abonnement Unibet Coolblue
pi_128289296
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 16:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik weet de intruductie van analoge sticks nog, iedereen even hard gillen, "das toch nergens voor nodig joh".

Zelfde bij de Wii: wie wil er nu zwaaien met zijn controller?
Sony MOVE: zelfde.

Eyetoy: tof idee, helaas nooit meer geworden dan een gimmick.

Gewoon meeleveren, niet janken over de prijs.
Het zijn toch vooral de casual gamers die zulke dingen leuk vinden en voor die markt is de xbone wat te duur denk ik :P
PSN id: NL_SToRM
  woensdag 26 juni 2013 @ 18:27:42 #102
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128289315
Ik zat zonet op weg naar huis een xbox podcast te luisteren en daar zeiden ze iets waar ik nog helemaal niet aan gedacht had mbt die ommezwaai die MS gemaakt heeft. Ze hebben namelijk aangegeven dat je nog steeds (net zoals nu op de 360) je disc in de drive moet hebben als je een game speelt. Dat is natuurlijk ook gewoon keiharde DRM, dus hoezo geen DRM shit?

Ik blijf erbij dat MS vast had moeten houden aan hun visie, ook al was de oplossing nog niet ideaal. Er is hoe dan ook nog geen perfecte oplossing voor digitale distributie. Ook bij muziek, boeken en films zitten er nog nadelen voor de consument aan die je niet had bij fysieke distributie. De voordelen wegen daar echter duidelijker op tegen de nadelen, waardoor het veelal wel werkt.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:19:43 #103
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128293450
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:27 schreef SToRM81 het volgende:

[..]

Het zijn toch vooral de casual gamers die zulke dingen leuk vinden en voor die markt is de xbone wat te duur denk ik :P
Dames en heren, Nostradamus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128293699
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:27 schreef Chevalric het volgende:
Ik zat zonet op weg naar huis een xbox podcast te luisteren en daar zeiden ze iets waar ik nog helemaal niet aan gedacht had mbt die ommezwaai die MS gemaakt heeft. Ze hebben namelijk aangegeven dat je nog steeds (net zoals nu op de 360) je disc in de drive moet hebben als je een game speelt. Dat is natuurlijk ook gewoon keiharde DRM, dus hoezo geen DRM shit?

Ik blijf erbij dat MS vast had moeten houden aan hun visie, ook al was de oplossing nog niet ideaal. Er is hoe dan ook nog geen perfecte oplossing voor digitale distributie. Ook bij muziek, boeken en films zitten er nog nadelen voor de consument aan die je niet had bij fysieke distributie. De voordelen wegen daar echter duidelijker op tegen de nadelen, waardoor het veelal wel werkt.
Dat soort DRM is er altijd, maar een disc in je console houden is voor veel mensen een stuk betrouwbaarder dan online zijn. Nu hoop ik alleen dat dat One geen krassen maakt op de discs.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 26 juni 2013 @ 20:37:03 #105
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_128294263
quote:
0s.gif Op woensdag 26 juni 2013 18:27 schreef Chevalric het volgende:
Ik zat zonet op weg naar huis een xbox podcast te luisteren en daar zeiden ze iets waar ik nog helemaal niet aan gedacht had mbt die ommezwaai die MS gemaakt heeft. Ze hebben namelijk aangegeven dat je nog steeds (net zoals nu op de 360) je disc in de drive moet hebben als je een game speelt. Dat is natuurlijk ook gewoon keiharde DRM, dus hoezo geen DRM shit?

Ik blijf erbij dat MS vast had moeten houden aan hun visie, ook al was de oplossing nog niet ideaal. Er is hoe dan ook nog geen perfecte oplossing voor digitale distributie. Ook bij muziek, boeken en films zitten er nog nadelen voor de consument aan die je niet had bij fysieke distributie. De voordelen wegen daar echter duidelijker op tegen de nadelen, waardoor het veelal wel werkt.
Weet je wel wat DRM betekent trouwens?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_128309570
Sony Sacrificed the PlayStation 4 Camera to Beat Microsoft on Price
How the camera was cut last minute and left with an uncertain future.


When Sony announced that PlayStation 4 would be priced at $399 to an uproar of applause from the audience at its E3 press conference, it secured a critical edge over the Xbox One. But the advantage came at a cost: the PlayStation 4 camera (formerly known as the PlayStation 4 Eye). According to multiple sources, in the months leading up to E3, Sony nixed plans to include the camera add-on with every system and shave $100 off its originally planned price of $499. Most importantly, it did so quietly, informing its retail partners only of the removal of the camera, not specifying the lower price so as not to tip its hand to Microsoft.

But in its efforts to undercut the Xbox One, Sony has damned the accessory to a future of fragmented consumer adoption and inconsistent software support. The decision has also rendered a major design element of the DualShock 4 controller — the built-in LED Move tracker — largely useless.

Microsoft's decision to bundle a Kinect with each Xbox One and require it for use may be unpopular, but it guarantees that every user will have the option to try Kinect-enabled games and experiences. For developers, it means that Kinect integration is no longer a costly gamble on a small subsection of Xbox owners — motion-detecting and voice-sensing elements can be anything from a small optional game enhancement or the primary control method.

By relegating the camera to a $59.99 add-on, Sony has ensured the opposite — a climate of codependency wherein PlayStation 4 camera adoption will hinge upon compelling software, but compelling software will only arrive after PlayStation 4 camera adoption.

What's worse, the DualShock 4's integrated LEDs are now good for little more than visual flair. Per Sony, the light-up panels will help indicate the player associated with each controller and, when supported, react to in-game cues, such as blinking red when a player is low on health. Ultimately, the limited functionality of the LEDs without the aid of the Eye won't impact the player experience or even drastically diminish the overall battery life of the controller, but it's a lingering reminder of Sony's failure to support the tech.

It's possible that Sony has long-term aspirations for the PlayStation 4 camera and the DualShock 4's integrated Move technology — the PS4 is likely to be a 10 year console, after all — but launch window support is likely to be non-existent. The device was little more than a footnote at the console's debut in February and of the more than 40 demos Sony showcased at E3, Drive Club and a tech demo Playroom were the only PlayStation 4 titles were camera-enabled.

At present, Sony's abandonment of the Eye in favor of a lower priced PlayStation 4 seems to be paying off — the company claims to be boosting internal sales estimates and online retailers are reporting record breaking pre-sales — but will it be able to incentivize consumers and developers to adopt the device in the future? The odds are seemingly stacked against it, but perhaps Sony has a killer app waiting in the wings.

http://www.ign.com/articl(...)&utm_source=facebook
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128309628
Mooi. Die motion control shit is waardeloos met conventionele games. Het is de hoofdrede dat ik de Xbone voorlopig laat liggen.
pi_128309910
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 06:37 schreef KoningStoma het volgende:
Mooi. Die motion control shit is waardeloos met conventionele games. Het is de hoofdrede dat ik de Xbone voorlopig laat liggen.
En die 'motion control shit' komt nooit verder als developers er niet standaard vanuit kunnen gaan dat het erbij zit, dan blijft het een gimmick.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 27 juni 2013 @ 07:41:44 #109
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128309954
quote:
10s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:37 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Weet je wel wat DRM betekent trouwens?
Ja. En ik weet ook wel dat niet alle copyright-beschermingen hetzelfde zijn als DRM. Maar uiteindelijk is dit wel een vorm van kopieerbeveiliging, net als DRM.
pi_128310005
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En die 'motion control shit' komt nooit verder als developers er niet standaard vanuit kunnen gaan dat het erbij zit, dan blijft het een gimmick.
Dat interesseert me niet. Voor de games waarin ik geïnteresseerd ben, zal het nooit meer dan een gimmick worden.
pi_128310098
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:48 schreef KoningStoma het volgende:

[..]

Dat interesseert me niet. Voor de games waarin ik geïnteresseerd ben, zal het nooit meer dan een gimmick worden.
Dat is volledig persoonlijk, ik speel vooral RPG's en daarin is het ook (nog) niet gebruikt. Maar het kan zeker wel tof gebruikt gaan worden.

De Kinect nu is vooral gebruikt voor dans- en fitnesspellen bij ons thuis maar ben benieuwd wat ze er straks mee gaan doen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128310109
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:58 schreef Ceased2Be het volgende:
gimmick worden.

Dat is volledig persoonlijk, ik speel vooral RPG's en daarin is het ook (nog) niet gebruikt. Maar het kan zeker wel tof gebruikt gaan worden.

De Kinect nu is vooral gebruikt voor dans- en fitnesspellen bij ons thuis maar ben benieuwd wat ze er straks mee gaan doen.
Je waarschuwen als je teveel aan het rukken bent. Tegen een Ruk armpje.
pi_128310159
"gebruik nu links, om een faparm te voorkomen, Ceased2Be"
pi_128310354
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:04 schreef KoningStoma het volgende:
"gebruik nu links, om een faparm te voorkomen, Ceased2Be"
fappen met links zuigt...
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128310401
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:23 schreef Ceased2Be het volgende:
fappen met links zuigt...
Toch moet je het van MS straks. Anders zetten ze je xbox uit
pi_128310545
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:28 schreef Godtje het volgende:

[..]

Toch moet je het van MS straks. Anders zetten ze je xbox uit
Het wordt je wel kwalijk genomen als je geen probleem maakt van die kinect he?
:')
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_128310566
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:38 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Het wordt je wel kwalijk genomen als je geen probleem maakt van die kinect he?
:')
Jij bent benieuwd wat ze er straks mee gaan doen. Ik geef alleen de antwoorden. Don't shoot the messenger.
pi_128310810
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:39 schreef Godtje het volgende:

[..]

Jij bent benieuwd wat ze er straks mee gaan doen. Ik geef alleen de antwoorden. Don't shoot the messenger.
Ik probeer een serieus gesprek te voeren, de 'OMFG M$! IS WATCHING YOU MASTURB8!' grap is al te vaak langsgekomen..
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:25:24 #119
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_128311423
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 08:55 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik probeer een serieus gesprek te voeren, de 'OMFG M$! IS WATCHING YOU MASTURB8!' grap is al te vaak langsgekomen..
^O^. Helemaal mee eens. Laten we vooral alle mogelijkheden tot innovatie snel de kop indrukken, want "AAAAAH, VERANDERING IS ENG!!!!" :')
pi_128311499
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:25 schreef Chevalric het volgende:

[..]

^O^. Helemaal mee eens. Laten we vooral alle mogelijkheden tot innovatie snel de kop indrukken, want "AAAAAH, VERANDERING IS ENG!!!!" :')
Dit is geen innovatie grapjas. Dit bestaat al jaren.
Je betaald 100 euro meer voor een camera van 15 euro en een hardware doos met mindere specs.
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:31:43 #121
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_128311565
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

Dit is geen innovatie grapjas. Dit bestaat al jaren.
Je betaald 100 euro meer voor een camera van 15 euro en een hardware doos met mindere specs.
Maar met meerdere OS'en, integraties met randapparatuur etc.

Je kunt het niet zo zwart-wit zien. Sony verkoopt hun console gewoon verder onder de kostprijs dan MS dat doet.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_128311576
quote:
3s.gif Op donderdag 27 juni 2013 09:31 schreef Rossdale het volgende:
Sony verkoopt hun console gewoon verder onder de kostprijs dan MS dat doet.
Sony spreekt dat tege of heb ik een bron gemist? Dan zie ik graag de link naar de uitspraak van Sony
  donderdag 27 juni 2013 @ 09:39:12 #123
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128311736
Ik heb, net zoals de rest van de wereld, de xbox ONE nog niet getest, dus ik heb geen idee hoe goed het allemaal werkt.

Maar bite me als het mij wel cool lijkt dat als ik thuis kom ik gewoon tegen mijn Xbox kan zeggen dat ie alvast aanmoet, GoW moet opstarten en het nieuws moet opnemen terwijl ik mijn jas uitdoe.

Of het zo goed werkt als ze beweren, geen idee, maar ik sta er zeker niet negatief tegenover.

En ja, de PS4 koop ik OOK gewoon...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_128312619
quote:
14s.gif Op woensdag 26 juni 2013 20:19 schreef Skull-splitter het volgende:
Dames en heren, Nostradamus!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg alleen dat ik denk dat de One in het begin waarschijnlijk te duur gaat zijn voor de casual gamer... Als je ziet hoe hard iedereen aan het lachen was toen de PS3 600 euro was en dat die pas echt goed op gang kwam toen die rond de 400 euro kostte, dan lijkt het mij geen vreemde aanname om te zeggen dat de casual gamer geen 500 euro gaat uitgeven om motion games te gaan spelen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2013 17:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Bovendien zie ik MS net voor release de prijs nog flink naar beneden trekken.
Dames en heren, Nostradamus! :P
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2013 07:36 schreef Ceased2Be het volgende:
En die 'motion control shit' komt nooit verder als developers er niet standaard vanuit kunnen gaan dat het erbij zit, dan blijft het een gimmick.
Ook al zit die camera erbij, dan nog zal niet iedereen die aan willen sluiten, dit zie je nu ook bij de One. Misschien dat Sony later als de PS4 wat goedkoper is de camera er wel bij kan steken.
PSN id: NL_SToRM
  donderdag 27 juni 2013 @ 10:17:41 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_128312670
Het is idd wel een fors bedrag, dus MS zal de gemiddelde consument wel moeten overtuigen van de meerwaarde mbt TV/streaming etc.

Ik hoop dus wel dat ik hem in kan zetten ipv dat gedrocht van een HorizonBox bijv. Ze zullen wel contracten met Ziggo/UPC moeten afsluiten.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')