abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:15:30 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129400454
De Slankreeks



De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129400594
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het beestje een infectie heeft kan prednison goed helpen, maar bij hartfalen doet t niet zoveel helaas.
Bij lief op het lab een paar jaar terug was er een vrouw die haar kat eenmaal per week dialyseerde, maar dat zou ik een beestje niet aandoen.
Nee, ik ga proberen heel objectief te zijn en te bedenken of het leven nog wel leuk is voor hem en niet proberen hem heel egoistisch bij me te houden.

Ik neem hierna nooit meer een huisdier. :N Hecht me veel te veel.

Dat onweer stelt geen reet voor.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:20:25 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129400595
Het is bijna augustus, kunnen we weer pepernoten kopen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129400799
:* voor Co en Koek. Klinkt wel heel sneu dat hoesten en benauwd zijn. Ik hoop dat medicijnen nog verschil kunnen maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129400990
Och Koekie toch, :* Co!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:37:01 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129401113
zo, dat was een dubbele espresso, verkeerd knopje :') *stuiter*

Lijst:
O: boterham banaan, boterham tomaat, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
L: bak salade met blikje tonijn en een gekookt ei
T's: appel, perzik, paar dropjes, beschuit kaas, vast wel een wrap want die ga ik alvast voor morgen maken (kan ik toch wel een dag bewaren?) met roomkaas en ham, sla en tomaat, paar kersen
D: groente, gegrilde paprika, ui en gevulde champignons uit mijn nieuwe combi-magnetroen *O*, gebakken varkenshaas
T's: kwark en vla, kom chipito's, zoute stokjes
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129401518
Arme Koeks :{ sterkte Co!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:54:57 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129401702
Noeees Koekie :o -O- Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!

Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijn oO< Ze had maden door het warme weer + een plakpoepje -O- Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie :{
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:46:19 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129403347
Zo verjaardagboodschapjes zijn binnen.
Nu eitjes koken voor zelfgemaakte eiersalade en zo deeg kneden voor volkorenwraps. Lekker even knoeien in de keuken, lief is toch naar het werk.

Heb een watermeloen gekocht.. zal niet weten wat ik er mee moet :')
Morgen ook maar bij de hapjes serveren dacht ik?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:55:54 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129403635
Opeten! Schijnt lekker te zijn.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:03:49 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129403855
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Opeten! Schijnt lekker te zijn.
Hier, heb je wat zout :6
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129403858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie :o -O- Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!

Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijn oO< Ze had maden door het warme weer + een plakpoepje -O- Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie :{
Nah, arm nijntje! Gelukkig hebben jullie het op tijd in de gaten gehad! :*
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:04:16 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129403870
Ook niet leuk Maria..
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129404289
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie :o -O- Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!

Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijn oO< Ze had maden door het warme weer + een plakpoepje -O- Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie :{
Sterkte met het Nijn! :*

Dierenleed is naar! Ze kunnen je zo hulpeloos aankijken, zo van: Doe er wat aan, ik voel me zo kut! en dat eindeloze vertrouwen dat ze in je hebben en je kan geen drol.
pi_129404313
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo verjaardagboodschapjes zijn binnen.
Nu eitjes koken voor zelfgemaakte eiersalade en zo deeg kneden voor volkorenwraps. Lekker even knoeien in de keuken, lief is toch naar het werk.

Heb een watermeloen gekocht.. zal niet weten wat ik er mee moet :')
Morgen ook maar bij de hapjes serveren dacht ik?
Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijk :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:20:08 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129404326
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijk :7
Dat ga ik doen, wodka O+
Het is in de wereld ergens wel borreltijd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129404333
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie :o -O- Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!

Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijn oO< Ze had maden door het warme weer + een plakpoepje -O- Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie :{
Hebben konijnen dat vaker? Zo ja, dan zou je een flesje Repel op voorraad kunnen nemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129404729
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat ga ik doen, wodka O+
Het is in de wereld ergens wel borreltijd

"Pour me somethin' tall an' strong,
Make it a "Hurricane" before I go insane.
It's only half-past twelve but I don't care.
It's five o'clock somewhere."
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129404901
En ook een beterschap voor Maria d'r wabsje! Arme T-bunn ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129405589
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.

En ik heb nog een andere wasvraag :+
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek :7
Met wat voor middel wil dat eruit?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:15:51 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129405680
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.

En ik heb nog een andere wasvraag :+
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek :7
Met wat voor middel wil dat eruit?
Met groene textielverf
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129405729
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Met groene textielverf
Ah, das een goeie! Ik had zelf eerder aan de vlekkenschaar gedacht ;)
pi_129405773
Zielig konijntje ;( ik kan ook heel slecht tegen dierenleed ;(.

Lijstje:
O: zonnebloempitten, kwark, rode bessen
T: 2 x babybrl
L1: kwark, extra pure hagelslag, blauwe en rode bessen (ivm slecht weer kon ik nog niet naar de winkel)
T: groene asperges
T: waterijsje
L2: 2 haring met uitjes
D: witlof met kaas uit de oven; aardappeltjes met rozemarijn, knoflook, beetje olie uit de oven.
T: 1 of 2 wijntjes

Kan al paar dagen geen kcal tellen(laptop nog steeds dood ;(), maar volgens mij zit ik redelijk. Denk dat ik er nog wel een tomaat/stuk komkommer bij gooi :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:23:37 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129405861
Lekker lijstje Cali, kan de hoeveelheden niet inschatten maar je krijgt veel goede stofjes binnen O+
Komkommer, paprika, tomaat... dat kan altijd, al eet je daar een kg van da's nog geen drol qua kcal
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129405872
Knuffel voor maria's knijn! :*

Ik zit een super leuke docu te kijken, van horizon. "Taste". Misschien voor meer lekkerbekken leuk O+
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:25:55 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129405928
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef An24 het volgende:
Knuffel voor maria's knijn! :*

Ik zit een super leuke docu te kijken, van horizon. "Taste". Misschien voor meer lekkerbekken leuk O+
Waar gaat het over?
Ben masterchef australia S5E7 aan het kijken, moet er nog 25 :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129405937
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Cali, kan de hoeveelheden niet inschatten maar je krijgt veel goede stofjes binnen O+
Komkommer, paprika, tomaat... dat kan altijd, al eet je daar een kg van da's nog geen drol qua kcal
Goede stofjes O+

Gelijk maar even tomaatje regelen O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129406055
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar gaat het over?
Ben masterchef australia S5E7 aan het kijken, moet er nog 25 :')
Over de biologie van smaak. Hoe proef je en waarom etc.
pi_129406180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.

En ik heb nog een andere wasvraag :+
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek :7
Met wat voor middel wil dat eruit?
Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?
Als het een korte broek is voor niet sporten, niet in sporten :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129406329
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangen :D Gek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129406337
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?
Als het een korte broek is voor niet sporten, niet in sporten :P
Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.
Maar het was wel een mooie route ^O^
pi_129406435
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangen :D Gek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt :P
Fijn is dat he? Daarom etentjes geven O+
pi_129406667
:Y
Bij m'n werk zijn er altijd wel op- of aanmerkingen, want zo zijn 'gebruikers' en die weten de helft van de tijd zelf niet eens wat ze nou eigenlijk willen, maar als je dan iemand een maaltijd ziet verorberen die je hebt voorgeschoteld geeft voldoening :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.
Maar het was wel een mooie route ^O^
Even laten weken in biotex dan maar?

Ik druk m'n mp3 speler altijd gewoon bij in m'n onderbroek :+ Zie anderen ook altijd in van die matchende sportkleding en dan kom ik binnen, echt niks past bij elkaar en niks flatteert maar komt toch gigantisch onder het zweet te zitten dus no fucks given.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129406738
Ik heb normaal ook wel een goede fietsbroek, maar die is echt te warm met dit weer. Dus beetje improviseren. Als je flink zweet moet je van die dry fit dingen hebben of climacool ofzo, ieder merk noemt het anders maar het komt erop neer dat je niet echt nat van het zweet wordt zoals bij katoen wel gebeurt. Is ideaal spul.

Edit: zo meteen eten bij vrienden. Alleen er komt ook een meisje waar ik laatst mee gedate heb.. Hoop niet dat dat awkward gaat worden. We zullen wel zien.
pi_129406815
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels :+

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:06:43 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129406846
Co, ja datte! en dat je ze dan medicijnen moet geven en ze denken "noeees ik voelde me al kut, waarom doe je dat nouuu ;( " :')

ik ga Repel googelen sigme, dank u! ze horen hrt geloof ik niet vaak te hebben, maar broeiierig weer en vliegen is risicofactor >_<

en bedankt lui! hopelijk eet ze nu ook weer effe wat meer...
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:06:49 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129406848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels :+

:')
Tof
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:12:18 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129406963
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels :+

:')
Rrr! :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:13:44 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129407001
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangen :D Gek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt :P
*tripje plant voor bruine bonen a la Viz* :9
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129407143
Ik krijg de slankies nog wel eens aan de bruine bonen! :D
Snap Bartje dan ook niet, bruine bonen is zo'n beetje het enige waar ik voor zou bidden :+

Moeten trouwens weer eens samen gamen, Maria! Gisternacht nog leuk PvP-potje met Cococakes d'r man gedaan en is toch leuker met bekenden :Y Dat we ge-ownd hebben telt ook mee natuurlijk :D
Was wel gigantisch aan het Leroy Jenkinsen :') en killstealen natuurlijk want ik was weer eens Karthus...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129407262
Sterkte met het dierenleed :*

Wij gaan zo bbq'en en ik heb vanmorgen calamaris gehaald. En dat is zo vet lekker als het gbbq'd is *O* :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129407287
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn is dat he? Daarom etentjes geven O+
Wanneer kan ik me melden O-) :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129407414
Er was vorig jaar een BBQ waar je kon genieten van An en d'r man hun BBQ-kunsten :P

M'n hoofd kan zich nog steeds niet om het concept groentespiesjes buigen daarentegen ;)
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:59:01 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129408097
ja viz! hopelijk morgen na klussen :Y vanaaf verjaardag.

heb mn weekend niet, nijnenongein, treinwerkzaamheden, kado voor jarige in fietstas laten zitten :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129408313
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wanneer kan ik me melden O-) :+
Jullie zijn welkom hoor :7
pi_129408331
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Er was vorig jaar een BBQ waar je kon genieten van An en d'r man hun BBQ-kunsten :P

M'n hoofd kan zich nog steeds niet om het concept groentespiesjes buigen daarentegen ;)
:6
pi_129409101
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:07 schreef An24 het volgende:

[..]

:6
:D

Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129409120
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
_O- Was een leuke dag O+
pi_129409546
V1z! Wij hadden ook bruine bonensoep! :D Alleen dan wel van de slager. :P
Als het weer eens weer is om uitgebreid te koken, dan ga ik het weer eens zelf maken. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129410703
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
:D :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129411735
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
Heb ik dat gedaan ja? _O- Het klinkt wel als mij :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_129411951
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 19:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb ik dat gedaan ja? _O- Het klinkt wel als mij :+.
:D ik vind het echt iets wat ik ook zou kunnen doen :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 19:47:12 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129412011
Mijn dag is het ook niet. Telefoon verloren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129412506
Dat zuigt! Gejat of ergens laten liggen / vallen?

Hier nog een tomaat, augurken en waterijsje aan mijn lijst. zo omkleden voor feestje :) denk dat ik mijn nieuwe jurkje aantrek O+
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:08:54 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129412566
Jeu, mijn schoenen zitten vol met kauwgom.
En de telefoon is weg. Geen idee hoe.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:12:06 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129412635
Getver Tink, wat een klotedag :r
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129412890
Oh, ik had best een goeie dag
• 17,5 km hardlopen op blote voeten
• bak yoghurt met banaan en nectarine
• bodypump
• bak yoghurt met banaan, bessensap en bevroren bessen (en dan de staafmixer erdoor)
• sjouwen met stoeptegels
• paar handjes noten
• flauwe spinazieomelet
• 1 pils
• avondeten: gehaktballetjes, tuinbonen, champignons
• toe: kruisbessen, creme fraiche, citroenpuddingachtig iets
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129412984
He bah Tink! What happened?

Lijstje is compleet en iets anders geworden :+

O: uitslapen
S: uur en kwartier yoga
Brunch: halve meloen, aardbeien en een gekookt ei
T: speltmuffin van de bakker :9 koffie met gecondenseerde melk :9
D: brood met smeersels, kalfsribeye, taartje van aardappel en spek en groene groenten. Met rozemarijnjus
Na: cappuchino met koekje

Nu vol, dus de weekendnibbits sla ik over vandaag.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:45:00 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129415154
Watermeloen... opeten...
Heb hem nou half op en ik had een slagroomgebakje.
Denk dat ik vandaag maar niks meer moet hebben :')

Wat een lekkere D An :9
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129417243
Wat een kutdag Tink! Hoop dat je mobiel nog boven water komt!

Sterkte voor de (eigenaren van) zieke huisdieren! ;(

Door t slechte weer en laat uit bed komen net iets ander lijstje dan gepland:

O: -
L: 3 speltbth filet americain
T: 5 kersen
D: 300gr spareribs (dus 300gr echt vlees, botjes ed zijn er al af gehaald), 200gr gegrilde groente en beetje friet met mayo
T: 6 kersen
S: 42 min crosstrainer, 7.36km
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:21:33 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129418268
Lijstje
O. Komijnbroodje met kaas
S. Uur fietsen
T. Kersenijs en stukjecroissant en paar druiven
L. Wortels met pesto, spaghetti aop
T. Glas wijn
D. 25 gambas, stukje varkensvlees, aubergine, tonnato
T. Glas prosecco
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 28 juli 2013 @ 01:18:12 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129422483
Gamba's... NOM!

Hapjes, drankjes. Moe

Morgenochtend of:
ontbijten en niks doen
hardlopen, ontbijten en niks doen
naar de kerk

[ Bericht 54% gewijzigd door uniekhoorn op 28-07-2013 01:23:47 ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129424804
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesome _O_ flits, flats, boem!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129425438
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef V1z0R het volgende:
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesome _O_ flits, flats, boem!
Ik zit in Assen atm, maar hier is het net weer opgehouden. Wat een weer hè!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129425517
wow, hart in keel hier, huis stond gewoon te trillen op zijn/haar grondvesten! En dan zitten we hier niet eens in het rode stuk van buienradar.. Nog nooit bang geweest door onweer, maar ik schrok wakker en dacht dat de wereld verging ofzo :D
pi_129425524
Het was inderdaad erg heftig :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129425649
Thuis! 3 wijntjes geworden, jammer dat 1 wijn een bierglas vol was :')! Goede avond, morgen brakheid!
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129426508
Ik heb niks gemerkt van het onweer /coma :+

Gisteraaf erg leuke avond met mijn familie gehad O+ we zijn niet zo vaak samen met zijn allen dus eigenlijk telt ie dubbel *;
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129426958
Mogguh!

Koek en Nijn ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129427269
Mogguh!

Hier ook regen en onweer, maar bescheiden :+
pi_129427367
Lijstje van gister:
O: 2 zachtgekookte eitjes, 2 croissants
L: salade met mozarella
T: 2 biertjes
D: chimichurry met zeer pittige saus

Parade geweest, was leuk. de Nineties waren er niet Henk. Wel de Koekoek, woekerpolis en poppentheater gezien :P
  zondag 28 juli 2013 @ 11:00:15 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129427798
Helemaal niks van onweer gemerkt. ..
Het is geworden... niks doen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129429601
:W ik kreeg gister complimenten en dat ik zo afgevallen was :D. Tis nog geen 4 kilo, maar goed, die steek ik in de pocket! Nu ontbijt / lunch rochelen :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129429876
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 03:34 schreef anna82 het volgende:
wow, hart in keel hier, huis stond gewoon te trillen op zijn/haar grondvesten! En dan zitten we hier niet eens in het rode stuk van buienradar.. Nog nooit bang geweest door onweer, maar ik schrok wakker en dacht dat de wereld verging ofzo :D
Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus! :D
pi_129430064
Hier wel veel flitsen, maar weinig klappen. Niettemin werd de mini er wakker van -O-.

In Toscane hadden we een onweer, niet normaal! Alles trilde en de stoppen vlogen eruit. Echt bizar. Needless to say dat de mini toen ook wakker werd :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129430112
Gisteren:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker, koffie met slagroom
L: kropsla met tonijnsalade en tomaat
T: knabbelbacon met brie olijven
T: wodka, gemengde noten 27 gram
D: uit eten, Koreaans ribeye bulgogi met ui en champignons en porkbelly, in wraps van kropsla met alle sides: kimchi, komkommer, prei, groene pepers, taugé en knoflook)
kcals ± 1550 afgevallen 0gr, totaal afgevallen 2300 gr.

Vandaag:
O: gekookt ei en een magnetronkaascracker
L: kropsla met tonijnsalade
T: biefstukworst met komkommerplakjes en mosterd
T: wodka en gemengde noten
D: zalmpakketje met courgette, ui, wortel, chinese kool, en tomaat
  zondag 28 juli 2013 @ 13:28:52 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129430959
Lijst:
O: bak salade met tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
L:: kwart watermeloen, beschuit kaas
T's: koffie met 40% vette slagroom, zelfgeslagen, slagroomgebak, zelfgemaakte wraps met roomkaas en gerookte zalm / ham. Toastjes met zelfgemaakte eiersalade, selderiesalade en filet americain, verse nootjes, chipito's, wokkels en zoute stokjes. bifiworstje, plak leverworst, augurk met ham, paard met kruidenmonchou.
D: goed gevulde kippensoep
T: kwark en vla
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 28 juli 2013 @ 13:35:31 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129431150
Uniekje *O* O+ :*

"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129431210
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: bak salade met tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
L:: kwart watermeloen, beschuit kaas
T's: koffie met 40% vette slagroom, zelfgeslagen, slagroomgebak, zelfgemaakte wraps met roomkaas en gerookte zalm / ham. Toastjes met zelfgemaakte eiersalade, selderiesalade en filet americain, verse nootjes, chipito's, wokkels en zoute stokjes. bifiworstje, plak leverworst, augurk met ham, paard met kruidenmonchou.
D: goed gevulde kippensoep
T: kwark en vla
Lekker verjaardagslijstje! En gefeliciteerd natuurlijk :*
  zondag 28 juli 2013 @ 13:40:56 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129431269
Watermeloen *O* Zin in wel!

Vanochtend combat clinic en daarna les gevolgd, boh! Wel handig, maar sommige dingen doen meteen stuk meer zeer (spierpijn) om te doen als je ze goed/beter doet, wehehe :+

Nu zo klussen hier. De nijn doet het nog! Ze eet alleen nog niet super ;( Dus blijven proberen met dwangvoeding.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129431272
Feli Uniek! :*

Lijstje hier:

O: yogurt met bran flakes en diepvriesbosvruchten
T: banaan
L: 2 toast met paté
T: 2 knackebrod pindakaas
D: (grote!) zelfgemaakte pizza

Jillian heb ik even in de wacht gezet. Spier verrekt net boven m'n rechter bil en de oefeningen doen dat geen goed, jammer wel weer, dat 't wéér niet wilde die 30 volle dagen, maar ga niet tegen wil en dank toch doorbijten. Wil vooral kunnen blijven hardlopen.

Gisteren samen met Mr.Mo eind hardgelopen, nu met de bil even een dagje rust (en scriptieschrijven) en dan morgen weer rennen.
Ja doei.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:42:46 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129431312
Thanks..
Die taart O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129431406
Gefeliciteerd, uniek!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129431660
Gefeliciteerd Uniek! Lekker lijstje :9
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129431907
Gefeliciteerd Uniek *O*
pi_129431959
Fijne verjaardag Uniek :*
pi_129432105
Gefeliciteerd uniek!

Lijstje:
O: een mango
L: 1.5 speltbth filet americain, 0.5 speltbth boter en pure hagelslag
D: bij oma, waarschijnlijk half volkoren stokbrood met mozzarella, tomaat, pesto, olijfolie, peper en zout
T: kiwi

Niet zo heel veel, maar heb ook beetje last van mn buik van t eten van gister (spareribs met friet & mayo en groenten).
pi_129432440
Gefeliciteerd Uniekje!

Mijn ouders waren hier en zijn nu weer naar huis. T was gezellig, maar ook fijn om weer t. Huis voor ons alleen te hebben.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:07:12 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129433714
Uniekje! Gefeliciteerd meid :*. En niet mokken maar wokken!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129434408
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus! :D
Ik heb ook niks gehoord..
Worry is a misuse of imagination
pi_129434923
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z! Wij hadden ook bruine bonensoep! :D Alleen dan wel van de slager. :P
Als het weer eens weer is om uitgebreid te koken, dan ga ik het weer eens zelf maken. O+
^O^ :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129435017
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus! :D
Nee, ik was in ons buitenverblijf op het Friese platteland (oftewel mijn ouderlijk huis)! Was voornamelijk het ooooosten dat getroffen was.

Ik heb veel te veel smarties gegeten dit weekend. pastelkleurige chocolaatjes in een doosje heeft een enorme aantrekkingskracht..
  zondag 28 juli 2013 @ 17:48:20 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129437894
Lijstje
O. Ciabatta kaas
T. Nectarine
L. Paar handjes chips, tomaat, stuk stokbrood, rauwe ham, gerookte ham
S. Roeien en fietsen
T. Werkelijk gigantisch groot en lekker ijs(je)
D. Vermoedelijkk pizza
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129440076
Lijstje:

O: speltbrood, gebakken ei, bacon, kaas
B: stofzuigen
S: uur en kwartier yoga
L: guacamole met een speltwrap
T: thee met melk
D: hapjes: monchego met vijgenjam, volkoren-spelt-zuurdesem- stokbrood, tzaziki, groentenomelet en meloen met ham. Ranja.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:44:09 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129441541
Moe, genoeg drankjes, veel te veel gegeten en morgen weer om 4.45 uur op...

/melancholiek
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129441822
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Moe, genoeg drankjes, veel te veel gegeten en morgen weer om 4.45 uur op...

/melancholiek
:* :* :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129442063
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Watermeloen *O* Zin in wel!

Vanochtend combat clinic en daarna les gevolgd, boh! Wel handig, maar sommige dingen doen meteen stuk meer zeer (spierpijn) om te doen als je ze goed/beter doet, wehehe :+

Nu zo klussen hier. De nijn doet het nog! Ze eet alleen nog niet super ;( Dus blijven proberen met dwangvoeding.
Mooi dat 'nijn het nog doet. Maden zijn rotbeesten.

Had je die repel nog gevonden? Anders hier een linkje. Het is biologisch en hoewel het voor schapen is, doet het vast een konijn geen kwaad. Het ruikt zo ontzettend enorm verschikkelijk keihard naar pepermunt, dat maden op de loop gaan. In aanmerking genomen dat het geen gif is, werkt het erg goed.

Wij gebruiken -als het nodig is, dat is het gelukkig niet vaak- gif. Vreselijk giftig gif, maar dat werkt 6 weken achter elkaar. En schapen met maden vind ik nog erger dan dat smerige gif.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 28 juli 2013 @ 20:29:24 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129443352
Wij hebben wel eens een schaap gehad die ineens dood lag.
Bleek dat onder de wol, in een wond allemaal maden waren gekropen :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129443388
Komt binnen vallen:

Iemand nog een lekker recept voor vis of burrito's? Dat wil ik dinsdag maken

Ga vandaag koken voor de (boot) picknick morgen

En heb vanavond zin in iets met veel groenten :9
Worry is a misuse of imagination
  zondag 28 juli 2013 @ 20:44:48 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129444241
Mij D. Was wederom pizza met wijn.

En ik heb een luxeprobleem. Het is hier +40 graden,ik wil wat sportiefs doen maar fietsen, wandelen en roeien wordt saai. In surfen en zeilen heb ik geen zin. Canyoning lijkt me eng, voor klimmen en via ferrara is het te warm. Misschien paragliden?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 28 juli 2013 @ 20:49:16 #102
70532 loveli
N
pi_129444483
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef V1z0R het volgende:
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesome _O_ flits, flats, boem!
Was bij ons ook heftig, maar in de wetenschap dat tentje wel zou blijven staan ben ik heerlijk in slaap gevallen O+

Heb er een leuke hobby bij :+
crap in = crap out
pi_129445055
Mijn lijstje:

O: 3 gekookte eitjes
T: 1/2 bak kwark en kokos
L: tomaatjes en restje cevapcici, wat nootjes
T: lemon& raspberry tart with poppyseed pastry. Paar handjes nootjes, glas wijn
B: mensen leren hoe je moet bbq'en :+
D: sate, gado gado met pindasaus, watermeloen
T: kwark

Ik was mijn plantjes aan het watergeven en er land gewoon een musje op mijn balkon, naast me O+ hopt nog een paar minuutjes rond op het balkon en toen vloog hij weer weg. Zhe cute! O+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 28 juli 2013 @ 21:01:41 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129445144
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Was bij ons ook heftig, maar in de wetenschap dat tentje wel zou blijven staan ben ik heerlijk in slaap gevallen O+

Heb er een leuke hobby bij :+
*nieuwsgierig naar hobby
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129445348
Brommers kieken?! :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129445376
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*nieuwsgierig naar hobby
Dit :Y
pi_129445713
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit :Y
Dat :Y
  zondag 28 juli 2013 @ 21:17:07 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129445870
Brommers O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129446307
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.

De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
pi_129446427
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.

De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
Dus dat. Goeie hobby wel :D
Be someone that makes you happy
pi_129446706
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.

De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
Ik las eerst dat de lama 'als de dood was voor...'. Dat vond ik grappig, want ik stelde me meteen zo'n bangige lama voor. En toen las ik het goed en nu vind ik het echt ineens heel sneu :/ Lama's zijn tof!
  zondag 28 juli 2013 @ 21:34:21 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129446766
Nou loveli, verlos ons.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Vis een optie? zondag 28 juli 2013 @ 21:43:00 #113
70532 loveli
N
pi_129447214
Wat Uniek zegt.
/@auto

vaiz dus.

[ Bericht 28% gewijzigd door loveli op 28-07-2013 22:09:35 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 28 juli 2013 @ 21:43:32 #114
70532 loveli
N
pi_129447241
Bij benzinepomp om ff te posten :')
crap in = crap out
pi_129447297
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dus dat. Goeie hobby wel :D
Ik had ooit een vakantievriendje dat tegenover ons in een tentje zat. Midden in de nacht sloop ik dan weg voor some midnight vozen. Tot mijn vader het in de gaten kreeg op den duur. En ons sommeerde terug te keren naar onze eigen voortent. Ons, want mijn zusje was aan het vozen in een naburig tentje met het broertje van de mijne. Mijn vader schold ons uit voor alles wat los en vast zat en het woord hoer is ook gevallen. Ik liet het gelaten over me heen gaan, maar mijn zusje zei doodleuk: we waren alleen aan het praten, pap! En toen zei mijn vader: waarom zei je dat niet meteen?

Ik voelde me vreemd schuldig. :P
pi_129447595
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef _aurum_ het volgende:

Ik was mijn plantjes aan het watergeven en er land gewoon een musje op mijn balkon, naast me O+ hopt nog een paar minuutjes rond op het balkon en toen vloog hij weer weg. Zhe cute! O+
ik las muis en snapte er even helemaal niks van :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129448309
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.

De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
Hebben jouw buren een lama? Haha
Worry is a misuse of imagination
pi_129448423
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had ooit een vakantievriendje dat tegenover ons in een tentje zat. Midden in de nacht sloop ik dan weg voor some midnight vozen. Tot mijn vader het in de gaten kreeg op den duur. En ons sommeerde terug te keren naar onze eigen voortent. Ons, want mijn zusje was aan het vozen in een naburig tentje met het broertje van de mijne. Mijn vader schold ons uit voor alles wat los en vast zat en het woord hoer is ook gevallen. Ik liet het gelaten over me heen gaan, maar mijn zusje zei doodleuk: we waren alleen aan het praten, pap! En toen zei mijn vader: waarom zei je dat niet meteen?

Ik voelde me vreemd schuldig. :P
:D

Eerste nacht in een vreemde tent op de camping kreeg ik een schouderklopje en een biertje van m'n pa :+
En een pakje condooms :@
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:13:20 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129448569
Ach gus arme lama's!

Sigme ik ga morgen even vragen aan de dierendok of dat ook goed spul is voor nijnen :Y hij schijnt zelf ook een of ander goedje op voorraad te hebben.

Net de dagelijkse nijnenkontenwasbeurt weer gehad, gevoederd en medicatie toegediend. Ze slobberde nu gelukkig de boel iets beter op O+ Houden zo, pfoei!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zondag 28 juli 2013 @ 22:21:34 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129449038
Vandaag trouwens clinic, body combat, schilderen (klus-schilderen, geen leuk-schilderen), boodschappen en konijnworstelen, dus heb m'n B/S wel gehad :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129449228
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Hebben jouw buren een lama? Haha
Waren mijn vroegere buren in belgie, die ene leeft nog steeds!
pi_129449306
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach gus arme lama's!

Sigme ik ga morgen even vragen aan de dierendok of dat ook goed spul is voor nijnen :Y hij schijnt zelf ook een of ander goedje op voorraad te hebben.

Net de dagelijkse nijnenkontenwasbeurt weer gehad, gevoederd en medicatie toegediend. Ze slobberde nu gelukkig de boel iets beter op O+ Houden zo, pfoei!
Nijnenkontwasbeurt klinkt niet echt aanlokkelijk. Maar fijn dat ze eet!
pi_129449374
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef loveli het volgende:
Wat Uniek zegt.
/@auto

vaiz dus.
Brommers kieken is heitaal voor wat Co dacht, dat weet je toch?! :P
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129449385
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

:D

Eerste nacht in een vreemde tent op de camping kreeg ik een schouderklopje en een biertje van m'n pa :+
En een pakje condooms :@
Schijnt iets met het verschil tussen vaders en dochters en vaders en zoons te zijn. Erg hypocriet, als je het mij vraagt. :P
  zondag 28 juli 2013 @ 22:34:22 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129449745
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nijnenkontwasbeurt klinkt niet echt aanlokkelijk. Maar fijn dat ze eet!
Is het ook niet nee :D Het is een leuke wollebol, maar meeeen wat kunnen er stinky plakkeutels uit komen :')

Hoe is het met Koekie nu?

Verschil tussen dochters en zoons is idd hypocriet ja :D
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129449894
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Schijnt iets met het verschil tussen vaders en dochters en vaders en zoons te zijn. Erg hypocriet, als je het mij vraagt. :P
Een sleutel waarmee je elk slot kunt openen is een goede sleutel. Een slot die met elke sleutel is te openen is een slecht slot :+
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:42:42 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129450254
quote:
12s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een sleutel waarmee je elk slot kunt openen is een goede sleutel. Een slot die met elke sleutel is te openen is een slecht slot :+
....

Wauw! :+

En maar zeggen dat 'de deur is bij ons altijd open" een vriendelijk/beleefd statement is :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129450807
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet mezelf wel even in de strafhoek :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zondag 28 juli 2013 @ 22:55:28 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129450894
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet mezelf wel even in de strafhoek :')
Oei ik kreeg een heel vreemd mental image _O- :')
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129453133
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Lijstje:
O: een mango
L: 1.5 speltbth filet americain, 0.5 speltbth boter en pure hagelslag
T: blikje cola light
D: bij oma, waarschijnlijk half volkoren stokbrood met mozzarella, tomaat, pesto, olijfolie, peper en zoutop het strand een grote spekpannenkoek met stroop, een ice tea green tea
B: 3.7km naar huis lopen vanaf de bushalte, omdat ik daar zin in had. 47min over gedaan.
T: 0.5l limonade (verhouding siroop:water 1:8 ofzo)

Niet zo heel veel, maar heb ook beetje last van mn buik van t eten van gister (spareribs met friet & mayo en groenten).
Update!

Wel de slagroomsoesjes en een toetje afgeslagen :). Morgen een extra dosis groenvoer ter compensatie!

Maria, fijn dat t met je nijn iets beter lijkt te gaan!
  zondag 28 juli 2013 @ 23:59:45 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129453859
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Update!

Wel de slagroomsoesjes en een toetje afgeslagen :). Morgen een extra dosis groenvoer ter compensatie!

Maria, fijn dat t met je nijn iets beter lijkt te gaan!
Spekpannenkoek O+ Nom! En props voor je ruggengraat, dingen afslaan bij oma's is moeilijk :P

En dank joe O+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129455332
Vieze!! Oh autocorrect maakte dat van viezzzzz. :P

Maria, koekie ging vandaag iets beter dan de afgelopen dagen heb hem zelfs na het werk in een mandje naar het park gereden en daar heeft ie wat gedrenteld. Dus nu heb ik weer wat hoop.
pi_129455470
Haha thanks maria! Is idd moeilijk :P

Co, wat fijn!!
pi_129456657
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Waren mijn vroegere buren in belgie, die ene leeft nog steeds!
Het leek mij al zo gek, dat je buren hier een lama zouden hebben
Worry is a misuse of imagination
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 01:35:58 #135
70532 loveli
N
pi_129457003
Kudo's voor Koek!
crap in = crap out
  maandag 29 juli 2013 @ 07:30:01 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_129459555
Even een snelle groet uit La France, vanuit een schitterend F1 hotel :')

Gisteren 12 uur door de regen gereden, waarbij de ergste onweersbuien bij Lyon vielen. Echt geen hand voor ogen zien, ongelukken langs de weg, stukje aquaplaning, brrrrrrr. Nu nog maar 280 km dan zijn we er al, maar ben blij dat we niet doorgereden zijn.

Doei lieve slankies!
Kwak
  maandag 29 juli 2013 @ 08:32:03 #137
92279 N.icka
Windforce 11
pi_129460023
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef An24 het volgende:
Lijstje:

O: speltbrood, gebakken ei, bacon, kaas
B: stofzuigen
S: uur en kwartier yoga
L: guacamole met een speltwrap
T: thee met melk
D: hapjes: monchego met vijgenjam, volkoren-spelt-zuurdesem- stokbrood, tzaziki, groentenomelet en meloen met ham. Ranja.
Maak je die speltwraps zelf ? Of kan je die ergens kopen ?
pi_129460305
Mogge.

O - Griekse yoghurt, lijnzaad, bramen & blauwe bessen, pindakaas, ahornsiroop
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 kaas. Tomaat en komkommer.
T - 25 gram amandelen
S - yoga
D - Iets met guacamole van 1 hele avocado
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129460797
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:32 schreef N.icka het volgende:

[..]

Maak je die speltwraps zelf ? Of kan je die ergens kopen ?
Ik maak alles zelf, dus dat eerste :Y
  maandag 29 juli 2013 @ 10:02:12 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129461327
Drentelkoek O+

*duim*

Hier half 12 dierendok! toch fijn, werk waarbij je extra thuiswerkdagen kunt pakken wanneer nodig.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129461535
Dag allemaal :W !
Ik ben weer terug uit Madrid, gestroomlijnd ende slank, dat gaat blijkbaar vanzelf als je met 38 graden iedere dag 10 kilometer loopt en 3 gangen eet bij de lunch :P .Nu even rennen in het bos :W
pi_129461811
Hi Lau! Lekker he, Spanje.

Planning:
O: bth boter, bth pindakaas
T: cappuccino, nectarine
L: salade met kip oid, gele paprika
T: 150 ml yoghurt
D: ?? ik denk zalm, salade en courgette ofzo
pi_129463052
:O
Ik wil weer slapen :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 29 juli 2013 @ 11:16:55 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129463144
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
:O
Ik wil weer slapen :')
You and me both, is het al weekend? :+
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129463481
Nee ;(
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129463698
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129463883
Weegdag! 69.6kg / 76cm( vorige week 70.2kg / 77cm). Onder de 70 *O*. Vind het bijna ongelooflijk aangezien ik de afgelopen week 5 van de 7 dagen wijn heb gedronken, en niet bepaald met mate :') maargoed...

[ Bericht 3% gewijzigd door Californium op 29-07-2013 11:53:31 ]
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129465418
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan. :P
Why??

En geen wekker om 5 uur, wel onrustig slapende mini. Wakker om 1 uur, 3.30 en 5.30. Fijn...

Succes met de nijn Maria! En Koek weer wat fitter, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129465449
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan. :P
Euhm, neen!

Waarom Paardenmarkt? :D

Ik heb uitgeslapen vanochtend: 7:45!

Lijstje:
O kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad, lijnzaad
L dikke plak brood met roomboter en zout :9, salade met tomaat, komkommer, ei, feta, ui, paprika
T nectarine
T rijstwafel pindakaas
S rondje hardlopen
D tonijnsalade
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 12:38:12 #150
70532 loveli
N
pi_129465784
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef anna82 het volgende:
Waarom Paardenmarkt? :D
De vriend van Henk keek wat verrast toen zijn blik over z'n kop ochtendkoffie naar de tuin dwaalde.
crap in = crap out
pi_129465786
Vriendje moest om 6 uur op zijn werk zijn. Soort tropenrooster, alleen dan niet eerder naar huis gaan. En in zijn woonplaats was de befaamde jaarlijkse paardenmarkt die je absoluut niet mocht missen. Dus daar ben ik om half 7 naar toe gelopen, heb een rondje gedaan, een foto gemaakt van een paard en ben daarna naar huis gegaan. Paarden stinken namelijk. :P
Stond wel om 9 uur in de sportschool. B-)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  maandag 29 juli 2013 @ 12:38:25 #152
92279 N.icka
Windforce 11
pi_129465797
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 09:32 schreef An24 het volgende:

[..]

Ik maak alles zelf, dus dat eerste :Y
ok. Ga ik ook maar eens proberen dan :)
pi_129465850
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef loveli het volgende:

[..]

De vriend van Henk keek wat verrast toen zijn blik over z'n kop ochtendkoffie naar de tuin dwaalde.
Die zat al op zn werk en ik had de koffie gister opgemaakt. >:O
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129466177
Weer flink lang geslapen. Gelukkig heb ik avonddienst :+
pi_129466579
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan. :P
Natuurlijk :Y.
Ik stond om half 7 schapen te vangen. Vier mooie ooitjes verkocht *).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 29 juli 2013 @ 13:06:58 #156
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129466643
Terug van dierendok!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129467498
Fijn dat het beter gaat met nijn!

Lijstje voor vandaag:

O: omelet van 2 eieren en heel veel groente :9
T: 1/2 bak kwark met kokos
L: grote gemengde salade met kip en dressing
T: havermoutshake
D: geroosterde boterham met kokosolie. Restje calamaris opbakken en wat groenten erbij
S: lesje yoga
T: 1/2 bak kwark en coma hoop ik :z :Z :z :Z
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129467500
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:38 schreef N.icka het volgende:

[..]

ok. Ga ik ook maar eens proberen dan :)
^O^
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug van dierendok!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fijn dat het behandelbaar is Maria!

Hier aan het stuiteren. Ik ga de details van mijn paper bespreken met mijn docent. Het wordt zo tof *O* Het wordt veel werk, dus dat wordt in augustus opsluiten....van alle maanden die ik kan kiezen :')
pi_129469161
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 13:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
Terug van dierendok!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig maar!

Moet het beestje nu ook op dieet?
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129470524
dit zijn niet mijn paintskills, but you get the picture :P

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129470967
Die dierenarts met zijn gezelligs! :D fijn dat het beter gaat Maria!

Gisteren:
O: gekookt ei en een magnetronkaascracker
L: kropsla met tonijnsalade
T: biefstukworst met komkommerplakjes en mosterd
T: wodka en gemengde noten
T:baconknabbels met geitenkaas
D: zalmpakketje met courgette, ui, wortel, chinese kool, en tomaat en paprika

Kcals: 1545 afgevallen 200 gr. Totaal afgevallen 2500 gram. Meetdag: bij het meeste 1 cm er af deze week, heupen niks maar bovenbeen 2.

Vandaag:
O: 2 knakworstjes met mosterdmayo
S: yoga
L: omelet van 1 ei met creme fraiche, groenten en gesmolten kaas
T: wodka met gemengde noten
D: poussin met veel groenten gegaard in de oven
  maandag 29 juli 2013 @ 15:35:11 #162
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129471355
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 15:06 schreef _aurum_ het volgende:
dit zijn niet mijn paintskills, but you get the picture :P

[ afbeelding ]
:D

We hadden voeding van bun al wat aangepast laatste tijd (minder korrels, meer hooi) en daar kunnen we mee door gaan :Y

Ze heeft wel wat nek-kwabjens onder al dat fluff :+

Lekker bezig An! *O* Met je papers :7
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129471990
Leuk An! Succes! Ik hoop ook heel erg dat mijn stagebegeleider mijn resultaten ook nog gaat publiceren! 2 weken geleden zat hij nog in dubio :D
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  maandag 29 juli 2013 @ 16:16:42 #164
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129472747
Samenwonen is slecht voor de conditie blijkbaar Heb vooral heel weinig gesport de laatste maanden

Ik ben eigenlijk opzoek naar wat tips qua eten en drinken, kleine dingetjes die een (hoop) verschil maken.

Vooralsnog leg ik op mijn werk vaak een brood neer wat ik in 2/3 dagen erdoorheen eet. Beleg heb ik vaak zoet, want dat kan ik hier makkelijk laten liggen. Als tusendoortjes bananen, appels en af en toe koek (sultana enzo).

Avondeten over het algemeen aardappel/groente/rijst/vlees dingen met een sausje (mayo/curry/pindasaus of roomsausjes etc, afhankelijk van wat we eten). 's avonds vaak cola oid.

Meer water drinken gaan drinken ipv cola is sowieso iets wat ik al probeer. Zijn er daarnaast dranken die minder slecht zijn dan cola? Want van de hele dag water drinken wordt ik ook een beetje suf.

En wat voor dingen zijn nou goed/niet slecht om tussendoor te eten? Een halve komkommer naar binnen werken ipv een bak chips? Wellicht groente thuis koken en op het werk eten ipv brood? En wat voor soort beleg kan ik op brood doen? Kipfilet heb ik al langs horen komen. Wat zijn echt dingen om niet te doen?

Met de sausjes over het avondeten wil ik ook een beetje minderen, maar zonder saus is het vaak ook weer zo droog. En ik wil ook niet in 1 keer mijn hele eetpatroon omgooien.

Ik zit nu op de 88 kg en wil eigenlijk richting/op/onder de 80 uitkomen. Al heb ik dat in jaren niet gewogen. Eerder zat ik op 82-83 kg.

Vandaag:

O: 2x dubbele boterham met chocopasta
T: banaan, appel
L: 2x dubbele boterham, 1 normale boterham met chocopasta
T banaan, appel+cup a soup met een kapje (cup a soup is een dikmaker, i know :@ )
D: Krieltjes, stuk kip en groente (weet nog niet wat).

S: Vanmorgen 15 km naar huis gefietst, straks ook weer terug.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 16:24:09 #165
70532 loveli
N
pi_129472957
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:16 schreef kanovinnie het volgende:
Samenwonen is slecht voor de conditie blijkbaar Heb vooral heel weinig gesport de laatste maanden

Ik ben eigenlijk opzoek naar wat tips qua eten en drinken, kleine dingetjes die een (hoop) verschil maken.

Vooralsnog leg ik op mijn werk vaak een brood neer wat ik in 2/3 dagen erdoorheen eet. Beleg heb ik vaak zoet, want dat kan ik hier makkelijk laten liggen. Als tusendoortjes bananen, appels en af en toe koek (sultana enzo).

Avondeten over het algemeen aardappel/groente/rijst/vlees dingen met een sausje (mayo/curry/pindasaus of roomsausjes etc, afhankelijk van wat we eten). 's avonds vaak cola oid.

Meer water drinken gaan drinken ipv cola is sowieso iets wat ik al probeer. Zijn er daarnaast dranken die minder slecht zijn dan cola? Want van de hele dag water drinken wordt ik ook een beetje suf.

En wat voor dingen zijn nou goed/niet slecht om tussendoor te eten? Een halve komkommer naar binnen werken ipv een bak chips? Wellicht groente thuis koken en op het werk eten ipv brood? En wat voor soort beleg kan ik op brood doen? Kipfilet heb ik al langs horen komen. Wat zijn echt dingen om niet te doen?

Met de sausjes over het avondeten wil ik ook een beetje minderen, maar zonder saus is het vaak ook weer zo droog. En ik wil ook niet in 1 keer mijn hele eetpatroon omgooien.
Suikers skippen is het eerste wat ik zou adviseren. Brood met zoet beleg zorgt ervoor dat je zin hebt in meer brood met meer zoet beleg. Lust je ei? Voorgekookt ook makkelijk mee te nemen.

Vet heb ik niks tegen (mits gezond), ook niet als het in een sausje zit. Cup-a-soup is niet per definitie een dikmaker, maar je hebt er gewoon niks aan qua voedingswaarde, er zit een hoop zout in (en e621, waaran je weer meer trek krijgt, dus toch indirect een dikmaker).

Je wilt je eetpatroon niet omgooien, je sportregime wel? Als je je lijstje door een eetmeter haalt, krijg je de juiste voedingsstoffen binnen?

Chocopasta :9 het raam uit.
crap in = crap out
  maandag 29 juli 2013 @ 16:26:37 #166
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129473033
Ik wil mijn eetregime wel omgooien hoor, maar als ik dat in 1 keer ga doen weet ik dat ik er na verloop van tijd toch mee kap, dus liever per stapje.

Qua sport. Vorig jaar heb ik 2 avonden in de week actief kanoën getraind en 1 avond in de week recreatief, dan nog wedstrijden. En alles bij elkaar 7000 km geracefietst/mtb't. Dat is dit jaar allemaal op een laag pitje komen te staan vanwege een langeafstandrelatie en nu dan samenwonen, maar dat wil ik allemaal wel weer gaan oppakken voor zover als dat gaat.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 16:39:37 #167
70532 loveli
N
pi_129473491
Mijn ervaring met suiker is, dat een beetje minderen relatief moeilijk gaat. Afkicken kost 3 weken moeite, maar dan is de drang weg.

De bult energie die je daarna krijgt is een leuke bijkomstigheid.
crap in = crap out
pi_129474482
Update

O. Twee bth; 1met pindakaas en 1 met boter
T. Cappuccino en nectarine
L. Salade met paksoi en kip, mrt sesamsressing. Een bth erbij en een glas karnemelk
T. Puntje rijstevlaai
D. Zalm en broccoli
T. 25 gr pecan/walnoten met restje biogarde
  maandag 29 juli 2013 @ 17:17:58 #169
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129474836
Lijstje
O. Broodje kaas
L. Risotto marinara + 2 soepstengels
T. Halve mars

D. Zodirect braadworst, gemengde groente, nudeln met pesto, flan
T. Vanavond wasrschijnlijk chips en alcohol

Heerlijk weer vandaag: bewolking en 22 graden. Kom helemaal een beetje bij.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:21:59 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129474958
Je kan ook je boterhammen beleggen met: een banaan, scheelt je weer zoet.
met tomaat, zout en peper
Gekookt ei
Vlees wat je ovet hebt van je avondeten (scheelt geld en calorieën)
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129475007
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:39 schreef loveli het volgende:
Mijn ervaring met suiker is, dat een beetje minderen relatief moeilijk gaat. Afkicken kost 3 weken moeite, maar dan is de drang weg.

De bult energie die je daarna krijgt is een leuke bijkomstigheid.
Ik snoep sinds een week of 2-3 niets meer, en dat kost me nu idd nauwelijks moeite. Als ik wel zin heb in iets lekker, dan pak ik wat yoghurt, of een waterijsje, of fruit :Y

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
Over drinken...
Ik leng zelf water aan met een heel klein beetje grenadine. Dat het net niet meer gewoon water is. Vind ik zo erg lekker!

Nog altijd niet de meest gezonde oplossing hoor, maar ik kom ook van het dagelijks cola-drinken af enzo

Vandaag zelfgemaakte pizza *O*
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 17:26:15 #172
70532 loveli
N
pi_129475087
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik snoep sinds een week of 2-3 niets meer, en dat kost me nu idd nauwelijks moeite. Als ik wel zin heb in iets lekker, dan pak ik wat yoghurt, of een waterijsje, of fruit :Y
Goed bezig ^O^

Zelf net weer een pak minus 4 koeken bastogne geklikood :') Verantwoording ftw *O*
crap in = crap out
pi_129475158
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:23 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik leng zelf water aan met een heel klein beetje grenadine. Dat het net niet meer gewoon water is. Vind ik zo erg lekker!
Hehe, eigenlijk leng ik natuurlijk de grenadine aan met het water :+ :')

quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:26 schreef loveli het volgende:

[..]

Goed bezig ^O^

Zelf net weer een pak minus 4 koeken bastogne geklikood :') Verantwoording ftw *O*
Zit nu vrij 'stabiel' (sinds een week ofzo) rond de 65 kilo :Y
Wilde in de vakantie minimaal 5 kilo kwijt, en denk dat ik er nu zo'n 2 kwijt ben. Dus dat is wel fijn.

Boh, en bastognes moet ik gewoon niet eens in huis halen :D :X
pi_129475301
bastonges zijn evil!

Ik hoor ze gewoon altijd roepen vanuit de koektrommel..
*eet mij*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129475344
Gewoon wegmieteren.
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:41:15 #176
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129475543
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:34 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon wegmieteren.
Nee man. Zonde. Gewoon 1x per jaar een pak kopen en er koekje voor koekje van genieten.
Bastognes wegmieteren *schudt hoofd
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129475547
Dan worden ze oud en zompig, óók in een koektrommel ;(
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:42:21 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129475563
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:41 schreef motorbloempje het volgende:
Dan worden ze oud en zompig, óók in een koektrommel ;(
En dan worden ze een cheesecake! O+

*poof, it's magic June!*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_129475673
quote:
10s.gif Op maandag 29 juli 2013 17:42 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En dan worden ze een cheesecake! O+

*poof, it's magic June!*
It's July ;(
Ja doei.
  maandag 29 juli 2013 @ 17:48:11 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129475707
Sowieso eten weggooien... ik kan het NIET.
Zelfs de kleinste restjes gaan de vriezer in :')

Fijn Maria dat je nijntjes het weer goed doen :Y

Lijst:
O: kwark, vla, rabarbermoes
T's: 200 gr rauwe wortel, halve komkommer, halve paprika, cup a soup snert, cappuccino, stukje slagroomgebak
L" 3 boterhammen met roomkaas/achterham/fijngesnipperd uitje/tomaat en ijsbergla, kom zeer dikke tomatencremesoep met ballen, beker melk
T's: appel, perzik, kwart watermeloen, blokje choco
D: witlof ham/kaas/ei/melk uit de oven met een zelfgemaakt aardappelpuree, lekker wat roomboter, nootmuskaat, plakje kaas en hv melk.
T: hopelijk niks, vanavond alleen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129475758
O+ vriezer O+ maar niet alles.

Laatst wel een grote pan hutspot gemaakt: in totaal 6 porties! 5 ervan liggen nu in de vriezer. Idem voor pindasaus :9 en gisteren ook nog een lading pizzasaus in de vriezer gemikt. Binnenkort nog even een grote voorraad pastasaus maken en dan kunnen we er weer even tegenaan.
Ja doei.
pi_129475868
Een pak bastognekoeken weggooien, nee, dat is gewoon heiligschennis :N . Inderdaad de tip van Tink gewoon doen: eenmalig vreselijk genieten. Nu ben ik natuurlijk altijd al de verkondiger van het vreetbui-dieet geweest hier, de enige moeilijkheid is de dag erna ècht niet "nog een dagje zondigen", want dan is het einde weer zoek.
Nu ik zelf (per ongeluk weliswaar) weer zo'n beetje op het rechte spoor ben beland geeft het moeiteloos weer in mijn favoriete jurkjes passen me ook genoeg voldoening, zoveel dat ik geen zakken snoep nodig heb tenminste.
pi_129476431
Bastognekoeken :9 :9 :9

Laatst nam Freud ze mee voor visite. De enige die at was ik. De volgende dag heeft hij ze maar snel aan collega'ss gegeven :+ (wat nog over was)

Bespreking ging goed. Ik kan aan de slag met schrijven, analyseren, training geven, een assessmentmodel maken en aanbevelingen doen :7 OMG :X :+
  maandag 29 juli 2013 @ 18:17:03 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129476537
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:13 schreef An24 het volgende:
Bastognekoeken :9 :9 :9

Laatst nam Freud ze mee voor visite. De enige die at was ik. De volgende dag heeft hij ze maar snel aan collega'ss gegeven :+ (wat nog over was)

Bespreking ging goed. Ik kan aan de slag met schrijven, analyseren, training geven, een assessmentmodel maken en aanbevelingen doen :7 OMG :X :+
You are going als een speer!!
Wat een positieve flow O+
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129476603
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 18:17 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

You are going als een speer!!
Wat een positieve flow O+
Si! Nu hopen dat ik het vol houd....de theorie is echt pittig. Ik ben geen academicus, maar het is wel dat niveau. Als ik het in 1 keer red, voel ik me dus ineens heel slim :')
pi_129476991
Succes An! ^O^
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  maandag 29 juli 2013 @ 18:52:11 #187
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129477641
D. Is spaghetti aop, broodje, wat chips, aperol spritz, martini geworden wegens onverwachte wolkbreuk met hagel from hell. Benieuwd of de tent nog staat.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129477924
Ik wil morgen zelf hamburgerbroodjes maken, zoals bij de Burgermeester.. Niet van die kleffe maar echt lekker stevig en een beetje donker/oer

Iemand een idee wel recept/meel etc?
Worry is a misuse of imagination
  maandag 29 juli 2013 @ 19:27:17 #189
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129478794
Het wordt steeds beter. Lig nu met trui, dikke sokken en trainingsbroek op bed.
*insert hartje*

Volgend jaar op vajantie in NL ofzo. Enig minpuntje, de tent lekt op twee plaatsen.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129479546
Lijstje
O dubbele boterham pindakaas
T nectarine
L yoghurt met muesli
D spaghetti bolognese uit vriezer
T yoghurt

Te weinig, zo nog wat fruit erbij.
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 20:18:05 #191
70532 loveli
N
pi_129480745
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 19:27 schreef Tinkepink het volgende:
Het wordt steeds beter. Lig nu met trui, dikke sokken en trainingsbroek op bed.
*insert hartje*

Volgend jaar op vajantie in NL ofzo. Enig minpuntje, de tent lekt op twee plaatsen.
Geniet ervan! En in NL kan het ook flink tekeer gaan ;)

Hartje is O + zonder spatie.
crap in = crap out
pi_129483306
Lijstje:

T: theelepel pindakaas
S: uur hometrainer
O: appel & kiwi met kwark/yoghurt, chiazaad, kokos en pompoenpitten
L: hard speltbroodje met zelfgemaakte tonijnsalade
T: flinke hand gezouten gebrande noten op t terras
D: salade van rode kool, wortel, courgette, paprika en edamame met een dressing van tahin, tamarind en limoen :9
T: kwark met een nectarine
Be someone that makes you happy
pi_129484260
Lijstje:

O: twee meergranen rijstwafels met pindakaas
L: speltbth pindakaas, bakje griekse yoghurt met honing
B: boodschappen doen bij de ah in de stad: 6km heen en 6km terug fietsen
D: twee speltbth met tonijn en tomaat (1 John West blikje, dus 112gr uitlekgewicht, tonijn op olie)

Bij de kantine hebben ze elke maandag iets voor 0.75 en dat was dit keer griekse yoghurt met honing, jumm! Vandaar die dus.

Had na m'n fietstocht eigenlijk nauwelijks honger, vandaag de twee boterhammen met tonijn als avondeten. Beetje veel carbs, meer dan de bedoeling was. Volgens mij wel ook genoeg eiwit en vetjes. Mist alleen nog wat groente. Ga zo nog wel een tomaat eten als T :)

Planning voor morgen:
O: 200gr magere franse kwark met diepvries frambozen en aardbeien
L: twee speltbth, 1 met 30+ kaas en 1 met appelstroop
T: kiwi
T2: blikje tonijn (op olie)
S: 1.5 uur fat attack (half uur steppen, uur kracht)
S2: daar achteraan meteen uur zumba (speltbth pindakaas mee voor als ik t idee heb dat ik nog even wat moet eten tussendoor)
D: koekenpan tilapia (mediterrane marinade) met 300gr hollandse wokgroente

Op/aanmerkingen?
pi_129484735
Ik vind het weinig Vlinder, maar dat vind ik jouw lijstjes altijd wel geloof ik.
Vandaag kom je niet boven de 1000 uit denk ik en morgen 2,5 uur sport is het ook echt niet genoeg.
Neem een banaan ipv een kiwi, gooi er wat noten bij en vul je D aan of neem nog wat kwark erna.
Be someone that makes you happy
pi_129484782
Vandaag had je niet zo veel groenten vlinder. Morgen eet je gelukkig aardig wat. Maar kijk uit dat het niet te eentonig wordt. Ook zit je vrij hoog in je vetten. (Pindakaas, griekse yoghurt en tonijn op olie).Niets mis mee, maar misschien kun je wat meer varieren.

De mijne:

O: twee plakken roggebrood met boter en kaas
T: stukje pure chocolade
L: drie stukjes volkoren-zuurdesem-spelt-stokbrood met paturain, verse dikke paprika-tomatensoep met parmezaanse kaas
D: bietjes, aardappelen, jus, stukje kaas en appelmoes. Ranja

Merk dat ik veel toegeef aan mijn kaasjunkiegedrag. Morgen ff wat minder :+

En ik drink te weinig als ik op ga in waar ik mee bezig ben ;(
pi_129484842
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 21:34 schreef Nallie het volgende:
Ik vind het weinig Vlinder, maar dat vind ik jouw lijstjes altijd wel geloof ik.
Vandaag kom je niet boven de 1000 uit denk ik en morgen 2,5 uur sport is het ook echt niet genoeg.
Neem een banaan ipv een kiwi, gooi er wat noten bij en vul je D aan of neem nog wat kwark erna.
Komt door de vetten en eiwitten die ze eet denk ik. Dat vult enorm. Je hebt wel gelijk. Meer groenten en noten idd.
pi_129485209
Ben het even door de teller op voedingscentrum aan het halen, daarna ga ik reageren :)

Edit:

Vandaag zit ik op 1247, da's inderdaad wat weinig. Zal zo even kijken of ik er nog wat bij kan eten. Neem sowieso wel 'n appel en een tomaat, en bakje kwark ofzo. Morgen zit ik op 1485, da's minder dan ik dacht. Daar moet zeker nog wat bij. Ga er even over nadenken wat.. Misschien 'n extra boterham met appelstroop ofzo bij de lunch? En zal er ook nog een banaan bij doen, da's wel 'n goeie voor bij het sporten.

@ An, noten zijn toch ook vnl vetten? Daarnaast vind ik noten niet lekker helaas (alleen gezouten pinda's maar die zijn dan weer niet zo goed, haha). Je punt van eentonig is wel een goede, zal ik proberen op te letten. De hollandse wokgroente van morgen is een mix van paprika, wortel, broccoli en bloemkool geloof ik, dus daar zit iig al wat variëteit in! De tilapia morgen is redelijk veel (geloof 150 gram) dus daar zit al behoorlijk wat eiwit in, kan ik 't dan alsnog aanvullen met kwark of is het dan handiger om iets anders erbij te doen?

[ Bericht 37% gewijzigd door vlindertje89 op 29-07-2013 21:51:24 ]
pi_129485643
Ben benieuwd wat eruit komt rollen, vlindertje. Zo op het eerste oog lijkt het mij een crashschema. De hoeveelheid sport is enorm (2,5 uur intensief bezig!) en je eet er amper iets substantieels tegenover. Je avondeten is gewoon een stukje vis met wat groenten?

Ah, ik zie nu de berekening en daarmee wordt m'n idee wel onderbouwd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129485840
Hm, misschien moet ik dan toch maar mn L en D omwisselen en er pasta bij doen. Ik kan niet zo heel goed tegen tarwe dus probeer zoveel mogelijk tarwevrij te eten, maar als ik de rest vd week normaal eet dan kan die keer pasta wel. Dan zou ik op 2039 kcal komen (met ook die extra boterham appelstroop en een banaan erbij). Dan sta ik morgen wat eerder op en kook ik vast zodat ik het mee kan nemen naar stage :)
pi_129486022
Waarom doe je trouwens twee sportlesjes na elkaar? Ik ben na een half uur steps en een half uur kracht al kapot. En jij doet het gewoon nog een half uur langer én een Zumba-lesje erachteraan! :o Ik vind het heel knap van je, maar in combinatie met wat je eet (vandaag en gister) komt het op mij onverantwoord over. Maar goed, ik ken je natuurlijk niet en weet ook niet hoe je week er verder uitziet!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129486272
Noten zijn idd ook vetten vlinder. Je zou dan ook zo'n schema van vandaag iets moeten aanpassen. Ik houd altijd aan dat ik voornamelijk groenten en fruit eet en aanvul met de rest, dus kaas, olijfolie, noten, soms vlees of vis, etc. Overigens heb je ook goede speltpasta. Of je maakt een lekkere polenta klaar bij je groenten. Dat vult ook wel goed. Maar ik snap ook dat je bij weinig tijd brood mee naar het werk neemt. Ik heb de luxe dat ik vaak thuis kan lunchen of onderweg :Y
pi_129486553
@Claudia:
Omdat ik het lekker vind na de kracht nog een uurtje 'uit te dansen' :). Ik doe 't dan ook lang niet zo actief als ik het doe als ik alleen een uur zumba doe he, meer als een soort extra lange cooling down, ofzo. Zal in die les misschien 200kcal verbranden ofzo. Ik neem morgen mn hartslagband mee dus zal eens kijken hoeveel ik in die 2,5 uur nou eigenlijk precies verbrand!

Ook met aanpassingen nog steeds niet verantwoord? Dan zit ik op 2039kcal, dat lijkt me wel prima toch?

Ik ben ook heel klein (1.58) en mn BMR ligt op 1258, dus ik zal sowieso minder eten dan de meeste mensen ;)

@An: heb net 'n extra tomaat gegeten en ben nu bezig met 'n appel. Niet zaligmakend, maar in elk geval alweer iets meer groente/fruit :). Speltpasta is 'n goeie, zal bij de biowinkel in de buurt daar eens voor kijken. Ik heb wel speltmeel liggen, ook al keer geprobeerd zelf pasta te maken, maar dat was jammerlijk mislukt. Als iemand nog n goed recept heeft..?

Ik zal morgenochtend in elk geval wat eerder opstaan zodat ik mn tilapiafilet met groente en pasta kan koken en mee kan nemen naar stage, dat ik in elk geval 'n goede bodem heb om op te sporten. En dan thuis na 't sporten het brood met pindakaas/appelstroop. Of misschien maak ik dan wel 'n gekookt eitje ipv 1 boterham ofzo :).
pi_129486686
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@Claudia:
Omdat ik het lekker vind na de kracht nog een uurtje 'uit te dansen' :). Ik doe 't dan ook lang niet zo actief als ik het doe als ik alleen een uur zumba doe he, meer als een soort extra lange cooling down, ofzo. Zal in die les misschien 200kcal verbranden ofzo. Ik neem morgen mn hartslagband mee dus zal eens kijken hoeveel ik in die 2,5 uur nou eigenlijk precies verbrand!

Ook met aanpassingen nog steeds niet verantwoord? Dan zit ik op 2039kcal, dat lijkt me wel prima toch?

Ik ben ook heel klein (1.58) en mn BMR ligt op 1258, dus ik zal sowieso minder eten dan de meeste mensen ;)

@An: heb net 'n extra tomaat gegeten en ben nu bezig met 'n appel. Niet zaligmakend, maar in elk geval alweer iets meer groente/fruit :). Speltpasta is 'n goeie, zal bij de biowinkel in de buurt daar eens voor kijken. Ik heb wel speltmeel liggen, ook al keer geprobeerd zelf pasta te maken, maar dat was jammerlijk mislukt. Als iemand nog n goed recept heeft..?

Ik zal morgenochtend in elk geval wat eerder opstaan zodat ik mn tilapiafilet met groente en pasta kan koken en mee kan nemen naar stage, dat ik in elk geval 'n goede bodem heb om op te sporten. En dan thuis na 't sporten het brood met pindakaas/appelstroop. Of misschien maak ik dan wel 'n gekookt eitje ipv 1 boterham ofzo :).
Kijk! Dat gekookte eitje ipv appelstroop is al een slimne keuze ^O^ En die mag dan best op een boterham, anders eet je nog te weinig.

En ik gok dat je voor pasta beter speltbloem ipv speltmeel kan gebruiken. Dat is wat fijner en het neemt minder vocht op, zodat je misschien zelfs een gewoon pastarecept kunt proberen. Ik zal het zelf ook eens gaan proberen, kijken wat bloem doet.
pi_129486804
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:09 schreef vlindertje89 het volgende:
@Claudia:
Omdat ik het lekker vind na de kracht nog een uurtje 'uit te dansen' :). Ik doe 't dan ook lang niet zo actief als ik het doe als ik alleen een uur zumba doe he, meer als een soort extra lange cooling down, ofzo. Zal in die les misschien 200kcal verbranden ofzo. Ik neem morgen mn hartslagband mee dus zal eens kijken hoeveel ik in die 2,5 uur nou eigenlijk precies verbrand!

Ook met aanpassingen nog steeds niet verantwoord? Dan zit ik op 2039kcal, dat lijkt me wel prima toch?

Ik ben ook heel klein (1.58) en mn BMR ligt op 1258, dus ik zal sowieso minder eten dan de meeste mensen ;)
Maar dat is waarschijnlijk 1258 in absolute rust? Tel er reguliere beweging bij op en je sport en je zit vast al een stuk hoger? Je plannen klinken verder goed, hoor, maar ik zou ook op de andere dagen letten. Uiteindelijk gaat het er toch vooral om wat je over een langere periode eet.

Ik houd nu zelf even heel streng bij wat ik eet en hoeveel dat onder het aantal kcal is dat ik binnen zou moeten krijgen om op gewicht te blijven. Daar stop ik later wel weer mee, maar ik heb nu het idee dat ik het even in de gaten moet houden zodat ik niet te weinig eet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129486812
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:11 schreef An24 het volgende:

[..]

Kijk! Dat gekookte eitje ipv appelstroop is al een slimne keuze ^O^ En die mag dan best op een boterham, anders eet je nog te weinig.
Ga ik doen. Ik eet idd redelijk wat vetten/eiwitten dus soms realiseer ik me ook helemaal niet hoe weinig kcal ik eigenlijk binnen krijg omdat ik niet echt honger heb ofzo (en zeker niet op dagen waarop ik zoveel sport, want dat doe ik alleen op dinsdag, dus dat is echt even omschakelen wat betreft inschatten hoeveel kcal ik nodig heb).

Thanks voor de tips iig!

@ Claudia: Ja klopt, maar verder beweeg ik niet zoveel op een dag (naast de dingen die ik expres doe om te sporten/bewegen). Ik fiets 's ochtends 1km naar stage, zit daar ongeveer de hele dag achter mn bureau (verste wat ik loop is een keer 400m naar de kantine en terug bij lunch, verder 10m naar printer enzo). Dan fiets ik eind vd dag weer 1km naar huis, en dat was het. Daarom zorg ik ervoor dat ik elke dag daarnaast beweeg (expres naar de ah in de stad gaan zodat ik 12km moet fietsen, groepslesjes), want anders zit ik dus echt niet zo heel veel boven die 1258..
  maandag 29 juli 2013 @ 22:17:22 #206
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129486942
Vlinder O+
Fijn dat je het zo goed omgaat met het commentaar.

En niemand is perfect, kan ook niet.
Heel goed van je ^O^

Probeer je dag te plannen en voor te bereiden. En het is makkelijk en je komt niet voor verrassingen te staan.

Geldt natuurlijk voor iedereen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129486955
En dan bedoel ik trouwens niet 'te weinig kcal om af te vallen', want daar geloof ik eigenlijk niet zo in. (Zet me op een onbewoond eiland en ik val ongetwijfeld binnen een paar weken spectaculair af.) Het is meer dat je je lichaam goed moet voeden om goed te kunnen functioneren, ziektes te vermijden, je geest scherp te houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129487108
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:14 schreef vlindertje89 het volgende:

@ Claudia: Ja klopt, maar verder beweeg ik niet zoveel op een dag (naast de dingen die ik expres doe om te sporten/bewegen). Ik fiets 's ochtends 1km naar stage, zit daar ongeveer de hele dag achter mn bureau (verste wat ik loop is een keer 400m naar de kantine en terug bij lunch, verder 10m naar printer enzo). Dan fiets ik eind vd dag weer 1km naar huis, en dat was het. Daarom zorg ik ervoor dat ik elke dag daarnaast beweeg (expres naar de ah in de stad gaan zodat ik 12km moet fietsen, groepslesjes), want anders zit ik dus echt niet zo heel veel boven die 1258..
Je komt denk ik zonder problemen op zo'n 1800 kcal uit, maar dat is een gok. Herkenbaar trouwens, je activiteitsniveau. :+ Ik zag gister geloof ik iets op televisie over de impact van verschillende trainingsvormen en bij een daarvan werd gehamerd op het belang van voortdurend in beweging blijven, elk uur even. Daar kom ik dus nooit aan.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129487121
Ik zou het echt niet weten, haha. Kan wel eens een hele dag m'n hartslagband omdoen haha om het te checken. 1800 klinkt wel veel haha! Maar misschien haal ik dat wel. Opzich beweeg ik elk uur wel even, maar dan bedoel ik heen en weer naar de printer lopen a 20 meter in totaal, dus dat zal ook niet echt zoden aan de dijk zetten haha!

@Uniek: Thanks O+ ! Ik eet al stukken gezonder dan eerst, maar weet van mezelf ook dat ik nog steeds moeilijk in kan schatten hoeveel ik nou precies moet eten en wat haha. Fijn dat iedereen hier me daar ook bij wil helpen! :)

Heb vanavond voor de hele week boodschappen gedaan, dus morgen even plannen wanneer ik precies wat ga eten :).

Vrijdag in elk geval kipdrumsticks uit de oven, want dan heb ik een date O+ en dat is makkelijk en lekker haha!
pi_129487128
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:17 schreef Claudia_x het volgende:
En dan bedoel ik trouwens niet 'te weinig kcal om af te vallen', want daar geloof ik eigenlijk niet zo in. (Zet me op een onbewoond eiland en ik val ongetwijfeld binnen een paar weken spectaculair af.) Het is meer dat je je lichaam goed moet voeden om goed te kunnen functioneren, ziektes te vermijden, je geest scherp te houden.
Eensch!
pi_129487222
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef vlindertje89 het volgende:

Vrijdag in elk geval kipdrumsticks uit de oven, want dan heb ik een date O+ en dat is makkelijk en lekker haha!
Die eten wij ook elke week tegenwoordig! :9 Ik marineer ze tevoren even en dan blijven ze lekker mals.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129487250
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:22 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Die eten wij ook elke week tegenwoordig! :9 Ik marineer ze tevoren even en dan blijven ze lekker mals.
Ik ben lui en koop gekruide kipdrumsticks bij de ah O-)
pi_129487549
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:23 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ik ben lui en koop gekruide kipdrumsticks bij de ah O-)
Komen die niet heel droog uit de oven?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129487607
Nee vind ik niet! Ik bak ze eerst even aan in de pan en doe ze dan nog 'n minuut of 30 in de oven, op het rooster zodat het vet uit kan lekken naar de plaat eronder. Maar ze zijn eigenlijk nooit droog :). Nou zijn mijn standaarden waarschijnlijk ook niet heel hoog, dus daar kan het ook aan liggen ;)
pi_129487662
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:33 schreef vlindertje89 het volgende:
Nee vind ik niet! Ik bak ze eerst even aan in de pan en doe ze dan nog 'n minuut of 30 in de oven, op het rooster zodat het vet uit kan lekken naar de plaat eronder. Maar ze zijn eigenlijk nooit droog :). Nou zijn mijn standaarden waarschijnlijk ook niet heel hoog, dus daar kan het ook aan liggen ;)
:D!

De tip die ik van de Turk heb gehad is om ze 1,5 uur in de oven doen. Ik marineer ze met een basis van olijfolie en een scheutje citroen en daar doe ik dan in wat ik maar lekker vind. Is echt zo gebeurd. De kinderen smullen er ook van. Ik heb zelfs het buurmeisje dat doorgaans alleen snoep en ijs eet aan de kip gekregen! En aan de amandelen. Dat vind ik echt wonderlijk, dat de kinderen zo van ongepelde amandelen houden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 29 juli 2013 @ 22:47:37 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129488229
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:21 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Je komt denk ik zonder problemen op zo'n 1800 kcal uit, maar dat is een gok. Herkenbaar trouwens, je activiteitsniveau. :+ Ik zag gister geloof ik iets op televisie over de impact van verschillende trainingsvormen en bij een daarvan werd gehamerd op het belang van voortdurend in beweging blijven, elk uur even. Daar kom ik dus nooit aan.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1357964
Deze? Ga ik zo even kijken
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129488641
quote:
Ja!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 01:39:08 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129494470
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ja!
Heb al 2 minuten gezien :')
En toen ging ik banen en huizen zoeken op Tenerife ...
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Vis een optie? dinsdag 30 juli 2013 @ 05:23:01 #219
70532 loveli
N
pi_129495834
Nou, die muggen hebben hun bloedbank gevonden -O-
crap in = crap out
  dinsdag 30 juli 2013 @ 07:24:34 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129496037
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 20:18 schreef loveli het volgende:

[..]

Geniet ervan! En in NL kan het ook flink tekeer gaan ;)

Hartje is O + zonder spatie.
Weet ik. Was gewoon erg blij met een dagje koelte. En nu is het weer normaal heet, ook fijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129496229
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 22:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

:D!

De tip die ik van de Turk heb gehad is om ze 1,5 uur in de oven doen. Ik marineer ze met een basis van olijfolie en een scheutje citroen en daar doe ik dan in wat ik maar lekker vind. Is echt zo gebeurd. De kinderen smullen er ook van. Ik heb zelfs het buurmeisje dat doorgaans alleen snoep en ijs eet aan de kip gekregen! En aan de amandelen. Dat vind ik echt wonderlijk, dat de kinderen zo van ongepelde amandelen houden.
Op hoeveel graden doe je dat? Ik bak ze ook eerst even aan voor ze de oven ingaan, maar alleen oven is wel makkelijker :D

De mini had laatst op de opvang nootjes gekregen. Hij vond het heerlijk! Ik dacht dat hij daar nog wat te klein voor zou zijn (ivm verstikking) dus had het zelf nog nooit gegeven.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129496411
Ontbijt met havermout, chiazaadjes, lijnzaad, banaan, aardbei, kaneel, gemberpoeder, cacao, een scheutje sojamelk een beetje zout voor de warmte. Daarbij een glas zelfgemaakte aardbei-banaan-jus :9
Worry is a misuse of imagination
pi_129496421
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:07 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Op hoeveel graden doe je dat? Ik bak ze ook eerst even aan voor ze de oven ingaan, maar alleen oven is wel makkelijker :D
180 graden.

quote:
De mini had laatst op de opvang nootjes gekregen. Hij vond het heerlijk! Ik dacht dat hij daar nog wat te klein voor zou zijn (ivm verstikking) dus had het zelf nog nooit gegeven.
Je moet alleen met pinda's uitkijken. Die geef ik de kinderen nog steeds niet.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129496464
Anderhalf uur op 180 graden? Drumsticks zijn bij mij toch echt wel gaar en sappig na 35/40 minuten :D
Ik doe een hele kip op 200 voor een uur en 15 minuten tot anderhalf uur.

Lijst van vandaag:

O - Griekse yoghurt, lijnzaad, pindakaas, blauwe bessen & bramen, ahornsiroop
L - 3 speltbth. 1 tonijn, 1 kaas, 1 hummus. Tomaat en komkommer.
T - gekookt eitje
B - sloopwerkzaamheden in de tuin
D - 2 gegrilde lamskoteletjes met zoete aardappel- en courgettefrietjes met mosterd, tomatensalade ernaast

[ Bericht 3% gewijzigd door Novem op 30-07-2013 08:59:29 ]
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129496509
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:35 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

180 graden.

[..]

Je moet alleen met pinda's uitkijken. Die geef ik de kinderen nog steeds niet.
Ik vergeet steeds te vragen wat voor nootjes ze hadden gegeven... Maar pinda's is ivm allergie toch?

Ik sta er steeds versteld van wat de mini allemaal lust. Hij is bijvoorbeeld dol op augurken en plain griekse yoghurt. Eerlijkheid gebiedt te zeggen dat hij óók dol is op koekjes en rozijntjes (en aardbeien, ananas en nectarines - lekker zoet), maar toch :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? dinsdag 30 juli 2013 @ 08:48:59 #226
70532 loveli
N
pi_129496521
Of ruim 2 uur op lage temperatuur in de romertopf :9 Wordt tijd om die eens af te stoffen.
crap in = crap out
pi_129496750
Ohai!
Stress galore op de vroege ochtend :') zo'n hekel aan. Maar alles weer onder controle.

Plannning:
O: dubbele bth pindakaas
T: kleine very berry shake van Shakie's
L: salade met linzen en gekookt ei, courgettesoepje
T: notenreepje
D: weet nog niet, uit. Hopelijk visje oid.
pi_129498363
I killed zhe topique!!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:47:51 #229
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129498513
Klein momentje van zelftrots. Appeltaart zonder slagroom ipv de normale met slagroom :P
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129498535
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:47 schreef kanovinnie het volgende:
Klein momentje van zelftrots. Appeltaart zonder slagroom ipv de normale met slagroom :P
En appelen = fruit *O*

;)
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:52:34 #231
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_129498624
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En appelen = fruit *O*

;)
Daarintegen schijnt appeltaart niet al te gezond te zijn, maar om dat te counteren heb ik 8 appels en 6 bananen in mijn la liggen op kantoor :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_129498629
Lijstje gisteren:
O: aardbeien met kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino's, boterham tomaat
L: 2 boterhammen pindakaas
T: ons cashewnootjes
D: broccolisoep, biefstuk met gebakken uien
T: half ons cashews, popcorn
S: rondje in het bos gerend (viel nog niet mee!)
pi_129498682
Mijn moeder maakte in haar macrobiotische tijd trouwens wel een enòrm gezonde appeltaart! Met zonder suiker, een soort bruin (boekweit?)deeg, geen gist...amper te eten, maar je kon er iemand de hersens mee inslaan, precies zoals ik later zag bij de macrobiotische zemelcake van Mieke Doorzon.
  dinsdag 30 juli 2013 @ 10:56:40 #234
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129498724
Klinkt heerlijk Lau! Mijn antroposofische buren bij mijn ouders maakten ook van die pannenkoeken waar je mee kon frisbeeen en hadden ook van die vuige karop chocolade zonder suiker. Huu!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129498753
Maar dan wel een lekker zeerwierkoekje bij de kruidenthee, toch?
pi_129498773
Hoe is het nu met de kleine Kuki? En met jou?
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:01:23 #237
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129498843
quote:
17s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef Laureline het volgende:
Maar dan wel een lekker zeerwierkoekje bij de kruidenthee, toch?
Nee! Ze hadden van die ontbijtkoek-achtige repen met vreemde smaken. Heerlijk tijdens het maken van poppetjes van bijenwas of vilt!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 30 juli 2013 @ 11:02:16 #238
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129498864
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 10:58 schreef Laureline het volgende:
Hoe is het nu met de kleine Kuki? En met jou?
Kuki is inmiddels al 58 cm en weegt 5260 :D. Dus die doet het prima. En mamma mag morgen voor het eerst naar de bekkenfysio :Y).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129498945
Lijst voor vandaag:

O: 3 sneden multigranen brood met hummus
T: banaan
L: omelet van 2 eieren met spinazie en wat creme fraiche
T: smoothie van yoghurt en bosvruchten
S: klein rondje hardlopen Toch maar niet. Morgen, donderdag en vrijdag ook al rennen, dus rustdagje maar.
D: 3 volkoren burrito's (niet zo heel groot) met rundvlees, kaas, guacamole, the whole shebang :9

[ Bericht 10% gewijzigd door motorbloempje op 30-07-2013 11:50:30 ]
Ja doei.
pi_129499064
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Kuki is inmiddels al 58 cm en weegt 5260 :D. Dus die doet het prima. En mamma mag morgen voor het eerst naar de bekkenfysio :Y).
O, fijn dat de Kuki het zo goed doet! Ze passen direct al niet meer in de kleinste maatjes babykleding :D .Is de fysio vanwege problemen?
  Vis een optie? dinsdag 30 juli 2013 @ 11:14:35 #241
70532 loveli
N
pi_129499148
Slagroom zonder appeltaart :9
crap in = crap out
pi_129499246
Appels zonder slagroomtaart :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129499400
Slagroom :9
Appeltaart :9
Appels :9
Slagroomtaart :9
pi_129499443
Jullie brengen me op ideeen. Nu wil ik appeltaart èn bonbons maken.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129499938
Bonbons die ik overigens voor mijn moeders verjaardag wil maken.
Nu moet ik alleen nog een marmeren plaat en een suikerthermometer zien te scoren. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129500038
Nu heb ik ook zin in bakken }:|
Jammer dat mn oven nog steeds niet is gemaakt :{
Be someone that makes you happy
pi_129500054
Suikerthermometer kan ik wel meenemen voor je morgen? Marmeren plaat heb ik niet liggen -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129500585
Ik zie net op Facebook staan dat een marmeren tempereerplaat 100 euro kost ofzo. Dus ik ga eens kijken in de kringloopwinkel. B-)
Suikerthermometer laat ik je nog weten, ga straks even langs bij een kookwinkel, dus wie weet komt dat goed. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  Vis een optie? dinsdag 30 juli 2013 @ 12:00:15 #249
70532 loveli
N
pi_129500637
Waarom begin je nu weer over bonbons?
crap in = crap out
pi_129500721
quote:
18s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:00 schreef loveli het volgende:
Waarom begin je nu weer over bonbons?
Ik heb de cursus bonbon maken van de Bonte Koe naast me liggen. Ik hoop dat het goed komt. :P
Kom er vooral ook een paar halen. Als ik ze eenmaal heb gemaakt. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129500987
Ik kreeg een paar dagen geleden de tip voor Tabat training van Noek.

Ik wil even mijn diepste respect uiten hier voor alle mensen die dat kunnen volhouden.

Ik heb het 2x gedaan, ik was gebroken :o dágen spierpijn gehad :')

Dus bij deze voor de mensen die het wél doen _O_ _O_ _O_

Ik denk niet dat dat iets voor mij is, maar misschien dat ik ooit nog eens zover kom :+

dawast,sorry voor het storen :@
pi_129501642
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zie net op Facebook staan dat een marmeren tempereerplaat 100 euro kost ofzo. Dus ik ga eens kijken in de kringloopwinkel. B-)
Suikerthermometer laat ik je nog weten, ga straks even langs bij een kookwinkel, dus wie weet komt dat goed. :)
Kijk ff of je een steengrilplaat kan vinden met een glad oppervlak ;)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129501785
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:30 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Kijk ff of je een steengrilplaat kan vinden met een glad oppervlak ;)
Zoiets was ook mijn idee. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129501835
Denk je nog ff aan mijn gietijzeren pan? :P
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129501863
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
Denk je nog ff aan mijn gietijzeren pan? :P
Gaat geen dag voorbij zonder ;( was een lieve pan verdomme!...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129501926
Overrijpe nectarines :9
pi_129502115
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:36 schreef _aurum_ het volgende:
Denk je nog ff aan mijn gietijzeren pan? :P
Ja! Ik ga straks weer kringlopen kijken en mijn vader houdt zn ogen open. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129502154
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:41 schreef Nallie het volgende:
Nu heb ik ook zin in bakken }:|
Jammer dat mn oven nog steeds niet is gemaakt :{
Daar kwam pas toch een monteur voor?
Vervelend dat ie het nog steeds niet doet.

Ik zit ook al een jaar zonder blender en ik mis dat ding verschrikkelijk, maar ik wil natuurlijk een Kitchenaid en dan moet ik van mezelf eerst weer heel veel dingen verkopen om het ding te verdienen.
Het zou kunnen helpen als ik dingen op Marktplaats ging gooien. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129502266
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar kwam pas toch een monteur voor?
Vervelend dat ie het nog steeds niet doet.

Ik zit ook al een jaar zonder blender en ik mis dat ding verschrikkelijk, maar ik wil natuurlijk een Kitchenaid en dan moet ik van mezelf eerst weer heel veel dingen verkopen om het ding te verdienen.
Het zou kunnen helpen als ik dingen op Marktplaats ging gooien. :P
Ja onderdeel dat vervangen moet worden is besteld, maar duurt even blijkbaar.
De grill doet t nog wel :P
Be someone that makes you happy
pi_129502408
Had de elektrostock niet ook de blender Henk?
/wil ook een fijne keuken met plek voor apparaten O+
pi_129502577
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:47 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Ik vergeet steeds te vragen wat voor nootjes ze hadden gegeven... Maar pinda's is ivm allergie toch?
Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar het heeft geloof ik met verstikkingsgevaar te maken. Iets in de compositie van de pinda (het vetlaagje eromheen?) zorgt ervoor dat kinderen er makkelijk in kunnen stikken, dus niet zozeer het kleine formaat van de pinda zelf. Hazelnoten zijn ook klein en die kunnen wel (nou ja, bij een kindje van een jaar of 1 zou ik het niet gauw doen). Ik laat de kindjes wel eens de aloude test doen: als ze met de hand (bijv. rechterhand) over hun hoofd heen het oor aan de andere kant (in dat geval het linkeroor) kunnen aanraken, dan mogen ze pinda's. En ze kunnen het allebei nog lang niet. :Y)

Overigens houden mijn kinderen weer niet van groentes. Ze eten komkommer, tomatensaus, soms paprika, en dan houdt het wel op.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129502593
Brrrrrrrrr, mijn werk! Ik word weer eens opgezadeld met de k-klusjes, thanks a bunch. Daarom van frustratie een krentenbol gekocht. Want ze roken zo lekker. Oh, gekocht en meteen opgegeten natuurlijk (hij was bedoeld als 4-uurtje)

O: kwark, havermout, banaan, bosbessen, chia- en lijnzaad
L: zelf gesneden boterham met ei, spinaziesalade met van alles en nog wat
T: krentenbol
D: ik moet overblijven op werk }) , dus ws een pastaatje van Julia's
S: 45 min fietsen
T: appel
pi_129502624
Je weet dat krentenbollen the source of all evil zijn he })
pi_129502626
Een krentebol roken...

:')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129502629
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Had de elektrostock niet ook de blender Henk?
/wil ook een fijne keuken met plek voor apparaten O+
Waar ik was hadden ze alleen de witte classic blender en die wil ik niet. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129502669
quote:
4s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:01 schreef MevrouwPuff het volgende:
Je weet dat krentenbollen the source of all evil zijn he })
JA, maar ik hou d'r zo van. /muzieknootje
pi_129502671
Gister nieuwe foon opgehaald. Abbo was afgelopen en oude foon had barst in scherm, dus toch maar een nieuwe genomen!

lijstje vandaag:
O: zonnebloempitten, paar noten, aardbeien met kwark
T: latte machiatto
T: 2 babybel
L: omelet van 1 ei + 1 eiwit, tomaat
B: inpakken, opruimen, dingen uit elkaar halen
T: halve paprika, paar knoflook olijven.
D: gevulde paprika's (2, met beetje rijst gevuld), zalm
B: uur wandelen
T: kwark + fruit
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_129502887
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 08:41 schreef Novem het volgende:
Anderhalf uur op 180 graden? Drumsticks zijn bij mij toch echt wel gaar en sappig na 35/40 minuten :D
Mij lukte dat voor kort dus niet, en al helemaal niet om sappige kip te krijgen in combinatie met een krokant velletje! Maar in alle standaardrecepten kom ik ook een veel kortere bereidingstijd tegen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129502921
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:10 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Mij lukte dat voor kort dus niet, en al helemaal niet om sappige kip te krijgen in combinatie met een krokant velletje! Maar in alle standaardrecepten kom ik ook een veel kortere bereidingstijd tegen.
Claudia, je hebt nog een recept van me te goed. Bleek een Jamie O-gerechtje te zijn! Maar het kookboek heb ik du moment even niet bij de hand...
pi_129502963
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:11 schreef anna82 het volgende:

[..]

Claudia, je hebt nog een recept van me te goed. Bleek een Jamie O-gerechtje te zijn! Maar het kookboek heb ik du moment even niet bij de hand...
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129503001
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:03 schreef anna82 het volgende:

[..]

JA, maar ik hou d'r zo van. /muzieknootje
RIP aan de nabestaande alvast.
Ja doei.
pi_129503430
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar kwam pas toch een monteur voor?
Vervelend dat ie het nog steeds niet doet.

Ik zit ook al een jaar zonder blender en ik mis dat ding verschrikkelijk, maar ik wil natuurlijk een Kitchenaid en dan moet ik van mezelf eerst weer heel veel dingen verkopen om het ding te verdienen.
Het zou kunnen helpen als ik dingen op Marktplaats ging gooien. :P
Jij had toch dat roze gevaarte?
pi_129503596
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:28 schreef conleche het volgende:

[..]

Jij had toch dat roze gevaarte?
Ik heb deze idd:
O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+

Daar kun je heel veel dingen mee doen (blij naar kijken bijvoorbeeld O+ :P), maar het is geen blender. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129503681

Deze zou trouwens nu beter bij mijn muur passen. :P
Maar dan valt ie niet zo op, dus dat is ook niet echt een optie. :D
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129503780
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 12:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Daar kwam pas toch een monteur voor?
Vervelend dat ie het nog steeds niet doet.

Ik zit ook al een jaar zonder blender en ik mis dat ding verschrikkelijk, maar ik wil natuurlijk een Kitchenaid en dan moet ik van mezelf eerst weer heel veel dingen verkopen om het ding te verdienen.
Het zou kunnen helpen als ik dingen op Marktplaats ging gooien. :P
Ja! Ter inspiratie: Wij hebben nu allebei een envelopje cashgeld met ongeveer 250 euro dankzij oa en in willekeurige volgorde: een verpatste airco, twee leren tassen, een horloge, een home cinema set uit het jaar nul en twee jurkjes.

De airco liep echt snel, mijn wandelschoenen daarentegen lopen totaal niet (maar dat wist ik al mehehehe)

En van het horloge zijn we heel lekker uit eten geweest :9
pi_129503794
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:37 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zou trouwens nu beter bij mijn muur passen. :P
Maar dan valt ie niet zo op, dus dat is ook niet echt een optie. :D
Zou je Martine Bijl erbij krijgen? En ga je je volgend jaar weer opgeven?
pi_129504120
Gisteren:
O: 2 knakworstjes met mosterdmayo
S: yoga
L: omelet van 1 ei met creme fraiche, groenten en gesmolten kaas
T: knabbelbacon met yorkham
T: wodka met gemengde noten
D: poussin met veel groenten gegaard in de oven
T: paar eetlepels creme fraiche met limoen

Kcals: 1977. Aangekomen 200 gram, totaal afgevallen 2300 gram

Vandaag:

O: gekookt eitje, plakje ham
L: kropsla met geitenkaas en dressing
T: biefstukworst met komkommer en mosterd
T: wodka, knabbelbacon en brie
D: ???
pi_129504182
Ik denk dat ik me weer op ga geven, al was het alleen maar voor Martine Bijl. O+

En ik ga vanavond de hele avond dingen op Marktplaats zetten! Dank voor de inspiratie. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  dinsdag 30 juli 2013 @ 13:56:41 #279
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129504357
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 11:11 schreef Laureline het volgende:

[..]

O, fijn dat de Kuki het zo goed doet! Ze passen direct al niet meer in de kleinste maatjes babykleding :D .Is de fysio vanwege problemen?
Oh ze heeft nog een tijd in 50 gezeten hoor :) Nu 56, maar dat duurt geen maanden meer denk ik.

En ja, helaas wel -O-.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129504376
Ik moet dat eigenlijk ook doen. Heb echt een zooi kleren die ik nooit draag, maar het is wel gedoe voor die 2 euro of zo die je er voor krijgt. Alles fotograferen, alles omschrijven.......misschien kan ik beter op de vrijmarkt staan volgende koninginnedag. Koningsdag.
pi_129504645
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik moet dat eigenlijk ook doen. Heb echt een zooi kleren die ik nooit draag, maar het is wel gedoe voor die 2 euro of zo die je er voor krijgt. Alles fotograferen, alles omschrijven.......misschien kan ik beter op de vrijmarkt staan volgende koninginnedag. Koningsdag.
Dan kan je alleen zelf niet rondlopen en kijken. Wel jammer.
Hier ook marktplaatsdingen, Best wat dingen zijn weg, we hebben er alleen nog maar klein prut opgezet, dus de winst is maar 50 euro tot nu toe :P
pi_129504658
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik moet dat eigenlijk ook doen. Heb echt een zooi kleren die ik nooit draag, maar het is wel gedoe voor die 2 euro of zo die je er voor krijgt. Alles fotograferen, alles omschrijven.......misschien kan ik beter op de vrijmarkt staan volgende koninginnedag. Koningsdag.
Als het er goed uit ziet, dan kun je er best nog wat voor krijgen. Voor alles wat maar een paar euro oplevert, zou ik idd op de vrijmarkt ofzo gaan staan.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129505194
Lijstje
T: nectarine
O: dubbele boterham vleeswaar
T: handje druiven, nectarine
L: dubbele boterham pindakaas
T: 2 paprika's, appel
L: hospital food
T: yoghurt


Best een lekkere dag qua eten tot nu :9
  dinsdag 30 juli 2013 @ 14:24:21 #284
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129505237
Ik heb tegen beter weten in ontbeten met havermoutpap. En nu dus weer de hele dag trek :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129505714
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik moet dat eigenlijk ook doen. Heb echt een zooi kleren die ik nooit draag, maar het is wel gedoe voor die 2 euro of zo die je er voor krijgt. Alles fotograferen, alles omschrijven.......misschien kan ik beter op de vrijmarkt staan volgende koninginnedag. Koningsdag.
Of een keer naar de IJ-hallen! Daar kun je een markt-kraampje huren a een bepaald bedrag¤ 28,00. En dan maar hopen dat je iig die huur terug krijgt :P
pi_129505899
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:57 schreef conleche het volgende:
Ik moet dat eigenlijk ook doen. Heb echt een zooi kleren die ik nooit draag, maar het is wel gedoe voor die 2 euro of zo die je er voor krijgt. Alles fotograferen, alles omschrijven.......misschien kan ik beter op de vrijmarkt staan volgende koninginnedag. Koningsdag.
Ik heb pas een hele hoop naar de tweedehandswinkel gebracht. Over 8 weken langs en van wat verkocht is krijg je de helft ofzo. Minder moeite ;)
Be someone that makes you happy
pi_129505991
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Ik heb pas een hele hoop naar de tweedehandswinkel gebracht. Over 8 weken langs en van wat verkocht is krijg je de helft ofzo. Minder moeite ;)
Misschien ook een idee, welke was dat?
pi_129506016
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Misschien ook een idee, welke was dat?
Er zitten er hier twee in de van Wou straat. Mint conditions en De Klederij!
Be someone that makes you happy
pi_129506034
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 14:47 schreef Nallie het volgende:

[..]

Er zitten er hier twee in de van Wou straat. Mint conditions en De Klederij!
Thanks!
pi_129508312
Lijstje!

O: overnight oats met banaan
T: koffie verkeerd
L: speltbh gekookt ei, dubbele rijstwafel kip/mayo, restje salade van gister
T: koekje bij de thee
D: salade met wortel, zwarte bonen en quinoa, deze
S: uur boksen
T: kwark
Be someone that makes you happy
pi_129509193
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 13:00 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik weet niet meer precies hoe het zit, maar het heeft geloof ik met verstikkingsgevaar te maken. Iets in de compositie van de pinda (het vetlaagje eromheen?) zorgt ervoor dat kinderen er makkelijk in kunnen stikken, dus niet zozeer het kleine formaat van de pinda zelf. Hazelnoten zijn ook klein en die kunnen wel (nou ja, bij een kindje van een jaar of 1 zou ik het niet gauw doen). Ik laat de kindjes wel eens de aloude test doen: als ze met de hand (bijv. rechterhand) over hun hoofd heen het oor aan de andere kant (in dat geval het linkeroor) kunnen aanraken, dan mogen ze pinda's. En ze kunnen het allebei nog lang niet. :Y)

Overigens houden mijn kinderen weer niet van groentes. Ze eten komkommer, tomatensaus, soms paprika, en dan houdt het wel op.
Ah dank je! Dat wist ik niet. Kind is 13 maanden, ik vond het sowieso een engig idee :').

De weigerperiode komt hier vast ook nog wel. We moeten nu alle onderdelen van het avondeten apart geven. Want als de groenten lekkerder zijn dan de aardappelen, eet hij de aardappel niet en vice versa. En als hij vlees spot, eet hij alleen nog dat. Als we alles apart geven (minst lekkere eerst) dan eet hij wel alles :D.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129509237
Menneke heeft smaak! ^O^ Vlees altijd tot laatst bewaren :9
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_129509896
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:08 schreef V1z0R het volgende:
Menneke heeft smaak! ^O^ Vlees altijd tot laatst bewaren :9
En een echt Hollander, want rijst, couscous of pasta weigert hij consequent... w/

Nou ja, proeven wil hij wel, maar vervolgens wordt het hapje met een vies gezicht en veel gevoel voor drama van zijn tong verwijderd :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129509970
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juli 2013 16:24 schreef Phaidra het volgende:

[..]

En een echt Hollander, want rijst, couscous of pasta weigert hij consequent... w/
Xenofoob. :7
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_129510715
Issie al 13 maandan Phaidra? Jeetje dat gaat snel.

Update:
O: dubbele bth pindakaas
T: very berry van shakies
L: salade linzen/ei, courgettesoep, broodstengeltje
T: notenreepje, appel
D: ?

B: gezien de staat van het weer denk ik binnen fitness of als ik geen zin heb gewoon niets :9
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:00:39 #296
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129511286
Vind het maar koud....

Puffeke, heb je al bijna vakantie?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:02:57 #297
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129511370
Zit lekker aan een fruithapje en maak rabarbermoes voor staks door het toetjes... Lekker ;9

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129511527
@perr: ja gaat zeker snel!

Uniek, lekker :9
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:23:06 #299
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129512058
3 maanden??
Dat kan heul niet, 3 week misschien... Ja zo worden we snel oud -O-
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:36:23 #300
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129512449
Heb al bijna vakantie geboekt in maart... 12 dagen naar het canarisch eiland La Palma maar mag het pas doen in oktober van mijzelf.

Wil een huis op Tenerife verdorie :X
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 30 juli 2013 @ 17:36:48 #301
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129512460
dus
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')