abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 25 juni 2013 @ 01:14:45 #1
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128224810
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Vorige delen:

R&P / Depressie & Angst #1
R&P / Depressie & Angst #2
R&P / Depressie & Angst #3
R&P / Depressie & Angst #4
R&P / Depressie & Angst #5
R&P / Depressie & Angst #6
R&P / Depressie & Angst #7
R&P / Depressie & Angst #8
R&P / Depressie & Angst #9
R&P / Depressie & Angst #10
R&P / Depressie & Angst #11
R&P / Depressie & Angst #12
R&P / Depressie & Angst #13
R&P / Depressie & Angst #14 ..... waar we het kabinet NIET leuk vinden
R&P / Depressie & Angst #15 ..... zonder bijwerkingen!
R&P / Depressie & Angst #16
R&P / Depressie & Angst #17
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  dinsdag 25 juni 2013 @ 01:14:57 #2
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128224816
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:11 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah, of even iets anders doen om motivatie te vinden?
Bweh, motivatie? Volgens mij vind je dat niet zomaar en ik zou ook niet weten waar ik het dan zou moeten zoeken. Maarja, ik zie het in september allemaal wel.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128224840
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:14 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Bweh, motivatie? Volgens mij vind je dat niet zomaar en ik zou ook niet weten waar ik het dan zou moeten zoeken. Maarja, ik zie het in september allemaal wel.
Nouja in ieder geval niet door jezelf teleur te stellen en stress op te leggen omdat dingen niet lukken omdat je weinig motivatie hebt :P

Als je het doet, moet je wel echt goed beginnen :)
Goed begin is het halve werk cliche maar waar.
Rustig aan.
pi_128224915
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:01 schreef sitting_elfling het volgende: [..] Ik zak nog weg, zelfs nu nog. Ik hoop serieus dat ik er beter over denk als ik morgen wakker ga worden. Kijk, dat is ook al wat positiefs vanuit mijn kant! Het liefst ben ik er gewoon niet :D Wat zou dat mooi zijn als je je eigen bestaan en elke movement wat je hebt gedaan in je leven kunt wissen. Net alsof je er nooit was geweest. I'd be up for it :) [..] Ga je zaniken wanneer het te laat is? Of net op tijd? Of net er na? Of lang er na? [..] Blijf het apart vinden dat je het online wel kunt en irl een stuk minder.
Een aantal zaken zou ik best willen wissen, maar over het algemeen had ik best een leuk leven en waren m'n angsten redelijk hanteerbaar. Komend zomer sta ik ook gewoon weer in Meppel op de pleinfeesten om er toch weer een klein feestje van te maken, dan schop ik gewoon alles aan de kant. Dat soort dingen houdt me misschien wel op de been, leuke dingen om naar uit te kijken. Er is altijd wel iets wat ervoor zorgt dat ik zin in het leven blijf houden. Misschien overlevingsdrang, geen idee eigenlijk...

Misschien zanik ik wel veel en veel te laat, het lukt me gewoon niet om het er eerder uit te gooien. Schaamte (want alles gaat altijd "goed" hier) en het niet willen belasten van anderen.
Het voordeel van online iets vertellen is dat de meeste mensen me niet persoonlijk kennen denk ik. Daarnaast zit ik in een vrij harde omgeving, waarin het taboe is om een stoornis of problemen te hebben, laat staan dat je er hulp bij zoekt. Het "niet lullen maar pellen"-principe, zeg maar.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128224976
Raawre ziekte blijft dit.. Hardnekkig als de neten wel.
Rustig aan.
pi_128225050
Hmm...

Heeft niemand iets te melden dat ik hem of haar kan helpen? :o
Heb wat voer voor de mind nodig... Ja ik ben verslaafd aan denken.
Rustig aan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 01:25:56 #7
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128225077
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...

Heeft niemand iets te melden dat ik hem of haar kan helpen? :o
Heb wat voer voor de mind nodig... Ja ik ben verslaafd aan denken.
Wat voor werk doe je?
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128225087
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hmm...

Heeft niemand iets te melden dat ik hem of haar kan helpen? :o
Heb wat voer voor de mind nodig... Ja ik ben verslaafd aan denken.
Je mag m'n portfolio wel afmaken? Er moeten nog 10 competenties aan 2 beroepsproducten worden gekoppeld, die producten zijn half af :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128225107
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:25 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je?
Ik bezorg pakjes :P
In personenauto ivm selektvracht.

Maar dat vind ik beter, rijdt toch lekkerder dan een busje.. Enige nadeel is dat het bij 100 pakjes wel ophoudt qua laadruimte in je auto.. Voordeel is dat je een stuk wendbaarder bent... Nadeel is weer dat je een stuk minder pakjes hebt per oppervlakte als de grotere bedrijven als post NL... Voordeel is weer dat ik weer meer betaald krijg per pakje en de kilometer vergoeding hoger uitvalt dan wat ik zou moeten krijgen eigenlijk.
Rustig aan.
pi_128225115
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:26 schreef minthy het volgende:

[..]

Je mag m'n portfolio wel afmaken? Er moeten nog 10 competenties aan 2 beroepsproducten worden gekoppeld, die producten zijn half af :+
Hoofdpijn. error.
Rustig aan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 01:31:33 #11
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128225179
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik bezorg pakjes :P
In personenauto ivm selektvracht.

Maar dat vind ik beter, rijdt toch lekkerder dan een busje.. Enige nadeel is dat het bij 100 pakjes wel ophoudt qua laadruimte in je auto.. Voordeel is dat je een stuk wendbaarder bent... Nadeel is weer dat je een stuk minder pakjes hebt per oppervlakte als de grotere bedrijven als post NL... Voordeel is weer dat ik weer meer betaald krijg per pakje en de kilometer vergoeding hoger uitvalt dan wat ik zou moeten krijgen eigenlijk.
Lekker toch. Heel de tijd rondrijden. :P Alleen heb je niet echt collegae (chrome spellingscheck) waarmee je praten..
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128225204
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoofdpijn. error.
Ja, die error herken ik. Daarom schiet het ook niet op :P
Vandaag maar weer eens mee aan de slag, afgelopen week heb ik het eerste product ingeleverd.
Dit portfolio is ook echt het laatste wat moet gebeuren voor m'n eindgesprek. Een taaie dobber, het onderwerp van de minor was psychiatrie en verslaving. Niet de meest gemakkelijke weg gekozen :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128225246
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Lekker toch. Heel de tijd rondrijden. :P Alleen heb je niet echt collegae (chrome spellingscheck) waarmee je praten..
Ojawel... Rustig koffie doen in de ochtend hoor :P
Rustig aan.
pi_128225303
Krijg haast de indruk dat... Ik simpelweg enorm passief en lusteloos ben omdat mijn lichaam er geen fut voor heeft omdat ik te weinig calorien binnenkrijg oid.

Lastig, met een super snelle stofwisseling en weinig eetlust.
Rustig aan.
pi_128225325
Interessante docu nu op BBC3 over adolescenten met psychische problematiek in een gesloten setting.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128225337
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:37 schreef minthy het volgende:
3 over adolescenten met psychische problematiek in een gesloten setting.
Als in een? Afgesloten ziekenhuis oid?
Of gevangenis?
Rustig aan.
pi_128225356
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:38 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Als in een? Afgesloten ziekenhuis oid?
Of gevangenis?
Een kliniek voor behandeling.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128225413
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:31 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Lekker toch. Heel de tijd rondrijden. :P Alleen heb je niet echt collegae (chrome spellingscheck) waarmee je praten..
Ik hou wel van autorijden..
Zou eigenlijk een vriendinnetje willen hebben die er ook van houdt en dan samen gewoon lekker autorijden in de nacht met mooie muziek aan _O-
Rustig aan.
pi_128225461
Wat lul ik, als ik toch aan het dromen ben...
Lekker een trip maken...
Rustig aan.
pi_128225513
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Een aantal zaken zou ik best willen wissen, maar over het algemeen had ik best een leuk leven en waren m'n angsten redelijk hanteerbaar. Komend zomer sta ik ook gewoon weer in Meppel op de pleinfeesten om er toch weer een klein feestje van te maken, dan schop ik gewoon alles aan de kant. Dat soort dingen houdt me misschien wel op de been, leuke dingen om naar uit te kijken. Er is altijd wel iets wat ervoor zorgt dat ik zin in het leven blijf houden. Misschien overlevingsdrang, geen idee eigenlijk...
Met andere woorden, jij hebt altijd wel iets, heel diep van binnen, wat je wil, waar je naar uitkijkt, wat je nog kunt bereiken of het gevoel dat het nog beter kan. Dat is mooi! Dat gevoel heb ik niet meer.

Ik merk met name dat wanneer het echt gevaarlijk wordt, mijn lichaam is een soort van overdrive echt self-preservation technieken uit gaat halen. Zo maar een vlucht boeken en voor ik het weet ik ergens anders zit. Of dat ik plots in de middle of the night iemand ga opbellen. En dit is tot dusverre altijd zo gegaan. Het moment naar zo'n rock bottom is dan ook erger dan een rock bottom zelf.

quote:
Misschien zanik ik wel veel en veel te laat, het lukt me gewoon niet om het er eerder uit te gooien. Schaamte (want alles gaat altijd "goed" hier) en het niet willen belasten van anderen.
Het voordeel van online iets vertellen is dat de meeste mensen me niet persoonlijk kennen denk ik. Daarnaast zit ik in een vrij harde omgeving, waarin het taboe is om een stoornis of problemen te hebben, laat staan dat je er hulp bij zoekt. Het "niet lullen maar pellen"-principe, zeg maar.
Hier herken ik me dan ook volledig in :). Men had het ook niet bij mij verwacht dat ik in een burnout zou vliegen :D En toen ze het hoorden zeiden ze allen in koor, no wonder gezien de crazy uren die je maakte.

Dit is toch wel weer een mindere nacht om eerlijk te zijn. Ben nog te wakker en voel me echt crap.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128225521
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:46 schreef kingtoppie het volgende:
Wat lul ik, als ik toch aan het dromen ben...
Lekker een trip maken...
Die dames heb je heus wel hoor :). Komt wel goed met je topper! ;).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128225546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Die dames heb je heus wel hoor :). Komt wel goed met je topper! ;).
Beetje zalf op mijn topper en hij hersteld wel weer van al die blaren :')

Naja ik ga tukken, kusjes. *;
Rustig aan.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 01:53:57 #23
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128225557
Hier ook slapen. Trusten allemaal. :W
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128225575
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:53 schreef Senor__Chang het volgende:
Hier ook slapen. Trusten allemaal. :W
Godver, dan mieter ik er ook maar weer zo'n slaappil in en ga ik het ook proberen! :6
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128225615
quote:
2s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:53 schreef Senor__Chang het volgende:
Hier ook slapen. Trusten allemaal. :W
Slaap lekker! :W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128225623
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Godver, dan mieter ik er ook maar weer zo'n slaappil in en ga ik het ook proberen! :6
Goed idee, doe ik zo ook maar. Nog even tv kijken.

Slaap lekker! :W
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128225661
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 02:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Goed idee, doe ik zo ook maar. Nog even tv kijken.

Slaap lekker! :W
Yes, net ingenomen. Tijd om te gaan pitten. Kan je nagaan Mint, als we die pillen niet hadden :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128225675
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 02:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes, net ingenomen. Tijd om te gaan pitten. Kan je nagaan Mint, als we die pillen niet hadden :D
Geniale shit op z'n tijd _O_
Ik heb er nog 2, dus 4 goede nachten. Morgen maar eens nieuwe aanvragen :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  dinsdag 25 juni 2013 @ 08:46:42 #29
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_128227701
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:45 schreef minthy het volgende:

[..]

Nou ja, dan ben je ergens wel een volhouder toch? Sporten gaat er bij de meeste mensen als eerste af :P
Dat regelmatig alleen zijn, zou je daar nog stappen in willen zetten?
Alleen zijn is killing. Daar ga ik zeker stappen in zetten.

Sporten is dan wel positief inderdaad. Is een van de weinge dingen die mijn zelfvertrouwen/zelfbeeld nog een beetje in stand houdt. Al presteer ik als een voetdoek de laatste tijd.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 00:45 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Wil je ook de dingen die je vrienden hebben?
Relatie, kinderen.
Ja dat zijn wel dingen die ik graag wel. Maakt me soms weleens jaloers. :?
pi_128229143
Al om 8 uur uit mijn bed vanochtend, en op zoek naar werk :o

Ook nog ontbeten ook nog...
pi_128233564
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 01:42 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik hou wel van autorijden..
Zou eigenlijk een vriendinnetje willen hebben die er ook van houdt en dan samen gewoon lekker autorijden in de nacht met mooie muziek aan _O-
Ik hou daar wel van hoor haha, maar ik kan alleen niet autorijden..logisch als je 15 bent.. :')
pi_128233640
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:25 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik hou daar wel van hoor haha, maar ik kan alleen niet autorijden..logisch als je 15 bent.. :')
Dat kan wel, alleen wettelijk ligt het anders...
  dinsdag 25 juni 2013 @ 12:29:57 #33
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128233727
Waarom staan er nog links naar oude delen van het topic.. niemand die het leest neem ik aan. En het wordt ook niet meer bijgewerkt zo te zien :+
pi_128233742
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:27 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Dat kan wel, alleen wettelijk ligt het anders...
Ik zeg niks haha..
pi_128233794
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:30 schreef Catnip het volgende:

[..]

Ik zeg niks haha..
Ik ook niet, zou mij enkel gaan verraden..
pi_128233961
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:29 schreef Cue_ het volgende:
Waarom staan er nog links naar oude delen van het topic.. niemand die het leest neem ik aan. En het wordt ook niet meer bijgewerkt zo te zien :+
Het is ook onnodig aangezien tegenwoordig alles gereekst wordt.
pi_128233999
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 12:36 schreef Gray het volgende:

[..]

Het is ook onnodig aangezien tegenwoordig alles gereekst wordt.
Zet het vuilnis dan eens buiten ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:28:52 #38
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128235867
Pff de dag begon goed.. problemen opgelost op het werk, maar de dingen waar ik over na moet denken schieten niet op.
Merk dat ik zelfs chagrijnig aan het worden ben van de "ctrl -c / ctrl -v" die ik mijn collega op der toetsenbord hoor doen :')

Maar even een muziekje opgezet in de hoop dat dat wat helpt.

Hopelijk vanavond wat gedachten op papier krijgen over wat ik morgen allemaal tijdens de intake zou kunnen zeggen. Als in wat ik wil / verwacht, dat zijn toch vragen die ze altijd wel stellen. En ik heb er geen concreet antwoord op...
pi_128236377
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:28 schreef Cue_ het volgende:
Pff de dag begon goed.. problemen opgelost op het werk, maar de dingen waar ik over na moet denken schieten niet op.
Merk dat ik zelfs chagrijnig aan het worden ben van de "ctrl -c / ctrl -v" die ik mijn collega op der toetsenbord hoor doen :')
Ook chagrijnig hier. Ik denk dat ik toch maar weer eens een baan moet gaan opzoeken. Ik keek zo een beetje door de vacatures heen en weer zijn er minder jobs, duizenden per baan en minstens WO met cum laude cijfers etc. :').

quote:
Maar even een muziekje opgezet in de hoop dat dat wat helpt.
Muziek helpt niet meer hier :D

quote:
Hopelijk vanavond wat gedachten op papier krijgen over wat ik morgen allemaal tijdens de intake zou kunnen zeggen. Als in wat ik wil / verwacht, dat zijn toch vragen die ze altijd wel stellen. En ik heb er geen concreet antwoord op...
Dat doe ik ook altijd, voor ik ergens naar toe gewoon ff opschrijven wat ik graag wil zeggen :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 13:42:22 #40
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128236489
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:

Ook chagrijnig hier. Ik denk dat ik toch maar weer eens een baan moet gaan opzoeken. Ik keek zo een beetje door de vacatures heen en weer zijn er minder jobs, duizenden per baan en minstens WO met cum laude cijfers etc. :').
Te duur zijn is oo niet altijd goed he ;)
quote:
Muziek helpt niet meer hier :D

Hehe.. nouja het sluit mij af van alle omgevingsgeluiden, dus dat scheelt alweer iets :P
quote:
Dat doe ik ook altijd, voor ik ergens naar toe gewoon ff opschrijven wat ik graag wil zeggen :)
Het verschilt alleen bij mij per dag.. dus moet maar even kijken. Want gister en eergister ook geen tijd voor gemaakt. Dus zou me niets verbazen als het er morgen ook niet van komt.
pi_128236874
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Te duur zijn is oo niet altijd goed he ;)

Ik kan slecht tegen onrechtvaardigheid. Ik zie toch ook wel een aantal al maanden solliciteren, die de bijstand in moeten etc. Ik vind dat persoonlijk erg oneerlijk, ik ken aan de andere kant ook studenten die via pappa, mamma of oom en tante een baan krijgen aangeboden bij een bank en alleen al een signing bonus hebben van 10.000 dollar. En dan ben je 24 of 25 en begin je net.

quote:
Hehe.. nouja het sluit mij af van alle omgevingsgeluiden, dus dat scheelt alweer iets :P
Welke muziek :D?

quote:
Het verschilt alleen bij mij per dag.. dus moet maar even kijken. Want gister en eergister ook geen tijd voor gemaakt. Dus zou me niets verbazen als het er morgen ook niet van komt.
Kost maar een aantal minuten. Pak een papier en schrijf de 1e de beste dingen op die je binnen komen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 14:24:38 #42
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128237985
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kan slecht tegen onrechtvaardigheid. Ik zie toch ook wel een aantal al maanden solliciteren, die de bijstand in moeten etc. Ik vind dat persoonlijk erg oneerlijk, ik ken aan de andere kant ook studenten die via pappa, mamma of oom en tante een baan krijgen aangeboden bij een bank en alleen al een signing bonus hebben van 10.000 dollar. En dan ben je 24 of 25 en begin je net.

tja, dat soort dingen accepteer ik gewoon. Tis nu eenmaal zo. En ik kan / ga er niets aan veranderen. Dat het niet eerlijk is.. dat klopt
quote:
Welke muziek :D?
Volgens mij valt het een beetje onder country.. van uhm Hunter Hayes oa.
quote:
Kost maar een aantal minuten. Pak een papier en schrijf de 1e de beste dingen op die je binnen komen.
Klopt, en toch deed ik het niet. Komt denk ik wel. Anders kan ik vast niet slapen vanavond :+
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:05:51 #43
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128241849
Ik dacht "even kijken waar ik morgen precies moet zijn"
Blijkt mijn Gmaps van m'n mobiel anders te zijn dan de Googlemaps van Internet :')
Tenminste als ik zoek. GMaps geeft gewoon het verkeerde punt weer.
pi_128242339
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:05 schreef Cue_ het volgende:
Ik dacht "even kijken waar ik morgen precies moet zijn"
Blijkt mijn Gmaps van m'n mobiel anders te zijn dan de Googlemaps van Internet :')
Tenminste als ik zoek. GMaps geeft gewoon het verkeerde punt weer.
Je hebt een intake gesprek van een uur?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:37:13 #45
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128242972
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:18 schreef sitting_elfling het volgende:
Je hebt een intake gesprek van een uur?
Uhm.. ongeveer ja. Dacht officieel 5 kwartier. Maar dat kan ik ook gewoon in m'n agenda hebben gezet. :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:39:11 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128243031
Snap alleen dat intake gedoe niet echt. Je hebt grote lijnen al verteld aan de telefonische intake. Vervolgens heb je gesprek (je intake) en dus je verhaal doen (wss wat specifieker ofzo) en dan wordt je weer doorverwezen voor je behandeling.

Nouja, opzich snap ik het wel, want wie weet komt tijdens het intakegesprek bepaalde zkaen meer naar voren dan tijdens het telefoongesprek. Maar zoveel psychs hebben ze volgens mij ook weer niet op die vestiging, dus er zal vast niet gedacht geworden "ah ze zegt dit.. dus dat wordt persoon A, en niet persoon B"

Lijkt mij.. maar ik ben maar een leek erin.
pi_128243171
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:39 schreef Cue_ het volgende:
Snap alleen dat intake gedoe niet echt. Je hebt grote lijnen al verteld aan de telefonische intake. Vervolgens heb je gesprek (je intake) en dus je verhaal doen (wss wat specifieker ofzo) en dan wordt je weer doorverwezen voor je behandeling.

Nouja, opzich snap ik het wel, want wie weet komt tijdens het intakegesprek bepaalde zkaen meer naar voren dan tijdens het telefoongesprek. Maar zoveel psychs hebben ze volgens mij ook weer niet op die vestiging, dus er zal vast niet gedacht geworden "ah ze zegt dit.. dus dat wordt persoon A, en niet persoon B"

Lijkt mij.. maar ik ben maar een leek erin.
Soms is 't ook meteen een kennismaking. :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 16:44:21 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128243205
quote:
3s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:43 schreef Gray het volgende:
Soms is 't ook meteen een kennismaking. :)
Zou kunnen, maar toen ik vroeg of ik een man kon krijgen zeiden ze dat er in ieder geval geen mannelijke intakers waren.
Geen idee of ze uberhaupt mannen in dienst hebben (die tijd hebben) -O-
pi_128244112
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar toen ik vroeg of ik een man kon krijgen zeiden ze dat er in ieder geval geen mannelijke intakers waren.
Geen idee of ze uberhaupt mannen in dienst hebben (die tijd hebben) -O-
Why a guy?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:13:02 #50
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128244245
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 02:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Yes, net ingenomen. Tijd om te gaan pitten. Kan je nagaan Mint, als we die pillen niet hadden :D
Die pillen zijn ook mijn redding. Ben wel een beetje bang dat ik er te gehecht aan raak, want het zijn geen normale slaappillen, maar anti-psychotica. Ik denk dat ik dat binnenkort ook ga bespreken met de psych.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 08:46 schreef peleetje het volgende:

[..]
Relatie, kinderen.
Ja dat zijn wel dingen die ik graag wel. Maakt me soms weleens jaloers. :?
Ah, mooi. Je weet dus wel wat je wilt. ^O^ Dat kan enorm veel schelen. Als je een doel hebt, kun je er dus naar toe werken. Ik zeg niet dat dat makkelijk is, zeker niet, maar het scheelt wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 13:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ook chagrijnig hier. Ik denk dat ik toch maar weer eens een baan moet gaan opzoeken. Ik keek zo een beetje door de vacatures heen en weer zijn er minder jobs, duizenden per baan en minstens WO met cum laude cijfers etc. :').

[..]

Muziek helpt niet meer hier :D

[..]

Dat doe ik ook altijd, voor ik ergens naar toe gewoon ff opschrijven wat ik graag wil zeggen :)
Ik lees vaak dat de financiële sector flink aan het krimpen is wegens oa automatisering. Geldt dit ook voor de hogere posities of zijn het slechts de lagere die daar wat van merken?
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:23:54 #51
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128244608
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:09 schreef Gray het volgende:

[..]

Why a guy?
praat relaxter. Heb weinig met vrouwen.
Vaak zijn ze me te begrijpend enzo... Te meelevend.. in hun reacties.
pi_128244722
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:23 schreef Cue_ het volgende:

[..]

praat relaxter. Heb weinig met vrouwen.
Vaak zijn ze me te begrijpend enzo... Te meelevend.. in hun reacties.
Haha! :D Zit wat in!

Maar geldt dat voor psychiaters ook?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 17:51:50 #53
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128245524
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Haha! :D Zit wat in!

Maar geldt dat voor psychiaters ook?
Geen idee. Maar de vrouw is nu eenmaal een emotioneler/meegaander/empathischer persoon dan de man.
En in veel gevallen merk je dat altijd wel ergens in.

Daarbij hou ik gewoon van de directheid die mannen meer hebben.. ze zijn vaak meer wat oplossinggerichter. Minder het 'hoe voel je je daarbij' idee (al ontkom je daar natuurlijk nooit helemala aan.. dat snap ik ook.. het gaat om vaak kleine nuance verschillen)
pi_128245984
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Geen idee. Maar de vrouw is nu eenmaal een emotioneler/meegaander/empathischer persoon dan de man.
En in veel gevallen merk je dat altijd wel ergens in.

Daarbij hou ik gewoon van de directheid die mannen meer hebben.. ze zijn vaak meer wat oplossinggerichter. Minder het 'hoe voel je je daarbij' idee (al ontkom je daar natuurlijk nooit helemala aan.. dat snap ik ook.. het gaat om vaak kleine nuance verschillen)
Nou... de meeste vrouwelijke psychologen/psychiaters zijn wel wat contactgestoord op een bepaalde manier hoor. Daarom zijn ze vaak psychologie gaan doen; om meer grip te krijgen op hun eigen traumatische ervaringen/waanzin. ;)

Maar ik begrijp het wel hoor. Bij mijn korte affaire bij de psychs merkte ik het ook.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:09:54 #55
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128246197
Dat eerste is nog meer reden om een mN te willen :P
Maar morgen eerst een vrouw
pi_128246675
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:13 schreef Senor__Chang het volgende:

Ik lees vaak dat de financiële sector flink aan het krimpen is wegens oa automatisering. Geldt dit ook voor de hogere posities of zijn het slechts de lagere die daar wat van merken?
Qua automatisering wordt met name het MBO IT personeel er uitgeknikkerd en gaan we nog meer over op de vrienden van India die toch voor 2 roepi per uur willen werken 24/7.

Voor de rest wordt er veel MBO personeel links en rechts uitgeknikkerd omdat het aanbod van 'domme' WO'ers nu vrij hoog is. En gezien veel verdien modellen in de financiele wereld van banken nu verkracht worden (geen distributie vergoedingen meer bijv.) moet men straks geld verdienen op diensten. Diensten van een bankier inderdaad. Met andere woorden, laten we daar maar slimmer personeel voor gebruiken.

Genoeg mensen in de financiele wereld die nu allemaal in een burnout en depressie knallen :) Typisch zo'n dood of de gladiolen sector.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128246848
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:09 schreef Cue_ het volgende:
Dat eerste is nog meer reden om een mN te willen :P
Maar morgen eerst een vrouw
Voor mannen net zo hoor. Heb er ook nog even over gedacht. :P
pi_128246912
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:21 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Qua automatisering wordt met name het MBO IT personeel er uitgeknikkerd en gaan we nog meer over op de vrienden van India die toch voor 2 roepi per uur willen werken 24/7.

Voor de rest wordt er veel MBO personeel links en rechts uitgeknikkerd omdat het aanbod van 'domme' WO'ers nu vrij hoog is. En gezien veel verdien modellen in de financiele wereld van banken nu verkracht worden (geen distributie vergoedingen meer bijv.) moet men straks geld verdienen op diensten. Diensten van een bankier inderdaad. Met andere woorden, laten we daar maar slimmer personeel voor gebruiken.

Genoeg mensen in de financiele wereld die nu allemaal in een burnout en depressie knallen :) Typisch zo'n dood of de gladiolen sector.
Kan je jezelf niet herscholen, of lijkt je dat niets?

Zelf denk ik nu aan leraar worden. 2 jaartjes masteren en klaar. Wel eerst ff jaartje verdienen, want dure hap als je de 30 overschrijdt. :)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:28:10 #59
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128246942
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:26 schreef Gray het volgende:

[..]

Voor mannen net zo hoor. Heb er ook nog even over gedacht. :P
Waarom niet gedaan?
pi_128247023
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom niet gedaan?
Besefte dat intellectuele kennis alleen geen verlichting biedt. Plus dat ik toen flink wat egocentrischer was en dacht: 'Zit ik de hele dag naar het gezeik van anderen te luisteren... Heb zelf al genoeg gezeik.' :')
pi_128247087
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:27 schreef Gray het volgende:

[..]

Kan je jezelf niet herscholen, of lijkt je dat niets?

Zelf denk ik nu aan leraar worden. 2 jaartjes masteren en klaar. Wel eerst ff jaartje verdienen, want dure hap als je de 30 overschrijdt. :)
Ik twijfel enorm, kan ook weer gaan voor een goede baan in de internationale wereld. Feit is ook, in de financiele sector hoef je iig niet tot je 65e aan het werk. En ik ga niet tot mijn 65e aan het werk.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 18:35:26 #62
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128247221
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:30 schreef Gray het volgende:

[..]

Besefte dat intellectuele kennis alleen geen verlichting biedt. Plus dat ik toen flink wat egocentrischer was en dacht: 'Zit ik de hele dag naar het gezeik van anderen te luisteren... Heb zelf al genoeg gezeik.' :')
Hehe brgrijpelijk.

Sommige mensen die me leren kennen denken dat ik maatschappelijk werkster ofzo zal zijn. Echt ze kunnen er niet meer naast zitten :')
pi_128248523
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik twijfel enorm, kan ook weer gaan voor een goede baan in de internationale wereld. Feit is ook, in de financiele sector hoef je iig niet tot je 65e aan het werk. En ik ga niet tot mijn 65e aan het werk.
Dat klinkt geheel niet gek. ;)

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 18:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hehe brgrijpelijk.

Sommige mensen die me leren kennen denken dat ik maatschappelijk werkster ofzo zal zijn. Echt ze kunnen er niet meer naast zitten :')
Ben je stiekem een professionele biatch? :D
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:11:52 #64
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128248563
Het is erger dan ik dacht. Ze denken bij mij aan Cluster A.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:12:09 #65
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128248578
Lol :D
Dar zou wat zij... Maar nee, ik mag niet veel vrouwen, maar in ruzie ben ik nog slechter :+
pi_128249538
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:12 schreef Cue_ het volgende:
Lol :D
Dar zou wat zij... Maar nee, ik mag niet veel vrouwen, maar in ruzie ben ik nog slechter :+
Sla je dan dicht?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 19:38:43 #67
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128249679
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:35 schreef Gray het volgende:

[..]

Sla je dan dicht?
Yup. Maar als t zover komt voorkom ik t meestal al.
Al kom ik zelden in zon situatie.. dus weinig ervaring ook mee.
pi_128250295
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is erger dan ik dacht. Ze denken bij mij aan Cluster A.
Schizoïde?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128253599
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Yup. Maar als t zover komt voorkom ik t meestal al.
Al kom ik zelden in zon situatie.. dus weinig ervaring ook mee.
En hoe voel je je daarbij?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:58:16 #70
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128253608
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Schizoïde?
Kenmerken van schizoïde inderdaad.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:13:11 #71
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128254400
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Gray het volgende:

[..]

En hoe voel je je daarbij?
Alsof ik Gray wil vermoorden ;(
pi_128254467
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 20:58 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Kenmerken van schizoïde inderdaad.
En hoe voel je je daarbij?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128254483
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alsof ik Gray wil vermoorden ;(
Je blijft van onze Zen-monk af! :6
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:15:17 #74
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128254525
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je blijft van onze Zen-monk af! :6
Jij krijgt geen schoppen meer van me! :(
pi_128254558
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 19:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Het is erger dan ik dacht. Ze denken bij mij aan Cluster A.
Kun je daar overigens niet enorm veel medicatie voor krijgen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128254587
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jij krijgt geen schoppen meer van me! :(
KILL GRAY :D })

Ga jij nou maar die dingen voor je intake opschrijven!
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:18:55 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128254747
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

KILL GRAY :D })

Ga jij nou maar die dingen voor je intake opschrijven!

Braaf :*

Ga vroeg richting mn bed (na jokertje jawoord :D) en dan ga ik schrijven. Kan dat niet op de bank ofzo. Wel twee nachten terug wat oude dagboeken, waarin ik zeeeer sporadisch schrijf; beetje nagelezen. Laatste keer was in 2007 dacht ik... Of 2010. Maar zie wel patronen terug van mezelf.
pi_128254962
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Braaf :*

Ga vroeg richting mn bed (na jokertje jawoord :D) en dan ga ik schrijven. Kan dat niet op de bank ofzo. Wel twee nachten terug wat oude dagboeken, waarin ik zeeeer sporadisch schrijf; beetje nagelezen. Laatste keer was in 2007 dacht ik... Of 2010. Maar zie wel patronen terug van mezelf.
Oef dagboeken. Heb dat alleen gedaan tijdens mijn heftige puberjaren waar ik schopte tegen alles en iedereen. Wat een ellende was dat. Ik heb hem nog steeds, sporadisch lees ik er nog eens in. Een van de weinige besef momenten dat ik echt anders ben geworden door de jaren heen. Ik was altijd een enorme introverte anti sociale drol die tot groep 5 van de basis school eigenlijk geen vriendjes had.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:24:12 #79
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128255024
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Oef dagboeken. Heb dat alleen gedaan tijdens mijn heftige puberjaren waar ik schopte tegen alles en iedereen. Wat een ellende was dat. Ik heb hem nog steeds, sporadisch lees ik er nog eens in. Een van de weinige besef momenten dat ik echt anders ben geworden door de jaren heen. Ik was altijd een enorme introverte anti sociale drol die tot groep 5 van de basis school eigenlijk geen vriendjes had.
Ik heb nooit een dagboek ofzo gehad.
Wel veel teksten/gedichten geschreven, vooral in tijden dat het minder ging.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:36:00 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128255634
Heb t rond mn 15e wel regelmatig gedaan. En meestal even een weekje per jaar ofzo dat ik t wel eens wil oppakken. Even een update hoe t gaat of dat ik weer eens de neiging heb om alles anders te gaan doen (wat uiteindelijk zelden gebeurd).
Nu hou ik een soort van agendadagboek bij. Gewoon om mezelf wat inzicht in mn dagen te geven.. losstaand van gevoel en emobuien. Geen idee eig waarom :')
pi_128256031
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:13 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Alsof ik Gray wil vermoorden ;(
:o
pi_128256106
Oeps!
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:48:46 #83
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128256292
Als je wil weten wat ik erbij voel, dan zal je het weten ook! :P

Zo, lig in bed.. zometeen maar eens pen/papier erbij pakken. Merk dat ik nu nog niet echt zenuwachtig ben. Wel dat ik me afvraag wat ik zal aantrekken :')
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:49:23 #84
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128256334
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Als je wil weten wat ik erbij voel, dan zal je het weten ook! :P

Zo, lig in bed.. zometeen maar eens pen/papier erbij pakken. Merk dat ik nu nog niet echt zenuwachtig ben. Wel dat ik me afvraag wat ik zal aantrekken :')
Vrouw ;)
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:50:23 #85
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128256388
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:49 schreef Royco1 het volgende:

Vrouw ;)
Kut.. nog altijd :(
:P
pi_128256397
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:48 schreef Cue_ het volgende:
Als je wil weten wat ik erbij voel, dan zal je het weten ook! :P

Zo, lig in bed.. zometeen maar eens pen/papier erbij pakken. Merk dat ik nu nog niet echt zenuwachtig ben. Wel dat ik me afvraag wat ik zal aantrekken :')
:D Ik wou dat ik dat soort zenuwen had, klinkt raar, maar serieus. Gewoon weer die kriebels in je buik :P. Jij zult wel denken, s_e, idioot dat je bent :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128256436
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:36 schreef Cue_ het volgende:
Heb t rond mn 15e wel regelmatig gedaan. En meestal even een weekje per jaar ofzo dat ik t wel eens wil oppakken. Even een update hoe t gaat of dat ik weer eens de neiging heb om alles anders te gaan doen (wat uiteindelijk zelden gebeurd).
Nu hou ik een soort van agendadagboek bij. Gewoon om mezelf wat inzicht in mn dagen te geven.. losstaand van gevoel en emobuien. Geen idee eig waarom :')
Ik leef atm echt zonder horloge, zonder data, ben ik te laat ben ik te laat. Is het maandag? Is dat mooi, is het zondag, naja, dan is dat ook leuk. Ben dat tijdsperspectief echt volledig kwijt.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128256546
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik leef atm echt zonder horloge, zonder data, ben ik te laat ben ik te laat. Is het maandag? Is dat mooi, is het zondag, naja, dan is dat ook leuk. Ben dat tijdsperspectief echt volledig kwijt.
Is dat slecht?
  dinsdag 25 juni 2013 @ 21:55:31 #89
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128256660
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:50 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

:D Ik wou dat ik dat soort zenuwen had, klinkt raar, maar serieus. Gewoon weer die kriebels in je buik :P. Jij zult wel denken, s_e, idioot dat je bent :P
Nee hoor, klinkt heel logisch. Dat heb ik ook met bepaalde gevoelens waar mensen het over hebben. Dus snap dat wel.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:

Ik leef atm echt zonder horloge, zonder data, ben ik te laat ben ik te laat. Is het maandag? Is dat mooi, is het zondag, naja, dan is dat ook leuk. Ben dat tijdsperspectief echt volledig kwijt.
Komt dat niet ook oa dat je geen werkt hebt. Daardoor leef je al een stuk minder zonder het hele week/weekend / dag/nacht gevoel.
En dit bijhouden slaat ook nergens op hoor. Geen idee ook waarom ik het doe :')
pi_128257154
quote:
12s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:53 schreef Gray het volgende:

[..]

Is dat slecht?
Je komt volledig uit je ritme. Normaliter, zelfs als ik geen werk zou hebben, pakte ik het niet zo rigoureus aan als dat ik nu doe. Ik heb serieus het idee dat ik vanuit een outside perspective een beetje rond het zwabberen ben in het leven. Slecht is het misschien niet, maar ik doe niet mee met de meute. En dat voelt kut wanneer vrienden weer zeggen, wanneer doe je weer mee?

Het klinkt misschien raar, maar misschien ben ik wel een tikkeltje jaloers op die bouwvakker, met 3 kids en die huisje boompje beestje woont met z'n vrouwtje tegen 1 of 1.5x modaal.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128257200
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:55 schreef Cue_ het volgende:

Komt dat niet ook oa dat je geen werkt hebt. Daardoor leef je al een stuk minder zonder het hele week/weekend / dag/nacht gevoel.
En dit bijhouden slaat ook nergens op hoor. Geen idee ook waarom ik het doe :')
Mja, maar bij mijn vorige baan werkte ik ook gewoon 7 dagen in de week. En 'ritme' was daar ook zoek :D :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:06:20 #92
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_128257250
a.s. donderdag vervolgafspraak. men. heb het nodig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:08:51 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128257373
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:05 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mja, maar bij mijn vorige baan werkte ik ook gewoon 7 dagen in de week. En 'ritme' was daar ook zoek :D :').
Zoek een baan met ritme :P
pi_128257764
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:08 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoek een baan met ritme :P
Daar heb je gelijk in hoor. Een baan met ritme. Helaas heb je in de financiele sector niet veel 'ritme'. Het dichtste waar ik ritme heb gekend was de boerenleenbank. Omdat we daar altijd een groep hadden die netjes van 9 tot 5 werkte. Maar ook daar was het al snel, ik ging naar het werk wanneer ik dat wou, en vertrok wanneer ik dat af had :').

Ik vrees echt dat ander soort werk gewoon niet voor mij is. Hoewel ik het werk eigenlijk geen reet meer aan vindt, is dit het enige waar ik wel goed bij pas.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:25:03 #95
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128258319
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in hoor. Een baan met ritme. Helaas heb je in de financiele sector niet veel 'ritme'. Het dichtste waar ik ritme heb gekend was de boerenleenbank. Omdat we daar altijd een groep hadden die netjes van 9 tot 5 werkte. Maar ook daar was het al snel, ik ging naar het werk wanneer ik dat wou, en vertrok wanneer ik dat af had :').

Ik vrees echt dat ander soort werk gewoon niet voor mij is. Hoewel ik het werk eigenlijk geen reet meer aan vindt, is dit het enige waar ik wel goed bij pas.
Ik ken de financiele wereld niet, dus geen idee.
En de vraag is ook of het uberhaupt erg is dat je zo leeft hoor. Als het bij je past en je vindt het fijn, dan lekker zo laten.

Ondertussen wel wat op papier gekregen, maar weinig nieuws en als ik daar zit is het toch allemaal weg (en nee, ik neem geen papier mee :+ )
pi_128258524
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik ken de financiele wereld niet, dus geen idee.
En de vraag is ook of het uberhaupt erg is dat je zo leeft hoor. Als het bij je past en je vindt het fijn, dan lekker zo laten.

Ondertussen wel wat op papier gekregen, maar weinig nieuws en als ik daar zit is het toch allemaal weg (en nee, ik neem geen papier mee :+ )
Om dan maar al vast te beginnen.

Waarom gaat cue naar de intake?
Wat is het probleem? Volgens jezelf?
Wat moet er anders?
Heb je er dagelijks hinder van?
En wat wil je graag anders hebben in je leven op dit moment?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:29:49 #97
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128258649
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Om dan maar al vast te beginnen.

Waarom gaat cue naar de intake?
Wat is het probleem? Volgens jezelf?
Wat moet er anders?
Heb je er dagelijks hinder van?
En wat wil je graag anders hebben in je leven op dit moment?
Dat zijn idd ongeveer de dingen die ik beschreven heb voor mezelf.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 22:54:52 #98
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128260100
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:14 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En hoe voel je je daarbij?
Twijfel
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 21:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Kun je daar overigens niet enorm veel medicatie voor krijgen?
Ik heb geen flauw idee.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128260957
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Twijfel

[..]

Ik heb geen flauw idee.
Je klinkt iig niet heel happy en woopty-fucking-doo about it : (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128264382
quote:
7s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 22:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zijn idd ongeveer de dingen die ik beschreven heb voor mezelf.
Veel succes morgen :*
Ik ben benieuwd naar hoe je het ervaart.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128264507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Veel succes morgen :*
Ik ben benieuwd naar hoe je het ervaart.
Lol @ die ene note van je btw :P. Alles flex daar?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128264583
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:24 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Lol @ die ene note van je btw :P. Alles flex daar?
Heb ik er weer eentje bij, ja? Het gaat flink bergafwaarts hier qua fokgedrag... _O-

Het gaat een stuk beter dan gisteren, zoals ik al had voorspeld. Lekker een beetje opgeschoten voor school, morgen maar verder ^O^

En hoe gaat het daar vandaag?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128264897
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:26 schreef minthy het volgende:

[..]

Heb ik er weer eentje bij, ja? Het gaat flink bergafwaarts hier qua fokgedrag... _O-

Het gaat een stuk beter dan gisteren, zoals ik al had voorspeld. Lekker een beetje opgeschoten voor school, morgen maar verder ^O^

En hoe gaat het daar vandaag?
Crap, echt crap. Enorme twijfels of ik wel verder moet qua mijn carriere keus, die nieuwe vlam is al bezig om het volgende huisje in Nederland te decoreren als in spulletjes voor te kopen, dekbed enzo. Terwijl ik deze toko nog niet eens kwijt ben. En toch ook wel weer een beetje bang ben voor attachment met haar. Zij sprint, ik loop een marathon in dat geval. Ook werd ik weer getrokken door een aantal vrienden vandaag. Een ex-vriendin loopt me al dagen te poken met de huidige relatie problemen die ze heeft. Ze zit met haar huidige vriend (na dat ik haar dumpte) en die Indier behandelt mijn ex echt belachelijk slecht. Ik hoor dus elke dag ook een uurtje aan of ze wel of niet door moet gaan. Ik zeg dit omdat ik dus het gevoel nog heb dat ik wat toevoeg. Als het voor mezelf zou zijn, mja, dan is het afgelopen.

Ik zit gewoon enorm te twijfelen over hoe en wat ik moet doen. Ik zit er heel hard over na te denken om elk contact van de afgelopen 2/3 jaar echt gewoon te verwijderen. En ook de vrienden van de vrienden etc. Heb al 1/4e van mijn facebook vandaag de deur gewezen.

Zo'n dag als vandaag, die ik volledig in mijn eentje doorbreng op een aantal telefoontjes na. Ik merk gewoon als ik hier weer zit, ik het langzaam aan het opgeven ben. Het hoeft voor mij allemaal niet zo meer. Dus ja, we gaan weer rustig trapje per trapje naar beneden tot die alarm klok weer boven mijn hoofd hopelijk wakker gaat worden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128265090
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:34 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Crap, echt crap. Enorme twijfels of ik wel verder moet qua mijn carriere keus, die nieuwe vlam is al bezig om het volgende huisje in Nederland te decoreren als in spulletjes voor te kopen, dekbed enzo. Terwijl ik deze toko nog niet eens kwijt ben. En toch ook wel weer een beetje bang ben voor attachment met haar. Zij sprint, ik loop een marathon in dat geval. Ook werd ik weer getrokken door een aantal vrienden vandaag. Een ex-vriendin loopt me al dagen te poken met de huidige relatie problemen die ze heeft. Ze zit met haar huidige vriend (na dat ik haar dumpte) en die Indier behandelt mijn ex echt belachelijk slecht. Ik hoor dus elke dag ook een uurtje aan of ze wel of niet door moet gaan. Ik zeg dit omdat ik dus het gevoel nog heb dat ik wat toevoeg. Als het voor mezelf zou zijn, mja, dan is het afgelopen.

Ik zit gewoon enorm te twijfelen over hoe en wat ik moet doen. Ik zit er heel hard over na te denken om elk contact van de afgelopen 2/3 jaar echt gewoon te verwijderen. En ook de vrienden van de vrienden etc. Heb al 1/4e van mijn facebook vandaag de deur gewezen.

Zo'n dag als vandaag, die ik volledig in mijn eentje doorbreng op een aantal telefoontjes na. Ik merk gewoon als ik hier weer zit, ik het langzaam aan het opgeven ben. Het hoeft voor mij allemaal niet zo meer. Dus ja, we gaan weer rustig trapje per trapje naar beneden tot die alarm klok weer boven mijn hoofd hopelijk wakker gaat worden.
Tipje; wees eerlijk. Naar je huidige vlam die voor jouw gevoel te hard van stapel loopt, naar je ex die je in feite belast met allerlei informatie/problemen waarmee je niks kan nu. Heel lullig misschien, maar op het moment heb je meer dan genoeg aan jezelf en je eigen sores jong!

Als het je rust geeft om mensen van Facebook af te gooien, dan doen. En naar beneden ga je niet. Heb je binnenkort nog een afspraak gepland bij de psych?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128265340
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Tipje; wees eerlijk. Naar je huidige vlam die voor jouw gevoel te hard van stapel loopt, naar je ex die je in feite belast met allerlei informatie/problemen waarmee je niks kan nu. Heel lullig misschien, maar op het moment heb je meer dan genoeg aan jezelf en je eigen sores jong!
Mijn huidige vlam ziet dat niet als een probleem. Ben vaak genoeg in huilen uitgebarsten in haar armen :) Ze weet dat ik een fragiele emotionele aap ben wanneer triggers naar boven schieten. Bij die vorige mocht ik niet huilen (die deed :') toen ik een traantje moest laten). De huidige wordt alleen maar boos over mijn verleden wanneer ze me in tranen ziet. Ik traan overigens niet veel alleen bij mensen die ik echt vertrouw.

quote:
Als het je rust geeft om mensen van Facebook af te gooien, dan doen. En naar beneden ga je niet. Heb je binnenkort nog een afspraak gepland bij de psych?
De psych zegt dat ik in orde ben, dat alles in wezen nu is gedaan en we alleen nog even EMDR er door heen knallen zodat je dan weer fixed bent. ;( Ik hoor overigens van iedereen dat ik in orde ben en dat ik maar rustig de tijd moet nemen. Ik ben niet in orde, er is iets mis, ik weet ook wel dat ik niet mentaal ziek ben en dat 99% van mijn problemen relateren naar die PTSS, maar toch. Ik wil echt opnieuw beginnen. Ik zie de afgelopen 2 jaar echt als een gezwel aan mijn voeten en het liefst snijd ik het af, inclusief everything which has happened in that period. Alles. En als ik bepaalde dingen weg ga stoppen gaat dat alleen werken wanneer ik alles wegstop.

Het kutte van enigszins op jezelf wonen als volwassene, zonder familie, of zonder bepaalde band met een groep mensen in je hart geeft het gevoel dat het leven echt gewoon 1 grote grap is en als morgen het einde is, dat dat een welkom afscheid is. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een goede connectie met iemand van zijn familie, is het niet zijn zus, is het wel de moeder of de oom of het neefje of wat dan ook. Of die ene familie gebeurtenis per jaar. Bij mij is het niks. Nada. Ik heb er geen zin meer in minth : (
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128265606
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mijn huidige vlam ziet dat niet als een probleem. Ben vaak genoeg in huilen uitgebarsten in haar armen :) Ze weet dat ik een fragiele emotionele aap ben wanneer triggers naar boven schieten. Bij die vorige mocht ik niet huilen (die deed :') toen ik een traantje moest laten). De huidige wordt alleen maar boos over mijn verleden wanneer ze me in tranen ziet. Ik traan overigens niet veel alleen bij mensen die ik echt vertrouw.

[..]

De psych zegt dat ik in orde ben, dat alles in wezen nu is gedaan en we alleen nog even EMDR er door heen knallen zodat je dan weer fixed bent. ;( Ik hoor overigens van iedereen dat ik in orde ben en dat ik maar rustig de tijd moet nemen. Ik ben niet in orde, er is iets mis, ik weet ook wel dat ik niet mentaal ziek ben en dat 99% van mijn problemen relateren naar die PTSS, maar toch. Ik wil echt opnieuw beginnen. Ik zie de afgelopen 2 jaar echt als een gezwel aan mijn voeten en het liefst snijd ik het af, inclusief everything which has happened in that period. Alles. En als ik bepaalde dingen weg ga stoppen gaat dat alleen werken wanneer ik alles wegstop.

Het kutte van enigszins op jezelf wonen als volwassene, zonder familie, of zonder bepaalde band met een groep mensen in je hart geeft het gevoel dat het leven echt gewoon 1 grote grap is en als morgen het einde is, dat dat een welkom afscheid is. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een goede connectie met iemand van zijn familie, is het niet zijn zus, is het wel de moeder of de oom of het neefje of wat dan ook. Of die ene familie gebeurtenis per jaar. Bij mij is het niks. Nada. Ik heb er geen zin meer in minth : (
Al jank je het hele IJsselmeer vol, wat boeit je dat? :P
Ergens beangstigt het je wel dat ze harder rent dan jij. Geeft niks en het lijkt me een heel normale reactie, maar zorg ervoor dat ze dat wel weet. Voordat je misschien gaat flippen omdat je een flashback krijgt.

In orde, dat klinkt mooi! Ik denk echter dat je je psych verkeerd begrijpt/opvat als je zegt dat er nog even wat EMDR tegenaan gesmeten wordt en dat dan alles weer goed is. PTSS is verdomd hardnekkig en dat weet je psych ook. Het lijkt me stug dat je na je EMDR geen ondersteuning meer kan krijgen. Je hebt al eens aangegeven dat je er alles uitgooit bij hem, dus ik neem aan dat hij ook op de hoogte is van waar je nu doorheen gaat?

Heb je geen enkele band meer met een pleeggezin waar je hebt gewoond die je eventueel weer wat kan aanhalen? Of wat betere vriendschappen?
Ik sta er in dat opzicht ook compleet alleen voor, maar dan doordat ik niemand deelgenoot heb gemaakt van mijn problemen. Mijn eigen schuld dus, maar ik begrijp wel hoe jij je voelt :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128265812
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:00 schreef minthy het volgende:

[..]

Al jank je het hele IJsselmeer vol, wat boeit je dat? :P
Ergens beangstigt het je wel dat ze harder rent dan jij. Geeft niks en het lijkt me een heel normale reactie, maar zorg ervoor dat ze dat wel weet. Voordat je misschien gaat flippen omdat je een flashback krijgt.

In orde, dat klinkt mooi! Ik denk echter dat je je psych verkeerd begrijpt/opvat als je zegt dat er nog even wat EMDR tegenaan gesmeten wordt en dat dan alles weer goed is. PTSS is verdomd hardnekkig en dat weet je psych ook. Het lijkt me stug dat je na je EMDR geen ondersteuning meer kan krijgen. Je hebt al eens aangegeven dat je er alles uitgooit bij hem, dus ik neem aan dat hij ook op de hoogte is van waar je nu doorheen gaat?
Hij is vrij confronterend en op de man spelen wat betreft suicidale gedachtes. Vrij bot en ik voel dat hij dit expres doet. Hij weet exact waar ik door heen ga, heb me heus wel eens afgevraagd hoe hij zich zou voelen als ik de stekker er uit zou trekken. Hij is toch mijn peut sinds oktober en ik weet zeker dat mijn conservatieve koppige familie enorm over hem heen zou vallen.

Hij heeft wel gezegd dat EMDR echt vet heftig gaat worden omdat ik enorm traumatiserend op triggers reageer. Bizar heftig helaas.

quote:
Heb je geen enkele band meer met een pleeggezin waar je hebt gewoond die je eventueel weer wat kan aanhalen? Of wat betere vriendschappen?
Toevallig nog met 1tje en die gisteren ook nog gesproken. Die vroegen me of ik een biertje wou doen met hun zoon (in de 30) omdat die nog steeds single is .. en het mij blijkbaar continu van een leien dakje gaat.

quote:
Ik sta er in dat opzicht ook compleet alleen voor, maar dan doordat ik niemand deelgenoot heb gemaakt van mijn problemen. Mijn eigen schuld dus, maar ik begrijp wel hoe jij je voelt :)
Ik betrek iedereen er bij die het wil horen. Heb toch niks te verliezen. Mocht ik dan ooit wat doms doen heb ik iig. het gevoel dat ik het wel heb geprobeerd.

Dat alleen voor staan is echt een kut gevoel. Niet van goh, wat zijn we eenzaam maar meer dat ik nergens heen kan voor gevoel van thuis, van binding, van goh s_e is er bijv. morgen niet en dan is dat een enorm drama.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128266234
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hij is vrij confronterend en op de man spelen wat betreft suicidale gedachtes. Vrij bot en ik voel dat hij dit expres doet. Hij weet exact waar ik door heen ga, heb me heus wel eens afgevraagd hoe hij zich zou voelen als ik de stekker er uit zou trekken. Hij is toch mijn peut sinds oktober en ik weet zeker dat mijn conservatieve koppige familie enorm over hem heen zou vallen.

Hij heeft wel gezegd dat EMDR echt vet heftig gaat worden omdat ik enorm traumatiserend op triggers reageer. Bizar heftig helaas.

[..]

Toevallig nog met 1tje en die gisteren ook nog gesproken. Die vroegen me of ik een biertje wou doen met hun zoon (in de 30) omdat die nog steeds single is .. en het mij blijkbaar continu van een leien dakje gaat.

[..]

Ik betrek iedereen er bij die het wil horen. Heb toch niks te verliezen. Mocht ik dan ooit wat doms doen heb ik iig. het gevoel dat ik het wel heb geprobeerd.

Dat alleen voor staan is echt een kut gevoel. Niet van goh, wat zijn we eenzaam maar meer dat ik nergens heen kan voor gevoel van thuis, van binding, van goh s_e is er bijv. morgen niet en dan is dat een enorm drama.
Dat botte is de schop onder je gat wat je hard nodig hebt, dat voelt hij inderdaad haarfijn aan. EMDR kan inderdaad enorm confronterend zijn. Ik heb me er laatst eens wat meer in verdiept maar het lijkt mij voor nu te heftig. Eerst maar eens CGT of, beter nog, de intake verdomme :( :D
Je zou inderdaad flashbacks kunnen triggeren omdat je steeds aan je trauma wordt herinnerd, je kan herbeleving krijgen. Maar goed, misschien wel beter om er zo doorheen te knallen dan dat wat meer softe gedoe, dat heeft bij jou ws ook minder effect :+

In hun ogen gaat het jou ook van een leien dakje. Zij zien een vent waarvoor ze een deel van zijn leven verantwoordelijk zijn geweest een relatie hebben met een leuke meid, ik kan het me wel voorstellen :P

Je bent méér dan je PTSS. Je hebt een (naar mijn idee) uitgebreid sociaal leven, een toffe vriendin, op termijn vast weer uitzicht op een goede baan, een huisje, je ziet veel van de wereld. Die PTSS zal opgeruimd of hanteerbaar moeten worden voordat je dat alles weer positief kan zien. Alle ingrediënten voor een goed leven zijn aanwezig maar helaas heeft iemand alles besmeurd met modder. Dat wil er wel weer af, maar je moet het wel de tijd en de kans geven om het te kunnen verwijderen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:27:38 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128268585
Over paar minuten wegfietsen. Tis nog te vroegom me echt zenuwachtig te voelen ofzo. Maar ben wel gespannen en beetje bang hehe. We zullen t wel zien, laat t op me afkomen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 08:35:43 #110
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128268672
Ik had bijna de voordeur open, werd ik gebeld.. afspraak kan niet doorgaan. Verplaatst naar volgende week donderdag.
Edit: zelf verzet naar 9 juli. .ivm tijd op de dag.

[ Bericht 19% gewijzigd door Cue_ op 26-06-2013 09:30:44 ]
  woensdag 26 juni 2013 @ 09:37:16 #111
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128269943
Oh sjit :(
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 26 juni 2013 @ 10:53:49 #112
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128271895
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 23:09 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je klinkt iig niet heel happy en woopty-fucking-doo about it : (
Klopt. Ik voel me ook meer thuis in Cluster C dan in Cluster A. Ik heb dat direct tegen hem gezegd.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128272068
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 01:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat botte is de schop onder je gat wat je hard nodig hebt, dat voelt hij inderdaad haarfijn aan. EMDR kan inderdaad enorm confronterend zijn. Ik heb me er laatst eens wat meer in verdiept maar het lijkt mij voor nu te heftig. Eerst maar eens CGT of, beter nog, de intake verdomme :( :D
Je zou inderdaad flashbacks kunnen triggeren omdat je steeds aan je trauma wordt herinnerd, je kan herbeleving krijgen. Maar goed, misschien wel beter om er zo doorheen te knallen dan dat wat meer softe gedoe, dat heeft bij jou ws ook minder effect :+
Hij heeft wel gezegd dat wanneer ik mijn EMDR therapie ga volgen ik echt even een aantal dagen niks mag doen, en het echt heel, heel, heel zwaar gaat worden.

Misschien heb ik ook wel weer van die serotonine pillen nodig hoor. Kan zijn gewoon dat ik meer die stof moet aanmaken. Het voelt namelijk welsof of ik soort van chemisch altered bent na die trauma in mijn hoofd, qua gedachten, qua rust qua alles.

quote:
Je bent méér dan je PTSS. Je hebt een (naar mijn idee) uitgebreid sociaal leven, een toffe vriendin, op termijn vast weer uitzicht op een goede baan, een huisje, je ziet veel van de wereld. Die PTSS zal opgeruimd of hanteerbaar moeten worden voordat je dat alles weer positief kan zien. Alle ingrediënten voor een goed leven zijn aanwezig maar helaas heeft iemand alles besmeurd met modder. Dat wil er wel weer af, maar je moet het wel de tijd en de kans geven om het te kunnen verwijderen.
Dank voor de rot schop. Het is inderdaad zo betreffende die modder. De mentale pijn is soms zo enorm groot. En iedereen kijkt je maar van, gast, you alright? Something wrong? Kijk, en het is dan ook altijd wel zo wanneer ik het moet uitleggen, dat ze het wel begrijpen, en dat ze de tranen, het overgeven etc. allemaal logisch vinden. Maar toch, Ik zit er soms zo dicht bij dat ik er echt geen zin meer in heb. Want ja, ik wil echt niet meer aunty minth! (klinkt als verkeerde thee :')).

Als ik dan naar mijn familie kijk, een kant is christelijk gereformeerd vrijgemaakt of baptist of alles dwars door elkaar heen. Die zijn uiteraard allemaal 'getrouwd' en het feit dat ze elkaar tegen kwamen etc. was allemaal god's keus. Ik kan daar niks mee :'). En nul binding. Aan de andere kant de familie van mijn vader, dat zijn een handjevol mensen, noeste arbeiders die de mond niet opentrekken. Gevoelens bestaan niet. Beide hebben tijdens mijn gehele jeugd genoeg lopen zeiken over wat ik allemaal wel niet moest doen omdat mijn vader continu aan het werk was en ik maar alleen was.. (en dat bijv. mijn keus naar Londen een domme keus was, want die jongen kan er niks van :') .. ). De kant van de familie van mijn moeder heb ik officieel volledig afgesloten, alles verwijderd. Geen trek meer in. Helaas zie ik mijn zieke moeder dus ook niet meer... maar ook dit gezeik voelt als proverbial; "pissing in the wind".

Het voelt echt alsof ik een ketting om me heen heb waar zo'n zware bal aan vast zit. En ik die maar continu mee moet nemen. Het is mooi geweest.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128272082
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt. Ik voel me ook meer thuis in Cluster C dan in Cluster A. Ik heb dat direct tegen hem gezegd.
Maar het gaat toch ook niet om waar jij je thuis zou voelen?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128272093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 08:35 schreef Cue_ het volgende:
Ik had bijna de voordeur open, werd ik gebeld.. afspraak kan niet doorgaan. Verplaatst naar volgende week donderdag.
Edit: zelf verzet naar 9 juli. .ivm tijd op de dag.
En happy? Niet happy? Minder zenuwen? Meer?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:06:44 #116
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128272249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:01 schreef sitting_elfling het volgende:
En happy? Niet happy? Minder zenuwen? Meer?
Wel soort van opluchting dat het verplaatst is, wantja geen gedoe deze ochtend. Minder happy omdat het natuurlijk niets aan de situatie verandert :P

En verder ben ik het alweer zo goed als vergeten dat ik er vanmorgen heen moest en zijn we gewon weer aan het werk :+
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:20:03 #117
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128272675
Se sinds wanneer heb jij een vriendin? Leuk!

En ik vind jouw psych raar. Volgens mij voel jij je door hem niet gesteund en voel je je ook in het contact met hem alleen en eenzaam. Ik zelf zou dan een ander zoeken.

Je klinkt echt zwaar fucked up man!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:41:51 #118
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128273475
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:01 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar het gaat toch ook niet om waar jij je thuis zou voelen?
Niet helemaal inderdaad, maar ik vind het belangrijk dat hij dat wel weet.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:43:42 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128273538
Zou het niet relaxter zijn dat hij enkel een beeld krijgt van hoe je bent en dat ie daarop zijn beoordeling doet en niet op wat je denkt dat je bent / hij reeds in die hokjes gaat zoeken.
(en ja.. een psych hoort daardoor niet beinvloed te worden, maar je weet nooit.. tis ook een mens)
  woensdag 26 juni 2013 @ 11:49:23 #120
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128273734
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:43 schreef Cue_ het volgende:
Zou het niet relaxter zijn dat hij enkel een beeld krijgt van hoe je bent en dat ie daarop zijn beoordeling doet en niet op wat je denkt dat je bent / hij reeds in die hokjes gaat zoeken.
(en ja.. een psych hoort daardoor niet beinvloed te worden, maar je weet nooit.. tis ook een mens)
Hij is nog niet klaar met de intake, maar hij gaf wel al aan dat ik trekken vertoonde van Cluster A (voordat er vragen zijn gesteld over andere Clusters, autisme, etc). Het kan inderdaad zijn dat ik echt Cluster A verschijnselen vertoon, maar dan wil ik daar achteraf wel verder over praten.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128275967
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 11:20 schreef Murmeli het volgende:
Se sinds wanneer heb jij een vriendin? Leuk!
Toen er naar boven kwam dat het wel eens een trauma kon zijn begon het proces van opnieuw triggers instellen. Toen ben ik dus naar de plek gegaan waar ik haar voor het laatst heb gezien, ging daar stappen en wie kwam ik daar tegen? Mijn huidige vriendin :'). Nooit verwacht dat dat het zo letterlijk het replacen van triggers zou worden :D

quote:
En ik vind jouw psych raar. Volgens mij voel jij je door hem niet gesteund en voel je je ook in het contact met hem alleen en eenzaam. Ik zelf zou dan een ander zoeken.
Twijfel. Hij pakt mij wel hard aan, hij zet me vaak voor het blok omdat ik denk dat hij weet dat dit de enige methode is dat dat werkt. De 'awww...' methode werkt niet. Het is niet zo dat hij loopt te roepen; "doe het dan .. doe het dan .. je doet het toch niet". Maar het zijn toch wel gesprekken waar je dan hoort; "Zij wint hier alleen maar mee hoor .. ". En met dat soort zinnen weet hij me wel goed te pakken.

quote:
Je klinkt echt zwaar fucked up man!
Dank. Zo voelt het ook. Alles om me heen ziet een vrolijke gast, extravert, vrienden, weer een vriendin! Veel op reis. Maar intern botst en blijft het knetteren. Maar volgens de psych, en huisarts is het ook niet iets in de zin van klinisch of manisch depressief. Ik ben gewoon levensmoe ;(
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:13:21 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128276738
Wat voor stappen heb je eigenlijk al gemaakt (bij je psych)? Eigenlijk wel benieuwd naar.
  woensdag 26 juni 2013 @ 13:21:40 #123
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_128277043
Ja ok, die eerlijkheid van hem klinkt me prima in de oren. Maar jullie begrijpen elkaar bijv niet wbt de verwchtingen van emdr en jouw behoeftes daarin. En ik las nog zoiets geloof ik, weet niet meer wat.

Ik denk dat je meer hebt aan een psych die wel laat ziem dat hij snapt dat het heftignis voor je, maar daarbij niet vervalt jn medelijden. Eentje die je laat voelen dat jouw gevoel ertoe doet, dat het geen falen oid is, maar die je ook laat voelen dat jij en alleen jij het kan oplossen. En dat hij je wel helpt zoeken naar wegen daarin.

En kap dan met toneelspelen jonguh! ;)
Zolang je dat doet vecht je in je eentje, en dat is zwaar. Daar word je ook levensmoe van. Been there done that, ik doe er niet meer aan, aan toneelspelen dus.
En levensmoe zoals jij het beschrijft is volgens mij ook een vorm van depressie. Althans zo zag ik het bij mezelf wel en de psych ook. Bij mij kwam dat omdat die klotedepressies steeds maar terug kwamen. Of eigenlijk gewoon niet weg gingen. Ik was toen dat vechten zo moe dat ik niet meer wilde. Dat heb ik toen met de psychiater besproken en die nam dat gelukkig heel serieus. Ik zei er wel bij dat ik toch geen zelfmoord zou plegen, maar dat ik gewoon die gedchten daaraan kwijt wilde. Dat was ook zoals ik t voelde. En als ik jou zo hoor, wil je t ook niet maar ben je gewpon kapot moe van het vechten.

Wel tof dat je die meid hebt ontmoet trouwens, maar blijf wel bij jezelf he? Zet je eigen herstel op de eerste plek.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_128278629
Volgens mij zijn ze mijn doorverwijsbrief kwijtgeraakt bij de GGZ-instelling waar ik me ingeschreven heb... Ze antwoorden me iets te traag en blijven om gegevens vragen (NAW ed). Niet tof }:|
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  woensdag 26 juni 2013 @ 14:47:52 #125
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128280804
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 10:53 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Klopt. Ik voel me ook meer thuis in Cluster C dan in Cluster A. Ik heb dat direct tegen hem gezegd.
Het gaat er toch ook niet om in welke diagnose jij je thuis voelt?
Als het dat is dan is het dat.
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:04:03 #126
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128281519
Lol :+

Clinical Depression 71%
Bipolar Disorder 38%
Schizophrenia 25%
Suicidal (Behavior) 4%
Obsessive-compulsive disorder 4%
  woensdag 26 juni 2013 @ 15:29:43 #127
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128282515
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 14:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Het gaat er toch ook niet om in welke diagnose jij je thuis voelt?
Als het dat is dan is het dat.
Er is nog geen sprake van een diagnose.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128284825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 13:21 schreef Murmeli het volgende:
Ja ok, die eerlijkheid van hem klinkt me prima in de oren. Maar jullie begrijpen elkaar bijv niet wbt de verwchtingen van emdr en jouw behoeftes daarin. En ik las nog zoiets geloof ik, weet niet meer wat.
Mja, Ik weet daarin eigenlijk ook niet beter. ;(

quote:
Ik denk dat je meer hebt aan een psych die wel laat ziem dat hij snapt dat het heftignis voor je, maar daarbij niet vervalt jn medelijden. Eentje die je laat voelen dat jouw gevoel ertoe doet, dat het geen falen oid is, maar die je ook laat voelen dat jij en alleen jij het kan oplossen. En dat hij je wel helpt zoeken naar wegen daarin.
Mijn volgende afspraak met hem is pas eind Augustus. Omdat ik daar tussenin dus mijn EMDR therapie zal krijgen. Al krijg ik het idee dat het niet verkeerd zou zijn of ik misschien nog ergens een afspraak tussen kan fietsen?

quote:
En kap dan met toneelspelen jonguh! ;)
Zolang je dat doet vecht je in je eentje, en dat is zwaar. Daar word je ook levensmoe van. Been there done that, ik doe er niet meer aan, aan toneelspelen dus.
En levensmoe zoals jij het beschrijft is volgens mij ook een vorm van depressie. Althans zo zag ik het bij mezelf wel en de psych ook. Bij mij kwam dat omdat die klotedepressies steeds maar terug kwamen. Of eigenlijk gewoon niet weg gingen. Ik was toen dat vechten zo moe dat ik niet meer wilde. Dat heb ik toen met de psychiater besproken en die nam dat gelukkig heel serieus. Ik zei er wel bij dat ik toch geen zelfmoord zou plegen, maar dat ik gewoon die gedchten daaraan kwijt wilde. Dat was ook zoals ik t voelde. En als ik jou zo hoor, wil je t ook niet maar ben je gewpon kapot moe van het vechten.
Ik wil het eigenlijk ook niet, ben niet iemand die continu langs het spoor loopt maar ik sta wel op het punt om het vechten op te geven :). Zelfmoord wil ik niet, maar dood zie ik niet als een vijand, als een iets waar ik tegen op kijk. Ik wil dat die mentale loden last op mijn schouders weggaat.

I know, ik klink soms echt fucked up, iemand die depressief is. En misschien ben ik het ook wel. Ik heb aan de seroxat gezeten, maar daar waren de suicidale gedachten echt gewoon te heftig.

quote:
Wel tof dat je die meid hebt ontmoet trouwens, maar blijf wel bij jezelf he? Zet je eigen herstel op de eerste plek.
Ik sta er ook zelf versteld van. Toen ik terug ging naar de plek waar ik mijn ex voor het laatst had gezien was dat een enorm triggerfest en dus resulterende aan een jankbui hier en daar. Ik zat bij couch surfers en die dachten, zo dat mens heeft je flink toegetakeld :o. Met die gasten wezen stappen, kom ik op die manier, in die zelfde stad waar ik voor het laatst mijn oude ex tegenkwam, mijn nieuwe huidige tegen. En ja, ze weet al het hele verhaal, toen ze me zag zitten was het ook direct om de zoveel uur een knuffel omdat ze het zo kut vond hoe ik me voelde :'). One thing leads to another .. en boem, de volgende. Met als verschil hier, geen emotional attachment, niet te hard van stapel lopen, plus ik ben nog steeds zo zwak als Belgische diarree. Zo hebben we bij ons al de regel dat s_e eerst bepaalde klote dingetjes moet doen voor er plezier is.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128285849
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 00:48 schreef sitting_elfling het volgende:
Het kutte van enigszins op jezelf wonen als volwassene, zonder familie, of zonder bepaalde band met een groep mensen in je hart geeft het gevoel dat het leven echt gewoon 1 grote grap is en als morgen het einde is, dat dat een welkom afscheid is. Bijna iedereen die ik ken heeft wel een goede connectie met iemand van zijn familie, is het niet zijn zus, is het wel de moeder of de oom of het neefje of wat dan ook. Of die ene familie gebeurtenis per jaar. Bij mij is het niks. Nada. Ik heb er geen zin meer in minth
Hey, maar lieverd, als het leven één grote grap is, waarom dan niet gewoon lachen? Lach, alsof morgen nog niet is en gisteren nooit bestaan heeft. Lach, omdat een boom groeit, in weer of geen weer. Lach, omdat een gedachte een mens in een vingerhoedje vangt. Lach, om je vingers, je neus, je handen, je voeten, je tranen en je lach. Lach, omdat je geen reden hebt. Lach, omdat je geen reden nodig hebt. Lach, want waarom niet?
pi_128291867
Als je maar moppert over het wachten op een intake... Over een week of 3 kan ik terecht, hoezee voor de wachtlijsten *O* ;( :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128291894
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Hey, maar lieverd, als het leven één grote grap is, waarom dan niet gewoon lachen? Lach, alsof morgen nog niet is en gisteren nooit bestaan heeft. Lach, omdat een boom groeit, in weer of geen weer. Lach, omdat een gedachte een mens in een vingerhoedje vangt. Lach, om je vingers, je neus, je handen, je voeten, je tranen en je lach. Lach, omdat je geen reden hebt. Lach, omdat je geen reden nodig hebt. Lach, want waarom niet?
Er zijn gewoon geen tegeltjes genoeg om al jouw wijsheid op uit te drukken _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128294645
quote:
17s.gif Op woensdag 26 juni 2013 16:55 schreef Gray het volgende:

[..]

Hey, maar lieverd, als het leven één grote grap is, waarom dan niet gewoon lachen? Lach, alsof morgen nog niet is en gisteren nooit bestaan heeft. Lach, omdat een boom groeit, in weer of geen weer. Lach, omdat een gedachte een mens in een vingerhoedje vangt. Lach, om je vingers, je neus, je handen, je voeten, je tranen en je lach. Lach, omdat je geen reden hebt. Lach, omdat je geen reden nodig hebt. Lach, want waarom niet?
Toegegeven, ik las het, en 1 grote glimlach op mijn gezicht.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:00:42 #133
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128295474
Dat zal ik dan wel weer zijn. Ik word eerder chagrijnig ofzo van dergelijke uitspraken.
Of eigenlijk jaloers op mensen die dat kunnen, lachenof genieten van kleine dingen.

Ik snap/zie t gewoon niet. Of ik begrijp t evt maar ik kan t gewoon niet ;(
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:03:59 #134
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128295656
Bij mij duurde het ook wel even voordat ik het doorhad. En de filmpjes van Allan Watts hebben ook geholpen. Zeker een aanrader.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128295957
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:00 schreef Cue_ het volgende:
Dat zal ik dan wel weer zijn. Ik word eerder chagrijnig ofzo van dergelijke uitspraken.
Of eigenlijk jaloers op mensen die dat kunnen, lachenof genieten van kleine dingen.

Ik snap/zie t gewoon niet. Of ik begrijp t evt maar ik kan t gewoon niet ;(
Ik snap het wel, want het verschil tussen de s_e nu en pak em beet 3 maand terug is met name die mentale rust door dat soort tegel uitspraken. Als je je kut voelt, besef dan dat dat gevoel ook weer weggaat. Al die Alan Watts filmpjes zie ik dan ook als een soort van handleiding om tegen bepaalde automatische gedachten in te gaan. In plaats van 'wilde' paniek heb ik met name rustige paniek. Not sure if that makes sense :P

Alleen helpt het nog niet bij de zin van het leven. In 1 van zijn luisterboeken heeft hij het ook over zelfmoord. Wat heeft het leven zin? Het leven heeft alleen zin als je het een mening kunt geven.

Als jij niet tegen dit soort therapie kan, waar ben jij dan wel effectief mee Cue? Pillen? Of cognitieve therapie?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:15:09 #136
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128296232
Haha ik heb geen idee S_E. Nooit aan de pillen gezeten, nooit in de therapie gezeten.

Ik zal eens kijken naar die filmpjes, ben wel benieuwd wat ik daarvan zal vinden...
pi_128296374
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:03 schreef Senor__Chang het volgende:
Bij mij duurde het ook wel even voordat ik het doorhad. En de filmpjes van Allan Watts hebben ook geholpen. Zeker een aanrader.
Wat een baas is het ook.


(Een van die uitspraken waarom ik ook altijd de suggestie geef van een rotschop, duik in het diepe..)

Ik heb Tolle geprobeerd en genoeg andere van dit soort zwevende rare guru's die alleen interesse hebben in de centen in mijn portemonnee. Meditatie, mediteren, yoga, all that soort stuff. Bepaalde meditatie voor het slapen gaan helpt enigszins, maar iedereen op

Jorge Bucay
Alan Watts
Jill Bolte

Was ik veel te nuchter voor, en op de entertainer Watts na zijn het ook gewoon nog academisch onderlegde figuren. De rest is echt te zweverig, krijg ik de kriebels van en heb ik een grote 'dafuq' op m'n smoel zitten :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128296587
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:15 schreef Cue_ het volgende:
Haha ik heb geen idee S_E. Nooit aan de pillen gezeten, nooit in de therapie gezeten.
Dan ben ik ook wel benieuwd. Ik wist van te voren wel, op welke methode ik effectiever zou geholpen kunnen worden. De meer harde hand.

quote:
Ik zal eens kijken naar die filmpjes, ben wel benieuwd wat ik daarvan zal vinden...
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:23:35 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128296821
Wel handig om te weten lijkt me

Denk dat ik vioral een klankbord nodig heb. Iemand waarbij ik mn ei kwijt kan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:30:39 #140
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128297249
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Wel handig om te weten lijkt me

Denk dat ik vioral een klankbord nodig heb. Iemand waarbij ik mn ei kwijt kan.
Denk dat dat voor iedereen belangrijk is
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:33:18 #141
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128297423
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Denk dat dat voor iedereen belangrijk is
Absoluut.
Als t goed gaat merk je t niet, want goede verhalen vertel je aan iedereen.
Als t slecht(er) gaat merk je het pas. Kom je erachter dat je het wel mist en dat er eigenlijk weinig of geen mensen zijn waarmee je dergelijke zaken deelt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:34:30 #142
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128297486
Hm, hier gaat het de laatste tijd wat minder. Niet aan de buitenkant, werk immers nog steeds door en veel ook, maar in mijn hoofd. Net zoals S_E heb ik ook een sterk gevoel dat het wel genoeg is geweest. Wat daar zo moeilijk aan is, is het feit dat je dus heel de dag, elke dag gevoelens en emoties moet veinzen. En dat is zwaar. En het voelt steeds zwaarder aan. Weet niet echt wat ik ermee moet.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 26 juni 2013 @ 21:49:44 #143
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128298529
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:23 schreef Cue_ het volgende:
Wel handig om te weten lijkt me

Denk dat ik vioral een klankbord nodig heb. Iemand waarbij ik mn ei kwijt kan.
Vriend? Vriendin? Familie? Ouders? Oude klasgenoten? Iemand van het werk?

Bij mezelf?

2 ex-vriendinnen, die kennen me van A tot Z, ben met beide nog bijna in dagelijks contact. Voor de rest mijn vriendin. En 1 goede vriend. Dat zijn de mensen waar ik echt alles bij kwijt kan.

Al geef ik ook gewoon toe dat ik een makkelijke prater ben. Toen ik mijn vriendin voor het 1st tegenkwam in een club wist ze binnen 5 uur zo'n beetje mijn hele levensverhaal. :')

Et voila :'). En toen kreeg ik een dikke knuffel :D. Waar ik ook heen ga, ik gooi alles direct op tafel. Op het werk, op school etc. Overal. Bij de meest wildvreemden. Wat heb ik te verliezen? Ik voel echt nul schaamte..
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128298759
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:34 schreef Senor__Chang het volgende:
Hm, hier gaat het de laatste tijd wat minder. Niet aan de buitenkant, werk immers nog steeds door en veel ook, maar in mijn hoofd. Net zoals S_E heb ik ook een sterk gevoel dat het wel genoeg is geweest. Wat daar zo moeilijk aan is, is het feit dat je dus heel de dag, elke dag gevoelens en emoties moet veinzen. En dat is zwaar. En het voelt steeds zwaarder aan. Weet niet echt wat ik ermee moet.
Hell yeah brother!



Voel me helaas ook ontiegelijk kut. Vriendin zit op dit moment in Helsinki en komt pas over 2 week weer in Amsterdam aan. Na die klap van Murmeli toch maar eens nagedacht of ik misschien toch nog maar even belletje moet doen? En voor de rest knip en knip en knip ik steeds meer van mijn oude leven weg. Continu opnieuw die confrontatie is heavy. En dan dat moment van in de avond .. wetende dat je geen trek hebt in de ochtend :P

Ben wel blij dat ik destijds ben wezen kappen met werk. Toenmalig toch weer werk aangenomen, maar werk is ook alleen maar kop in het zand steken helaas.

[ Bericht 7% gewijzigd door sitting_elfling op 26-06-2013 22:04:09 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:02:05 #146
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128299154
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hell yeah brother!

[ afbeelding ]

Voel me helaas ook ontiegelijk kut. Vriendin zit op dit moment in Helsinki en komt pas over 2 week weer in Amsterdam aan. Na die klap van Murmeli toch maar eens nagedacht of ik misschien toch nog maar even belletje moet doen? En voor de rest knip en knip en knip ik steeds meer van mijn oude leven weg. Continu opnieuw die confrontatie is heavy. En dan dat moment van in de avond .. wetende dat je geen trek hebt in de ochtend :P

Ben wel blij dat ik destijds ben wezen kappen met werk. Toenmalig toch weer werk aangenomen, maar werk is ook alleen maar kop in het zand steken helaas.
Plaatje doet het niet. :+

Echt goed dat je de dingen die je in de weg zitten, weg haalt. Je moet vooruit. :)

Op dit moment voelt het ook zo ja, als kop in het zand steken. Maar als ik niet zou werken, zou ik helemaal wegzakken dus het moet even. En ik heb het geld nodig. Ik denk dat ik het vooral in augustus/september ga merken hoe ik er voor sta. Heb er eigenlijk wel zin in, in die confrontatie. Nu is het ook maar een beetje door zeulen.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128299470
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:02 schreef Senor__Chang het volgende:

Op dit moment voelt het ook zo ja, als kop in het zand steken. Maar als ik niet zou werken, zou ik helemaal wegzakken dus het moet even. En ik heb het geld nodig. Ik denk dat ik het vooral in augustus/september ga merken hoe ik er voor sta. Heb er eigenlijk wel zin in, in die confrontatie. Nu is het ook maar een beetje door zeulen.
Toen het uitging nam ik het advies van, stel je niet aan, hup weer aan het werk, hup weer je best doen etc.

Ik ging weer aan het werk, >80h in de week. 7 dagen per week. Knallen, en ik merkte dat ik elke avond in bed keihard liep te janken met bizarre suicidale gedachtes. Maar op het werk, in de 'werk-modus' ging het wel..

Thuis niet.. op het werk wel. Ik voelde al wel aan, als ik hier straks mee kap zink ik echt keihard weg .. en dat gebeurde ook. 3 week lang met de meest gekke gedachten in mijn hoofd rondgelopen en echt als een kluizenaar in mijn slaapkamer wezen blijven. Tot dat ene moment dat ik echt op het punt stond gekke dingen te doen, en toen heb ik mijn vlucht geboekt naar oost-europa om weg te springen. De rest van het verhaal kent men nu wel :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:10:37 #148
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128299734
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vriend? Vriendin? Familie? Ouders? Oude klasgenoten? Iemand van het werk?

Bij mezelf?

2 ex-vriendinnen, die kennen me van A tot Z, ben met beide nog bijna in dagelijks contact. Voor de rest mijn vriendin. En 1 goede vriend. Dat zijn de mensen waar ik echt alles bij kwijt kan.

Al geef ik ook gewoon toe dat ik een makkelijke prater ben. Toen ik mijn vriendin voor het 1st tegenkwam in een club wist ze binnen 5 uur zo'n beetje mijn hele levensverhaal. :')

Et voila :'). En toen kreeg ik een dikke knuffel :D. Waar ik ook heen ga, ik gooi alles direct op tafel. Op het werk, op school etc. Overal. Bij de meest wildvreemden. Wat heb ik te verliezen? Ik voel echt nul schaamte..
Dat is toch allemaal onderdeel van je toneelspel?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:11:16 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128299779
Oke, mijn analyse op de filmpjes:

"what do you desire?" => Tja leuk en aardig, doen wat je wil doen, ongeacht het geld.. Maar overleven is dan ook wel een must (Dus geld nodig). Daarbij heb ik geen idee wat ik zou willen doen. Wat ik zou doen als ik al het geld had dat ik nodig zou hebben.

"Inception" => Te vaag voor mij hehe..

"The real you" => 3e filmpje thuis achter de laptop, concentratie is ver te zoeken om echt te luisteren. Veel tekst zonder dat er echt iets gezegd wordt. De vraagstelling over leven en dood, weinig zinnigs dat ie erover zegt. Tenminste weinig nieuws.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:18:12 #150
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128300247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 21:51 schreef sitting_elfling het volgende:

Vriend? Vriendin? Familie? Ouders? Oude klasgenoten? Iemand van het werk?
Vriend=>Niet aanwezig, al jaren vrijgezel
Vriendin=>Eentje evt, maar praat meer in globale termen tegen haar. Eerder vertelde ik nog wel dat het kut ging "je weet wel, algehele standaard shit" .. maar ook dat doe ik niet meer. Heeft toch geen zin. Heb wel een goede vriend ook nog, maar spreek ik te weinig om dergelijke zaken te bespreken. evt achteraf
Familie=>Spreek ik zelden, en degene die ik nog spreek dat is niet meer dan even gezellig
Ouders=>M'n ma spreek ik zelden, heb ik ook niet zo'n band mee om dingen te delen. Met m'n pa praat ik vooral over werk
Oude klasgenoten=>Niet aanwezig
Werk=>Geen mensen die ik tot vrienden zou rekenen

Heb wel twee keer ofzo met tranen in de kroeg gezeten/gestaan omdat iemand (diverse personen) dieper doorvroeg. En dan kan ik ook wel wat serieuzer erop in gaan, maar dat zijn ook weer eenmalige gesprekken.
Ben op zich ook best open en kan eventueel wel in details treden, ook tegen vreemden, of misschien juist makkelijker tegen vreemden.. maar het is allemaal zo eenmalig. Dus schiet je niets mee op als het gaat om structureel.

quote:
2 ex-vriendinnen, die kennen me van A tot Z, ben met beide nog bijna in dagelijks contact. Voor de rest mijn vriendin. En 1 goede vriend. Dat zijn de mensen waar ik echt alles bij kwijt kan.

Al geef ik ook gewoon toe dat ik een makkelijke prater ben. Toen ik mijn vriendin voor het 1st tegenkwam in een club wist ze binnen 5 uur zo'n beetje mijn hele levensverhaal. :')

Et voila :'). En toen kreeg ik een dikke knuffel :D. Waar ik ook heen ga, ik gooi alles direct op tafel. Op het werk, op school etc. Overal. Bij de meest wildvreemden. Wat heb ik te verliezen? Ik voel echt nul schaamte..
En toch vraag ik me af in hoeverre je hen echt vertelt wat je dwarszit. Of net als ik gewoon de globale shit.. wat dus eigenlijk ook geen nu meer heeft voor jezelf om te vertellen omdat het een standaard rideltje is geworden.
pi_128300351
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vriend=>Niet aanwezig, al jaren vrijgezel
Vriendin=>Eentje evt, maar praat meer in globale termen tegen haar. Eerder vertelde ik nog wel dat het kut ging "je weet wel, algehele standaard shit" .. maar ook dat doe ik niet meer. Heeft toch geen zin. Heb wel een goede vriend ook nog, maar spreek ik te weinig om dergelijke zaken te bespreken. evt achteraf
Familie=>Spreek ik zelden, en degene die ik nog spreek dat is niet meer dan even gezellig
Ouders=>M'n ma spreek ik zelden, heb ik ook niet zo'n band mee om dingen te delen. Met m'n pa praat ik vooral over werk
Oude klasgenoten=>Niet aanwezig
Werk=>Geen mensen die ik tot vrienden zou rekenen

Heb wel twee keer ofzo met tranen in de kroeg gezeten/gestaan omdat iemand (diverse personen) dieper doorvroeg. En dan kan ik ook wel wat serieuzer erop in gaan, maar dat zijn ook weer eenmalige gesprekken.
Ben op zich ook best open en kan eventueel wel in details treden, ook tegen vreemden, of misschien juist makkelijker tegen vreemden.. maar het is allemaal zo eenmalig. Dus schiet je niets mee op als het gaat om structureel.

[..]

En toch vraag ik me af in hoeverre je hen echt vertelt wat je dwarszit. Of net als ik gewoon de globale shit.. wat dus eigenlijk ook geen nu meer heeft voor jezelf om te vertellen omdat het een standaard rideltje is geworden.
:*
Hmm.
;(
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:22:11 #152
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128300509
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:07 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Toen het uitging nam ik het advies van, stel je niet aan, hup weer aan het werk, hup weer je best doen etc.

Ik ging weer aan het werk, >80h in de week. 7 dagen per week. Knallen, en ik merkte dat ik elke avond in bed keihard liep te janken met bizarre suicidale gedachtes. Maar op het werk, in de 'werk-modus' ging het wel..

Thuis niet.. op het werk wel. Ik voelde al wel aan, als ik hier straks mee kap zink ik echt keihard weg .. en dat gebeurde ook. 3 week lang met de meest gekke gedachten in mijn hoofd rondgelopen en echt als een kluizenaar in mijn slaapkamer wezen blijven. Tot dat ene moment dat ik echt op het punt stond gekke dingen te doen, en toen heb ik mijn vlucht geboekt naar oost-europa om weg te springen. De rest van het verhaal kent men nu wel :P
Daarom ben ik erg benieuwd naar straks, na het werk. Ik heb afgelopen jaar als zo'n 6 maanden 'weggegooid' en dat ga ik niet weer doen. Dus er zal iets anders gebeuren. Misschien ga ik wel helemaal weg, geen idee.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:23:40 #153
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128300597
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vriend=>Niet aanwezig, al jaren vrijgezel
Vriendin=>Eentje evt, maar praat meer in globale termen tegen haar. Eerder vertelde ik nog wel dat het kut ging "je weet wel, algehele standaard shit" .. maar ook dat doe ik niet meer. Heeft toch geen zin. Heb wel een goede vriend ook nog, maar spreek ik te weinig om dergelijke zaken te bespreken. evt achteraf
Familie=>Spreek ik zelden, en degene die ik nog spreek dat is niet meer dan even gezellig
Ouders=>M'n ma spreek ik zelden, heb ik ook niet zo'n band mee om dingen te delen. Met m'n pa praat ik vooral over werk
Oude klasgenoten=>Niet aanwezig
Werk=>Geen mensen die ik tot vrienden zou rekenen

Heb wel twee keer ofzo met tranen in de kroeg gezeten/gestaan omdat iemand (diverse personen) dieper doorvroeg. En dan kan ik ook wel wat serieuzer erop in gaan, maar dat zijn ook weer eenmalige gesprekken.
Ben op zich ook best open en kan eventueel wel in details treden, ook tegen vreemden, of misschien juist makkelijker tegen vreemden.. maar het is allemaal zo eenmalig. Dus schiet je niets mee op als het gaat om structureel.

[..]

En toch vraag ik me af in hoeverre je hen echt vertelt wat je dwarszit. Of net als ik gewoon de globale shit.. wat dus eigenlijk ook geen nu meer heeft voor jezelf om te vertellen omdat het een standaard rideltje is geworden.
Heel herkenbaar dit. Vooral ook het laatste stukje. Moet ik nu wéér gaan vertellen dat ik me slecht voel, dat ik nergens zin in heb? Daar stop je ook wel snel mee.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:26:53 #154
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128300826
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:23 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Heel herkenbaar dit. Vooral ook het laatste stukje. Moet ik nu wéér gaan vertellen dat ik me slecht voel, dat ik nergens zin in heb? Daar stop je ook wel snel mee.
Merk vooral dat ik geintresseerder raak in andere mensen. Waar ik vroeger graag vertelde wat ik allemaal gedaan had.. tja nu doe ik weinig meer, dus ook niets te vertellen. Dus "hoe was je weekend" word door mij al snel beantwoord met "ja goed hoor / rustig ... maar hoe was jouw weekend" en daar op doorgaan evt. Vergeten ze vanzelf wel bij mij door te vragen.

Betrap me er steeds meer op :')
pi_128300833
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is toch allemaal onderdeel van je toneelspel?
Toneelspel?

Denk jij dat ik bewust ergens in een tent ga zitten, zodat mijn kans op chicks scoren hoger is? Ik ga uberhaupt niet naar een club, tent,of discotheek voor de dames of de heren. Zelfs niet voor een vriendschap of wat dan ook. Ik heb toevallig op dat moment niks te doen, ik ken verder niemand, en dan zoek je een plek op waar ook veel anderen zitten! Zo deed men dat vroeger ook :D. En nee, ik ga niet ergens specifiek zitten zodat de kans hoger is dat ik met mensen in contact kom. Het maakt niet uit waar ik naar toe ga, club, discotheek, vreettent, bierkeet of wat dan ook. Ik speel geen toneel als ik ergens ben. Denk jij toen ik mijn huidige dame daar tegenkwam direct dacht van; "hoppeta! Mijn best doen, die moet mijn bed in?" Nee natuurlijk niet. Ik dacht van; "godver wat ben jij mooi en waarom zit je hier naast mij? :')". Zelf al zou ik wat willen, no chance for s_e. En dan ga ik echt niet mijn best doen om d'r bij me te houden.

Die sociale druk, groepsdruk voel ik niet. Geen last van. Ik gooi direct alles op tafel en zie wel waar het schip strand. Juist dat ik geen verwachtingen heb, juist dat ik nergens druk voel, kom ik altijd enorm losjes over. Dat trekt echt mensen aan.

Ze zei zelf die nacht nog, vind je het erg als ik even terug ga naar mijn groep (ze zat bij een groepje dames) en ik zei prima! Dat vond ze niet leuk en voor je het wist zat ze weer naast me _O-

Stel, ik zou met het doel, een vriendin zoeken/vrienden zoeken zo'n keet binnenstappen gaat dat gegarandeerd niet lukken. Zo werkt dat bij mij gewoon niet. Gewoon doen waar ik op dat moment trek in heb en dan komen er vanzelf de meest rare (en leuke) figuren op je pad. Met de 1 heb je een klik, de ander niet.

Je weet het, ik sta open om een keertje met je op stap te gaan..

Jij speelt namelijk toneel als jij op stap gaat?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128300949
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Merk vooral dat ik geintresseerder raak in andere mensen. Waar ik vroeger graag vertelde wat ik allemaal gedaan had.. tja nu doe ik weinig meer, dus ook niets te vertellen. Dus "hoe was je weekend" word door mij al snel beantwoord met "ja goed hoor / rustig ... maar hoe was jouw weekend" en daar op doorgaan evt. Vergeten ze vanzelf wel bij mij door te vragen.

Betrap me er steeds meer op :')
Guilty :@ :')
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128300951
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Merk vooral dat ik geintresseerder raak in andere mensen. Waar ik vroeger graag vertelde wat ik allemaal gedaan had.. tja nu doe ik weinig meer, dus ook niets te vertellen. Dus "hoe was je weekend" word door mij al snel beantwoord met "ja goed hoor / rustig ... maar hoe was jouw weekend" en daar op doorgaan evt. Vergeten ze vanzelf wel bij mij door te vragen.

Betrap me er steeds meer op :')
Ik vertel juist te weinig over mezelf. :+
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:30:00 #158
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128301009
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik vertel juist te weinig over mezelf. :+
Ik ook.
Bijna niks
pi_128301061
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:18 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vriend=>Niet aanwezig, al jaren vrijgezel
Vriendin=>Eentje evt, maar praat meer in globale termen tegen haar. Eerder vertelde ik nog wel dat het kut ging "je weet wel, algehele standaard shit" .. maar ook dat doe ik niet meer. Heeft toch geen zin. Heb wel een goede vriend ook nog, maar spreek ik te weinig om dergelijke zaken te bespreken. evt achteraf
Familie=>Spreek ik zelden, en degene die ik nog spreek dat is niet meer dan even gezellig
Ouders=>M'n ma spreek ik zelden, heb ik ook niet zo'n band mee om dingen te delen. Met m'n pa praat ik vooral over werk
Oude klasgenoten=>Niet aanwezig
Werk=>Geen mensen die ik tot vrienden zou rekenen

Heb wel twee keer ofzo met tranen in de kroeg gezeten/gestaan omdat iemand (diverse personen) dieper doorvroeg. En dan kan ik ook wel wat serieuzer erop in gaan, maar dat zijn ook weer eenmalige gesprekken.
Ben op zich ook best open en kan eventueel wel in details treden, ook tegen vreemden, of misschien juist makkelijker tegen vreemden.. maar het is allemaal zo eenmalig. Dus schiet je niets mee op als het gaat om structureel.
Waarom niet structureel? Ik kwam de meest rare fucked up Ivans tegen in kroegen over geheel Europa. Met sommige heb ik nog steeds een wekelijkse check _O- Of kap jij het af omdat ze bang zijn dat het niet structureel kan worden of dat jij niet goed genoeg bent?

quote:
En toch vraag ik me af in hoeverre je hen echt vertelt wat je dwarszit. Of net als ik gewoon de globale shit.. wat dus eigenlijk ook geen nu meer heeft voor jezelf om te vertellen omdat het een standaard rideltje is geworden.
Allesch. Alles, tot mijn diepste kut gevoelens aan toe. Vaak genoeg huilend aan de telefoon gehangen bij mijn exen dat ik me kut voelde (en vice versa..).

Of het nu geld, relatie, sex, ouders, familie, andere vrienden, etc. zijn. Alles. Ik gooi echt alles op tafel, elk gevoel. Want ik weet bij deze mensen dat zij mij niet veroordelen voor de gedachtes die ik heb, en vice versa.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:31:12 #160
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301082
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik ook.
Bijna niks
Ook nooit gedaan?
pi_128301156
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:28 schreef minthy het volgende:

[..]

Guilty :@ :')
Jij gooit iig. nog vaak genoeg je kut gevoelens hier op FOK op tafel! *O*
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:33:43 #162
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301259
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:30 schreef sitting_elfling het volgende:

Waarom niet structureel? Ik kwam de meest rare fucked up Ivans tegen in kroegen over geheel Europa. Met sommige heb ik nog steeds een wekelijkse check _O- Of kap jij het af omdat ze bang zijn dat het niet structureel kan worden of dat jij niet goed genoeg bent?

Omdat het mensen zijn die je af en toe een keer spreekt in de kroeg. Dus toevallig dan een goed gesprek hebt. Maar de volgende keer zijn ze weer bezig met hun eigen vrienden/hun eigen ding/ whatever.
En ik vind ik ook niet dat ik het waard ben hun tijd te verdoen met mijn onzin.
quote:
Allesch. Alles, tot mijn diepste kut gevoelens aan toe. Vaak genoeg huilend aan de telefoon gehangen bij mijn exen dat ik me kut voelde (en vice versa..).

Of het nu geld, relatie, sex, ouders, familie, andere vrienden, etc. zijn. Alles. Ik gooi echt alles op tafel, elk gevoel. Want ik weet bij deze mensen dat zij mij niet veroordelen voor de gedachtes die ik heb, en vice versa.
Hm m oke.. wel nice dat je het kan. Maar blijkbaar lost het weinig voor je op.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:33:57 #163
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128301271
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ook nooit gedaan?
Nee niet snel.
Laat mensen niet snel zo dichtbij komen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:35:18 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301374
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Royco1 het volgende:

Nee niet snel.
Laat mensen niet snel zo dichtbij komen.
Wat versta je onder "dichtbij komen" ..
Hoor daar veel mensen over altijd, maar snap niet echt wat dat betekent eigenlijk :@

Bedoel als het enkel het "ik deel niet al m'n gevoelens en gedachten met je" ja.. dat lijk me logisch. Alleen al omdat je niet met iedereen een klik hebt om dat uberhaupt te willen
pi_128301381
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:32 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jij gooit iig. nog vaak genoeg je kut gevoelens hier op FOK op tafel! *O*
Hier wel iets meer dan dat ik irl doe, maar ook lang niet alles. Heel vaak druk ik niet op invoeren maar op backspace omdat het typen ansich al even weer lucht geeft :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128301415
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Omdat het mensen zijn die je af en toe een keer spreekt in de kroeg. Dus toevallig dan een goed gesprek hebt. Maar de volgende keer zijn ze weer bezig met hun eigen vrienden/hun eigen ding/ whatever.
En ik vind ik ook niet dat ik het waard ben hun tijd te verdoen met mijn onzin.

[..]

Hm m oke.. wel nice dat je het kan. Maar blijkbaar lost het weinig voor je op.
Het gebaar ''hey leuk dat je er weer bent'' is voor bijna iedereen eigenlijk vleiend... (denk ik)
Dustjah... Als je het niet waard zou zijn dan loop je toch gewoon weg als het gesprek stroef gaat? Blijft leuk dat je even gedag kwam zeggen.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:38:01 #167
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128301535
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat versta je onder "dichtbij komen" ..
Hoor daar veel mensen over altijd, maar snap niet echt wat dat betekent eigenlijk :@

Bedoel als het enkel het "ik deel niet al m'n gevoelens en gedachten met je" ja.. dat lijk me logisch. Alleen al omdat je niet met iedereen een klik hebt om dat uberhaupt te willen
Laat niet veel los over mijn verleden.
En gevoelens deel ik helemaal al niet echt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:39:28 #168
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301629
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het gebaar ''hey leuk dat je er weer bent'' is voor bijna iedereen eigenlijk vleiend... (denk ik)
Dustjah... Als je het niet waard zou zijn dan loop je toch gewoon weg als het gesprek stroef gaat? Blijft leuk dat je even gedag kwam zeggen.
Heb nooit echt last van stroeve gesprekken. Maar dat was ook niet echt het punt van m'n post. Meer het feit dta mensen die je de ene avond nog uit de put willen helpen, de volgende keer enkel een 'hoi ' zeggen. En doen alsof er niets is gebeurd / niets aan de hand is.
Snap ik wel, maar doe dan die andere avond niet alsof je me met m'n problemen wil helpen zeg maar.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:40:00 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301658
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:38 schreef Royco1 het volgende:

Laat niet veel los over mijn verleden.
En gevoelens deel ik helemaal al niet echt.
Zo'n raar/gevoelig/whatever verleden gehad dan?

Heb je daar wel behoefte aan dan?
pi_128301698
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:33 schreef Cue_ het volgende:

Hm m oke.. wel nice dat je het kan. Maar blijkbaar lost het weinig voor je op.
Het lost juist veel voor me op. Ik zie het namelijk net andersom. Stel dat ik ze niet had. Dan was het echt een enorm drama geweest. Nu functioneer ik nog enigszins :) Het is die buffer of kussen voor dat je echt rock bottom raakt.

En uiteraard heb jij anderen wel wat te zeggen :). Uit een kroeg kun je ook genoeg lange termijn constructies bouwen :). Wat je zegt klinkt met name als vooroordelen wat men vooral over een kroeg zou vinden.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128301786
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb nooit echt last van stroeve gesprekken. Maar dat was ook niet echt het punt van m'n post. Meer het feit dta mensen die je de ene avond nog uit de put willen helpen, de volgende keer enkel een 'hoi ' zeggen. En doen alsof er niets is gebeurd / niets aan de hand is.
Snap ik wel, maar doe dan die andere avond niet alsof je me met m'n problemen wil helpen zeg maar.
Denk je niet dat dit aan jouw verwachtingspatroon zou liggen? Met welke gevoelens jij een tent binnenkomt en iemand ziet waar je je hart hebt uitgestort de 1e keer?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:42:28 #172
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128301809
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zo'n raar/gevoelig/whatever verleden gehad dan?

Heb je daar wel behoefte aan dan?
Raar valt wel mee denk ik, maar wel dingen die gevoelig liggen en waar ik liever niet over praat.

En heb ik er behoefte aan?
Ja en nee. Voor mezelf zeg ik nee, doet pijn er over te praten.
Maar zou het wel moeten doen omdat ik mensen heel erg op afstand hou, en bijvoorbeeld vrouwen met wie er meer in zou zetten op een gegeven moment afstoot.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:42:42 #173
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301825
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:40 schreef sitting_elfling het volgende:

Het lost juist veel voor me op. Ik zie het namelijk net andersom. Stel dat ik ze niet had. Dan was het echt een enorm drama geweest. Nu functioneer ik nog enigszins :) Het is die buffer of kussen voor dat je echt rock bottom raakt.

En uiteraard heb jij anderen wel wat te zeggen :). Uit een kroeg kun je ook genoeg lange termijn constructies bouwen :). Wat je zegt klinkt met name als vooroordelen wat men vooral over een kroeg zou vinden.
oke mooi dat het dan zo helpt :)

Natuurlijk kan dat. Het is ook m'n stamkroeg geworden, dus ken ondertussen wel wat mensen en sommige zie (nouja zag) ik daarbuiten ook wel eens. Maar hoe langer ik er kom hoe eenzamer ik me voel eigenlijk. Ik hoor er niet bij, kom er te kort, heb niet altijd wat te zeggen, ben te chagrijnig geweest de laatste weken/maanden, Tis het gewoon niet meer.
pi_128301860
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Heb nooit echt last van stroeve gesprekken. Maar dat was ook niet echt het punt van m'n post. Meer het feit dta mensen die je de ene avond nog uit de put willen helpen, de volgende keer enkel een 'hoi ' zeggen. En doen alsof er niets is gebeurd / niets aan de hand is.
Snap ik wel, maar doe dan die andere avond niet alsof je me met m'n problemen wil helpen zeg maar.
Ik vind deze psychologie wel interessant om te lezen :)

Tis niet erg uitnodigend om als je iemand tegen komt dat je over negatieve gevoelens gaat praten... Als het gesprek zo loopt dan wil je dat wel weten natuurlijk van een ander.. Tjah...

Tis geen makkelijke situatie, veroordeel ze daar alsjeblieft niet voor, neem mee in gedachten dat het gesprek de vorige keer waarschijnlijk zo gelopen is door je eigen initiatief ook en dat je als je elkaar tegenkomt dat voorzetje nog niet gegeven hebt.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:43:18 #175
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301866
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef sitting_elfling het volgende:
Denk je niet dat dit aan jouw verwachtingspatroon zou liggen? Met welke gevoelens jij een tent binnenkomt en iemand ziet waar je je hart hebt uitgestort de 1e keer?
Zie mijn vorige post. Die mensen heb ik dus wel vaker gesproken / gezien.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:44:21 #176
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301927
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Royco1 het volgende:

Raar valt wel mee denk ik, maar wel dingen die gevoelig liggen en waar ik liever niet over praat.

En heb ik er behoefte aan?
Ja en nee. Voor mezelf zeg ik nee, doet pijn er over te praten.
Maar zou het wel moeten doen omdat ik mensen heel erg op afstand hou, en bijvoorbeeld vrouwen met wie er meer in zou zetten op een gegeven moment afstoot.
Hmm ja, begrijpelijk. Liever vergeet je het / negeer je het. Is het wel onderdeel van je, maar ook enkel van jou. Dus het daar lekker laten zitten.

Maar je zal idd wel merken op den duur, zeker met dating/vriendinnen/etc dat het toch een keer ter sprake komt en ze een afstand zal voelen (gok ik zo)
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:45:14 #177
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128301992
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:

Ik vind deze psychologie wel interessant om te lezen :)

Tis niet erg uitnodigend om als je iemand tegen komt dat je over negatieve gevoelens gaat praten... Als het gesprek zo loopt dan wil je dat wel weten natuurlijk van een ander.. Tjah...

Tis geen makkelijke situatie, veroordeel ze daar alsjeblieft niet voor, neem mee in gedachten dat het gesprek de vorige keer waarschijnlijk zo gelopen is door je eigen initiatief ook en dat je als je elkaar tegenkomt dat voorzetje nog niet gegeven hebt.
Ik praat er ook niet over uit mezelf hoor zo van "he, ik moet je dit en dit allemaal vertellen". Zij beginnen erover en vragen door. Ik kap het meestal af, maar als ze doorgaan, dan wil er wel eens wat breken bij mij waardoor ik erop in ga.
pi_128302049
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik praat er ook niet over uit mezelf hoor zo van "he, ik moet je dit en dit allemaal vertellen". Zij beginnen erover en vragen door. Ik kap het meestal af, maar als ze doorgaan, dan wil er wel eens wat breken bij mij waardoor ik erop in ga.
Niet erg hoor, ik heb altijd wel de indruk als mensen dan ''breken'' zogezegd ze wel een opgelucht gevoel eraan overhouden.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:46:12 #179
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128302057
En even voor de duidelijkheid, ze hoeven echt niet elke keer een diep gesprek met me aan te gaan.. zeer zeker niet. Maar even een 'hey, hoe gaat ie nu' ofzo mag best wel. Gewoon iets meer dan een 'hey hoi' .. en weer op 'negeer' stand.
pi_128302135
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:46 schreef Cue_ het volgende:
En even voor de duidelijkheid, ze hoeven echt niet elke keer een diep gesprek met me aan te gaan.. zeer zeker niet. Maar even een 'hey, hoe gaat ie nu' ofzo mag best wel. Gewoon iets meer dan een 'hey hoi' .. en weer op 'negeer' stand.
Het klinkt mij in de oren alsof je depressie je perceptie heeft aangetast :P

Denk dat het iets minder erg is dan je nu verteld.. Ik denk niet dat die mensen je negeren.. Maar gewoon even met vrienden of iets bezig zijn.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:47:41 #181
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128302161
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hmm ja, begrijpelijk. Liever vergeet je het / negeer je het. Is het wel onderdeel van je, maar ook enkel van jou. Dus het daar lekker laten zitten.

Maar je zal idd wel merken op den duur, zeker met dating/vriendinnen/etc dat het toch een keer ter sprake komt en ze een afstand zal voelen (gok ik zo)
Ja precies. En dan uiteindelijk is het weer van "vertrouw je me niet?"
Maar dat is het niet.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:47:49 #182
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128302179
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Toneelspel?

Denk jij dat ik bewust ergens in een tent ga zitten, zodat mijn kans op chicks scoren hoger is? Ik ga uberhaupt niet naar een club, tent,of discotheek voor de dames of de heren. Zelfs niet voor een vriendschap of wat dan ook. Ik heb toevallig op dat moment niks te doen, ik ken verder niemand, en dan zoek je een plek op waar ook veel anderen zitten! Zo deed men dat vroeger ook :D. En nee, ik ga niet ergens specifiek zitten zodat de kans hoger is dat ik met mensen in contact kom. Het maakt niet uit waar ik naar toe ga, club, discotheek, vreettent, bierkeet of wat dan ook. Ik speel geen toneel als ik ergens ben. Denk jij toen ik mijn huidige dame daar tegenkwam direct dacht van; "hoppeta! Mijn best doen, die moet mijn bed in?" Nee natuurlijk niet. Ik dacht van; "godver wat ben jij mooi en waarom zit je hier naast mij? :')". Zelf al zou ik wat willen, no chance for s_e. En dan ga ik echt niet mijn best doen om d'r bij me te houden.

Die sociale druk, groepsdruk voel ik niet. Geen last van. Ik gooi direct alles op tafel en zie wel waar het schip strand. Juist dat ik geen verwachtingen heb, juist dat ik nergens druk voel, kom ik altijd enorm losjes over. Dat trekt echt mensen aan.

Ze zei zelf die nacht nog, vind je het erg als ik even terug ga naar mijn groep (ze zat bij een groepje dames) en ik zei prima! Dat vond ze niet leuk en voor je het wist zat ze weer naast me _O-

Stel, ik zou met het doel, een vriendin zoeken/vrienden zoeken zo'n keet binnenstappen gaat dat gegarandeerd niet lukken. Zo werkt dat bij mij gewoon niet. Gewoon doen waar ik op dat moment trek in heb en dan komen er vanzelf de meest rare (en leuke) figuren op je pad. Met de 1 heb je een klik, de ander niet.

Je weet het, ik sta open om een keertje met je op stap te gaan..

Jij speelt namelijk toneel als jij op stap gaat?
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 12:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Dank. Zo voelt het ook. Alles om me heen ziet een vrolijke gast, extravert, vrienden, weer een vriendin! Veel op reis. Maar intern botst en blijft het knetteren. Maar volgens de psych, en huisarts is het ook niet iets in de zin van klinisch of manisch depressief. Ik ben gewoon levensmoe ;(
Murmeli kwam vervolgens met het idee dat je misschien moest stoppen met toneelspelen. Je bent daar nooit op ingegaan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:52:29 #183
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128302489
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:

Het klinkt mij in de oren alsof je depressie je perceptie heeft aangetast :P

Denk dat het iets minder erg is dan je nu verteld.. Ik denk niet dat die mensen je negeren.. Maar gewoon even met vrienden of iets bezig zijn.
Vandaar ook de aanhalingstekens. Het is ook geen negeerstand. Maar meer dat je ze vervolgens wel weer weken in de kroeg kan zien, maar gewoon niet meer spreekt. Ook niet gewoon ouwehoeren of wat dan ook.

Tis denk ik dat ik het niet begrijp. Waarom wel moeite spenderen (uit zichzelf) om tot de diepere Cue te komen, om vervolgens zelden meer een woord te wisselen. Stond het probleem ze dan niet aan, vinden ze me uberhaupt gewoon niet interessant, maar toevallig die avond even wel / stond humeur erna om dat te doen.

AChja, maakt ook niet uit :)
pi_128302686
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:47 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

Murmeli kwam vervolgens met het idee dat je misschien moest stoppen met toneelspelen. Je bent daar nooit op ingegaan.
Ah op die manier. Maar men ziet an sich ook wel dat het blijft knetteren in mijn hoofd. En dan vertel ik mijn verhaal en daarmee is de kous af. Ze weten van het probleem af, ze kennen me als een flap-uit, dus het ligt direct op tafel. Maar toch zien ze me dingen doen en gaan er op die manier dus vanuit dat het misschien weer beter gaat, en dus krijg ik opmerkingen, goh, het gaat al weer stukken beter! En ik blijf dan ook wel zeggen, nee dat gaat het niet, maar dan krijg je vaak zo'n knipoog terug van gast, komt wel goed met je ;).
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:56:26 #185
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128302752
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ah op die manier. Maar men ziet an sich ook wel dat het blijft knetteren in mijn hoofd. En dan vertel ik mijn verhaal en daarmee is de kous af. Ze weten van het probleem af, ze kennen me als een flap-uit, dus het ligt direct op tafel. Maar toch zien ze me dingen doen en gaan er op die manier dus vanuit dat het misschien weer beter gaat, en dus krijg ik opmerkingen, goh, het gaat al weer stukken beter! En ik blijf dan ook wel zeggen, nee dat gaat het niet, maar dan krijg je vaak zo'n knipoog terug van gast, komt wel goed met je ;).
*Cringe*
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128302807
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:42 schreef Cue_ het volgende:

[..]

oke mooi dat het dan zo helpt :)

Natuurlijk kan dat. Het is ook m'n stamkroeg geworden, dus ken ondertussen wel wat mensen en sommige zie (nouja zag) ik daarbuiten ook wel eens. Maar hoe langer ik er kom hoe eenzamer ik me voel eigenlijk. Ik hoor er niet bij, kom er te kort, heb niet altijd wat te zeggen, ben te chagrijnig geweest de laatste weken/maanden, Tis het gewoon niet meer.
Dit doet me dan inderdaad wel weer denken aan die depressieve score van je. Niet negatief qua bedoeling uiteraard maar toch :). Je lijkt wel erg negatief ingesteld te zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 22:57:45 #187
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128302858
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:57 schreef sitting_elfling het volgende:

Dit doet me dan inderdaad wel weer denken aan die depressieve score van je. Niet negatief qua bedoeling uiteraard maar toch :). Je lijkt wel erg negatief ingesteld te zijn.
Klopt..
Thats my problem ook ;)
pi_128302926
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vandaar ook de aanhalingstekens. Het is ook geen negeerstand. Maar meer dat je ze vervolgens wel weer weken in de kroeg kan zien, maar gewoon niet meer spreekt. Ook niet gewoon ouwehoeren of wat dan ook.

Tis denk ik dat ik het niet begrijp. Waarom wel moeite spenderen (uit zichzelf) om tot de diepere Cue te komen, om vervolgens zelden meer een woord te wisselen. Stond het probleem ze dan niet aan, vinden ze me uberhaupt gewoon niet interessant, maar toevallig die avond even wel / stond humeur erna om dat te doen.

AChja, maakt ook niet uit :)
Ik sta in de kroeg met volle verbazing te kijken als ik uberhaupt aangesproken word door een meisje, ook al zou ik er al een keer eerder contact mee gehad hebben, ze komen nooit uit zichzelf naar mij toe.

Ik trek daar ook geen conclusies uit als ''ze vindt me niet interessant'' of iets anders... Ik trek daar eigenlijk helemaal geen conclusie uit behalve dat ik een zwart-wit beeld over vrouwen gecreëerd heb dat ze nooit eens initiatief nemen.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:00:44 #189
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128303061
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik sta in de kroeg met volle verbazing te kijken als ik uberhaupt aangesproken word door een meisje, ook al zou ik er al een keer eerder contact mee gehad hebben, ze komen nooit uit zichzelf naar mij toe.

Ik trek daar ook geen conclusies uit als ''ze vindt me niet interessant'' of iets anders... Ik trek daar eigenlijk helemaal geen conclusie uit behalve dat ik een zwart-wit beeld over vrouwen gecreëerd heb dat ze nooit eens initiatief nemen.
En toch doen ze dat wel
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:01:12 #190
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303093
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik sta in de kroeg met volle verbazing te kijken als ik uberhaupt aangesproken word door een meisje, ook al zou ik er al een keer eerder contact mee gehad hebben, ze komen nooit uit zichzelf naar mij toe.

Ik trek daar ook geen conclusies uit als ''ze vindt me niet interessant'' of iets anders... Ik trek daar eigenlijk helemaal geen conclusie uit behalve dat ik een zwart-wit beeld over vrouwen gecreëerd heb dat ze nooit eens initiatief nemen.
Ik heb het over mensen die ik regelmatig in de kroeg zie en af en toe spreek. Dat is wat anders dan een random persoon die ik nog nooit gesproken/gezien heb natuurlijk ;)

Dat is idd een te zwart-wit beeld.
pi_128303174
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb het over mensen die ik regelmatig in de kroeg zie en af en toe spreek. Dat is wat anders dan een random persoon die ik nog nooit gesproken/gezien heb natuurlijk ;)

Dat is idd een te zwart-wit beeld.
Ik zeg net dat ik die dan ook wel eerder gesproken heb.
Ach, het zal wel te zwart-wit zijn, maar waarom is het dan wel op mij van toepassing? Dat begrijp ik dan echt niet.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:03:23 #192
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303216
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

Ik zeg net dat ik die dan ook wel eerder gesproken heb.
Sorry overheen gelezen :@
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:04:29 #193
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128303289
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik zeg net dat ik die dan ook wel eerder gesproken heb.
Ach, het zal wel te zwart-wit zijn, maar waarom is het dan wel op mij van toepassing? Dat begrijp ik dan echt niet.
Ja is lastig. Misschien bepaalde houding/uitstraling?
pi_128303364
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:04 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja is lastig. Misschien bepaalde houding/uitstraling?
Hetzelfde geldt eigenlijk voor al mijn vrienden/kennissen?
Niks mis met mijn houding en uitstraling overigens.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:06:55 #195
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303407
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:05 schreef kingtoppie het volgende:

Hetzelfde geldt eigenlijk voor al mijn vrienden/kennissen?
Jouw vrienden nemen nooit initiatief naar jou toe? Dan zijn het ook geen goede vrienden.
pi_128303426
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:56 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

*Cringe*
Ach, het zijn lieve mensen. Ik neem ze niks kwalijk. Absoluut niet :) Ik neem mezelf alleen kwalijk. Er is slechts 1 persoon die er me in dit leven onder wist te krijgen, en dat is m'n ex. En die had nog een meer fucked up jeugd ivg met mezelf :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128303432
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:06 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Jouw vrienden nemen nooit initiatief naar jou toe? Dan zijn het ook geen goede vrienden.
Zij wel _O-

Meisjes bij hen, maar je wist wel dat ik dat bedoelde :6
Rustig aan.
pi_128303480
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:00 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En toch doen ze dat wel
En nog beter, je voelt precies vaak op welke figuren ze wel of niet afstappen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:09:33 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303553
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:07 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Zij wel _O-

Meisjes bij hen, maar je wist wel dat ik dat bedoelde :6
Je zegt dus eigenlijk dat je nog nooit hebt gezien, elke keer dat je naar de kroeg in, dat een meisje op een jongen is afgestapt? Dan (sorry dat ik het zeg) maar dan ben je echt blind. Of je komtin hele rare kroegn. Want ik zie het elke keer wel een keer voorbij komen.
pi_128303559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En nog beter, je voelt precies vaak op welke figuren ze wel of niet afstappen.
Hoe bedoel je dit?
Rustig aan.
pi_128303611
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je zegt dus eigenlijk dat je nog nooit hebt gezien, elke keer dat je naar de kroeg in, dat een meisje op een jongen is afgestapt? Dan (sorry dat ik het zeg) maar dan ben je echt blind. Of je komtin hele rare kroegn. Want ik zie het elke keer wel een keer voorbij komen.
Nee ik zie vrij weinig meisjes op jongens afstappen...
Zo wel dan kennen ze elkaar waarschijnlijk ook wel weer iets beter dan 1 avond elkaar gezien te hebben.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:11:25 #202
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128303655
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee ik zie vrij weinig meisjes op jongens afstappen...
Zo wel dan kennen ze elkaar waarschijnlijk ook wel weer iets beter dan 1 avond elkaar gezien te hebben.
"waarschijnlijk" .. you just don't know.

en "vrij weinig" is dus niet 'nooit' ;)
pi_128303749
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:11 schreef Cue_ het volgende:

[..]

"waarschijnlijk" .. you just don't know.

en "vrij weinig" is dus niet 'nooit' ;)
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik sta in de kroeg met volle verbazing te kijken als ik uberhaupt aangesproken word door een meisje,
ook al zou ik er al een keer eerder contact mee gehad hebben, ze komen nooit uit zichzelf naar mij toe.

Ik trek daar ook geen conclusies uit als ''ze vindt me niet interessant'' of iets anders... Ik trek daar eigenlijk helemaal geen conclusie uit behalve dat ik een zwart-wit beeld over vrouwen gecreëerd heb dat ze nooit eens initiatief nemen.
Nee vrij weinig is niet ''nooit''

Maar het is du wel dermate weinig dat ik er iedere keer van opkijk als het wel gebeurt, tis niet bepaald iets wat regelmatig voorkomt bij mij, vrijwel nooit zegmaar.

En nee ik weet het niet, maar liever die aanname maken dan dat de fout bij mij ligt en ik niet weet hoe ik die moet oplossen.

Maar eigenlijk denk ik dat het dan een verschil in perceptie is... Misschien ben ik er blind voor... Ik vraag mij af of er iemand mij aan de arm wilt nemen en het wilt aanwijzen allicht? :P Klinkt raar maargoed.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:14:34 #204
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128303815
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 22:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ah op die manier. Maar men ziet an sich ook wel dat het blijft knetteren in mijn hoofd. En dan vertel ik mijn verhaal en daarmee is de kous af. Ze weten van het probleem af, ze kennen me als een flap-uit, dus het ligt direct op tafel. Maar toch zien ze me dingen doen en gaan er op die manier dus vanuit dat het misschien weer beter gaat, en dus krijg ik opmerkingen, goh, het gaat al weer stukken beter! En ik blijf dan ook wel zeggen, nee dat gaat het niet, maar dan krijg je vaak zo'n knipoog terug van gast, komt wel goed met je ;).
Ik geef het toe. Ik speel toneel. Ik doe me beter, geïnteresseerder, positiever en "energieker" voor dan ik werkelijk ben. Als ik me werkelijk gedroeg zoals ik me voel, dan behandelen mensen mij als vuil en lucht.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128303846
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
Je voelt wel een beetje aan in de sfeer in een toko, de dames die je ziet, op welke figuren ze afstappen. Hoe je je zou moeten gedragen om aandacht te krijgen etc. Ik ben echt geen 10/10, verre van, maar weet altijd wel de grootste verhalen te vertellen in een kroeg, dan komen ze vanzelf.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128303922
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:14 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik geef het toe. Ik speel toneel. Ik doe me beter, geïnteresseerder, positiever en "energieker" voor dan ik werkelijk ben. Als ik me werkelijk gedroeg zoals ik me voel, dan behandelen mensen mij als vuil en lucht.
Maar beste comp_lex..

Stel, iemand vraagt je, hoe voel je je, en je zegt kut vol peren. En geeft aan waarom. Behandelen ze je dan als vuil? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat wanneer je tegen een dame zou zeggen, ik voel me goed, terwijl ze kan zien, hier klopt iets niet. Dat is ook 1 van de redenen dat ik altijd alles op tafel gooi. Ze lezen er wel door heen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128303925
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:
Je voelt wel een beetje aan in de sfeer in een toko, de dames die je ziet, op welke figuren ze afstappen. Hoe je je zou moeten gedragen om aandacht te krijgen etc. Ik ben echt geen 10/10, verre van, maar weet altijd wel de grootste verhalen te vertellen in een kroeg, dan komen ze vanzelf.
Jij gaat verhaaltjes vertellen en ze komen automatisch bij je zitten?
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:18:56 #208
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128304007
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij gaat verhaaltjes vertellen en ze komen automatisch bij je zitten?
Zo werkt het wel een beetje. Als jij gezellig doet, beetje aanwezig bent heb je meer kans op aanspraak.
pi_128304048
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:17 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij gaat verhaaltjes vertellen en ze komen automatisch bij je zitten?
Sort of. Gewoon met een vriend in de kroeg tot de late uurtjes kletsen, eind van de nacht/begin van de ochtend is de groep altijd groter ivg met 2 of 3tal waar we mee binnenkwamen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128304139
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo werkt het wel een beetje. Als jij gezellig doet, beetje aanwezig bent heb je meer kans op aanspraak.
Royco begriept um! :) :Y)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128304161
Maar ehh, ik ben blind...
In welke situaties (die redelijk frequent voorkomen) spreekt een dame dan opeens een vent aan die ze max 1x gezien heeft?
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:25:13 #212
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128304247
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh, ik ben blind...
In welke situaties (die redelijk frequent voorkomen) spreekt een dame dan opeens een vent aan die ze max 1x gezien heeft?
Nou gewoon in de kroeg dus
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:25:58 #213
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128304275
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:15 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Je voelt wel een beetje aan in de sfeer in een toko, de dames die je ziet, op welke figuren ze afstappen. Hoe je je zou moeten gedragen om aandacht te krijgen etc. Ik ben echt geen 10/10, verre van, maar weet altijd wel de grootste verhalen te vertellen in een kroeg, dan komen ze vanzelf.
Een collega van mij is iemand die zeker geen model is, niet de langste en ook niet gespierd oid. Toch kan hij als de beste een meisje krijgen. En dat komt omdat hij een goede babbel heeft en zelfverzekerd is. Dus kingtoppie, daar draait het allemaal om. Zelfverzekerdheid.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128304298
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou gewoon in de kroeg dus
In welke situatie, iets gedetailleerder s.v.p. want ik ben vaak zat in de kroeg geweest.
Rustig aan.
pi_128304326
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Maar ehh, ik ben blind...
In welke situaties (die redelijk frequent voorkomen) spreekt een dame dan opeens een vent aan die ze max 1x gezien heeft?
Ik klets, praat, voel me kut, of gelukkig en dan gebeurt er..

Hey jij bent niet van hier, wat kom je hier doen?
Zo de knetter, jij zit niet lekker in je vel, alles flex?
Ik zag dat jij de gehele avond al een beetje down was, alles ok?
Ik heb jou hier niet eerder gezien, woon je hier ofzo?
Je lijkt me bankier, wtf doe je in een tent zoals deze?
Ben je niet te oud/jong voor een tent zoals deze?
De drankjes die jij loopt te mixen klopt geen reet van, je moet dit of dat doen...

Om nog maar te zwijgen over de..

Heeey mijn naam is [xxxxx] .. wat zijn jullie leuk aan het doen, mogen we mee doen!? :')
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128304363
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Een collega van mij is iemand die zeker geen model is, niet de langste en ook niet gespierd oid. Toch kan hij als de beste een meisje krijgen. En dat komt omdat hij een goede babbel heeft en zelfverzekerd is. Dus kingtoppie, daar draait het allemaal om. Zelfverzekerdheid.
Dat vroeg ik niet, als je ''zelfverzekerd'' doet, want het is eigenlijk doen, niet zozeer ''zijn'' dan spreek je zelf wel een meisje aan.
Rustig aan.
pi_128304389
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:25 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Een collega van mij is iemand die zeker geen model is, niet de langste en ook niet gespierd oid. Toch kan hij als de beste een meisje krijgen. En dat komt omdat hij een goede babbel heeft en zelfverzekerd is. Dus kingtoppie, daar draait het allemaal om. Zelfverzekerdheid.
Same hier. Uitstraling, charisma, en een grote 'i don't care attitude'. Works every time like a charm!

Gewoon ook open staan, niet als een nerveuze kip gedragen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:28:48 #218
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128304419
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, als je ''zelfverzekerd'' doet, want het is eigenlijk doen, niet zozeer ''zijn'' dan spreek je zelf wel een meisje aan.
En dus ben je niet afwachtend en dat straal je uit, dus dat zien andere meiden weer, dus die zullen je eerder aanspreken.
pi_128304425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik klets, praat, voel me kut, of gelukkig en dan gebeurt er..

Hey jij bent niet van hier, wat kom je hier doen?
Zo de knetter, jij zit niet lekker in je vel, alles flex?
Ik zag dat jij de gehele avond al een beetje down was, alles ok?
Ik heb jou hier niet eerder gezien, woon je hier ofzo?
Je lijkt me bankier, wtf doe je in een tent zoals deze?
Ben je niet te oud/jong voor een tent zoals deze?
De drankjes die jij loopt te mixen klopt geen reet van, je moet dit of dat doen...

Om nog maar te zwijgen over de..

Heeey mijn naam is [xxxxx] .. wat zijn jullie leuk aan het doen, mogen we mee doen!? :')
Wat was je toen aan het doen dan? _O-

Waarom gebeurt dat soort shit dan niet bij mij :(
Rustig aan.
pi_128304430
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, als je ''zelfverzekerd'' doet, want het is eigenlijk doen, niet zozeer ''zijn'' dan spreek je zelf wel een meisje aan.
Dit is weer iets wat ik veel minder doe. Eigenlijk niet eens. Ik spreek ze niet aan omdat dames bijvoorbaat al niet de 1e reden waren om uberhaupt naar de kroeg te gaan. Het was een leuke bijkomstigheid.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:29:06 #221
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128304431
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat vroeg ik niet, als je ''zelfverzekerd'' doet, want het is eigenlijk doen, niet zozeer ''zijn'' dan spreek je zelf wel een meisje aan.
Doen, zijn, maakt niet uit. Zolang het echt overkomt. Genoeg die het faken en daardoor succes hebben, en dus ook echt zelfverzekerder worden.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:29:10 #222
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128304433
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

In welke situatie, iets gedetailleerder s.v.p. want ik ben vaak zat in de kroeg geweest.
Nou gedetailleerder kan ik het niet echt maken.
Gewoon gezellig drankje doen, beetje kletsen, beetje lol maken. En belangrijk, uitstralen dat je het ook echt naar je zin hebt. En mijn ervaring is dat je dan aanspraak genoeg hebt. Zeker als je met een groepje bent, je komt altijd wel weer kennissen tegen waar weer mensen bij zijn die je nog niet kent.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:29:23 #223
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128304443
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar beste comp_lex..

Stel, iemand vraagt je, hoe voel je je, en je zegt kut vol peren. En geeft aan waarom. Behandelen ze je dan als vuil? Ik kan me namelijk wel voorstellen dat wanneer je tegen een dame zou zeggen, ik voel me goed, terwijl ze kan zien, hier klopt iets niet. Dat is ook 1 van de redenen dat ik altijd alles op tafel gooi. Ze lezen er wel door heen.
Nee, maar door mijn problemen houd ik veelal mijn klep, ben ik zeer geremd en daarom word ik genegeerd. Dat is niet iets wat ik "even kan veranderen". Ik was al zo toen ik een klein kind was, maar eigenlijk is het een extreem probleem. Ik heb eigenlijk nooit iets te vertellen en ik ben eigenlijk ook helemaal niet goed in verhalen vertellen. Dat is iets wat ik nooit doe.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128304444
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dus ben je niet afwachtend en dat straal je uit, dus dat zien andere meiden weer, dus die zullen je eerder aanspreken.
Nee, vaak genoeg dat gedrag vertoond.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:32:35 #225
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128304594
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, maar door mijn problemen houd ik veelal mijn klep, ben ik zeer geremd en daarom word ik genegeerd. Dat is niet iets wat ik "even kan veranderen". Ik was al zo toen ik een klein kind was, maar eigenlijk is het een extreem probleem. Ik heb eigenlijk nooit iets te vertellen en ik ben eigenlijk ook helemaal niet goed in verhalen vertellen. Dat is iets wat ik nooit doe.
Zoiets komt ook heel langzaam. Als jij, zoals je zegt, al jaren down bent en verkeerd bezig bent geweest, kan je niet verwachten dat het allemaal binnen een dag, of een week, maand of zelfs jaar, gefixed is. Je moet accepteren dat je nu eenmaal een aantal jaren verloren hebt en dat je vanaf nu bezig bent om vooruit te komen. En dan moet je ook accepteren dat die weg vooruit een hele zware is, met veel hobbels op de weg. Niks in deze wereld word je toegereikt, je moet er zelf voor werken. En daar begin je nu mee, toch? ;)
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128304615
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Nou gedetailleerder kan ik het niet echt maken.
Gewoon gezellig drankje doen, beetje kletsen, beetje lol maken. En belangrijk, uitstralen dat je het ook echt naar je zin hebt. En mijn ervaring is dat je dan aanspraak genoeg hebt. Zeker als je met een groepje bent, je komt altijd wel weer kennissen tegen waar weer mensen bij zijn die je nog niet kent.
Dat is niet de situatie die ik bedoel, dat je voorgesteld wordt als het ware, ik bedoel dus gewoon echt een situatie waarin een meisje doelbewust met jou wilt gaan praten zonder dat de situatie daar echt om vraagt.
Rustig aan.
pi_128304675
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:28 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Wat was je toen aan het doen dan? _O-

Waarom gebeurt dat soort shit dan niet bij mij :(
Ach, van de meest stomme situaties.

Kwam eens een andere bankier tegen in een kroeg, toen gingen we in een hoekje zitten en ging hij personen tellen waarvan hij dacht dat hij meer vermogen zou hebben dan al die personen bij elkaar. Dat zorgde er dus voor dat we continu naar groepjes keken. Zo ook een dames groepje, die kwam niet veel korter daarna bij ons zitten en toevallig kwam daar een leuke griet naast mij zitten, hele avond mee lopen kletsen.

Of dat ik met een complete vreemde die ik tijdens een wandeling tegenkwam de kroeg was ingegaan en we in een bier-pub zaten. En we alle biertjes wouden proberen, van bananen bier tot appel bier tot honing bier en chocolade bier. Toen zat er een groepje dames naar ons te kijken met: " :') " en zo kwamen die ook op ons afgelopen.

Of dat ik tijdens een gesprek met een kameraad emotioneel werd. Diezelfde kameraard ff ging pissen en een dame op me afstapte met de vraag of alles goed was?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:34:31 #228
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128304682
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Dat is niet de situatie die ik bedoel, dat je voorgesteld wordt als het ware, ik bedoel dus gewoon echt een situatie waarin een meisje doelbewust met jou wilt gaan praten zonder dat de situatie daar echt om vraagt.
Dat is ook die situatie, alleen dan zonder de kennissen. Als jij een open uitstraling hebt dan gaat dat meisje naast je aan de bar echt wel tegen je kletsen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:34:41 #229
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128304690
Och doe ik zo af en toe. Als iemand er leuk uit ziet, of gewoon interesant overkomt, of leuk praat met anderen of als er oogcontact is geweest.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:35:39 #230
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128304731
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is ook die situatie, alleen dan zonder de kennissen. Als jij een open uitstraling hebt dan gaat dat meisje naast je aan de bar echt wel tegen je kletsen.
Idd.. gewoon aan de bar zitten en dan gebeurd het vanzelf wel dat een vrouw naast je wat komt bestellen en tegen je aanlult.. en dan lul je gewoon met der mee.
En wie weet had ze je allang gecheckt en doet ze het doelbewust.. alleen heb je het zelf nie door.
pi_128304732
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:29 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee, maar door mijn problemen houd ik veelal mijn klep, ben ik zeer geremd en daarom word ik genegeerd. Dat is niet iets wat ik "even kan veranderen". Ik was al zo toen ik een klein kind was, maar eigenlijk is het een extreem probleem. Ik heb eigenlijk nooit iets te vertellen en ik ben eigenlijk ook helemaal niet goed in verhalen vertellen. Dat is iets wat ik nooit doe.
Maar als jij niks te vertellen hebt, moet je toch dingen doen om te zorgen dat je wel dingen te vertellen hebt? Toch?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128304767
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:34 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat is ook die situatie, alleen dan zonder de kennissen. Als jij een open uitstraling hebt dan gaat dat meisje naast je aan de bar echt wel tegen je kletsen.
Nou nee _O-
Kijk dit frustreert mij gewoon, waarom zijn mijn ervaringen hierin anders?
Oog niet onzeker, goede houding, open uitstraling, heb het naar mijn zin.

Waar ligt het aan?
Rustig aan.
pi_128304794
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:32 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Zoiets komt ook heel langzaam. Als jij, zoals je zegt, al jaren down bent en verkeerd bezig bent geweest, kan je niet verwachten dat het allemaal binnen een dag, of een week, maand of zelfs jaar, gefixed is. Je moet accepteren dat je nu eenmaal een aantal jaren verloren hebt en dat je vanaf nu bezig bent om vooruit te komen. En dan moet je ook accepteren dat die weg vooruit een hele zware is, met veel hobbels op de weg. Niks in deze wereld word je toegereikt, je moet er zelf voor werken. En daar begin je nu mee, toch? ;)
Er zijn een aantal steden waar in je echt 'snel' volwassen wordt hoor :+ Je bent nog steeds welkom voor dat vliegtripje. Desnoods pakken we een weekendje daar eind van het jaar en betaal ik die ryanair trip wel :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:37:22 #234
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128304825
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Idd.. gewoon aan de bar zitten en dan gebeurd het vanzelf wel dat een vrouw naast je wat komt bestellen en tegen je aanlult.. en dan lul je gewoon met der mee.
En wie weet had ze je allang gecheckt en doet ze het doelbewust.. alleen heb je het zelf nie door.
Ja dit dus eigenlijk.
Al kan ik me voorstellen dat als jij chagrijnig aan de bar zit dat ze een stuk minder snel een praatje met je aanknopen.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:38:10 #235
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128304871
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:37 schreef Royco1 het volgende:

Ja dit dus eigenlijk.
Al kan ik me voorstellen dat als jij chagrijnig aan de bar zit dat ze een stuk minder snel een praatje met je aanknopen.
Hehe dat klopt :P
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:38:56 #236
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128304898
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Er zijn een aantal steden waar in je echt 'snel' volwassen wordt hoor :+ Je bent nog steeds welkom voor dat vliegtripje. Desnoods pakken we een weekendje daar eind van het jaar en betaal ik die ryanair trip wel :D
Ik zeg doen. :P
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:39:08 #237
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128304905
En anders barman worden KT, die hebben altijd aanspraak van de dames.
pi_128304921
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nou nee _O-
Kijk dit frustreert mij gewoon, waarom zijn mijn ervaringen hierin anders?
Oog niet onzeker, goede houding, open uitstraling, heb het naar mijn zin.

Waar ligt het aan?
Wat ik van dames hoor is dat dat vaak de ..

.. verlegen
.. sociale horken
.. nerdy uitstraling
.. en zich totaal niet fatsoenlijk weten te plaatsen in een tent

figuren zijn.

Ik pik ze er zelf ook wel uit in een kroeg hoor. T'komt vaak een beetje zielig over. Van die figuren die heel opzichtig ergens gaan zitten in de hoop aandacht te krijgen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:40:01 #239
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128304946
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
En anders barman worden KT, die hebben altijd aanspraak van de dames.
Dit ja. Ik werk als ober en zie dagelijks genoeg kansen om wat te doen. Helaas ontbreekt bij mij de fut of weet ik wat, maar KT, lijkt jou dat niet wat? :P
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128304976
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:38 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ik zeg doen. :P
Ik spreek je er nog wel over eind dit jaar ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128304985
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat ik van dames hoor is dat dat vaak de ..

.. verlegen
.. sociale horken
.. nerdy uitstraling
.. en zich totaal niet fatsoenlijk weten te plaatsen in een tent

figuren zijn.

Ik pik ze er zelf ook wel uit in een kroeg hoor. T'komt vaak een beetje zielig over. Van die figuren die heel opzichtig ergens gaan zitten in de hoop aandacht te krijgen.
Ik zie er niet verlegen uit denk ik? Ben geen sociale hork, heb geen nerdy uitstraling, weet me vast wel fatsoenlijk te plaatsen in een tent.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:41:24 #242
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128305000
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik spreek je er nog wel over eind dit jaar ^O^
Ok. Dus dan leven we allebei nog. Ik hou je eraan.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
pi_128305024
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:39 schreef Royco1 het volgende:
En anders barman worden KT, die hebben altijd aanspraak van de dames.
Tjah maar dat is het niet, ik wil weten waar het aan ligt en oplossen.
Of het probleem ligt niet aan mezelf maar aan de stad waar ik woon ofzo? Kan dat ook nog?
Rustig aan.
pi_128305038
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Dit ja. Ik werk als ober en zie dagelijks genoeg kansen om wat te doen. Helaas ontbreekt bij mij de fut of weet ik wat, maar KT, lijkt jou dat niet wat? :P
Nee 3x niks.
Bezorg nu pakjes. :+
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:43:24 #245
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305102
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Tjah maar dat is het niet, ik wil weten waar het aan ligt en oplossen.
Of het probleem ligt niet aan mezelf maar aan de stad waar ik woon ofzo? Kan dat ook nog?
Tenzij je in staphorst woont lijkt me dat niet uitmaken.
Maar ik denk toch, misschien onbewust, dat het iets in je uitstraling is.
pi_128305156
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:43 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Tenzij je in staphorst woont lijkt me dat niet uitmaken.
Maar ik denk toch, misschien onbewust, dat het iets in je uitstraling is.
Ja tjah, ik kan daar helemaal niks mee. :+
Zie het ook nooit gebeuren dus ik vind dat wel raar gewoon aan alle kanten.
Rustig aan.
pi_128305220
quote:
6s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:41 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Ok. Dus dan leven we allebei nog. Ik hou je eraan.
Dat was serieus het 1e waar ik ook aan dacht :'). _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:46:23 #248
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128305227
Zou zeggen KT.. ga stappen met s_e :D
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:46:31 #249
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128305229
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:35 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Maar als jij niks te vertellen hebt, moet je toch dingen doen om te zorgen dat je wel dingen te vertellen hebt? Toch?
Ik doe tegenwoordig al heel veel dingen eigenlijk. Mijn agenda staat al helemaal vol.
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:32 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

Zoiets komt ook heel langzaam. Als jij, zoals je zegt, al jaren down bent en verkeerd bezig bent geweest, kan je niet verwachten dat het allemaal binnen een dag, of een week, maand of zelfs jaar, gefixed is. Je moet accepteren dat je nu eenmaal een aantal jaren verloren hebt en dat je vanaf nu bezig bent om vooruit te komen. En dan moet je ook accepteren dat die weg vooruit een hele zware is, met veel hobbels op de weg. Niks in deze wereld word je toegereikt, je moet er zelf voor werken. En daar begin je nu mee, toch? ;)
Werken maakt niet uit. Als mensen vinden dat je moet worden tegengewerkt, dan word ik tegengewerkt. Ze doen om de meeste domme redenen. Vooral om mijn slechte uiterlijk eigenlijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:47:00 #250
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305249
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:46 schreef Cue_ het volgende:
Zou zeggen KT.. ga stappen met s_e :D
We doen gewoon een keer een meet
pi_128305257
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:44 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja tjah, ik kan daar helemaal niks mee. :+
Zie het ook nooit gebeuren dus ik vind dat wel raar gewoon aan alle kanten.
Ga eens naar van die typische pauper feest steden zoals bijv. Lloret de Mar, daar zie je het bij de vleet gebeuren.

Zelf ben ik erg fan van Cracow, daar kun je enorm goedkoop feesten en alle kneepjes van het vak leren.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305284
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

We doen gewoon een keer een meet
Ik ben voor :) Al kennen de meeste me hier al achter de schermen :D
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305288
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ga eens naar van die typische pauper feest steden zoals bijv. Lloret de Mar, daar zie je het bij de vleet gebeuren.

Zelf ben ik erg fan van Cracow, daar kun je enorm goedkoop feesten en alle kneepjes van het vak leren.
Ik ben naar Marmaris geweest, precies hetzelfde verhaal daar overigens.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:49:14 #254
358102 Senor__Chang
Consider yourself changed.
pi_128305326
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef Royco1 het volgende:

[..]

We doen gewoon een keer een meet
In Staphorst.
Guilty as changed.
The Best of Seņor Chang --- Part II
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:49:42 #255
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305342
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:47 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ga eens naar van die typische pauper feest steden zoals bijv. Lloret de Mar, daar zie je het bij de vleet gebeuren.

Zelf ben ik erg fan van Cracow, daar kun je enorm goedkoop feesten en alle kneepjes van het vak leren.
Oh mijn god Lloret.
Daar mee gemaakt dat een wildvreemde dame me omhelsde en zoende met de mededeling: die gast valt me lastig, doe jij ff alsof je mijn vriendje bent. Die gast was een 2 meter brede dronken rus.
Maar eindigde wel in een gezellige avond ;)
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:50:13 #256
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305363
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

In Staphorst.
Het altijd bruisende Staphorst
pi_128305381
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

In Staphorst.
_O-
Ik ben in.
Op zondag maar doen?
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:50:43 #258
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305387
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:48 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben voor :) Al kennen de meeste me hier al achter de schermen :D
Ik mag niet achter de schermen komen.
pi_128305437
Ik voel me beetje ''nice guy'' _O-
Altijd van die dingen van ''ik snap er niks van'' dit dat.

Mijn verklaring is gewoon dat vrouwen geen flikker doen en ik te weinig heb doorgepakt de keren dat ik het deed.
Rustig aan.
pi_128305438
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik ben naar Marmaris geweest, precies hetzelfde verhaal daar overigens.
Gebeurde het daar dan ook niet?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305467
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Gebeurde het daar dan ook niet?
Nee, juist omgekeerd, arrogante vrouwen alleen, toen ik terug kwam in Nederland vond ik de meisjes ''makkelijk'' in Nederland wat dat betreft. :')
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:53:19 #262
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305507
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:50 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

_O-
Ik ben in.
Op zondag maar doen?
Haha, ja dan schijnt het er erg gezellig te zijn.
pi_128305541
quote:
1s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Oh mijn god Lloret.
Daar mee gemaakt dat een wildvreemde dame me omhelsde en zoende met de mededeling: die gast valt me lastig, doe jij ff alsof je mijn vriendje bent. Die gast was een 2 meter brede dronken rus.
Maar eindigde wel in een gezellige avond ;)
Thats more like it :7 Zo zitten die pauper feest steden inderdaad in elkaar. Lloret was echt pauper :'). Daar worden wat condooms versleten en pullen bier weggedronken, de tering.

Als je dan 'gewoon normaal mee doet' in een groepje krijg je vanzelf dames om je heen. En dit soort taferelen gebeuren inderdaad ook. En als je het echt bont weet te maken probeer je sjans te krijgen met die propper dames die je proberen binnen te trekken _O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305588
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:52 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee, juist omgekeerd, arrogante vrouwen alleen, toen ik terug kwam in Nederland vond ik de meisjes ''makkelijk'' in Nederland wat dat betreft. :')
Van elk land waar ik ben geweest moet ik juist zeggen dat in Nederland de dames misschien wel het meest arrogant zijn :+
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305613
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
Ik voel me beetje ''nice guy'' _O-
Altijd van die dingen van ''ik snap er niks van'' dit dat.

Mijn verklaring is gewoon dat vrouwen geen flikker doen en ik te weinig heb doorgepakt de keren dat ik het deed.
Waarom zou je moeten doorpakken?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:56:12 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128305649
Geen onderwerp verder waarover ik mee kan lullen, dus ik ga slapen :W
pi_128305684
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:54 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Van elk land waar ik ben geweest moet ik juist zeggen dat in Nederland de dames misschien wel het meest arrogant zijn :+
Ja zoiets ja :P
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:57:09 #268
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305691
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Thats more like it :7 Zo zitten die pauper feest steden inderdaad in elkaar. Lloret was echt pauper :'). Daar worden wat condooms versleten en pullen bier weggedronken, de tering.

Als je dan 'gewoon normaal mee doet' in een groepje krijg je vanzelf dames om je heen. En dit soort taferelen gebeuren inderdaad ook. En als je het echt bont weet te maken probeer je sjans te krijgen met die propper dames die je proberen binnen te trekken _O-
En daar hoef je niet eens voor naar Lloret.
Onze allereerste vakantie met vrienden was naar de Appelhof op Terschelling.
Hetzelfde, alleen de discotheken zijn kleiner en het weer kut.
pi_128305701
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom zou je moeten doorpakken?
Geen nummer vragen / date regelen bedoel ik dan.

Omdat je anders geen contact meer hebt.
Rustig aan.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:57:40 #270
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128305710
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:56 schreef Cue_ het volgende:
Geen onderwerp verder waarover ik mee kan lullen, dus ik ga slapen :W
Weltruste :W
pi_128305720
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:49 schreef Senor__Chang het volgende:

[..]

In Staphorst.
No way. Maar het zou best mooi zijn als we een keertje zouden kunnen stappen in Cracow. Comp_lex mee, KT mee, chang mee, met z'n allen Greg and Tom's party hostel boeken, 1 van de beste party hostels in de wereld en dan kroegentocht houden tot 7 uur in de ochtend ^O^
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305755
quote:
7s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:56 schreef Cue_ het volgende:
Geen onderwerp verder waarover ik mee kan lullen, dus ik ga slapen :W
Trusten, en jij kunt iig weer even een aantal week wachten voor jij weer voor de bijl mag :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  woensdag 26 juni 2013 @ 23:59:46 #273
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128305800
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

No way. Maar het zou best mooi zijn als we een keertje zouden kunnen stappen in Cracow. Comp_lex mee, KT mee, chang mee, met z'n allen Greg and Tom's party hostel boeken, 1 van de beste party hostels in de wereld en dan kroegentocht houden tot 7 uur in de ochtend ^O^
Dat is een ware hel voor me. Dat trek ik echt voor geen meter.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128305811
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Geen nummer vragen / date regelen bedoel ik dan.

Omdat je anders geen contact meer hebt.
Is het je ooit 1 keer gelukt?
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128305860
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Is het je ooit 1 keer gelukt?
Jahoor, maar heb het bijna nooit gevraagd dus.

Dat doen vrouwen dus ook al niet _O-

Met koninginnedag wel weer aangesproken door een meisje dus de teller staat dit jaar wel op 1.
(uitzonderlijk gezellig grietje ook wel)
Rustig aan.
pi_128305917
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat is een ware hel voor me. Dat trek ik echt voor geen meter.
Waarom niet? Ben daar wel benieuwd naar?

Als jij denkt dat ik een dansende zuipende alcoholic ben die van kroeg naar kroeg loopt heb je het echt mis. Ik ben vaak die knul die in het hoekje zit met een goed glas alcohol die flink verzonken is in leuke gezellige verhalen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128306009
Zit ik weer in het versieren-topic? :o
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306055
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:02 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Waarom niet? Ben daar wel benieuwd naar?

Als jij denkt dat ik een dansende zuipende alcoholic ben die van kroeg naar kroeg loopt heb je het echt mis. Ik ben vaak die knul die in het hoekje zit met een goed glas alcohol die flink verzonken is in leuke gezellige verhalen.
Ik vind een half uurtje contact in de week eigenlijk wel het prettigst. Als ik langer met mensen omga dan begin ik me oncomfortabel en gespannen te voelen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:06:47 #279
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128306098
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
Zit ik weer in het versieren-topic? :o
Lijkt het wel op he
pi_128306183
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:06 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lijkt het wel op he
Ja _O-
Die had ik nou net uit MyAT gesloopt, evenals het datingtopic :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306194
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
Zit ik weer in het versieren-topic? :o
Nah, maar zo zijn er genoeg users hier die qua kern van hun problemen sociale issues hebben. Geen vriendin/vriend en dat juist zoeken, door het blijven van maagd of whatever voelen ze zich minder en minder dus depressie of wat dan ook en komen ze hier :) :+

De rest blijft hier lekker depressief voelen hoor! Of angstig :D Lekkere cocktail mix van allerlei soorten crap gevoelens :').
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128306211
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef minthy het volgende:
Zit ik weer in het versieren-topic? :o
Joh, als je nu naar versieren gaat dan is dat het depressie topic :P

Verwisselt elkaar om het uur ;)
Rustig aan.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:09:34 #283
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128306233
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja _O-
Die had ik nou net uit MyAT gesloopt, evenals het datingtopic :P
Dan gaan we het snel ergens anders over hebben.

Hoe was jouw dag?
pi_128306242
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik vind een half uurtje contact in de week eigenlijk wel het prettigst. Als ik langer met mensen omga dan begin ik me oncomfortabel en gespannen te voelen.
Mja, als ik een half uur contact het prettigst zou vinden, zou ik daar tegen over zetten dat ik ook geen vriendin of vrienden zou verwachten.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128306258
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:08 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nah, maar zo zijn er genoeg users hier die qua kern van hun problemen sociale issues hebben. Geen vriendin/vriend en dat juist zoeken, door het blijven van maagd of whatever voelen ze zich minder en minder dus depressie of wat dan ook en komen ze hier :) :+

De rest blijft hier lekker depressief voelen hoor! Of angstig :D Lekkere cocktail mix van allerlei soorten crap gevoelens :').
Ik zat maar te geinen jong :*
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306338
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:10 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik zat maar te geinen jong :*
Uf, got powned by tante minth :'( :D Nee maar serieus, volgens mij zijn er echt veel tieners die door jaren lange weinige sociale contacten, in een enorme depressie belanden. Relatie tips kunnen dan best helpfull zijn :)
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128306378
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Joh, als je nu naar versieren gaat dan is dat het depressie topic :P

Verwisselt elkaar om het uur ;)
Daarmee kan ik niet omgaan, ik hou van stabiliteit :6
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:09 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dan gaan we het snel ergens anders over hebben.

Hoe was jouw dag?
Ah nee joh, trek je er lekker niets van aan en klets over wat je maar bezighoudt. Het heeft allemaal verband met elkaar :P

Hier mezelf een giga-schop gegeven en de moeilijkste schoolopdracht afgerond vanavond. Ging over verslaving, hierbij moest ik behoorlijk diep naar m'n eigen gevoel graven. Pittig :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306402
Lalala.
Rustig aan.
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:14:44 #289
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128306419
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:13 schreef minthy het volgende:

[..]

Daarmee kan ik niet omgaan, ik hou van stabiliteit :6

[..]

Ah nee joh, trek je er lekker niets van aan en klets over wat je maar bezighoudt. Het heeft allemaal verband met elkaar :P

Hier mezelf een giga-schop gegeven en de moeilijkste schoolopdracht afgerond vanavond. Ging over verslaving, hierbij moest ik behoorlijk diep naar m'n eigen gevoel graven. Pittig :+
Lekker productief bezig geweest dus.
Goed gevoel bij?
pi_128306457
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:12 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Uf, got powned by tante minth :'( :D Nee maar serieus, volgens mij zijn er echt veel tieners die door jaren lange weinige sociale contacten, in een enorme depressie belanden. Relatie tips kunnen dan best helpfull zijn :)
Whehe, ik pown :')
Daarin kan je best nog weleens gelijk hebben, herken ik wel. Doordat m'n ouders vroeger problemen hadden durfde ik ook niets op te bouwen qua vriendschappen of relaties. Ik denk dat mijn huidige problemen daaruit voortkomen.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306502
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lekker productief bezig geweest dus.
Goed gevoel bij?
Ja en ja, al ben ik nu compleet leeg. En ook helemaal vol, beetje vreemd :D
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306517
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
Lalala.
Dat klinkt vrolijk!
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:18:18 #293
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128306545
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Ja en ja, al ben ik nu compleet leeg. En ook helemaal vol, beetje vreemd :D
Maar wel lekker
pi_128306572
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:17 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat klinkt vrolijk!
:*
Rustig aan.
pi_128306593
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar wel lekker
Dat dan weer niet, maar ook niet alles tegelijk hoeft aangepakt te worden :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:19:49 #296
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128306609
quote:
10s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat dan weer niet, maar ook niet alles tegelijk hoeft aangepakt te worden :P
One dat at a time
pi_128306644
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

:*
Komt goed met je jong, beloofd!! ;)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_128306667
quote:
1s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:19 schreef Royco1 het volgende:

[..]

One dat at a time
Precies, en alles maar zo rustig mogelijk doen :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  donderdag 27 juni 2013 @ 00:21:50 #299
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128306680
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Precies, en alles maar zo rustig mogelijk doen :+
Goed zo
pi_128306702
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Whehe, ik pown :')
Daarin kan je best nog weleens gelijk hebben, herken ik wel. Doordat m'n ouders vroeger problemen hadden durfde ik ook niets op te bouwen qua vriendschappen of relaties. Ik denk dat mijn huidige problemen daaruit voortkomen.
Same here. Ben van pleeggezin naar pleeggezin gegaan. En het was bij mijn laatste (13/14 jaar) dat ik de dreun kreeg die ik verdiende. Ze vonden het zo schattig dat ik zo verschrikkelijke verlegen was en nooit mijn bek durfde open te trekken dat ze niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Toen ging het dubbeltje pas echt rollen. Sociale dingen moet je gewoon leren. het komt niet aanwaaien.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128306801
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 00:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Same here. Ben van pleeggezin naar pleeggezin gegaan. En het was bij mijn laatste (13/14 jaar) dat ik de dreun kreeg die ik verdiende. Ze vonden het zo schattig dat ik zo verschrikkelijke verlegen was en nooit mijn bek durfde open te trekken dat ze niet goed wisten wat ze er mee aan moesten. Toen ging het dubbeltje pas echt rollen. Sociale dingen moet je gewoon leren. het komt niet aanwaaien.
Dat leer ik inderdaad de laatste jaren, het is wat dat betreft verstandig geweest om in de hulpverlening te gaan werken en studies te gaan volgen ^O^
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')