abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:15:30 #1
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129400454
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt!
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), vis (liefst ook veel), vlees, en koolhydraten (niet teveel en vooral niet veel suiker). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Topicreeks: Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129400594
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het beestje een infectie heeft kan prednison goed helpen, maar bij hartfalen doet t niet zoveel helaas.
Bij lief op het lab een paar jaar terug was er een vrouw die haar kat eenmaal per week dialyseerde, maar dat zou ik een beestje niet aandoen.
Nee, ik ga proberen heel objectief te zijn en te bedenken of het leven nog wel leuk is voor hem en niet proberen hem heel egoistisch bij me te houden.

Ik neem hierna nooit meer een huisdier. :N Hecht me veel te veel.

Dat onweer stelt geen reet voor.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:20:25 #3
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129400595
Het is bijna augustus, kunnen we weer pepernoten kopen!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_129400799
:* voor Co en Koek. Klinkt wel heel sneu dat hoesten en benauwd zijn. Ik hoop dat medicijnen nog verschil kunnen maken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129400990
Och Koekie toch, :* Co!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:37:01 #6
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129401113
zo, dat was een dubbele espresso, verkeerd knopje :') *stuiter*

Lijst:
O: boterham banaan, boterham tomaat, beschuit kaas, beker melk, cappuccino
L: bak salade met blikje tonijn en een gekookt ei
T's: appel, perzik, paar dropjes, beschuit kaas, vast wel een wrap want die ga ik alvast voor morgen maken (kan ik toch wel een dag bewaren?) met roomkaas en ham, sla en tomaat, paar kersen
D: groente, gegrilde paprika, ui en gevulde champignons uit mijn nieuwe combi-magnetroen *O*, gebakken varkenshaas
T's: kwark en vla, kom chipito's, zoute stokjes
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_129401518
Arme Koeks :{ sterkte Co!
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 12:54:57 #8
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129401702
Noeees Koekie :o -O- Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!

Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijn oO< Ze had maden door het warme weer + een plakpoepje -O- Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie :{
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:46:19 #9
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129403347
Zo verjaardagboodschapjes zijn binnen.
Nu eitjes koken voor zelfgemaakte eiersalade en zo deeg kneden voor volkorenwraps. Lekker even knoeien in de keuken, lief is toch naar het werk.

Heb een watermeloen gekocht.. zal niet weten wat ik er mee moet :')
Morgen ook maar bij de hapjes serveren dacht ik?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 13:55:54 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129403635
Opeten! Schijnt lekker te zijn.
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:03:49 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129403855
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
Opeten! Schijnt lekker te zijn.
Hier, heb je wat zout :6
pi_129403858
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijn oO< Ze had maden door het warme weer + een plakpoepje -O- Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie :{
Nah, arm nijntje! Gelukkig hebben jullie het op tijd in de gaten gehad! :*
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:04:16 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129403870
Ook niet leuk Maria..
pi_129404289
quote:

Sterkte met het Nijn! :*

Dierenleed is naar! Ze kunnen je zo hulpeloos aankijken, zo van: Doe er wat aan, ik voel me zo kut! en dat eindeloze vertrouwen dat ze in je hebben en je kan geen drol.
pi_129404313
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo verjaardagboodschapjes zijn binnen.
Nu eitjes koken voor zelfgemaakte eiersalade en zo deeg kneden voor volkorenwraps. Lekker even knoeien in de keuken, lief is toch naar het werk.

Heb een watermeloen gekocht.. zal niet weten wat ik er mee moet :')
Morgen ook maar bij de hapjes serveren dacht ik?
Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijk :7
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 14:20:08 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129404326
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijk :7
Dat ga ik doen, wodka O+
Het is in de wereld ergens wel borreltijd
pi_129404333
quote:

Hebben konijnen dat vaker? Zo ja, dan zou je een flesje Repel op voorraad kunnen nemen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129404729
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Dat ga ik doen, wodka O+
Het is in de wereld ergens wel borreltijd

"Pour me somethin' tall an' strong,
Make it a "Hurricane" before I go insane.
It's only half-past twelve but I don't care.
It's five o'clock somewhere."
pi_129404901
En ook een beterschap voor Maria d'r wabsje! Arme T-bunn ;(
pi_129405589
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.

En ik heb nog een andere wasvraag :+
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek :7
Met wat voor middel wil dat eruit?
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:15:51 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129405680
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.

Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek :7
Met groene textielverf
pi_129405729
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:15 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Met groene textielverf
Ah, das een goeie! Ik had zelf eerder aan de vlekkenschaar gedacht ;)
pi_129405773
Zielig konijntje ;( ik kan ook heel slecht tegen dierenleed ;(.

Lijstje:
O: zonnebloempitten, kwark, rode bessen
T: 2 x babybrl
L1: kwark, extra pure hagelslag, blauwe en rode bessen (ivm slecht weer kon ik nog niet naar de winkel)
T: groene asperges
T: waterijsje
L2: 2 haring met uitjes
D: witlof met kaas uit de oven; aardappeltjes met rozemarijn, knoflook, beetje olie uit de oven.
T: 1 of 2 wijntjes

Kan al paar dagen geen kcal tellen(laptop nog steeds dood ;(), maar volgens mij zit ik redelijk. Denk dat ik er nog wel een tomaat/stuk komkommer bij gooi :)
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:23:37 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129405861
Lekker lijstje Cali, kan de hoeveelheden niet inschatten maar je krijgt veel goede stofjes binnen O+
Komkommer, paprika, tomaat... dat kan altijd, al eet je daar een kg van da's nog geen drol qua kcal
pi_129405872
Knuffel voor maria's knijn! :*

Ik zit een super leuke docu te kijken, van horizon. "Taste". Misschien voor meer lekkerbekken leuk O+
  zaterdag 27 juli 2013 @ 15:25:55 #26
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129405928
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef An24 het volgende:
Knuffel voor maria's knijn! :*

Ik zit een super leuke docu te kijken, van horizon. "Taste". Misschien voor meer lekkerbekken leuk O+
Waar gaat het over?
Ben masterchef australia S5E7 aan het kijken, moet er nog 25 :')
pi_129405937
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Cali, kan de hoeveelheden niet inschatten maar je krijgt veel goede stofjes binnen O+
Komkommer, paprika, tomaat... dat kan altijd, al eet je daar een kg van da's nog geen drol qua kcal
Goede stofjes O+

Gelijk maar even tomaatje regelen O+
pi_129406055
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar gaat het over?
Ben masterchef australia S5E7 aan het kijken, moet er nog 25 :')
Over de biologie van smaak. Hoe proef je en waarom etc.
pi_129406180
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:

Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?
Als het een korte broek is voor niet sporten, niet in sporten :P
pi_129406329
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangen :D Gek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt :P
pi_129406337
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?
Als het een korte broek is voor niet sporten, niet in sporten :P
Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.
Maar het was wel een mooie route ^O^
pi_129406435
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangen :D Gek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt :P
Fijn is dat he? Daarom etentjes geven O+
pi_129406667
:Y
Bij m'n werk zijn er altijd wel op- of aanmerkingen, want zo zijn 'gebruikers' en die weten de helft van de tijd zelf niet eens wat ze nou eigenlijk willen, maar als je dan iemand een maaltijd ziet verorberen die je hebt voorgeschoteld geeft voldoening :D
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:

[..]

Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.
Maar het was wel een mooie route ^O^
Even laten weken in biotex dan maar?

Ik druk m'n mp3 speler altijd gewoon bij in m'n onderbroek :+ Zie anderen ook altijd in van die matchende sportkleding en dan kom ik binnen, echt niks past bij elkaar en niks flatteert maar komt toch gigantisch onder het zweet te zitten dus no fucks given.
pi_129406738
Ik heb normaal ook wel een goede fietsbroek, maar die is echt te warm met dit weer. Dus beetje improviseren. Als je flink zweet moet je van die dry fit dingen hebben of climacool ofzo, ieder merk noemt het anders maar het komt erop neer dat je niet echt nat van het zweet wordt zoals bij katoen wel gebeurt. Is ideaal spul.

Edit: zo meteen eten bij vrienden. Alleen er komt ook een meisje waar ik laatst mee gedate heb.. Hoop niet dat dat awkward gaat worden. We zullen wel zien.
pi_129406815
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels :+

:')
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:06:43 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129406846
Co, ja datte! en dat je ze dan medicijnen moet geven en ze denken "noeees ik voelde me al kut, waarom doe je dat nouuu ;( " :')

ik ga Repel googelen sigme, dank u! ze horen hrt geloof ik niet vaak te hebben, maar broeiierig weer en vliegen is risicofactor >_<

en bedankt lui! hopelijk eet ze nu ook weer effe wat meer...
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:06:49 #37
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129406848
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels :+

Tof
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:12:18 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129406963
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:

Rrr! :7
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:13:44 #39
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129407001
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
*tripje plant voor bruine bonen a la Viz* :9
pi_129407143
Ik krijg de slankies nog wel eens aan de bruine bonen! :D
Snap Bartje dan ook niet, bruine bonen is zo'n beetje het enige waar ik voor zou bidden :+

Moeten trouwens weer eens samen gamen, Maria! Gisternacht nog leuk PvP-potje met Cococakes d'r man gedaan en is toch leuker met bekenden :Y Dat we ge-ownd hebben telt ook mee natuurlijk :D
Was wel gigantisch aan het Leroy Jenkinsen :') en killstealen natuurlijk want ik was weer eens Karthus...
pi_129407262
Sterkte met het dierenleed :*

Wij gaan zo bbq'en en ik heb vanmorgen calamaris gehaald. En dat is zo vet lekker als het gbbq'd is *O* :9~
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129407287
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 15:48 schreef An24 het volgende:

[..]

Fijn is dat he? Daarom etentjes geven O+
Wanneer kan ik me melden O-) :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_129407414
Er was vorig jaar een BBQ waar je kon genieten van An en d'r man hun BBQ-kunsten :P

M'n hoofd kan zich nog steeds niet om het concept groentespiesjes buigen daarentegen ;)
  zaterdag 27 juli 2013 @ 16:59:01 #44
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129408097
ja viz! hopelijk morgen na klussen :Y vanaaf verjaardag.

heb mn weekend niet, nijnenongein, treinwerkzaamheden, kado voor jarige in fietstas laten zitten :')
pi_129408313
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:27 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wanneer kan ik me melden O-) :+
Jullie zijn welkom hoor :7
pi_129408331
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Er was vorig jaar een BBQ waar je kon genieten van An en d'r man hun BBQ-kunsten :P

M'n hoofd kan zich nog steeds niet om het concept groentespiesjes buigen daarentegen ;)
:6
pi_129409101
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:07 schreef An24 het volgende:

[..]

:6
:D

Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
pi_129409120
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
_O- Was een leuke dag O+
pi_129409546
V1z! Wij hadden ook bruine bonensoep! :D Alleen dan wel van de slager. :P
Als het weer eens weer is om uitgebreid te koken, dan ga ik het weer eens zelf maken. O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_129410703
quote:

[..]

:D :D
pi_129411735
quote:

[..]

Heb ik dat gedaan ja? _O- Het klinkt wel als mij :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_129411951
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 19:33 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Heb ik dat gedaan ja? _O- Het klinkt wel als mij :+.
:D ik vind het echt iets wat ik ook zou kunnen doen :D
  zaterdag 27 juli 2013 @ 19:47:12 #53
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129412011
Mijn dag is het ook niet. Telefoon verloren.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_129412506
Dat zuigt! Gejat of ergens laten liggen / vallen?

Hier nog een tomaat, augurken en waterijsje aan mijn lijst. zo omkleden voor feestje :) denk dat ik mijn nieuwe jurkje aantrek O+
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:08:54 #55
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129412566
Jeu, mijn schoenen zitten vol met kauwgom.
En de telefoon is weg. Geen idee hoe.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 20:12:06 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129412635
Getver Tink, wat een klotedag :r
pi_129412890
Oh, ik had best een goeie dag
• 17,5 km hardlopen op blote voeten
• bak yoghurt met banaan en nectarine
• bodypump
• bak yoghurt met banaan, bessensap en bevroren bessen (en dan de staafmixer erdoor)
• sjouwen met stoeptegels
• paar handjes noten
• flauwe spinazieomelet
• 1 pils
• avondeten: gehaktballetjes, tuinbonen, champignons
• toe: kruisbessen, creme fraiche, citroenpuddingachtig iets
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_129412984
He bah Tink! What happened?

Lijstje is compleet en iets anders geworden :+

O: uitslapen
S: uur en kwartier yoga
Brunch: halve meloen, aardbeien en een gekookt ei
T: speltmuffin van de bakker :9 koffie met gecondenseerde melk :9
D: brood met smeersels, kalfsribeye, taartje van aardappel en spek en groene groenten. Met rozemarijnjus
Na: cappuchino met koekje

Nu vol, dus de weekendnibbits sla ik over vandaag.
  zaterdag 27 juli 2013 @ 21:45:00 #59
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129415154
Watermeloen... opeten...
Heb hem nou half op en ik had een slagroomgebakje.
Denk dat ik vandaag maar niks meer moet hebben :')

Wat een lekkere D An :9
pi_129417243
Wat een kutdag Tink! Hoop dat je mobiel nog boven water komt!

Sterkte voor de (eigenaren van) zieke huisdieren! ;(

Door t slechte weer en laat uit bed komen net iets ander lijstje dan gepland:

O: -
L: 3 speltbth filet americain
T: 5 kersen
D: 300gr spareribs (dus 300gr echt vlees, botjes ed zijn er al af gehaald), 200gr gegrilde groente en beetje friet met mayo
T: 6 kersen
S: 42 min crosstrainer, 7.36km
  zaterdag 27 juli 2013 @ 23:21:33 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129418268
Lijstje
O. Komijnbroodje met kaas
S. Uur fietsen
T. Kersenijs en stukjecroissant en paar druiven
L. Wortels met pesto, spaghetti aop
T. Glas wijn
D. 25 gambas, stukje varkensvlees, aubergine, tonnato
T. Glas prosecco
  zondag 28 juli 2013 @ 01:18:12 #62
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129422483
Gamba's... NOM!

Hapjes, drankjes. Moe

Morgenochtend of:
ontbijten en niks doen
hardlopen, ontbijten en niks doen
naar de kerk

[ Bericht 54% gewijzigd door uniekhoorn op 28-07-2013 01:23:47 ]
pi_129424804
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesome _O_ flits, flats, boem!
pi_129425438
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef V1z0R het volgende:
Isa, maak je dit mee?! Hemel barst echt los hier, awesome _O_ flits, flats, boem!
Ik zit in Assen atm, maar hier is het net weer opgehouden. Wat een weer hè!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129425517
wow, hart in keel hier, huis stond gewoon te trillen op zijn/haar grondvesten! En dan zitten we hier niet eens in het rode stuk van buienradar.. Nog nooit bang geweest door onweer, maar ik schrok wakker en dacht dat de wereld verging ofzo :D
pi_129425524
Het was inderdaad erg heftig :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_129425649
Thuis! 3 wijntjes geworden, jammer dat 1 wijn een bierglas vol was :')! Goede avond, morgen brakheid!
pi_129426508
Ik heb niks gemerkt van het onweer /coma :+

Gisteraaf erg leuke avond met mijn familie gehad O+ we zijn niet zo vaak samen met zijn allen dus eigenlijk telt ie dubbel *;
pi_129426958
Mogguh!

Koek en Nijn ;( :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129427269
Mogguh!

Hier ook regen en onweer, maar bescheiden :+
pi_129427367
Lijstje van gister:
O: 2 zachtgekookte eitjes, 2 croissants
L: salade met mozarella
T: 2 biertjes
D: chimichurry met zeer pittige saus

Parade geweest, was leuk. de Nineties waren er niet Henk. Wel de Koekoek, woekerpolis en poppentheater gezien :P
  zondag 28 juli 2013 @ 11:00:15 #73
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129427798
Helemaal niks van onweer gemerkt. ..
Het is geworden... niks doen
pi_129429601
:W ik kreeg gister complimenten en dat ik zo afgevallen was :D. Tis nog geen 4 kilo, maar goed, die steek ik in de pocket! Nu ontbijt / lunch rochelen :)
pi_129429876
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 03:34 schreef anna82 het volgende:
wow, hart in keel hier, huis stond gewoon te trillen op zijn/haar grondvesten! En dan zitten we hier niet eens in het rode stuk van buienradar.. Nog nooit bang geweest door onweer, maar ik schrok wakker en dacht dat de wereld verging ofzo :D
Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus! :D
pi_129430064
Hier wel veel flitsen, maar weinig klappen. Niettemin werd de mini er wakker van -O-.

In Toscane hadden we een onweer, niet normaal! Alles trilde en de stoppen vlogen eruit. Echt bizar. Needless to say dat de mini toen ook wakker werd :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129430112
Gisteren:
O: gekookt eitje, magnetronkaascracker, koffie met slagroom
L: kropsla met tonijnsalade en tomaat
T: knabbelbacon met brie olijven
T: wodka, gemengde noten 27 gram
D: uit eten, Koreaans ribeye bulgogi met ui en champignons en porkbelly, in wraps van kropsla met alle sides: kimchi, komkommer, prei, groene pepers, taugé en knoflook)
kcals ± 1550 afgevallen 0gr, totaal afgevallen 2300 gr.

Vandaag:
O: gekookt ei en een magnetronkaascracker
L: kropsla met tonijnsalade
T: biefstukworst met komkommerplakjes en mosterd
T: wodka en gemengde noten
D: zalmpakketje met courgette, ui, wortel, chinese kool, en tomaat
  zondag 28 juli 2013 @ 13:28:52 #78
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129430959
Lijst:
O: bak salade met tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
L:: kwart watermeloen, beschuit kaas
T's: koffie met 40% vette slagroom, zelfgeslagen, slagroomgebak, zelfgemaakte wraps met roomkaas en gerookte zalm / ham. Toastjes met zelfgemaakte eiersalade, selderiesalade en filet americain, verse nootjes, chipito's, wokkels en zoute stokjes. bifiworstje, plak leverworst, augurk met ham, paard met kruidenmonchou.
D: goed gevulde kippensoep
T: kwark en vla
  zondag 28 juli 2013 @ 13:35:31 #79
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129431150
Uniekje *O* O+ :*

pi_129431210
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Lijst:
O: bak salade met tonijn en gekookt ei, beker melk, cappuccino
L:: kwart watermeloen, beschuit kaas
T's: koffie met 40% vette slagroom, zelfgeslagen, slagroomgebak, zelfgemaakte wraps met roomkaas en gerookte zalm / ham. Toastjes met zelfgemaakte eiersalade, selderiesalade en filet americain, verse nootjes, chipito's, wokkels en zoute stokjes. bifiworstje, plak leverworst, augurk met ham, paard met kruidenmonchou.
D: goed gevulde kippensoep
T: kwark en vla
Lekker verjaardagslijstje! En gefeliciteerd natuurlijk :*
  zondag 28 juli 2013 @ 13:40:56 #81
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129431269
Watermeloen *O* Zin in wel!

Vanochtend combat clinic en daarna les gevolgd, boh! Wel handig, maar sommige dingen doen meteen stuk meer zeer (spierpijn) om te doen als je ze goed/beter doet, wehehe :+

Nu zo klussen hier. De nijn doet het nog! Ze eet alleen nog niet super ;( Dus blijven proberen met dwangvoeding.
pi_129431272
Feli Uniek! :*

Lijstje hier:

O: yogurt met bran flakes en diepvriesbosvruchten
T: banaan
L: 2 toast met paté
T: 2 knackebrod pindakaas
D: (grote!) zelfgemaakte pizza

Jillian heb ik even in de wacht gezet. Spier verrekt net boven m'n rechter bil en de oefeningen doen dat geen goed, jammer wel weer, dat 't wéér niet wilde die 30 volle dagen, maar ga niet tegen wil en dank toch doorbijten. Wil vooral kunnen blijven hardlopen.

Gisteren samen met Mr.Mo eind hardgelopen, nu met de bil even een dagje rust (en scriptieschrijven) en dan morgen weer rennen.
Ja doei.
  zondag 28 juli 2013 @ 13:42:46 #83
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129431312
Thanks..
Die taart O+
pi_129431406
Gefeliciteerd, uniek!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_129431660
Gefeliciteerd Uniek! Lekker lijstje :9
pi_129431907
Gefeliciteerd Uniek *O*
pi_129431959
Fijne verjaardag Uniek :*
pi_129432105
Gefeliciteerd uniek!

Lijstje:
O: een mango
L: 1.5 speltbth filet americain, 0.5 speltbth boter en pure hagelslag
D: bij oma, waarschijnlijk half volkoren stokbrood met mozzarella, tomaat, pesto, olijfolie, peper en zout
T: kiwi

Niet zo heel veel, maar heb ook beetje last van mn buik van t eten van gister (spareribs met friet & mayo en groenten).
pi_129432440
Gefeliciteerd Uniekje!

Mijn ouders waren hier en zijn nu weer naar huis. T was gezellig, maar ook fijn om weer t. Huis voor ons alleen te hebben.
  zondag 28 juli 2013 @ 15:07:12 #90
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_129433714
Uniekje! Gefeliciteerd meid :*. En niet mokken maar wokken!
pi_129434408
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Was je in A'dam? Ik ging slapen net toen het wat rommelde, maar ben gewoon ingeslapen, niks van gemerkt dus! :D
Ik heb ook niks gehoord..
Worry is a misuse of imagination
pi_129434923
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juli 2013 17:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
V1z! Wij hadden ook bruine bonensoep! :D Alleen dan wel van de slager. :P
Als het weer eens weer is om uitgebreid te koken, dan ga ik het weer eens zelf maken. O+
^O^ :D
pi_129435017
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 12:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Nee, ik was in ons buitenverblijf op het Friese platteland (oftewel mijn ouderlijk huis)! Was voornamelijk het ooooosten dat getroffen was.

Ik heb veel te veel smarties gegeten dit weekend. pastelkleurige chocolaatjes in een doosje heeft een enorme aantrekkingskracht..
  zondag 28 juli 2013 @ 17:48:20 #94
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129437894
Lijstje
O. Ciabatta kaas
T. Nectarine
L. Paar handjes chips, tomaat, stuk stokbrood, rauwe ham, gerookte ham
S. Roeien en fietsen
T. Werkelijk gigantisch groot en lekker ijs(je)
D. Vermoedelijkk pizza
pi_129440076
Lijstje:

O: speltbrood, gebakken ei, bacon, kaas
B: stofzuigen
L: guacamole met een speltwrap
T: thee met melk
D: hapjes: monchego met vijgenjam, volkoren-spelt-zuurdesem- stokbrood, tzaziki, groentenomelet en meloen met ham. Ranja.
  zondag 28 juli 2013 @ 19:44:09 #96
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129441541
Moe, genoeg drankjes, veel te veel gegeten en morgen weer om 4.45 uur op...

/melancholiek
pi_129441822
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Moe, genoeg drankjes, veel te veel gegeten en morgen weer om 4.45 uur op...

/melancholiek
:* :* :*
pi_129442063
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 13:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Watermeloen *O* Zin in wel!

Vanochtend combat clinic en daarna les gevolgd, boh! Wel handig, maar sommige dingen doen meteen stuk meer zeer (spierpijn) om te doen als je ze goed/beter doet, wehehe :+

Nu zo klussen hier. De nijn doet het nog! Ze eet alleen nog niet super ;( Dus blijven proberen met dwangvoeding.
Mooi dat 'nijn het nog doet. Maden zijn rotbeesten.

Had je die repel nog gevonden? Anders hier een linkje. Het is biologisch en hoewel het voor schapen is, doet het vast een konijn geen kwaad. Het ruikt zo ontzettend enorm verschikkelijk keihard naar pepermunt, dat maden op de loop gaan. In aanmerking genomen dat het geen gif is, werkt het erg goed.

Wij gebruiken -als het nodig is, dat is het gelukkig niet vaak- gif. Vreselijk giftig gif, maar dat werkt 6 weken achter elkaar. En schapen met maden vind ik nog erger dan dat smerige gif.
  zondag 28 juli 2013 @ 20:29:24 #99
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129443352
Wij hebben wel eens een schaap gehad die ineens dood lag.
Bleek dat onder de wol, in een wond allemaal maden waren gekropen :')
pi_129443388
Komt binnen vallen:

Iemand nog een lekker recept voor vis of burrito's? Dat wil ik dinsdag maken

Ga vandaag koken voor de (boot) picknick morgen

En heb vanavond zin in iets met veel groenten :9
  zondag 28 juli 2013 @ 20:44:48 #101
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129444241
Mij D. Was wederom pizza met wijn.

En ik heb een luxeprobleem. Het is hier +40 graden,ik wil wat sportiefs doen maar fietsen, wandelen en roeien wordt saai. In surfen en zeilen heb ik geen zin. Canyoning lijkt me eng, voor klimmen en via ferrara is het te warm. Misschien paragliden?
  Vis een optie? zondag 28 juli 2013 @ 20:49:16 #102
70532 loveli
N
pi_129444483
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 02:48 schreef V1z0R het volgende:
Was bij ons ook heftig, maar in de wetenschap dat tentje wel zou blijven staan ben ik heerlijk in slaap gevallen O+

Heb er een leuke hobby bij :+
crap in = crap out
pi_129445055
Mijn lijstje:

O: 3 gekookte eitjes
T: 1/2 bak kwark en kokos
L: tomaatjes en restje cevapcici, wat nootjes
T: lemon& raspberry tart with poppyseed pastry. Paar handjes nootjes, glas wijn
B: mensen leren hoe je moet bbq'en :+
D: sate, gado gado met pindasaus, watermeloen
T: kwark

Ik was mijn plantjes aan het watergeven en er land gewoon een musje op mijn balkon, naast me O+ hopt nog een paar minuutjes rond op het balkon en toen vloog hij weer weg. Zhe cute! O+
  zondag 28 juli 2013 @ 21:01:41 #104
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129445144
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 20:49 schreef loveli het volgende:

[..]

Was bij ons ook heftig, maar in de wetenschap dat tentje wel zou blijven staan ben ik heerlijk in slaap gevallen O+

Heb er een leuke hobby bij :+
*nieuwsgierig naar hobby
pi_129445348
Brommers kieken?! :D
pi_129445376
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*nieuwsgierig naar hobby
Dit :Y
pi_129445713
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Dit :Y
Dat :Y
  zondag 28 juli 2013 @ 21:17:07 #108
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_129445870
Brommers O+
pi_129446307
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.

De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
pi_129446427
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:25 schreef conleche het volgende:
Ik denk direct veel vunziger, als vozen in een tentje. Maar maybe that's just me.

De lama van de buren was ook ineens dood door maden. De andere lama hebben ze toen kaal geschoren.
Dus dat. Goeie hobby wel :D
Be someone that makes you happy
pi_129446706
quote:

Ik las eerst dat de lama 'als de dood was voor...'. Dat vond ik grappig, want ik stelde me meteen zo'n bangige lama voor. En toen las ik het goed en nu vind ik het echt ineens heel sneu :/ Lama's zijn tof!
  zondag 28 juli 2013 @ 21:34:21 #112
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_129446766
Nou loveli, verlos ons.
  Vis een optie? zondag 28 juli 2013 @ 21:43:00 #113
70532 loveli
N
pi_129447214
Wat Uniek zegt.
/@auto

vaiz dus.

[ Bericht 28% gewijzigd door loveli op 28-07-2013 22:09:35 ]
crap in = crap out
  Vis een optie? zondag 28 juli 2013 @ 21:43:32 #114
70532 loveli
N
pi_129447241
Bij benzinepomp om ff te posten :')
crap in = crap out
pi_129447297
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:28 schreef Nallie het volgende:

[..]

Dus dat. Goeie hobby wel :D
Ik had ooit een vakantievriendje dat tegenover ons in een tentje zat. Midden in de nacht sloop ik dan weg voor some midnight vozen. Tot mijn vader het in de gaten kreeg op den duur. En ons sommeerde terug te keren naar onze eigen voortent. Ons, want mijn zusje was aan het vozen in een naburig tentje met het broertje van de mijne. Mijn vader schold ons uit voor alles wat los en vast zat en het woord hoer is ook gevallen. Ik liet het gelaten over me heen gaan, maar mijn zusje zei doodleuk: we waren alleen aan het praten, pap! En toen zei mijn vader: waarom zei je dat niet meteen?

Ik voelde me vreemd schuldig. :P
pi_129447595
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:00 schreef _aurum_ het volgende:

Ik was mijn plantjes aan het watergeven en er land gewoon een musje op mijn balkon, naast me O+ hopt nog een paar minuutjes rond op het balkon en toen vloog hij weer weg. Zhe cute! O+
ik las muis en snapte er even helemaal niks van :')
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_129448309
quote:

Hebben jouw buren een lama? Haha
pi_129448423
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:44 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had ooit een vakantievriendje dat tegenover ons in een tentje zat. Midden in de nacht sloop ik dan weg voor some midnight vozen. Tot mijn vader het in de gaten kreeg op den duur. En ons sommeerde terug te keren naar onze eigen voortent. Ons, want mijn zusje was aan het vozen in een naburig tentje met het broertje van de mijne. Mijn vader schold ons uit voor alles wat los en vast zat en het woord hoer is ook gevallen. Ik liet het gelaten over me heen gaan, maar mijn zusje zei doodleuk: we waren alleen aan het praten, pap! En toen zei mijn vader: waarom zei je dat niet meteen?

Ik voelde me vreemd schuldig. :P

Eerste nacht in een vreemde tent op de camping kreeg ik een schouderklopje en een biertje van m'n pa :+
En een pakje condooms :@
  zondag 28 juli 2013 @ 22:13:20 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129448569
Ach gus arme lama's!

Sigme ik ga morgen even vragen aan de dierendok of dat ook goed spul is voor nijnen :Y hij schijnt zelf ook een of ander goedje op voorraad te hebben.

Net de dagelijkse nijnenkontenwasbeurt weer gehad, gevoederd en medicatie toegediend. Ze slobberde nu gelukkig de boel iets beter op O+ Houden zo, pfoei!
  zondag 28 juli 2013 @ 22:21:34 #120
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129449038
Vandaag trouwens clinic, body combat, schilderen (klus-schilderen, geen leuk-schilderen), boodschappen en konijnworstelen, dus heb m'n B/S wel gehad :+
pi_129449228
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:08 schreef Probability het volgende:

[..]

Hebben jouw buren een lama? Haha
Waren mijn vroegere buren in belgie, die ene leeft nog steeds!
pi_129449306
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ach gus arme lama's!

Sigme ik ga morgen even vragen aan de dierendok of dat ook goed spul is voor nijnen :Y hij schijnt zelf ook een of ander goedje op voorraad te hebben.

Net de dagelijkse nijnenkontenwasbeurt weer gehad, gevoederd en medicatie toegediend. Ze slobberde nu gelukkig de boel iets beter op O+ Houden zo, pfoei!
Nijnenkontwasbeurt klinkt niet echt aanlokkelijk. Maar fijn dat ze eet!
pi_129449374
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 21:43 schreef loveli het volgende:
Wat Uniek zegt.
/@auto

vaiz dus.
Brommers kieken is heitaal voor wat Co dacht, dat weet je toch?! :P
pi_129449385
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:10 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Eerste nacht in een vreemde tent op de camping kreeg ik een schouderklopje en een biertje van m'n pa :+
En een pakje condooms :@
Schijnt iets met het verschil tussen vaders en dochters en vaders en zoons te zijn. Erg hypocriet, als je het mij vraagt. :P
  zondag 28 juli 2013 @ 22:34:22 #125
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129449745
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Nijnenkontwasbeurt klinkt niet echt aanlokkelijk. Maar fijn dat ze eet!
Is het ook niet nee :D Het is een leuke wollebol, maar meeeen wat kunnen er stinky plakkeutels uit komen :')

Hoe is het met Koekie nu?

Verschil tussen dochters en zoons is idd hypocriet ja :D
pi_129449894
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:27 schreef conleche het volgende:

[..]

Schijnt iets met het verschil tussen vaders en dochters en vaders en zoons te zijn. Erg hypocriet, als je het mij vraagt. :P
Een sleutel waarmee je elk slot kunt openen is een goede sleutel. Een slot die met elke sleutel is te openen is een slecht slot :+
  zondag 28 juli 2013 @ 22:42:42 #127
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129450254
quote:
12s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:36 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Een sleutel waarmee je elk slot kunt openen is een goede sleutel. Een slot die met elke sleutel is te openen is een slecht slot :+
....

Wauw! :+

En maar zeggen dat 'de deur is bij ons altijd open" een vriendelijk/beleefd statement is :+
pi_129450807
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet mezelf wel even in de strafhoek :')
  zondag 28 juli 2013 @ 22:55:28 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129450894
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:53 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zet mezelf wel even in de strafhoek :')
Oei ik kreeg een heel vreemd mental image _O- :')
pi_129453133
quote:
0s.gif Op zondag 28 juli 2013 14:13 schreef vlindertje89 het volgende:
Lijstje:
O: een mango
L: 1.5 speltbth filet americain, 0.5 speltbth boter en pure hagelslag
T: blikje cola light
D: bij oma, waarschijnlijk half volkoren stokbrood met mozzarella, tomaat, pesto, olijfolie, peper en zoutop het strand een grote spekpannenkoek met stroop, een ice tea green tea
B: 3.7km naar huis lopen vanaf de bushalte, omdat ik daar zin in had. 47min over gedaan.
T: 0.5l limonade (verhouding siroop:water 1:8 ofzo)

Niet zo heel veel, maar heb ook beetje last van mn buik van t eten van gister (spareribs met friet & mayo en groenten).
Update!

Wel de slagroomsoesjes en een toetje afgeslagen :). Morgen een extra dosis groenvoer ter compensatie!

Maria, fijn dat t met je nijn iets beter lijkt te gaan!
  zondag 28 juli 2013 @ 23:59:45 #131
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129453859
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 23:41 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Update!

Wel de slagroomsoesjes en een toetje afgeslagen :). Morgen een extra dosis groenvoer ter compensatie!

Maria, fijn dat t met je nijn iets beter lijkt te gaan!
Spekpannenkoek O+ Nom! En props voor je ruggengraat, dingen afslaan bij oma's is moeilijk :P

En dank joe O+
pi_129455332
Vieze!! Oh autocorrect maakte dat van viezzzzz. :P

Maria, koekie ging vandaag iets beter dan de afgelopen dagen heb hem zelfs na het werk in een mandje naar het park gereden en daar heeft ie wat gedrenteld. Dus nu heb ik weer wat hoop.
pi_129455470
Haha thanks maria! Is idd moeilijk :P

Co, wat fijn!!
pi_129456657
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 22:24 schreef conleche het volgende:

[..]

Waren mijn vroegere buren in belgie, die ene leeft nog steeds!
Het leek mij al zo gek, dat je buren hier een lama zouden hebben
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 01:35:58 #135
70532 loveli
N
pi_129457003
Kudo's voor Koek!
crap in = crap out
  maandag 29 juli 2013 @ 07:30:01 #136
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_129459555
Even een snelle groet uit La France, vanuit een schitterend F1 hotel :')

Gisteren 12 uur door de regen gereden, waarbij de ergste onweersbuien bij Lyon vielen. Echt geen hand voor ogen zien, ongelukken langs de weg, stukje aquaplaning, brrrrrrr. Nu nog maar 280 km dan zijn we er al, maar ben blij dat we niet doorgereden zijn.

Doei lieve slankies!
Kwak
  maandag 29 juli 2013 @ 08:32:03 #137
92279 N.icka
Windforce 11
pi_129460023
quote:
1s.gif Op zondag 28 juli 2013 19:05 schreef An24 het volgende:
Lijstje:

O: speltbrood, gebakken ei, bacon, kaas
B: stofzuigen
L: guacamole met een speltwrap
T: thee met melk
D: hapjes: monchego met vijgenjam, volkoren-spelt-zuurdesem- stokbrood, tzaziki, groentenomelet en meloen met ham. Ranja.
Maak je die speltwraps zelf ? Of kan je die ergens kopen ?
pi_129460305
Mogge.

O - Griekse yoghurt, lijnzaad, bramen & blauwe bessen, pindakaas, ahornsiroop
L - 3 speltbth. 1 hummus, 1 tonijn, 1 kaas. Tomaat en komkommer.
T - 25 gram amandelen
S - yoga
D - Iets met guacamole van 1 hele avocado
Come here boy, set your mind at rest and let your dreams run free
pi_129460797
quote:
1s.gif Op maandag 29 juli 2013 08:32 schreef N.icka het volgende:

[..]

Maak je die speltwraps zelf ? Of kan je die ergens kopen ?
Ik maak alles zelf, dus dat eerste :Y
  maandag 29 juli 2013 @ 10:02:12 #140
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129461327
Drentelkoek O+

*duim*

Hier half 12 dierendok! toch fijn, werk waarbij je extra thuiswerkdagen kunt pakken wanneer nodig.
pi_129461535
Dag allemaal :W !
Ik ben weer terug uit Madrid, gestroomlijnd ende slank, dat gaat blijkbaar vanzelf als je met 38 graden iedere dag 10 kilometer loopt en 3 gangen eet bij de lunch :P .Nu even rennen in het bos :W
pi_129461811
Hi Lau! Lekker he, Spanje.

Planning:
O: bth boter, bth pindakaas
T: cappuccino, nectarine
L: salade met kip oid, gele paprika
T: 150 ml yoghurt
D: ?? ik denk zalm, salade en courgette ofzo
pi_129463052
:O
Ik wil weer slapen :')
  maandag 29 juli 2013 @ 11:16:55 #144
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_129463144
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:13 schreef V1z0R het volgende:
:O
Ik wil weer slapen :')
You and me both, is het al weekend? :+
pi_129463481
Nee ;(
pi_129463698
Ging bij jullie de wekker ook om 5 uur?
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan. :P
Doe wat je niet durft.
pi_129463883
Weegdag! 69.6kg / 76cm( vorige week 70.2kg / 77cm). Onder de 70 *O*. Vind het bijna ongelooflijk aangezien ik de afgelopen week 5 van de 7 dagen wijn heb gedronken, en niet bepaald met mate :') maargoed...

[ Bericht 3% gewijzigd door Californium op 29-07-2013 11:53:31 ]
pi_129465418
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik stond zelfs om half 7 vanochtend al op een Paardenmarkt. Ze stonken. Ben maar snel weer weggegaan. :P
Why??

En geen wekker om 5 uur, wel onrustig slapende mini. Wakker om 1 uur, 3.30 en 5.30. Fijn...

Succes met de nijn Maria! En Koek weer wat fitter, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_129465449
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 11:34 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Euhm, neen!

Waarom Paardenmarkt? :D

Ik heb uitgeslapen vanochtend: 7:45!

Lijstje:
O kwark, havermout, banaan, bosbessen, chiazaad, lijnzaad
L dikke plak brood met roomboter en zout :9, salade met tomaat, komkommer, ei, feta, ui, paprika
T nectarine
T rijstwafel pindakaas
S rondje hardlopen
D tonijnsalade
  Vis een optie? maandag 29 juli 2013 @ 12:38:12 #150
70532 loveli
N
pi_129465784
quote:
0s.gif Op maandag 29 juli 2013 12:28 schreef anna82 het volgende:
Waarom Paardenmarkt? :D
De vriend van Henk keek wat verrast toen zijn blik over z'n kop ochtendkoffie naar de tuin dwaalde.
crap in = crap out
pi_129465786
Vriendje moest om 6 uur op zijn werk zijn. Soort tropenrooster, alleen dan niet eerder naar huis gaan. En in zijn woonplaats was de befaamde jaarlijkse paardenmarkt die je absoluut niet mocht missen. Dus daar ben ik om half 7 naar toe gelopen, heb een rondje gedaan, een foto gemaakt van een paard en ben daarna naar huis gegaan. Paarden stinken namelijk. :P
Stond wel om 9 uur in de sportschool. B-)
Doe wat je niet durft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')