacht Tele2: Al eeuwen afgesloten
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 4
Ik heb nu ongeveer 1.5 jaar een abonnement lopen bij Tele 2! Gelukkig nog een half jaar en dan weg met die prut club! Maar goed!
Ongeveer 1 keer in de maand hangen we aan de telefoon met de klantenservice van Tele 2, is het niet voor een factuur die super hoog is zonder reden dan is het wel een factuur die betaald is maar volgens hun niet!
Nu ben ik ongeveer 1.5 maand geleden afgesloten omdat ik niet de goede kenmerken bij mijn factuur had gezet en ze dit bedrag gebruikt hebben voor het abonnement van mijn vriend! Belachelijk maar goed! Ten eerste krijg je geen melding ervan en moet je er uit jezelf achter zien te komen als je in je eentje op straat bent en je band is lek! Fijn dat word een uur lopen!
Voor mij als weinig verdiener is het lastig om een dubbel abonnement te gaan betalen maar met veel pijn en moeite is dat gelukt!
Binnen 3 werkdagen word ik weer aangesloten was de melding! Nou niet dus! Na 5 werkdagen nog steeds afgesloten! Bellen dus ALWEER!
Ja mevrouw, we willen graag dat u de volgende factuur alvast betaald! Okee die heb ik nog niet eerder gehoord! Maar zoals ik al eerder zei verdien ik maar weinig en kan ik in 1 maand tijd geen 3X een abonnement betalen! Dus nog maar langer zonder dat ik kan bellen/sms’en als ik in gevaar ben bijvoorbeeld!
Nu na ongeveer 1.5 maand ligt natuurlijk de volgende factuur alweer klaar met de melding dat ik word afgesloten als ik niet binnen 6 dagen betaal! Maar huh ik was al afgesloten hoor! Maar goed die factuur is om precies te zijn 47 euro , voor een abonnement die normaal 37 euro kost maarja ik heb maar 0 mb internet gebruikt en 0 bel/sms minuten! Want ik ben al een maand afgesloten! Ik snap het niet meer!
Maar ik weet wel dat ik klaar ben met die hobby club! Moet gewoon betalen over een maand dat ik mijn telefoon thuis heb kunnen laten omdat ik hem toch niet kan betalen!
Gewenste oplossing
Met een beetje menselijkheid en begrip! En een oplossing voor elke maand het zelfde probleem!
Dat dit geen klacht bestemd voor Tele2 is, is nog het minste eigenlijk, er is vooral geen touw aan vast te knopen.quote:Klacht Tele2: Laptop na garantie periode van 2 jaar goed kapot
Nieuwe klacht
Klacht over Tele2
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Tele2
Lezers van deze klacht: 36
Ben altijd een grote fan geweest van HP een goed en mooi product. 2008 kocht ik mijn eerst HP laptop een Pavilion DV9780 prachtig ding na 2.5 jaar goed kapot te duur om nog te laten maken, oké pech gehad kan gebeuren ik koop gelijk een nieuwe een Pavilion DV7, na 2 jaar en 2 maanden goed kapot wordt te duur om te laten maken.
Is dit weer pech,nee ik denk het niet 2 dure laptops in nog geen 5 jaar.
Jammer HP ben nu het vertrouwen in uw laptop.
Gewenste oplossing
Ik het in hui alleen maar HP mijn desktop, mijn printer en ben trouw wat betreft de cartridges allen maar HP, foto papier HP. Bern over deze producten zeer tevreden, jammer dat het met beide laptops zo is gelopen. HP zo mij een nieuwe laptop kunnen geven, in de hoop dat deze het dan langer uithoud. nog even dit, als u twijfelt aan mijn omgang met laptop PC of anders, een ieder die mij kent zal beamen dat ik erg zuinig op al mijn spullen.
Zijn de mesjes een keer scherp is het nog niet goedquote:Klacht Gilette: Scheermesjes te scherp
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Gilette
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Gilette
Lezers van deze klacht: 1
Ik gebruikte voor het eerste werpwegscheermesjes en binnen de kortste keren zat mijn gezicht onder het bloed
Gewenste oplossing
GELD TERUG!!!
Dus omdat je zelf niet kan scheren, is het bedrijf dat de mesjes maakt verantwoordelijk?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 10:46 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Zijn de mesjes een keer scherp is het nog niet goed
quote:Klacht Automatopmaat.nl: shak
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Automatopmaat.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Automatopmaat.nl
het is heel er doorg niet lekker ja maar
Gewenste oplossing
neuwe pakje
Leuke klacht, en de klacht gaat om onderstaande klacht.quote:Klacht Klacht.nl: klacht.nl
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Klacht.nl
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Klacht.nl
Geachte heer, mevrouw,
Ik heb een klacht ingediend over een bedrijf. Dit bedrijf heeft inmiddels gereageerd. Hun antwoord was niet naar waarheid, maar zij hebben de zaak op opgelost gezet. Wat mij betreft zeker niet de bedoeling is. Inmiddels zijn wij al wat stappen verder en heb ik besloten dat op deze manier een klacht indienen via klacht.nl in deze weinig zinvol is. Ik wil mijn account dan ook opheffen. Hoe doe ik dit? Met vriendelijke groeten.
Gewenste oplossing
Opheffen account
Leuke klacht, maar let op de oplossing van het bedrijf en de feedback daarna.quote:Klacht Joy4Kidz: Joy4kidz/ JK-40368
Klacht: Opgelost OpgelostKlacht over Joy4Kidz
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Joy4Kidz
Lezers van deze klacht: 18
Wij hebben een proefpakket kinderboeken ontvangen van Joy4Kidz. Dit is door ons betaald. Direkt daarna hebben wij het abonnement telefonisch stopgezet. Helaas ontvingen wij daarna weer een pakket. Wij hebben de automatische incasso teruggeboekt en een mail gestuurd dat wij dit boekenpakket niet willen. Volgens mail van Joy4Kidz is e.e.a langs elkaar heen gegaan. De fout ligt dus bij het bedrijf. Helaas hebben wij nu 2 brieven ontvangen van incassoburoservices Van Hoek&Partners. Wij moeten de foute levering betalen. Dit gaan wij niet doen.
Gewenste oplossing
Het boekenpakket ligt ongeopend bij ons. Het bedrijf Joy4Kidz kan het pakket terugkrijgen als zij dat wil. Wel op hun kosten. Wij betalen niets meer. Wij hebben inmiddels weer een mail gestuurd met bijlagen en wachten het antwoord af.
Oplossing van het bedrijf
Er is reeds verschillende malen contact geweest over dit probleem. Zoals ook bij andere oplossing te lezen valt, kan het geval zich voordoen dat leveringen en opzeggingen elkaar kruisen wanneer een levering al onderweg is. Dit is hier ook het geval geweest. Na mailcontact met de klager is tot de conclusie gekomen dat de klager het pakket gewoon houdt, aangezien hier in ons geval geen sprake is van een fout. De fout ligt bij de klager, aangezien deze pas contact heeft gezocht nadat het pakket al onderweg was. Wanneer dit eerder was gebeurd waren de zendingen tijdig beëindigd en was er geen probleem geweest. De manier om dit te doen staat tevens keurig beschreven in de welkomstbrief bij het eerste pakket. Na correspondentie geeft de klager ook aan hier nalatig in te zijn geweest. Geen probleem, maar helaas nogal een snelle klacht. Een aanmaning wordt ook niet zomaar gedaan, maar pas na twee herinneringsbrieven die men gewoon links heeft laten liggen. Wij komen onze klanten graag tegemoet, maar voor slordigheden van de klant zijn wij vanzelfsprekend niet aansprakelijk.
Feedback over de oplossing
Nee, dit is geen optie wat mij betreft. In de welkomsbrief staat dat een volgende levering eenvoudig kan worden opgezegd door een telefoontje naar de klantenservice. Ik heb 9 juli gebeld om op te zeggen. Op 23 juli kregen wij een volgende levering. Tijd genoeg dus voor Joy4Kidz om hun zaken op orde te maken. Verder heb ik nooit gezegd nalatig te zijn geweest. Er is hier ook geen sprake van een te snelle klacht. Op 20 augustus jl kreeg ik een betalingsherinnering. Ik heb hier direct een mail over verzonden, dat de fout toch echt bij Joy4Kidz ligt. Op 23 augustus jl kreeg ik weer een herinnering. Nogal een agressieve benadering lijkt me. Wie is hier nu snel?? En wij zijn zeker niet slordig geweest. We overwegen gerechtelijke stappen en in rekening brengen van door ons gemaakte kosten. Met vriendelijke groeten,
En een dochter van 2half die een spuiter heeftquote:Klacht Centraal Beheer Achmea: Led tv kapot door spuiter kind van 2half jaar
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Centraal Beheer Achmea
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Centraal Beheer Achmea
Lezers van deze klacht: 5
Ik heb Even Apeldoorn gebeld en heb gehoord, dat ik niet verzekerend ben.
Dus wordt voor mijn niet Even Apeldoorn bellen.
Mijn dochter van 2half heeft met spuiter schade veroorzaak op LED-TV
Zij heeft nl met een spuiter Led tv defect gemaakt.
Ik ben heel erg teleur gesteld in centraalbeheer Dat u handeling van 2 jarige als eigen schuld dikke bult aanmerkt. ik was altijd in onderstelling dat ik er voor verzekerd was.
Gewenste oplossing
Schadeloosstelling
quote:Klacht Albert Heijn: beloofde dieren
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Albert Heijn
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Albert Heijn
Lezers van deze klacht: 3
Mijn klacht is dat ik geleid door de reclame van AH over hamsterweken al bij verschillende vestigingen om daar de een beloofde hamster te halen maar in geen een winkel is het beestje te verkrijgen.(beestje zou verjaarskadootje voor een van mijn kinderen worden.en in deze dure tijd kan ik wel iets gratis gebruiken.
Gewenste oplossing
dat AH voor mij een hamster besteld in een dierenwinkel in de buurt,ik haal hem zelf wel op,
Doen een rondreis naar een moslim land, en wordt anders behandeld omdat je geen moslim bent. Nee, echt? Tevens moeten betalen voor excursies. Godno.quote:“Jullie zijn cultuurmensen, dit is echt iets voor jullie”. Dus wij bij Arke de rondreis naar de 4 koningssteden geboekt. Alles in orde. Klein groepje van 17 mensen.
Het begon al goed de eerste dag naar Bahia Paleis. Laat dat nou dicht zijn, zodat we alleen maar een hoge muur zagen.
Dag twee naar de Hassan II moskee. Mochten we dus niet in omdat we geen Moslims zijn. Maar voor ¤ 12,50 pp waren we wel Moslim (als u begrijpt wat ik bedoel). Bij een andere moskee was het geloof voor maar ¤ 5.- te koop. Dus geen moskee gezien. Ook niet de Katholieke kerk waar we langs reden, want dat stond niet in het programma.
Dan maar naar de Soek. Heel interessant alleen werd ons op het hart gedrukt vooral vlak bij de gids te blijven. Hij had zelfs een vriend(?)gevraagd om als bezemwagen te fungeren. Langzaam dus door de Soek. Er uit, waren ineens de gevaren geweken, want we kregen een uur om op ons zelf weer naar binnen te gaan. We hadden graag wat bekeken, onderhandeld en gekocht, maar de karavaan trok gestaag door de Soek, met steeds de waarschuwing: blijf bij elkaar want……
Dus niemand durfde weer naar binnen. Wij (beiden 73 jaar) zijn maar op een terrasje gaan zitten wachten tot het uur voorbij was.
Dit is eigenlijk de teneur geweest van de hele reis.
Door 4 Soeks heen sukkelen (één had ook genoeg geweest!)
Alle paleizen dicht. Bij één mocht je niet in de buurt komen.
Moskeeën taboe: als “heidenen” moesten wij het geloof kopen.
Alle alternatieven van ons waren niet bespreekbaar.
De Marokkaanse avond was een belediging van hun cultuur.
Het kunstenaarsdorp had een “vrije dag” dus niemand thuis.
Elke dag hetzelfde eten.
Moesten we naar een peperduur winkelcentrum (provisie??.
Woestijntocht een aanfluiting voor een ervaren toerist.
Conclusie:
week één: een regelrechte ramp.
week twee: de natuur in de Atlas is heel mooi.
week drie: aan het strand in Agadir hebben we onze eigen vakantie gemaakt.
Beoordelingscijfer de gehele reis: vier / vier en een half.
NB: We werden op de voet gevolgd door een grote groep Belgen, die er precies zo over dachten, behalve dat hun gids wel voor rede vatbaar was. Zij gaven dus gemiddeld een 5 !!!
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Arke getiteld Culturele reis???
Gewenste oplossing
We zullen geen rondreis meer boeken bij Arke. Vliegen doen we regelmatig met Arke fly. We hebben een muziek Project in Gambia (zie bijlage); als compensatie zouden jullie twee verhuisdozen met instrumenten mee kunnen nemen voor ons naar Gambia. (Hebben wij verder niets aan, maar doen jullie iets goeds voor anderen) Een alternatief is dat Arke een door mij ontwikkelde cursus WOLOF (Gambiaans: 40 pagina's basis grammatica met veel voorbeelden en 20 pagina's alledaagse uitdrukkingen - door het LOI gedrukt) aan hun Gambia reizigers aanbiedt. (Hebben wij ook niets aan omdat de revenuen 100% naar het Project gaan. Wij zijn geen stichting en betalen alles zelf.
Alsof je zo sneller wordt geholpenquote:Klacht Atag: DEURRUBBERS KOEL VRIE COMBINATIE
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Atag
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Atag
Lezers van deze klacht:
NA 4 JAAR SCHEURDE EEN DEURRUBBER VAN EEN VRIESGEDEELTE ,HELAAS WAS DIT NIET MEER LEVERBAAR !!
COMBINATIE KOSTTE 2300 EURO !!
ATAG DEED HIER NIETS AAN. ZIRT NU AL JAREN MET DUCKTAPE DE SCHEUR TE DICHTEN, OP DIT OGENBLIK IS GEEN ENKEL DEURRUBBER MEER LEVERBAAR,
Gewenste oplossing
ALTERNATIEF DEURRUBBER OF ANDERE OPLOSSING
Dit is een klacht die vandaag geplaatst isquote:Klacht AVG.com: avgpc tuneup werkt niet meer
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over AVG.com
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden AVG.com
als ik avgpc tuneup start krijg ik het venster productsleutel verlopen. Nu kopen. Mijn productsleutel is nog geldig tot 31 mei 2013.
Avgned. kan mij niet helpen. en ik weet niet hoe ik in contact kan komen met avg.com via e-mail
Gewenste oplossing
ik wil in contact komen met avg.com en ze moeten het probleeem gewoon oplossen
Beetje boven je stand geleefd in die tijd?quote:Klacht Rabobank: RABO Bank en zorgplicht
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Rabobank
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Rabobank
Lezers van deze klacht: 4
een aantal jaren geleden hadden wij dringend geld nodig.
ik zelf had een goede vaste baan en mijn echtgenoot een baan via een uitzend bureau , dus wisselend in het aantal werkuren/week , en geen vaste job.
Ik spreek nu over het jaar 2004 , we gingen beiden naar de Rabo bank toe en vroegen om een lening.
oh ja hoor , geen enkel probleem.
We voeren voor Uw echtgenoot “gewoon” dat hij een vaste baan heeft.
en passen het rood staan op onze bankpas in van1000 euro naar het maximale haalbare 6.700 euro.
Daarnaast kon er nog een doorlopend krediet worden afgesloten van 20.000 euro , geen probleem.
Totdat we beide onze baan verloren in 2005. we zaten toen wel met een dikke schuld waarbij een maand premie hoorde van bijna 400 euro/maand
Pas NU , sinds vorige week(Augustus 2013) ben ik er vanaf .
Heb een deel van mijn pensioen afgekocht , we kwamen er anders NOOIT meer uit.
Kan een bank dit zomaar doen ??? zulke hoge bedragen met een echtgenoot die geen vaste baan heeft ???
Gewenste oplossing
Een pasbare oplossing cq smartengeld zou hier wel op zijn plaats zijn.
Verdommequote:Op maandag 2 september 2013 09:06 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Beetje boven je stand geleefd in die tijd?
Je klaagt bij de verkeerde, je moet klagen bij die gast die omdat hij te laat was onder de spoorboom door ging en dat mag nou eenmaal niet.quote:Klacht Arriva: Machinist reageert kinderachtig en laat trein vertraging oplopen
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Arriva
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Arriva
Lezers van deze klacht: 5
Een jongen was nog bezig bij de ov-chipkaart apparaat, de machinist zag dit, maar liet toch de spoorbomen dichtgaan. De jongen hoopte het nog niet te halen en dook onder de spoorbomen door. De machinist doet zijn raampje open en weigert de jongen mee te nemen. Na een discussie (van 5 min.) waarin de jongen al zijn excuses heeft aangeboden en dat hij deze trein moet hebben, wil de machinist hem nog niet mee hebben. De jongen stapt toch in en de machinist roept vanuit zijn stoel of hij de politie moet bellen.
Uiteindelijk (7-10 min later) vertrekt hij toch maar. Bij Ruurlo staan wij stil en wordt er omgeroepen dat we moeten wachten op een tegengestelde trein. Niets is minder waar, want we moeten wachten op de politie, die de jongen mee naar buiten wilt nemen (weer 10 min. wachten).
De machinist is hierin niet eerlijk naar de overige passagiers en zorgt ervoor dat iedereen vertraging van minstens een half uur oploopt. Voor een incident wat met een waarschuwing of desnoods een boeten afgehandeld had kunnen worden.
Gewenste oplossing
Mogelijkheid tot restitutie van het betaalde reisbedrag en excuses namens het arriva personeel.
True maar om er meteen de politie voor te bellen.. godverdomme wat kinderachtigquote:Op maandag 2 september 2013 09:52 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Je klaagt bij de verkeerde, je moet klagen bij die gast die omdat hij te laat was onder de spoorboom door ging en dat mag nou eenmaal niet.
Gaat niet automatisch nee (:quote:Op maandag 2 september 2013 10:26 schreef TigerXtrm het volgende:
Kan de machinist vanuit de trein de spoorbomen bedienen dan?
Je lijkt wel een GIRAFquote:Klacht Kappers algemeen: Na het verven bij Juan Alonso lijk ik op GIRAF!
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over Kappers algemeen
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden Kappers algemeen
Lezers van deze klacht: 8
Mijn idee was oom mijn bruine haar te blonderen. Ik verwachtte een professionele advies met evt een behandeling als vervolg. Na veel praatjes, heeft de eigenaar een verschrikkelijke highliths techniek toegepast. Niet op folie, maar met een kant van de kam peroxide op mijn haar te gooien. Als resultaat kreeg ik slordige willekeurige witte plekken op zwart haar. Hier en daar echt grote donkere plekken. De rest is hooi kleur. 3 keer opnieuw geverfd, het hoofd huid is helemaal rood. Haren zijn erg droog en beschadig door 40% peroxide oplossing te gebruiken ( die ik trouwens nog in de ogen heb gekregen).
Communicatie is nol, volgens mijn heeft deze meneer gehoor problemen. Nog boze reactie(spiegel gooien, lelijk kijken) terug op mijn teleurstelling. Btw, ik bleef beleefd en geen grote mond gehad. Hij probeerde mijn het gevoel te geven dat ik een zeurpit ben en dat ik van te voren over het resultaat gewaarschuwd was! Dat is helemaal niet waar, ik heb niet verwacht dat iemand met 25 jr ervaring en de naam in Boxtel nog niet eens highlight techniek beheerst. Anders zou ik meteen van deze salon weg lopen. Helemaal belachelijk was zijn advies om mijn haar anders goeien, of anders de haarscheiding te dragen, dan worden die flekken niet zichtbaar!
Een flink reklening was nog een resultaat van 4 uur bij de kapper zitten. En nog niet eens “Dag” door hem tegen mij zeggen.
Toegevoegd bestand bij de Klacht over Kappers algemeen getiteld Na het verven bij Juan Alonso lijk ik op GIRAF!
Gewenste oplossing
Ik moest mijn haren opnieuw voor de 4 de keer verven. Als het hoofdhuid een beetje hersteld wordt, moet ik highliths door een andere kaper laten bijwerken. Plus een goede en dure masker van 34,00 euro gekocht, om wat leven in mijn haar in te blazen. Ten minste wil ik mijn geld dan terug! De rekening was 127,50 euro.
Kansloos geschrevenquote:Klacht MediaMarkt: 1
Klacht: Nieuwe klacht Nieuwe klachtKlacht over MediaMarkt
Reageren als bedrijf?
Klacht Melden MediaMarkt
Lezers van deze klacht: 24
ik heb een laptop gekocht merk asus en drie keer naar de media markt gebracht 3 keer hebben zu niet gemaak en de 4 de keer konden zu een keer doen ik vin zo van zu haden een ander latop kunnen geven voor de 4 de keer of het gelad terurg
Gewenste oplossing
als ik de helf van mij gelad terurg krijg of een nieuwe latop
Je maakt een geintje hoop ik? Die dingen gaan toch autmatisch dicht als er een trein aan komt?quote:Op maandag 2 september 2013 11:25 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Gaat niet automatisch nee (:
Categorie "Wat ies deze" vrees ik.quote:
Tuurlijk maar als een trein bij het perron staat geven ze wel een startsignaal ga ik vanuit. (:quote:Op maandag 2 september 2013 12:07 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je maakt een geintje hoop ik? Die dingen gaan toch autmatisch dicht als er een trein aan komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |