abonnement Unibet Coolblue
pi_130086565
quote:
0s.gif Op donderdag 15 augustus 2013 01:14 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Dit is gewoon bedrog en idd ze moest zich schamen. :(
En ik mag ook hopen dat het illegaal is en dat het bij de politie gemeld moet worden...

(Niet erg snugger eigenlijk, om dat kennelijk onder dezelfde marktplaats account te doen. :D)
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_130101774
Als jullie dan toch zoveel tijd op marktplaats spenderen:


Ik heb trouwens wel eens een controller gekocht via marktplaats, en opgehaald bij iemand wiens hobby "Marktplaatsen" was.. Dozen vol zooi in huis.
Als je geen goed voorbeeld kan zijn. Wordt dan een waarschuwing en geniet ervan!
pi_130102123
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 10:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Geniaal :D

http://www.marktplaats.nl(...)on-condom-board.html

Beschrijving
Complete set Burton condom Board (+/- 173 cm) met zwarte bindingen en motherfucking gouden details G nooit getest of het echt goud is maar het zou zomaar kunnen. Met van die quick release bindingen zodat je zodra je een rodeo hebt gedaan je vrienden kunt slaan omdat ze geen goede foto hebben gemaakt.Daarbij nog een paar Burton boots (moat 43,5). Weet de naam niet maar ik noem ze Hans. Boots zijn onbeschadigd en nog steeds zo comfortabel als het maar kan! Ik zweer het die boots draag ik nog in de zomer, op het strand, in Duitsland zo lekker zitten ze.
Het board is aardig beschadigd. Dit board is gemaakt om mee te stunten. Ik heb me eerste backflip op dit board gedaan. En daarmee bedoel ik niet die zwakke backflip op een luchtkussen. Ik bedoel backflips van clippen af waar niet eens meer sneeuw lag. Backflips waarbij je motherfuckering franse kindertjes hoorde schreeuwen "oh mijn god hij doet een backflip" IN HET FUCKING NEDERLANDS!!! Terwijl ze niet aan de kant gingen en nooit meer gevonden zijn! Met dit snowboard heb ik me eerst frontslide boardslides gedaan over fucking politie auto's terwijl ze op me aan het schieten waren (zie foto drie). Daarom heb ik ook de topsticker eraf gehaald omdat er teveel bloed op zat. Wat kwam omdat met dit board je de piste net zo makkelijk omhoog board. Dit board doet zulke harde stunts dat ik hem niet wil verkopen aan iemand onder de zestien jaar of op facebook zet dat ie "lekker een weekje met paps en mams gaat boarden". Dit board is zo hardcore bedoeld om op te boarden dat ie met je meezuipt tijdens de apres ski. Dit board is zo hard dat ie zichzelf zou kunnen waxen als je hem in de kast zet, wat ie niet doet omdat dat een vrouwen klus is.Dit board is zo hard dat een Engelse chick (Lindsey) is zwanger geworden nadat ik tegen haar was aangereden omdat ze niet kon verstaan wat "AAN DE KANT GODVER" betekend.
En daarbij zit ook nog een tas die behoorlijk vloekt bij het board. Maar hij is wel zo lekker ruim dat die gierige maat van je die nooit geld heeft om op wintersport te gaan erin past. Waarna je elke middag na het boarden tegen hem kan schreeuwen EN NU DIE KAMER OPRUIMEN GODVER!
En deze hele set kan weg voor maar 300,00 dus inclusief alles! Los ophalen mag ook maar dan haal je het zelf maar uit elkaar.

PS.
Ik doe hem dus weg omdat ik geld nodig heb om die boete te betalen van het grinden over een politie auto. En allimentatie moet betalen aan Lindsey omdat ze heeft besloten het kind te houden.

PPS.
Maar het is dat ik vind dat vrouwen recht hebben om zelf te beslissen wat ze met hun motherfucking baby doen. Anders had dit board haar net zo makkelijk kunnen ontzwangeren.
WOW :D
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:01:09 #204
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130116471
Heb een spiegel 2 bij 2 te koop staan, krijg ik dit :')

quote:
ik koope spiegel 10 uro

morge kome haale

wat u aadres?

Fatima
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:33:36 #205
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130140920
quote:
0s.gif Op woensdag 14 augustus 2013 16:56 schreef GrowMeister het volgende:
Iemand interesse om wat spullen te doneren voor kinderen uit Syrië die naar Nederland komen?

MP Link: http://link.marktplaats.nl/699457679
Printscreen: http://postimg.org/image/s62bn9a3t/

Opzicht niets mis mee zou je denken...tot dat je gaat kijken welke advertenties ze nog meer heeft en ineens ziet dat ze gewoon een PS One te koop heeft staan. Terwijl ze juist in haar eerste advertentie opzoek is naar een PS One, oftewel de spullen worden gewoon weer verkocht :{w Ze hebben blijkbaar ook 2 tel nummers, eentje voor spullen innamen en de andere om de spullen weer te verkopen.

MP Link: http://link.marktplaats.nl/705835304
Printscreen: http://postimg.org/image/wjfikm6u9/
Ik had haar even gemaild dat ik dit toch echt schandalig vind:

Schaam je schaam je schaam je.. om spullen bedelen en ze vervolgens weer verkopen. Ik heb je even getipt als oplichter.

Toen kreeg ik de volgende mailkanonnade over me heen:

mail 1:
Waar heb jij het over. Kom kijken voor het ís ja.

mail 2:
zegt bewijst dat eens wat denk ander bel politie want kan bewijzen met eigen aankoop bonnen die ik nog heb

ik bedelen niets is echt gewoon voor mijn buurvrouw die echt uit syrie komt en vraag maar na ze woon op huisnummer 7 straat heet ir van waterschoot vd grachtstraat 7
ze praat alleen engels en arabies

en als je dat getip heb ben jij fout bezig

zal uit vinden waar woon en dat door geven zelf aan politie
ik hoef niemand op te lichten
en als jij die pers ben van gisteren jij ben boos weg gelopen

maria

mail 3:
schaam jij je zelf maar ben te laf om te bellen 0643145652 naar mij he om zo iets te doen vind erg laf van jou
want adventie is weg gehaald zet gewoon nieuwe voor die mensen

SCHAMEN MOEST JIJ JE LAFFAARD

ik heb deze mail door gestuur politie buro en gaan uit zoeken waar deze verdaan komt en heb mail naar markplaats gestuur ik laat het daar niet bij zitten al zien we met betaal bewijzen op rechtbank

maria

mail 4:
ene klootzak durf niks meer jij ben oplichter alleen omdat zin niet krijg

Vervolgens heb ik terug gemaild:
Leer Nederlands.

mail 5:
jij ben schandaal dat jij liegt tm naar marktplaats

jij ben klootzak
jij zorg dat gezinnen hier die komen wonen en asiel weer weg gejaard word
nu zit nog zonder spullen ik heb naar marktplaats bewijsen gestuur van kassabonnen wat ik te koop heb staan
leugenachtig beest
kom kijken op ir van waterschoot vd grachtstraat 7 of ze daar echt bestaat en of de lef heb om tegen haar te zeggen dat op rotten moet

maar heb ook aangiften gedaan tegen jou via jou eigen ipadres

----------

:') :D
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130142105
Yeah right alsof dat mens nog kassabonnen heeft van de PsOne die ze 10 jaar geleden "gekocht" heeft.

Wat zijn er toch rare mensen op marktplaats.. Wat een oplichter....
pi_130144619
Nou jongens, allemaal bellen dan maar?
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:18:33 #208
100648 kevin33
Trotse vader!
pi_130145055
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef Franknfurter het volgende:
Nou jongens, allemaal bellen dan maar?
In gesprek....
Ik sta op de grens. Van vroeger en later.
Voor mij een ruimte. Die ik nog niet ken.
Achter mij alles. Wat ik achter moet laten
Ik sta hier met niets meer. Dan alleen wie ik ben
pi_130145214
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:07 schreef Franknfurter het volgende:
Nou jongens, allemaal bellen dan maar?
Telefoon is uit volgens mij :(
pi_130145342
Ah ze woont hier in de buurt :D Misschien kan ik eens langs komen!
pi_130145355
Ik maak even een nieuw account aan probeer dr de xbox op te laten sturen in ruil voor een pakketje dat ik écht écht wel heb verstuurd.
pi_130146042
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:25 schreef Franknfurter het volgende:
Ik maak even een nieuw account aan probeer dr de xbox op te laten sturen in ruil voor een pakketje dat ik écht écht wel heb verstuurd.
oplichter!!! :D
pi_130146075
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:43 schreef -niemand- het volgende:

[..]

oplichter!!! :D
ik stur je ipadres naa polisie!
pi_130146102
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 21:44 schreef Franknfurter het volgende:

[..]

ik stur je ipadres naa polisie!
ik heb je vorige post doorgestuurd naar de AIVD. jij gaat morgen van je bedje gelicht worden!!
pi_130146605
_O- Dit krijgt weer 'n leuke wending zo.
Hallon!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:01:34 #216
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130146798
Ik heb maar even terug gemaild, benieuwd naar de reactie:

Jij hebt aangifte gedaan?
Waarvan dan precies? Dat ik jou oplichter heb genoemd?

Laten we even terugkijken waar jij mij in de afgelopen mails voor hebt uitgemaakt:

- klootzak (2x)
- leugenachtig beest
- "laffaard"
- oplichter
- "schandaal"

Volgens mij heb ik dus meer reden om jou "aan te klagen".

Ik wens je echter veel succes met de aangifte en het uitzoeken waar ik "verdaan" kom.
Erg handig van je trouwens dat je mij wel al jouw gegevens alvast op een presenteerblaadje hebt aangeboden :-)

Met vriendelijke groet!
Conformists will be cast away by the tide of history
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:16:12 #217
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130147481
Even niet gevolgd, wat is er nou precies gebeurd? :P :')
pi_130147895
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:16 schreef appelen het volgende:
Even niet gevolgd, wat is er nou precies gebeurd? :P :')
Samenvatting: dom Heerlens tokkiewijf komt met een mooi verhaaltje over hoe ze graag gratis PSOne en GBA voor arme kindertjes uit Syrië die bij buurvrouw wonen wil en vervolgens blijkt dat ze al die consoles enzo gewoon weer te koop zet op MP. Liquidist schrijft een mailtje dat ze betrapt is en ze flipt.
Hallon!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:28:01 #219
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130148074
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Samenvatting: dom Heerlens tokkiewijf komt met een mooi verhaaltje over hoe ze graag gratis PSOne en GBA voor arme kindertjes uit Syrië die bij buurvrouw wonen wil en vervolgens blijkt dat ze al die consoles enzo gewoon weer te koop zet op MP. Liquidist schrijft een mailtje dat ze betrapt is en ze flipt.
Triest zeg, misschien ga ik eens langs :P
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:28:54 #220
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130148121
En wat is er dan met Franknfurter en die oplichter? :@
pi_130148393
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:28 schreef appelen het volgende:
En wat is er dan met Franknfurter en die oplichter? :@
Omdat ze ff een account aanmaakt om die PSOne te ruilen met iets wat ze "echt wel verstuurd heeft", zoiets volgens mij. :')
Hallon!
  vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:38:24 #222
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130148580
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:34 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Omdat ze ff een account aanmaakt om die PSOne te ruilen met iets wat ze "echt wel verstuurd heeft", zoiets volgens mij. :')
Oh :')
Triest om zo'n burgeroorlog te gebruiken voor je spulletjes gratis te krijgen :')
pi_130149025
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 22:38 schreef appelen het volgende:

[..]

Oh :')
Triest om zo'n burgeroorlog te gebruiken voor je spulletjes gratis te krijgen :')
Om vervolgens te gaan verkopen en winst te maken. :')
Hallon!
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:53:27 #224
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130159159
mail terug van haar:
Jij heb tegen markt plaats gelogen

mijn reactie:

En jij meent dat je mij daarvoor kunt aangeven bij de politie? Vertekend wereldbeeld heb jij zeg. Helaas voor jou ben ik in het bezit van afbeeldingen van jouw praktijken en heb ik deze afbeeldingen ook opgeslagen.

Hier ben je op zoek naar een PS One:

http://postimg.org/image/s62bn9a3t/

Hier verkoop je een PS One op hetzelfde tijdstip:

http://postimg.org/image/wjfikm6u9/

Oftewel, je bent gewoon een oplichter die over de rug van kinderen in Syrië een paar euro probeert te verdienen.
Je kunt hard krijsen, schreeuwen en dreigen, maar er is er maar één die hier een aangifte aan de broek krijgt en dat ben jij.

Tenzij je toegeeft mensen op te lichten, ermee stopt en je excuses aan mij aanbiedt. Dan zie ik het voor deze keer door de vingers.

Met vriendelijke groet!
Conformists will be cast away by the tide of history
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:37:18 #225
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130159740
haar reactie:

moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi sorrrryyyy hoorrrrrrrrrrrrrr maar als jij mij aangeeft geef ik jou ook aan

maar is mijn eigendom die verkoop heb kassabom nog ook van tv en is van 2de oudste zoon nog dus

jij ben te laf om aan deur te komen om met mijn mee te gaan naar deze mensen en naar kerk wat daar allemaal ook doe voor ander sukkel

en ze stuurt er nog een achteraan:

ik heb dat niet nodig mensen op te lichten ik heb 4 kids zelf en zijn al 18-21-24-27 jaar oud ik ben 51 jr en ik heb redelijk goed inkomen

en ze hebben allemaal eigen inkomen pffffffffffffffffffffffffff

en dat wat gekocht hebben mag deze mama gaan verkopen voor hun

en dit van jou ga aan mijn eigen advocaat overleggen wat hier mee moet doen dat vals word beschuldig voor oplichting en of daar zaak tegen ga spannen want ik ben zat

want wil gewoon wat voor dat gezin echt gewoon doen

ezel pak de auto en ga kijken op huisnr 7 of die mensen syrie komen en vraag of over de rug van haar doe iets bedelen

deze vrouw moet bedelen want ze krijg standaard dingen en rest moet zelf bij elkaar schrabbelen in deze kut maatschappij

Mijn reactie:

Als je die mensen wil helpen had je die PS One wel gewoon aan ze gegeven in plaats van te koop te zetten op marktplaats, en vervolgens in een nieuwe advertentie te bedelen voor een andere.

Oplichter.


Wat. Een. Niveau. :'). Ik ben er wel klaar mee nu :')
Conformists will be cast away by the tide of history
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:41:13 #226
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_130159793
Misschien heeft ze haar playstation te koop aangeboden en wilde de buurvrouw ook zo'n ding, maar kan het niet betalen. Dat ding gratis aan haar buurvrouw geven kan/wil ze niet, dus heeft ze er een advertentie bij gezet om te proberen alsnog één voor haar buurvrouw te regelen zonder dat het haar geld kost. :P
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:43:52 #227
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130159831
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:41 schreef Dromer het volgende:
Misschien heeft ze haar playstation te koop aangeboden en wilde de buurvrouw ook zo'n ding, maar kan het niet betalen. Dat ding gratis aan haar buurvrouw geven kan/wil ze niet, dus heeft ze er een advertentie bij gezet om te proberen alsnog één voor haar buurvrouw te regelen zonder dat het haar geld kost. :P
Haha ja, blijkt het uiteindelijk toch een barmhartige filantroop te zijn :D
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130160567
Als iemand zich voordoet als politie gelooft ze het misschien :P
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:38:36 #229
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130160726
Kassabom! Haha! :')
  zaterdag 17 augustus 2013 @ 12:19:16 #230
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130161518
quote:
en als jij die pers ben van gisteren jij ben boos weg gelopen
Dit zei ze dus ook in een van haar mails. Ben benieuwd wat daar achter zit haha :D
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130167093
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 12:19 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Dit zei ze dus ook in een van haar mails. Ben benieuwd wat daar achter zit haha :D
Misschien is er al een andere Fokker langs geweest. :)
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130185609
Reageer ik net op deze advertentie met de vraag of het een nepproduct betreft, vanwege de prijs (winkelwaarde +120 euro), word ik gelijk bedreigd via de e-mail _O- Als ik niet zou stoppen met haar lastig te vallen door grappig te doen, zou zij eens laten zien wat écht grappig is als ze moeite gaat doen om mij lastig te vallen. "Dat wil je niet." :')

http://link.marktplaats.nl/708587495
pi_130186265
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
pi_130186367
Terechte actie.
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_130187361
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
Dag benzinegeld :W :)
pi_130187472
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 02:54 schreef ikveranderhemniet het volgende:

[..]

Dag benzinegeld :W :)
Precies :D
En als ik nou iemand in de mail had die een verhaaltje had dat ie krap zat maar toch graag dat bed wilde en of er een tussenweg zou zijn had ik hem zonder problemen meegegeven voor 40 of minder maar niet op deze manier :')
  zondag 18 augustus 2013 @ 03:22:44 #237
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130187671
Advocaat inzetten wegens 'valse beschuldiging' :')
:')
  zondag 18 augustus 2013 @ 05:02:09 #238
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_130188468
Ik zou toch maar oppassen voor die kassabom. :')
Hallon!
pi_130189269
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:25 schreef Uienradar.nl het volgende:
Reageer ik net op deze advertentie met de vraag of het een nepproduct betreft, vanwege de prijs (winkelwaarde +120 euro), word ik gelijk bedreigd via de e-mail _O- Als ik niet zou stoppen met haar lastig te vallen door grappig te doen, zou zij eens laten zien wat écht grappig is als ze moeite gaat doen om mij lastig te vallen. "Dat wil je niet." :')

http://link.marktplaats.nl/708587495
Zelf vind ik het gewoon dom van jou, gebruik je gezonde verstand.. De prijs zegt al genoeg, gewoon naar de winkel gaan als je persé originele spullen wil.
pi_130189450
Mooie biedingen op die Ray-Ban zonnebril.
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:17:02 #241
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130189694
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 03:04 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Precies :D
En als ik nou iemand in de mail had die een verhaaltje had dat ie krap zat maar toch graag dat bed wilde en of er een tussenweg zou zijn had ik hem zonder problemen meegegeven voor 40 of minder maar niet op deze manier :')
Deze actie _O_
pi_130189871
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2013 20:51 schreef appelen het volgende:
Wat een huilers! Gaan ze op whatsapp vragen of ik m'n xbox nog heb :'), ik zeg ja, hij; oke ik wil hem voor 50 euro :') Dat terwijl de vraagprijs 115 euro is :')_____!
45 geboden!!!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:33:18 #243
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130189889
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:31 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

45 geboden!!!
Verkocht voor 25 helaas.

:')
  zondag 18 augustus 2013 @ 10:54:06 #244
314328 Eglesiar
The Avenger
pi_130190212
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 10:02 schreef Jesse_James het volgende:
Mooie biedingen op die Ray-Ban zonnebril.
It's over 9.000. :D
I've sailed the seven seas,
I've climbed the mountains high,
I've crossed the endless plains,
But still the search goes on.
pi_130190436
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 augustus 2013 10:37 schreef Liquidist het volgende:
haar reactie:

moooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooi sorrrryyyy hoorrrrrrrrrrrrrr maar als jij mij aangeeft geef ik jou ook aan

maar is mijn eigendom die verkoop heb kassabom nog ook van tv en is van 2de oudste zoon nog dus

jij ben te laf om aan deur te komen om met mijn mee te gaan naar deze mensen en naar kerk wat daar allemaal ook doe voor ander sukkel

en ze stuurt er nog een achteraan:

ik heb dat niet nodig mensen op te lichten ik heb 4 kids zelf en zijn al 18-21-24-27 jaar oud ik ben 51 jr en ik heb redelijk goed inkomen

en ze hebben allemaal eigen inkomen pffffffffffffffffffffffffff

en dat wat gekocht hebben mag deze mama gaan verkopen voor hun

en dit van jou ga aan mijn eigen advocaat overleggen wat hier mee moet doen dat vals word beschuldig voor oplichting en of daar zaak tegen ga spannen want ik ben zat

want wil gewoon wat voor dat gezin echt gewoon doen

ezel pak de auto en ga kijken op huisnr 7 of die mensen syrie komen en vraag of over de rug van haar doe iets bedelen

deze vrouw moet bedelen want ze krijg standaard dingen en rest moet zelf bij elkaar schrabbelen in deze kut maatschappij

Mijn reactie:

Als je die mensen wil helpen had je die PS One wel gewoon aan ze gegeven in plaats van te koop te zetten op marktplaats, en vervolgens in een nieuwe advertentie te bedelen voor een andere.

Oplichter.


Wat. Een. Niveau. :'). Ik ben er wel klaar mee nu :')
Hier moeten we meer mee gaan doen :)
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:12:06 #246
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_130190515
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
Zij zegt; Het is maar ¤10.
Dat had jij ook tegen haar kunnen zeggen, want jij bent de verkopende partij.
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:14:16 #247
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130190545
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
geniaal haha :D groot gelijk!
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130190617
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:07 schreef Funkel het volgende:

[..]

Hier moeten we meer mee gaan doen :)
Waarschijnlijk trappen ze er wel in als je politie@hotmail.com of politie@gmail.com aanmaakt _O-
pi_130190625
Ah, ik heb ook zoiets meegemaakt maar dan met een pc. Ik had paar jaar geleden een pc te koop op Marktplaats, mailde iemand mij of ze computers voor weinig mee konden krijgen voor gehandicapte jongeren zodat zij konden leren hoe om te gaan met computers. Vorig jaar wederom een pc te koop gezet op Marktplaats, wederom dezelfde mail gehad van dezelfde persoon met hetzelfde lulkoekverhaal. Teruggemaild met jij moet ondertussen toch wel een boel computers hebben, nooit reactie meer gehad.

Of

Iemand die mailde mij dat hij graag iets wilde hebben maar hij zat in een rolstoel (de advertentie had niets te maken met zijn handicap) en of hij korting kon krijgen want hij had het zo zwaar.

Het is jammer dat we op Marktplaats niemand kunnen blokkeren, dat zou schelen...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  zondag 18 augustus 2013 @ 11:39:34 #250
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_130191056
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Waarschijnlijk trappen ze er wel in als je politie@hotmail.com of politie@gmail.com aanmaakt _O-
Gewoon Nederlandse variant van NSA bedenken en dan zeggen dat de email de aandacht trok vanwege het gebruik van het woord "kassabom". :')
Hallon!
pi_130191581
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:39 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Gewoon Nederlandse variant van NSA bedenken en dan zeggen dat de email de aandacht trok vanwege het gebruik van het woord "kassabom". :')
Ook mooi ja _O- Alhoewel ik betwijfel of die weet wat NSA is
  zondag 18 augustus 2013 @ 12:06:03 #252
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_130191646
quote:
1s.gif Op zondag 18 augustus 2013 12:03 schreef ejfaar het volgende:

[..]

Ook mooi ja _O- Alhoewel ik betwijfel of die weet wat NSA is
Daarom Nederlandse variant ervan verzinnen. Nederlandse Interne Veiligheidsdienst, de NIV, zoiets. :P
Hallon!
  zondag 18 augustus 2013 @ 15:44:44 #253
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_130200009
quote:
10s.gif Op zondag 18 augustus 2013 12:06 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Daarom Nederlandse variant ervan verzinnen. Nederlandse Interne Veiligheidsdienst, de NIV, zoiets. :P
De AIVD bestaat al hoor.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:29:13 #254
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130201769
haha ik kreeg ineens deze mail van haar zojuist, uit het niets. wtf :D

Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:38:11 #255
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_130202151
Dit ff terugsturen

Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_130202253
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Liquidist het volgende:
haha ik kreeg ineens deze mail van haar zojuist, uit het niets. wtf :D

[ afbeelding ]
wat? :')
pi_130202531
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Liquidist het volgende:
haha ik kreeg ineens deze mail van haar zojuist, uit het niets. wtf :D

[ afbeelding ]
:')
pi_130202604
Lol... Misschien is marietje wel een trol.
  zondag 18 augustus 2013 @ 16:50:42 #259
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_130202668
Je zou het bijna denken he.. Heb nog niet gereageerd, was er eigenlijk wel klaar mee maar ze vraagt er echt om :D
Conformists will be cast away by the tide of history
pi_130204421
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:29 schreef Liquidist het volgende:
haha ik kreeg ineens deze mail van haar zojuist, uit het niets. wtf :D

[ afbeelding ]
_O-
pi_130205027
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 16:50 schreef Liquidist het volgende:
Je zou het bijna denken he.. Heb nog niet gereageerd, was er eigenlijk wel klaar mee maar ze vraagt er echt om :D
Doen!! Alsjeblieft! Ik smeek het je!
pi_130238569
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_130244257
Garbagerun?
pi_130248605
quote:
PRINTSCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HET NOU EENS

Hoe moeilijk is het nou?
Je raekt an de dinge geweun.
pi_130248814
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 11:18 schreef Kloonhommel het volgende:
Ah, ik heb ook zoiets meegemaakt maar dan met een pc. Ik had paar jaar geleden een pc te koop op Marktplaats, mailde iemand mij of ze computers voor weinig mee konden krijgen voor gehandicapte jongeren zodat zij konden leren hoe om te gaan met computers. Vorig jaar wederom een pc te koop gezet op Marktplaats, wederom dezelfde mail gehad van dezelfde persoon met hetzelfde lulkoekverhaal. Teruggemaild met jij moet ondertussen toch wel een boel computers hebben, nooit reactie meer gehad.

Of

Iemand die mailde mij dat hij graag iets wilde hebben maar hij zat in een rolstoel (de advertentie had niets te maken met zijn handicap) en of hij korting kon krijgen want hij had het zo zwaar.

Het is jammer dat we op Marktplaats niemand kunnen blokkeren, dat zou schelen...
Gvd man :')
Moet eigenlijk nog wat spul verkopen, maar ik heb altijd zo'n hekel aan dat typische marktplaatsvolk.
Vandaar dat ik het meestal eerst maar even hier op FoK! probeer.
pi_130249658
Behhhh nog zoiets mafs:

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer



edit: Jammer dat de "tarieven" net buiten het beeld vallen:


Kenmerken

Ras : Herder
Geslacht : Reu
Leeftijd : 0 tot 2 jaar
.
.


Beschrijving

Hoi

Ik verhuur mijn hond

1 dag kost 20 euro

1 week 100 euro

1 jaar 500 euro

is niet te kop is te huur

bel voor meer
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:38:30 #268
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130249708
Wanneer willen ze hem terug? :')
pi_130249867
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:38 schreef appelen het volgende:
Wanneer willen ze hem terug? :')
Bel de beste man op zou ik zeggen! Z'n 06 staat erbij... :')
pi_130249965
quote:
Ow jee.. en als het regent ruikt de auto naar natte hond?
Scheelt wel kosten in de wasstraat! Daar hoef je niets te gaan doen met zo'n bak.... :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 20:44:40 #271
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_130250018
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:37 schreef CesarMilan het volgende:
Behhhh nog zoiets mafs:

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer

[ afbeelding ]

edit: Jammer dat de "tarieven" net buiten het beeld vallen:

Kenmerken

Ras : Herder
Geslacht : Reu
Leeftijd : 0 tot 2 jaar
.
.

Beschrijving

Hoi

Ik verhuur mijn hond

1 dag kost 20 euro

1 week 100 euro

1 jaar 500 euro

is niet te kop is te huur

bel voor meer
Ik moet denken aan een aflevering van Undercover in Nederland :@ Iemand die aanbood om honden uit te laten en deze vervolgens te verkrachten.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_130250691
quote:
:')

Net een vriend in de maling genomen hiermee, ik weet dat ie een ruime auto zoekt voor weinig en ik vertelde hem dat ik een Audi A4 2.0 TDI voor 995 zonder schade of mankementen had gevonden. Toen hij de advertentiefoto uiteindelijk zag via de cam, priceless die kop van hem...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  Redactie Frontpage maandag 19 augustus 2013 @ 21:03:04 #273
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_130251032
quote:
Lijkt op die auto in Dumb and Dumber
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  maandag 19 augustus 2013 @ 21:07:55 #274
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_130251274
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:57 schreef Kloonhommel het volgende:

[..]

:')

Net een vriend in de maling genomen hiermee, ik weet dat ie een ruime auto zoekt voor weinig en ik vertelde hem dat ik een Audi A4 2.0 TDI voor 995 zonder schade of mankementen had gevonden. Toen hij de advertentiefoto uiteindelijk zag via de cam, priceless die kop van hem...
Cool story, bro.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_130252448
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:17 schreef Messina het volgende:

[..]

PRINTSCREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN HET NOU EENS

Hoe moeilijk is het nou?
Sorry chronisch lui, ik wacht nog op bevestiging voor Wajong uitkering.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_130253698
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:37 schreef CesarMilan het volgende:
Behhhh nog zoiets mafs:

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer

[ afbeelding ]

edit: Jammer dat de "tarieven" net buiten het beeld vallen:


Kenmerken

Ras : Herder
Geslacht : Reu
Leeftijd : 0 tot 2 jaar
.
.


Beschrijving

Hoi

Ik verhuur mijn hond

1 dag kost 20 euro

1 week 100 euro

1 jaar 500 euro

is niet te kop is te huur

bel voor meer
Wat 'n idioot! Ze moeten de hond weg halen bij hem, dit doe je niet...
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:33:40 #277
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_130255575
Dat kan nooit echt zijn :')

Piet Henk Jan :')
  maandag 19 augustus 2013 @ 22:34:56 #278
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_130255624
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
Zulke mensen moeten echt dood.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_130256214
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
60 terug roepen, dat de prijs zojuist gestegen is :D
Ik verkoop zelden tot nooit via MP, maar ik bood keer een cd collectie aan die ik van me webshop over had, 3 keer duidelijk erbij dat ik alleen de zooi in zijn geheel verkoop, krijg je echt tot 2 jaar erna nog mailtjes die een enkele cd willen verkopen :')

Uiteindelijk voor 70 procent van de inkoopprijs verkocht, was 3 jaar oud, dus mocht niet klagen, geloof dat ik er nog 1400 euro voor gevangen heb, relaxte kerel die realstisch bod uitbracht, moet wel zeggen dat er paar mooie items bij zaten die niet meer via reguliere inkoop te krijgen waren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_130256256
had ook keer kerel die me zonnebank wou kopen, hij zag nog meer meuk staan, waar ie direct bod op uit bracht, kwam mooi uit, had nog dolbi boxen systeem staan waarvan ik niet wist hoe ik ze op me versterker moest aansluiten, 60 procent van aankoopprijs bij 7 jaar oud, deal!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:38:23 #282
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_130261483
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef raptorix het volgende:
had ook keer kerel die me zonnebank wou kopen, hij zag nog meer meuk staan, waar ie direct bod op uit bracht, kwam mooi uit, had nog dolbi boxen systeem staan waarvan ik niet wist hoe ik ze op me versterker moest aansluiten, 60 procent van aankoopprijs bij 7 jaar oud, deal!
Wat vreselijk interessant allemaal zeg.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_130263123
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 20:37 schreef CesarMilan het volgende:
Behhhh nog zoiets mafs:

http://www.marktplaats.nl(...)eviousPage=mympBuyer

[ afbeelding ]
Jammer dat de "tarieven" net buiten het beeld vallen
Prutser... Anyway, omdat ik in een goede bui ben zal ik voordoen hoe het wél moet.

pi_130263473
quote:
0s.gif Op zondag 18 augustus 2013 01:51 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vandaag weer een koper van MP aan de deur gehad. Had een advertentie neergezet voor kinderbed die 2 maanden oud is van 199 voor 50.
Meerdere biedingen gehad tot iemand 50 euro bood (3 weken geleden) dus gezegd van akkoord kom maar halen, afspraak gemaakt voor 2 dagen daarna om op te halen, krijgen we 2 uur voor de afspraak een mail dat ze 40 euro wil betalen en anders toch afziet.
Ik weiger en wens haar succes verder. Gister weer een mail dat ze toch 50 wil betalen en vandaag wil ophalen dus weer akkoord en vanmiddag kwam ze vanuit Eindhoven naar Den Haag, bekijkt het bed en wil hem hebben, geeft mij geld, ik tel het na en is het 40 euro :')
Dus ik geef aan dat het te weinig is en dat dat niet de afspraak is en zij reageert met: zeur niet erom, is maar 10 euro :')
Heb haar die 40 euro gegeven en deur dichtgegooid en toen riep ze dat ze toch 50 wilde betalen. Ik riep alleen maar: helaas hij is al verkocht, fijne terugreis

:r fuckers, ik geef hem dan nog liever aan leger des heils ofzo
En daarom laat ik die mafketels nooit aan de deur komen.. Alleen bij duurdere dingen, bij hoogste uitzondering. En dan alleen aan iemand die correct foutloos Nederlands schreef. Niet aan een Achmed of Mohammed.

Ook irritant, mensen die maar half terugmailen. Dat je vraagt:

"Zou ik het op kunnen halen, zit het boekje erbij. Is het in goede staat?

Met vriendelijke groet"

En dat ze dan terugmailen;

"Is in goede staat,

Mvg"
pi_130306099
quote:
0s.gif Op maandag 19 augustus 2013 22:52 schreef raptorix het volgende:
had ook keer kerel die me zonnebank wou kopen, hij zag nog meer meuk staan, waar ie direct bod op uit bracht, kwam mooi uit, had nog dolbi boxen systeem staan waarvan ik niet wist hoe ik ze op me versterker moest aansluiten, 60 procent van aankoopprijs bij 7 jaar oud, deal!
me zonnebank :')
me versterker :')
dolbi :')
pi_130306562
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 07:08 schreef Funkel het volgende:

[..]

En daarom laat ik die mafketels nooit aan de deur komen.. Alleen bij duurdere dingen, bij hoogste uitzondering. En dan alleen aan iemand die correct foutloos Nederlands schreef. Niet aan een Achmed of Mohammed.

Ook irritant, mensen die maar half terugmailen. Dat je vraagt:

"Zou ik het op kunnen halen, zit het boekje erbij. Is het in goede staat?

Met vriendelijke groet"

En dat ze dan terugmailen;

"Is in goede staat,

Mvg"
Had laatst een Achmed of Mohammed, bij een wasmachine, maar die laat ik ook nooit meer komen zeg. Aan de telefoon was hij amper verstaanbaar, uiteindelijk na veel gezeur en gedoe kwamen we uit op een prijs van 70 euro. Dus zo gezegd zo gedaan. Hij zou s'avonds langskomen, en moest meer dan 100 km rijden :')

Vervolgens komt hij aan in zijn vw turkenbus en ik dacht, inladen die handel en hopen dat hij zo gauw mogelijk oprot. Eenmaal binnen begint hij echter allemaal moeilijk te doen. Ziet er niet mooi dit dat (terwijl de machine nog in topstaat verkeerde). Daarna belt hij zijn vrouw in een taal die ik niet versta en vertelt me dat hij er 50 euro voor over heeft.

Aangegeven dat het veel te weinig was en dat we telefonisch 70 euro afgesproken hadden. Zegt hij ineens; nee je zei 60 euro. :') Ik had het helemaal gehad met die kerel. Uiteindelijk wilde ik hem naar huis sturen zonder wasmachine, maar omdat hij van ver kwam wilde hij niet zonder lege handen naar huis natuurlijk. Uiteindelijk na veel gesteggel 65 euro eruit kunnen slepen.

Als ik weer zo'n figuur aan de lijn krijg laat ik deze absoluut niet meer langskomen. :o
Abracadabra, tapate guarra!
pi_130306579
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

me zonnebank :')
me versterker :')
dolbi :')
Misschien dat 'ie dat dit het topic voor Marktplaatssukkels was.
pi_130306695
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:59 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Uiteindelijk na veel gesteggel 65 euro eruit kunnen slepen.

Als ik weer zo'n figuur aan de lijn krijg laat ik deze absoluut niet meer langskomen. :o
Dat had ik dus echt never nooit gedaan he.

Ik had zoiets gezegd: "Luister vriend, nog één opmerking van je over de prijs en hij gaat je 80 euro kosten. Maak je daarna nog een opmerking, kun je met lege handen terug. Kies maar."

Walgelijke figuren zijn dat :r
pi_130306712
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 10:40 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

me zonnebank :')
me versterker :')
dolbi :')
Vreselijk meid!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_130306777
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dat had ik dus echt never nooit gedaan he.

Ik had zoiets gezegd: "Luister vriend, nog één opmerking van je over de prijs en hij gaat je 80 euro kosten. Maak je daarna nog een opmerking, kun je met lege handen terug. Kies maar."

Walgelijke figuren zijn dat :r
Je hebt groot gelijk, heb er in ieder geval van geleerd. Volgende keer verkoop ik mijn spullen liever aan autochtonen, die doen tenminste niet zo moeilijk en er valt mee te onderhandelen. ;)
Abracadabra, tapate guarra!
pi_130306912
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:04 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vreselijk meid!
Ok dan gr gr
pi_130319027
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 11:07 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Je hebt groot gelijk, heb er in ieder geval van geleerd. Volgende keer verkoop ik mijn spullen liever aan autochtonen, die doen tenminste niet zo moeilijk en er valt mee te onderhandelen. ;)
Triest, maar zo waar..
  donderdag 22 augustus 2013 @ 04:07:46 #293
129814 wolferl
Ik kan niets bedenken
pi_130337511
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 augustus 2013 00:01 schreef appelen het volgende:
Heb een spiegel 2 bij 2 te koop staan, krijg ik dit :')

[..]

Moet je zeggen, voor u speciaal prijs. 20 oero, noe meenemen.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 01:17:25 #294
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_130372197
Erg handig: een foto van je brakke werk bij je advertentie plaatsen:

trap stofferen incl tapijt ¤ 15,00 per trede
De Trapspecialist




http://www.marktplaats.nl(...)921a&previousPage=lr
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:56:48 #295
393175 appelen
Grappenmaker in optima forma
pi_130374659
:') haha
pi_130380162
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:17 schreef Boca_Raton het volgende:
Erg handig: een foto van je brakke werk bij je advertentie plaatsen:

trap stofferen incl tapijt ¤ 15,00 per trede
De Trapspecialist


[ afbeelding ]

http://www.marktplaats.nl(...)921a&previousPage=lr
En wat is er precies brak aan?
pi_130380370
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:26 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

En wat is er precies brak aan?
:')
pi_130380494
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:36 schreef ejfaar het volgende:

[..]

:')
Ik zie het ook niet. :@
pi_130380577
Poster heeft nog nooit tapijt van dichtbij gezien. Even stofzuiger erover en alles ziet weer egaal. Dat heb je wel eens met hoogpolig tapijt B-)
pi_130380752
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:41 schreef FinalD87 het volgende:

[..]

Ik zie het ook niet. :@
Zie de onderste 3 treden. Het hangt helemaal
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')