abonnement Unibet Coolblue
pi_127854009
Na 3 maanden zullen ze heus wel afgeprijsd worden, zie Steam.

Waar haal je de prijzen van de xbone games vandaan? Die zijn nog niet bekend.
  zondag 16 juni 2013 @ 10:14:03 #252
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_127854046
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 10:10 schreef JohnB52 het volgende:
Na 3 maanden zullen ze heus wel afgeprijsd worden, zie Steam.

Waar haal je de prijzen van de xbone games vandaan? Die zijn nog niet bekend.
Hoop het wel ja, maar als je nu de prijzen ziet van ''echte'' games op Xbox live dan ben ik er bang voor.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_127855248
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef FrietjuH het volgende:
Na een tijdje dit topic doorgelezen te hebben toch maar is even een contributie eraan leveren:)

Begin van de Xbox360-PS3 gen was ik helemaal into de PS3 waarom achteraf ik heb geen idee, veel vrienden hadden de PS3 of gingen deze aanschaffen en dat maakte destijds de keuze.
Na enkele price-drops kocht ik de Xbox 360 en alhoewel ik op dat moment een Sony fanboy was, was ik zeer verrast over de Xbox 360.
Nu speel ik haast geen console meer ivm aanschaf game-pc en vangt me Xbox360 elite stof in zijn doos en de PS3 gebruik ik heel af en toe als blu-ray spelertje.

Maargoed we gaan naar de Xbox One:
Pluspunten voor mij om de Xbox One te halen.
- Ryse: Son of Rome: Door een vriend verteld om deze game in de gaten te houden, omdat deze precies in mijn rijtje games thuishoort. Omdat deze exclusief voor Xbox One is, is dat een puntje voor MS.
- Forza 5 : Tsja de race exclusive van de Xbox, heb ook de GT delen op me PS3 gespeeld, maar moet zeggen Forza is in mijn optiek de leukste van de twee.
- Dead Rising 3: Fan van deze franchise sinds deel 1, daarom ook niet gek dat ik deel 3 ook wil spelen.
- Project Spark: Zag er op de E3 zeer leuk uit en wil deze ook graag proberen.
- Quatum Break: Denk dat dit een leuke IP kan worden, maar wil wel graag eerst wat meer zien.
- World of Tanks: Zal een kwestie van tijd zijn voordat deze naar de One gaat, zat al een tijdje op een console versie te wachten.
- Plants VS Zombies: Grappige gameplay op de E3, kan een leuke game worden.
- De andere multi-platform games: Wolfenstein,Battlefield 4 etc etc.

Nu is er veel gewhine op het internet om de kinect en de eens per 24u per dag online zijn regel.
Mensen voelen zich de kinect opgedrongen, goed dan kan is ieders persoonlijke mening maar ook het feit dat het de prijs omhoog drijft is voor velen een struikelpunt.
Bij de current-gen release werd de Blu-ray je toch ook door Sony opgedrongen, kan me de discussies nog herrineren of dit de prijs van de games niet flink op zou drijven, en dat als Xbox de normale prijzen zou hanteren
Xbox de slag zou winnen.

Nu aan het einde van de cyclus, kennen wij niks anders haast meer dan blu-ray, het is de nieuwe standaard. Als Sony op dat moment niet de Blu-ray in de PS3 had gebouwd, waren we dan nu ook al zo gewend aan de Blu-ray?
Daar kunnen we natuurlijk alleen over gissen, maar in dit tijdperk beginnen we meer en meer met spraak te doen. Bijna elke smartphone, of het nou Androis, IOS, of windows is kun je met je stem besturen.
Waarom is dan het besturen van je console met je stem zo vreemd? Er gaan geruchten dat er geen fysieke aan/uit knop op de console zit alhoewel ik dit betwijfel, maar wat is er nou mis om even te zeggen/schreeuwen XBOX ON!.
Vanaf daar kun je als je niet meer verder wilt met voice de controller pakken en verder door je menu's browsen. (Aanname)

Het Video gedeelte van de kinect:
Hier gaat puur ieders eigen mening tellen, sommige vinden het privacy inbraak omdat ze niet weten of MS de beelden gebruikt of een andere organisatie of dat het niet eens je eigen netwerk verlaat.
Ikzelf heb niks te verbergen in mijn woonkamer, en als je vind dat MS jou niet mag zien dat je kinect adventures doet dan wil je toch ook niet dat je vrienden het zien, of is dat opeens anders?
Hier zal MS gewoon duidelijk over moeten zijn, maar op dit moment lijkt het mij vrij sterk dat MS de beelden kan inzien, en voor de alu hoedjes onder ons als ze je graag willen bespioneren, kunnen ze ook je mobiele telefoon gebruiken.

Het eens per 24u online connectie maken met de servers:
Hier heb ik geen probleem mee, mijn consoles liggen met een kabel verbonden aan het internet, als mijn Xbox One graag eens per 24u contact wilt maken met de servers be my guest, maar het moet niet zo zijn dat je de console speciaal daarvoor
op moet starten want dan moet je aan de buren vragen als je op vakantie gaat of ze niet alleen je hond willen voeren maar ook even de Xbox aan en uit willen zitten.
Ook de precieze wijze hiervan heb ik nog nergens terug kunnen vinden, dus hier ga ik (nog) geen plus en of min van maken.

Ook het niet uit kunnen lenen van je games,
Tsja ikzelf leen nooit games uit of leen ze van vrienden dus hier heb ik persoonlijk geen nadeel aan. Snap wel dat mensen dit vervelend kunnen vinden.

En dan voor de meeste het grootste knelpunt: De prijs.
Ja het is crisis, en ja we letten allemaal op de centjes maar de 499,- is geen explosief hoge prijs, vorige gen was ook 499,- voor de PS3 meen ik mij te herrineren?
Maar het is wel een totaal pakket wat je in huis haalt, samen de TV functies waar ik wel toekomst in zie mits MS met een UPC,Ziggo,KPN in zee gaat. Ikzelf zou best geintresseerd zijn in een FOX/HBO abbonement, maar heb zelf geen TV abbo, omdat
ik nooit TV kijk.
De kinect is bijgeleverd, die moest je bij de Xbox360 toch voor 150,- bijkopen en je console die toen 300-400e was.

Ja de PS4 is 100,- goedkoperen heeft betere hardware ,maar voor mij persoonlijk zitten er geen leuke exclusives bij, velen zullen FF, en Kingdom Hearts etc willen spelen samen met Gran Turismo.

Mischien sla ik bij sommige stukken de plank volledig mis, maar daarvoor is dit een discussie fora, tevens zal ik wel wat punten missen.
Helaas dat het internet vol met flamers, die meteen alles afzeiken omdat het niet in hun straatje past.
De perceptie van de xbox one en PS4 is inderdaad heel persoonlijk maar je hebt echt niet gelijk over de exclusives.

Current gen heb ik de xbox 360 en de laatste 2 jaar komt er al geen drol van exclusives voor uit-_-
Wat hebben we dit jaar voor de 360? Gears of War...

PS4 komt eventjes met GT6 Beyond Two Souls, Last of Us en God of War.
Wat dat betreft zie je gewoon dat Sony meer exclusives hebt en de oude console niet zo snel laat vallen wat exclusives betreft.

Op dit moment vind ik dat:
Killzone SF, Infamous Second Son, Order 1886, Driveclub, (Uncharted 4 dat waarschijnlijk Q4 2014 uitkomt) gewoon en par is met de xbox ;)
pi_127855969
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 21:07 schreef FrietjuH het volgende:
Na een tijdje dit topic doorgelezen te hebben toch maar is even een contributie eraan leveren:)

Begin van de Xbox360-PS3 gen was ik helemaal into de PS3 waarom achteraf ik heb geen idee, veel vrienden hadden de PS3 of gingen deze aanschaffen en dat maakte destijds de keuze.
Na enkele price-drops kocht ik de Xbox 360 en alhoewel ik op dat moment een Sony fanboy was, was ik zeer verrast over de Xbox 360.
Nu speel ik haast geen console meer ivm aanschaf game-pc en vangt me Xbox360 elite stof in zijn doos en de PS3 gebruik ik heel af en toe als blu-ray spelertje.

Maargoed we gaan naar de Xbox One:
Pluspunten voor mij om de Xbox One te halen.
- Ryse: Son of Rome: Door een vriend verteld om deze game in de gaten te houden, omdat deze precies in mijn rijtje games thuishoort. Omdat deze exclusief voor Xbox One is, is dat een puntje voor MS.
- Forza 5 : Tsja de race exclusive van de Xbox, heb ook de GT delen op me PS3 gespeeld, maar moet zeggen Forza is in mijn optiek de leukste van de twee.
- Dead Rising 3: Fan van deze franchise sinds deel 1, daarom ook niet gek dat ik deel 3 ook wil spelen.
- Project Spark: Zag er op de E3 zeer leuk uit en wil deze ook graag proberen.
- Quatum Break: Denk dat dit een leuke IP kan worden, maar wil wel graag eerst wat meer zien.
- World of Tanks: Zal een kwestie van tijd zijn voordat deze naar de One gaat, zat al een tijdje op een console versie te wachten.
- Plants VS Zombies: Grappige gameplay op de E3, kan een leuke game worden.
- De andere multi-platform games: Wolfenstein,Battlefield 4 etc etc.

Nu is er veel gewhine op het internet om de kinect en de eens per 24u per dag online zijn regel.
Mensen voelen zich de kinect opgedrongen, goed dan kan is ieders persoonlijke mening maar ook het feit dat het de prijs omhoog drijft is voor velen een struikelpunt.
Bij de current-gen release werd de Blu-ray je toch ook door Sony opgedrongen, kan me de discussies nog herrineren of dit de prijs van de games niet flink op zou drijven, en dat als Xbox de normale prijzen zou hanteren
Xbox de slag zou winnen.

Nu aan het einde van de cyclus, kennen wij niks anders haast meer dan blu-ray, het is de nieuwe standaard. Als Sony op dat moment niet de Blu-ray in de PS3 had gebouwd, waren we dan nu ook al zo gewend aan de Blu-ray?
Daar kunnen we natuurlijk alleen over gissen, maar in dit tijdperk beginnen we meer en meer met spraak te doen. Bijna elke smartphone, of het nou Androis, IOS, of windows is kun je met je stem besturen.
Waarom is dan het besturen van je console met je stem zo vreemd? Er gaan geruchten dat er geen fysieke aan/uit knop op de console zit alhoewel ik dit betwijfel, maar wat is er nou mis om even te zeggen/schreeuwen XBOX ON!.
Vanaf daar kun je als je niet meer verder wilt met voice de controller pakken en verder door je menu's browsen. (Aanname)

Het Video gedeelte van de kinect:
Hier gaat puur ieders eigen mening tellen, sommige vinden het privacy inbraak omdat ze niet weten of MS de beelden gebruikt of een andere organisatie of dat het niet eens je eigen netwerk verlaat.
Ikzelf heb niks te verbergen in mijn woonkamer, en als je vind dat MS jou niet mag zien dat je kinect adventures doet dan wil je toch ook niet dat je vrienden het zien, of is dat opeens anders?
Hier zal MS gewoon duidelijk over moeten zijn, maar op dit moment lijkt het mij vrij sterk dat MS de beelden kan inzien, en voor de alu hoedjes onder ons als ze je graag willen bespioneren, kunnen ze ook je mobiele telefoon gebruiken.

Het eens per 24u online connectie maken met de servers:
Hier heb ik geen probleem mee, mijn consoles liggen met een kabel verbonden aan het internet, als mijn Xbox One graag eens per 24u contact wilt maken met de servers be my guest, maar het moet niet zo zijn dat je de console speciaal daarvoor
op moet starten want dan moet je aan de buren vragen als je op vakantie gaat of ze niet alleen je hond willen voeren maar ook even de Xbox aan en uit willen zitten.
Ook de precieze wijze hiervan heb ik nog nergens terug kunnen vinden, dus hier ga ik (nog) geen plus en of min van maken.

Ook het niet uit kunnen lenen van je games,
Tsja ikzelf leen nooit games uit of leen ze van vrienden dus hier heb ik persoonlijk geen nadeel aan. Snap wel dat mensen dit vervelend kunnen vinden.

En dan voor de meeste het grootste knelpunt: De prijs.
Ja het is crisis, en ja we letten allemaal op de centjes maar de 499,- is geen explosief hoge prijs, vorige gen was ook 499,- voor de PS3 meen ik mij te herrineren?
Maar het is wel een totaal pakket wat je in huis haalt, samen de TV functies waar ik wel toekomst in zie mits MS met een UPC,Ziggo,KPN in zee gaat. Ikzelf zou best geintresseerd zijn in een FOX/HBO abbonement, maar heb zelf geen TV abbo, omdat
ik nooit TV kijk.
De kinect is bijgeleverd, die moest je bij de Xbox360 toch voor 150,- bijkopen en je console die toen 300-400e was.

Ja de PS4 is 100,- goedkoperen heeft betere hardware ,maar voor mij persoonlijk zitten er geen leuke exclusives bij, velen zullen FF, en Kingdom Hearts etc willen spelen samen met Gran Turismo.

Mischien sla ik bij sommige stukken de plank volledig mis, maar daarvoor is dit een discussie fora, tevens zal ik wel wat punten missen.
Helaas dat het internet vol met flamers, die meteen alles afzeiken omdat het niet in hun straatje past.
Het niet uilenen ?
je kan 10 personen van uitnodigen jou hele games lijst te laten spelen ongeacht hun de game bezitten of niet.
zolang die persoon maar gold heeft en langer als 30 dagen je vriend is op live.

dat vind ik juist geniaal gedaan, als een vriend van me battlefield 4 koopt, en ik niet weer of het me geld waard is speel ik het toch uit zijn lijst :P
je xbox download dan gewoon het complete spel en zolang die vriend niet zelf battlefield speelt kan ik het doen.
dit kan ook terwijl hij een andere game aant het spelen is op zijn X1.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_127882097
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 12:01 schreef DJ_ het volgende:

[..]

Het niet uilenen ?
je kan 10 personen van uitnodigen jou hele games lijst te laten spelen ongeacht hun de game bezitten of niet.
zolang die persoon maar gold heeft en langer als 30 dagen je vriend is op live.

dat vind ik juist geniaal gedaan, als een vriend van me battlefield 4 koopt, en ik niet weer of het me geld waard is speel ik het toch uit zijn lijst :P
je xbox download dan gewoon het complete spel en zolang die vriend niet zelf battlefield speelt kan ik het doen.
dit kan ook terwijl hij een andere game aant het spelen is op zijn X1.
Ik vrees dat jij dit te optimistisch ziet. Dat gaat namelijk nog meer geld kosten voor developers omdat er nog meer games uitgewisseld gaan worden. Om die handel aan banden te leggen zijn ze de tweedehandsmarkt naar geregistreerde retailers te verplaatsen.

De uitgevers en ontwikkelaars zien (voor hun gevoel) te weinig geld terug. Ze zijn dus juist bezig mensen meer nieuwe spellen te laten kopen. En MS lijkt meer voor hun kant te kiezen dan de gamer.
pi_127882266
Je kan alleen single player doen. Geen multiplayer.
pi_127884712
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 22:43 schreef JohnB52 het volgende:
Je kan alleen single player doen. Geen multiplayer.
Nee, kan wel:

http://neogaf.com/forum/showpost.php?p=63916696

I talked to the 'on-site' Microsoft representative there about some of the issues, here's a rundown of some of the interesting things he said:

1. In the family/friend circle, concurrent play is allowed on the same game. Say I get battlefield 4 and put it in my share. 1 person can play it with me, single player and/or multiplayer.

2. The other 9 people no longer have access to my shared library until that person is done playing.

3. Every person within the group can make their shared games available, so if 5 people in the group buy battlefield 4, the other 5 can play concurrently through other 'shared libraries' in the group. This way, everyone gets to play.

4. (this one tidbit was REALLY interesting) Let's say you have battlefield 4 in your family share circle, and you pick up halo 5 when it drops. no one in that circle is really interested at all in that game. you can have OTHER circles that you can share games with. You CANNOT have the same game in multiple circles, however. So if you put Halo 5 in one, it cannot be in another unless you remove it from that circle. No word on how many circles you can have, however.

5. The trade-off with this system, as I know a lot of people on GAF were saying there HAD to be one, is already known. It's the 24-hour check. In order to make sure that this system isn't exploitable, they needed a way to ensure that games weren't being passed around physically to be pirated/exploited. So that's the trade-off, to get this type of sharing system between friends/family and keep devs/pubs happy.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_127892741
quote:
Xbox One dit, Xbox One zus, Xbox One zo. Het is een hele soap die om Microsofts nieuwe console draait, maar is het nu eigenlijk wel terecht? Is het allemaal echt zo verschrikkelijk als we ons zelf graag doen geloven?

Laten we eerst even de tot nu toe bekende ‘feiten’ op een rijtje zetten:

Xbox One moet één keer per 24 uur inchecken;
Xbox One heeft de mogelijkheid om tweedehands games te blokkeren en gebruikt daarvoor een online DRM- en/of accountsysteem;
Kinect staat in standby en kan Já KAN registeren wat er in een kamer gebeurt;
Regiolock is landgebonden.
De vraag die ik mij inmiddels al meerdere malen heb gesteld luidt: is dit bovenstaande allemaal nu echt zo rampzalig als iedereen denkt? En iedere keer kom ik weer tot de conclusie dat dit voor de meeste gamers toch niet zo’n groot probleem kan zijn.

Als we het eerste punt, 24 uur online, eens nemen. Wat is hier nu echt zo erg aan? Mijn Xbox 360, PlayStation 3, Wii, PSP, 3DS, Home Cinema, UPC reciever, Nokia Lumia en iPad zijn altijd 24/7 verbonden, elke seconde van de dag en zeven dagen per week. En dan heb ik het nog niet eens gehad over alle social media waar iedereen zo druk en online mee is.

Wees eens reëel en kijk om je heen. Ons hele dagelijks leven draait om online en bijna iedereen is altijd online. Wat maakt het dan nog uit dat je Xbox One één keer in 24 uur ‘incheckt’? Ja, maar ik wil ook zonder internet kunnen gamen, is dan meestal de reactie. Dat is ook mogelijk want als je geen breedbandverbinding hebt is het ook mogelijk om de check via je mobiele telefoon te doen. De gedachte erachter is niet meer dan logisch. Alle Xbox One-retailgames moeten verplicht geïnstalleerd worden. Stel dat je na de installatie teruggaat naar Gamemania met je game. Gamemania neemt die game terug en verwijdert via een Microsoft-server je licentie op de game. Als je voor altijd je Xbone offline zou kunnen houden zou die update van je licentie echter nooit aankomen. Je zou dus de game kunnen blijven doorspelen zolang je offline blijft. De 24-check is zodat je gedwongen wordt om zulke updates te doen.

Wat je ervoor terugkrijgt: alle retailgames die je koopt zijn nu ook digitaal. Hierdoor kun je op elke Xbox One dan ook zonder discs je games spelen op je account. Je account gaat dus overal met je mee.

Het heeft daarnaast ook andere voordelen, zoals in de Forza 5-presentatie aangegeven werd. Iedereen die racegames speelt herkent vast wel de momenten dat cpu-tegenstanders bijna altijd in een rij, precies de perfecte lijn volgen. Wat gewoon de spanning en eerlijkheid uit de game haalt. Met Forza 5 wordt het rijgedrag van gamers geanalyseerd en opgeslagen in de Cloud. Deze data wordt vervolgens bij jou ingame weer gebruikt, zodat je met een veel slimmere AI te maken krijgt. Hierdoor zal straks geen enkele race hetzelfde zijn en levert het ook nog eens leuke bonussen op als jouw ‘Ghost’data goed bij andere presteert.

Een ander voordeel is dat gamewerelden ongekend groot en gedetailleerd kunnen worden, zelfs als je console niet aan staat. Wanneer je later verder gaat kunnen dingen ineens heel anders, groter en mooier zijn want alles is van te voren al berekend in de Cloud.

Het tweede punt, tweedehands games, ligt wat gevoeliger. Maar zowel Microsoft als Sony hebben aangegeven dat ze de keuze willen laten bij de ontwikkelaars en alleen de functionaliteit aanbieden. Op de pc kent men het principe al veel langer en ja het is niet de meeste vriendelijke oplossing, maar we moeten nu niet moeilijk gaan doen als consoles soortgelijke mogelijkheden willen gaan aanbieden. Ontwikkelaars moeten dus gaan bedenken of ze zichzelf hieraan willen gaan branden.

Nieuws dat trouwens door alles DRM-heisa niet eens is opgevallen, is dat Microsoft heeft aangekondigd dat het mogelijk wordt om je live-lidmaatschap te delen met maximaal tien familieleden of vrienden die minimaal dertig dagen in je friendlist staan. Hoe dit straks in de praktijk gaat werken moeten we nog afwachten, maar erg interessant klinkt het wel. Dit zou namelijk wel eens kunnen betekenen dat je een door jou gekochte game kunt delen met tien anderen en zij hun game met jou.

De leukste discussie vind ik eigenlijk wel die over Kinect 2.0. Microsoft heeft de mogelijkheid om in mijn huis te kijken en ik heb recht op privacy zijn veel gehoorde argumenten, maar ook hier stel ik mijzelf weer de vraag: is dit nu echt zo’n ding als dat er van gemaakt wordt? Stel: Microsoft kan inderdaad opnemen wat er in je huis gebeurt. Wie is daar überhaupt in geïnteresseerd? De FBI, CIA, NSA of Bill Gates? Feit is: Er zijn veel praktischere manieren om iets te weten te komen dan een Kinect-camera. Type op Google maar eens je naam in. Het is helemaal niet reëel om te denken dat er echt iemand naar mogelijk miljoenen opgenomen filmpjes gaat zitten kijken. Zonde van de tijd, geld en zelfs opslagruimte.

Je hebt daarnaast ook altijd de mogelijkheid om de camera om te draaien of er iets voor te zetten als je er zeker van wilt zijn dat er geen video wordt opgenomen. Dit maakt het dan wel weer lastig om de coole feature, met twee vingers je scherm kleiner te maken, te gebruiken.

En dan het laatste nieuwtje over de regiolock per land, het is nog niet eens definitief of het ook daadwerkelijk per land gaat gelden, in plaats van een hele regio. Echt maar een heel klein gedeelte van de games komt niet uit Nederland en een nog kleiner aantal gamers importeert games. Nu wil ik die laatste groep niet tegen het zere been schoppen en ik snap de frustratie ook wel, want games zijn in sommige landen goedkoper. Maar zolang Microsoft niet definitief bevestigd dat je alleen games uit je eigen land kunt spelen, is het is heel goed mogelijk dat we in november gewoon games uit bijvoorbeeld Duitsland en Engeland kunnen spelen en hebben we ons druk lopen maken om niets.

We krijgen het gevoel dat we persoonlijk steeds meer beperkt worden, maar is dat nu echt wel zo? Is dit allemaal niet een logisch gevolg van alle eisen die we tegenwoordig stellen aan games, ontwikkelaars en uitgevers? We willen steeds mooiere graphics, betere AI, goede online functionaliteiten, minder lang wachten, etc. De releasedatum is pas in november en er zijn nog genoeg dingen die kunnen veranderen dus tot die tijd is het afwachten wat er nog meer gaat komen of veranderen.
pi_127892884
http://www.joystiq.com/20(...)-to-purchased-games/

Leek me ook wel heel erg sterk als dat niet het geval zou zijn.
pi_127892902
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)-to-purchased-games/

Leek me ook wel heel erg sterk als dat niet het geval zou zijn.
quote:
  maandag 17 juni 2013 @ 13:55:31 #261
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127900718
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127903273
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 09:42 schreef Mystikvm het volgende:
http://www.joystiq.com/20(...)-to-purchased-games/

Leek me ook wel heel erg sterk als dat niet het geval zou zijn.
In het verleden moest je alleen een nieuwe console + live abo kopen om weer online te kunnen gaan. Dus nu moet je dus nieuwe console + live abo + alle games opnieuw kopen om online te kunnen spelen _O- .
pi_127903647
Welk gedeelte van retain begrijp je niet?
pi_127903684
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Welk gedeelte van retain begrijp je niet?
_O-
pi_127903703
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Welk gedeelte van retain begrijp je niet?
ain
  maandag 17 juni 2013 @ 15:07:02 #266
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_127903795
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:04 schreef Godtje het volgende:

[..]

ain
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_127903996
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Welk gedeelte van retain begrijp je niet?
re
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_127904171
Als Tain het nou ff uitlegt aan Godtje, en andersom, kunnen we weer verder ;)
pi_127915747
http://redd.it/1gh043

Handig om later in de OP te zetten? Overzichtelijke informatie.
pi_127916193
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 15:02 schreef JohnB52 het volgende:
Welk gedeelte van retain begrijp je niet?
Welk gedeelte van mijn zin begrijp jij niet?
pi_127916410
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 19:58 schreef xminator het volgende:

[..]

Welk gedeelte van mijn zin begrijp jij niet?
+ alle games opnieuw kopen om online te kunnen spelen .


Tenminste, ik kon niet uit je post opmaken of je n grapje maakte?
pi_127916445
quote:
1s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:03 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

+ alle games opnieuw kopen om online te kunnen spelen .

Tenminste, ik kon niet uit je post opmaken of je n grapje maakte?
Wat is het nut van een multiplayer ban op een account als je daarna toch weer multiplayer games online kan spelen met dezelfde account?

In het nieuwsbericht gaat het erover dat je singleplayer games kan blijven spelen (logisch, anders zou dat helemaal faal geweest zijn). Ik heb het over multiplayer/online games, dus voortaan eerst nadenken voordat je iemand probeert te verbeteren.
pi_127916681
Oh, zo.

Ik dacht dat men bedoelde dat je account gebanned werd, en dat je dan ook je games kwijt was, en je dus niks meer aan je games hebt.

Het blijkt dus niet zo te zijn. Je games kan je gewoon blijven gebruiken, maar dan op ander account. Of je dan ook n andere xbone moet hebben weet ik niet.


En als iemand anders het beter uit kan leggen, ga je gang ;) of als ik het mis heb, corrigeer me maar.
pi_127916810
Haha, snel edditten he als ik wat aan het typen ben :)


Dus nu moet je dus nieuwe console + live abo + alle games opnieuw kopen om online te kunnen spelen .


Dat typte jij. Nou je hoeft dus niet alle games opnieuw te kopen.


En nu weer aardig doen. Ok?
pi_127916813
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 20:08 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, zo.

Ik dacht dat men bedoelde dat je account gebanned werd, en dat je dan ook je games kwijt was, en je dus niks meer aan je games hebt.

Het blijkt dus niet zo te zijn. Je games kan je gewoon blijven gebruiken, maar dan op ander account. Of je dan ook n andere xbone moet hebben weet ik niet.

En als iemand anders het beter uit kan leggen, ga je gang ;) of als ik het mis heb, corrigeer me maar.
Je games zijn account gebonden, dus hoe moet je je eigen games van account a op account b overzetten?

Ga je een keer schelden of gaan allemaal kleine kindjes je reporten, krijg je een ban. Voordat je weer online(multiplayer) games kan spelen moet je een nieuwe xbox one en een nieuwe game kopen. Ook moet je een nieuwe profiel gaan gebruiken. ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')