abonnement Unibet Coolblue
  maandag 10 juni 2013 @ 22:10:33 #1
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_127639671




Game of Thrones is een televisieserie van HBO, gebaseerd op de boekenserie A Song of Ice and Fire/Een Lied van IJs en Vuur van George RR Martin. Het eerste seizoen is in 2011 uitgezonden, seizoen 2 van 1 april t/m 3 juni 2012 en we zijn nu bijna klaar met seizoen 3.

De boekenserie beslaat in totaal een pagina of 4000 en richt zich op 2 families, de Starks en de Lannisters, die flink met elkaar in de clinch liggen over een koninkrijk. Parallel daaraan wordt het verhaal verteld van Daenerys Targaryen, de dochter van de afgezette koning. Gaande de seizoenen/boeken komen er steeds meer families in het spel betrokken zoals de Greyjoys, Tyrells en Baratheons. De boeken zitten vol met drama, verraad, oorlog en wat vooral heel sterk aan de boeken is, is dat de karakters heel menselijk zijn vol met goede en slechte eigenschappen.





Een paar karakters uit het verhaal zijn Jon, een bastaard van de Starks die naar het noorden gestuurd word om daar 'de Muur' te bewaken met zijn broeders in het zwart. Tyrion Lannister, broer van de koningin die een mismaakte dwerg is en iedereen erg graag afzeikt maar ondertussen behoorlijk uitgekookt plannetjes smeedt. En er komt een nest schrikwolven in voor die opgevoed worden door de kinderen van de Starks.



De serie zelf: Game of Thrones (TV Series 2011– ) - IMDb
David Benioff, schrijver/producer, bekend van oa X-Men Origins: Wolverine, Kite Runner, Troy, 25th Hour (schrijver van het boek): David Benioff - IMDb
George RR Martin zelf is ook betrokken: George R.R. Martin - IMDb








Wallpapers door Splodgenessabounds verzoekjes via PM :)
GoT Wallpaper 1 - Random Characters
GoT Wallpaper 2 - Random Characters
GoT Wallpaper 3 - Random Characters
GoT Wallpaper 4 - Random Characters
GoT Wallpaper 5 - Daenerys Targaryen
GoT Wallpaper 6 - 'Good' vs 'Bad'
GoT Wallpaper 7 - Jaqen H'ghar
GoT Wallpaper 9 - The Hound
Hier nog eentje van ons favoriete karakter: GoT Wallpaper 10 - The One True King

Handige Links
De HBO-viewer's guide, een gids met alle karakters, families en gebeurtenissen in de serie.
• De fansite Winter is Coming die altijd alle laatste nieuwtjes heeft.
Game of Thrones - Map, een gedetailleerde map van Westeros, Free Cities en alles wat daarachter ligt. Let wel, enigszins speculatief.
History and Lore of Westeros Interessante DVD bonusmateriaal over de geschiedenis van Westeros en diens Houses.

Props voor eQual voor de karakterplaatjes.



LET OP: elke verwijzing naar de boeken (personen die nog niet meedoen in de serie, gebeurtenissen die nog plaats moeten gaan vinden) horen niet thuis in dit topic, daar is het boek/spoilertopic voor. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. De enige spoilers hier zijn bijvoorbeeld voor previews van volgende afleveringen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.

Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 10 juni 2013 @ 22:11:59 #2
37295 Luigi
mario pls
pi_127639778
Epische serie. Niks meer of minder! Super :). Nu weer lang wachten... :(.
  maandag 10 juni 2013 @ 22:12:30 #3
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_127639811
Ik sloot hem per ongeluk ;). Mijn laatste post:

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 09:23 schreef Nic1 het volgende:
Vond het een goede aflevering. Had eigenlijk een cliffhanger verwacht, Daenerys op het einde boeide me minder. :)
Ik vond het juist een goede indicatie voor volgend seizoen. Zo'n leger die haar letterlijk op handen dragen, dat beloofd wat.

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 14:47 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Inderdaad. Uitstekende ep.

Mooi begonnen met de laatste stuiptrekkingen van de Red Wedding, prima scene van de Small Council (kreeg zelfs medelijden met Joffrey), de introductie van Reek (sounds like squeek), Balon die Tywin ff aftroeft als harteloze daddy en een mooie postal scene van Arya.

De Dany scene was wat minder, Ser Davos ook en ik vond de hereniging van Jaymie en Cersei beetje abrupt (alsof hij zo maar zonder enige kik langs de alle bewaking komt).

Jammer, dat we weer zo lang moeten wachten.
Eensch!

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 16:07 schreef Kirov het volgende:

[..]

Fixed.

En er zijn een aantal passages uit het eerste boek die naar mijn gevoel heel belangrijk voor het verhaal zijn, niet in de serie voorgekomen.
Crap... dus aan het begin beginnen dus? (heb luisterboeken gedownload, en wilde aan boek 3 beginnen)

quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Ze hadden lekker emo moeten eindigen met Jaime en Cersei die elkaar in de armen vallen om vervolgens nog even snoeihard te neuken :7 Hebben we Cersei's tieten uberhaupt al gezien?
Volgens mij wordt er niks meer hard gesnoeid. Ze keek naar zijn hand en volgens mij dacht ze: "Damaged goods"
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
pi_127640164
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:00 schreef jogy het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoewel geografisch onverantwoord vind ik deze leuk O+

Ik weet wel een goeie kaart maar is dat ook al spoileren?
  maandag 10 juni 2013 @ 22:20:46 #5
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_127640403
Ach op het einde is het denk ik toch White Walkers vs de rest :P
pi_127641221
Dit is een link naar een giga kaart die behoorlijk lijkt te kloppen. Er is niet echt een definitieve met het continent waar Dany zit, maar fans zijn volgens mij behoorlijk ermee aan de slag geweest.

De noordkust en het oosten van Essos verandert nogal van kaart tot kaart :P en waar Melisandre vandaan komt staat er ook niet op.

Ik denk dat het spoilervrij is verder, maar klikken op eigen risico:

http://www.followgameofth(...)ive_map_high-res.jpg

edit: dit zou de officiele zijn:

http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpg

[ Bericht 13% gewijzigd door Maisnon op 10-06-2013 22:43:54 ]
pi_127641741
quote:
7s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:33 schreef Maisnon het volgende:
Dit is een link naar een giga kaart die behoorlijk lijkt te kloppen. Er is niet echt een definitieve met het continent waar Dany zit, maar fans zijn volgens mij behoorlijk ermee aan de slag geweest.

De noordkust en het oosten van Essos verandert nogal van kaart tot kaart :P en waar Melisandre vandaan komt staat er ook niet op.

Ik denk dat het spoilervrij is verder, maar klikken op eigen risico:

http://www.followgameofth(...)ive_map_high-res.jpg
Er is pas toch een set met officiele kaarten verschenen??

"Lands of ice and fire" heet deze dus.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_127641867
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:41 schreef Serieus_Persoon het volgende:

[..]

Er is pas toch een set met officiele kaarten verschenen??
Oh dat wist ik niet :) daar ben ik wel benieuwd naar!
pi_127641891
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:42 schreef Maisnon het volgende:

[..]

Oh dat wist ik niet :) daar ben ik wel benieuwd naar!
Zie edit :P
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_127641908
Ja ik heb hem op magische wijze verkregen ;)

http://lossietereinos.com(...)-Known-World-Big.jpg

Deze is het als het goed is!
pi_127641963
Als die white walkers van alles wat dood is kunnen terugroepen, en die vlammende zwaard pipo z'n vriendje op abonnementsbasis kan reanimeren.... enzo..

Waarom zijn de leuke characters/goede/belangrijke dan meteen dood? Kan arya dan die rooie niet ff vragen om d'r broer te lijmen ofzo? :'(

Ik had echt gehoopt dat robb dat noorden onafhankelijk zou maken.

Meh lang wachten. Zat vorig jaar al te denken "Ik moet de boeken kopen". Ga het nu echt doen denk ik.
pi_127642553


:D
pi_127642685
Vette aflevering, maar ik ben enigszins teleurgesteld in de conclusies. Die waren er namelijk niet echt.
  maandag 10 juni 2013 @ 23:02:17 #14
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_127643014
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:57 schreef Disorder het volgende:
Vette aflevering, maar ik ben enigszins teleurgesteld in de conclusies. Die waren er namelijk niet echt.
Mwoah, een paar grote beslissingen, brann is eindelijk door de muur, dany heeft haar draai gevonden en die koude kikker besluit om het over een andere boeg te gooien. En Jon is terug op de muur. Zijn toch best redelijke cliffhangers en semi-afsluitingen. O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_127643556
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, een paar grote beslissingen, brann is eindelijk door de muur, dany heeft haar draai gevonden en die koude kikker besluit om het over een andere boeg te gooien. En Jon is terug op de muur. Zijn toch best redelijke cliffhangers en semi-afsluitingen. O+.
Ja, in die zin wel. Maar ik vond niets echt zo schokkend als in de aflevering ervoor. Dat krijg je dan, met zulke hoge verwachtingen. Ondanks dat erg vermakelijk.
pi_127644314
Die deurtjes trouwens van Yunkai, beetje laughable zo dun. En die lage kasteelmuurtjes. :')
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  maandag 10 juni 2013 @ 23:26:04 #17
331553 Schalks.
Ik wil eruit Houten Achtbaan 1
pi_127644369
Nu al met deze TT :')? Kun je niet een leuke line uit de afgelopen aflevering gebruiken? We moeten nog een jaar ja.
and then...
  maandag 10 juni 2013 @ 23:30:18 #18
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127644583
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:02 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, een paar grote beslissingen, brann is eindelijk door de muur, dany heeft haar draai gevonden en die koude kikker besluit om het over een andere boeg te gooien. En Jon is terug op de muur. Zijn toch best redelijke cliffhangers en semi-afsluitingen. O+.
Meer semi-afsluiters/starters dan echt cliffhangers imho. Van dat laatste vond ik er niret echt eentje inzitten. Een cliffhanger is toch voornamelijk met spanning.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127645748
Ik weet dat de liefde eik behoorlijk ziek is tussen cersei en jaimy maar toen hij daar weer in de deuropening stond had ik toch zoiets van O+

Had verwacht dat zij enthousiaster zou reageren, maar eik kon je dat ook wel weten dat het niet zo was :)
pi_127645851
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik weet dat de liefde eik behoorlijk ziek is tussen cersei en jaimy maar toen hij daar weer in de deuropening stond had ik toch zoiets van O+

Had verwacht dat zij enthousiaster zou reageren, maar eik kon je dat ook wel weten dat het niet zo was :)
Ik had ook wat meer enthousiasme verwacht maar eik is Cersei al uitgehuwelijkt aan Loras he dus dat is wel awkward.... Plus dat stompje he....
"Kill the Braavosi, bring the girl!"
  maandag 10 juni 2013 @ 23:55:32 #21
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_127646040
Ik zat echt van NNNNNNEEEEEE + OMG + :D :D :D toen die gasten naar buiten kwamen: Here comes the king of the north! _O-
pi_127646289
ik vond het vreselijk om te zien wat ze rob hadden aangedaan ;( arya weer een trauma rijker :'( maar het was wel heerlijk om te zien dat zij ook een killer in haar heeft :7

er waren meerdere noemenswaardige scenes deze ep, die allemaal zijn opgenoemd, alleen waar ik het meest van heb genoten is, die heerlijke lach van stannis nadat melissandre sir davos had gered, gevolgd door de opmerking: 'You see Sir Davos, you've been saved by that fire god you like to mock. You're in his army now.' en dan de blik van davos erbij, die ook de ironie inziet van het hele gebeuren, ik vond het de sterkste scene :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127646929
quote:
'The end of season 3, then, spent some time among the winners and losers in post-Red-Wedding Westeros, giving the audience a chance to soak in the shock, seethe at the winners’ glee, and get a reminder of the larger forces–White Walkers, dragons–well beyond the war between the
Lannisters and the Starks.

If the Red Wedding seemed to kill hope, “Mhysa” made clear that it didn’t end anything. And it weaved together the many, many threads of GoT’s tapestry by returning to a recurring theme: that Game of Thrones is ultimately about family.'

Read more: http://www.dailymail.co.u(...)s-means-NOTHING.html
eens
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:15:18 #24
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_127646976
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 23:55 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik zat echt van NNNNNNEEEEEE + OMG + :D :D :D toen die gasten naar buiten kwamen: Here comes the king of the north! _O-
Ik dacht ook van huh WTF!!!! tot ik zag wat het echt was :'(
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:17:49 #25
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_127647072
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:00 schreef Slayage het volgende:
en dan de blik van davos erbij, die ook de ironie inziet van het hele gebeuren, ik vond het de sterkste scene :Y
De sterkste scene by far:

"Oh, I'm a monster. Perhaps you should speak to me so softly then. Monsters are dangerous and just now kings are dying like flies." _O_ _O_ _O_

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:20:28 #26
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_127647169
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:15 schreef vandermar het volgende:

[..]

Ik dacht ook van huh WTF!!!! tot ik zag wat het echt was :'(
Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:

:@ :@

pi_127647272
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:

:@ :@

[ afbeelding ]
harteloos...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_127648140
Net gekeken. Ben benieuwd wanneer het sprookjes succesverhaal van Dani tot een eind komt, tenzij het een succesverhaal blijft t/m het einde natuurlijk :P Maar dat denk ik niet.

Ook benieuwd of verhaal helemaal gaat omslaan naar White Walkers vs de rest van de wereld. Carice betuttelde i.i.g het gevecht om de troon al snel :P

Nu weer 10 maanden wachten ;(
  dinsdag 11 juni 2013 @ 00:51:06 #29
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_127648312
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 22:12 schreef Poeke het volgende:
Ik sloot hem per ongeluk ;). Mijn laatste post:

[..]

Ik vond het juist een goede indicatie voor volgend seizoen. Zo'n leger die haar letterlijk op handen dragen, dat beloofd wat.

[..]

Eensch!

[..]

Crap... dus aan het begin beginnen dus? (heb luisterboeken gedownload, en wilde aan boek 3 beginnen)

[..]

Volgens mij wordt er niks meer hard gesnoeid. Ze keek naar zijn hand en volgens mij dacht ze: "Damaged goods"
Misschien wel gesnoeid maar ze zit een beetje onder de tattoo's toch?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:10:41 #30
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127648789
ik baal op voorhand omdat ik nu weet dat het weer lang wachten is. al met al een voor mij beetje matig seizoenseinde. Als aflevering niet slecht maar ik had echt een knallend einde verwacht, en dit was meer rustig de eindjes aan elkaar knopen.

Beste scene was in het begin, "here comes the king in the north". dat was gruwelijk goed. Vond de Dany scenes een beetje matig, alles gaat wel heel makkelijk voor haar. Als de starks de pechvogels zijn, is Dany toch wel de gelukshebber.

Ik moest ook een aantal keer lachen, die scene met Theon en die worst :'). En nu weten we ook wie die psycho is, de bastaard van bolton dus.

Nou, S4, kom maar op, ik ben er klaar voor



[ Bericht 5% gewijzigd door Dawnbreaker op 11-06-2013 01:27:17 ]
<hr>
pi_127649075
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:29:03 #32
104446 Dawnbreaker
Space Cowboy
pi_127649088
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:28 schreef zure_ridder het volgende:
waarom wil bran zo graag naar het noorden?
hij wil niet, hij moet :') (dat zegt ie tenminste steeds)
<hr>
pi_127649156
Hodor echo _O_
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:35:44 #34
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_127649181
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:33 schreef IbanMayo het volgende:
Hodor echo _O_
Wat een baas :P
Oh.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:41:23 #35
181126 MouzurX
Misschien?
pi_127649242
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 00:20 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Ik moest stiekem wel hardop lachen toen iemand dit plaatje in dit topic had gezet:

:@ :@

[ afbeelding ]
_O- briljant.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 01:41:55 #36
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_127649247
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 01:33 schreef IbanMayo het volgende:
Hodor echo _O_
Als ze bezig zijn met filmen hebben ze vast al enorme voorpret. "iedereen gaat dit geweldig vinden en tig neer nadoen _O-"
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 03:43:15 #37
152047 Yurithemaster
Winter is coming
pi_127650350
Niet echt een spetterend einde maarja vorige week kan je moeilijk overtreffen.

Vond Theons scene eindelijk eens echt leuk, met die worst _O-

De small-counsil meeting was ook erg goed, hoe jeoffrey stond te glunderen over het nieuws dat robb dood is :') en hoe varys achteruitdeinst als ie begint te schreuwen :D.

En als we Bran's verhaal moeten geloven is walder frey binnen kort een grote witte rat die al zijn nakomelingen op gaat eten. :o
pi_127651292
Dit was duidelijk 1 van de mindere afleveringen van het seizoen. Alle verhaallijnen zijn bijna in deze ep gepropt, dat is toch wel iets te veel van het goede. Had liever gezien dat ze wat meer tijd staken in minder verhaallijnen. Dan was het denk ik een boeiender geheel geweest. Maar goed, ik ben toch best tevreden over dit derde seizoen en ik hoop dat ze dit niveau weten vast te houden.
pi_127651446
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 03:43 schreef Yurithemaster het volgende:
Niet echt een spetterend einde maarja vorige week kan je moeilijk overtreffen.

Vond Theons scene eindelijk eens echt leuk, met die worst _O-

De small-counsil meeting was ook erg goed, hoe jeoffrey stond te glunderen over het nieuws dat robb dood is :') en hoe varys achteruitdeinst als ie begint te schreuwen :D.

En als we Bran's verhaal moeten geloven is walder frey binnen kort een grote witte rat die al zijn nakomelingen op gaat eten. :o
Rolletje voor de zoon van Roose weggelegd...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 11 juni 2013 @ 07:04:29 #40
133369 Jivis
Critikut
pi_127651470
Aflevering begon sterk, maar het kakte flink in. Wat een matig Disney-einde :').

Maarja, misschien doen ze dat om de kijker wat closure te geven bij het lange wachten.
Amen.
pi_127651507
Ik was bang voor nog meer vreselijke dingen en hoofdpersonen die dood gingen, maar dat bleef gelukkig uit O+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_127651565
Wat zou er gebeuren als Joffrey en die bastard van Bolton een playdate zouden hebben...?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_127651887
Tegenvallend seizoen al met al. Alleen episode 9 overtrof de verwachting.
pi_127651910
http://www.happyplace.com(...)p-season-3-episode-9

Weet niet of al gepost maar ik vind t hilarisch _O-
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:16:49 #45
37295 Luigi
mario pls
pi_127651941
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:11 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Tegenvallend seizoen al met al. Alleen episode 9 overtrof de verwachting.
Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.

Maar, to each his own denk ik dan maar. :).
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:25:20 #46
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_127652033
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.

Maar, to each his own denk ik dan maar. :).
Ik maak me daar al heel lang niet meer druk om. Niet dat jij je nu druk maakt, maar je snapt wat ik bedoel. Je kunt een ander toch niet overtuigen om het wel goed te vinden :)
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:37:41 #47
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_127652216
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 07:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wat zou er gebeuren als Joffrey en die bastard van Bolton een playdate zouden hebben...?
Die zouden niet alleen de hoofdjes van barbiepoppen e raf rukken vrees ik :o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_127652332
Prima laatste aflevering met als hoogtepunten de council bij de Lannisters, Arya, en ook Ser Davos vond ik wel weer cool, gelukkig maar dat ie de doodstraf niet krijgt. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_127652542
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 08:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik snap dit soort uitspraken niet. Echt niet, dus.

Maar, to each his own denk ik dan maar. :).
Hoeft ook niet. Het is slechts een mening.
  dinsdag 11 juni 2013 @ 08:58:03 #50
27648 Weakling
available in strong mint
pi_127652589
Laatste aflevering was goede tegenpool van de aflevering daarvoor. Deze keer zaten er erg veel humoristische momenten in. Vooral hoe Joffrey te kakken werd gezet bij de small council was briljant. Verder zoals te verwachten was: opzetje, opzetje, opzetje, opzetje en vooruit nog maar eens een opzetje voor het komende seizoen. Niet spectaculair, wel goed.
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')