Nee, ik ga proberen heel objectief te zijn en te bedenken of het leven nog wel leuk is voor hem en niet proberen hem heel egoistisch bij me te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het beestje een infectie heeft kan prednison goed helpen, maar bij hartfalen doet t niet zoveel helaas.
Bij lief op het lab een paar jaar terug was er een vrouw die haar kat eenmaal per week dialyseerde, maar dat zou ik een beestje niet aandoen.
Hier, heb je wat zoutquote:
Nah, arm nijntje! Gelukkig hebben jullie het op tijd in de gaten gehad!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie![]()
Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!
Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijnZe had maden door het warme weer + een plakpoepje
Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie
Sterkte met het Nijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie![]()
Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijnZe had maden door het warme weer + een plakpoepje
Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie
Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo verjaardagboodschapjes zijn binnen.
Nu eitjes koken voor zelfgemaakte eiersalade en zo deeg kneden voor volkorenwraps. Lekker even knoeien in de keuken, lief is toch naar het werk.
Heb een watermeloen gekocht.. zal niet weten wat ik er mee moet
Morgen ook maar bij de hapjes serveren dacht ik?
Dat ga ik doen, wodkaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijk
Hebben konijnen dat vaker? Zo ja, dan zou je een flesje Repel op voorraad kunnen nemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ga ik doen, wodka
Het is in de wereld ergens wel borreltijd
Met groene textielverfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.
En ik heb nog een andere wasvraag![]()
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek![]()
Met wat voor middel wil dat eruit?
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef An24 het volgende:
Knuffel voor maria's knijn!![]()
Ik zit een super leuke docu te kijken, van horizon. "Taste". Misschien voor meer lekkerbekken leuk
Goede stofjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Cali, kan de hoeveelheden niet inschatten maar je krijgt veel goede stofjes binnen
Komkommer, paprika, tomaat... dat kan altijd, al eet je daar een kg van da's nog geen drol qua kcal
Over de biologie van smaak. Hoe proef je en waarom etc.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Ben masterchef australia S5E7 aan het kijken, moet er nog 25
Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.
En ik heb nog een andere wasvraag![]()
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek![]()
Met wat voor middel wil dat eruit?
Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?
Als het een korte broek is voor niet sporten, niet in sporten
Fijn is dat he? Daarom etentjes gevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangenGek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt
Even laten weken in biotex dan maar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.
Maar het was wel een mooie route
Tofquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels
Rrr!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels
*tripje plant voor bruine bonen a la Viz*quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangenGek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt
Wanneer kan ik me meldenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Er was vorig jaar een BBQ waar je kon genieten van An en d'r man hun BBQ-kunsten
M'n hoofd kan zich nog steeds niet om het concept groentespiesjes buigen daarentegen
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
Heb ik dat gedaan ja?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 19:33 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Heb ik dat gedaan ja?Het klinkt wel als mij
.
Ik zit in Assen atm, maar hier is het net weer opgehouden. Wat een weer hè!quote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef V1z0R het volgende:
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesomeflits, flats, boem!
Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus!quote:Op zondag 28 juli 2013 03:34 schreef anna82 het volgende:
wow, hart in keel hier, huis stond gewoon te trillen op zijn/haar grondvesten! En dan zitten we hier niet eens in het rode stuk van buienradar.. Nog nooit bang geweest door onweer, maar ik schrok wakker en dacht dat de wereld verging ofzo
Lekker verjaardagslijstje! En gefeliciteerd natuurlijkquote:Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: bak salade met tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
L:: kwart watermeloen, beschuit kaas
T's: koffie met 40% vette slagroom, zelfgeslagen, slagroomgebak, zelfgemaakte wraps met roomkaas en gerookte zalm / ham. Toastjes met zelfgemaakte eiersalade, selderiesalade en filet americain, verse nootjes, chipito's, wokkels en zoute stokjes. bifiworstje, plak leverworst, augurk met ham, paard met kruidenmonchou.
D: goed gevulde kippensoep
T: kwark en vla
Ik heb ook niks gehoord..quote:Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus!
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z! Wij hadden ook bruine bonensoep!Alleen dan wel van de slager.
Als het weer eens weer is om uitgebreid te koken, dan ga ik het weer eens zelf maken.
Nee, ik was in ons buitenverblijf op het Friese platteland (oftewel mijn ouderlijk huis)! Was voornamelijk het ooooosten dat getroffen was.quote:Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus!
quote:Op zondag 28 juli 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Moe, genoeg drankjes, veel te veel gegeten en morgen weer om 4.45 uur op...
/melancholiek
Mooi dat 'nijn het nog doet. Maden zijn rotbeesten.quote:Op zondag 28 juli 2013 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
WatermeloenZin in wel!
Vanochtend combat clinic en daarna les gevolgd, boh! Wel handig, maar sommige dingen doen meteen stuk meer zeer (spierpijn) om te doen als je ze goed/beter doet, wehehe![]()
Nu zo klussen hier. De nijn doet het nog! Ze eet alleen nog niet superDus blijven proberen met dwangvoeding.
Was bij ons ook heftig, maar in de wetenschap dat tentje wel zou blijven staan ben ik heerlijk in slaap gevallenquote:Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef V1z0R het volgende:
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesomeflits, flats, boem!
*nieuwsgierig naar hobbyquote:Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Was bij ons ook heftig, maar in de wetenschap dat tentje wel zou blijven staan ben ik heerlijk in slaap gevallen
Heb er een leuke hobby bij
Dus dat. Goeie hobby welquote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.
De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
Ik las eerst dat de lama 'als de dood was voor...'. Dat vond ik grappig, want ik stelde me meteen zo'n bangige lama voor. En toen las ik het goed en nu vind ik het echt ineens heel sneu :/ Lama's zijn tof!quote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.
De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
Ik had ooit een vakantievriendje dat tegenover ons in een tentje zat. Midden in de nacht sloop ik dan weg voor some midnight vozen. Tot mijn vader het in de gaten kreeg op den duur. En ons sommeerde terug te keren naar onze eigen voortent. Ons, want mijn zusje was aan het vozen in een naburig tentje met het broertje van de mijne. Mijn vader schold ons uit voor alles wat los en vast zat en het woord hoer is ook gevallen. Ik liet het gelaten over me heen gaan, maar mijn zusje zei doodleuk: we waren alleen aan het praten, pap! En toen zei mijn vader: waarom zei je dat niet meteen?quote:
ik las muis en snapte er even helemaal niks vanquote:Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef _aurum_ het volgende:
Ik was mijn plantjes aan het watergeven en er land gewoon een musje op mijn balkon, naast mehopt nog een paar minuutjes rond op het balkon en toen vloog hij weer weg. Zhe cute!
Hebben jouw buren een lama? Hahaquote:Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
quote:Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik had ooit een vakantievriendje dat tegenover ons in een tentje zat. Midden in de nacht sloop ik dan weg voor some midnight vozen. Tot mijn vader het in de gaten kreeg op den duur. En ons sommeerde terug te keren naar onze eigen voortent. Ons, want mijn zusje was aan het vozen in een naburig tentje met het broertje van de mijne. Mijn vader schold ons uit voor alles wat los en vast zat en het woord hoer is ook gevallen. Ik liet het gelaten over me heen gaan, maar mijn zusje zei doodleuk: we waren alleen aan het praten, pap! En toen zei mijn vader: waarom zei je dat niet meteen?
Ik voelde me vreemd schuldig.
Nijnenkontwasbeurt klinkt niet echt aanlokkelijk. Maar fijn dat ze eet!quote:Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach gus arme lama's!
Sigme ik ga morgen even vragen aan de dierendok of dat ook goed spul is voor nijnenhij schijnt zelf ook een of ander goedje op voorraad te hebben.
Net de dagelijkse nijnenkontenwasbeurt weer gehad, gevoederd en medicatie toegediend. Ze slobberde nu gelukkig de boel iets beter opHouden zo, pfoei!
Brommers kieken is heitaal voor wat Co dacht, dat weet je toch?!quote:
Schijnt iets met het verschil tussen vaders en dochters en vaders en zoons te zijn. Erg hypocriet, als je het mij vraagt.quote:Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Eerste nacht in een vreemde tent op de camping kreeg ik een schouderklopje en een biertje van m'n pa
En een pakje condooms
Is het ook niet neequote:Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Nijnenkontwasbeurt klinkt niet echt aanlokkelijk. Maar fijn dat ze eet!
Een sleutel waarmee je elk slot kunt openen is een goede sleutel. Een slot die met elke sleutel is te openen is een slecht slotquote:Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Schijnt iets met het verschil tussen vaders en dochters en vaders en zoons te zijn. Erg hypocriet, als je het mij vraagt.
....quote:Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Een sleutel waarmee je elk slot kunt openen is een goede sleutel. Een slot die met elke sleutel is te openen is een slecht slot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet mezelf wel even in de strafhoek
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
Oei ik kreeg een heel vreemd mental imageSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet mezelf wel even in de strafhoek![]()
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Update!quote:Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Lijstje:
O: een mango
L: 1.5 speltbth filet americain, 0.5 speltbth boter en pure hagelslag
T: blikje cola light
D: bij oma, waarschijnlijk half volkoren stokbrood met mozzarella, tomaat, pesto, olijfolie, peper en zoutop het strand een grote spekpannenkoek met stroop, een ice tea green tea
B: 3.7km naar huis lopen vanaf de bushalte, omdat ik daar zin in had. 47min over gedaan.
T: 0.5l limonade (verhouding siroop:water 1:8 ofzo)
Niet zo heel veel, maar heb ook beetje last van mn buik van t eten van gister (spareribs met friet & mayo en groenten).
Spekpannenkoekquote:Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Update!
Wel de slagroomsoesjes en een toetje afgeslagen. Morgen een extra dosis groenvoer ter compensatie!
Maria, fijn dat t met je nijn iets beter lijkt te gaan!
Het leek mij al zo gek, dat je buren hier een lama zouden hebbenquote:Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef conleche het volgende:
[..]
Waren mijn vroegere buren in belgie, die ene leeft nog steeds!
Maak je die speltwraps zelf ? Of kan je die ergens kopen ?quote:Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef An24 het volgende:
Lijstje:
O: speltbrood, gebakken ei, bacon, kaas
B: stofzuigen
S: uur en kwartier yoga
L: guacamole met een speltwrap
T: thee met melk
D: hapjes: monchego met vijgenjam, volkoren-spelt-zuurdesem- stokbrood, tzaziki, groentenomelet en meloen met ham. Ranja.
Ik maak alles zelf, dus dat eerstequote:Op maandag 29 juli 2013 08:32 schreef N.icka het volgende:
[..]
Maak je die speltwraps zelf ? Of kan je die ergens kopen ?
Why??quote:Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan.
Euhm, neen!quote:Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan.
De vriend van Henk keek wat verrast toen zijn blik over z'n kop ochtendkoffie naar de tuin dwaalde.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |