abonnement Unibet Coolblue
pi_128449512
Ze waren gisteren aan het klungelen. Dat kwam totaal onverwachts. Dat doen ze normaal nooit.
pi_128449647
Ik vind de hele heisa nog steeds enorm overdreven. D&D waren overigens ook niet de enigen:
In the coolest little capital of the world
  maandag 1 juli 2013 @ 09:34:54 #153
40566 Ericr
Livewrong
pi_128449781
Dit is toch het fantopic en niet het afzeiktopic? Wie naar het gewauwel van de Belgen wil luisteren en daar lyrisch over is opent maar een topic over die knakkers van Sporza.
pi_128450214
Je bent er als Herbert en Maarten mooi klaar mee als je ook al verantwoordelijk bent voor de informatievoorziening die je niet zelf in de hand hebt.
pi_128450372
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:34 schreef Ericr het volgende:
Dit is toch het fantopic en niet het afzeiktopic? Wie naar het gewauwel van de Belgen wil luisteren en daar lyrisch over is opent maar een topic over die knakkers van Sporza.
D&D helden _O_

Er kwam op een gegeven moment een toren in beeld en daar werd niks over verteld, dat was mijns inziens meer teleurstellend dan dat Bakelants debacle.
  maandag 1 juli 2013 @ 10:16:38 #156
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_128450644
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:34 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die onzichtbare commentator is er nog steeds: Mathieu Hermans. Verder is dit pas het eerste jaar dat er op het wielrennen bespaard wordt. Verder kost het de NOS helemaal niets extra's als D&D zich gewoon beter zouden inlezen en voorbereiden.

Dus je argumenten zijn totaal niet valide.
Hoezo is dit pas het eerste jaar dat er op wielrennen wordt bespaard? Wat is de bron?
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_128450756
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:57 schreef KaheemSaid het volgende:
Je bent er als Herbert en Maarten mooi klaar mee als je ook al verantwoordelijk bent voor de informatievoorziening die je niet zelf in de hand hebt.
Je bent als Herbert en Maarten in die zin verantwoordelijk voor een juiste informatievoorziening aangezien je dit deel van die informatievoorziening zelf in de hand hebt. Ze hadden zelf Bakelants kunnen herkennen, zoals de Belg en Martijn Berkhout op Eurosport wel deden, en dan hadden ze helemaal niet afhankelijk hoeven zijn van de wedstrijdradio.
  Redactie Sport maandag 1 juli 2013 @ 10:36:22 #158
274204 crew  Mexicanobakker
pi_128451077
Irizar, service hè
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 1 juli 2013 @ 11:12:39 #159
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_128451935
Ik denk dat D&D stiekem hopen dat Irizar vandaag niet in beeld komt.
pi_128452298
Snap niet dat mensen nog dagelijks afstemmen op de NOS. Wanneer o.a. Sporza al lang en breed weet welke renner het is, dan zitten beide heren nog te zoeken in de ploegopstellingen. Ik heb bij die twee gewoon het idee dat ze niet verder komen dan hun commentaarhok, ze na afloop van de rit richting hotel verdwijnen om een dag later hetzelfde ritueel te herhalen. Echt amper kennis van de renners, op wat Wikipedia informatie na.

Zaterdag was ik ook nog even aan het luisteren naar die twee. Toen die teambus van Greenedge de finish raakte was Ducrot al 5 minuten bezig om zijn foto richting Twitter en NOS redactie te krijgen. Zap ik naar Eurosport, zijn de beelden er al op :')

En gisteren hadden ze het schijnbaar weer mis ? Volgens mij was die kopgroep al een KM of 5 intact en vol in beeld. Dat je dan als professioneel wielercommentator de naam van de juiste renner niet kent is heel triest.
U MAD?
pi_128452832
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2013 20:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Informatievoorziening is ook onderdeel van hun job. Verder kun je het wel bagatelliseren, maar als jij je werk niet goed doet, maakt het dan ook niks uit?
Vrij weinig, ik bezorg op zaterdag post en als ik een vergelijking moet maken dan zou ik eerst overal verkeerd bezorgen, dan weer terug moeten om de brievenbussen leeg te halen, alles herstellen en eventueel excuses als mensen de post al hebben opgehaald.
Natuurlijk, er zijn waarschijnlijk mensen die gaan janken (zoals jij dus), maar ja, big deal.

Komt trouwens nog bij dat het hun schuld niet was want de aso kwam zelf met die naam. Als ik dat naar mijn werk vertaal staat er dus een fout huisnummer op de brief en is het helemaal mijn probleem niet.

quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:34 schreef Ericr het volgende:
Dit is toch het fantopic en niet het afzeiktopic? Wie naar het gewauwel van de Belgen wil luisteren en daar lyrisch over is opent maar een topic over die knakkers van Sporza.
Dit ja ^O^
Who's your Stannis?
pi_128452956
Betekent dat dat je niets negatiefs mag zeggen over Snip en Snap? Als je een haattopic opent staat dat meteen zo negatief. Hun actie gisteren was een blunder van jewelste.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_128453101
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
Betekent dat dat je niets negatiefs mag zeggen over Snip en Snap? Als je een haattopic opent staat dat meteen zo negatief. Hun actie gisteren was een blunder van jewelste.
En het aparte aan dit topic is; ik zie meer negativiteit dan positiviteit :').!!!
U MAD?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:04:43 #164
54310 Keano
PSV / Celtic
pi_128453569
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
Snap niet dat mensen nog dagelijks afstemmen op de NOS. Wanneer o.a. Sporza al lang en breed weet welke renner het is, dan zitten beide heren nog te zoeken in de ploegopstellingen. Ik heb bij die twee gewoon het idee dat ze niet verder komen dan hun commentaarhok, ze na afloop van de rit richting hotel verdwijnen om een dag later hetzelfde ritueel te herhalen. Echt amper kennis van de renners, op wat Wikipedia informatie na.

Zaterdag was ik ook nog even aan het luisteren naar die twee. Toen die teambus van Greenedge de finish raakte was Ducrot al 5 minuten bezig om zijn foto richting Twitter en NOS redactie te krijgen. Zap ik naar Eurosport, zijn de beelden er al op :')

En gisteren hadden ze het schijnbaar weer mis ? Volgens mij was die kopgroep al een KM of 5 intact en vol in beeld. Dat je dan als professioneel wielercommentator de naam van de juiste renner niet kent is heel triest.
Hulde _O_

Dit scheelt me weer een minuut van mijn leven waarin ik precies hetzelfde wilde typen als dit.
"These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"
pi_128454045
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:53 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

En het aparte aan dit topic is; ik zie meer negativiteit dan positiviteit :').!!!
Als ik gewoon tour zit te kijken post ik wel wat in het etappe topic als ik zin heb, maar ik ga niet hier telkens als Herbert wat over een toren zegt iets zetten als:

'Weer zo'n toren, Herbert ^O^ ' terwijl ik dat tot op zekere hoogte wel denk.

Als je niet snapt waarom ik kijk naar D&D ( _O_ _O_ _O_) kijk dan snap ik niet waarom jij kijkt, want als je niet kijkt zou je je dat kleine foutje van gister niet aantrekken.
Who's your Stannis?
  maandag 1 juli 2013 @ 12:18:50 #166
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128454069
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 10:16 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Hoezo is dit pas het eerste jaar dat er op wielrennen wordt bespaard? Wat is de bron?
Voorgaande jaren is er steeds hetzelfde aantal wedstrijden uitgezonden. Dit jaar is het voor het eerst anders. Weliswaar onder het mom van, kritisch tegenover doping. Maar dat is gewoon een bezuiniging.

Verder is het pas vrij recent dat de PO daadwerkelijk moet bezuinigen. Daarvoor waren het nog plannen. Sowieso waren er jaren geleden nog geen bezuinigingen en maakten ze toen al dezelfde fouten.

Maar uiteindelijk is Mathieu Hermans er nog en ook andere NOS medewerkers die ze van informatie voorzien. Daarnaast blijf ik erbij dat een goede voorbereiding van de commentatoren geen extra geld kost, dat is namelijk gewoon hun werk.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128454216
Herbert met excuses nu op de radio :')

Zegt ie dat hij en Maarten er na de finish direct achterkwamen dat het Bakelants was :') Jaja, pas toen de uitslag in beeld kwam. Zegt ie ook nog dat het 198 renners zijn en dat ze niet iedereen kunnen herkennen en vervolgens zegt ie dat ze Mori in de kopgroep direct herkenden. Die is misschien nog wel onbekender dan Bakelants ook _O-
  User die overal opduikt 2022 maandag 1 juli 2013 @ 12:25:14 #168
186611 Haags
pi_128454290
Ik vind een etappe kijken met die twee altijd wel leuk :)
Zonder wrijving geen glans
  maandag 1 juli 2013 @ 12:32:21 #169
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_128454548
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind een etappe kijken met die twee altijd wel leuk :)
Maar dat is een bijkomstigheid. Ze dienen ons van correcte informatie te voorzien en hun eigen waarneming te prefereren boven andere bronnen. Maar omdat ze buiten de Nederlanders en enkele buitenlandse bekende renners niemand herkennen, krijg je dit dus.
pi_128454677
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:22 schreef TheArt het volgende:
Herbert met excuses nu op de radio :')

Zegt ie dat hij en Maarten er na de finish direct achterkwamen dat het Bakelants was :') Jaja, pas toen de uitslag in beeld kwam. Zegt ie ook nog dat het 198 renners zijn en dat ze niet iedereen kunnen herkennen en vervolgens zegt ie dat ze Mori in de kopgroep direct herkenden. Die is misschien nog wel onbekender dan Bakelants ook _O-
Ik kan even geen foto's posten, maar Irizar en Bakelants lijken in de verste verte niet op elkaar. Hoe kun je je daarin dan vergissen ?
We moeten niet vergeten dat dit hun beroep is hé....... Ze doen het niet voor de lol en voor de knikkers.
U MAD?
pi_128454730
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:36 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ik kan even geen foto's posten, maar Irizar en Bakelants lijken in de verste verte niet op elkaar. Hoe kun je je daarin dan vergissen ?
We moeten niet vergeten dat dit hun beroep is hé....... Ze doen het niet voor de lol en voor de knikkers.
Dat laatste verbaast me ook nog het meest in de kritiek van iedereen. Het is verdomme je werk, geen hobby'tje.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:38:30 #172
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128454745
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 11:45 schreef ZoDiep het volgende:

[..]

Vrij weinig, ik bezorg op zaterdag post en als ik een vergelijking moet maken dan zou ik eerst overal verkeerd bezorgen, dan weer terug moeten om de brievenbussen leeg te halen, alles herstellen en eventueel excuses als mensen de post al hebben opgehaald.
Natuurlijk, er zijn waarschijnlijk mensen die gaan janken (zoals jij dus), maar ja, big deal.

Komt trouwens nog bij dat het hun schuld niet was want de aso kwam zelf met die naam. Als ik dat naar mijn werk vertaal staat er dus een fout huisnummer op de brief en is het helemaal mijn probleem niet.
Ik ben aan het janken hierover? Dat slaat natuurlijk nergens op, want dan zou ik niet zo uitgebreid reageren en mijn mening proberen te onderbouwen.

Wat betreft het maken van fouten. Dat kan gebeuren, iedereen maakt fouten. Zo ook commentatoren, dus dat is geen ramp. Echter moet het wel binnen de perken blijven. En als je elke keer dezelfde fouten blijkt maken, dan mag je jezelf toch wel gaan afvragen of je je werk wel goed doet.

Om even jouw voorbeelden aan te halen. Als jij elke keer de post verkeerd bezorgt, dan gaan mensen toch elk wel een keer klagen. En terecht. Dan zul je uiteindelijk niet zo lang meer bij de post werken, als je het daarna blijft doen.

Wat betreft de verkeerde informatie. Als het adres niet klopt, maar eigenlijk weet dat het niet klopt. Dan ben je wel erg stom om dan daar niks mee te doen.

Sowieso is het opmerkelijk dat jij het normaal zou vinden om je werk niet goed te doen. Mensen die daar wat van zeggen zijn maar jankerds.

Mijn opmerkingen hierover zijn overigens vooral gericht aan de mensen die het normaal vinden dat commentatoren verzaken. Het is bizar dat sportjournalisten hun werk blijkbaar niet goed hoeven te doen. En dan zeker wel klagen als je niet goed wordt geholpen in een winkel :')

Om even nog mijn reden op te geven, waarom ik vaak toch nog naar die twee luister. Zoals ik eerder al aangaf vind ik ze samen wel chemie hebben en meer dan behoorlijk kunnen vertellen. Ze hebben verder best een prettige stem om naar te luisteren. Echter is het wel zo dat ze teveel simpele fouten maken en daar valt eigenlijk ook onder dat ze alsmaar verbaasd zijn over de meest logische zaken binnen het huidige peloton.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 1 juli 2013 @ 12:40:52 #173
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_128454828
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 12:38 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat laatste verbaast me ook nog het meest in de kritiek van iedereen. Het is verdomme je werk, geen hobby'tje.
Precies Dat is ook mijn punt. :Y
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_128455336
Westra meteen herkend *O*
  maandag 1 juli 2013 @ 13:10:10 #175
356891 Abed
hooggeleid
pi_128456122
Maarten en Herbert op de achtergrond tijdens het werken is pure therapie
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')