abonnement Unibet Coolblue
pi_128164742
Originele OP:

quote:
Op zondag 3 januari 2010 01:17 schreef Quickie_Butt het volgende:
Het viel me op dat er nog geen centraal topic is voor depressies en/of angstklachten. Wel een topic over medicatie bij psychische problemen en een hoe voel je je nu topic, maar die dekken naar mijn mening niet helemaal de lading.

Ik denk dat dit topic wel kan bijdragen in dit subforum. Veel mensen kampen namelijk met depressieve of angstklachten en zo kunnen we een beetje steun bij elkaar zoeken en elkaar van adviezen en tips voorzien :)
Korte omschrijving depressie:

quote:
Depressie
Iemand met een depressie heeft last van een hevige neerslachtigheid.

Die neerslachtigheid klaart niet na een paar dagen vanzelf op, maar duurt minimaal twee weken. Depressie moet niet verward worden met 'gewone' neerslachtigheid die iedereen wel eens heeft. Bij een depressie is deze heviger en tast het dagelijks functioneren aan.

Bron: http://www.trimbos.nl/onderwerpen/psychische-gezondheid/depressie
Korte uitleg van angststoornissen:

quote:
Angststoornissen
Angststoornissen zijn in de psychiatrie de meest voorkomende aandoeningen. Sommige van deze aandoeningen worden fobie genoemd. Het gemeenschappelijke kenmerk van angststoornissen, is dat er sprake is van angst. Mensen kunnen zo angstig zijn dat het hun leven ontregelt.

Wanneer spreken we van een angststoornis?

Angst is een gevoel dat optreedt bij dreigend gevaar. De emotie ontstaat als het welzijn van een persoon direct wordt bedreigd, maar ook als een persoon een situatie als bedreigend ervaart. Als een angst geen reële grond heeft en de betrokken persoon er sociale of beroepsmatige problemen door ondervindt, is er sprake van een stoornis.

In het diagnostisch classificatiesysteem DSM-IV worden de volgende angststoornissen onderscheiden:

Paniekstoornis met of zonder agorafobie
Sociale fobie of angststoornis
Specifieke of enkelvoudige fobie
Obsessief-compulsieve stoornis of dwangstoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis
Hypochondrie
Angststoornis door een lichamelijke aandoening
Acute stressstoornis
Angststoornis door alcohol of drugs

Voor de Multidisciplinaire Richtlijn Angststoornissen is de indeling van de DSM-IV als uitgangspunt genomen. Van de onderscheiden angststoornissen zijn de volgende aandoeningen opgenomen in de richtlijnen:

Paniekstoornis met en zonder agorafobie
Sociale fobie
Specifieke fobie
Obsessief-compulsieve stoornis
Gegeneraliseerde angststoornis
Posttraumatische stress-stoornis

Bron: http://www.trimbos.nl/ond(...)stoornissen-algemeen
Vorige delen:

R&P / Depressie & Angst #1
R&P / Depressie & Angst #2
R&P / Depressie & Angst #3
R&P / Depressie & Angst #4
R&P / Depressie & Angst #5
R&P / Depressie & Angst #6
R&P / Depressie & Angst #7
R&P / Depressie & Angst #8
R&P / Depressie & Angst #9
R&P / Depressie & Angst #10
R&P / Depressie & Angst #11
R&P / Depressie & Angst #12
R&P / Depressie & Angst #13
R&P / Depressie & Angst #14 ..... waar we het kabinet NIET leuk vinden
R&P / Depressie & Angst #15 ..... zonder bijwerkingen!
R&P / Depressie & Angst #16
R&P / Depressie & Angst #17
  zondag 23 juni 2013 @ 20:45:30 #2
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128164767
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef FAUSTI het volgende:

[..]

Langzamer, alleen nu is hij weg van ... en dan ben ik alweer bloednerveus.
probeer rustig te blijven. Begrijp dat als je zo'n iemand ontmoet waarmee het perfect klikt dat je gelijk alles wil. Maar probeer je niet gelijk vast te klampen aan hem. Dan maak je misschien datgene zelf waar, waar je zo bang voor bent.

Kijk in hoeverre je zijn tempo aan kan. Het is even kut, maa rmisschien bereik je er juist heel veel mee
pi_128164813
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Uhmm. oke .. :)
(ja ik volg het nu niet meer, maar je had antwoord op je vraag, dus het zal wel goed zijn)
Is het ook.
Was ook maar een simpele vraag, niet de moeite van een discussie waard :P
pi_128164845
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

probeer rustig te blijven. Begrijp dat als je zo'n iemand ontmoet waarmee het perfect klikt dat je gelijk alles wil. Maar probeer je niet gelijk vast te klampen aan hem. Dan maak je misschien datgene zelf waar, waar je zo bang voor bent.

Kijk in hoeverre je zijn tempo aan kan. Het is even kut, maa rmisschien bereik je er juist heel veel mee
pi_128164869
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

probeer rustig te blijven. Begrijp dat als je zo'n iemand ontmoet waarmee het perfect klikt dat je gelijk alles wil. Maar probeer je niet gelijk vast te klampen aan hem. Dan maak je misschien datgene zelf waar, waar je zo bang voor bent.

Kijk in hoeverre je zijn tempo aan kan. Het is even kut, maa rmisschien bereik je er juist heel veel mee
Probeer het ook, maar ja verder wil niemand mij hebben of moeite in mij steken. Dus ja en ben al 26... wat oud is om zo iets nieuws te krijgen. als ik 35 ben werkt dat al helemaal niet meer snap je?
  zondag 23 juni 2013 @ 20:50:17 #6
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128165019
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef FAUSTI het volgende:

Probeer het ook, maar ja verder wil niemand mij hebben of moeite in mij steken. Dus ja en ben al 26... wat oud is om zo iets nieuws te krijgen. als ik 35 ben werkt dat al helemaal niet meer snap je?
Deze jongen wil dat blijkbaar wel. Anders zou hij je wel echt afgewezen hebben, ipv te zeggn dat ie het wat langzamer aan wil. Probeer dat te onthouden ;)
Jullie hadden leuke tijd, hij wou tig uur voor je reizen. Hij zal dat wss niet elke week gaan doen, of zo vaak als dat jij zou willen. Zijn leven/verwachtingen/verlangens zitten wss wat anders in elkaar dan de jouwe.
Probeer (hoe moeilijk ook) het positieve ervan in te zien. En niet enkel het negatieve.
pi_128165133
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deze jongen wil dat blijkbaar wel. Anders zou hij je wel echt afgewezen hebben, ipv te zeggn dat ie het wat langzamer aan wil. Probeer dat te onthouden ;)
Jullie hadden leuke tijd, hij wou tig uur voor je reizen. Hij zal dat wss niet elke week gaan doen, of zo vaak als dat jij zou willen. Zijn leven/verwachtingen/verlangens zitten wss wat anders in elkaar dan de jouwe.
Probeer (hoe moeilijk ook) het positieve ervan in te zien. En niet enkel het negatieve.
Ik snap het en probeer het, maar we zullen zien wat hij morgen zegt.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:52:43 #8
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128165159
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef FAUSTI het volgende:

Ik snap het en probeer het, maar we zullen zien wat hij morgen zegt.
Heel goed ^O^
pi_128165268
Ik heb gisteravond wel een hele mooie serveerster gezien O+
Moet ik daar nog wat mee doen ofzo? :o
Rustig aan.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:55:08 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128165304
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb gisteravond wel een hele mooie serveerster gezien O+
Moet ik daar nog wat mee doen ofzo? :o
Ligt eraan wat je wil. Of je der nog eens zal zien, hoeveel moeite je ervoor wil doen, etc etc.
pi_128165343
Je kan d'r uitvragen.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:55:53 #12
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128165347
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:54 schreef kingtoppie het volgende:
Ik heb gisteravond wel een hele mooie serveerster gezien O+
Moet ik daar nog wat mee doen ofzo? :o
Je bestelling doorgeven
pi_128165371
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ligt eraan wat je wil. Of je der nog eens zal zien, hoeveel moeite je ervoor wil doen, etc etc.
Beetje sociaal contact met dames die ik er leuk uit vind zien kan geen kwaad..
Allicht, ben daar vaker dus...
En weet niet? Als ze leuk reageert best wel wat denk ik?
Rustig aan.
  zondag 23 juni 2013 @ 20:56:38 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128165397
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Beetje sociaal contact met dames die ik er leuk uit vind zien kan geen kwaad..
Allicht, ben daar vaker dus...
En weet niet? Als ze leuk reageert best wel wat denk ik?
Zou zeggen... probeer het dan maar :)
pi_128165407
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Je bestelling doorgeven
2x gedaan. (8>
Rustig aan.
pi_128165447
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou zeggen... probeer het dan maar :)
Okidoki! Gewoon brutaal haar nummer vragen en de volgende dag opbellen ofzo als ik haar zie. })
Rustig aan.
pi_128166056
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou zeggen... probeer het dan maar :)
Vind het alleen wel raar dat ik die vorm van benadering nogal vaak moet toepassen om uberhaupt contact te krijgen met dames, terwijl ik eigenlijk vrij weinig mensen ken die een beetje op vrouwen afstappen op zo een manier.

Ik haal 2 topics door elkaar zie ik...

[ Bericht 3% gewijzigd door kingtoppie op 23-06-2013 21:14:52 ]
Rustig aan.
  zondag 23 juni 2013 @ 21:15:20 #18
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128166452
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vind het alleen wel raar dat ik die vorm van benadering nogal vaak moet toepassen om uberhaupt contact te krijgen met dames, terwijl ik eigenlijk vrij weinig mensen ken die een beetje op vrouwen afstappen op zo een manier.

Ik haal 2 topics door elkaar zie ik...
Klopt.. zou het in die andere gooien ^O^
pi_128166860
Ik zou me haast schuldig voelen om mijn issues hier nog te reppen. Heb het toch wel verdikkeme vrij zwaar vanavond. Echt zwaar. Heb alleen niet de issues van een gebrek aan sociaal leven, gebrek aan relatie of wat dan ook.

Heb fantastische vrienden, heb een relatie (hoe je het ook wil noemen) maar ik ben verdomme zo zwak als een broodje pudding op het moment die echt om het minst of geringste zijn ingewanden leeg fietst voor het toilet. Vandaag ben ik zo'n beetje alles kwijt geraakt. En juist op momenten van rust kakt alles in. En ik weet dat ze mee leest hier (google translate ftw) maar toch. Mijn vrienden, 'peut en arts wijzen mij er op dat ik een goed stel hersens heb, goede zaken tot dusverre in mijn carriere heb gedaan, dat ik niet tot mijn 65e hoef te ploeteren, er nog zo veel in het verschiet ligt. Maar ik nog steeds de waarde van haar mening enorm zwaar weeg ..

Nog steeds ..

En een simpel let it go, isn't sufficient.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 23 juni 2013 @ 21:28:02 #20
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128167333
Je ex zit erg diep in je. De vraag is alleen waarom. Ik ken niet je levensverhaal niet natuurlijk.
De vraag is alleen waarom vind je alles wat zij doet / vindt nog zo belangrijk.

Is het omdat zij het plotsklap heeft uitgemaakt en je dus nooit iets met die gevoelens voor haar hebt kunnen doen en het lastig vind om het af te sluiten?
Of is het dat je je aan haar blijft vastklampen omdat er niemand anders in je leven is die een dergelijke band kan vervangen?
Of durf je toch soort van niet alleen te zijn?

Zijn maar wat gissingen hoor. Je leven lijkt verder wel oke als ik het zo hoor.
Wel fucked up dat het ook zo'n lichamelijk gevolg heeft :{
  zondag 23 juni 2013 @ 21:28:58 #21
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_128167397
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zou me haast schuldig voelen om mijn issues hier nog te reppen. Heb het toch wel verdikkeme vrij zwaar vanavond. Echt zwaar. Heb alleen niet de issues van een gebrek aan sociaal leven, gebrek aan relatie of wat dan ook.

Heb fantastische vrienden, heb een relatie (hoe je het ook wil noemen) maar ik ben verdomme zo zwak als een broodje pudding op het moment die echt om het minst of geringste zijn ingewanden leeg fietst voor het toilet. Vandaag ben ik zo'n beetje alles kwijt geraakt. En juist op momenten van rust kakt alles in. En ik weet dat ze mee leest hier (google translate ftw) maar toch. Mijn vrienden, 'peut en arts wijzen mij er op dat ik een goed stel hersens heb, goede zaken tot dusverre in mijn carriere heb gedaan, dat ik niet tot mijn 65e hoef te ploeteren, er nog zo veel in het verschiet ligt. Maar ik nog steeds de waarde van haar mening enorm zwaar weeg ..

Nog steeds ..

En een simpel let it go, isn't sufficient.
Hoe lang is het uit?
  zondag 23 juni 2013 @ 21:34:08 #22
362100 Comp_Lex
The Doctor
pi_128167801
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:21 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik zou me haast schuldig voelen om mijn issues hier nog te reppen. Heb het toch wel verdikkeme vrij zwaar vanavond. Echt zwaar. Heb alleen niet de issues van een gebrek aan sociaal leven, gebrek aan relatie of wat dan ook.

Heb fantastische vrienden, heb een relatie (hoe je het ook wil noemen) maar ik ben verdomme zo zwak als een broodje pudding op het moment die echt om het minst of geringste zijn ingewanden leeg fietst voor het toilet. Vandaag ben ik zo'n beetje alles kwijt geraakt. En juist op momenten van rust kakt alles in. En ik weet dat ze mee leest hier (google translate ftw) maar toch. Mijn vrienden, 'peut en arts wijzen mij er op dat ik een goed stel hersens heb, goede zaken tot dusverre in mijn carriere heb gedaan, dat ik niet tot mijn 65e hoef te ploeteren, er nog zo veel in het verschiet ligt. Maar ik nog steeds de waarde van haar mening enorm zwaar weeg ..

Nog steeds ..

En een simpel let it go, isn't sufficient.
Hopelijk begrijp je nu waarom "laat je verleden achter je" bij mij niet werkt ;)
Mensen vergeten gewoon dat hersenen geen harde schijven zijn waar je simpel iets opslaat of een stel knopjes zijn die je makkelijk om kan zetten.
Uiteindelijk is natuurlijk het doel wel dat ik mijn verleden moet achterlaten, maar mijn verleden heeft een stempel op mij gedrukt en ik heb dus hedendaags nog steeds issues in de vorm van

- angsten,
- spanningen,
- heftige onzekerheid,
- geen eigenwaarde,
- geen zelfvertrouwen,
- moeizaam contact leggen met andere mensen,
- extreme studievertraging (en levensvertraging),

- geen zelfstandigheid
- woon nog bij mijn ouders
- wordt door veel mensen niet geaccepteerd en door weinig mensen wel (stand is momenteel 50 - 1000 ofzo (50 wel, 1000 niet))
- gevoelens van somberheid, neerslachtigheid en depressie
- motivatieproblemen
- er is weinig wat interessant is

- 1-op-1 gesprekken zijn moeilijk
- in groepsgesprekken val ik weg
- koetjes en kalfjes kan ik niet
- ik loop steeds een seconde of 2 achter in groepsgesprekken
- concentratie- en geheugenproblemen
- maagproblemen
- negatieve toekomstvisie

naja ik laat het maar even voor nu.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_128169015
quote:
7s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Cue_ het volgende:
Je ex zit erg diep in je. De vraag is alleen waarom. Ik ken niet je levensverhaal niet natuurlijk.
De vraag is alleen waarom vind je alles wat zij doet / vindt nog zo belangrijk.
Ik kwam haar tegen op mijn top van mijn carriere. Uni als nummer 1 afgerond en had de beste mogelijke baan in mijn carriere, zij was de verkrachtte dame die door haar ex werd geslagen maar wel een stel hersens had. En ik dus dacht haar te kunnen redden (polishing my rough diamond) zoals ik altijd tegen haar zei. De aandacht die ze mij gaf was echt intoxicating..

De honeymoon phase was zo heftig, ik had dit nog nooit meegemaakt. Zij vond plots alles leuk wat ik leuk vond. Waarom ik het nog zo belangrijk vindt? Aldus de peut' is het omdat het het dichtste bij is wat ik heb gezien van 'liefde' ...

quote:
Is het omdat zij het plotsklap heeft uitgemaakt en je dus nooit iets met die gevoelens voor haar hebt kunnen doen en het lastig vind om het af te sluiten?
Ze mailde me.

Een gedeelte van de 'break up mail was dit'..

quote:
and anotherthing would be our ' relationship' which I think we need to redefine again. For me not much to speak about but I believe you should get a chance for the reply. The thing is, I had a lot of time to think about it since we saw each other last time and for me that is over, but I don't know what your thoughts about it are so I want to put it clear.I don't intend to crash you with mails like that, you should be strong and rational enough to know something like this was coming. If you are not well, too bad.
Ik heb nooit 'closure' gekregen. Nooit. 1e keer in een relatie die kapot ging. En zo'n mail ligt zwaar op de maag. En ja, uitmaken is altijd kut, maar zelfs in 'kut' heb je nog gradaties...

quote:
Of is het dat je je aan haar blijft vastklampen omdat er niemand anders in je leven is die een dergelijke band kan vervangen?
Of durf je toch soort van niet alleen te zijn?
Dit wil ik niet vervelend brengen maar ik heb nooit echt enorme problemen gehad met connecties en contacten. Ik ging naar de stad toe waar mijn ex woonde om daar mijn trip te beginnen om alle oude triggers te vervangen door nieuwe zodat ik beter door het leven kon gaan.

Wie kom ik daar tegen? ...

Mijn huidige vriendin .. Een volledig ander figuur zoals mijn ex. Ik blijf vastklampen aan mijn ex puur vanwege het feit dat de laatste keer dat ze me sprak ze een tirade hield over

-hoe geestelijke ziek ik wel niet was..
-hoe dringend hulp ik wel niet nodig had..
-dat ik totaal niet te vertrouwen ben
-dat ik echt hulp nodig heb......
-dat zij totaal geen problemen heeft ..
..

Het brak me volledig. Mijn 'peut en huisarts, mijn vader en vrienden zeggen allemaal hetzelfde. Gast, je bent intelligent, goed stel hersens en heb altijd je zaakjes op orde gehad tot je haar ontmoette, en nu is alles 180 graden anders. Wij zeggen met z'n alles dat je een tof figuur bent maar je zegt tegen ons dat dat niet zo is, omdat je ex, wiens klaarblijkelijk rare gevoelens voor je heeft, een andere mening heeft. Terwijl je nu een andere (betere) vriendin hebt!!

quote:
Zijn maar wat gissingen hoor. Je leven lijkt verder wel oke als ik het zo hoor.
Wel fucked up dat het ook zo'n lichamelijk gevolg heeft :{
Weinig slapen, kotsen, weinig slapen, kotsen, en veel janken.. Other than that heb ik echt niks te klagen.. Echt sociale problemen heb ik nooit gehad.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_128169438
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Hoe lang is het uit?
De mail werd verstuurd op 22 februari. Dus ik houd die datum maar aan. Volgens mijn 'peut e.a was het al uit sinds Oktober omdat de relatie in een andere fase kwam.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  zondag 23 juni 2013 @ 22:01:40 #25
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_128169672
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik kwam haar tegen op mijn top van mijn carriere. Uni als nummer 1 afgerond en had de beste mogelijke baan in mijn carriere, zij was de verkrachtte dame die door haar ex werd geslagen maar wel een stel hersens had. En ik dus dacht haar te kunnen redden (polishing my rough diamond) zoals ik altijd tegen haar zei. De aandacht die ze mij gaf was echt intoxicating..

De honeymoon phase was zo heftig, ik had dit nog nooit meegemaakt. Zij vond plots alles leuk wat ik leuk vond. Waarom ik het nog zo belangrijk vindt? Aldus de peut' is het omdat het het dichtste bij is wat ik heb gezien van 'liefde' ...
Klinkt logisch. Je kan iemand 'redden', je voegt weer een extra element toe aan je leven en het is helemaal top. Dus je gaat er helemaal in op.
quote:
Ze mailde me.

Een gedeelte van de 'break up mail was dit'..

[..]
Dat is wel heel fucked up. Maar wat ik van haar lees is dat het er wel enigszins zat aan te komen? Het ging al een tijdje minder?
quote:
Ik heb nooit 'closure' gekregen. Nooit. 1e keer in een relatie die kapot ging. En zo'n mail ligt zwaar op de maag. En ja, uitmaken is altijd kut, maar zelfs in 'kut' heb je nog gradaties...
Indeed.. maar jullie hebben nog wel contact erna gehad van wat ik hier heb gelezen. En soms nog contact. Daarin het dan nooit kunnen uitspreken? Je ei kwijt gekund, vragen kunnen stellen.. boos geworden etc?
quote:
Dit wil ik niet vervelend brengen maar ik heb nooit echt enorme problemen gehad met connecties en contacten.
Waarom zou dat vervelend zijn? Wees blij dat je dat neit hebt (gehad)
quote:
Ik ging naar de stad toe waar mijn ex woonde om daar mijn trip te beginnen om alle oude triggers te vervangen door nieuwe zodat ik beter door het leven kon gaan.

Wie kom ik daar tegen? ...

Mijn huidige vriendin .. Een volledig ander figuur zoals mijn ex.
Je hebt dus nu weer een vriendin? Maar als ik dan het begin van je post lees over dat met je ex het dichts bij liefde kwam.. wat heb je dan nu met je huidige vriendin? Is dat liefde ?
quote:
Ik blijf vastklampen aan mijn ex puur vanwege het feit dat de laatste keer dat ze me sprak ze een tirade hield over

-hoe geestelijke ziek ik wel niet was..
-hoe dringend hulp ik wel niet nodig had..
-dat ik totaal niet te vertrouwen ben
-dat ik echt hulp nodig heb......
-dat zij totaal geen problemen heeft ..
..
Het brak me volledig.
Begrijpelijk. Dergelijke woorden blijven vaak erg lang hangen. Alleen bij jou heel erg op de oppervlakte
quote:
Mijn 'peut en huisarts, mijn vader en vrienden zeggen allemaal hetzelfde. Gast, je bent intelligent, goed stel hersens en heb altijd je zaakjes op orde gehad tot je haar ontmoette, en nu is alles 180 graden anders. Wij zeggen met z'n alles dat je een tof figuur bent maar je zegt tegen ons dat dat niet zo is, omdat je ex, wiens klaarblijkelijk rare gevoelens voor je heeft, een andere mening heeft. Terwijl je nu een andere (betere) vriendin hebt!!
Tja misschien juist omdat je zo'n goed stel hersens hebt en misschien alles heel goed kan beredeneren dat dergelijke gevoelens kwesties juist harder aankomen.

quote:
Weinig slapen, kotsen, weinig slapen, kotsen, en veel janken.. Other than that heb ik echt niks te klagen.. Echt sociale problemen heb ik nooit gehad.
Kosten is fucked up voor je lichaam. Trek je dat wel allemaal zeg?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')