Nee, ik ga proberen heel objectief te zijn en te bedenken of het leven nog wel leuk is voor hem en niet proberen hem heel egoistisch bij me te houden.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:10 schreef MevrouwPuff het volgende:
Als het beestje een infectie heeft kan prednison goed helpen, maar bij hartfalen doet t niet zoveel helaas.
Bij lief op het lab een paar jaar terug was er een vrouw die haar kat eenmaal per week dialyseerde, maar dat zou ik een beestje niet aandoen.
Hier, heb je wat zoutquote:
Nah, arm nijntje! Gelukkig hebben jullie het op tijd in de gaten gehad!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie![]()
Hopelijk helpen de medicijntjes toch, Co!
Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijnZe had maden door het warme weer + een plakpoepje
Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie
Sterkte met het Nijn!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie![]()
Ik zat gisteravond bij de spoeddierendok met het nijnZe had maden door het warme weer + een plakpoepje
Gelukkig op tijd opgemerkt dus als ze blijft eten/drinken en de wond niet gek doet komt het goed, maar meh. Nu 4x per dag dwangvoederen, 2x per dag pijnstillers en antibiotica en zalf smeren en 1x per dag wassen en hok schoon. Ze verblijdde ons vanmorgen al met klodders diarree, ws. van de medicatie
Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijkquote:Op zaterdag 27 juli 2013 13:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo verjaardagboodschapjes zijn binnen.
Nu eitjes koken voor zelfgemaakte eiersalade en zo deeg kneden voor volkorenwraps. Lekker even knoeien in de keuken, lief is toch naar het werk.
Heb een watermeloen gekocht.. zal niet weten wat ik er mee moet
Morgen ook maar bij de hapjes serveren dacht ik?
Dat ga ik doen, wodkaquote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:19 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Deels uithollen en vullen met wodka natuurlijk
Hebben konijnen dat vaker? Zo ja, dan zou je een flesje Repel op voorraad kunnen nemen.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 12:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Noeees Koekie![]()
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 14:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat ga ik doen, wodka
Het is in de wereld ergens wel borreltijd
Met groene textielverfquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.
En ik heb nog een andere wasvraag![]()
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek![]()
Met wat voor middel wil dat eruit?
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:24 schreef An24 het volgende:
Knuffel voor maria's knijn!![]()
Ik zit een super leuke docu te kijken, van horizon. "Taste". Misschien voor meer lekkerbekken leuk
Goede stofjesquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Lekker lijstje Cali, kan de hoeveelheden niet inschatten maar je krijgt veel goede stofjes binnen
Komkommer, paprika, tomaat... dat kan altijd, al eet je daar een kg van da's nog geen drol qua kcal
Over de biologie van smaak. Hoe proef je en waarom etc.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:25 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Waar gaat het over?
Ben masterchef australia S5E7 aan het kijken, moet er nog 25
Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:11 schreef the85mc het volgende:
Ai das nooit leuk als je beestje ziek is.. Hopelijk trekt t bij het konijn en koekie een beetje bij.
En ik heb nog een andere wasvraag![]()
Had net dus wat dingen uitgewassen en nu zag ik dat op mijn korte broek nog allemaal groene vlekken zaten van het MTBen. Ik was door was bosjes geramd en nu heb ik groene race striping op mijn broek![]()
Met wat voor middel wil dat eruit?
Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:36 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Als het een korte broek is voor sporten, wat maakt het uit?
Als het een korte broek is voor niet sporten, niet in sporten
Fijn is dat he? Daarom etentjes gevenquote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangenGek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt
Even laten weken in biotex dan maar?quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:43 schreef the85mc het volgende:
[..]
Het is geen echte sportbroek. Mijn korte sportbroeken hebben geen zakken en dat is niet handig als je sleutels en mp3 spelert mee wil nemen. Gewone shorts dus eigenlijk. Heb ook geen flauw idee van wat voor plant die vlekken zijn. Lichtgroen in ieder geval.
Maar het was wel een mooie route
Tofquote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels
Rrr!quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:05 schreef V1z0R het volgende:
Heb zo'n shirtje van adidas, naast erg luchtig zijn is die vooral erg goed in het laten zien van m'n tepels
*tripje plant voor bruine bonen a la Viz*quote:Op zaterdag 27 juli 2013 15:42 schreef V1z0R het volgende:
Bruinebonensoep is trouwens goed ontvangenGek, maar vind het toch altijd leuk als anderen m'n baksels lekker vinden, raar soort voldoening als je anderen mensen ziet genieten van iets wat je gemaakt hebt
Wanneer kan ik me meldenquote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 16:32 schreef V1z0R het volgende:
Er was vorig jaar een BBQ waar je kon genieten van An en d'r man hun BBQ-kunsten
M'n hoofd kan zich nog steeds niet om het concept groentespiesjes buigen daarentegen
quote:
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
quote:Op zaterdag 27 juli 2013 17:38 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Sinds die tijd wil ik nog steeds net als Chico een geheel groen groentespiesje maken en die dan voor de ogen van een kleurenblind persoon zwaaien, "moet je al die kleuren zien!!!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |